מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

1. חמשת השוטינג גארדס הטובים בליגה

 

(SURPRISE!!! זהו קליי תומפסון!)

 

אילו הייתי צריך לבחור את השוטינג גארד לעונה אחת לקבוצתי מבין כל השוטינג גארדס בליגה, את מי הייתי בוחר ראשון? את מי הייתי בוחר שני? מי היו חמשת הראשונים?

 

   1.קליי תומפסון

הסטטיסטיקה העונה: 

22.1 PPG | 3.8 RPG | 2.1 APG | 56.9 eFG% | 8.0 WS | 18.6 PER

קליי ת'ומפסון הוא השוטינג גארד הטוב בעולם. הוא אומר את הדברים הנכונים ועושה את הדברים הנכונים. כשנודע שהווריורס מביאים את קווין דוראנט, הוא קיבל את הידיעה בצורה החיובית ביותר למרות שהוא השחקן שייפגע ביותר מהגעתו של קווין כי הנקודות של קווין יבואו על חשבון נקודותיו של קליי יותר מאשר כל אחד אחר. נקודותיו של דוראנט לא יפגעו בסטפן, בגרין, או במי שישחק סנטר. רק בקליי, והוא לא התלונן אפילו פעם אחת. 

הוא קלעי שלפעמים נראה טוב יותר מסטפן. בגללו השמירה נפתחת, ובגללו סטפן קרי מצליח להיות חופשי כל כך הרבה. גם בנבחרת ארה"ב בריו, אגב, הוא היה הטוב ביותר.

 

     2. סיג"י מקולום

הסטטיסטיקה העונה:  

20.8 PPG | 2.2 RPG | 2.4 APG | 51.7 eFG% | 6.0 WS | 17.7 PER 

לא בקשתי שתסכימו איתי. אני בוחר את השחקנים הללו לקבוצות שלי, לא שלכם. כמו שקליי ת'ומפסון הוא – כביכול – כינור שני לסטפן קרי, סיג'יי הוא – לכאורה – כינור שני לדמיאן לילארד.

מה זה משנה מי כינור ראשון ומי כינור שני כל זמן שהכינור השני משמיע צלילי זהב? מספריו גדלו, דקותיו גדלו, ה-PER שלו עלה, והתוצרת שלו PER 36 דקות עולה אפילו על זאת של לילארד. ברגע שהוא שבר את רף ה-40% מה-3 (יושב על 40.7%), הוא הפך לשוטינג גארד השני בטיבו בליגה, וזכייתו ב-MIP רק מחזקת את טענתי.

      3. דוויין ווייד

הסטטיסטיקה שלו: 

19.0 PPG | 4.1 RPG | 4.6 APG | 45.9 eFG% | 4.9 WS | 20.3 PER

 מתפלאים? תנו מבט בשורת המספרים. אני בוחר את חמשת הטובים כעת חיה, ולא בשנת 2020, השנה בה הלייקרס יהפכו לרלוונטיים.

ה-PER שלו בשמיים. אחוזי הקליעה עלו. הוא שיחק העונה כאילו אין ברגליו 13 עונות, והצליח לקלוע 19.0 נק' למשחק. אני מאמין שנשארה בו לפחות עוד עונה מקסימה אחת, אבל פט ריילי לצערי לא חושב כמוני, וסירב לתת לו מה שביקש.

אולי הוא איבד רבע צעד ואולי הוא נראה מוזר בתלבושת הבולס, אך הוא עדיין דוויין ווייד, השוטינג גארד מהטובים בנמצא.

ולכל אלה הטוענים שבשיקגו זה לא יילך כי עם ג'ימי באטלר, ראז'ון רונדו, ודוויין ווייד הם זקוקים לשלושה כדורים, הנה וידיאו שיפריך את טענותיכם, למרות שהיה זה רק משחק אימון, ולמרות שהפסידו לבאקס:

*

 

     4. ויקטור אולדיפו

.הסטטיסטיקה שלו: 

 16.0 PPG | 4.8 RPG | 3.9 APG | 48.9 eFG% | 4.9 WS | 16.7 PER

 

    5. מונטה אליס

הסטטיסטיקה שלו:

13.8 PPG | 3.3 RPG | 4.7 APG | 47.0 eFG% | 4.3 WS | 13.7 PER

 

2. מה האפקט של "ללא בן סימונס" על הסיקסרס?

 

סוף-סוף ראינו שבפילי קורה משהו. כל הטלנט נאסף במקום אחד, והגיע הזמן להוכיח שה-PROCESS הסתיים ועתה, הנה התוצאות על המגרש. "TRUST THE PROCESS" היה המוטו ב'עיר אחוות האחים' ופתאום המכה הזאת של בן סימונס.
אמרו "3 חודשים". עכשיו מדברים על "אולי עדיף שיוותר על העונה".

יכול מאד להיות שקללה אמיתית רובצת על העיר הזאת. מתי ייגמרו צרותיה? עם פציעתו, שנת 2016 היא החמישית ברציפות שהבחירה הראשונה של הסיקסרס מחמיצה חלק חשוב מהעונה או חלק ממנה: אנדרו ביינום אף פעם לא שיחק משחק אחד עבור פילדלפיה; נרלנס נואל החמיץ את כל עונת הרוקי; ג'ואל אמביד – מכירים את הסגה. ואז ג'אהיל אוקפור שהחמיץ 31 משחקים.

לפציעתו תהיינה כמה השלכות לפי דריק ווסטבורן מאתר החובבים של הסיקסרס:

השלכה ראשונה: How It Will Affect Dario Saric

פילי הפסידה פוינט פאור בגובה 2.09 מ' אבל יכולה להחליפו באחר – דריו סאריץ' הקרואטי – שכבר קיבל כינוי "בן סימונס הקרואטי". אבל אין לו את הדינמיות האתלטית שיש לסימונס, ואת המהירות הברקית שלו מחוף-אל-חוף. אבל סאריץ' הוא הכי קרוב שהסיקסרס היתה יכולה לקוות להחליף את סימונס. סאריץ' גדל פוינט גארד ויש לו ראיית משחק ושליטה בכדור. מה שהפציעה של סימונס גרמה זה לעשות מסאריץ' שחקן הרבה יותר חשוב שיקבל הרבה יותר דקות משחק.

השלכה שנייה: How It Will Affect the Sixers Playbook

לפני הפציעה סימונס היה בתכנית הפליימייקר שיהיה היצרני ביותר של פילי. התכנית של בראון היתה להשתמש בסימונס וברוברט קובינגטון ב-"PICK AND POP". לפ   Per Synergy  קובינגטון קלע 1.35 נק' בכל פוזשיון כשהוא היה ה-" ON THE BALL SCREENER" שמעמיד אותו מס' 1 בליגה בזה. אמנם זה היה במידגם של רק 51 פוזשיונס, אבל זה נותן אינדיקציה בכל מקרה. בתכנון היה להשתמש בסימונס-קובינגטון ב-PICK AND POP, ומבחינה "תיאורטית" לקומבינציה הזאת לא היתה תשובה כי ההגנה לא יודעת מי יהיה זה שיתקע את הסכין בגב. עם BALL HANDLER כסימונס, קובינגטון – ושאר השחקנים – היו מקבלים הרבה יותר OPEN LOOKS מאשר ללא סימונס. התקווה היא שסאריץ' יוכל להחליף את סימונס כמה שאפשר.

השלכה שלישית: How It Will Affect the Sixers Big-Man Logjam

עם או בלי סימונס, לסיקסרס ישנו פקק של גבוהים. בראון קיווה לשחק הרבה עם סימונס כסטרץ' 4 כי הוא לא רוצה להיתקע עם שני גבוהים תחת הסל שעושים – או רוצים לעשות – אותו דבר. עם סימונס הוא היה מושך דאבל-טים ואחד הגדולים יכול להשתחרר. ללא סימונס התועלת של הגבוהים תרד. כנראה שבראון ישתמש בקובינגטון כסטרץ' 4 כדי לפתוח יותר את המרחב של הקבוצה. זה מה שקולנג'לו ניסה לעשות בפיניקס דרך המאמנים שהיו לו.

השלכה רביעית: How It Will Affect Possible Noel and Okafor Trades

הדבר היחידי שלא יושפע כנראה מהפציעה של סימונס הוא הטרייד של נואל או אוקפור עבור גארד או ווינג רציני. פילי חייבת לעשות טרייד של אחד הגבוהים, ופציעתו של סימונס לא משנה דבר. נואל או אוקפור הם עדיין על השולחן כשאחד מהם יעבור בטרייד. הסיקסרס מחכים רק לדיל הנכון שיבוא. מבחינה זו פציעתו של סימונס לא משנה דבר, ולא גורמת להעדפת טרייד של אחד מהם על השני. הסיקסרס עדיין מחכים שמישהו ירצה את נואל או אוקפור, ואת מי שיעדיפו – שיקחו אותו. הפציעה לא שינתה העדפה של אחד על השני.

3. אז שוב, ג'אהיל אוקפור או נרלנס נואל?

ארבעה אוהדים מאתר החובבים מביעים דעתם:

הנה הדיון  בין 4 אוהדי הסיקסרס המכירים את השניים IN AND OUT.

דייב: הייתי עושה טרייד על נרלנס נואל. בעולם מושלם הייתי משאיר את נרלנס. הוא חוסם הרבה יותר טוב, יותר אתלטי, ועם האתלטיות והקלות שלו, הוא יכול לעבור למספר 4 אם רק יתבקש. אבל אנחנו חיים בעולם בו משכורות מדברות. נואל עומד בפני EXTENSION – הארכת חוזה, ואני מאמין שהוא ירצה מקס, ומישהו יתן לו מקס. לאוקפור ישנן 3 שנים בחוזה הרוקי שלו, ומבחינה כספית הוא ערך נפלא עבור סנטר מחליף שיכול – כמחליף – לתת לך 18-20 נקודות מהספסל. אוקפור יכול לעשות שמות נגד המחליפים של הקבוצות האחרות, ושם חולשתו כמגן גם לא תיפגע בנו כל כך.

טיי:  אני הייתי עושה טרייד על נרלנס נואל. אני מעדיף אותו כשחקן אבל אנא הקשיבו: נקבל "ערך" הרבה יותר גדול על נרלנס מאשר אוקפור. קבוצות כבר מנסות לעשות טריידים על POST-UP סנטרים, כמו מילווקי המנסה למצוא קונה לגרג מונרו. ה-POST UP CENTER הוא ייצור הנעלם מהעולם, ומי שמשתמש בהם משתמש בהם כ'שחקן ששי'. עובדה שאף אחד לא רוצה את מונרו. אבל אוקפור הוא הרבה יותר זול ויש לו חוזה הרבה יותר ארוך מאשר למונרו, ואני הייתי משאיר אותו ומשתמש בו כ'שחקן ששי', ועושה טרייד של נואל על שחקן רציני,

דנקן: הייתי עושה טרייד על נואל בלי לחשוב פעמיים. נרלנס עומד לצאת מחוזה הרוקי שלו והוא יהיה יקר מדי להחזיק. יהיה יותר טוב לנו לשמור על אוקפור הצעיר יותר, והשחקן שיש לו UPSIDES שלנרלנס אין.

אדם: חייבים לעשות טרייד על אוקפור. החולשות של אוקפור כמגן מפריעות לי. נרלנס נואל הוא גם FIT הרבה יותר טוב לצידו של ג'ואל אמביד. בניגוד לכם, אני מאמין שבסוף היום נקבל יותר עבור אוקפור מאשר נקבל על נואל!

3 מ-4 מעדיפים טרייד של נואל. אחד מעדיף שיעשו טרייד על אוקפור.

 

4. מה קורה במג'יק?

מי שחזה באימון הראשון של המג'יק בפתיחת מחנה האימון ראה את ניקולה ווצ'ביץ' קוטף ריבאונד, מוסר את הכדור לדיג'יי אוגוסטין שהיה כבר מעבר לחצי המגרש. הכדור הגיע למריו הזוניה לדאנק מהסרטים. כל העסק לקח אולי 3 שניות. קצב של מלחמת כוכבים. מהירות של ברק הפוגע בעץ.

הכל רץ-אץ. מהירות…דהירה…שטף…תאוצה…

זה לא סתם קרה ככה. זה קרה על פי בקשה – בואו נקרא לילד בשמו – צו ופקודה מהמאמן החדש פרנק ווגל שאמר לשחקניו כבר באימון הראשון:

"אנחנו נהיה הקבוצה המהירה ביותר ב-NBA!"

מעניין. אתמול בראד סטיבנס אמר אותן מילים לבוסטון סלטיקס.

אז מה יהיה לנו ב-NBA? משחק חדש עם מהירויות שלא ידענו קודם? תראו, כל קבוצת NBA יכולה לשחק "הכי מהר". כל מה שהיא צריכה זה שהמאמן יצווה עליהם לשכוח מהכל ולהרביץ דבר אחד – ספיד. לכולם ישנם שחקנים מהירים.

אבל כמו שיוסיין בולט הוא יותר מהיר מהמהירים האחרים, ככה זה בקבוצות ה-NBA, וכשאני מסתכל על הרוסטר של המג'יק ורואה שחקנים כדיג'יי אוגוסטין, מריו הזוניה, אלפריד פייטון, איבן פורנייר, ארון גורדון, ואחרים, אני יודע גם יודע שישנה מהירות, וישנה מהירות שהמג'יק ישחקו העונה.

ווגל אמר לעתונאים: "העונה תהיינה לנו שתי מהירויות: מהר, ויותר מהר!"

מי שמבין כדורסל כמוכם וכמוני יודע שאי אפשר לשחק 'מהר' בהתקפה ללא מנטליות הגנתית מתאימה של שמירה לוחצת וסופר לוחצת, גניבת כדורים, ויצירת כאוס. "זה בדיוק מה שנעשה", אמר ווגל. "נהיה קרציות שלא יעזבו את היריב".

 הוא אמר:.

“To play "fast" you’ve got to commit,” Vogel said. “You’ve got to be in shape, first and foremost, which is what we are trying to do with a lot of running. You’ve got to commit to it. You can’t fall into the trap of running with the pack. You can’t be 10 guys running like a swarm of bees. Everybody on the floor offensively has to have the mindset that every time we get possession, we’re going to outrun our man. We are going to try to get layups or create seams to get layups.”.

“First you have to get stops,. That’s the big thing. And get the rebound. If we limit teams to just one shot, we can get out and run. We definitely have the players to do that. I think so far in camp, we have been doing that. Obviously you have to run and switch ends really quick. It takes a lot of effort. That is why coach put emphasis on running, getting in shape and being ready. I think so far we have been doing it

It is impossuble to get fast-break points and transition buckets without stops. It takes that first step to catch the other team off guard and beat them into a mismatch on the other end. That is why we spent its first week focusing on defense.

 

5. הצעירים הטובים של אינדיאנה

אחרי חמישה אימונים של אינדיאנה מאמנם נייט מקמילן אמר הבוקר ש"ההפתעה הגדולה ביותר עבורי היא משחקם הטוב של הצעירים ג'ו יאנג, גלן רובינסון III, וג'ורג' ניאנג. הם ה-HIGHLIGHT של האימונים הראשונים" (praising the group after practice.)

"אם הם ימשיכו לשחק ככה הם יקבלו דקות רציניות של משחק", אמר המאמן החדש (לא 'חדש' אבל חדש באינדיאנה).

אבל הצעיר המועדף על אל ג'פרסון הוא דווקא מיילס טרנר בן ה-20.

 

(מיילס טרנר – הפתעה חיובית מאד!)

למעשה, ההפתעה היתה קצת מתסכלת עבור ג'פרסון:

 "It sucks guarding him in 5-on-5 pickup," Jefferson said during an interview on The Grady & Big Joe show "

He is so Goddamn fast"

הוא הוסיף:

" I didn't know were that good," Jefferson said. "Myles Turner is something special. Things that he can do as far as playing the 5 and he can play the 4 because he can shoot the three, can dribble the ball. He's like a 7-foot guard, in my opinion."

חדשות טובות מאינדיאנה שלא ידעתי עליהן!

6. קוץ'! מה היה הדבר הטוב ביותר בביקור בשנחאי?

המאמן ג'נטרי הגיב:

: "It gave us an opportunity to buy a lot of nice suits for cheap."

אלבין ג'נטרי אף פעם לא היה חכם כזה גדול. עצוב שככה מתבטא מאמן על ביקור כדורסל בשנחאי!

 

7. "קנדריק פרקינס"

קווין דוראנט עונה אתמול לשאלה "מי היה השחקן שנהנית ביותר לשחק איתו?"

לא הייתי מנחש באלף שנה!

 

 

8. למי שהחמיץ, היילייטס של אוקלהומה נגד ריאל מדריד

*

9.למי שהחמיץ: היילייטס יוסטון נגד שנחאי SHARKS:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 75 תגובות

  1. אורלנדו תהיה הסוס השחור במזרח עם פרנק ווגל כמאמן.הם יגיעו לפלייאוף אבל יעופו בסיבוב הראשון נגד אינדיאנה או דטרויט.הם ישאירו הרבה קבןמות כמו אטלאנטה שיקאגו וושינגטון ועוד מאחוריהם.יש להם הרבה עומק בסגל
    חמישייה
    אלפריד פייטון
    איבן פורנייה
    גף גרין
    סרג איבקה
    ניקולה ווצביץ

    ספסל
    די גיי אגוסטין
    סי גיי ווטסון
    גודי מיקס
    מריו הזוניה
    סי גיי וילקוקס
    ברנדן דאוסן
    ארון גורדון
    ביסמאק ביומבו

      1. עוד מאמן אנדרייטד, פרנק ווגל יעשה מאורלנדו קבוצה הגנתית נהדרת. חבל שככה וויתרו על אולאדיפו. לקחו שחקן עם פוטנציאל פרנצ'ייס וצעיר שמתאים לגדילה של הקבוצה תמורת שחקן משלים טוב וחביב. ואז הביאו את ביומבו

    1. ווגל כבר התבטא בעבר וטען שארון גורדון ישחק בעמדה מספר 3. השאלה הגדולה היא איך הוא יסתגל לעמדה הזו. אני לא כל כך מכיר את הקליעה שלו ממרחק, ואפשר להגיד שבלעדיה המהלך הזה מאוד מיותר כי לא יהיה מי שירווח את הצבע.

      הוויתר על אולדיפו הזוי בעיניי. הייתי לוקח אותו על חשבון אלפריד פייטון בכל יום נתון, במיוחד אחרי שווגל מדבר על סגנון משחק מהיר – הרי איפה הוא ואיפה פייטון.

    1. אני עם מנחם. בן סימונס ביקש מחסר שלו ג'ונס שישבור לו את האצבע הקטנה ברגל בשביל להוציא גימלים לשנה מפילי ואז האייג'נט שלו יסדר לו טרייד משם. בחור חכם.

  2. לרגע היה חסר לי הארדן בצמרת רשימת השוטינג גארדס,
    אבל אולי בגלל הוא ישחק השנה יותר פוינט גארד, הוא מחוץ לרשימה.

    פוינט גארד או שוטינג גארד,
    זה לא ממש משנה. אם עד היום ההימור שלי ל-MVP היה קאווי ראשון, לברון שני,
    עכשיו ההימור לי הוא – הארדן, ואחריו לברון וקאווי.

    רק קדם עונה, ואין שום משמעות למשחקים או לתוצאותיהם.

    אבל יש משמעות לקצב המשחק, ולסגנון –
    הארדן השנה הולך לתת מספרים מפלצתיים.
    הוא יהיה לא רחוק מ- 30 נק', 10 אסיסטים, 5 רב' .
    זה מאזן של MVP.

    1. דרך אגב, רק ל-2 שחקנים יש עונות עם 30 נק', 10 אס' –
      אוסקר רוברטסון (5 פעמים), טייני ארצ'יבלד (האחרון שהשיג עונה שכזו – 72/3)

    2. אני חושב אחרת…. כרדע כשאין לחץ, כל באסיסטים של הארדן נכנסים לשחקני יוסטון. קצת יותר לחץ, קצת יותר רוע והגנה כבדה של עונה סדירה פתאום לא יהיו מבטים פנויים, והסקור יגיע ל 20- בסוך הרבע השלישי תראה את הארדן הולך על ה FAKE MOVE שלו פעם ועוד פעם.

      נחמד לראות את הוידאו של קואץ' ניק, אבל, אל תשכח גיא ששם היו איתו ראס ו KD…

      1. אני דווקא התייחסתי למשחק קדם העונה שיצא לי לראות הלילה.
        (נכון, נכון, קדם עונה + ניקס = לא רלוונטי…)

        הרוקטס ישחקו השנה בקצב מהיר במיוחד, עם 4 קלעי 3 טובים בכל רגע על המגרש.

        אני יודע שזו סוג של כפירה, אבל יש ליוסטון ווייב כמו של הסאנס, כדאנטוני הפך שם למאמן ראשי.

        1. בשביל אמויפי להארדן הרוקטס צריכים גם להגיע לצמרת המערב ורק מספרים מפלצתיים לא יספיקו לו כמו גם לווסטברוק.

          1. שיבוא פה נגד הצרעות של היארא וואלי נראה לו מה זה משחק ריצה. השנה הצטרף אלינו מחזור של גימלאי הרוגבי וכל חסימה זה לפנים!!

            ודובי, אני ואתה זה לא גיא. הוא מצליח ללמוד מכל דבר משהו… עילוי!!

  3. הום ראן של אנרקסיון באינינג ה 11 שולח את טורונטו לסדרה מול טקסס בשחזור לשנה שעברה
    הלילה המטס – ג׳יאנטס ,כל יום חג

    1. אני הייתי בטוח שתהיה חגיגת הום ראנס –
      היה 2 – 2 אחרי האינינג ה-9

      מטס – ג'איינטס אמור להיות 1 – 0 קלסי,
      בסוף יגמר 8 – 2 …

    2. שואולטר יצא טמבל.
      מהבית יכולתי לראות שההגשות של חימנז היו רעות והוא לא מצא את עצמו.
      כל הכדורים שלו היו רכים מדי ובדיוק למרכז הסטרייק זון!
      טראוויס פיספס אחת כזאת לפני הסינגל שלו, אבל דונלדסון ואנקרנסיון לא מפספסים כדורים כאלו.
      מצד שני עדיף ככה – טורונטו נגד טקסס זה סדרה עם הרבה אש, בולטימור קבוצה נחמדה מדי…
      והיום בומגרנר נגד סינדרגרד יהיה משחק פצצה.

      1. קיבעון של בייסבול.
        בולטימור מחזיקה את הפיצ'ר הכי טוב בליגה השנה. כאילו, כלום לא נוגע בו.
        זאק בריטון עם era של 0.54. זה לא אמיתי.
        והוא לא נותן לו לעלות אפילו לאינינג במשחק הכרעה?
        בגלל שהוא "קלוזר ששומר רק על יתרון"?
        לא ייאמן.

        בכל מקרה תהיה סדרה נפיצה עם טקסס. כבר טוב.

  4. נגיד שאני מחליק את אולדיפו עם מקום רביעי (למרות שלא בטוח שהוא בטופ 10 של העמדה) אבל מונטה פאקינג אליס?!?! אין קליעה מבחוץ, אין הגנה. העמדה הכי בעייתית של הפייסרס. אפילו ג׳יי אר סמית היה יכול להקפיץ אותם רמה אחת למעלה מאשר עם אליס הדועך.

  5. קדם עונה והכל אבל מחצית באוראקל – 71 לסגנית האלופה מול 33 של הקבוצה השלישית במערב. 19 אס׳ על 22 סלי שדה. 18 לדוראנט, האם על חשבון קליי? לא ממש, 24 לאח קליי. איך האמויפי לוקח את כל העניין? 4 זריקות על 5 אס׳.

    1. מה אם הוא מסיים עונה עם 30 , 10 ומקום שלישי במערב?

      בהינתן בריאות (וכשבודקים את הרוסטר של הרוקטס, זה חתיכת "בהינתן", עבור סגל הכולל את אנדרסון וגורדון…),
      ובהחלשות המערב,
      יוסטון בהחלט מסוגלים להפתיע ולסיים במקום השלישי במערב.

      ואם לוקחים את המספרים של הארדן מלפני שנתיים, ומכפילים במקדם קצב המשחק של דאנטוני, אז 30 , 10 זה ממש לא מופרך.

  6. רשימת שוטינג גארדס מגוכחת.

    ופרנק ווגל אמר שגורדון יפתח את העונה בעמדה 3.
    זה אומר שהוא יהיה חייב את איבקה בחמישייה, וגם איתו הריווח יהיה בעייתי מאד.
    הסגל של אורלנדו בשלב מאד גולמי.
    הלייקרס צריכים להציע להם את ניק יאנג תמורת מיקס ששוב פצוע.

  7. מה עם הארדן? אם אני מחפש כוכב שיוביל קבוצה הוא הSG הראשון שהייתי לוקח. אם כבר יש לי כוכב תומפסון עדיף. מה עם ג'ימי באטלר? מקום 3 מינימום. גם דהרוזן אמור להיות לפני מונטה אליס (מונטה אליס? באמת?) אולאדיפו (תן לו שנה שנתיים והוא ברשימה) ודוויין ווייד (נכון ל16/17 כן?).

    בעיניי הדירוג הוא כזה אם אני צריך שחקן מוביל:
    1 הארדן
    2 באטלר
    3 תומפסון
    4 מקולום
    5 דהרוזן

    ואם כבר יש לי אלפה דוג:
    1 תומפסון
    2 באטלר
    3 הארדן
    4 מקולום
    5 דהרוזן

  8. מבחינת חמשת השוטינג גארדס – החשבת את באטלר כסמול ואת הארדן כרכז, נכון?

    אורלנדו קבוצה לא רעה אבל עם פקק בעמדות הגבוהים – גורדון, איבאקה, ווצ'ביץ', ביומבו וג'ף גרין זה יותר מדי.

    עדכון דאוסון: שיחק 3:30 דקות (יותר מהפעם הקודמת) וסיים עם נקודה, אסיסט וריבאונד בהפסד הפליקינס 113-96. יש התקדמות

  9. באטלר והארדן אם לא פה כנראה שייכת לעמדות אחרות כמו שהזכירו ,
    מונטה אליס לא שייך לרשימה דרוזדן הרבה יותר מתאים לפניו למשל.
    אולדיפו יוכיח השנה שהוא ראוי לרשימה.
    סאריץ׳ יהנה מאוד מהחופש בעמדות 3-4 לאור הפציעה של סימונס ובניגוד לסימונס יש לו קליעה מבחוץ ויכולת הובלת כדור.
    פילי לא תעשה טרייד על אף אחד מהשניים לפני שאמביד יוכיח שהוא מסוגל לשחק באופן רציף 20-25 דק׳, אני בכל אופן הייתי מעביר את אוקפור, התנהלות בעייתית ולדעתי משלים פחות טוב הגנתית את מע שלא ישחק לצידו

  10. מעורב מעולה
    אורלנדו זו קבוצה שתמיד יש בה המון כישרון אבל זה לא בא לידי ביטוי בהצלחה. כבר הרבה שנים….
    אולי עכשיו זה יצליח
    Run & Gun & D 🙂

  11. אני קונה את ההימורים של גיא בשתי ידיים – יוסטון שלישית במערב השנה. Youpi! יוסטון לנצח נשיקה במצח
    גיא ניחש את האלופה ב nfl, זכה בטון של בירות וגם הימר נכון על הקאמבק של קליבלנד אז כנראה שיש בו משהו 🙂

  12. משני המשחקים של ג"ס נראה שלתומפסון לא באמת יסבול מבואו של דורנט.

    כששאלו אותו מה הוא יקריב ממשחקו עם בואו של דורנטו הוא ענה – כלום. אני משחק את המשחק שלי

    וזה באמת נראה כך. כשהוא בזון וגם כלא תומפסון זורק כמעט כל כדור שמגיע אליו. זה המשחק שלו. לפעמים הוא מתבל אותו בחדירות.

    השנה, כשלכאורה הוא הפך לאופציה השלישית בהתקפה מסתמן שיהיו לו יותר הזדמנויות לזריקה פנויה מבעבר, לפחות בשלבים שבהם דוראנט יהיה על המגרש איתו ועם קרי. הוא יהיה זה שיעמוד בכנפים וימתין לכדור שיבוא אליו בשנים הקודמות הכדורים האלו הגיעו לבארנס. תומפסון קולע באחוזים גבוהים משמעותית מבארנס.

  13. בעוד שכולם מדברים על היעלמותו של מס' 5 הקלאסי מהמשחק (או לפחות ירידה ניכרת מאד בדקות המשחק ובחשיבות שלו), מעטים שמים לב לפיחות הזוחל בעמדה מס' 2.

    אני זוכר תקופות שכל SG שהיה מכבד את עצמו לא היה יורד מ- 25 נקודות למשחק, ושהעמדה הזאת נתפסה ע"י מי שהיו מנהיגים של הקבוצה (הוד אווריריותו היה רק אחד מיני רבים).

    היום, דווקא שהקליעה ל- 3 הפכה לקטלנית יותר מאי פעם (ואולי דווקא בשל כך), לא רק מס' 2 צריך לדעת לקלוע מבחוץ (או לסיים מתפרצות או לחדור) אלא כולם.
    ה- PG וה- SF לוקחים יותר ויותר מעמדה מס' 2

  14. מנחם בתמונה הראשית זה שחקו הטניס המהולל קליי תומפסון (רק נכתב כ-cley) מקום 486 בעולם.
    רשימת השוטינג גארד באמת מצחיקה, לא יודע מאיפה היא הגיעה.
    סאריץ' נראה טוב וחד כבר בהתחלה, למרות שסאריץ' הוא 4 ולדעתי סימונס יהיה 3 ככה שזה לא שהוא 'הרוויח' מהפציעה של סימונס.
    הארדן נראה מצויין וחד ביותר, כמה נחמד שיש מאמן שאשכרה יש לו שיטה ודרך. למרות שיוסטון עם חור רציני בעמדות הפנים. קפלה לא נראה מוכן עדיין להיות שחקן פותח בקבוצה עם שאיפות וננה הופך לאחד השחקנים האהובים ביוסטון אבל לא יוכל לתת יותר מ-20 דקות אפקטיביות במשחק. חייבים להחתים את די-מו כבר.

    1. בקשתי מגוגל "תמונות מיוחדות של קליי תומפסון צעיר" וזה מה שקבלתי… שמתי לב שהשיניים והפה לא אותו דבר. אבל עובדה שרק אתה גילית זאת!

      1. חחחחחח.
        מנחם אתה מזכיר לי את הסיפור על האיכר שלא הצליח להבדיל בין שני הסוסים שלו אז הרבי הציע לו לחתוך את האוזן של אחד ואז כעבור שבוע גם האוזן של השני נחתכה מגדר. אחר כך הוא הציע לו לחתוך לו את הזנב ושוב לאחר שבוע גם הזנב של השני נחתך בטעות. בסופו של דבר הרבי הציע לו למדוד את הגובה של הסוסים ואז אחרי יום האיכר חוזר אליו בהתרגשות ואומר לו "רבי צדקת, הסוס הלבן גבוה ב-5 ס"מ מהסוס השחור".

  15. רק לראות מה שגולדן סטייט עשו לקליפקס במשחק האימון אני מרגיש בוש ונכלם שנתתי לקליפרס (סיכוי נמוך מאוד עד אפשי) כדי לנצח את גולדן סטייט בסדרה. נכון תגידו לי שזה משחק אימון שזה לא משקף כלום , אך עם הקבוצה תראה ככה אין לה מתחרים.

  16. ממליץ לבעלי פאס (עוד לא חידשתם?) לראות את השניות האחרונות של אוקלהומה בריאל מדריד, או: סאבוניס ג'וניור מקבל שיעורי בית ב-nba, מה לא עושים במהלך אחרון במשחק, ואוקלהומה מקבלת שיעור בתחבולות אירופאיות.

    5 הפרש לת'אנדר, זה בעצם גמור, ונוצ'יוני הבלתי נגמר עולה לשלשה. והג'וניור עושה עבירה מיותרת. ואז לומדים ב-nba שבאירופה יש טריקים אחרים: לא קולעים את כל זריקות העונשין ועושים עבירה מהירה. באירופה קולעים 2, מחטיאים את השלישית, אופנסיב ריבאונד החוצה לסרחיו יול על הפרימטר. בום. 5-פוינט פליי.

    לא אתפלא אם נראה שיחזור של זה השנה גם בליגה. זה, ולעשות עבירה רגילה ביתרון 3. היי פופוביץ'.

    1. אפרופו ליג פאס –
      השנה יש רק סוג מנוי שבאמצעותו ניתן לראות את כל המשחקים. (בשנים קודמות היה מנוי רגיל ומנוי פרימיום).
      800 ש"ח למנוי שנתי, (במקום 600 ש"ח בשנה קודמת, גרם לי לוותר על התענוג כרגע).
      אני מניח שאני ארכוש את המנוי החודשי בהמשך. לחודשים המעניינים באמת.

  17. סרחיו יול היה ענק במשחק הזה, אגב סיים 2 רבעים קודם לכן בסל עם הבאזר, מישהו באוקלהומה לא ממש הפנים שזה האיש לשמור עליו במשחק שהבאזר מתקרב

  18. צריך לדבר קצת על קליי תומפסון. הוא אולי האנדרייטד הכי גדול בליגה.

    נכון שחלק גדול מהקליעות שלו באות בזכות זה שהוא משחק ליד קלעי השלשות הגדול ביותר בהיסטוריה, אבל אם לא היה ליד קארי שוטר ברמה של תומפסון הוא לא היה הקלעי שלשות הכי גדול בהיסטוריה. ההגנות היו יכולות להתמקד רק בסטף.

    הם הופכים אחד את השני לגדולים יותר. בלי קשר לזה שתומפסון שחקן הגנה מחונן או חיית קלאץ' יותר מכל שוטינג גארד אחר בליגה – אולי חוץ מוויד, ממש ממש לא בטוח – אין מצב שיש שוטינג גארד עליון עליו בליגה.

    1. השאלה היא מה אתה צריך. אם אתה צריך שחקן שיוביל וייצור אז באטלר והארדן עליונים עליו. אם אתה צריך כוכב שני אז תומפסון עדיף עליהם בעיניי. במילים אחרות, שים את הארדן בגולדן סטייט ותומפסון ביוסטון ושתי הקבוצות יוצאות מופסדות.

      1. לא מסכים לגבי הארדן . כל קבוצה שהוא משחק בה מופסדת , כולל הרוקטס . הוא מוציא שם רע לקבוצתיות , וחור גדול בהגנה. . לגמר המערב בעונה לפני האחרונה הם הגיעו אחרי שהפכו את המשחק אצל הקליפרס ברבע האחרון כשהוא ישב על הספסל .

      2. מבחינת באטלר אני לא בטוח שאני מסכים, כי בעונת הפריצה שלו הוא לא היה המוביל שכל הקבוצה הסתכלה עליו (זה היה פאו) ובעונה הזאת הוא לא הגיע לפלייאוף.

        מבחינת הארדן יכול להיות שאתה צודק, אבל גם תומפסון יכול להחזיק קבוצה על הגב שלו. תראה מה הוא עשה בגמר המערב. הארדן שחקן מעולה, גם אחד שלא מוערך מספיק, אבל אני חושב שקליי עליון עליו.

        1. רועי, אני לא מאמין שיצאה לך כאן נפיחה מהמקלדת!
          מילא הייט שהוא הומר של ג'ס וגם ככה לא מדבר בהגיון 90% מהזמן אבל אתה? קליי תומפסון עליון על הארדן? באיזה פלנטה? שחקן שחוץ מלזרוק שלשות לא יודע לעשות כלום, דני גרין משודרג.
          לעומת שחקן שעושה פשוט הכל, ומי שחושב לשנייה שיוסטון היו מתקרבים לפלייאוף בלעדיו לא יודע כלום מהחיים שלו. שים את ווסטברוק במקומו עם סגל השחקנים שהיה להארדן בשלוש השנים שהוא שם ויוסטון לא עולים לפלייאוף בשום עונה. בטח שלא מתקרבים לגמר איזורי.
          לל"ה.

          1. קליי תומפסון הוא יותר משוטינג גארד משודרג, אך הארדן טוב ממנו, אחד השחקנים היוצרים הטובים בליגה יש לו תנועות שעדיין לא יודעים איך להתמודד איתם, גם בהגנה הוא לא כזה גרוע כמו שמוצג, בכללי הארגן אחג האנדרייטד בליגה וזא פשוט לא הוגן. לפני שהוא הגיע יוסטון הייתה פח אשפה . להייט אשברי אין מה להתייחס בכל הקשור להגיון התגובות שלו פשוט הזויות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט