אירועי דיומא – 21.09.2016

כדורגל / מתן גילור

ליגת העל

21:00 איחוד בני סכנין-מכבי תל אביב – שידור בערוץ הספורט (55/555). משחק מוקדם מהמחזור השישי (המחזור החמישי טרם שוחק). מכבי ת"א מגיע למשחק מצמרת ליגת העל וצרצה לפתוח פער של 6 נקודות על הפועל באר שבע, דבר אשר יפעיל עליה לחץ גדול. מכבי ת"א סיימה ללקק את הפצעים אחרי ההפסד לזניט סנט. פטרסבורג באמצעות תבוסה 0:3 על הפועל רעננה. בני סכנין לעומת זאת, לאחר פתיחה טובה, עם שני הפסדים רצופים, כולל בבית למכבי פ"ת. על מנת לא להסתכן בירידה מתחת לקו האדום חשוב לה לקחת לפחות נקודה. כמו כן ראוי לציין את המפגשים הטעונים בין הקבוצות בשלהי העונה שעברה וכן את החרם המסתמן של ארגון האולטרס של מכבי ת"א, עקב תביעה שהגיש המועדון נגד שניים מחבריו.

 

לה ליגה

21:00 ריאל מדריד-ויאריאל – שידור בערוץ ONE (50). אלופת אירופה מגיע למשחק נגד הצוללת הצהובה עם מאזן מושלם לאחר 4 משחקים וממוצע של 3 שערי זכות למשחק. ויריאל, גם היא, פתחה את העונה טוב עם 2 ניצחונות ו-2 תוצאות תיקו.

21:00 סלטה ויגו-ספורטינג חיחון.

23:00 ברצלונה-אתלטיקו מדריד – שידור בערוץ ONE (50). המשחק של ערב המשחקים הזה. שתיים מהקבוצות הטובות ביבשת. ההתקפה הטובה בחצי האי האיברי (ברסה) מול ההגנה הטובה ביותר (אתלטי). נקודה בודדת מפרידה בין הקבוצות שלא ירצו שריאל תפתח עליהן פער גדול מדי.

23:00 גרנאדה-אתלטיקו בילבאו.

23:00 ריאל סוסיאדד-לאס פאלמאס.

 

סיירה א'

19:30 בולוניה-סמפדוריה – שידור בערוץ ספורט (54).

21:45 יובנטוס-קליארי – שידור משולב בספורט 2 (53). יובה תנסה להתאושש מההפסד בדרבי ד'איטליה.

21:45 אמפולי-אינטר.

21:45 אטלנטה-פאלרמו.

21:45 קייבו-ססואולו.

21:45 גנואה-נאפולי.

21:45 פסקרה-טורינו.

21:45 רומא-קרוטונה.

21:45 אודינזה-פיורנטינה.

 

בונדסליגה

21:00 באיירן מינכן-הרטה ברלין – שידור משולב בספורט 2 (53). משחק על ראשות הטבלה בין שתי קבוצות שטרם איבדו נקודות. אין ספק שבאיירן פייבוריטית ברורה הן במשחק הזה והן במירוץ האליפות, אבל להרטה יש שאיפות לסיים במקום שמוביל לליגת האלופות.

21:00 באייר לברקוזן-אוגסבורג. שתי קבוצות שפתחו רע את העונה וינסו לשפר עמדות. בעיקר לברקוזן שלא רוצה לתת לצמרת לברוח.

21:00 שאלקה-קלן. משחק קריטי לשאלקה שרוצה ליגת האלופות ובינתיים נמצאת מתחת לקו האדום.

21:00 רד בול לייפציג-בורוסיה מינשנגלדבאך. שתי קבוצות שפתחו לא רע את העונה. שתיהן עם שאיפות לליגת האלופות.

21:00 ורדר ברמן-מיינץ. עצוב לראות את מה שנותר מהאימפריה בירוק-כתום. ברמן שנחלצה בעור שיניה מירידה בעונה שעברה תתקשה לשרוד בליגה העונה. מיינץ בשאיפה למקום שמוביל לליגה האירופאית.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

אנקו טור

קטע 2 אתמול היה קטע נג"ש קצר בן 9.6 ק"מ. בקטע זכה השען האוסטרלי רוהאן דניס מקבוצת BMC בזמן אדיר של 10:48 דקות. אחריו הגיעו יוס ואן אמדן ההולנדי ויאשה סוטרלין הגרמני. פטר סאגאן הגיע בזמן טוב של 17 שניות לאחר דניס (מקום שמיני בקטע) וכך גם עשה מרסל קיטל. דניס כרגע מוביל את המירוץ (8 שניות לפני ואן אמדן ו-13 לפני סאגאן), והוא עשוי להוות איום על הפייבוריטים במירוץ, בהתחשב בעובדה שהמירוץ השנה כולל גם נג"ש קבוצתי ארוך יותר ובכך שקבוצתו מצטיינת בתחום.

קטע 3 היום (יורוספורט 16:00) בין בלנקנברג לארדווי, הפעם בבלגיה, הוא עוד קטע שטוח בן 186 ק"מ. גם כאן מדובר בקטע הצפוי להסתיים במיאוץ המוני, המתאים לסוגם של גרייפל, קיטל ואולי גם סאגאן.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר שנחאי מאסטרס

אתמול התקיים המשכו של הסיבוב הראשון בטורניר. בין השחקנים שעברו לשלב הבא נמצא את מייקל הולט (גבר על קיירן וילסון, זוכה השנה שעברה), מרק אלן (רמס את אנתוני מקגיל), רוני אוסליבן ומארק סלבי. בניגוד ליום הראשון, כאן לא נרשמו הפתעות מיוחדות.
היום הוא היום האחרון של הסיבוב הראשון. בין המשחקים: ניל רוברטסון-ריאן דיי, שון מרפי-סטיבן מגווייר, ג'אד טראמפ-בן וולאסטון. שידור חי ביורוספורט 2 (לא משודר בארץ, אך ניתן למצוא באינטרנט) ב-9:30 וב-14:30 עם שידורים חוזרים ב-20:30 ביורוספורט 1.

לפוסט הזה יש 13 תגובות

    1. לא רק שיש בונוס על מיקום (10 שניות למקום ראשון), במירוץ הזה יש מושג שנקרא "קילומטר הזהב", שזה קילומטר (לקראת הסוף) בעל שלושה ספרינטים רצופים, שבהם שלושת הראשונים זוכים לבונוסים של 1,2,3 שניות. עדיין, מי שזוכה בבונוסים האלה הם הרוכבים בקבוצת הבריחה (כך היה בקטע הראשון), בעוד מי שזוכה בשניות הבונוס בסוף קטעי ספרינט (כמו היום ומחר) אלו המאיצים הטהורים, כך ש-13 שניות, בתוספת ההפרש מהנג"ש הקבוצתי, יכולות בהחלט להיות בעלות משמעות. שני הקטעים האחרונים, שהם בפורמט של קלאסיקות, יהיו כנראה בעלי המשמעות הרבה ביותר.

  1. סלחו לי על הצרפתית, אבל הבחירה פשוט חרבנה את זה בקילומטר האחרון. עבדו כ"כ קשה בשביל לעמוד במקום ולחכות שיעקפו אותם. אף אחד לא רצה להיות זה שיוביל את האחר לניצחון.

  2. קצת חדשות אנ בי איי:

    הלייקרס החתימו את רון ארטסט/מטה וורלד פיס ואת הבחירה החמישית בדראפט 2012, תומאס רובינסון. רובינסון העונה עם 4.3 נק' ו-5.1 ריב' בברוקלין, וורלד פיס עם 5 נק' ו-2.5 ריב' למשחק ב-35 משחקים.

    הנטס החתימו את צ'ייס בודינגר כבק-אפ בעמדת הסמול פורוורד והזמינו את ג'ורג' גוטיירז למחנה האימונים. בודינגר, השנה באינדיאנה ופניקס, עם 4.1 נק' ו-2.3 ריב' למשחק. גוטיירז עם 1.8 נק' ו-1.4 אס' ב-12 משחקים בשרלוט.

    1. שחקנים חופשיים בולטים בשוק: דונטאס מאטיונאס, טיי לאוסון, מריו צ'למרס, ג'וש סמית', קווין מרטין וגארי ניל.

      יש גם את ג'יי אר, אבל לדעתי זה רק שאלה של מתי קליבלנד ישברו ויתנו לו 45 ל-3 שנים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט