חם מהתנור: הגריק פריק חתם על הארכת חוזה במילווקי / רועי ויינברג

יאניס אנדטקומבו (הידוע גם בכינויו, הגריק פריק), כוכבה של מילווקי באקס, חתם על הארכת חוזה בקבוצה של 100 מיליון דולר ל-4 שנים. העונה, הסמול פורוורד/רכז מילווקי קלע 16.9 נק' עם 7.7 ריב' ו-4.3 אס', לצד 1.2 חט' ו-1.4 חס' במשחק. יאניס צפוי לקבל חוזה קטן יותר ממקסימום, באזור ה-6 מיליון דולר פחות, לאחר שחתם על הארכת חוזה עם הקבוצה שבחרה אותו בדראפט.

ב-31 באוקטובר הוא הדד-ליין להארכת חוזים של השחקנים שנבחרו בסיבוב הראשון בדראפט 2013. במהלך הקיץ בראדלי ביל מוושינגטון וויזארדס וסי ג'יי מקולום מפורטלנד טרייל בלייזרס חתמו על הארכות חוזה, ושחקנים נוספים, ביניהם רודי גובר מיוטה וסטיבן אדאמס מאוקלהומה יכולים לעשות זאת לפני תאריך זה. ראוי לציין כי בעבר הועברו שחקנים ביום הדד-ליין עקב כך שלא הצליחו להאריך חוזים בקבוצותיהם, כמו ג'יימס הארדן שהועבר מאוקלהומה ליוסטון.

*

הספרס החתימו את ג'ואל אנטוני על חוזה למחנה האימונים. אנטוני, פעמיים אלוף NBA בעבר עם מיאמי, קלע 0.9 נק' עם 0.7 ריב' למשחק בעונה האחרונה במדי דטרויט פיסטונס.

*

רודי גיי, כוכב סקרמנטו, הודיע לקבוצה שהוא יצא מחוזהו בשנה הבאה וככל הנראה לא יחתום על הארכת חוזה בשוק השחקנים החופשיים של 2017. במשך לא מעט זמן גיי היה מועמד לטרייד, והידיעה האחרונה מגדילה את הסיכויים שהסמול פורוורד (17.2 נק' ו-6.5 ריב' למשחק העונה) ימצא בית חדש לפני תחילת 2016/17.

*

ג'יי אר סמית', שחקן החמישייה של קליבלנד בשנה האחרונה, לא ישתתף במיני-מחנה האימונים של הקבוצה (לפני מחנה האימונים הרשמי). סמית' כרגע עדיין שחקן חופשי לאחר שהוא וקליבלנד לא הגיעו להבנות על חוזהו, ונכון לעכשיו לא יפתח בשורות האלופה את העונה הבאה.

*

הניקס החתימו מחדש את הפאוור פורוורד לו אדמונסון, ככל הנראה על חוזה מובטח לחלוטין. אדמונסון קלע העונה 1.8 נק' עם 1.7 ריב' ב-7 דקות למשחק במדי הניו יורקרים.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. שווה את הכסף. עכשיו הבאקס צריכים להשיג תמורה נורמלית, רצוי עוד קלע, על גרג מונרו ויש להם יופי של קבוצה.

    חמישייה של דוולדובה, מידלטון, גריק פריק, פארקר והנסון יכולה להחזיק בתנאי שג'בארי יפתח קליעה. אם לא, אז טלטוביץ' עדיף במקומו ופארקר יהיה השחקן השישי שלהם.

  2. סכום גבוה, אבל אני מאמין שזה כן חוזה שיוכיח את עצמו כנכון עוד שנה-שנתיים, הפוטנציאל של הילד הזה בשמיים.

    "הספרס החתימו את ג'ואל אנטוני על חוזה שתקף במחנה האימונים"
    כנראה שהחתימו אותו על תקן קונוס, כי מעבר לזה לא רואה מה הוא יכול לתרום…

  3. הייתי מעביר גם את מונרו וגם את MCW. רשארד ווהן וטיילר אניס יכולים להתפתח לשחקנים מעולים, בנוסף לדלי ולעובדה שיאניס ישחק רכז. לכן, כמו שכתבת, מה שצריך זה SG סולידי שיקלע מבחוץ 40%.
    בנוסף, קיד הביא גם את חבר שלו מהאליפות בדאלאס (ג'ייסון טרי) כדי לעלות מהספסל ולעזור לצעירים בהתקדמות.

  4. הדינגו פיינליסט NBA שנה אחת ושנה שניה עם טבעת. עם חוזה של 9.6 מיליון לשנה הקרובה. שחקן שאתה רוצה בצד שלך. הצליח להתמודד עם הטובים ביותר.

    1. ישפר אותם בגדול. גיי בדרך לגרסה מודרנית של תאוריית יואינג (הקבוצה משתפרת כשהוא עוזב).

      הוא יכול להתאים לאיזה ברוקלין כזאת

      1. כל קבוצה שרודי גיי מגיע אליה משתפרת, וכל קבוצה שמעבירה אותו גם משתפרת אבל זה כנראה בגלל שמקבלים תמורתו בטריידים יותר משחקן אחד

  5. אם אני מכיר את ג'יי אר סמית הוא מעכב את החתימה על החוזה בשביל עוד כמה ימים בבית 🙂
    מה פתאום מחנה טרום טרום עונה ????

  6. חוזה שווה לגמרי, שחקן שיש לו עוד אפגרייד לא קטן, בעיקר שיפור בקליעה ,הולך להיות הבסיס של הקבוצה, מקווה שקיד ימשיך עם הניסוי שלו כרכז. ובהשוואה לחוזים אחרים הקיץ אפשר גם להגיד שמילווקי קבלו הנחה מסוימת

  7. אני באמת לא מבין מה הלחץ שלהם לעשות את זה עכשיו וללנעול מקום מהתקרה במקום עונה הבאה לתת לו מקס ולהרוויח עוד שנה. מוזר מאוד..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט