מעורב בייסבול (סקאלי) והופס ליום שלישי / מנחם לס

1.קריאה שנייה לתרגום מאמר

אני פונה שוב לגולשים בבקשה למתנדב לתרגם מאמר מצויין של בלייק גריפין, שהוא מכתב לאוהדי הקליפרס. מאמר שחבל שיילך לאיבוד. לא ארוך ואנגלית לא קשה.

http://www.theplayerstribune.com/blake-griffin-message-to-clippers-fans/

אם ישנו מתנדב, הראשון שיגיב המאמר שלו, ושלח לי אימייל ל-

sefersheli@hotmail.com

2. וין סקאלי תלה את המיקרופון

 

קשה עבורי לומר מילה אחת נוספת על וין סקאלי שלא נכתבה , "מיסטר בייסבול מיקרופון" ששידר את משחקו האחרון אחרי 67 שנות שידור.

הוא הייה שדר שעשה הבדל. הוא היה הקול של הדודג'רס. הוא היה חשוב לקבוצה לפחות כמו השחקן החשוב ביותר שלה. הוא שידר את משחק הבייסבול האחרון בגיל 88 עם קולו המיוחד, וכמובן שכלל את סיפוריו. היה לו סיפור על כמעט כל מהלך וכל מצב, והייחוד שלו היה שאנשים חיכו לשמוע את סיפוריו, וזכרו כל מילה מהם.

היה לו SMOOTH VOICE כמו שלאף אחד אחר לא היה. כשהוא שידר בייסבול ידעת שאתה מקשיב לאדם המכיר כל זריקה, יודע כל מצב, ומכיר כל שחקן IN AND OUT. בקיצור, ידעת שאתה מקשיב למומחה בייסבול היודע ומכיר את המשחק יותר ממך, והאמינו לי שאני יודע בייסבול.

הדבר הנפלא הוא שהוא שידר את המשחק האחרון שלו שהיה המשחק שבו הדודג'רס זכו בפעם הרביעית ברציפות ב-NL WEST. מתנה שהוא קיבל חזרה מהקבוצה.

הוא איש הדודג'רס האחרון שנשאר עם הקבוצה מימיה באבטס פילד בברוקלין. הוא היה וראה הכל, את העליות והירידות, את סנדי קופאקס ודון דרייזדל, וכל ההיסטוריה של הקבוצה האגדית הזאת..

קולו אף פעם לא רעד, והוא אף פעם לא גימגם. הוא תמיד היה בשליטה מלאה במצב ומה שקורה במשחק. הוא היה גם אנציקלופדיה חיה של בייסבול.

במשחק האחרון הרוקי צ'רליקולברסון חבט HR עם שני אאוטס בבוטום של העשירי שנתן לדודג'רס נצחון 3-4 ואליפות ה-NL WEST.

*

הקריאה האחרונה שלו היתה:

Swung on, a high fly ball to deep left field … can you believe it? A home run? And the Dodgers clinch the division and will celebrate on schedule!”

לא שמעתי אותה, אבל שמעתי אותו עשרות פעמים. אני יכול לעצום את עיני ולשמוע אותו אומר את המשקט האחרון שקראתי שהיה שלו, ולדקלם במוחי ב-ד-י-ו-ק  כיצד הוא נשמע.

*

הנה דוגמא לצורה בה הוא שידר משחקי בייסבול:

*

ואז, כשהמיקרופון כבר היה סגור לטיווי הוא אמר לשומעים אותו: "ואתם יכולים להאמין שזה ההום ראן הראשון והיחידי של הצעיר העונה? CAN YOU BELIEVE IT???" – – אותה התלהבות כאילו היה זה שידורו הראשון בברוקלין לפני 67 שנה.

איזה עבר היה לו כשדר! הוא קרא את 'המשחק המושלם' של סנדי קופאקס; הוא קרא את ה-PINCH-HIT של קירק גיבסון בוורלס-סרייס הום-ראן. ועוד ועוד ועוד…כאילו ללא הפסק.

הרגע, ממש הרגע, קראתי שסקאלי ישדר עוד משחק, משחק סוף העונה הרגילה ביום ראשון נגד הג'איינטס!

*

סקאלי משדר את משחקו האחרון בדודג'רס סטדיום ונפרד מקהל של 52,000 במילים האלה:

*

*

סקאלי עם פיטר אומלי – הבעלים הקודם – ומג'יק ג'ונסון – שותף בבעלי הקבוצה היום

 

ספטמבר 9, 1965 פרפקט גיים, PERFECT GAME של סנדי קופאקס. את סקאלי החזיקו שלא יקפוץ מראש האיצטדיון מהבוטקה שלו מרוב התלהבות!

 

*

סקאלי משדר את המשחק המושלם של קופאקס:

 

 

 

 

 

*

וין סקאלי וסנדי קופאקס לאחרונה. רומן של 50 שנה!

*

קהל הדודג'רס מקשיבים לנאום הפרידה של סקאלי אתמול:

*

 

סקולי עם בעל הדודג'רס וולטר או'מלי בברוקלין לפני שהבנזונה ברח עם קבוצתו לאל.איי.

 

ווין סקולי עם סנדי קופאקס ודון דרייזדל, שני ה'אסים' הגדולים ביותר של הדודג'רס, ובכלל!

עם צ'יק הירן – השדר האגדי של הלייקרס

עם ג'ון וודן

 

סקאלי, בגיל 88, משדר משחק בלתי חשוב ב'קמלבק סטדיום' בפיניקס ב-SPRING BALL, משחק אימון!

 

מבחר ה-BEST CALLS שלו:

*

3. ה-NBA פרסמה את ה-LIVESTREMIMG של יום המדיה למעוניינים

הכל דרך אתרי הקבוצות ופייסבוק

Here's the rundown of all the livestreaming Media Day coverage via team websites and Facebook Live for Monday, Sept. 26:

Sept. 26: Media Days Livestreaming

All times Eastern Standard (ET)

10:30 a.m.Washington Wizards
11 a.m.Atlanta Hawks
11 a.m.Memphis Grizzlies
11 a.m.Dallas Mavericks
11 a.m.Portland Trail Blazers
11 a.m.Orlando Magic
11 a.m.Indiana Pacers
11:30 a.m.New York Knicks
11:30 a.m.Philadelphia 76ers
NoonSan Antonio Spurs
12:30 p.m. Cleveland Cavaliers
12:30 p.m.Milwaukee Bucks
1 p.m.Charlotte Hornets
1 p.m.Phoenix Suns
1 p.m.Denver Nuggets
2 p.m.Golden State Warriors
2 p.m.Boston Celtics
2 p.m.Minnesota Timberwolves
3 p.m.LA Clippers
3:30 p.m.Detroit Pistons
4 p.m.Chicago Bulls
4 p.m.Utah Jazz
5 p.m.Sacramento Kings

Media Days held on Sep. 23

Oklahoma City Thunder
Houston Rockets
New Orleans Pelicans
New York Knicks

***

Teams that will not be streaming Media Day: Miami Heat, Los Angeles Lakers, Brooklyn Nets and Toronto Raptors

The first exhibition game of the NBA preseason is next Saturday, Oct. 1, at 7:30 p.m. ET, whenthe Golden State Warriors take on the Toronto Raptors. The NBA regular season begins on Oct. 25.

4. חדשה לא טובה ממיניאפוליס

הסנטר של הקבוצה ניקולה פקוביץ' נפצע שוב בעקבו, ומסתבר שהוא חייב לעבור רה-קונסטרקציה שלמה של מפרק העקב, ולא ישחק כל העונה.

לא ברור אפילו אם הוא יוכל לחזור לשחק.

פקוביץ' בן ה-30 שיחק 6 עונות עם הוולבס. הוא היה בחירה מס' 31 בדראפט של 2008. ב-271 משחקי ליגה הסנטר סיים עם 12.6 נק' ו-6.7 ריב', ב-24.9 דקות משחק.

זוהי חדשה רעה מאד לקבוצה שהיתה חייבת את הניסיון, והמסה שלו תחת הסל.

5. פול מילסאפ מעדיף להיות "האדם השקט"

פול מילסאפ אמר השבוע שהוא מעדיף להיות כמו שחקני הקולנוע שהם 'גיבוריו' מהסרטים: ליאם ניסון, קלינט איסטווד, או ג'ון וויין. כשהוא נשאל לכוונתו הוא ענה: "כמוהם… לדבר מעט ולעשות הרבה!"

הוא עומד להתחיל את עונתו ה-11 ב-NBA, והוא באמת אחד השחקנים השקטים והנחבאים ביותר אל הכלים, ובאותו הזמן אחד הטובים והיעילים, שאיש לא יודע או מכיר אותם.

הוא אמר:

"I've always been that type of guy," says Millsap, the All-Star forward of the Hawks. "I don't let my emotions get out much. I store a lot of stuff in and use that stuff as fuel. I use it the right way. I don't hold it in and lash out at whatever. I use it to be better, to work out and go over the top."

הבעיות שדיברו עליהן שהתעוררו באטלנטה עם אל הורפורד – היו? לא היו? כן היו! – נפטרו עם העזיבה של אל הורפורד. השניים היו אלה ששלטו בבק-קורט של ההאוקס, ויכול מאד להיות שהם היו שניים יותר מדי.

למעשה, הדיבורים שאני שמעתי בזמנו היו שבהאוקס הבינו שהשניים לא יכולים להסתדר בפרונט-קורט אחד, והתכנית היתה לעשות טרייד על מילסאפ. אבל הורפורד הקדים כל החלטה עם חתימתו עם הסלטיקס.

אני לא יודע כמה מילסאפ ידע על המחשבות בחלונות הגבוהים של הקבוצה, ואם הוא יודע שההעדפה של הקבוצה היתה לעשות טרייד עליו. אני גם לא יודע אם הענק הוא בעל נפש עדינה הנפגע מדברים כאלה. כמובן שהוא ענה לשואל ש- "דברים כאלה לא מעניינים אותי. אני שחקן מקצועני ואני משחק עבור מי שמשלם לי, וזה כל מה שיש לי לומר בנידון".

העובדה שהוא "לא נעלב" כשניבחר רק מס' 47 בבחירה של 2006, והוא "לא נפגע" כשבשלוש השנים הראשונות ב-NBA איש לא הסתכל לעברו. להיפך: הוא השתמש בזאת כמוטיבציה. הנה מה שהוא אומר על אופיו ועל התנהגותו:

 

"You have to earn everything before you start talking about it," Millsap said. "There's a lot of talkers out there, but it feels better — a lot better — when you get out there and work for everything that you get. You earn everything that you get. I never short-sell myself, even before I got drafted," Millsap said. "I felt like I should have been a high pick. Everyone told me I'd go higher but I dropped to the second round. So I used that as motivation."

"First thing I tried to do was to get in better shape," Millsap said. "Working on my body was the main thing for me. I came in maybe 265. A lot of baby fat. Cutting the weight and getting in better shape was the prime thing I wanted to do."

הייתי אומר שאלה כמה מילים שאין להתבייש בהן עבור מי שטוען שהוא "האדם השקט; כמו קלינט איסטווד. FEW WORDS, LOTS OF ACTION", אבל נניח לו. שידבר. כל זמן שהוא יכול להוכיח העונה שללא אל הורפורד פול מילסאפ האמיתי יופיע!

ואגיד דבר נוסף: אני מאמין שהורפורד ומילסאפ היו שני "פלוסים" במגנט. עם דווייט האווארד הגדולה של מילסאפ תאיר בצבעים הרבה יותר בהירים מאשר ידענו ממנו. אני מאמין שהאווארד במקום הורפורד יעשה רק טוב ל-"אדם השקט".

6.  לנואל נרלנס נמאס לשמוע על ה-PROCESS

.

“I think it’s just silly . . . this situation that we are in now with three starting centers,” Noel said on the eve of the Sixers’ media day. “With the departure of [former general manager and president] Sam Hinkie, I would have figured that management would be able to set something done this summer.”

הוא אמר שאין לו מילה רעה לומר על ג'ואל אמביד או ג'היל אוקפור, אבל……

“Don’t get me wrong. We all get along great on the court and off the court,” Noel said. “But at the end of the day, it’s like having three starting quarterbacks. It doesn’t make any sense.”

הוא הוסיף: ""פקק התנועה" תחת הסל לא ישפיע על משחקי." והוא סיכם:

“I’m here to do my job and play as hard as I can play for the city of Philadelphia,” Noel said. “I’ve always love the fans from the jump. It’s probably one of the realest cities in the country with just genuine passion and love for the sport.”

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 53 תגובות

  1. מעורב נהדר. רוצה להוסיף עוד רגע לא ייאמן מאתמול בלילה.

    מדהים איך הספורט האמריקאי מייצר סיפורי אגדה ממש מתוסרטים. כמו המשחק האחרון שווין סקאי משדר – והוא ייגמר בהומראן, שמנצח משחק, וגם מנצח לקבוצה שלו את בית המערב. הכל פרפקט.

    אז אפרופו, לאירוע שכל אמריקה מדברת עליו, מאתמול בלילה. וזה לא העימות הנשיאותי.

    כידוע (או לא), חוזה פרננדז, האייס הכוכב של מיאמי מארלינס, נהרג בתאונת שיט שלשום. אבל כבד מאוד בעולם הבייסבול, בקהילה הקובנית, במיאמי שאיבדה את הכוכב הצעיר שלה, סיפור טראגי, בחור חמד שניסה לערוק מספר פעמים, ישב על זה בכלא, הגיע והתחיל לממש את החלום, נכון לו עתיד מזהיר. ואז התאונה.

    המשחק של המארלינס ביום התאונה בוטל כמובן. ערב אחרי, היא מארחת את הניו יורק מטס, כאשר כל השחקנים פשוט שבורים, חלק מהם חברים טובים מאוד של פרננדז. מתקיים טקס מרגש מאוד, כל השחקנים עם החולצה שלו.

    ואז מתחיל המשחק. די גורדון, חבר טוב במיוחד של פרננדז, עולה לחבוט ראשון. הוא עולה עם הקסדה של פרננדז, ומתייצב לחבטה הראשונה כמחווה, מצד ימין, כמו פרננדז.

    ואז הוא ניגש לחבוט. ומה אתם יודעים – די גורדון חובט להומראן – הראשון שלו השנה! "הכדור הזה נשאר בשמיים של מיאמי", כתבו על זה אנשים.

    גורדון רץ לבד בין הבסיסים, ופשוט נשבר בבכי. ואיתו כל הקבוצה והצופים. זה רגע שלא ייאמן ממש, בלי ספק החבטה שתיזכר מהעונה הזו, לפני כל אחת אחרת:

    https://streamable.com/xq35?t=102.3

    1. וואו. ממש לפי תסריט.

      אם הייתי ציני הייתי אומר שהפיצ'ר זרק לו להום ראן (רק קצת מקלקלת לי העובדה שגם בזריקת דרדלה של ילדה בת 6 סיכוי טוב שתהיה חבטה אבל לא הום ראן).

  2. ואגב סקאלי, המקבץ שמנחם העלה כאן, הווידאו של 5 הרגעים הגדולים שלו – איזה רגעים!
    הקאצ' של ג'ו מונטנה, הפרפקט גיים של קופאקס, ומשחק 6 האגדי מכל, המטס והרד סוקס – לאקי בסטארד, האיש הוא באמת חתיכת היסטוריה.

  3. אני לא יכול שלא לקנא בתרבות הספורט האמריקאית.
    על איך שהספורט מושרש עמוק בתרבות,
    ועל איך שהם יודעים לכבד את העבר.

    1. אתה יודע מה אני הכי אוהב בשידור הספורט שלהם?
      את השתיקות. את השקט, בשניות שאחרי רגע השיא.
      נותנים לך את הקהל, את הדרמה, את ה"מומנט" המיוחד, שתרגיש חלק. ולא מכסים על זה בצרחות היסטריות, כמו מקומות במזרח התיכון למשל.
      טיימינג איז אוורית'ינג. לכן טלוויזיית הספורט האמריקאית היא הטובה בעולם, וזו בכלל לא תחרות.

  4. האמת שהסטטיסטיקה של פקוביץ קצת הפתיעה אותי, אם היו שואלים אותי בע"פ לא הייתי מנחש שהוא נותן.6124 ו6.7 ב24 דקות.

  5. מעורב נהדר.
    1) מילסאפ שחקן נהדר, אבל קשה לי להאמין שיפרח ליד הווארד אלא יראה נסיגה. השילוב של הורפורד ומילסאפ נתן ריווח שעזר לשניהם.
    2) נואל אידיוט
    3) דאנת'וני הכריז אתמול במחנה האימונים של הרוקטס שהארדן ישחק כפוינט גארד. חסר משמעות מעשית אבל הנה מתנה לכל המסכנים שטוענים שקליי תומפסון השוטינג גארד הטוב בליגה. עכשיו הם צודקים.

    1. הארדן פוינט גארד.
      הארדן. פוינט. גארד.
      הארדןפוינטגארד.
      האאארדןןןןן פוווויייינג גאאארד.
      הארדןפוינטגארד הארדןפוינטגארד הארדןפוינטגארד.

      לא. אין דרך להגיד את זה שזה יישמע הגיוני.

        1. הלינק שצירפתי.
          נתחיל בהתחלה: קולע יותר נקודות למשחק, באחוזים יותר גבוהים. על הדרך אותו מספר ריבאונד (מדהים) וכפול וחצי אסיסטים.
          הפער הזה צומח בפלייאוף, כאשר ארווינג גם עובר את קליי באחוז ל-3 כשלעצמו.

          כמובן, כל זה מדבר על התקפה, אין לי ספק שקליי טוב ממנו הגנתית, בלי לבדוק.אבל אם אני צריך לבחור שוטינג-גארד לקבוצה שלי? לוקח את קיירי, מיסטר קלאצ'. על פני קליי וג'ימי באטלר.

          1. סטף הוא השוטינג גארד הטוב בעולם – אי פעם, אחרי מייקל? לא אתפלא – אלא שהוא באמת נדרש להיות הפוינט גארד המוביל של קבוצתו. קיירי לא. מכאן התחלתי, קיירי בעיני הוא לא המס' 1 של הקאבס. אולי אלה הגדרות כובלות מדי, לא יודע.

          2. לברון בהחלט יוצר הרבה לשחקני קבוצתו אבל קיירי הוא עדיין זה שמוביל את הכדור ולא פחות כדורים עוברים דרכו. זה בהחלט מוריד מהנטל על אירוינג אבל הוא רכז מכל הבחינות של החזקה בכדור וניהול משחק.

            ולעצם הדיון אם אתה מדבר על יכולתצבירת נקודות אז באופן ברור קליי יותר יעיל מקיירי.

          3. שאלה מעניינת.

            קודם כל – מה זה אומר "יכולת צבירת נק'".
            לקיירי יתרון ברור ביכולת ליצור לעצמו ספייס בדריבל,
            לקליי תנועה נהדרת בלי כדור, ואחוזים + טווח פסיכיים בקאץ' אנד שוט.

            שאלה נוספת –
            על איזה קיירי אנחנו מדברים,
            זה של העונה הרגילה, או זה של הפלייאוף?

            לעונה הרגילה מדגם גדול בהרבה, אבל צריך לזכור שהוא חזר מפציעה.
            קיירי של הפלייאוף האחרון קלע באחוזים גבוהים יותר מקליי, גם בפול אפס, וגם בקאץ' אנד שוט (בעונה הרגילה לקליי יתרון גורף)

          4. זה באמת מונח לא ברור אבל לא רציתי לכתוב עשיית נקודות כי כאן יש היבט גם ליצירת מצבי קליעה קלים לאחרים (להלן הנקודה בה קייר עולה על קליי לאור עובדת היותו …. רכז!)
            לענייננו – אחוזי הקליעה האפקטיבים של קליי גם בפלייאוף האחרון היו טובים משל קיירי. כשלאורך הקריירה יש הבדל מאד ברור ביניהם.

          5. זה נכון שאחוזי הקליעה האפקטיבים של קליי בפלייאוף היו גבוהים משל קיירי –
            זה בגלל בחירת הזריקות שלו.

            קיירי קלע באחוזים טובים יותר גם בפול אפס, גם בקאצ' אנד שוט, גם ל-2 נק', וגם ל-3 נק' (57% בקאצ' אנד שוט מ-3!)

          6. בחירת זריקות היא חלק מהעניין אבל דווקא בכל הנוגע לשלשות אלו של קיירי היו יותר פתוחות בפלייאוף הזה אם תיזכר בסדרות המוקדמות של הקאבס. בסופו של דבר מה שמשנה אבל הוא כמה נקודות צברת ביחס לכמות הזריקות ומה לעשות שכאן תומפסון לוקח אותו בגדול.

          7. זה נכון רק חלקית.
            לכל קבוצה יש שחקן שלוקח על עצמו להניע את התקפת הקבוצה כשהיא תקועה.
            קיירי עשה זאת בפלייאוף האחרון יותר מקליי.
            אז זה גרם לאחוזיו לרדת, ולערכו כשחקן לעלות.

          8. אני לא מבין איזה ביסוס יש לך לקביעה הזו. חוץ מזה אתה זה שהבאת את הפלייאוף האחרון כדוגמא לכך שקיירי קלעי טוב מתומפסון.

          9. קיירי קלע בפלייאוף האחרון אחוזים טובים יותר משל קליי. זה נתון.
            הוא קלע באחוזים גבוהים יותר מ-2, מ-3, בפול אפס, בקאצ' אנד שוט.

            זה לא אומר שהוא קלעי טוב יותר, בחינת הנתונים לאורך זמן מראה את ההפך.
            אבל זו עובדה שבפלייאוף הוא קלע באחוזים גבוהים יותר.

            והנתון של אחוז אפקטיבי הוא לא הנתון שהופך שחקן לקלעי טוב יותר או פחות –
            פריי מהקבס קלע בפלייאוף האחרון ב-78.3% אפקטיבי.
            הוא לא קלעי טוב מקליי.

          10. קודם כל נכון. דבר שני אני דיברתי על יכולת צבירת נקודות לא על מי 'לעי טוב יותר, וכאן מה לעשות האחוז האפקטיבי הוא מה שקובע. הסיבה שאני מתייחס אליו היא שבעיני לפחות זה התפקיד העיקרי של השוטינג גארד (בהתקפה).
            עכשיו נכון שיש גם ענין של נפח זריקות ואיכותן אבל בפועל צריך גם לדעת לקחת זריקות נכונות (כמו גם לקלוע זריקות קשות). עכשיו אם אתה רוצה להיכנס לדיון מי קלעי טוב יותר אני גם חושב שקליי לוקח.

  6. סומסום, אז למה דוראנט הוא לא השוטינג גארד הכי טוב? נראה לי ששנה שעברה הוא עשה הכל יותר טוב משניהם. אה רגע. זה כי הוא לא שוטינג גארד! כל עוד לא מגדירים שחקן בתור שוטינג גארד הוא לא שוטינג גארד. זה כמו שתטען שדאנקן מהסנטרים הטובים בעולם.

    1. דוראנט לא שיחק שוטינג גארד. דנקן שיחק לא מעט בעמדת הסנטר.

      "יש "בשר" בהשוואה של קיירי לשוטינג גארדס, בגלל שהוא משחק לא מעט "אוף דה בול".
      לא שונה מלהשוות את לברון לפאוור פורוורדים, בגלל שלפעמים הוא משחק בעמדה (בעיקר בפלייאוף)

      1. זה שונה כי קיירי כמעט אף פעם לא נמצא על המגרש כשלצידו מוביל כדור נוסף מה שיאפשר ל"הגדיר" אותו כשוטינג גארד באותם מצבים בעוד שלברון מתופקד כפאוור פורוורד לצד הסנטר על המגרש לא מעט.
        אפשר לומר שאין משמעות לעמדות המסורתיות אבל אז בוא נזרוק את ההגדרה של השוטינג גארד הטוב בליגה ונדבר על הקלעי הטוב ביותר (ואז גם אפשר יהיה לזרוק את דוראנט למשוואה).

    1. שווה בטירוף. ההשקעה הכי משתלמת לחובב כדורסל. בעיקרון יש לך אפשרות לראות את כל משחקי הכדורסל בכל זמן שתבחר, להריץ קדימה-אחורה ואפשרות נחמדה במהירות כפולה לחסרי הסבלנות. איכות מצויינת גם בנייד וגם במחשב.
      היה כאן פוסט שנה שעברה שמסביר על כל הדרכים וההנחות והמחירים, אני מאמין שיעלה פוסט בנושא לפני תחילת הליגה

  7. מהרגע שדאנטוני חתם ביוסטון זה היה ברור שהארדן יהיה הרכז.
    אמרתי את זה מהרגע הראשון, ואם היה איזה שהוא ספק, הוא נעלם כשהם החתימו את גורדון.

    נואל עושה כל מה שהוא יכול כדי לגרום לסיקסרס להטריד אותו.
    זה כמעט קומי.
    אבל חוץ מלהצטלם במדים של קבוצה אחרת, הוא פחות או יותר עושה (או יותר נכון אומר) כל מה שהוא יכול כדי לגרום לזה לקרות.

    המדיה דיי של הלייקרס היה מדהים.
    ממליץ לכל האוהדים לחפש ולראות/להקשיב לראיונות עם המאמן והשחקנים – במיוחד הצעירים.
    העתיד ורוד. מאד מאד ורוד.

  8. התמונה שהכי ריגשה אותי הייתה זו שעם צ׳יק הר ומילר, השדרן של האל-איי קינג. אני חולם בלילות לפעמים על ״צ׳יקי בייבי״, לדעתי שדר הספורט הטוב בכל הזמנים. יש לו פסל בחזית הסטייפלס סנטר והוא האחראי למונחים רבים בז׳רגון ההופס שאף אחד לא מודע לכך שהוא המציא. וין סקאלי הוא בזון אחר, גבוה מעל כולם, ממש כמו צ׳יק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט