אירועי דיומא – 20.09.2016

כדורגל / רועי ויינברג

בונדסליגה

21:00-וולפסבורג-בורוסיה דורטמונד (ספורט 2). דורטמונד באה למשחק אחרי "דאבל בייגל", צמד ניצחונות של 6-0 בליגת האלופות ובליגה. הקבוצה של טוכל לא הרשימה ב-2 המחזורים הראשונים (בהם הבקיעה 2 שערים), אבל כרגע עם 6 נקודות מ-3 משחקים, ותקווה שהשישייה תחזיר את הקבוצה לכושר הדורסני של 2015/16. וולפסבורג, מצידה, עדיין לא ספגה בליגה ולכן ללא הפסד. ההגנה שלהם נהדרת, אבל ההתקפה תקועה (הבקיעו 2 שערים ב-3 משחקים). כל זה הופך את המשחק הזה למשחק המעניין ביותר של היום.

21:00-פרייבורג-המבורג.

21:00-אינגולסטט-איינטרכט פרנקפורט.

21:00-דראמשטאדט-הופנהיים.

סרייה איי:

21:45-מילאן-לאציו (ספורט 2). ההתקפה של לאציו נהדרת ועם קצב של 2 שערים למשחק בליגה. לעומתם ההגנה של מילאן עדיין לא מחוברת וספגה 7 שערים באותה כמות משחקים (4), מה שמבטיח על הנייר ניצחון עם 3 או 4 שערים ללאציו. אל תופתעו אם זה יצא לפועל.

לה ליגה:

21:00-סביליה-בטיס (ערוץ ONE).

23:00-אייבאר-מלאגה (ערוץ ONE).

גביע הליגה הבריטי, סיבוב שלישי:

21:45-לסטר סיטי-צ'לסי (ספורט 1). המשחק המרכזי של הסיבוב השלישי בגביע הליגה, בין 2 אלופות אנגליה האחרונות. לסטר, כצפוי, כבר לא בצמרת וכרגע במקום ה-11. ג'יימי וארדי לא בכושר שבו היה שנה שעברה עד עכשיו (שני שערים בחמישה משחקים), והעדרו של נגולו קאנטה, שעבר לצ'לסי, מורגש. אצל הבלוז מורגשת הגעתו של אנטוניו קונטה לתפקיד המאמן, ולמרות הפסד 2:1 לליברפול בשישי, הם במקום החמישי עם 10 שערי זכות ב-5 משחקים. צ'לסי קבוצה טובה יותר ועמוקה יותר, ולכן תנצח.

21:45-נוטינהגאם פורסט-ארסנל. משחק בין קבוצה עם 2 גביעי אירופה וארסנל. צפוי ניצחון קל ללונדונים.

21:45-דרבי קאונטי-ליברפול.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

אנקו טור

קטע 1 אתמול הסתיים במיאוץ המוני, בו זכה דילן גרונבייגן. האלוף ההולנדי הצעיר, ששימח את הקהל המקומי, ילבש מחר את חולצת המוביל במירוץ. אחריו הגיעו הצרפתי נאסר בוהאני ואלוף אירופה הטרי פטר סאגאן.

קטע 2 היום (יורוספורט, 16:00), שייערך בעיר ברדה בהולנד, הוא קטע נג"ש קצרצר באורך 9.6 ק"מ. למרות אורכו, לקטע עשוייה להיות השפעה מכרעת על גורל המירוץ, עקב ההפרשים הקטנים הנובעים מאופיו היחסית שטוח. בקטע עשויים לככב רוכבים כטום דומולאן, רוהאן דניס, טוני מרטין ונלסון אוליביירה.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר שנחאי מאסטרס

אתמול הטורניר נפתח בעירוב של סיבוב ה-WildCard והסיבוב הראשון. בין השחקנים שעברו לשלב הבא נמצא שמות כאנתוני מקגיל, מייקל הולט, דינג ז'ונווי וג'ון היגינס. ההפתעות של היום כללו את הנצחונות של מייקל ווייט על ריקי וולדן ודייויד גילברט על מרקו פו.
היום הסיבוב הראשון ממשיך. בין המשחקים: קיירן ווילסון-מייקל הולט, מארק אלן-אנתוני מקגיל, רוני אוסליבן-ליאנג וונבו. שידור חי ביורוספורט 2 (לא משודר בארץ, אך ניתן למצוא באינטרנט) ב-9:30 וב-14:30 עם שידורים חוזרים ב-20:30 ביורוספורט 1.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. דורטמונד עם 17 שערים ב-3 משחקים האחרונים.ההתקפה שלהם פשוט הרבה יותר טובה בלי רויס, יהיה מעניין לראות איך יסתדרו בהמשך העונה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט