אירועי דיומא: 4.10.2016

כדורסל / רועי ויינברג:

20:45 – מכבי תל אביב – דרושפאקה (ספורט 5). משחק ידידות ותו לא, אבל החזרה של דיוויד בלאט להיכל ותליית גופייתו של אנטוני פארקר. דרושפאקה היא קבוצת טופ יורוליג לא פחות, אולי אפילו יותר, ממכבי, וצפוי משחק מעניין.

NBA-קדם העונה:

02:00-בוסטון סלטיקס-פילדלפיה 76'. משחק לא רע בין פילדלפיה שתציג את הבכורות המצופות של צמד הבחירות מדראפט 2014, ג'ואל אמביד ודריו שאריץ', לבוסטון עם ג'יילן בראון (בחירת הדראפט השלישית), אל הורפורד והרבה פנים חדשות.

02:00-וושינגטון וויזארדס-מיאמי היט. משחק הבכורה של סקוט ברוקס על הקווים בוושינגטון. שווה לעקוב בקשר לאיך הוא יפתור את שאלת ההתאמה בין ג'ון וול ובראדלי ביל.

03:00-אינדיאנה פייסרס-ניו אורלינס פליקינס. מספר השחקנים בסגל של ניו אורלינס ירד ל-19 אחרי שכריס קופלנד נחתך, מה שאולי משפר את הסיכויים של דאוסון לעשות את הקבוצה. הוא לא צפוי לקבל יותר מדי דקות מול פול ג'ורג', ג'ף טיג ושות'.

03:00-יוסטון רוקטס-ניו יורק ניקס. הרוקטס כבר שיחקו העונה והביסו את השנחגאי שארקס, ואילו ניו יורק תמשיך לחכות לבכורה של ג'ואקים נואה ודריק רוז הפצועים. פורזינגיס לא צפוי להתקשות יותר מדי מול קאפלה והצבע האוורירי של הטילים.

05:00-סקרמנטו קינגס-לוס אנג'לס לייקרס. 2 קבוצות מתחתית המערב נפגשות למשחק הראשון של שתיהן בקדם העונה. נגלה הערב, אולי, מה נפח הדקות שכספי צפוי לקבל אצל ייגר ואיך ברנדון אינגרם נראה ברמות האלו.

05:30-לוס אנג'לס קליפרס-גולדן סטייט ווריורס. מבחינת כדורסל זה המשחק של הערב. הקליפרס רוצים להצהיר כוונות ולנצח את סגנית האלופה, ואילו דוראנט, קרי, תומפסון וחבריהם לא רוצים להגיע להפסד שני ברציפות בקדם העונה. לא כדאי לפספס.

טניס / רועי ויינברג:

טורניר ביג'יין (500):

11:30-אנדי מארי-אנדראס ספי.

13:30-רשאר גאסקה-סם קוורי.

בייסבול / MBK:

טורונטו – בוליטימור הלילה ב 3:00

הפלייאוף של ליגת ה mlb במשחק סופר מסקרן בין 2 קבוצות מבית במזרח ב AL שסיימו במאזן זהה את העונה.

על הגבעהמרקוס סטורמן ( 10-9 , ERA 4.37 ) – טורונטו הולכת עם סטרומן למשחק הכי חשוב שלה העונה

סטרומן מחזיק במאזן של ניצחון ו 2 הפסדים ב 4 פתיחות מול בולוטימור

כריס טילמן ( 6-16 ERA 3.77 ) , טילמן עם מספרים לא רעים העונה

ניצחון ללא הפסד ב 4 פתיחות מול טורנטו העונה

טורנטו תארח את המשחק בזכות מאזן עונתי של 9-10 מול בולטימור .

2 הקבוצות משובוחת בצד ההתקפי , טרומבו עם 47 הומראנז , כריס דוויס עם 38 , מאני מצאדו ( כשרון צעיר ומבטיח ) עם 37 ואדם ג'ונס עם 29 לבולטימור שעם 253 כדורים מעבר לגדר ראשונה ב MLB בקטגוריה

טורונטו עם 231 משלה ( מקום 4 בליגה ) אדווין אנרקסיון עם 42 , דולדנדסון עם 37 משלו , טולווציקי וסאנדרס עם 24 כל אחד , באטסיטה בעונה חלשה של 22 וראסל מארטין עם 20

הליינאפים מסוכנים , טקסס ממתינה למנצחת

טורנטו ניצחה בשנה שעברה את טקסס לאחר שפיגרה 0-2 והראתה שיש לה את זה . בולטימור מגיעה למעמד עונה כן עונה לא

קשה לחזות משחק בייסבול , בעיקר כזה שהוא על עונה שלמה

משחק רב אירועים ונקודות ( לא כמו זה של מחר …. )

הימור פרוע – טורונטו 7 – בולטימור 4

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

טורניר European Masters בבוקרסט

אתמול נפתח הסיבוב הראשון, ממנו עלו לשלב הבא שחקנים כהוקינס, היגינס (ניצח את הולט), וולדן, רוברטסון (ניצח את דוט) ומקגיל (ניצח את קרטר). הפתעה יחידה נרשמה כשמרקו פו ההונג קונגי הודח ע"י אנדרו היגינסון.

היום הסיבוב הראשון ננעל, עם משחקים של טראמפ (מול וולאסטון), סלבי (מול דייל), אלן (מול וומרסלי), מרפי (מול מארק דייויס) ואוסליבן (מול דייויד גילברט). הפורמט הוא של הטוב מ-7.

שידורים ישירים ביורוספורט ב-12:00 וב-20:00.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. דרושפאקה במאזן 0-10 במשחקי הכנה , אופייני לקבומות של בלאט
    נמצאת ביורליג ללא מסורת וללא עבר עשיר אך ורק בזכות הספונסר העשיר

    תודה רבה על הפריוויו של הפריסיזן
    לרוב זו מלחמת עולם לשחקנים בתחתית הרוסטר על חוזה/חיתוך
    ניסוי כלים ופחות תחרותיות

  2. תודה. איזה כיף שיש את משחקי קדם העונה. יוסטון עם לו'ז מאוד קשה בתחילת העונה ואם יבואו לא מוכנים כמו שנה שעברה, הם ימצאו את עצמם במערבולת למטה, לכן אני מאוד מחזיק ממשלרקי האימון ומקווה שיקחו אותם ברצינות.
    רק חבל שדי מו מתעקש ולא חותם על הQO. זה פוגע בהכנה.
    בינתיים מהתרשמות ראשונית בהחלט בהחלט נראה שהשחקנים הגיעו מוכנים. ננה נראה מפלצתי, אוטיס ת'ורפ מפלצתי, קפלה הוסיף עוד מסה ועבד על סיבולת (למרות שקליעות העונשין שאמר שעבד עליהן עדיין ביזיון), בברלי הוריד במשקל ונראה טוב, אריזה נראה חד והארדן נראה מצויין. טיילר אניס לא נראה טוב כמוביל כדור ויהיה מעניין לראות אותו מול הניקס. עוד שחקן שיהיה מעניין לראות הוא ווילטיג'ר שאמנם נראה רכרוכי אבל יש לו קליעה מצוינת ושחרור מהיר לפאוור פורוורד/סנטר. אולי מכולם, דווקא נראה אותו משחק יותר

  3. שני משחקי הוויילדקארד הלילה ומחר!

    בכל הכבוד לכל דבר אחר – אמריקה כולה, וחובבי בייסבול (לפחות) ברחבי העולם יהיו שם.

    שתי קבוצות ששיחקו, וטוב, 162 משחקים בעונה שלמה. כדי להגיע על טיפות הדלק למשחק אחד, על כל הקופה.

    טורונטו מאחרת את בולטימור, אני עם התחזית, אמור להיות משחק רב נפגעים ומלא תהפוכות. די הטלת מטבע.

    אני די מופתע מבחירת הפיצ'ר הפותח של טורונטו. יש לה את האייס ג'יימס האפ, בעונה חלומית של 4-20, ו-era 3.18. ומפגש אחרון מצוין עם בולטימור. מניח שהוא ייכנס מהר אם סטרומן יפשל (כפי שקרה לו במפגש האחרון עם האוריולז, הפסד ו-9 חבטות ל-4 ריצות). ומכיוון שזה משחק שבו משליכים הכל, יש גם את ארון סאנצ'ז, פיצ'ר פותח מצוין שיכול לתת אינינג-שניים ריליף. השאלה אם זה לא יהיה מאוחר מדי.

    אני הולך על כוח האש של טורונטו, וכמובן הביתיות. אבל אם בולטימור תצליח למשוך את זה צמוד, יש לה באמתחת את האבא של כל האסים – הקלוזר זאק בריטון, שהוא פשוט בלתי-חביט. 47 משחקים, 47 סייבז, era דמיוני של 0.54. אם הוא עולה, זה ביי ביי קנדה, וולקאם דה ווייר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט