1.נאום שאקיל בהיכל התהילה
2. נאום אלן אייברסון בהיכל התהילה
3. קווין דוראנט מברך את קולין קפרניק על שלא נעמד בהמנון
קווין דוראנט אמר היום according לאנטוני סלאטר (to Anthony Slater of the San Jose Mercury News) שהוא "STAND UP" על החלטתו של הקוורטרבק (היום הקוורטרבק השלישי, אם לא הרביעי מהספסל, עלי להוסיף) של סן פרנציסקו פורטי ניינרס לא לעמוד בעת נגינת ההמנון האמריקאי לפני פתיחת המשחק. סטפן קרי אמר אותו דבר, שהוא "מברך כל אחד על אמונתו, ואם הוא מאמין שאין לו על מה לעמוד, זאת זכותו!".
הייתי רוצה לראות את שני עלובי החיים האלה, דוראנט וקרי, שני בזויים השווים גידופים, הכלמות, ולגלוגים – – נראה אותם יושבים על ספסל קבוצתם בעת השמעת ההמנון האמריקאי לפני משחק NBA! (או, עדיף, אם יגיעו לגמר נגד הקאבס!)
אני מת לראות את השפנים האלה עושים זאת! (במיוחד בן הטובים סטפן קרי, שהלך רק לבתי ספר פרטיים, ובחר בקולג' דוידסון הידוע בכל צפון קרולינה כ-"מכללה לבנה" במקום ללכת לאיזה קולג' שחור כמו מורהאוז, סבאנה סטייט, טוסקיגי יוניברסיטי – טוסקיגי, אלבאמה – או ג'קסון סטייט יוניברסיטי? )
4. מי הם שחקני הכדורסל הטובים ביותר ב-NBA?
מבלי להתחשב בגובה, תפקיד, או צורך, מי הם שחקני ה-NBA הטובים ביותר? לפי איזה סדר הייתי בוחר אותם בשכונה?
- ראסל ווסטברוק
- אנטוני דייויס
- בלייק גריפין
- ג'יימס הארדן
- קיירי אירוינג
- קליי ת'ומפסון
- קווין דוראנט
- לברון ג'יימס
- אנדרה וויגינס
- קאווי לינרד
- סטפן קרי
- דמיאן לילארד
5. לאנס סטפנסון חתם עם הפליקנס
התפלאתי על ההחתמה כי ככל הידוע לי יש לפליקנס 15 שחקנים חתומים על חוזה. אבל זאת היתה הידיעה היום, ואם היא אכן נכונה, זוהי החתמה מצויינת לפליקנס עם הסמול פורוורד הזה היכול לשחק גם תפקידים אחרים, המסוגל לשמור על שחקנים מ-1 עד 4, ויש בו רוע, סערה, ופראות שקבוצה יורמית כמו הפליקנס תשמח שמעט ידבק בה.
6. פורבס מגזין מעריך את שווי שחקני ה-NBA עבר והווה
עשרת הראשונים:
- מייקל ג'ורדן – 1.1 מיליארד
- מג'יק – 520 מיליון
- שקיל או'ניל – 350 מיל.
- לברון – 270 מיל.
- קובי – 260 מיל.
- חאכים אולג'ואן – 205 מיל.
- קווין ארנט – 185 מיל.
- גראנט היל – 180 מיל.
- גארי פייטון – 135 מיל.
- טים דנקן – 130 מיל.
7. לפחות ל-15 מהרשימה מגיע HOF לפני 'החיוור הארגנטינאי'
(בובי ג'ונס – איזה שחקן!!!)
- טים הרדאוויי
- סידני מונקריף
- כריס וובר
- שון קמפ
- בובי ג'ונס ("רק" המגן הטוב ביותר שראיתי בכל שנותי ב-NBA)
- מוריס צ'יקס
- סם קאסל
- קווין ג'ונסון
- ג'ורג' מגנינס
- מרק אגווייר
- גלן רייס
- באק ויליאמס
- הוראס גראנט
- מרק פרייס
- בראד דוהרטי
- לארי נאנס
- ג'ק סיקמה
- אלבין רוברטסון
- דטלף שרמפף
- טרי קנימנגס
- דריק קולמן
- לו הודסון
- גאס ויליאמס
- בוב לאב
- לו הודסון
- מוקי בליילוק
- מייקל קופר
- טרי קמינגס
- אדי ג'ונס
- ישנם הרבה וותיקים ותר שלא הכנסתי כי לא שמעתם עליהם
אלוניו
10 ספט 2016 06:26:31לא הבנתי את הרשימה הזאת של פורבס. כריס וובר הכניס, רק ממשכורות, איזה 190 מיליון. אמאר׳ה שלנו בערך 170. כרמלו גם לא פריאר, נוביצקי….וכו׳
מנחם לס
10 ספט 2016 06:36:02השחקנים האלה ביזבזו בשנים הראשונות יותר מאשר הרוויחו.
ושמעת על דבר שנקרא מס הכנסה?
✊✊✊
10 ספט 2016 07:11:14האייטם על קופרניק, דוראנט וקארי מביך מאוד. שליש ממנו הוא דיווח ושני שלישים צרחות של ילד שמן ומפונק. אם אתה רוצה לחיות במדינה בה כולם חייבים לעמוד בהמנון אז תעבור לצפון קוריאה.
בלעם
10 ספט 2016 13:08:42גם הרשימה של המועמדים ל- HOF מביכה. מנחם, טור חלש מאוד מאוד שלך. אני יודע שבגילך קשה להפסיק עם הרגלים אבל לא בכ-ל קיץ צריך ליצור פרובוקציות כדי שיהיה דיון, אפשר גם כתיבה איכותית ומגובה בעובדות. בחייאת: גלן רייס? מוקי בליילוק?! אדי ג׳ונס?!! דרק קולמן?!?!?!
לא כל מי שהחזיק בממוצעים נאים למשך כמה עונות ראוי להיות הול אוף פיימר, יש גם קריטריונים אחרים: השפעה, חשיבות, דברים שלא רואים בסטטיסטיקה, סגנון חדש, דברים שלג׳ינובילי יש יותר מהרבה HOF אחרים ואין לכמעט אף אחד מהרשימה שלך, אם לא לכולם.
אני יודע שכדורסל מחוץ לארה״ב הוא על הזין שלך, אבל אם אתה לא מבין שבלי שחקנים כמו ג׳ינובילי ה-אן.בי.איי כמו שהוא היום היה נראה שונה מאוד, מה שאי אפשר להגיד על אף אחד מהרשימה שנתת.
אה, והבנאדם ניצח את נבחרת ארצות הברית באולימפיאדה.
מביך.
מנחם לס
10 ספט 2016 16:25:33יא חתיכת שמוק, הורדתי 26 פאונדס בשנה האחרונה!
מנחם לס
10 ספט 2016 16:27:31אז נראה אותם (דוראנט וקרי) יושבים בהמנון בגמר ה-NBA ומפסיד 50 מיליון כל אחד בחסויות על המקום
✊✊✊
10 ספט 2016 22:15:21העניין הוא לא הכסף ולא קארי ודוראנט וגם לא קופרניק. העניין הוא ששוטר יכול לירות באדם לא חמוש וההשלכות לגביו יהיו זניחות.
העניין הוא שכשתמיר רייס נורה ברחוב אז אמרו שילד בן 12 יכול להיראות מאיים ושכשראיין לוכטה (בן 31) עשה את אחת ההסרחות הגדולות שספורטאי יכול לעשות באולימפיאדה אמרו שצריך לסלוח לו כי הוא רק ילד.
העניין הוא שתיכונסטים לבנים שאונסים יוצאים עם עונשים מגוחכים כדי "לא להרוס להם את החיים" ותיכוניסטים שחורים שנתפסים עם ג'וינט ביד נשפטים לחומרה.
העניין הוא שוטרים עם ציוד של יחידות מובחרות וקוד אתי של ציידי גולגלות.
העניין הוא שמועמדת לבנה לנשיאות זוכה להנחות מופלגות על ספקטרום רחב מאוד של פשעים שכנראה ביצעה והתקשורת מגבה את זה.
העניין הוא שוטרים שחברים בצורה גלויה בkkk ובארגוני וייט סופרימסי אחרים בלי שיפטרו אותם.
בחייאת מנחם, על מה אתה מדבר?!?
אמיר חבקין
11 ספט 2016 12:06:50+100000
שי אבן צור
10 ספט 2016 07:12:22מנחם, השנאה לקרי ודוראנט מעבירה אותך על דעתך
בדמוקרטיה הגדולה בעולם יש לך זכות מחאה.
אם השוטרים יורים חופשי חופשי בשחורים כמוך אז זוהי חובתך המוסרית למחות! גם אם אתה באופן אישי הצלחת מאד בחיים וגם אם נולדת בבית עשיר(ואפילו אם אתה לבן שמביע סולידריות).
לא מבין את הסגידה לסמלים והמנונים. הסגידה היחידה צריכה להיות לחיים שאותם שוטרים לוקחים בקלות רבה מדי
מחפש שם מגניב
10 ספט 2016 09:24:06אין פה שום סגידה .
באותה סיטואציה בדיוק רק שדוראנט משחק בקבוצה מזרחית (לא באמת חשוב איזה, העיקר האיזור) העניין היה מוצג באותה קיצוניות רק שהפעם לטובתו.
מנחם קודם כל מסתכל איפה משחק השחקן ורק אז מחליט איך הוא מרגיש כלפי העניין המדובר.
אשך טמיר המקורי
10 ספט 2016 09:31:24100+
מנחם לס
10 ספט 2016 16:28:02אז נראה אותם (דוראנט וקרי) יושבים בהמנון בגמר ה-NBA ומפסיד 50 מיליון כל אחד בחסויות על המקום
שי אבן צור
10 ספט 2016 16:57:07אם המצב יימשך כמו שהוא אז שיילכו על זה
מה עדיף? להיות ג'ורדן שאמר שגם רפובליקנים קונים נעליים?
כסף משחק תפקיד עד הנקודה שהוא לא. הנקודה הזאת מגיעה כשיש לך ה-מ-ו-ן ממנו.
לקרי ודוראנט יש המון ממנו
מנחם לס
10 ספט 2016 16:33:23מה אם שחקן נבחרת ערבי היה מתיישב על הדשא בשעת השמעת 'התקווה'? מה היה קורה אז?
Ljos
10 ספט 2016 16:39:36אז זו הייתה מחאה לגיטימית שהרבה אנשים היו מנסים להפוך אותה לכזו שהיא לא. תזכור שמדינת ישראל ניסתה בעבר להכריח בחוק את כל נציגיה לשיר את ההמנון ולחתום על נאמנות למדינה, אז ישראל היא לא מקום שמראה על פתיחות לעניינים שכאלו.
ברוך רובין
10 ספט 2016 18:53:05אנשים שהם לא אמריקאים בנימי נשמתם (מנחם, כמוני) לא מבינים שהמנון ודגל הם הדברים החשובים ביותר (בניגוד לישראל שיש אנשים שמזלזלים במדינה ובסמליה), קפרניק לא היה מעיז לעשות את זה ב2012 כשהיה כוכב עולה ועושה את זה בגלל פרסום ולהישאר בתמונה ותו לא (מי היה שומע על זה אחר כך), המצב בעבר כמו כן הקלות שלחצו על ההדק היה הרבה יותר גרוע, גם דוראנט וגם קרי אם יעשו את זה הקריירה שלהם תלך שאולה (לא דוראנט ולא קרי תמכו במהלך הם רק אמרו שזו זכותו לעשות את זה והם צודקים , חופש הבעת הדעה הוא הדבר החשוב ביותר שיש).
מחפש שם מגניב
11 ספט 2016 07:50:58לקחת שני דברים שונים לחלוטין
יש הבדל בין מחאה לגיטימית בצורת אי שירת ההימנון לבין זילות שלו.
הייט-אשברי
10 ספט 2016 17:00:421000 +
סוס מעץ
10 ספט 2016 07:17:43את לברון אפשר לבחור שמיני רק בגלל שהוא מכוער כל כך
אין שום סיבה אחרת, הבן אדם פשוט מפלצת כדור סל.
שאק שווה הרבה יותר, הבן אדם היה מהראשונים שהשקיעו בגוגל
כשרק הוקמה
Mbk
10 ספט 2016 08:12:46ברוך הבא ל-ללל
ניר
10 ספט 2016 09:02:59מכוער שלא יודע לסתום את הפה
Mbk
10 ספט 2016 08:15:56מה החתימה של סטיבנסון אומרת על שן דאוסון ?
ירושלים אורבת ?
רועי ויינברג
10 ספט 2016 08:58:44כנראה לא יהיה בסגל הסופי של הפליקינס. לא רק שיש להם כרגע 19 שחקנים, מלבד דאוסון, על חוזה (מתוכם 16 עם חוזה מובטח, שאומר שהפליקינס יצטרכו לשלם להם פיצויים אם ישוחררו), יש להם גם 2 שוטינג גארדים (הילד, סטפנסון וגם לנגסטון גאלוואי וטירייק אוואנס שיכולים לשחק שם).
לכן, בהתחשב בזה שהם יפסידו כסף אם ישמרו על דאוסון, יש לו תחרות קשה על העמדה. למרות זאת, בהתחשב בזה שניו אורלינס היא אחת הקבוצות הכי פציעות בליגה וששנה שעברה היא שיתפה 21 שחקנים, יכול להיות שאם הוא ישאר בליגת ההתפתחות הוא יקבל את הצ'אנס באנ.בי.איי השנה, בין אם זה בניו אורלינס או בקבוצה אחרת, למשל וושינגטון שהציעה לו מקום במחנה האימונים.
Mbk
10 ספט 2016 08:20:59יש רשימה מצויינת של שחקנים מנחם אבל הם לא בדיוק HOF ( יש שם אולי 4-5 שיעשו את ההיכל )
ג׳ינובלי יהיה שם בזכות ההצלחה הבינ״ל שלו
דוראנט אמר את מה שאמר ומגיע לו כל הכבוד על כך , זה נושא חם
קארי בחיים לא היה אומר את זה , הוא נופת צופים
מנחם לס
10 ספט 2016 16:29:54אז נראה אותם (דוראנט וקרי) יושבים בהמנון בגמר ה-NBA ומפסיד 50 מיליון כל אחד בחסויות על המקום
הייט-אשברי
10 ספט 2016 17:05:50מה זה קשור ? אתה צריך שיעור דחוף בדמוקרטיה וזכויות אדם .
וולטיר כתב : אינני מסכים עם דבריך, אך אגן עד מוות על זכותך להשמיעם.
מותר לדוראנט או לכל אחד אחר להגן על זכותו של ספורטאי לא לעמוד דום בנגינת ההמנון , גם אם הוא עצמו לא נוהג כך .
מוש השור
11 ספט 2016 04:51:07+1
Mbk
10 ספט 2016 18:30:01בגמר האחרון קארי ישב ולא רק בזמן ההמנון
הייט-אשברי
10 ספט 2016 17:07:11מותר בהחלט לשחקן ערבי לא לעמוד דום ולא לשיר את התקוה. יש תקדים לכך . וזה מותר גם לשחקן יהודי .
מנחם לס
10 ספט 2016 17:12:09אני מדבר על לשבת על הדשא בשעת השמעת ההמנון. למה זה לא קרה עד היום?
גיא
10 ספט 2016 17:16:44אני לא יכול לדבר על הכלל.
אני לא אקח ללב אם מישהו יכרע ברך בזמן נגינת ההמנון.
מה גם, שקפרניק הסביר בדיוק על מה הוא מוחה.
ואתה צודק שבארץ הייתה מהומה במקרה כזה.
קוראים לזה לאומנות.
מנחם לס
10 ספט 2016 17:32:40וכאן קוראים לזה 'גזענות שחורה'
מוש השור
11 ספט 2016 05:11:44אני אהיה קצת פחות עדין, לגבי ארה"ב כל גילוי של גזענות שחורה הוא מובן לחלוטין, הביאו לארה"ב את הסבים של החברה האלה בתור ע-ב-ד-י-ם, טבחו בהם בעשרות רבות של מיליונים, גזענות לבנה חייה קיימת ובועטת במקומות רבים בארה"ב. לגבי קפרניק, אם ככה הוא מרגיש מצויין שהוא לא עומד, לגבי הקשקוש שהספורטאים האלה עשירים וכו'.. אם ספורטאי מרוויח 10 מיליון, בעל הקבוצה מרוויח עליו 40, אף אחד לא עושה לספורטאים טובה. לגבי ספורטאים ערבים, שלא יעמדו, אם אני הייתי ספורטאי ערבי לא הייתי עומד, אולי הייתי כורע, איזה חלק של שירת "התקווה" נוגע בדיוק לערבים? ה"נפש יהודי" או העין לציון? אין אפילו שורה אחת בשיר הזה שמייצגת מישהו בציבור הערבי ואני מבין למה ערבי לא עומד בתקווה.
מיכה
11 ספט 2016 21:22:22איפה זה כאן? בפוקס ניוז ובדרום ה"נאור"?
חמי
12 ספט 2016 04:02:56חחח אהבתי
אשך טמיר המקורי
10 ספט 2016 10:02:19חובה להיכנס לפוסט של אלעד זאבי התותח מהארץ:
http://www.haaretz.co.il/sport/nba/1.3063681
פוסט השנה
Mbk
10 ספט 2016 10:20:46גדול !!!!!
גיא
10 ספט 2016 10:30:50מסתבר שגם לכותבי 'הארץ', הפסדים עושים רק טוב…
no funny shtuff
10 ספט 2016 11:12:39ע נ ק !
איל
10 ספט 2016 11:16:36ענק!!!
מומי שאוהב חציל בטחינה
10 ספט 2016 11:29:31מומי מריץ בובס בוואטסאפ
פאקו
10 ספט 2016 12:25:02אחד הטובים.
הייט-אשברי
10 ספט 2016 17:11:14חחח – גדול .
מוש השור
11 ספט 2016 04:54:34איזה קרוע, פוסט מעולה
צביקה
11 ספט 2016 08:15:57זה אדיר לגמרי!
גיא
10 ספט 2016 10:35:03אני לא יכול להסכים פחות, מנחם.
מחאה היא חלק אינטגרלי מהדמוקרטיה. והמחאה שהתחיל קפרניק (שתופסת תאוצה מיום ליום) היא לגיטימית (ומכובדת) ב-100%
(חוץ מזה, זו סן פרנסיסקו. בחור עם שיער ארוך שמביע התנגדות לממסד? זה חלק מה-DNA של העיר)
מנחם לס
10 ספט 2016 16:30:32אז נראה אותם (דוראנט וקרי) יושבים בהמנון בגמר ה-NBA ומפסיד 50 מיליון כל אחד בחסויות על המקום
נדב
10 ספט 2016 18:46:27סלח לי אבל אתה בוט חלש. תחזור על המשפט הריק הזה עוד 50 מליון פעם והוא עדיין ישאר ריק וחסר קשר.
אוהד ס"א
10 ספט 2016 12:10:39הויכוח על מקומו של מאנו הולך לכיוונים לא רלוונטים.
מה הקשר אם יש אנשים שמגיע להם להכנס ל- HOF, השאלה היחידה
שצריכה להישאל אם הוא צריך להיות שם.
זה כמו להגיד שזה לא בסדר ששופטים חייל שירה במחבל מנוטרל, אם בסוריה הורגים כל יום 500 אזרחים.
בקשר למאנו דעתי הלא נחשבת היא ששחקן שמחזיק את התארים הבאים:
– הלא אמריקאי היחיד שמחזיק: תואר אלוף NBA, אלוף אולימפי ואלוף אירופה לקבוצות
– 4 אליפויות
צריך להיות שם.
למי שיש בעיות שממוצע הקריירה שלו זה 14 נקודות, אז רק להזכירכם שלביל ראסל יש 18
אפלטון
10 ספט 2016 12:20:57לא מבין מה הקטע שאנשים משתגעים מדגלים והמנונים. שקפרניק יעשה מה שהוא רוצה.
מוקי בליילוק, האיש והאגדה. רק על השם הוא צריך להיכנס להיכל התהילה, ועל ההשראה לאלבום של פרל ג'אם להיכנס להיכל הרוק אנד רול.
Mbk
10 ספט 2016 12:26:06ראיתי את הנאום של אייברסון במלואו
איזה גבר !!!!!!
הוא הזכיר כמעט את כל מי ששיחק איתו והודה לעשרות אנשים
אייברסון נתן נאום ממש מרגש
גיא
10 ספט 2016 17:14:17מנחם, מרשל הליינבקר של הברונקוס, שכרע ברך בזמן ההמנון במשחק פתיחת העונה, כבר הספיק לאבד חסות של חברת כרטיסי אשראי.
הוא אמר אחר כך שזה מחיר שהוא מוכן לשלם. והוא לא מרוויח את המיליונים שקפרניק הרוויח, או ששחקני הכדורסל מרוויחים.
הייט-אשברי
10 ספט 2016 17:15:24מנחם – תפסיק כבר לטחון על "נראה אותם יושבים בהמנון…" לא כולם חייבים לנהוג אותו הדבר . דוראנט מכבד את ההמנון , אבל הוא מכבד גם את זכותו של ספורטאי אחר לחשוב שונה ממנו . רוצה משטרת מחשבות והתנהגות ? תעבור לרוסיה של פוטין או לטורקיה של ארדואן . לא פלא שטראמפ מוצא חן בעיניך ( גם אם לאחרונה אפילו אתה הבנת עם מי יש לנו עסק ).
גיא
10 ספט 2016 17:22:50ועוד משהו קטן על מחאה –
חסרה לי. מאוד. המחאה השקטה, הסובלנית, הסבילה.
אנחנו כל כך רגילים למחאות אלימות,
אז כאשר מישהו נוקט בדרך פעולה אפקטיבית ולא אלימה –
אז זה רק גורם לי לכבד אותו יותר.
http://blogs-images.forbes.com/jimclash/files/2016/04/885480b788d9cefea030f60b64f9e116.jpg
Ljos
10 ספט 2016 17:24:23אפשר לתת +1 ענקי (או מה שהצעירים מחלקים היום באינטרנט) לתגובות שלך בנושא?
לחם מטוגן
10 ספט 2016 17:58:02אתה לא חייב לעמוד בהימנון. אף אחד לא יעצור אותך אבל יש מה שנקרא דוגמא אישית בתור דמות נערצת. לא משנה כמה כועס 😠 על מה שעשו לך או לאחרים זה המדינה שבה אתה חי לטוב או לרע.
לחם מטוגן
10 ספט 2016 18:00:10מטוגן
אתה לא חייב לעמוד בהימנון. אף אחד לא יעצור אותך אבל יש מה שנקרא דוגמא אישית בתור דמות נערצת. לא משנה כמה כועס 😠 על מה שעשו לך או לאחרים זה המדינה שבה אתה חי לטוב או לרע.
Smiley
10 ספט 2016 19:39:433. יש הרבה יותר סובלנות והרבה יותר מעורבות של ספורטאים בנושאים חברתיים. בNBA למשל עשו חימום עם חולצות I CAN'T BREATH לזכר הבחור שנחנק ע"י שוטר, ובטקס האחרון (ESPY לדעתי) כרמלו, פול, וויד ולברון דיברו על סובלנות וכד'. הבנאדם יכול לעשות מה שבראש שלו, רק שידע להתמודד עם ההשלכות.
4. לברון ג'יימס 8 – פשוט מגוחך. אנדרו וויגינס 9 – פשוט הזוי.
5. הסיכויים של דאוסן פוחתים מרגע לרגע וגם המזל לא ממש לצידו. אני מקווה שהוא יהיה מספיק נחוש לנסות בקבוצה אחרת (עם הסוכן שלו טוב) או לנסות דרך ה-D-LEAGUE.
7. מאנו ג'ינובילי לפני כולם ברשימה. כנראה שעל אפך וחמתך הואיהיה בהיכל התהילה וזה בזכות ולא בחסד.
Smiley
10 ספט 2016 19:42:53מקרה כזה בארץ זאת ממש לא דוגמא טובה. יהיו מספיק עסקנים/פוליטיקאים/יפי נפש שיקפצו על התנהגות זו ויעשו פה חגיגה. לא מכובד… כן מכובד… זאת זכותו וידע להתמודד עם ההשלכות.
הרי בכל מקרה עוד שבוע-שבועיים ידברו פוטבול מקצועי ויהיו עשרות סיפורים אחרים.
Berch
10 ספט 2016 20:42:39אני דווקא חושב שזה טור סבבה 🙂
למשחק בשכונה הייתי לוקח דבר ראשון את ווסטברוק ודבר שני את שאקיל, אפילו בגילו היום.
ווסטברוק היה מביא נצחונות
שאקיל היה הופך את השכונה לשכונה סבבה 🙂
פומה
10 ספט 2016 21:02:48לא מבין חרדים לא עומדים דום בצפירה היום הזכרון וודאי שאינם קמים בעת נגינת התקוה ועדין זוכים למשכורת נאה 5500 שח לחודש.
אתה מציע שכן יעמדו ויזכו ל 1500 בחודש כמו קצבת נכה ?
חמי
11 ספט 2016 04:33:39ברור שמאנו צריך להיות שם, בלי קשר לכל מה שעשה מחוץ לnba הוא היה שחקן אדיר בשנות האלפיים. ברמה של קובי ואני לא מגזים, חדירות ריחופים וידע לקלוע שלשה כשצריך כמו סכין בלב. חוץ מזה כמה שחקנים תפסו עטלף במהלך משחק???
בקשר לפוליטיקה רוב המגיבים פה אמרו את דעתי ואני שמח לדעת שאני בחברה טובה ולא בכנס ארגון להב"ה פה למרות שמנחם מנסה להבעיר פה אש.
ואני מאוד מתפלא שחכים בטופ עשר ע"פ פוררבס
john
11 ספט 2016 21:06:51“I’m behind anyone who stands up for what they believe in. Colin Kaepernick is standing up for what he believes in,”
. “That’s what makes our country so great, right? You have the luxury to do so. He was unapologetic about it and, in his defense, I don’t think he was trying to disrespect anyone. I think he was trying to get his point across. I’m all for anyone who wants to do that. As athletes, we have this huge platform. A lot of people are watching at all times. Sometimes it may not be what you do, they like. But if you feel like it’s gonna be impactful, that’s on you. I feel like everyone should stand up for what they believe.”
תמיכה בזכותו של אדם לנהוג על פי אמונתו אינה תמיכה במעשה. זהו פירוש המורחב של חופש ביטוי שאומר שכשתורך להביע את דעתך אהיה כמה שיותר סובלני כלפיך בשביל שכשיהיה תורי אתה תהיה סובלי כלפיי. אני מבין את הטיעון נגד תמיכה בחופש הביטוי הליברלי הזה אבל מנחם כשאתה קורא להם על כך "שני בזויים השווים גידופים, הכלמות, ולגלוגים" אני נזכר בטקס ההשפלה הפומבי של דרייפוס. כל העובדות הצביעו על סיפור אחר (סיפור אסטרהזי) אבל השנאה הייתה כל כך יוקדת עד שהרשאתו והשפלתו של דרייפוס היהודי הפכה לאידיאולגיה בפני עצמה.
דוראנט עצמו לא היה יושב בהימנון כי הוא פטריוט גדול אותו דבר סטף קרי. שניהם פשוט מכירים בזכותו של אדם להביע דעה ולעורר דיון ומעריכים זאת יותר מאתלטים אחרים שממלאים פיהם מיים. אני גם חושב שדווין וויד ואישתו גבריאל יוניון השחקנית הביעו גם תמיכה שכזו.
לגבי קרי ו"ובחירתו" בדיווידסון… אתה טועה ומטעה. סטף לא קיבל מלגה אחת לרפואה מאף מכללה בדיוויז'ן וואן כולל וירג'ניה טק שאביו בוגר בה. גם לדיווידסון לקח כחודש של אימונים כדי לתת לו מקום בקבוצה. הוא אז גירד את המטר ושמונים והיה נחות פיזית בכמה דרגות משחקנים בני גילו. ולגבי שאר הקולג'ים ה"שחורים" שהזכרת האם אתה טוען שכל אתלט שחור עם מודעות חברתית חייב לשחק במכללה "שחורה" על מנת לקבל זכות לדבר על חוסר צדק? האם לשחור שלא גדל בעוני מותר להיות פעיל למען שיוויון זכויות? לא זכור לי שיש סטנדרט כזה אצל האדם הלבן…