Free No More 2016 – בייזמור, פורניה, מהינמי, מוזגוב / עומר מזיג

קנט בייזמור נשאר בהוקס – 70,000,000$ לארבע שנים – 17.5$ מיליון לעונה

נירמול משכורת לעונת 2015-16 – 11.9 מיליון דולר.

בייזמור בסדר. ממש בסדר. הוא קצת קטן לעמדה 3, אבל ההוקס בסדר עם זה כי בהרכבים עם קורבר הוא יכול לשמור על השחקן הזריז יותר וקורבר על הגדול יותר. וכשהמאצ' אפ נכון וכמו שתואר הנ"ל, הוא שומר אישי וקבוצתי מעל הממוצע.

בהתקפה הוא טוב בעיקר במגרש הפתוח ובחיתוכים לשטחים הפנויים שההתקפה של ההוקס יוצרת, תודות ליכולת האתלטיות שלו. עם זאת, הוא מסיים באחוזים נמוכים יחסית בטבעת מול שמירה, וזה אלמנט שהוא יהיה חייב לשפר במשחק שלו. הוא מוסיף לסיפור גם קליעה בינונית מטווחי המיד ריינג' וקליעה טובה יחסית מטווח השלוש.

הוא היה החוליה הכי פחות משמעותית בחמישייה של ההוקס בשנה בפער גדול, והדירוג ההתקפי וההגנתי של הקבוצה היה יותר טוב איתו על הספסל מאשר על המגרש. הוא לא עושה שום דבר מאוד מיוחד, והוא בסה"כ סוג של קורי ברואר עם קליעה מבחוץ.

מצד שני הוא כבר עם ותק של שנתיים בקבוצה, מכיר את המערכת, בעל יסודות טובים ופוטנציאל בגיל צעיר יחסית (27), והרבה יותר אהב לשחק בשנה שעברה עם שרודר (NetRtg של 7.9) מאשר עם טיג (NetRtg של 0.5).

בשנה שעברה ההוקס ניצבו בסיטואציה דומה עם קארול – עוד סווינגמן שהם מצאו וטיפחו במשך שנתיים במחיר סופר זול, שציפה לשדרוג משמעותי במשכורת למרות היעדר זכויות בירד של הקבוצה עליו. דווקא אחרי שההימור של השנה שעברה הצליח (בייזמור נתן 80% ממה שקארול נתן ובשביעית מהמחיר), ואחרי שההוקס ויתרו על שני חברי חמישייה אחרים (הורפורד וטיג), הם החליטו ללכת פה על יציבות.

זה חוזה טוב ולא יקר מידי, לשחקן בלי המון דקות NBA שיכול להשתפר עוד תחת בודנהאולזר. ביחס לשאר השחקנים בטווח המחירים הזה, זה חוזה ממש לא נורא

FAR=7

 

אוון פורניה נשאר במג'יק – 85,000,000$ לחמש שנים – 17$ מיליון לעונה – אופציית שחקן בשנה האחרונה

נירמול משכורת לעונת 2015-16 – 11.3 מיליון דולר.

 

אין הרבה מה לדבר – אורלנדו עשתה פה את אחת מגניבות הקיץ. לא ברור לי כל כך איך הם הצליחו לשכנע את פורניה לקחת הנחה כזאת משמעותית – אחרי שכל הקיץ הדיבור היה על סכומים הרבה יותר גבוהים עבורו.

נכון שהוא עדיין לא Household Name בליגה, אבל פורניה עשה קפיצה גדולה בשנתיים האחרונות שלו באורלנדו:

אמנם היה ברור שהוא יכול להיות השחקן הזה כבר מעונת הרוקי שלו בדנבר – ומספרי ה36 דקות שלו נשארו בערך זהים לאז – אבל הרבה שחקנים כאלה קורסים כאשר נופל עליהם עומס הדקות הזריקות שדרוש משחקן חמישייה. לא פה.

פורניה שחקן התקפה פנטסטי – קולע באחוזים גבוהים מאוד בטבעת (63%) ומטווח השלוש (40%). הוא קולע באחוזים נמוכים משאר הטווחים, אבל זה לא נורא כי אלה היו פחות מ30% מהזריקות שלו בעונה שעברה.

הוא מצוין בבידודים עם PPP של 0.98 (באחוזון ה84 בליגה), אבל זכה לפחות מפוזשן אחד כזה למשחק בעונה שעברה. השנה – בלי אולדיפו בקו האחורי – הצפי הוא שהוא יקח יותר כאלה, ובכלל יקח יותר את המשחק על עצמו.

הנה משהו מעניין לגבי פורניה – בזריקות מחוץ ל10 feet, הוא זרק באחוז קליעה אפקטיבי של 56.5% בזריקות בלי שומר (448 זריקות כאלה), ו31.1% בזריקות עם שומר (90 זריקות כאלה). אם הולכים שנה אחורה הפער העצום הזה אפילו מחריף – 55.6% ב267 זריקות פנויות ו18.7% ב49 זריקות על שמירה.

זה יכול להיות בעייתי עבור השחקן שאמור להפוך לאופציה המרכזית של הקבוצה בהתקפה, אבל צריך לזכור שסיווג הזריקה כעם או בלי שמירה מתייחס רק למרחק של השחקן השומר מהשחקן הזורק, ואיום החדירה מאפשר לפורניה כמעט תמיד לייצר את המרחק הזה בעצמו מהדריבל.

הוא גבוה וארוך יחסית לגארד, ויכול לשחק גם בעמדה 3. לא שזה ממש משנה – הוא לא שומר לא שם ולא שם, והדירוג ההגנתי של הקבוצה מתדרדר מ100.8 ל106.8 כאשר הוא עולה על המגרש (ההבדל בין קבוצת ההגנה ה4 בליגה לקבוצה ההגנה ה26 בליגה). הוא יהיה חייב לשפר את הצד הזה של המשחק שלו תחת ווגל, או שהוא פשוט לא יהיה על המגרש בדקות מכריעות.

בשקט בשקט, אורלנדו עשתה 35 נצחונות בעונה שעברה – 10 יותר מהעונה שעברה, והכי הרבה מאז עידן האוורד. היא סיימה את 2015 עם מאזן של 19-13 (!!!) ובמקום החמישי במזרח.

אחרי הקיץ הזה, עם הבאתם של איבאקה ביומבו ובעיקר פרנק ווגל, אורלנדו עוברת למצב של Win-Now. החזרה של פורניה – שחקן צעיר שכבר מסוגל לייצר התקפה מעמדה מספר 2, בסגל שזקוק לכך נואשות – הייתה צריכה להיות העדיפות הראשונה של הקבוצה, ומגיע להם כל הכבוד שהם הצליחו לעשות את זה במחיר מבצע.

FAR=10

 

יאן מהינמי לוויזארדס – 64,000,000$ לארבע שנים – 16$ מיליון לעונה

נירמול משכורת לעונת 2015-16 – 10.8 מיליון דולר.

 

מהינמי היה הפתעה נעימה מאוד בעונה שעברה, והשתלט על עמדת הסנטר בקו קדמי מאוד דליל של אינדיאנה. הוא תרם רבות לעונת הגנתית מעולה נוספת של הקבוצה – והדירוג ההגנתי של הקבוצה איתו על המגרש היה 98.2 (הכי טוב בקבוצה), נתון שהיה שם אותה שנייה רק לספרס לאורך עונה שלמה.

הצרפתי התחיל את הקריירה בסאן אנטוניו בגיל 21, והתקדם לאט (מאוד!) כשחקן רוטציה כל שנה – עד העונה שעברה שבה שיחק שיא קריירה של 1816 דקות (כשהשיא הקודם היה 1322), כולל 71 הופעות בסנטר הפותח של הפייסרס.

מהינמי שחקן התקפה סביר, עם עבודת רגליים לא רעה בפוסט וטאצ' טוב מכל אזור הצבע. הוא לא יכול לרווח את המשחק, מה שיהפוך ציוות שלו עם גורטאט לכמעט בלתי אפשרי.

ציוות שלו עם מרקיף מוריס אמור לעבוד טוב על הנייר – כשמרקיף מספק את הריווח ומהינמי מספק את ההגנה על הטבעת. מצד שני, הNetRtg של הפייסרס בעונה שעברה היה 12.6+ ב541 הדקות שלו לצד לאבוי אלן בקו הקדמי, ורק 0.3+ ב527 דקות עם מיילס טרנר – שחקן שמזכיר יותר את מוריס.

בנוסף, הוא שיחק יותר מ70% מהדקות שלו בעונה שעברה עם שלישיית ג'ורג'-אליס-היל, שלושה מוסרים טובים מאוד. הוא שחקן פיק&רול טוב מאוד, אבל אם השילוב שלו עם וול במהלכים האלה לא יצליח לפחות כמו שהוא מצליח עם גורטאט, הוא יתקשה לשחזר את היעילות ההתקפית מהעונה שעברה.

וושינגטון סגרה את ההחתמה הזו כמעט מיד אחרי שהיא נשרה ממירוץ צמוד מאוד עם בוסטון ואטלנטה אחרי אל הורפורד, ואפשר להסתכל עליה כסוג של פרס ניחומים אחרי שחלק גדול מהשחקנים החופשיים הבכירים כבר סגרו במקומות אחרים.

גם ככזה, זה המון כסף להמון שנים עבור שחקן בגיל 30, שלא מיועד להיות יותר ממחליף של 20-25 דקות.

FAR=3

 

טימופי מוזגוב ללייקרס – 64,000,000$ לארבע שנים – 16$ מיליון לעונה

נירמול משכורת לעונת 2015-16 – 10.8 מיליון דולר.

החוזה הראשון של קיץ 2016. ראשית, כמה ציוצים:

זה היה החוזה הגדול הראשון של הקיץ, ובהרבה מובנים קבע את הסטנדרט להרבה מהחוזים שדיברנו עליהם. כשהוא נחתם, יצאתי מגדרי בלנסות להסביר למה זה לא כזה נורא כמו שזה נראה. גם בקבוצת הווטסאפ של האתר התנהל דיון סוער (מאוד. לא זוכר אפילו כמה תגובות) שבו ניסיתי להרגיע את מידן וגור שזה לא נורא וזה לא הולך להיות החוזה הכי גרוע של הקיץ.

וזה אמנם לא החוזה הכי גרוע של הקיץ, אבל זה גם לא רחוק משם.

נתחיל דווקא מהצד השני – קל לשכוח את זה בגלל העונה האחרונה, אבל מוזגוב היה ממש טוב עבור הקאבס בעונת 2014-15 אחרי הטרייד שלו מהנאגטס (עבור שתי בחירות סיבוב ראשון!). בלאט הכניס אותו ישירות לחמישייה – תפקיד ששיחק במשך שנה וחצי גם בדנבר – והוא לא אכזב עם חצי עונה מצוינת ופלייאוף טוב עבור הקאבס (כולל סדרת גמר פנטסטית מול הווריורס, לפחות מבחינה אישית).

ואחרי העונה המדוברת, כולם (כולל אני) חשבו שהוא עומד לקבל חוזה בערך בסדר הגודל הזה. אבל אי אפשר להתעלם מכך שהוא יצא השנה לגמרי מהרוטציה של הקאבס, ומזה שהם לקחו אליפות גם בזכות זה שלו ספסל אותו לאורך כמעט כל הפלייאוף.

צריך גם להזכיר עוד שני דברים בנוגע להחתמה הזו:

  • הלייקרס התחילו את הקיץ עם כמעט 60 מיליון דולר לבזבוזים, ובמרחק של כמעט 50 מיליון מ"רצפת השכר" – רף משכורות שכל קבוצות הליגה חייבות להגיע אליו (בערך). הם היו חייבים לסגור החתמה מהסוג הזה מוקדם, כדי להבטיח שלא ישארו בלי כלום ביד בסוף הקיץ (כמו בשנה שעברה)
  • הלייקרס היו חייבים סנטר, ולא היו הרבה סנטרים חופשיים השנה. כמו שקראתם בשתי הכתבות האחרונות על מהינמי ונואה, וכמו שנראה בהמשך עם סנטרים אחרים – לא יכולת להשיג סנטר פותח במחיר זול בקיץ הזה. אז הם יכלו להזיז את רנדל ל5 או לתת לבלאק/זובאץ לפתוח, אבל אם הם רצו סנטר פותח אמיתי (לא כמו היברט), זה לא היה בא בהרבה יותר זול.

שני הגורמים האלה גרמו ללייקרס להמר על מוזגוב אחרי שנה חלשה, ולקוות שהוא יוכל לחזור להיות הסנטר שהיה שווה את הכסף הזה. אבל הרוסי מבוגר ממה שחושבים, ואפילו עבור סנטר (עמדה שידוע שמתפתחים בה מאוחר) זה דרישה קשה מאוד להשתפר אחרי גיל 30. החוזה הזה לוקח אותו עד גיל 34, מה שמעצים את הנקודה האחרונה.

והכי חשוב – וכמו שגם כתבתי על דנג – החוזה שלו לא מתאים באופן מובהק לטיימליין הרצוי של הלייקרס. רק שבניגוד לדנג, הוא לא בדיוק מקרין ניסיון ומנהיגות בחדר ההלבשה, ולא יעזור יותר מידי בהתקדמות של הצעירים.

 

בface value, אני עדיין לא חושב שזה חוזה נורא כמו שאוהדי הלייקרס מנסים לצייר את זה. מוזגוב היה שחקן משמעותי בקבוצה שהגיעה לגמר NBA רק לפני כשנה – באמת הייתם מעדיפים את יאן מהינמי על פניו בקבוצה שלכם?

הבעיה היא שהוא נראה תלוש מהקבוצה. מבחינת גיל, יעדים, סגנון המשחק שוולטון בטח יוביל, לא בטוח שזו תהיה התאמה כל כך טובה.

FAR=3

 

תעקבו

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. חוץ מפורנייה, הייתי מוריד ציון אחד לכולם.

    קל לכתוב על הדוראנטים והלברונים.
    אלו מהימני, מוזגוב, ובייזמור, שמהווים אתגר גדול יותר,
    ואני בהחלט חושב שעשית עבודה מצוינת.
    שאפו!

  2. כרגיל טור מהנה ומעשיר את הקוראים (כמו גם את מוזגוב).
    חשבתי שתיתן למוזגוב 2.
    מוזגוב יכול רק להפתיע ומקסימום יעשו עליו טרייד או אמנסטי אחרי הCBA החדש.
    הכתבות שלך הם ״מהכתבות מגזין״ המשובחות של האתר.
    אני כמו ג׳אנקי מחכה להם.

  3. אני הייתי נותן למהימני פאר 7 ולמוזגוב – במקרה של הלייקרס – פאר 6. לפורנייה הייתי מוריד ל-7 או 8.

    מהימני יכול לעשות את כל ההבדל העונה בויזרדס!

    1. אני שונא לומר זאת, אבל אני חושש שאני מסכים. הוא כבר פעם אחת את הדרך מלהיות הבדיחה של הליגה (אחרי ההטבעה של גריפיו) לשחקן לגיטימי והוא עלול לעשות את זה שוב. כמעט נתתי לו 5 אבל לא רציתי שמידן יתחרפן

  4. מוזגוב סובל בעיקר מתזמון גרוע. הוא הוכיח שכאשר נותנים לו הזדמנות, ויודעים איך לשחק איתו, הוא מסוגל להיות טוב. שנה שעברה הוא סבל מטריסטן "כך יעשה לאיש" תומפסון (שהוא ריבאונדר טוב יותר ומגן מגוון יותר). השנה הוא סבל מכך שהוא היה אחת ההחתמות הראשונות. אותה החתמה בדיוק, כמה ימים מאוחר יותר, הייתה כנראה מוציאה תגובות יותר מתונות. עדיין יותר מדי כסף, אבל בצורה מתונה.
    מוזגוב יעיל מאוד בפיק'נ'רול – חלק שאולי יהיה חשוב לשיטה של וולטון. הוא ארוך בהגנה וחכם בהתקפה – יודע לזהות נקודות תורפה וחוסר תשומת לב אצל סנטרים אחרים.
    ועדיין, יותר מדי כסף ליותר מדי זמן אצל שחקן שאי אפשר לדעת מה הכושר הנוכחי שלו.

  5. הייתי נותן לבייזמור 8, הוא שחקן לא רע ומתאים למערכת של אטלנטה.
    פורניה הוא 9, בוא נראה אותו סוחב את הקבוצה עכשיו שאולדיפו בחוץ. לצערם של אורלנדו, אני עדיין לא רואה אותם עושים פלייאוף.
    מהינמי 2. מה הוא עשה שהוא שווה 64 מליון?שחקן מחליף במקרה הטוב, ובוא נזכור שעדיין יש להם את גורטאט. היו כבר מביאים את בובאן בחצי מחיר.
    ומוזגוב? מינוס 17. למה הם צריכים סנטר פותח, תן לזובי ורנדל לשחק ב-5, זה לא שהם הולכים לעשות פלייאוף השנה. החתמה פח שמסכמת עוד קיץ מבוזבז של הלייקרס.

  6. מסכים בקשר לבייזמור (שגם יכול להתאים בקבוצה של שרודר והווארד) ופורנייה. חולק עליך בקשר למוזגוב ומהנימי:

    מהנימי הרבה יותר מתאים לכדורסל של 2016 מגורטאט ויוכל לפתוח בעת הצורך. הוא שחקן של 20-25 דקות למשחק, אבל כשהוא טוב הקבוצה כולה טובה וזה בלט בסיבוב הראשון בפלייאוף.

    אני לא חושב שהיו סנטרים טובים יותר זמינים כשהוא היה פנוי או שבובאן היה נותן חצי מהתרומה שלו בחצי מחיר, ולכן זאת החתמה של 5 לדעתי.

    מוזגוב החתמה לא רעה בכלל. לפני שמידן, גור, מומי, אלי, דדי ודקסטר סוקלים אותי, הוא סנטר שיכול לעשות תנועה בלי כדור ולהגן על הטבעת. הוא יכול להתאים ליד רנדל (וזובאק עדיין לא שחקן של חצי שעה למשחק), והכי חשוב:

    הוא יכול להיות סנטר טוב בקבוצה שצריכה אחד כזה ויכולה לתת בחירות דראפט אליו, משהו שיעזור ללייקרס בטווח הארוך. הוא גם טרייד צ'יפ לקראת קיץ שלא יהיה עשיר בסנטרים (לא מוגבלים: אנדרו בוגוט, גרג מונרו, זאזא וספליטר).

    יכול להיות שנראה ב-2017 קבוצה נואשת לסנטר מעבירה בחירת אמצע סיבוב ראשון ללייקרס על מוזגוב. אם זה יקרה, גם כנראה בגלל שהוא יוכל לנפח מספרים באל איי, החוזה שלו שווה את זה. לכן far 5/6.

    1. נקודה מאוד נכונה לגבי מוזגוב, הלייקרס בתסריט מאוד ריאלי מעבירים אותו בטרייד תמורת בחירות דראפט כלשהן וכבר ההחתמה מקבלת אקסטרה ניקוד.
      השאלה המרכזית בהחתמה של מוזגוב בעיניי היא לאן הלייקרס מכוונים העונה – לנצח כמה שיותר או להריץ את הצעירים ולנסות לשמור על השמירה המוגנת טופ 3. אם לנצח עכשיו אז ההחתה לגיטימית וסבירה, במיוחד בשוק הנוכחי. אם האפשרות השניה היא שעומדת לעיניי המנהלים של הקבוצה אז מוזגוב לא נותן לקבוצה הזו כלום.

      1. זו בדיוק השאלה, לאן הלייקרס מכוונים. מוזגוב שחקן טוב שיכול להתאים בהרבה סיטואציות אם יעשה בו שימוש נכון. מבחינה חברתית לא ברור לי איך הוא ישתלב שם . .

  7. פורנייה – הולך להיות הגו טו גאי בקו האחורי של המג׳יק והחוזה הזה ישים עליו את הספוט, נראה איך זה יגרום לו לתפקד כי הלחץ עליו. אני לא בטוח שבשביל קבוצה שמכוונת גבוה לעתיד הוא מסוגל להיות שחקן מרכזי.

    מהינמי – אני בכלל לא אופתע לראות את גורטאט עובר בטרייד ואת מהינמי מקבל את המקום בחמישיה ונותן 30-32 דקות ולא 20-25 דקות מהספסל שבשביל זה הסכום באמת מוגזם. ראינו באינדי שכשהוא קיבל את ההזדמנות הוא החזיר בתפוקה יפה ואני מאמין שההגנה איתו תחזור להיות מהטובות בליגה.

  8. מסכים בסך הכול. הייתי מוריד קצת את פורנייה כי בתאכלס הייתה לו עונה אחת טובה וזהו ואני עדיין לא השתכנעתי לגמרי שזו לא הייתה עונה חריגה. לדעתי פאר 8 בשביל הסיכוי שזו הייתה חריגה בגלל שנת חוזה.

    את מוזגוב אני עדיין לא יודע איך לאכול. אולי אני צריך להתרגל לתקרה החדשה. כרגע, גם עם התקרה החדשה לדעתי הוא שווה חצי מזה, לא יותר.

    מהינמי הוא נגר בן נגרים וזה לא הולך להשתנות. ההגנה שלו טובה אבל לא מספיק טובה בשביל לחפות על הפקק שהוא יוצר בהתקפה,אם לפחות הוא היה מחפה על הנגרות באינטליגנציית משחק אבל גם זה אין לו יותר מדיי.

  9. מדהים שבייזמור הפך ממעודד על הספסל של גולדן סטייט לשחקן חמישייה בקבוצת פלייאוף.

    מעניין כמה כישרונות קבורים על ספסלי הליגה

    1. הרבה.
      יש הרבה שחקנים שיכלו להפוך לכוכבים אם יגיעו לקבוצה המתאימה בזמן הנכון.

      לגבי בייזמור ספציפית, היה לו לא מעט מזל.
      בלייקרס הוא שיחק רק איזה חצי עונה, ולא הבריק כשחקן ספסל בעונה הראשונה בהוקס.

      לזכותו ייאמר שהוא תפס את ההזדמנות שניתנה לו בחמישייה עם עזיבתו של קארול בשתי ידיים, בדיוק כמו שחקני ספסל מוכשרים אחרים שעשו זאת כשהוקפצו לחמישייה (לדוגמא, מייקל רד שהחליף את ריי אלן, וסי ג'יי מקאלום שהחליף את אפללו).

  10. ואני בכלל הופתעתי שיאן מהינמי צרפתי.
    משום מה הייתי בטוח שהוא סיני לפי השם שלו.
    מזל שאני לא הייתי צריך להחתים אותו. הקטע עם המתורגמן היה מביך….

  11. אוקיי, נתחיל ממוזגוב –
    קודם כל, כל עניין הספק לגבי ההתאמה המקצועית מגוחך – מוזגוב היתה החתמה של לוק וולטון שעקב אחריו כבר 2 פלייאופים רצופים עבור גולדן סטייט והחליט שזה השחקן המתאים לשיטה שלו.
    הוא זה שביקש מקאפצ'ק ללכת עליו, ולדעתי יש לזה חלק עצום בעובדה שהלייקרס שילמו יותר מדי עבורו – קאפצ'ק פשוט רצה להבטיח שוולטון יקבל את השחקן שהוא רצה, אולי כדי להתחיל את היחסים ברגל ימין, ואותה רגל די בעטה בדלי מבחינתי בגלל ההתעקשות להבטיח שזה יקרה מייד עם פתיחת הפרי אייג'נסי.

    אבל כל המהלך הגיע מוולטון אז אין ספקות בנוגע להתאמה לשיטה או לסגל אלא רק להשלכות של החוזה עצמו…

    אז הבעיה היתה הסכום, השנים, והפניקה לעשות את זה בדקה הראשונה של הפרי אייג'נסי (למרות שזה לא נכון שזו היתה ההחתמה הראשונה שקבעה את מחירי השוק – הכבוד הזה שייך לניקס ולנואה שידיעה על ההסכמה ביניהם (כולל הסכום והשנים) יצאה לתקשורת עוד לפני שהפרי אייג'נסי הרשמי בכלל התחיל.

    3 דברים שהלייקרס רצו וקיבלו עם מוזגוב –

    1. גבוה שמצטיין בפיק אנד רול, וזו אולי הנקודה הכי קריטית כי הוא קשורה ישירות להתפתחות של ראסל שזה חוזק רציני של המשחק שלו והוא חייב פרטנר מתאים כדי לנצל ולפתח את זה.

    2. גבוה שחוסם לגארדים כמו שצריך.

    3. הגנת טבעת.

    את כל אלה מוזגוב נותן אם הוא בריא.

    הם אפילו השאירו לעצמם מקום לחוזה מקסימום בקיץ הבא אז לא ראו בחוזה שלו כזה נזק, אבל בגלל החיפזון דברים קורים והקבוצה לא יכולה להגיב (תקרה יותר נמוכה, מישהו כמו בוגאט נהיה זמין עבור "כלום", אולדריך חותם על חוזה זול מגוחך להיות מחליף במינסוטה, ביומבו לא מקבל מקסימום, וכו').

    הבעיה היא לא כמה מוזגוב נוראי או לא מתאים, הבעיה היא האלטרנטיבות היותר טובות וההשלכות ארוכות הטווח האפשריות.

    FAR 3.

    לגבי פורניה – אני לא מחזיק ממנו כמוך.
    שחקן טוב, סקורר שוטר צעיר, אבל לדעתי הוא סוג של רדיק מבחינת האימפקט שלו ולא הייתי נותן להחתמה שלו 10. לא יותר מ 9 ואולי אפילו 8 יותר משקף את מה שאני חושב. קחו 9. מפרגן לקראת כיפור.

    לבייזמור אני נותן לפחות 8.
    נכנס לשיאו מבחינת גיל, השתלב מצויין, שומר וקולע, והיתה לו דרישה גדולה בשוק (ובצדק).
    החתמה מצויינת.
    הבעיה היתה המהלכים האחרים – כולל העמסה בסוג שחקנים שדומה לבייזמור…

    לגבי מהינמי לדעתי אתה מפספס את הפואנטה – וושינגטון עם גורטט ומוריס היתה כנראה (לא בדקתי אבל סומך על האינטואיציה שלי) אחת הגרועות בליגה אם לא הכי גרועה בהגנת טבעת/חסימות.

    לקבוצה כזאת מהינמי שווה את משקלו בזהב – במיוחד כשמדובר בקבוצה שמרגישה (בצדק או לא עוד נראה) שחסר לה ממש מעט כדי לעשות רעש רציני בפלייאוף.
    אז בווקאום – אוברפיי עבור שחקן כזה, למרות שלא בצורה קיצונית.
    אבל ספציפית לוושינגטון הוא שווה את הכסף במה שהוא מוסיף, בכמה שהם צריכים את זה, ובמשמעות שיכולה להיות להתחמה שלו עבורם מבחינת תוצאות.

    FAR לפחות 7.

  12. אין דבר שישכנע אותי שמוזגוב זו החתמה טובה מהעובדה הקטנה שאוהדי לייקרס מצפים ליותר – אנחנו רגילים לסנטורים גדולים ולא למאבטחים רוסים. אם מתעלמים מהעובדה הזאת ומסתכלים רגע על ההחתמה היא לא הכי גרוע של הקיץ אבל היא ההחלט בעשרה הגרועים ולדעתי הסיבה הכי גדולה לזו זו החתמה כל כך גרועה זה מה דדי אמר – על השנייה הראשונה כשכולם פנויים אתה מחתים את מוזגוב על מחיר שאמא שלו לא האמינה? מגוחך. הוא היה נשאר עוד קצת… אני חושב שמוזגוב יכול לתרום אבל לא ברמה שבאמת צריכים. הוא סנטר מחליף מצוין ושחקן חמישייה פושר מאוד.
    ציון מינוס 1

כתיבת תגובה

סגירת תפריט