חם מהתנור: בן סימונס שבר עצם בכף הרגל / רועי ויינברג

simmons

הבחירה הראשונה בדראפט 2016, בן סימונס, הפורוורד של פילדלפיה 76', שבר עצם בכף רגלו הימנית במהלך מחנה האימונים של הקבוצה. סימונס הרוקי עדיין לא שיחק ב-NBA, ונכון לעכשיו לא ידוע מתי האוסטרלי יחזור מהפציעה (אין תקופת זמן מוגדרת) ואילו צעדים רפואיים ינקטו כדי לטפל בה באופן רשמי, למרות שידוע כי הוא עבר בדיקות MRI ורנטגן. ראוי לציין כי במהלך משחק בליגת הקיץ סימונס יצא בגלל התכווצויות ב-2 הרגליים.

*

קליבלנד הציעה לשחקנה בעונה האחרונה, ג'יי אר סמית', חוזה של 10-11 מיליון דולר לשנה והשחקן סירב להצעה. ככל הנראה סמית' לא יתפשר על פחות מ-15 מיליון דולר לשנה, הסכום אשר הוא וסוכנו, ריץ' פול, דורשים תקופה ארוכה. בעונה האחרונה סמית' שיחק 77 משחקים (פתח בכולם) במדי האלופה, וקלע 12.4 נק' למשחק (40% מהשלוש).

*

קווין גארנט, MVP ואלוף לשעבר שפרש לאחרונה מהליגה, קיבל הצעות מקליבלנד ומהקליפרס בקשר למשרת עוזר מאמן. הוא היה במחנה האימונים של הקליפרס ועבד עם שחקני הקבוצה, ובייחוד עם בלייק גריפין ודיאנדרה ג'ורדן. לא ידוע על הצעות נוספות שהביג טיקט קיבל מהליגה, או האם הוא בכלל רוצה לעבוד כמאמן.

*

יוסטון לא מקיימת שיחות חוזה עם השחקן החופשי דונטאס מאטיונאס, למרות שהצעת הסף שהקבוצה הגישה לו ביוני (מה שהפך אותו לשחקן חופשי מוגבל ונתן ליוסטון אפשרות להשוות כל הצעה עליו) פגה ב-1 באוקטובר. השמועות האחרונות מהשיחות בין הצדדים אומרות שמאטיונאס כנראה יחתום על חוזה לשנה אחת בגודל זהה לזה של הצעת הסף, 4.4 מיליון דולר, ויהיה שחקן חופשי ב-2017. בעונה האחרונה הסנטר הליטאי קלע 6.2 נקודות עם 2.9 ריבאונדים בערב כשהוא משחק 37 משחקים בלבד.

*

פורטלנד מנהלת משא ומתן עם מייסון פלומלי בקשר להארכת חוזהו של הרוקי. פלומלי נכנס לשנת חוזה ועד ה-31 באוקטובר תהיה לקבוצה אפשרות להחתים אותו על הארכת חוזה (בדומה למה שעשו שחקנים אחרים שנבחרו באותו דראפט של פלומלי, חברו לקבוצה סי ג'יי מקולום ויאניס אנדטקומפו). למרות זאת, פורטלנד כנראה לא לחוצה על הארכת חוזהו של השחקן, כשבמידה והוא לא יחתום על הארכת חוזה הוא יוכל להפוך לשחקן חופשי מוגבל. בעונה האחרונה פלומלי קלע 9.1 נק' עם 7.7 ריב' למשחק, ובפלייאוף התעלה ל-7.8 נק', 11.8 ריב' ו-4.8 אס' בערב.

*

פניקס כנראה לא תציע הארכות חוזה לאלכס לן (הבחירה החמישית בדראפט 2013) וארצ'י גודווין (הבחירה ה-29 מאותו דראפט), מה שיהפוך את השניים לשחקנים חופשיים מוגבלים. בעונה האחרונה לן קלע 9 נק' עם 7.6 ריב' במשחק וגודווין קלע 8.9 נק' עם 2.1 ריב' ו-2.5 אס' בממוצע.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 45 תגובות

      1. כנראה שכרו את הצוות הרפואי של פורטלנד מסוף שנות ה-2000

        ברצינות, זה מאוד מפתיע. יש חברות טכנולוגית ספורט (מחשוב לביש במקרה הזה) שמתמחות בלאתר פציעות רגליים, גולדן סטייט משתמשת בדברים כאלו באימונים, אני לא יודע אם פילדלפיה משתמשת באחת אבל היא צריכה.

          1. תפוח אדמה בתוך המגף הצבאי זה טריק מימי נפוליאון.
            מכות קלות של כף מרק הפוכה על כריות הרגליים זה טריק בטוח של שברי מאמץ. פטנט רשום של חטיבת הצנחנים משנות ה60

  1. לגבי פילי-קארמה איז א ביץ'.
    לגבי גארנט, אם הוא יעבוד עם דיאנדרה, מפחיד יהיה לגלות מה דיאנדרה יוכל לעשות. הלוואי שילך לקליפרס ויעבוד עם דיאנדרה ובלייק.

  2. חדשות נוספות מפילדלפיה בעקבות האירועים האחרונים – הסיקסרס שכרו מחדש את סאם הינקי כג'נרל מנג'ר בחוזה לעונה אחת.

  3. אכזרי מאוד. פציעה לפני שיש לך רגע אחד של אנ.בי.איי – גם כשיחזור, בע"ה בהקדם, זה בוודאי יהיה מהוסס וזהיר. ממש ממש לא טוב לפילי ולסימונס.

    וניתן לחסוך את חדשות קליבלנד 🙂 בחייאת, מה כבר יכול להיות שם? הקאבס לא יכולים שלא להחתים את ג'יי.אר. אין להם התחלה של מחליף עבורו.

    אפרופו הקאבס – היו דיבורים משם על מגעים עם מריו צ'אלמרס. אם הוא בריא, הבחור הוא באק-אפ פוינט גארד מצוין, לא רק שם.

  4. הרצפה עקומה במגרש האימונים של פילי.
    הבעיה (ממקורות יודעי דבר) שגם הפלס של ג'ושוע מנהל האחזקה עקום.
    הוא כבר דור רביעי במשפחה עם הפלס הזה ומסרב בתוקף להחליף לפלס חדש תוך טענה שתמיד הפלס הזה היה טוב, אין שום סיבה שהוא לא טוב עכשיו.
    שנה שעברה אפילו הכריחו אותו להשוות לפלס דיגיטאלי חדש אבל הפלס שהביאו (made in china) לא עבד ובזאת נגמר הדיון.
    אח"כ הם גילו שפשוט שכחו למשוך את החתיכת נייר הקטנה בבטריה והכל עבד כמו שצריך אבל אי אפשר היה לשכנע את ג'ושוע לבדיקה חוזרת.
    לסבא רבא של ג'ושוע היה צריף קטן איפה שבנו את אולם הספקטרום המיתולוגי וחלק מחוזה הפינוי שלו כלל קביעות במשרת מנהל האחזקה של ארגון הסיקסרס למשך 5 דורות, אם צאצאיו יחפצו בכך.
    אז גם לפטר אותו אי אפשר.
    בקיצור בעיה
    מהסוג ששום בחירת דראפט לא תפתור….

  5. לג'יי אר סמית יש הצעות מעוד מקומות על השולחן או שזה סיפור דומה לסיפור של טריסטן תומפסון מהעונה החולפת? (אותו סוכן…מקורב ללברון)

      1. יש הבדל אחד משמעותי והוא שסמית חופשי לחתום עם כל קבוצה אחרת אם הוא ירגיש מספיק נעלב כדי לוותר על כסף.
        תומפסון היה שחקן חופשי מוגבל.

  6. לברון מתנהג כמו עבריין שסוחט את הממונים שלו
    ההתערבות שלו בסגל ובחוזים דרך החבר הסוכן מגיעלה
    מגיע ל JR סמית שיקרעו אותו בחוזה , שישלם את מחיר הגרידיות

    1. או שלחלופין לברון כלוא בהסכם שכר שדופק אותו בענק או שהוא פילנטרופ שרוצה לתרום לעיר.
      יש הערכות שלברון שווה לקליבלנד (העיר) חצי מיליארד דולר. לברון שווה לבעלים של הקבוצה מאות מיליונים, כאשר על הפרק יש חוזה להפעלת קזינו שלברון מגדיל את הסיכוי של גילברט לקבל ושווה מאות מיליונים.
      לברון מותג פי מאה יותר גדול מקליבלנד.
      אז כמה עשרות מיליונים ללברון ולחברים? אתה מצפה שגילברט אפילו את זה לא ייתן?

  7. ראיתי איפשהו שמו וויליאמס הודיע על פרישה אחרי הכל. זה אומר שפלדר כרגע המחליף הראשון מהספסל והקאבס חייבים להביא מישהו או במינימום לתת לסמית' מה שהוא רוצה כדי שיהיה עוד מישהו שיצור ליצור לעצמו מצבי זריקה, לפחות עד שיגיע מישהו במקום.

    וסימונס? נו באמת. כאילו היה חסר לנו אירוע שיעצים עוד יותר את הפוקוס על הזהובים מהמפרץ מול האפורים מהמערב התיכון. לא יודע מה איתכם, הכי מעניין אותי השנה זה יאניס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט