אירועי דיומא – 06.10.16

כדורגל / רועי ויינברג:

מוקדמות גביע העולם – משחקים נבחרים:

אירופה:

21:45-מקדוניה-ישראל. ישראל מגיעה למקדוניה אחרי ההפסד מול איטליה ותנסה לנצח כדי לחזור לדרג השלישי בהגרלות (ולא לסיים במקום החמישי בבית). אין לאף אחת מהקבוצות סיכוי של ממש לעלות ולכן המשחק הזה לא מעניין יותר מדי, אבל בכל זאת מדובר בנבחרת ישראל. למקדוניה, שהפסידה לאלבניה, יש בסגל את גוראן פאנדב הותיק, שחקן נאפולי לשעבר וקפטן הנבחרת.

21:45-איטליה-ספרד (ספורט 2). אולי המשחק המעניין ביותר של הערב. איטליה באה אחרי הניצחון מול ישראל ורבע גמר היורו, ואילו ספרד באה אחרי יורו מאכזב מבחינתה עם הדחה בשמינית הגמר, אבל עם נבחרת שמבוססת על סגל צעיר יותר (שנתנה שמינייה לליכטנשטיין). שתי הנבחרות האלה נפגשו בגמר יורו 2012, והמפגש ביניהן מבטיח לא מעט. מי שתדורג שנייה בסוף הבית תלך לפלייאוף ולכן ניצחון חשוב ל-2 הקבוצות.

21:45-טורקיה-אוקראינה (ספורט 1). המשחק בבית 9, הצמוד מכל הבתים על הנייר, בא אחרי 3 תוצאות תיקו בבית, מה שנותן לכל קבוצה נקודה אחת. על הנייר טורקיה ואיסלנד עדיין צפויות לעלות מהבית, אבל אוקראינה, בהנהגת ירמולנקו ושחקנים נוספים מהליגה האוקראינית החזקה, לא תוותר לאף אחת. יכול להיות שיתפתח פה משחק מעניין במיוחד.

דרום אמריקה:

00:00-אקוודור-צ'ילה (ספורט 2). צ'ילה, אלופת הקופה אמריקה של השנתיים האחרונות, כרגע במקום השביעי שלא מוביל לשלב הבא ועם הגנה חלשה שספגה 12 שערים ב-8 משחקים. לעומתם, אקוודור במקום החמישי שמוביל לפלייאוף מיד אחרי ארבעת הגדולות (אורוגוואי, ברזיל, ארגנטינה, קולומביה). זה מבטיח קרב לא רע בכלל אחרי שכבר עברנו מחצית מהמשחקים בקמפיין הדרום אמריקאי.

02:00-אורוגוואי-ונצואלה (ספורט 2). משחק קצוות בין הראשונה בבית לבין האחרונה, שעדיין לא ניצחה משחק. צפוי להיות חד צדדי לטובת אורוגוואי, שנהנית מכושר טוב של אדיסון קבאני במדי הנבחרת (5 שערים בקמפיין).

02:30-פרגוואי-קולומביה (ספורט 1). 2 קבוצות שנמצאות במאבק על מקומות 4-5, כאשר 2 נקודות מפרידות בין קולומביה במקום הרביעי וצ'ילה במקום השביעי. כשאקוודור וצ'ילה משחקות אחת מול השנייה, ניצחון של כל אחת מהן יכול לתת לה מקדמה בהמשך הקרב על העלייה. לכן גם פה צפוי פייט, למרות שחלק גדול מהקמפיין עוד לפנינו והכל פתוח.

03:45-ברזיל-בוליביה (ספורט 2). ברזיל במקום השני ובוליביה בשמיני, מה שהופך את הסלסאו לפייבוריטית על הנייר.

05:15-פרו-ארגנטינה (ספורט 1).

כדורסל / רועי ויינברג:

גביע המדינה בכדורסל (ישראל):

19:25-מכבי הוד השרון-הפועל אילת (ספורט 5). הקבוצה מליגת העל, שהגיעה אשתקד לפיינל פור, לא צפויה להתקשות יותר מדי מול הוד השרון מהליגה הלאומית.

19:30-הפועל גליל עליון/צפת-הפועל חולון (ספורט 5). משחק מסקרן בין אחת מקבוצות האוהדים של הכדורסל הישראלי, הפועל גליל עליון (שהוקמה לאחר המעבר של הקבוצה המקורית לגלבוע) לבין חולון שסיימה את העונה האחרונה במקום העשירי. יכול להיות שתהיה פה סנסציה.

19:40-א.ס. רמת השרון-גליל/גלבוע (ספורט 5).

21:15-הפועל רמת גן/גבעתיים-הפועל תל אביב.

משחקי קדם העונה (NBA):

02:00-פילדלפיה 76'-וושינגטון וויזארדס. בפילדלפיה ראינו את הבכורות של ג'ואל אמביד ודאריו שאריץ' (אמביד היה חלש, שאריץ' בסדר) במשחק קדם עונה. הם הצליחו לנצח את הסלטיקס הרבה בזכות ברנדון פול, אחד הנבחנים של הקבוצה, שקלע 15 נקודות ב-60% מהשדה ב-13 דקות. לעומתם וושינגטון באה אחרי הפסד למיאמי ואולי הפעם תשחק עם ג'ון וול לצד בראדלי ביל. יהיה מעניין.

02:00-אינדיאנה פייסרס-שיקגו בולס. הבולס רוצה ניצחון ראשון בפרה סיסון עם וויד-רונדו-באטלר ואילו הפייסרס, עוד קבוצה מזרחית בכירה, הביסה את ניו אורלינס. יכול להיות שנראה את המפגש הזה בדיוק בסיבוב הראשון, או השני, של הפלייאוף בסוף העונה. הכוכבים לא ישחקו יותר מ-20 דקות כל אחד, מן הסתם, אבל עדיין שווה לעקוב.

02:30-ברוקלין נטס-דטרויט פיסטונס. בכורת קדם עונה של שתי הקבוצות במשחק שמעלה לא מעט שאלות: איך קני אטקינסון בתור מאמן ראשי? לברוקלין יש מישהו שיוכל לפרוץ העונה? האם אנדרה דרומונד למד בקיץ לקלוע עונשין? יכול להיות שאחרי המשחק הזה נדע חלק מהתשובות.

02:30-שרלוט הורנטס-בוסטון סלטיקס. הסלטיקס הציגו את הבכורה של אל הורפורד והפסידו לסבנטי סיקסרס כשהספסל שלהם היה חלש בצורה קיצונית באותו משחק. יכול להיות שמול ההורנטס זה יראה אחרת, כשג'יילן בראון יראה ניצוצות והשאר ישחקו ברמתם הרגילה. שרלוט באה אחרי הפסד לדאלאס ותקווה ליכולת טובה של מייקל קיד-גילטריסט שחזר מפציעה מסיימת עונה.

3:00-ממפיס גריזליס-אטלנטה הוקס. ההוקס יציגו לראשונה את אטלנטה החדשה הערב, עם דניס שרודר ודוויט הווארד, ואולי נראה בממפיס (לא סביר) את הבכורה של צ'נדלר פרסונס. מארק גאסול היה טוב מול אורלנדו ויהיה מעניין לראות אותו מול סנטר הגנתי בקליבר של הווארד.

5:30-גולדן סטייט ווריורס-סקרמנטו קינגס. בהתבסס על המשחק של הווריורס מול הקליפרס, זה יהיה חד צדדי. מאוד.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

טורניר European Masters בבוקרסט

אתמול נפתח שלב שמינית הגמר, ממנו עלו אוסליבן (משחק אדיר נגד אלן), רוברטסון והיגינס. ההפתעה התורנית הייתה הפסדו של ריקי וולדן לאלפי ברדן.

היום ישוחק חלקו השני של שלב שמינית הגמר. המשחק בין סלבי להוקינס צפוי להיות משובח. הנה כל משחקי היום (השניים הראשונים ב-13:00, השניים הבאים ב-19:00):

מארק דיוויס-ליאנג וונבו

אנתוני מקגיל-סקוט דונלדסון

אנדרו היגינסון-ג'אד טראמפ

מארק סלבי-בארי הוקינס

שידורים ישירים ביורוספורט ב-13:00 וב-19:00.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. תודה רועי.
    לא זכרתי שפאנדב היה במנצ'סטר יונייטד, ובכל מקרה רוב הקריירה שלו היתה בליגה האיטלקית, בלאציו, נאפולי ואינטר (כולל זכייה בליגת האלופות).
    בנוסף, כדאי לציין שאיטליה וספרד נפגשו גם ביורו האחרון בשמינית הגמר, כשהפעם ידה של איטליה היתה על העליונה.
    המשחק בין הפועל ר"ג והפועל ת"א הוא מפגש בין שתי קבוצות אוהדים. אשרנו שהגענו למצב הזה.

  2. הכנה זו הכנה מריצים שחקמים חדשים ושיטות משחק אין צה ליחס חשיבות לתוצאות.
    אבל סת קרי בדאלאס והעולם שותק ?

  3. קצת על משחקי הפרה סיזון (לא כולל זה של אורלנדו מול קליבלנד):

    פניקס-יוטה

    ביוטה רודי גובר מאוד הרשים אותי עם עבודה טובה בהתקפה ו-21 נקודות באחוזי עונשין חלומיים, טריי ליילס היה טוב אבל העיקר זה צמד האוסטרלים של הג'אז. אקסום חזר אחרי פציעה ממושכת ואינגלס הגדול קלע 11 נקודות עם 5 ריבאונדים. רודני הוד ודריק פייבורס לא שיחקו.

    בפניקס, נייט נתן משחק טוב מהספסל, וורן פתח טוב אבל הדבר הבולט ביותר הוא המעקב אחרי צמד הפאוור פורוורדים שלהם בעוד שמרקיז קריס היה יחסית חלש עם 11 נקודות (26.7% מהשדה), 6 עבירות, נחסם 4 פעמים ואיבד 3 פעמים, לצד 8 ריבאונדים, בנדר היה עם 6 נקודות (0 מ-4 מהשלוש) ו-4 ריבאונדים, אבל הדבר החשוב הוא 2 חסימות וחטיפה. שניהם עדיין לא מוכנים לליגה אבל יש התקדמות מהמשחק שעבר, וטוב שכך.

    אוקלהומה סיטי-ברצלונה:

    קשה לקחת מסקנות ממשחקים מול קבוצות יורוליג, אפילו יחסית לפרה סיזון. אנס קנטר היה טוב מאוד בצבע וסאבוניס בסדר גמור אבל אף אחד אחר לא היה יותר מדי ראוי לציון.

    קליפרס-טורונטו:

    אחרי התבוסה מול הווריורס, הקליפרס ניצחו קבוצת גמר קונפרנס. הדבר הבולט במשחק שלהם הוא החמישייה: כריס פול, ריימונד פלטון ואוסטין ריברס ליד דיאנדרה ובלייק. השילוב של פול ופלטון ביחד היה טוב ויכול להיות שנראה את 3 הרכזים ביחד בעונה הסדירה, למרות שיותר סביר שנראה רק שניים מביניהם בו זמנית על הפרקט. יפה לראות שריברס מריץ אותם ביחד, זה משהו שישתלם לקליפרס בטווח הארוך.

    מבחינת הראפטורס, הם לא שיחקו עם קייל לאורי והמשחק הקבוצתי שלהם שותק לחלוטין (13 אסיסטים ב-240 דקות זה מביך). בריידי הסליפ, נבחן ששיחק בקאנטו בעונה האחרונה, קלע 10 נקודות ב-83% מהשדה. לא רע בכלל.

    1. דווקא את המשחק של הסאנס ראיתי,
      ונייט היה לא משהו בכלל.
      נקודת האור היחידה של הסאנס במשחק היה דווקא יוליס, הרכז הצעיר, שהמשיך להראות שהוא מוכן לבמה הגדולה – הן ביכולות הריכוז שלו, והן ביכולות ההגנה שלו.

  4. לא ממש שווה פוסט נפרד,
    זה המשחק הלילה (03:30 לפנות בוקר) בו הניינרס (מאזן 1 – 3) מארחים את הקארדינלס (מאזן 1 – 3)
    בעוד שהשנה אף אחד לא ציפה ליותר מדי מהניינרס, אריזונה הם אכזבה גדולה.
    כל חלקי הקבוצה מאכזבים בהשוואה לעונה הקודמת (פאלמר יותר מכולם),
    ומקבוצה שרצה בראשות הבית החזק ב-NFL, הם הפכו לקבוצה שחוטפת מהבילס.

    רק 14% מהקבוצות שפתחו את העונה במאזן 1 – 3 הצליחו להגיע לפלייאוף.
    מה אריזונה צריכים לעשות בשביל להגיע לפלייאוף?
    קודם כל לנצח במשחק הלילה.
    וזה גם מה שאני מאמין שייקרה.

      1. בשבוע שעבר הניינרס הפסידו לקווטרבק מחליף…

        חוץ מזה, לניינרס יש את הגנת הריצה הגרועה בליגה,
        כך שאם דייויד ג'ונסון רץ 80+ יארד על הראמס, מול הניינרס הוא באמת הולך לחגוג.

        (טפו, טפו, טפו. אם המזל של הקארדינלס, ג'ונסון נפצע במהלך השני של המשחק. אז זרקתי לך אנטי-ניחוסון, בשביל ההרגשה הטובה…)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט