אירועי דיומא – 10.10.2016

כדורגל / מתן גילור

מוקדמות מונדיאל 2018 – אירופה (כל המשחקים בשעה 21:45)

בית א'

הולנד-צרפת – שידור בערוץ ספורט 1 (54). המשחק המעניין ביותר של ערב המשחקים הזה ומאבק ישיר על הבכורה בבית א' ובעצם על העפלה ישירה למונדיאל. צרפת, הפיינליסטית של אליפות אירופה פייבוריטית, אבל הולנד, שלא העפילה, נבחרת מוכשרת ובעלת מסורת ענפה. שתיהן מגיעות אחרי שניצחו ביום שישי 1:4 את בולגריה ובלארוס, בהתאמה.

שבדיה-בולגריה – שידור בספורט 2 (53). בית המוקדמות הקשה ביותר, כאשר שבדיה תנסה לשפר עמדות ואולי לנצל מעידה של הולנד כדי לתפוס את המקום השני. ביום שישי, שבדיה ניצחה בקושי בלוקסמבורג 1:0 ובולגריה הובסה 1:4 בצרפת.

בלארוס-לוקסמבורג.

 

בית ב'

אנדורה-שוויץ. משחק שאמור ללכת קל לשוויץ במאבקה עם פורטוגל על ראשות הבית. ביום שישי, שוויץ ניצחה בהונגריה 3:2.

איי פארו-פורטוגל – שידור בערוץ הספורט (55/555). מעבר למאבק עם שוויץ על ראשות הבית, הסיפור הוא כמובן כריסטיאנו רונלאדו, שעם רביעייה נגד אנדורה הפך לשחקן שכבש הכי הרבה שערים במשחקים רשמיים במדי נבחרתו, בהיסטוריה, וסביר להניח שלא יסתפק בזה. איי פארו אמנם נבחרת חלשה, אבל זו לא הנמושה שהתמודדה מול נבחרת ישראל במוקדמות מונדיאל 2006.

לטביה-הונגריה.

 

בית ח'

גיברלטר-בלגיה – שידור בערוץ 5+ (56). השאלה המעניינת במשחק הזה היא שאלת ההפרש. בליגה צפויה לעלות מראשות הבית. ביום שישי הביסה את בוסניה 0:4.

בוסניה הרצגובינה-קפריסין. בוסניה תנסה להתאושש מהתבוסה לבלגיה ולחזור למאבק על המקום השני עם יוון. ביום שישי, קפריסין הפסידה ביוון 0:2.

אסטוניה-יוון. יוון תנסה לשמור על 100% הצלחה עם לאחר 3 משחקים.

 

מוקדמות אליפות אירופה U21 2017

19:45 ישראל-אלבניה – שידור בערוץ מורשת (20). ישראל חייבת לנצח. או אז, ישנם מספר תרחישים בהם היא יכולה להיות בין 4 הסגניות הטובות ביותר. ניצחון בהפרש של 4 שערים יגדיל את מספר התרחישים האפשריים לשם כך.

 

כדורסל / מתן גילור

ליגת העל

19:30 מכבי אשדוד/באר טוביה-מכבי קרית גת – שידור משולב בערוץ הספורט (55/555).

19:35 מכבי ראשון לציון-הפועל אילת – שידור משולב בערוץ הספורט (55/555).

19:40 הפועל חולון-הפועל גליל/גלבוע – שידור משולב בערוץ הספורט (55/555).

 

משחקי קדם עונה ב-NBA (הלילה שבין שני לשלישי)

02:00 שרלוט צרעות-מינסוטה זאבים.

02:30 ניו יורק מכנסוני ברך-וושינגטון קוסמים – שידור בערוץ הספורט (55/555).

02:30 אטלנטה נצים-קליבלנד פרשים.

02:30 דטרויט בוכנות-סן אנטוניו דרבנות.

05:30 לוס אנג'לס מפרשיות-יוטה ג'אז.

05:30 סקרמנטו מלכים-מכבי חיפה.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

האליפות הפתוחה של אנגליה

קודם כל ברכות לג'אד טראמפ (לפחות הבריטים ידעו לייצר אחד נורמלי) על הזכייה בטורניר ה-European Masters, ולרוני אוסליבן שהתמודד מולו בגמר. הגמר בין השניים, אולי המלהיבים שבשחקני הסנוקר היום, הבטיח וגם קיים. השניים הפגינו רמה גבוהה, ולבסוף הגיעו עד כדי פריים מכריע, בו זכה טראמפ.

בלי להמתין, נפתחת היום האליפות הפתוחה של אנגליה, טורניר אף גדול מקודמו מבחינת השחקנים המשתתפים. מצבת השחקנים בטורניר כוללת את כל השחקנים הפעילים בענף, כולל השניים שהתמודדו אתמול, יחד עם רבים אחרים ופחות מוכרים. בסה"כ מדובר ב-128 שחקנים. גם כאן מדובר בטורניר שיימשך שבוע עד ליום ראשון. היום ומחר ייערכו שני החלקים של השלב הראשון. שלב זה, כיוון שהוא כולל שחקנים לא מדורגים רבים, לא כולל מפגשים מעניינים מדי בין שחקנים המוכרים לנו. אלו מן הסתם יגיעו החל מהשלב הבא.

שידור ביורוספורט ב-13:00 וב-19:00.

 

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. בסנוקר – טראמפ יצא מפיגור 6:8 לנצחון 9:8 בעזרת הופעה לפנתיאון. שטף משחק סטייל אוס'אליבן. איזה תענוג לצפות בשניהם יחד, יא אללה

    1. אהרן עכשיו כותב סקירה היסטורית על ליגת הקטסל במחוז דרום
      "הוא יודע הכל, הוא יודע הכל!" (שולה חן על נוח רב מוח)

    1. אטיקס גברו על BMC ב-11 שניות. שירת הברבור לפני שטוני מרטין עובר לקטיושה. סייקלינג אקדמי הישראלית (עם גיא שגיב ואביב יחזקאל) במקום ה-12 המכובד.

      1. בסך הכל דרך לאסוף כספים ומסיבה לא ברורה יש כאלו שתורמים למטרה לא ברורה .
        לא ברור למה אדון רוזן צריך בכלל קב כדורסל בארץ שבכלל מואכבת מלא ישראלים .
        ועל סמך מה הוא אןסף תרומות ?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט