מעורב הופס לשבת / מנחם לס

 

 

 

CAMDEN, NJ - SEPTEMBER 26: Joel Embiid #21 of the Philadelphia 76ers poses for a portrait during media day on September 26, 2016 in Camden, New Jersey. NOTE TO USER: User expressly acknowledges and agrees that, by downloading and or using this photograph, User is consenting to the terms and conditions of the Getty Images License Agreement. (Photo by Mitchell Leff/Getty Images)

1. אמביד עם דאנק בין הרגליים!

ה-7', בחירה 3 ב-2014, החל להראות קבלות.

 

 

 

 

2. מה קורה עם JR סמית'?

ב-NBA.COM העלו שוב את הבעייה:

לברון כבר אמר שהוא  שונא להתחיל מחנה אימונים ללא אחד מה-TOP GUNS של הקבוצה.

אז מה קורה כאן? משחק של מי ימצמץ ראשון? אחרי כל הכסף שבעל הקבוצה דן גילברט הוציא בשנתיים האחרונות – 99 לשלוש שנים ללברון אחרי שכבל את עצמו עם 113 מיל. לקווין לאב, 82 מיליון לטריסטן ת'ומפסון, ו-90 מיליון לקיירי אירוינג, קשה להבין כיצד הקאבס לא מצליחים לסיים את הסיפור עם JR שהיה החמישי בחמישייה שהביאה אליפות.

דיויד גריפין אמר שהקבוצה הציעה לו

“an incredibly competitive and aggressive offer to re-sign him" (הצעה מאד 'תחרותית ואגרסיבית') וכנראה שהצעד הבא הוא UP TO HIM..

קליבלנד הציעה לו 11 מיליון. כשהוא קורא ששחקן מבוגר ממנו כמו ג'מאל קרופורד חתם זה עתה על 14 מיליון הוא מרגיש שמגיע לו יותר. הבעייה היא שקליבלנד נמצאת 111 מעל קו מס המותרות – 114 ממיליון מעליו, וכנראה שהם הפעם לא ישנו את הצעתם, אפילו אם לברון רוצה שהם יגמרו עניין עם JR סמית'.

לפי ג'ו ורדון מאתר החובבים של הקאבס 4-5 מיליון מפרידים בין הצדדים:

According to Joe Vardon of Cleveland.com, the Cavs are simply waiting for Smith to cave and sign the last contract they formally offered him. However, that is unlikely to happen anytime soon, as Vardon reports Cleveland offered somewhere in the range of $10 to $11 million per year and Smith is seeking $15 million annually.

3. האם הגבה השחקן הטוב ביותר מאונ' קנטקי? לא בטוח!

 

 

4. ניו אורלינס פליקנס בבעיית PG רצינית

ב-NBA.COM מסבירים את הבעייה השם:

דרו הולידיי לא יתחיל לשחק זמן רב. אשתו לוריין זה עתה ילדה את ילדם הראשון כשגילו גידול מוחין החייב ניתוח בנובמבר, ומי יודע מתי הוא יוכל לחזור לשחק. טייריק אבאנס סובל מקריש בשם ברגלו שנתגלה אחרי הניתוח שעבר בסיום העונה וגם הוא לא יחזור לשחק בעתיד הקרוב. זה משאיר את שחקן הניקס לשעבר לנגסטון גלוויי וזה שפתאום העסק נפל עליו  טים פרייזר להיות פוינט גארדים של אנטוני דייויס.

 

 

מה זה אומר לי? שבאדי היילד הרוקי ייאלץ לקבל את הכדור כשלא ידוע אם הוא מוכן  לתפקיד. הם עלולים אפילו לתת את הכדור ללאנס סטפנסון שרק חתם איתם, אולי עם עזרה לשלושה שציינתי.

5. וואללה שאיביקה זובאק מתאמן בסקייהוק!!!

(ועוד עם טימופליי מוזגוב)

 

 

*

6. בולס באינדיאנה. כל המשחק בהיילייט.

*

 

 

7. לאן הגענו? הלייקרס מכינים תרגיל לשלשה עבור מוזגוב

*
*

8. לבלמר נמאס מ'סטייפל סנטר'

Ballmer looking into moving Clippers out of Staples Center?

Originally posted on Larry Brown Sports
By Steve DelVecchio  |  Last updated 10/6/16

-"סטיב (בלמר, בעל הקליפרס), האם אתה מתכונן ברצינות לעזוב את 'סטייפלס סנטר'?

YOU BETTER BELIEVE IT!

-למה?

(הוא מהסס לענות. אני אענה במקומו: "כי הלייקרס מלכלכים את הבניין. הם מביאים הרגל של הפסדים לאולם, ובגללם הסלים מתרגלים לקלינגים, אז אפילו אם ישנן זריקות טובות הטבעות לא רוצות שייכנסו)

אבל בואו נחזור אליו אחרי ההיסוס:

"זהו בניין ישן. אני רוצה בניין מודרני משלי. אם אתה רוצה לדעת יותר על החלטתי, לך לקרוא בr Ben Fischer of Sports Business Daily.

הבעייה?

הוא חתום להישאר שם עד 2014.

"אני רוצה BASKETBALL SPECIFIC ARENA. לא רוצה להתחלק עם הוקי ועם קבוצות אחרות (הלייקרס ו-WNBA). חוזים נחתמים על מנת שישנו אותם. לנו יהיה אולם משלנו לפני 2024"

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 18 תגובות

    1. מצטער, אבל זה נראה בדיוק כמו חלק מהמהלכים שמצולמים. קארים הביא את הסקיי הוק לשלמות וזה בכלל לא מתקרב למה שמוזגוב והשני עשו שם. אבל עדיין, המהלך הזה הוא לא בלעדי של קארים.

      1. תתבונן היטב –
        הם התאמנו בעיקר על 'ראנינג ג'אמפ הוק' (זריקת הוק אחרי צעד וחצי) או על ג'אמפ הוק (זריקת הוק אחרי קפיצה עם 2 הרגליים)

        גם קארים השתמש בראנינג ג'אמפ הוק באפקטיביות רבה.
        (הזיקה הדומה)
        אבל הסקיי הוק (זריקת הוק אחרי סיבוב על רגל הציר בכיוון המנוגד לכיוון הכדרור, בדרך כלל ממרחק גדול יותר, ולכן השם 'סקיי הוק' , בגלל שהכדור נזרק בקשת גבוהה, כאילו נפל מהשמיים),
        אותו נדיר לראות שחקנים זורקים.
        שאקיל ואקים, לדוגמה, זרקו ג'אמפ הוק באחוזים אדירים, אבל בגלל שהסקיי הוק קשה יותר לביצוע, כמעט ואין שחקנים שהשתמשו בו. האחרון שאני זוכר שידע לזרוק סקייהוק באחוזים טובים היה דיבאץ'.

        דרך אגב, ג'ורג' מיקן היה הכוכב הראשון ששלט בכדורסל עם סקיי הוק וג'אמפ הוק. פשוט 20 שנה של קארים השתלטו על המותג…

  1. אמביד בהחלט מתחיל להראות חלק מהכשרון שלו אבל הכל תלוי בבריאות שלו , חבל שסימונס נפצע היה באמת מעניין השילוב בין השתיים ,התחרות בין הגבוהים בליגה מתחילה להראות מפחידה ומזכירה את תחלית שנות ה2000 (דאנקן גארנט נאווצקי וובר) , כיום דיוויס טואנס קוזינס אמביד פרוזינגס , חבל שלרובם אין מספיק כשרון סביבם , הפציעות ממשיכות להכות בליגה מצטרפים לרשימה גארי האריס והיווארד .
    ממה שראיתי במשחק טרום העונה באדי "באקט" הולך לתת בראש לכולם , כל אלה שאמרו שיצא ממנו במקס ראדיק אז נראה יותר כמו סטפ הילד …
    הייתי מחפש טרייד באמת לעוד רכז לקבוצה יוליס מפינקס היה יכול להיות גניבה ולהתאים בול ליד דייויס

  2. עם כל הצחוקים עליו, אני חושב שמוזגוב הוא החתמה מצוינת ללייקרס.

    ושיקגו יהיו קבוצה עלובה ועצובה השנה…

  3. במקום ניו אורלינס הייתי מחפש דרך להטריד את קרטר וויליאמס. הוא יכול להשלים טוב את הילד מאחורה, לשחק כרכז מחליף כשהולידיי יחזור והדרישה תמורתו לא תהיה גבוהה, כנראה שוטינג גארד (סטיבנסון?) שיש לניו אורלינס בכמויות.

    1. מילווקי מחפשים סקנד גארד ורוצים לתת את קרטר וויליאמס,
      הציעו בימים האחרונים לקינגס אותו תמורת מקלמור ואפילו לוחצים על הטרייד.
      הקינגס סרבו ולדעתי זו טעות קרטר וויליאמס גדול ממקלמור.

      1. מסכים, הוא גם ממש מתאים לייגר. סקרמנטו אולי יכולה לסחוט עוד בחירת סיבוב שני פה ולצאת ברווח גדול.

    2. פרייזר מאוד מזכיר את הולדי בסגנון משחק פחות רכז יותר קומבו , אולי עדיף למשוך איתו כדי להתרגל לשיטת משחק והחזרה של הולדי תיהיה קלה יותר , למרות שהייתי שמח לקבל את קרטר ויליאמס

  4. תודה על המעורב.
    מדהים איך מליגה מוצפת גארדים איכותיים וחסרת גבוהים הגלגל התהפך בתוך שנים בודדות.
    עוד 3-4 שנים בטופ 10 של השחקנים בליגה לפחות חצי יהיו גבוהים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט