אירועי דצומא – 11-12.10.2016

מאחלים מכאן גמר חתימה טובה וצום מועיל לכל קוראי וכותבי האתר

מהדורה ליומיים, לאלו מבינינו שלא מסוגלים להעביר את החג ללא ענפי הספורט האהובים:

 

כדורגל / רועי ויינברג:

מוקדמות יורו 2017 עד גיל 21

הסבר קצר על המצב של הנבחרת הצעירה:

ישראל הבטיחה את המקום השני. ארבעת מ-9 הקבוצות שמדורגות במקום השני יעלו להצלבה ושם ישחקו אחת מול השנייה, כש-2 מתוכן הבטיחו עלייה לשלב הבא. ספרד ואוסטריה הבטיחו את ההצלבה, ישראל במקום השלישי בין הסגניות וכרגע בלגיה (הרביעית), סרביה ונורבגיה מתחת לישראל ועם סיכוי ריאלי לעלות.

התוצאה של בלגיה לא רלוונטית מפני שהם משחקים מול לטביה, והמשחקים מול הקבוצה האחרונה בבית לא נספרים בטבלה הפנימית (חלק מהקבוצות בבתים של 5 נבחרות) וישראל תהיה בכל מצב לפניהם. זה משאיר אותנו עם סרביה ונורבגיה.

17:00-קזחסטן-נורבגיה. תיקו או הפסד של הנורבגים ישאיר אותם מחוץ לתמונת העלייה ויבטיח עליה של ישראל. נורבגיה ניצחה 2-1 את קזחסטן במשחק הקודם ביניהם. למרות שלקזחסטן אין על מה לשחק, הם עשו חיים קשים לאנגליה, מוליכת הבית (שניצחה בקושי עם 0-1) במשחק בשישי האחרון.

18:00-סרביה-סלובניה. איבוד נקודות סרבי כלשהו יבטיח עלייה ישראלית, מפני שיש לישראל יותר נקודות (15 לעומת 14) והפרש שערים עדיף (9+ לעומת 8+), כך שגם תיקו לא יספיק. סלובניה לא צפויה לוותר בקלות וסיימה במקום השלישי בבית החזק שלה, כשהם כבר ניצחו 2-0 את אותה סרביה לפני שנה, אבל הם הפסידו לליטא בשישי, כשסרביה ניצחה את אירלנד. ניצחון סרבי והפסד איטלקי (משחקים מול ליטא) יעלה את סרביה למקום הראשון בבית ויוריד את איטליה לשני. הסקוודרה אזורה עם 17 נקודות, לא כולל המשחקים מול השישית בבית, מה שישים אותם לפני ישראל.

אז בקיצור, אם סרביה או נורבגיה מאבדות נקודות ישראל עולה. אבל מאוד סביר ששתיהן ינצחו.

מוקדמות מונדיאל 2018 – אירופה

בית ג':
כל המשחקים בבית זה הם ב-11.10 (יום שלישי):

21:45-צ'כיה-אזרבייג'אן. לצד גרמניה, צ'כיה וצפון אירלנד נאבקות על הכרטיס לפלייאוף. אזרבייג'אן בינתיים עם 6 נקודות מ-2 משחקים, אבל מול הקבוצות החלשות בבית (נורבגיה וסן מרינו). לכן המשחק הזה יכול להראות האם יש לאזרים סיכוי להפתיע נבחרות שהיו ביורו האחרון או האם הם סתם נהנו מלוח משחקים קל.

21:45-גרמניה-צפון אירלנד. גרמניה, אלופת העולם, הגיעה לחצי גמר היורו ועדיין ללא הפסד במוקדמות. כך גם המצב מבחינת צפון אירלנד שהפתיעה עם הגנה לשמינית ביורו האחרון. כל תוצאה שאינה ניצחון גרמני תהיה הפתעה עצומה.

21:45-נורבגיה-סן מרינו.

בית ה':
כל המשחקים בבית זה הם ב-11.10 (יום שלישי):

19:00-קזחסטן-רומניה. קזחסטן על הנייר היא אחת הקבוצות החלשות בבית, יחד עם ארמניה, אבל הצליחה להוציא תיקו מול פולין. הם הראו חוסר יציבות כשספגו חמישייה ממונטנגרו, מוליכת הבית, וקשה להמר עליהם. רומניה מבחינתה צריכה להוציא נקודות כדי להשאר במאבק המרובע עם פולין, דנמרק ומונטנגרו על העלייה.

21:45-דנמרק-מונטנגרו. הדנים הם נבחרת מבטיחה עם שחקנים שהגיעו לרבע גמר האולימפיאדה (עד גיל 23). הם ספגו הפסד במשחק הפכפך מול פולין וינסו לחזור לתמונת העלייה מול המונטנגרים החזקים.

21:45-פולין-ארמניה. רוברט לבנדובסקי צריך 3 נקודות, במיוחד בערב שבו לדנמרק ומונטנגרו יש משחק לא קל. הוא ישיג אותן.

בית ו':
כל המשחקים בבית זה הם ב-11.10 (יום שלישי):

21:45-ליטא-מלטה. ליטא עם 2 תוצאות תיקו מול סלובניה וסקוטלנד העדיפות על הנייר. הם לא צפויים להתקשות מול מלטה.

21:45-סלובקיה-סקוטלנד. סלובקיה, נבחרת שהודחה בשלב הנוק-אאוט ביורו האחרון, מתקשה עד עכשיו בקמפיין המוקדמות ועדיין ללא נקודות אחרי 2 הפסדים קטנים לאנגליה ולסלובניה, 0-1 כל אחד. מול הסקוטים הם יצטרכו לנצח, להוציא נקודות לכל הפחות, בשביל לשמור סיכוי לעלות. זה לא יהיה קל.

21:45-סלובניה-אנגליה. אנגליה באה אחרי ניצחונות מול מלטה וסלובקיה, החלשות בבית כרגע, ותרצה להוכיח את עצמה. משחק חוץ מול סלובניה הוא הזדמנות לא רעה בכלל לעשות זאת, והאריות יוכלו לקחת 3 נקודות. למרות זאת, האפשרות הסבירה יותר היא תיקו.

מוקדמות מונדיאל 2018-דרום אמריקה:

11.10:

23:00-בוליביה-אקוודור. אקוודור המפתיעה תקעה יתד בתמונת העלייה ולא תוציא אותה משם בקלות. הם לא צריכים להתקשות יותר מדי מול בוליביה החלשה, אולי בדרך לעלייה מפתיעה לגביע העולם.

23:00-אורווגואי-קולומביה. המשחק המעניין ביותר של היומיים הקרובים בכדורגל העולמי. אורוגוואי עם 19 שערים ב-9 משחקים ועם כושר טוב (מאוד) של אדיסון קבאני שהבקיע צמד במשחק האחרון של הנבחרת. לעומתם, קולומביה, השלישית בבית, סובלת מהגנה לא יציבה שסופגת כמעט שער במשחק וניצחה רק 1-0 את פארגוואי, מגול בדקה ה-90. האיש שניצח את פארגוואי, פליפה סייסאדו מאספניול, הוא סגן מלך השערים של הטורניר עם 5 שערים (קבאני ראשון) והוא צפוי להיות האיש המרכזי שלהם גם הערב.

12.10:

2:30-צ'ילה-פרו. צ'ילה, אלופת דרום אמריקה, במקום השביעי וכבר מרחק 5 נקודות מהגעה לפלייאוף (או לעלייה מובטחת). הם זקוקים לכל נקודה, ומול פרו שהשיגה 8 נקודות ב-9 משחקים הם יכולים וצריכים להשיג 3.

2:30-ארגנטינה-פארגוואי. ניצחון של פארגוואי יצמצם את הפער שלהם מהפלייאוף ל-3 נקודות בלבד. אבל מדובר בהפתעה עצומה שככל הנראה לא תצא לפועל.

3:30-ונצואלה-ברזיל. משחק בין האחרונה לשנייה בבית שצפוי להיות חגיגת שערים של הסלסאו. כל דבר אחר יהיה סנסציה, במיוחד בהתחשב בזה שניצחון ברזילאי יביא אותם לראשות הבית במידה ואורווגואי לא תנצח.

כדורסל / רועי ויינברג

יורוליג
12.10:

22:00-ריאל מדריד-אולימפיאקוס (ספורט 5). שחזור של הגמר מלפני שנתיים ומשחק לא רע בכלל שמהווה המשחק המרכזי של המחזור. לביא שוורצגורן כתב עליו בהרחבה.

משחקי קדם עונה ב-NBA
11.10:
2:30-מיאמי היט-ברוקלין נטס. שתי הקבוצות עם מאזן חצוי עד עכשיו במשחקי ההכנה. בברוקלין אין אף אחד שבולט יותר מדי, להוציא, אולי, את אנטוני בנט שהלך 14 פעמים לקו בהפסד לניקס, ובמיאמי אין מישהו שהצטיין יתר על המידה. שתי קבוצות תחתית בלי יותר מדי פרוספקטים מעניינים כרגע.

3:00-ממפיס גריזליס-פילדלפיה 76'. הסבנטי סיקסרס מראים במשחקי הפרה-סיזון המעניינים שלהם את ג'ואל אמביד ודריו שאריץ', צמד רוקיז שנותן קדם עונה לא רע בכלל ומתמודד עם הציפיות שנוצרו סביבם מאז בחירתם בדראפט 2014. ממפיס הראתה כמה דברים חשובים עד עכשיו, בעיקרם מארק גאסול שחזר והשילוב של זאק רנדולף כשחקן שישי. מעניין לראות איך זי-בו ישתלב מהספסל מול קבוצה עם קו קדמי עמוס (במיוחד בהשוואה לקו האחורי).

3:30-דאלאס מאבריקס-אוקלהומה סיטי ת'אנדר. אחרי הטור בספרד מדובר במשחק הכנה ראשון של אוקלהומה מול קבוצת אנ.בי.איי והזדמנות אמיתית לבחון את הקבוצה הזאת. דאלאס עם ניצחון אחד ב-3 משחקים ועם האריסון בארנס שלא הרשים יותר מדי עד עכשיו.

5:30-לוס אנג'לס לייקרס-פורטלנד טרייל בלייזרס. בינתיים בלייקרס דיאנג'לו ראסל מככב ומראה שיפור עצום במשחקו. יכול להיות שכל מה שהוא היה צריך זה מאמן שהאמין בו, או שמדובר בעוד אחד ממפציצי הפרה-סיזון שנעלמים במהלך העונה. פורטלנד מנסה להתמודד עם העומק של הקבוצה ועושה את זה די טוב (100% הצלחה עד עכשיו). נואה וולנה מראה ניצוצות ושבאז נאפייר מתגלה כמחליף לא רע בכלל ללילארד.

12.10:

14:30-ניו אורלינס פליקינס-יוסטון רוקטס. המשחק המוקדם (שמשוחק בסין) מפגיש בין 2 קבוצות מהבית הדרום מערבי. יוסטון עדיין לא הפסידה בפרה סיזון ומראה כושר טוב של ג'יימס הארדן במשחק קבוצתי, באופן יחסי, אבל ההגנה שלהם עדיין לא פגשה ביג מנים דומיננטיים כמו עומר אשיק ואנטוני דיוויס. יהיה מעניין לראות איך אנדרסון וקפלה ישמרו על שניהם, והאם שון דאוסון יקבל דקות.

2:00-אורלנדו מג'יק-סן אנטוניו ספרס. אורלנדו עדיין לא ניצחה אף משחק הכנה, סימן לא טוב במיוחד לקראת הבאות. סן אנטוניו עם 50% הצלחה (נכון לעת כתיבת שורות אלה, לפני משחקם מול הפיסטונס) ויתנו צ'אנס לסגל הרחב בהמשך משחקי ההכנה כדי לראות מי מהשחקנים שווה מקום בקבוצה עם תחילת העונה. שימו עין על דיוויס ברטנס הלטבי שככל הנראה יהיה המחליף של קוואי לנארד, משהו שהיה חסר לסן אנטוניו 2015/16.

2:30-אינדיאנה פייסרס-מילווקי באקס. משחק לא רע נוסף בין 2 קבוצות שמצד אחד יכולות לסיים בפלייאוף ומצד שני בלוטרי. הבאקס ספגו עד עכשיו 82.5 נקודות למשחק בפרה סיזון, מה שמראה על הגנה טובה מאוד שהפייסרס ינסו לשבור עם הקצב המהיר שהם מנסים לשחק. מי שתכפה את הקצב שלה תנצח.

3:00-מינסוטה טימברוולבס-דנבר נאגטס. זהו משחק ההכנה השני של הטימברוולבס העונה ולכן מוקדם מדי לתהות על קנקנם. לעומת זאת, מה שבולט בדנבר הוא השילוב הטוב בין יוסוף נורקיץ' וניקולה ג'וקיץ'. ב-2 המשחקים שלהם ביחד (ג'וקיץ' לא שיחק בהפסד דנבר ללייקרס) הם בממוצע עם 26.5 נקודות, 20 ריבאונדים, 5.5 אסיסטים, 5 חטיפות ו-2.5 חסימות ביחד בדקות מוגבלות ו-100% הצלחה. אם זה יראה ככה גם בעונה הקרובה, יש לאוהדי דנבר הרבה סיבות לשמוח.

4:30-יוטה ג'אז-פניקס סאנס. זאת הזדמנות טובה לראות את הג'אז בלי גורדון היווארד ועם ג'ו אינגלס, הת'אנדר מדאון אנדר, במקומו בחמישייה. אינגלס מספק מנהל משחק נוסף לחמישייה של הג'אז, בדומה להיווארד, אבל מתפקד יותר כ-glue guy ופחות כשחקן שיוכל להיות דומיננטי בהתקפה לאורך זמן. מול פניקס ופי ג'יי טאקר, שחקן נוסף ששיחק בישראל בעבר, יוטה לא צפוייה להסתבך יותר מדי.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

האליפות הפתוחה של אנגליה

אתמול התקיים חציו הראשון של הסיבוב הראשון. לא נרשמו הפתעות מיוחדות, וכל המדורגים עברו לשלב הבא.

יום ג' – היום מתקיים חציו השני של הסיבוב הראשון. המשחקים היחידים השווים אזכור הם של ג'אד טראמפ מול קן דוהרטי הוותיק, ושל ליאנג וונבו הסיני מול אלוף העבר גרהאם דוט. המשחקים נערכים במתכונת הטוב מ-7.

יום ד' – היום מגיעים לחציו הראשון של הסיבוב השני. גם כאן המשחקים הם במתכונת הטוב מ-7.

שידורים ביורוספורט ב-13:00 וב-19:00.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

אליפויות העולם – נג"ש

יום ד' – היום האליפות מגיעה לתחרויות הנג"ש, לנשים (29 ק"מ, משעה 12:15) ולגברים (40 ק"מ, משעה 12:45). אצל הגברים, ההולנדי טום דומולן, האוסטרלי רוהאן דניס והגרמני טוני מרטין (אלוף העולם שלוש פעמים) הם המועמדים העיקריים לניצחון. אצל הנשים, המועמדות העיקריות הן ההולנדיות אנה ואן דר ברחן ואלן ואן דייק, ואלופת העולם לינדה ווילומסן מניו זילנד. נחזיק אצבעות להולנדית אנמיק ואן פלויטן, הזכורה מההתרסקות המחרידה בריו, כאשר הייתה בדרכה לזהב. לינקים לצפייה באתר הזה או ע"י חיפוש שידור של יורוספורט 2 ברשת.

 

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. רועי, יוסטון כבר פגשו ביגמנים דומיננטיים כמו אנתוני דייויס ועומר אשיק. במשחק הקודם. בדיוק אותם. וניצחו. הארדן עם ממוצע של 12 אס' במשחקי ההכנה עד כה, פוינט גארד או לא?

    1. צודק, טעות שלי (שכחתי שכבר שיחקו מולם בסין). הם ניצחו אותם, אבל:

      אשיק עם 14 ריבאונדים ו-5 חסימות. דיוויס עם 23 נקודות (9 מ-11 מהעונשין) ב-23 דקות.

      והארדן לדעתי מתפקד כפוינט גארד לא רע בכלל. לא רק 12 אסיסטים למשחק, גם 1.1 זריקות מהשדה פר אסיסט (לעומת 2.62 בעונת 2015/16). הוא משתלב ממש טוב בשיטה של ד'אנטוני. אם יוסטון תראה ככה בעונה הרגילה, הם בפלייאוף.

      דרך אגב, אני מוסיף קצת על המשחקים בבית של הצעירה לכל המעוניין.

  2. דברים מעניינים מהמשחקי פרה סיזון של הערב:

    פרנק קמינסקי עם 4 מ-8 מהשלוש. כשהוא משחק כסנטר בהרכבים מסוימים זה נותן חמישייה עם המון המון המון ספייסינג להורנטס, במיוחד ליד קמבה, באטום, MKG ומרווין וויליאמס. חמישייה עם 4 קלעי שלשות טובים ושומרים בסדר גמור.

    זאק לאבין פתח ליד ריקי רוביו, כשוויגינס בסמול, טאונס פאוור פורוורד וקא"ט סנטר. יכול להיות שזה מה שנראה העונה בתור החמישייה הפותחת של מיני. לאבין קלע 30 נקודות ונראה מצויין.

    ההגנה הקבוצתית של הספרס חזקה ועצרה את דטרויט על 81 נקודות ו-40% מהשדה. זה רק פרה סיזון, נכון, אבל טוב לראות שההגנה שלהם עדיין טובה גם בלי דאנקן.

    קליבלנד עשו החלטה חכמה כשהושיבו את פריי, ג'פרסון, לברון, תומפסון, דאנליבי, שאמפרט, לאב ואירווינג. הפסידו אמנם אבל שומרים אותם לעונה הארוכה ונותנים צ'אנס למחליפים (ביניהם בלטו הפאוור פורוורדים קורי ג'פרסון וג'ונתן הולמס יחד עם קאי פלדר).

    בוושינגטון ג'ון וול נתן בכורת פרה סיזון סבירה עם 8 נקודות. ה-+/- שלו הוא 11+ ושל ביל (ששיחק 11 דקות יותר) הוא 7-. נתון שמעניין לעקוב אחריו העונה כדי לראות איך הם משפיעים על הקבוצה, ביחד ולחוד.

    קשה לבחון את הקינגס מול מכבי חיפה (עם כל הכבוד למכבי חיפה), אבל טיי לאוסון נראה כמו השחקן של לפני שנתיים עם 8 אסיסטים, 7 ריבאונדים, 3 חטיפות ו-13 נקודות ב-18 דקות. יכול להיות שהוא חוזר לעצמו אבל גם סביר מאוד שלא.

    מחיפה שווה להזכיר את עמית שמחון שקלע 17 נקודות וחטף פעמיים מול קבוצת NBA. כל הכבוד.

    בניגוד למה שצפיתי יוטה פתחה בלי אינגלס ועם ג'ו ג'ונסון (בנוסף לכך שהיו בלי דריק פייבורס ועם דיאו). זה עבד די טוב, כשאינגלס וטריי ליילס נתנו דקות איכותיות מהספסל.

    השלב הבא בניסיונות הקליפרס לעמדה 3 היה אלן אנדרסון (ליד רדיק ופול). ראינו גם את פלטון, ריברס ופול ביחד מוקדם יותר בקדם העונה ונראה עוד הרכבים. לדעתי מבאה א מוטה יהיה הס"פ הפותח בסופו של דבר בדומה לשנה שעברה, למרות שהוא בקושי שיחק היום.

    1. לגבי לאווין. נראה שהוא עבד הרבה על הקליעה בקיץ והיא נראית הרבה יותר טוב מבשנה שעברה. עדיין מינסוטה לא נראית שמצאה את הנוסחא לשחק עם כל הכישרון שיש שם. נראה מבולבל ומבולגן. כמובן, קדם עונה, ניסיונות והכל…
      קמינסקי נראה שבאמת יהיה שחקן הרבה יותר משמעותי השנה בשארלוט, אולי בגלל זה נתנו לביל אל ללכת.
      מקווה בשביל טיי לאוסון וסקרמנטו שבאמת מגיע להם קצת נחת שזה יעבוד לאורך זמן

    2. קמינסקי הראה כבר בסיום העונה שעברה ניצוצות כשקיבל דקות,באופי הוא מאוד בשל ולדעתי צפוי לעשות קפיצת מדרגה השנה.

  3. עדכון נבחרת צעירה: נורווגיה מובילה בקזחסטן 3:0 לקראת הסיום ומורידה את נבחרת ישראל למקום הרביעי בדירוג הסגניות.
    סרביה מובילה 1:2 במחצית. אם תנצח, תוריד את ישראל למקום החמישי, כלומר מחוץ לפלייאוף.

  4. תוצאות בנג"ש נשים שנערך היום (מתנצל על הטעות בפריוויו, חשבתי שייערך מחר): את המקום הראשון לקחה במפתיע אמבר נבן האמריקנית בת ה-41. ממשיכה את המגמה מהאולימפיאדה, בה בת ארצה כריסטין ארמסטרונג בת ה-43 זכתה במדליית הזהב. למקום השני הגיעה ההולנדית אלן ואן דייק, ולשלישי קטרין גארפוט האוסטרלית.

  5. העלייה של אקוואדור, אם אכן תהייה, לטורניר גביע העולם אינה מפתיעה כל כך. הם עלו לטורניר הנ"ל בשנים2002, 2006 ו-2014.

    הטורניר הדרום אמריקאי מרתק וצמוד, המשחקים משוחקים במגוון מקומות ברחבי היבשת וכרוכים לרוב בנסיעות ארוכות ומתישות.
    הפער בין חמש הנבחרות הראשונות הוא רק 3 נקודות.

    לבסוף, נראה לי שיש פליטת מקלדת בנוגע לפליפה קאייסדו. הוא משתייך לנבחרת אקוואדור ולא לאורוגוואי או לקולמביה כפי שמשתמע מהפוסט.

    1. צודק בקשר לקסיידו, טעות שלי. מה שמפתיע זה שאקוודור לפני ארגנטינה, צ'ילה וקולומביה החזקות ממנה על הנייר ולא תעלה דרך הפלייאוף.

      מסכים גם בקשר למוקדמות הדרום-אמריקאיות. המעניינות ביותר מבין המוקדמות בעולם

  6. טוני מרטין מסיים במקום הראשון לפני קיריינקה וקסטרובייחו. תואר רביעי בנג"ש לגרמני, אחרי שהוביל את הקבוצה שלו למקום ראשון בנג"ש קבוצתי. איזה רוכב אגדה!

    1. מדהים.
      בשנת 1990, ביום של גמר המונדיאל, זכה רוכב גרמני בקטע בטור דה פראנס. בעבר גרמניה זכתה במונדיאל.
      בשנת 2014, ביום של גמר המונדיאל, זכה טוני מרטין בקטע בטור דה פראנס.
      מת על הרוכב הזה.

  7. יוסטון משפילה את ניו אורלינס. הארדן עם 7 אסיסטים ו-5 זריקות מהשדה.

    דאוסון עם 4 וחצי דקות (כנראה יזכה ליותר, רק תחילת רבע שלישי וגארבג' טיים), 4 נקודות ב-50% מהשדה, אסיסט וריבאונד התקפה. לדעתי זה המשחק שבו הוא יוכל להוכיח את עצמו כי יזכה להרבה דקות.

    1. עונה של 30, 10 להארדן בהחלט נראית אפשרית.
      יוסטון תחת שרביטו של ד'אנטוני משחקת משוחרר יותר מאשר בשנים כשמקהייל הוביל אותם.

      1. 1+, אני לא יודע אם זה רק ד'אנטוני או גם העזיבה של הווארד אבל הם נראים מעולה (4-0 במשחקי ההכנה אם לא תהיה הפתעה ענקית של הפליקינס עכשיו).

        עדכון דאוסון: לצערי הוא לא שותף ברבע השלישי, כל שאר המחליפים כן (הוא ואנטוני דיוויס היחידים ששיחקו פחות מ-10 דקות). אני מקווה שישחק ברבע הרביעי, למרות שכרגע נראה שהוא הבא שיחתך.

      2. אבל זה לא כמו להגיד, "שיקגו בולס הורידו קצת את האינטנסיביות באימונים, זה כמעט נראה שהשחקנים יכולים לנשום לפעמים ויש להם קצת לבן בעיניים", "פילדלפיה כנראה יהיו יותר טובים מאשר בשנים האחרונות" או "ג'יין מחייך פחות מקיילי".

  8. נגמר בסין. 116-104 רוקטס. ביוסטון, הארדן עם 14 נקודות, 8 אסיסטים ו-11 זריקות מהשדה (0 מ-6 מהשלוש). בובי בראון הנבחן היה הקלע המוביל עם 18, קייל ויז'ילטר קלע 15. בברלי וקפלה לא שיחקו.

    בניו אורלינס דאוסון שיחק רק 4 וחצי דקות וקלע 2 נקודות (עם ריבאונד ואסיסט). קווין קוק, השחקן האחרון שהצטרף לקבוצה, קלע 20 נקודות עם 8 אסיסטים והיה מצוין. לנגסטון גלוואי קלע 16 וצ'יק דיאלו, הרוקי המסקרן של ניו אורלינס, תרם 12 נקודות עם 7 ריבאונדים. דיוויס בקושי שיחק (קצת פחות מ-7 דקות).

    1. לדבר הכי חשוב לא התייחסת,, אנתוני דיוויס דוב נפצע. טוב זה לא משהו רציני אבל השבריריות שלו מתחילה להדאיג.

      1. דייוויס נפצע וגם אטואן מור. למרות שלא נראה משהו רציני אבל חוסר העומק של ניו-אורלינס בעייתי בטירוף. המשחק היה גארבג' טיים אחד גדול.
        לאוסון פשוט לא שייך לליגה, קוק נראה שיש לו מה לתרום מהספסל.
        ביוסטון בראון, טיילור והיירסטון הולכים להיחתך אבל ווילטיג'ר בעייתי, הוא אמור היה להיחתך אבל הוא מראה יותר מדי פוטנציאל. לדעתי ישאר בקבוצה ויתן למורי בעייה את מי לחתוך והאם להחתים את די מו

        1. זאק לואו בתחזית השנתית שלו שם אתכם שניים באופנסיב רייטינג אחרי הווריורס ועם שיא ניסיונות לשלוש. עם הקצב של דאנתוני אפשר לצפות ל 115 נקודות למשחק?

      2. אני לא יודע אם הבעיה בגבה או בצוות הרפואי. כולם בניו אורלינס נפצעים כל הזמן, למרות שזה אכן מדאיג. לדעתי זה מה שישים אותו מדרגה מתחת לטאונס ופורצינגיס בשנים הקרובות.

        מבחינת ווילטיג'ר, הוא שחקן שיכול להיות פנומנלי בדי-ליג. ברמה של MVP שם. במקום מורי אני שם אותו בריו גרנדה וויפרס (הקבוצת ליגת התפתחות של יוסטון) ומפתח אותו שם. לא נכס ששווה לוותר עליו.

        זה נותן לי נקודה ששווה לדבר עליה, בקשר ל-cuts מהקבוצות השונות בליגה. כל קבוצה יכולה לשים 4 שחקנים שהיא משחררת בקבוצה שלה בליגת ההתפתחות אם הוא רוצה בכך, בלי שהוא יצטרך ללכת לדראפט.

        לניו אורלינס אין קבוצה בליגת ההתפתחות אז היא לא תוכל לעשות זאת עם דאוסון, אבל הקבוצות האחרות יוכלו. סביר שזה ישתנה בקרוב כי השמועות כרגע הן שבהסכם הקיבוצי החדש יהיה חוזה דו-כיווני בין ה-NBA והדי-ליג, מה שיאפשר מעבר בקלות רבה בהרבה בין 2 הליגות.

        1. וואלה?
          כולל שחקנים שבחרו בדראפט?
          האם לדוגמא יוסטון יוכלו לשים את אונואקו בדי ליג למרות שיש לו חוזה מובטח ונבחר על ידם בדראפט מבלי שיחשב ברוסטר?
          ואז אני מניח שאי אפשר להוציא ולהכניס אותו לקבוצה במהלך העונה?

          1. יוסטון יכולה לשלוח אותו במהלך העונה לליגת ההתפתחות (ובחזרה) כמה פעמים שהיא רוצה, ככה גם עם כל שחקן אחר. קוראים לזה call up וזה מאוד נפוץ, כחלק מהיתרון של המעבר הגמיש בין הליגות.

            אני לא יודע אם יוסטון יכולה לעשות את זה לפני תחילת העונה כי בשביל זה צריך לחתוך את השחקן (וברגע שהוא בליגת ההתפתחות כל קבוצה יכולה להחתים אותו, אלא אם הוא נשלח לשם מטעם קבוצה כלשהי), אבל כן במהלך העונה.

            היו שחקנים כמו האשים ת'אביט ואנטוני בנט, בחירות 2 ו-1 בדראפט בעבר, ששיחקו בדי-ליג. אין הגבלה על גובה הבחירה או משהו כזה.

          2. זה שהוא שייך לקבוצה ויכול לעבור לדי ליג זה ברור. אבל אז הוא נשאר ברוסטר. השאלה אם היא חותכת שחקן ושמה אותו בדי ליג, האם הוא למעשה שייך לה עדיין מבלי הסיכון שקבוצה אחרת תחטוף אותו

          3. לא. מהרגע שהוא בדי-ליג כל קבוצה יכולה להחתים אותו. ההבדל היחיד הוא שהקבוצה יכולה לשים אותו בקבוצה "שלה" ולעקוב אחריו מקרוב, והוא לא שחקן חופשי שיוכל לחתום היכן שרוצה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט