מעורב ספורט ליום ראשון: ריידר קאפ, הווריורס מפסידה משחק 1, וסימונס / מנחם לס

 


שלט ענק באולם זעק:

משחק הגמר 2017 NBA

סן פרנציסקו ווריורס – (TEAM TO BE NAMED LATER)

גוד לאק. בסיום המשחק סטיב קאר אמר שהוא לא מתרגש מההפסד ומהצורה הבלתי סימטרית וריטמית שהקבוצה שיחקה כי "מה אתה מצפה מקבוצה ששיחקה יחד פעם ראשונה?"

אולי פעם ראשונה, אבל אחרי שבוע של אימונים? בשביל מה משלמים לך מיליונים? יש לך מושג מה אלוהים עשה בשבוע? לך ל'בראשית' וקרא קצת יא אנאלפה-ביתי.

הוא אמר:

"

It went about as smoothly as you might expect for a team that has never played a game together

הוא המשיך:

It was all about getting on the court and building some cohesion.

ככה מדבר מאמן? להפסיד משחק ביתי – כן, וונקובר זה 'בית' לסן פרנציסקו – 97-93 ולהאשים "משחק ראשון" במקום לדבר על דברים ספציפיים? מאמן צריך לרצות לנצח משחק ראשון ולפתוח את העונה ברגל ימין. לקאר דברים כאלה לא מובנים כי הוא מאמן שעדיין נמצא בבית ספר עממי.

דוראנט קלע את ה-9 שלו ב-2 מ-9. דמאר קרול קלע לטורונטו 14.

זזה פצ'וליה עלה בחמישייה עם סטפן קרי, קלייתומפסון, קווין דוראנט, דריימונד גרין, והזזה. אנדרה איגודלה ניכנס כשחקן ששי. בדיוק כפי שחשבנו. זזה היה לא רע אבל הוא לא אנדרו בוגוט. אין לו מסירה והוא לא מסוגל לנהל תנועה. הסקרינס שלו היו לא רעים ולא טובים..

3. בן סימונס יעבור ניתוח

בן סימונס שבר את עצם המטטרסל החמישית. פציעה כזאת מכריחה ניתוח כי אין לשים גבר על אצבע הרגל ואם השבר קשה, ניתוח הוא הדבר היחידי שניתן לעשות. הוא יזדקק לשלושה חודשי ריהביליטציה לפני שיחזור.לאימונים.

 

4. קלמסון מנצחת את לואיוויל במשחק לדורות

איזה משחק!

קלמסון השכנה שלי (חצי שעה מהבית), מספר 3 במכללות, ניצחה במשחק שידובר בו הרבה זמן את לואיוויל, מספר 4 במכללות, 36-42.

קלמסון פתחה בסערה והובילה 10-28 בחצי. חשבתי שזהו זה.

לואיוויל חזרה בסערה, והובילה 36-28 ברבע הרביעי. קלמסון עשתה שני טאצ'דאונים ברגעים האחרונים.

עם 33 שניות לואיוויל שוב איימה. עם 20 שניות הרץ עם הכדור נראה בדרכו לטאצ'דאון ונצחון כשטאקל נפלא ברגע האחרון מציל לקלמסון משחק מצויין, נפלא, קוצץ ציפורניים.

היו עוד הרבה כאלה, כולל נצחון טנסי על פלורידה סטייט בשנייה האחרונה!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. 2 הסנט שלי על ניו אורלינס-דאלאס:

    באדי הילד נראה מצוין. קלע באחוזים טובים מאוד והשיג 6 ריבאונדים ב-26 דקות. פתח הפעם מהספסל אבל לדעתי נראה אותו בחמישייה בעתיד הקרוב מאוד.

    שון דאוסון עם 2 וחצי דקות ושום פעולה סטט' (מדד של 5-). מראה שוב שהוא כנראה לא יגיע ל-NBA.

    טים פרייזר נתן משחק אול-אוראונד לא רע בכלל (10 נק', 9 אס', 6 ריב', 0 איבודים ו-+/- של 24+). יכול להיות שהוא הרכז הכי מתאים לחמישייה של ניו אורלינס בהעדר הולידיי, מה שיוסיף כוח אש בדמות גאלוואי לספסל.

    דאלאס שיחקה הערב בלי נוביצקי, בוגוט, מת'יוס ודרון וויליאמס. זה נתן הזדמנות למחליפים להראות מה יש להם, וניקולס ברוסינו, פורוורד ארגנטינאי צעיר, קלע 13 נקודות וסחט לא מעט פאולים. הוא סובב הרבה ראשים במחנה האימונים של המאבס ויכול להיות אחת מהפתעות העונה.

    האריסון בארנס לא במשחק מדהים במיוחד ובערך ברמה של האריסון בארנס 2015/16 (12 נקודות ב-37% מהשדה). אבל הפעם הוא היה הגו-טו-גאי ולא עוד שחקן בחמישייה, תפקיד שמנצל אותו יותר טוב.

    זה בטוח ישתנה עם בוגוט ודירק אבל דאלאס היו איומים מתחת לסל. 36 ריבאונדים לעומת 44 של ניו אורלינס, עם 35 רק בהגנה. בארנס לא לקח ריבאונד אחד, זה לא צריך לחזור על עצמו.

    1. תודה על הסקירה.
      רק בקשר לעלילות דוסון בקריק – אם להאמין לסיפורי הג'ורנימנים של הליגה, פעולה סטטיסטית היא לא הדבר החשוב עבור שחקנים כאלו שמנסים להוכיח את מקומם בקבוצה. המאמנים מסתכלים יותר על היכולת שלהם לבצע את מה שדורשים מהם: להיות במקומות הנכונים, לבצע את התרגילים, אם יש, ולהיות שם בשביל הקבוצה.
      משהו מזה ניתן היה לראות מההופעה של שון בחוות ניו-אורלינס?

      1. לא ראיתי את כל המשחק (אחפש אם יש את החלק שלו איפשהו). מדד טוב לזה הוא ה+/-, וזה כמו שכתבתי היה 5-.

        הוא עלה לגארבג' טיים, ה-2 וחצי דקות האחרונות של המשחק, כשהפליקינס בפלוס 19. מבין השחקנים עם החוזים הלא מובטחים/מובטחים חלקית יש עוד 2 ששיחקו יחד איתו (כריס קופלנד ודווין קוק), אחד, רוברט סאקרה, שלא שיחק, ואת לאנס סטיבנסון ששיחק 23 וחצי דקות.

        אולי למולי או יוסי יש משהו להוסיף כאוהדי פליקינס.

  2. חוסר מזל של הסיקסרס.
    אין משהו פרופילקטי שהצוות הרפואי של הסיקסרס יכולו לעשות בשביל למנוע את הפציעה של סימונס (אלא אם הוא משחק עם עודף משקל חריג, והוא לא),
    כך שהביקורת כלפי הארגון בכל הנוגע לפציעה – מיותרת.

  3. אני דןןקא חושב שזה לא בהכרח חוסר מזל של פילי.
    דווקא יכול להיות טוב אם אמביד בריא שהקבוצה תתבסס סביבו ואם סימונס יחזור בריא הוא יוכל להשתלב בהדרגה וללא כל ההייפ של בחירה ראשונה שלא לכולם זה טוב.

  4. אומנם קדם עונה אבל עדיין גורם לקצת אמונה בקבוצה , כל השחקנים החדשים כשרוניים אבל עם חובת ההוכחה שלהם ונראה כאילו כולם באו לעבוד , מאמין.שניהיה בפליאוף ודיוויס יתן עונת mvp ויסתום כמה פייות

    1. לא חושב שתהיו בפלייאוף. ג"ס, ספרס, קליפרס, פורטלנד, ת'אנדר, יוטה, דאלאס, ממפיס ואולי יוסטון טובות יותר על הנייר. אבל כן יש סיבות לאמונה בקבוצה, בעיקר בפרייזר והילד

  5. חוסר מזל לסימונס ולפילי. נקווה שיחוזור למגרשים מהר .

    הווריורס עשו ניסוי כלים ראשון , ולא צריך להתרגש (בייחוד אתה מנחם , למרות הנסיון לפרובוקציה ) . סטיב קר נתו קצת חימום להרכב הראשון במחצית הראשונה . קרי , דוראנט , קליי , גרין ואיגי ישבו על הספסל כל המחיצת השניה , ונוסו שחקני הספסל , בפרט החדשים .
    ההפתעה הנעימה – פטריק מק'או , גניבת דראפט גדולה של הלוחמים
    ( את זה אמר ג'רי ווסט אחרי שהוא נבחר ע"י מילווקי במקום ה-38 והועבר לג"ס משיקולי מיסוי) . הוא משחק בעמדות 2 ו-3 , ואתמול ( וגם בליגת הקיץ ) הראה שוב יכולת קליעה , הגנה , כדרור ומסירות הרבה מעבר למקום בדראפט בו נבחר.

      1. מגי אמנם אתלט אדיר והראה את יכולתו בחסימות , אבל הוא לא שחקן חכם . גם הלילה הוא אמנם חסם בצורה מלהיבה , אבל מיקם את הגוף רע , ולאחר החסימות הכדור נשאר בידי הנחסם והוא קלע בניסיון חוזר.

        1. הוא ממש לא שחקן חכם (https://www.youtube.com/watch?v=f69IDWEyBek) אבל כשהוא בריא הוא שומר טוב ואתלט בחסד

          הייתה לו סוג של עונת קאמבק בדאלאס עם קצת יותר מ-5 נקודות וקצת פחות מ-4 ריבאונדים ב-11 דקות (2.64 חסימות פר 36 דקות). יכול להיות סנטר מחליף טוב ואולי לתרום בהגנה יותר מזאזא ודמיאן ג'ונס.

          1. לא נעים ? לא נורא . יש גם את קוון לוני , בחור צעיר עם הרבה כישרון .
            ורז'או וקגי לא יסיימו שניהם (יחד) את העונה במפרץ . לפחות אחד מהם ייפלט במהלכה. אני עוד לא בטוח ששניהם יתחילו אותה .

  6. כאחד שחושב שהגמר יהיה שוב פעם גולדן-קליבלנד עברתי לילה מלא חלומות.מכל החלומות שחלמתי בלילה היה חלום אחד שקשור לספורט והוא שסן אנטוניו ספרס לוקחים אליפות ופופוביץ פורש בסוף העונה.שאר החלומות לא קשורים לספורט אז אין טעם לפרט

  7. אין קבוצה שמשתנה כל כך הרבה וזה עובר חלק ללא בעיות.
    הם החליפו 2/5 מהחמישייה, ולמרות שהם כשרוניים בטירוף זה לא אומר כלום אם הם לא ילמדו לשחק יחד.
    העונה ארוכה,אין מה להתרגש מהפסד בקדם עונה,אבל מי שחושב שהלוחמים יקחו את התואק בסוויפים ובקלות כל הדרך לא מבין בספורט.

  8. מעורב מצויין!
    הקטע עם הגולף אדיר, לא היכרתי את הטורניר הזה לפני כן.
    אני חייב להגיד שלמרות שאני מתעב את ג"ס אני מת על קר, בטח על תגובות כאלו כמו שנתן היום

    1. כמוני כמוך, סטיב קר נראה לי תמיד כאחד האנשים החביבים בליגה למרות אחת מתצוגות האימון הגרועות ביותר שראיתי בגמר , אני כמוך לא יכול לסבול קבוצה שנוטשת את האוהדים שלה בצורה כל כך בזויה, בעלת ארגון ושחקנים שחצניים בצורה יוצאת דופן.

  9. ברור שזה מוקדם להביע דעה על הווריורס, אבל אותי דוראנט איכזב בגישה שלו. זריקות ראשונות רעות. נראה לי שהוא היה מתוח. זריקות רעות זה סימפטום של חוסר ביטחון… לא יודע מוקדם מוקדם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט