מעורב הופס ליום ששי (סרינה ויליאמס הפסידה בחצי הגמר) / מנחם לס

1. סופי: ג'ואל אמביד ישחק בפרה-סיסון עבור הסיקסרס

(ולפי צ'ארלס בארקלי "הוא ירים הרבה גבות, ויהפוך את פילי למועמדת מיידית לפלייאוף!)

צ'ארלס בארקלי המסתובב בערי ה-NBA בימים טרופים אלה ומבייש את עצמו בחבטת הגולף המכוערת בהיסטוריה של המשחק, מדווח מ'עיר אחוות האחים' (אגב, יהיה נחמד אם בתגובות תכניסו עוד כמה כינויי ערים,לדוגמא ניו יורק – "התפוח הגדול"):

"הייתי וראיתי את ג'ואל אמביד. הוא נראה בכושר גופני מטורף; הוא יבוא לליגה וישטוף אותה כמו צונמי. ראו, הזהרתיכם!" (צ'ארלס בארקלי ב-פאנסייד).

 

2. באותה הזדמנות – צ'ארלס בארקלי וה-HILARIOUS GOLF SWING שלו!

*

*

3. וושינגטון ויזרדס – STARS AND STRIPES במדים החדשים

כיאה לקבוצה מעיר הבירה, הוושינגטון ויזרדס החליטה שהגיע הזמן לשים את הלוגו של הדגל – פסים וכוכבים – על המדים החדשים. כשג'ון וול נשאל אם זה קשור לדונלד טראמפ "MAKE AMERICA GREAT AGAIN" הוא הגיב שכל מה שמעניין אותם זה TO MAKE THE WIZARDS GREAT AGAIN!" 

4. פילדלפיה החתימה את הענתיקה אלטון בראנד

כאילו שלסיקסרס אין מספיק 'ביג-מן' היא החתימה עוד אחד, ולא סתם אחד, אלא אחד בן 37.

אלטון בראנד שיחק 17 משחקים בעונה שעברה בהם קלע 4.1 נק' עם 3.7 ריב' ב-13.2 דקות. הוא משחק בליגה כמעט אותן מספר שנים בהן בן סימונס נושם (18).

הוא  1 מ-10 שחקנים בליגה עם 15,000 נק', 8,000 ריב', 2,000 אסיסטים, ו-1,500 חסימות.

אבל ברור לכולם שהוא לא הובא לקלוע, לקטוף, או לחלק. הוא בא ללמד את הצעירים סימונס, ג'היל אוקפור, נרלנס נואל, ג'ואל אמביד, ודריו סאריץ'  כיצד המשחק הזה אמור להיות משוחק ב-NBA.

5. התקווה האחרונה הם מחנות האימונים

לא כל הקריירות ב-NBA מתחילות אותו דבר. לרוב השחקנים הצ'ק המובטח הוא כמובן ערב הדראפט. נבחרי הסיבוב הראשון בטוחים. נבחרי הסיבוב השני פחות בטוחים. האחרים? ישנן דרכים שונות ורבות לנסות ולהגיע לליגה. בד"כ שתי הדרכים הפופולריות ביותר הן ליגת ה-D או כדורסל בסין, באירופה, או בחולון.

ישנם אחרים שלוקחים צ'אנס ומחליטים ללכת למחנות האימונים של הקבוצות ולהוכיח את עצמם. טי.ג'יי. מקונל מהסיקסרס היה כזה בעונה שעברה, וסיים כשחקן עם מספר הדקות השמיני בקבוצה. טיילר ג'ונסון היה עוד שחקן שלא נבחר בדראפט של 2014, הלך לקבוצת D, ועתה חתום על 50 מיליון במיאמי היט. אותו דבר קרה ללנגסטון גלוויי מהניקס שעתה הפליקנס משלמת ן 10.7 מיל. לשנתיים.

בליצ'ר בחר את ארבעת השחקנים שלדעתם יש להם סיכוי גדול להרשים ולמצוא קבוצה. אני מאמין שרק לשני הראשונים ישנו סיכוי גדול, ולגארי פייטון סיכוי קטן.

1) רון בייקר

רון בייקר, השוטינג גארד הזה מויצ'יטה סטייט, הרשים מאד באורלנדו בטורניר הקיץ. בשני המשחקים האחרונים הוא קלע 8 מ-15 מה-3. הוא ישתתף במחנה האימונים של הניקס, הצריכים להחתים עוד גארד. הוא או צ'סון רנדל? הוא מגן טוב יותר מסאשה ווצ'צ'יק, והassist percentage topped 20 בשתי שנותיו האחרונות בויצ'יטה סטייט.

הוא אהוב מאד על פיל ג'קסון. יתרונו? אם לא יחתימו אותו על חוזה, הוא כבר הוציא לאור שני ספרי ילדים שאחד מהם, "You're Too Big to Dream Small," זכה להצלחה רבה.

אני מאמין שהוא יהיה שחקן הניקס העונה.

 

2) אנטוני "CAT" ברבר

אנטוני ברבר היה אחד משחקני התיכון הטובים בארה"ב. הוא גדל באותה שכונה בוירג'יניה היכן שאלן אייברסון גדל, וישנו דמיון רב גם בצורתם החיצונית וגם בסגנון משחקם. ה-1.91 מ' הזה היה שחקן של 21.0+ נקודות בכל עונה משנת הסופומור בתיכון והלאה, עד אליפות וירג'יניה, ובחירה לנבחרת ארה"ב מתחת לגיל 18. אחרי שנתיים ממוצעות בצפון קרולינה סטייט הוא פרץ עם 23.5 נק' למשחק בשנה השלישית והלך לדראפט.

האמינו או לא, אבל לפילדלפיה יש מקום ברוסטר לגארד מסוגו. בליגת הקיץ הוא שיחק עבור הפליקנס, אבל מאז עבר לפילי והוא נמצא עתה באולם הריקודים שלהם. לסיקסרס ישנם 3 גנרלים מחזיקי כדור  עם חוזים – בן סימונס, ג'ריד ביילס, וסרג'יו רודריגז. ביילס אוהב לשחק OFF GUARD ורודריגז הוא תוצרת זרה שלא שיחק ב-NBA מאז 2009.  אנטוני, שכינויו "החתול" הוא הרבה יותר מהיר וחלקלק משניהם. אני מאמין שגם טי.ג'יי מקונל וגם ברבר, יכולים לשבור את סכר הכניסה כשני הגארדים לרוטציה.

הבעייה של ברבר היא שהוא חודר נפלא – אלן אייברסון אמרנו – ויכול להיות סקורר גדול, אבל הסיקסרס מחפשים "PASS FIRST" גארד. אותם דברים שמענו גם מהסלטיקס כשאייזיה תומאס הגיע, ומהר מאד התחלפו היוצרות.

הכל יכול לקרות במחנה האימונים של הסיקסרס. ברבר הוא SPECTACULAR בשליטה בכדור. אמן ממש. אותי מעניין מאד מה יחליטו שם!

אני מאמין שהוא יהיה שחקן פילי העונה!

3) יוגי פרל

האם ה-1.83 מ' הזה יצליח לעשות את ה-NBA?

תמיד אמרו עליו "נמוך מדי" ותמיד הוא הוכיח שהם שגו. כך היה בתיכונים באינדיאנה עד שהוא הוביל את בית ספרו לאליפות התיכונים, וכך היה באוניברסיטת אינדיאנה כשהוא התחיל את שנת הפרשמן באיטיות, ואז עלה כל שנה עד שבשנתיים האחרונות הפך לשחקן הראשון מאז אייזיה תומאס להוביל את אינדיאנה בנקודות ובאסיסטים שנתיים רצופות.

הוא יהיה במחנה האימונים של הנטס שיש להם כבר 15 חוזים חתומים. בנוסף לג'רמי לין וגרביס ווסקווז, יש להם את הגארדים רנדי פוי, שון קילפטריק, כריס לברט, ואייזיה ווייטהד. לברט יוכל אולי לשח סמול פורוורד. אני לא מאמין שיש ליוגי פרל הרבה סכויים לעשות את הקבוצה במחנה האימונים.

אני מאמין שהעונה הוא יהיה שחקן ליגת D

 

4) גארי פייטון

ארי פייטון, בנו של גארי פייטון, יצטרך לשחק מעל ומעבר כדי לעשות את היוסטון רוקטס העונה. ליוסטון יש את ג'יימס הארדן, ועוד כמה שחקנים מחזיקי כדור על חוזה, ורק מחנה אימון מעל ומעבר ייתן לגארי הצעיר. אחרת הוא יצטרך לבלות העונה בליגת D.

הוא 1.90 עם אופי של פוינט גארד, אבל אם יעשה את הקבוצה זה יצטרך להיות כ-TWEENER GUARD. הגדולה שלו היא הגנה. הוא לא קלעי מעולה ותקוותו היחידה היא שמאמן יראה בו את המעצור ההגנתי היחיד נגד שחקנים כסטפן קרי.

סכוייו לעשות את הקבוצה? 35%!

6. האווארד בק וריצ'י ביוצ'ר מרכיבים ספסל אופטימלי

*

7. הספסלים הטובים בליגה

1) הבוסטון סלטיקס

הספסל: מרכוס סמארט, ג'רלד גרין, ג'יילן בראון, ג'ונאס ג'רבקו, טיילר זלר, אוליניק.

2) פורטלנד טריילבלייזר

הספסל: שבאז נפייר, אלן קראבה, מוריס הארקלס, מייסון פלמבי, אד דייויס

3) סן פרנציסקו ווריורס

הספסל: אנדרסון וורג'או, דייויד ווסט, אנדרה איגודלה, איין קלארק, שואן ליבינגסטון

4) דנבר נאגטס

הספסל: ג'אמיר נלסון, וויל ברטון, וילסון צ'נדלר, דרל ארת'ור, ג'ופרי לאוברן

 5) יוטה ג'אז

הספסל: שלווין מאק, אלק בורק, ג'ו אינגלס, ג'ו ג'ונסון, בוריס דיאו

6) אינדיאנה פייסרס

הספסל: אל גפרסון, ג'ו יאנג, רודני סטאקי, סי.ג'יי מיילס, לאבוי אלן

8. להנאתכם…

 

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. סרינה אחרי 3 שנים תרד למקום השני בעולם.חסר לה עוד גראנד סלאם אחד כדי לעקוף את שטפי גראף.אני במקומה ב 2017 לא משתתף באף טורניר חוץ מגראנד סלאמים שתבוא רעננה [היא כבר לא ילדה] ואז שתפרוש

    1. סרינה נכשלת דווקא ב US open
      חבל , זה יהיה אדיר עבורה לעשות את ה 23 בבית
      אני משער שהיא תיקח את ווימבלדון ותפרוש בשנה הבאה

      מדהים שהיא תאבד את המקום ה 1

  2. ובנימה קצת יותר רצינית –
    הספסל של יוטה. עומק, גיוון, ניסיון. מס' 1 לדעתי.
    חסרים בטופ 5:
    הספסל של טורונטו –
    קורי ג'וזף, נורמן פאוול, טרנס רוס, ג'ראד סלינגר.

  3. אם הבן אדם מוציא ספרי ילדים בגיל צעיר, רון בייקר, הוא בטח
    משחק חכם, הלוואי שיצליח,וגם הבן של הגנב הנהדר פייטון,
    אצלנו מומי הוציא 2 ספרי שירה מחול
    ואיך לעבוד על תיירים מח"ול

  4. ובמימד מקביל של כדור ארץ נוסף קיי גיי קיבל ממזמן היכל תהילה,
    (היתה סידרה של כדורי ארץ מקבילים שנעים בזמן)
    הוא עוד יקבל ב'ארץ' שלנו,

  5. ג׳ואל אמביד מאוד מסקרן, אבל לא הופך את פילי לקבוצת פלייאוף. אני לא חושב שישחק יותר מ-20 דקות למשחק העונה.

  6. בדיחמין לשבת מצחיק, מנחם מזכיר קצת את דידי מנוסי בראיה
    מטושטשת., אחלה מעורבים (האחרון היה כפול באורכו)
    והספסל של יוטה מנצח אינגלס ג'ו ודיאו

  7. עד מתי יתעלמו מאיזור חיוג 313?
    בספסל: איש סמית', סטנלי ג'ונסון כפרה עליו, ג'ון לואר, הקנגורו ארון ביינס, ובובאן הענק. אני מבסוט!

  8. אם בארקלי אמר אז הלך על הילד…
    ובנימה רצינית, דמיינו תרחיש ש-2020 והשנים שאחריה יהיו בסימן המאבקים בין סנטרי-העל טאונס, דיוויס ואמביד. מאוד רוצה שהחזון הזה יתממש!

  9. השירשור של המעורב הקודם על קיי גיי פולניות ועוד היה נהדר,
    תגובות רציניות ומצחיקות,
    בינתיים גיא המיתולוגי וחבריו עשו חיים משוגעים בפוטבול
    עם 3פעמים יובל(50) תגובות.

  10. מעורב מצויין אחלק את זה לכמה נקודות:
    1. אמביד באמת נראה הר שרירים השינוי הפיזי שעשה בשנתיים הוא לא פחות ממדהים, מעניין אותי עם הגוף שלו יחזיק במעמסה של הNBA ללא ספק השחקן עם הפוטנציאל הגדול ביותר שהגיע בשנים האחרונות לליגה (ומקווה רק שהשנתיים הקריטיות שאיבד לא יפגעו בו בכשרון הענק.
    3. אלטון ברנד היה שחקן מצויין בדיוק מה שהצעירים צריכים להדרכה, אך הדעיכה שלו הייתה מוקדמת מאוד (בגיל 27).
    3. ההגנה של פייטון הבן רחוקה שנות אור מזו של אביו ,לא נבחר בגלל גילו (23 מאוחר מאוד למרות הפריחה המאוחרת), בנוסף האופי שונה לגמרי מזה של אביו, כמובן שגם הבדלי הכשרון תהומיים.
    4. מנחם לגבי הספסלים לא הגיוני שהכנסת את בוסטון במקום ה1 ואת הספסל של יוטה רק במקום ה5 (לדעתי הספסל הטוב בליגה), מפתיע מאוד שטורנטו לא ברשימה.

    1. הם דירגו את בוסטון ב3 ואת גולדן סטייט ב2 לא הייתי מקשיב למחליט שם כלל, הספסל של בוסטון הוא ממוצע מינוס (יותר מדי שחקנים דומים, אף אחד מהם לא מסוגל ליצור נקודות), לספסל של גולדן סטייט יש בעיה רצינית בקו הקדמי, הגבוהיים שלהם מביכים וכל קבוצה תנצל את זה, עוד ספסל משמעותי שלא הופיע בדירוג (ולדעתי חייב להיות בין ה3 הראשונים ביחד עם יוטה ופורטלנד, הוא זה של דטרויוט.

  11. החמישיה הקומית והמומלצת של פילי בעונה הקרובה:
    סימונס פוינט. סאריץ' מתאקלם באנבי.איי ומתאקלם לעמדה חדשה: גארד. נואל ואמביד תאומי מגדל, בייבי נואל ופאפא אמביד. ואוקאפור משוטט איפה שבא לו, זה ממילא מה שהוא אוהב לעשות, און אנד אוף דה קורט.

  12. https://www.youtube.com/watch?v=td1HX6E9sIQ
    אמביד בוורקאווט.
    כמה שחקנים בגובה 2.13 טהורים יכולים לעשות את הדברים האלה.
    מה שמרשים אצל אמביד זה האינטנסיביות בשני צידי המגרש. הוא עובד ללא הפסקה.
    מסכים עם ברוך שהוא כשרון ענק, אחד הגדולים בעשור האחרון , רק שיהיה בריא!

    1. אמביד יכול וצריך לפתח, קליעה מחצי מרחק ומטווחים בדומה לדיוויס (כנראה שפיתח בשנתיים שהיה פצוע) הוא מתוייג כסנטר רק בגלל הגובה צריך לזכור שהוא שחקן עם IQ סופר גבוה שיכול לשמור על כל עמדה על המגרש להוציא מסירות לדאבל טים (בדומה לגאסול הראיית משחק שלו פשוט מצוינת),בנוסף לכך תוסיף עבודת רגליים מדהימה (וכל זה שהוא החזיק כדור כדורסל לראשונה בגיל 16!!!).

  13. אני רואה לא מעט פריביואים של פילדלפיה המבטיחה לעונה הבאה, לשנים הבאות, ויש תהיה אחת מרכזית:
    יש שם רכבת של גבוהים ובשר בצבע, וסוללה של מוסרים משובחים – הקוסם סרג'יו רודריגז, בן סימונס שאמור ללכת בדרכי ראיית המשחק של לברון, אצל סאריץ' כולם מציינים את יכולת המסירה שלו.
    רק מי בדיוק ייקח שם קליעות?

    1. אמביד מסוגל לפתח קליעה מחצי מרחק, מדובר על מפלצת בשני צידי המגרש בהנחה שהפוטנטיאל ימומש (לא בעיה להביא צלפי פרימטר ברגע שהקבוצה תתחיל לרוץ) אמביד יכול להיות הפרנצייז פלייר הכי נוצץ בליגה בעוד 5 שנים.

    1. סדרה טובה, אבל במקור סדרת ילדים יפנית שמבוססת בגדול על אומנויות לחימה. קצת בסגנון של פוקימון וכו'.

      אבל אם אתה רוצה סדרה אחרת ששווה לראות, משהו שלא לילדים, זה bojack horseman. סדרה גדולה.

      1. דרגול בול (שלא ראיתי) הייתה הסדרה שהפכה את האנימה לפופולרי מאוד במערב. זו דרך טובה להיכנס לראש של סדרת אנימה יפנית, אבל יש טובות ממנה (ובוג'ק, הלא יפנית, מומלצת במיוחד. גם אם רק כדי לשמוע שוב את הקול של וויל ארנט).

  14. וכולם ממשיכים להתעלם מבייליס.
    עונה אחרי עונה.
    תמשיכו.
    והוא ימשיך לצלוף ולתת הגנה טובה בכל פעם שהוא על המגרש.

  15. ג'ואל אמביד נראה כמו מפלצת אבל עדיין צריך להוכיח שהוא מסוגל לשחק ברמות הגבוהות ושהגוף שלו יחזיק מעמד. הוא העלה מסה רצינית של שרירים וזה בדרך כלל משפיע על רגש בזריקה (זכור לי מקרה דינו ראג'ה שהגיע לליגה עם קליעה טובה, חזר כמו מפלצת לאירופה ולא היה מסוגל לשים עונשין).
    בקשר לבארקלי, צריך לקחת כל מה שהוא אומר בערבון מוגבל מאוד (אם כי הבחור משעשע ואף פעם לא משעמם עם הפנינים שלו).

  16. תודה רועי, לא תמיד אני מתחבר לאנימציה למרות הסדרות
    המצוינות שיש בתחום, אזכור את השמות ואנסה לצפות עם תרגום
    מתישהוא, תודה על ההמלצה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט