אירועי דיומא – 03.10.2016

 

טניס / מתן גילור:

טורניר בייג'ין (500)

שידורים בערוץ הספורט (55/555) החל משעה 07:30.

דוד פרר-פאבלו קואבס

רוברטו באוטיסטה-ג'ון מילמן

גרסייה לופז-קייל אדמונד

לוקאס פוי-יאן חסון לו

 

טורניר טוקיו (500)

ג'ואו סוסה-מרטין קליזן

מארין צ'יליץ'-בנואי פייר

פרננדו ורדסקו-גו סואדה

קאי נישיקורי-דונלד יאנג

 

כדורסל / מתן גילור:

משחקי קדם עונה

21:30 אוקלהומה סיטי רעמים-ריאל מדריד – שידור בערוץ הספורט (55/555).

05:00 (שלישי לפנות בוקר) פורטלנד סוללי דרכים-יוטה גא'ז – שידור בערוץ ספורט 5 לייב (58).

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

טורניר European Masters בבוקרסט

עוד טורניר חזק מאד הנפתח היום. כולל שחקנים כאוסליבן (בניגוד לדרכו, החליט להעלות את רמת ההשתתפות שלו בטורנירים), סלבי, רוברטסון, דוט, היגינס, הוקינס, קרטר, מקגיל, פו, הולט, וולדן, מרפי, אלן וטראמפ.

היום נפתח הסיבוב הראשון. המשחקים המעניינים כוללים את אנתוני מקגיל מול "קפטן" אלי קרטר, ג'ון היגינס נגד מייקל הולט וניל רוברטסון נגד גראהם דוט (בסשן הבוקר) ודניאל וולס נגד רוני אוסליבן (בסשן הערב).

שידורים ישירים ביורוספורט ב-12:00 וב-20:00.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. תודה על הדיומא.

    אתמול היה משחק פרה-סיסון בין שנגחאי שארקס ליוסטון רוקטס, כמה מסקנות שלי:

    קודם כל לא צריך לקחת משהו יותר מדי ברצינות. לא רק שזה פרה-סיסון, זה משחק מול קבוצה סינית ולא קבוצת NBA. הרוקטס קלעו 131 נקודות, נכון, אבל לא מול הגנה חזקה במיוחד. עדיין שווה להם לקחת לטובה את השביעייה שקלעה בדאבל פיגרס.

    ג'יימס הארדן הציג משחק מאוד קבוצתי. מעניין כמה זה יחזיק בעונה הסדירה, אבל כרגע אפשר להיות מעודדים מאוד ממשחק של 11 זריקות מהשדה, 10 אסיסטים (איבוד אחד) ו-16 נקודות.

    קלינט קאפלה פתח כסנטר, מה שהוא יעשה בעונה הקרובה. הוא היה בסדר עם 10 נק', 11 ריב', 2 חטיפות ו-2 חסימות, אבל 0 מ-6 מהעונשין זה מזעזע. הוא קלע עונשין נוראי (שנה שעברה ב-37.9%, שיפור מה-17.4% של העונה הקודמת אבל עדיין). יוסטון חייבת לעבוד על זה.

    מבחינת השארקס, גרשון יאבוסלה, הבחירה ה-16 בדראפט של הסלטיקס, נתן משחק לא רע בכלל. 24 נקודות ב-50% מהשדה, 12 ריבאונדים ויום טוב מהעונשין. יכול להיות שב-2017/18 נראה אותו בבוסטון.

    ג'ימר פרדט קלע 33 נקודות עם 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. משחק טוב של בחירת לוטרי לשעבר, אבל צריך לזכור שהוא לא הצליח להגיע למשהו קרוב לזה באנ.בי.איי. מדגיש שוב את הבדלי הרמות.

      1. הוא כן. הבעיה היא שהוא לא עושה כלום חוץ מלקלוע, למרות שהוא די בסדר בזה. מפתיע שהלך לסין כי לדעתי הוא היה מגיע לאנ.בי.איי השנה, במיוחד לאור העונה הטובה שלו בדי-ליג.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט