מעורב הופס ליום שלישי: מייקל בן 19 ('אלוהים') נגד מיקי ברקוביץ' / מנחם לס

1. חובת ההוכחה על קווין לאב

קווין לאב שיחק טוב מאד בגמר נגד הווריורס.

אבל לא טוב מספיק כדי להביא העונה ניצחון נוסף. הוא חייב להיות מצויין, לא 'טוב מאד', ולנטרל את כל מה שקווין דוראנט יביא (ויוסיף) לווריורס.

הוא סיים עם 16.2 נק' ו-9.8 ריב', וקבר 302 שלשות בעונת האליפות 2016-17. זוהי סטטיסטיקה טובה מאד לכל שחקן, אבל אילו ללארי בירד היתה עונה כזאת, היו שולחים אותו לבדיקות. הקאבס יודעים זאת. קווין לאב יודע זאת. בתחילה היו דיבורים על טרייד שהקאבס מחפשים לעשות עליו. מיד הגבתי לכל רפי ההבנה באתר שלא הפסיקו לכתוב זאת שזה לעולם לא יקרה. הוא יסיים את חמש שנות החוזה שחתם בקליבלנד. הוא לא הולך לשום מקום, ובקליבלנד מצפים לעונה גדולה ממנו.

TERRY PLUTO מקליבלנד.קום מדווח:

 

The Cavs are very excited about Love this season. They talk about him “being in the best place” mentally and physically since being traded to the Cavs in 2014. Once again, he spent much of the off-season at the U.S. Olympic ski training facility in Park City, Utah. The Cavs like how Love dropped 15 pounds last summer and added flexibility — and I hear Love is in excellent shape right now.

But just as important, Love endured a very rough NBA Finals. He made a key defensive stop on Stephen Curry in the final minute of Game 7 over Golden State, finishing with nine points and a team-high 14 rebounds. In his 30 minutes on the court, the Cavs out-scored Golden State by 19 points. That was the best plus/minus mark of any Cavalier in Game 7.

He gave up his scoring to concentrate on rebounding, defense and doing what was needed to help win a title.

As someone close to the situation told me, “Kevin learned about what it takes to win. He really matured last season.”

Love evolved from the 26-point scorer and lazy defender on a Minnesota team that never had a winning record or made the playoffs in six seasons. He turns 28 on Wednesday. He is in the prime of his career and feeling very comfortable with his spot on the team.

Once again, there are some silly trade rumors. I’ve been told since the middle of last season the Cavs have no intention of trading Love. And the same is true after the title.

Had the Cavs collapsed in the playoffs, certainly a trade of Love or almost anyone not named LeBron James would have been possible. But the goal for General Manager David Griffin has been to “bring back the band,” as he’s called it several times.

Love is not going anywhere as the training camp looms late in September.

2. על מי חובת ההוכחה בשיקגו בולס?

אפילו K-700 יודע שחובת ההוכחה העונה היא ראשית כל על המאמן פרד הויברג. השני הוא ג'ימי באטלר. עכשיו ללא דריק רוז הוא חייב להוכיח שהוא יותר מעארס קליעה מפצח הגנות, אלא גם מנהיג ומוביל קבוצה עד לפלייאוף קשה מאד נגד הקאבס.

אלה שתי בחירות קלות, לרמה של K.

חובת ההוכחה השלישית – יותר מכל אחד אחר – היא כבר קשה יותר. עבורה כבר צריך אחד כמוני.

אז דעו לכם שחובת ההוכחה השלישית הוא השחקן שעבורו שיקגו נתנה לנאגטס שתי בחירות גראפט סיבוב ראשון לנאגטס:

draft night deal that sent two first-round picks to the Nuggets,

כן. דאג מקדרמוט בכבודו ובעצמו.

האם הטרייד הוכיח את עצמו?

לדעתי בינתיים לא, או לפחות הדעות חצויות.

מצד אחד, לקראת סוף העונה דאג הוכיח שהקליעה שלו מרחוק IS FOR REAL.  הצעיר לא סתם נבחר ל'שחקן המכללות' בגלל שהוא לבן חתיך. הוא הוכיח בכמה ערבים בעונה שעברה שכשהוא ב'זון', אי אפשר לעצור את הג'אמפ שלו. הוא 2.04 מ' המסוגל לקבור את העור עם ניתור הנוטה מעט אחורנית, ואז הוא UNSTOPPABLE, כמו שאומרים החברים שלי מדרום באר-שבע.

אבל עתה עליו ללמוד כיצד לשחק הגנה ב-NBA. זה לא שהוא לא מנסה, זה יותר גרוע: הוא מנסה, מנסה מאד, אבל לעת עתה הנסיונות – איך אומרים – עלו בתוהו. נסיונות שוא.

זה לא מספיק שהוא יקלע יותר מיריבו. כדי להיות שחקן חמישייה רציני בשיקגו בולס הוא חייב ללמוד להגן כדי שיקלע הרבה יותר מיריבו. כמו שלארי בירד היה עושה.

חובת ההוכחה עליו, והוא חייב להוכיח מיד עם פתיחת העונה שניתן לסמוך עלו.

3. דנבר נאגטס רצו לעשות טרייד על גלינרי 

בעונת 2012-13 דנילו גלינרי היה שחקן מצויין שהוביל את דנבר לרקורד השלישי בטיבו בכל ההיסטוריה שלהם ב-NBA כשסיימו עם רקורד של 25-57.

אבל אז הוא קרע את ה-ACL שלו, ומאז מנסה נואשות לחזור לכושרו מאז. בעונה שעברה הוא כבר עשה שיא קריירה אישי של 19.5, ודקווא אז – כך הוא גילה אתמול – הקבוצה רצתה לעשות עליו טרייד, שהוא דחה.

הנה ספורו של

DenverStiffs.com’s Jeffrey Morton :

Danilo Gallinari is in his native Italy, talking in a press conference about a partnership between the NBA and UBI Bank (United Bank of India) called NBA-Evolution. What would normally be a ho-hum presser about corporate sponsorship and partnerships was very notable for Denver Nuggets fans. In particular a revelation that no one had heard about before now.

In regards to a question about playing in Italy once again (not for the national team)

On the market and the opportunity to return to Europe

< In Denver I am very well, there was a chance last year to go to some other team before the deadline in February, but I refused. If I return to Italy would be back to Olympia but with the intention of winning, I don’t like the idea of nostalgic revisiting

(Translation courtesy of Bing Translation, and confirmed by individuals who were at the press conference)

This is something that, in the very least, no one had reported on prior to now, and it’s a bit of a shocking revelation, similar to Darrell Arthur declining to be traded at last year’s deadline as well. Gallo seems to be saying the Nuggets asked if he wanted to go somewhere else, and he refused.

Gallo seems exceedingly confident about the Nuggets prospects next season. Next segment in reporting of the press conference by our friend Laura Cristaldi from the Spanish site Somosbasket:

(Translated from Spanish)

“I’ve been in the United States for eight years, this will be my ninth season in NBA, I consider myself fortunate to have realized the dream of all children who play basketball. Now my goal is to win something in Denver, I’ve played there for five years now and I love it. I am very well and I hope to win with the Nuggets. Although “Super Teams” are now fashionable such as Golden State and Cleveland, to win in Denver this season will be very difficult for everyone.”

Interesting stuff from Danilo Gallinari. He seems to clearly love being in Denver, which is a rarity in the NBA. Hopefully plays such as Gallo and DA can influence other players to have such dedication to stay in the city.

Update:

Our Friend Laura Cristaldi referred us to this quote from Gallo in May

So Gallo was opposed to a possible move in February, when Clippers and Celtics showed a strong interest in acquiring his services .

“It made no sense to go at that time”

4. יאניק נואה ביו אס אופן: – Playing for Knicks ‘means the world’ to Joakim

היום:

אז, כשהיה אלוף:

"אנשים לא מבינים מה זאת אומרת עבור בני יואקים לשחק בניו יורק. זה החלום שלו. חלום שסוף-סוף התגשם. הוא נולד בניו יורק. הוא למד ב-POLY PREP בברוקלין ואז בלאורנסוויל היי בניו ג'רסי. הוא בן 'התפוח הגדול'. הוא אהב לשחק בשיקגו, אבל שיקגו היא לא העיר שלו. ניו יורק היא  העיר שלו"

הוא אמר כל זאת בעת משחק הטניס  הנפלא בו גבר הצרפתי לוקאס פאורי על רפאל נדל בחמש מערכות נפלאות  ל-George Willis of the New York Post

הוא הוסיף:

“It means the world to him,” the elder Noah said of Joakim joining the Knicks. “We used to go to the Garden when he was a kid, watching games, watching Patrick [Ewing] play. To know that he’s going to play in the Garden, we feel so blessed. He’s preparing hard. He has a lot of hope and he can’t wait. And I’ll be there.”

“He knows the city,” Yannick Noah said. “He was born here. It’s not like he’s coming from the countryside and he’s coming to New York City. He lived here for a long time. Of course, it can be dangerous for an athlete. But he knows and he’s so motivated. It’s a great opportunity for him. He’s going to give all he has for the city.”

“It’s a great team,” Yannick Noah told The Post. “If they find the chemistry, I think it’s a great team. I think he’s very happy to have his friend [Rose] here and a lot of great players. He feels very privileged and very honored to play for Phil Jackson, too. I used to give him all of Phil’s books. He read all the books.”

You have to take whatever is given to you,” Yannick said. “He was very happy in Chicago. Now it’s changed and he has this opportunity to come to New York. So he’s not taking it for granted, believe me. He can’t wait to play and compete and dominate for the Knicks.”

 

5. למה הפרה-סיסון כה חשוב לפורטלנד?

 משחקי פרה-סיסון חשובים לכולם.

אבל ישנן קבוצות שהחמישייה בהן מסודרת, הרוטציה די ידועה למפרע, והפרה-סיסון זה יותר עניין של כניסה לכושר משחק, ולהראות לרוקי'ס החדשים שהם הגיעו לליגה האמיתית, וייקח להם איזה שנתיים-שלוש של צחצוח כדורים והבאת פיצה לפני שייקחו אותם ברצינות.

לפורטלנד טריילבלייזרס הפרה-סיסון חשוב הרבה יותר מזה. בסוף העונה שעברה היו כל מיני בעיות ברוטציה, וכנראה יותר מדי דקות משחק לדמיאן לילארד וסי ג'יי מקלולום. הם חייבים יותר מנוחה משך העונה. החלטה נוספת חשובה של המאמן טרי סטוטס היא אם אלן קראב או אבן טרנר יפתחו בחמישייה – אם בכלל – או אחד מהם – אפילו שניהם? – ישחקו כ'שחקן ששי' לתת מנוחות יותר ארוכות למספרי 1 ו-2 דמיאן ומקלולום, ולסמול פורוורד אל פארוק אמינו (או מוריס הארקלס, ה-2.06 מ' שלהם). מדובר כאן על  קבוצה שיש לה גם את פט קנינגהאם וג'ייק ליימן (2.06 מ') – סמול-פורוורדים טובים מאד. ולא, לא שכחתי את שבאז נפייר בפוינט. מדובר על 7 שחקנים טובים מאד על שלושה מספרים.

שאלה נוספת היא פסטוס אזלי ומאיירס ליאונרד – שניים שסיימו את העונה שעברה פצועים. כמה הם הבריאו? ומה עם נואה וולנה? האם הוא כשר לשחק? וישנו מייסון פלמלי שסיים את העונה כה טוב!

אני לא יכול לחשוב על קבוצה אחרת שהפרה-סיסון יהיה יותר חשוב לה!

Portland Trail Blazers Roster

Team Roster
NO. NAME POS AGE HT WT COLLEGE 2016-2017 SALARY
8 Al-Farouq Aminu SF 25 6-9 215 Wake Forest $7,680,965
5 Pat Connaughton SG 23 6-5 206 Notre Dame $874,636
23 Allen Crabbe SG 24 6-6 210 California $18,500,000
17 Ed Davis PF 27 6-10 240 North Carolina $6,666,667
31 Festus Ezeli C 26 6-11 265 Vanderbilt $7,400,000
4 Maurice Harkless SF 23 6-9 215 St. John's $8,988,765
35 Chris Kaman C 34 7-0 265 Central Michigan
Jake Layman SF 22 6-9 220 Maryland $600,000
11 Meyers Leonard PF 24 7-1 245 Illinois $9,213,483
0 Damian Lillard PG 26 6-3 195 Weber State $24,328,425
3 C.J. McCollum SG 24 6-4 200 Lehigh $3,219,579
44 Luis Montero SG 23 6-7 185 Westchester CC $874,636
13 Shabazz Napier PG 25 6-1 175 Connecticut $1,350,120
24 Mason Plumlee C 26 6-11 235 Duke $2,328,530
11 Evan Turner SG 27 6-7 220 Ohio State $16,393,443
21 Noah Vonleh PF 21 6-9 240 Indiana $2,751,360
Coach: Terry Stotts

6. קורטני לי: "WE ARE CONTENDERS, MAN"!

הניקס ניצחו רק 32 משחקים בעונה שעברה, אבל קורטני לי מרגיש שהקבוצה הזאת, עם דריק רוז, יואקים נואה, כרמלו אנטוני, קריסטפאס פורזינגיס, ברנדון ג'נינגס,  ו…קורטני לי… היא מועמדת ללכת רחוק.

-כמה רחוק?

רחוק מאד!

“We’re contenders, man. They didn’t make the playoffs last year, but we’re looking to change that and win big. The ring is the ultimate goal for everybody on the team; I know it is for me. When they talked to me and told me about the pieces they were adding alongside the players who were already there, I didn’t think anything less than a championship [was the goal].

“We’re trying to get the Knicks back into the playoffs and win big. … Everybody is hungry and everybody has their own motivation or chip on their shoulder. We just need to come together, get that chemistry and see it click. Once everybody is together and everybody is hungry, I think we can be very scary.”

Whew. Well … whew. מהפה של קורטני לאוזני האלוהים שבשמיים!

קורטני לי יהיה שחקן חשוב מאד לניקס. הוא מסוגל בגלל ממדי גופו (1.96 מ'), מהירותו היחסית, והקואורדינציה שלו,  לשמור על מספרי 1, 2, ו-3, ולהתקיף מול כל אחד מהם, כמובן בצורות שונות.

“The ring,” (עד טבעת)?

“Contenders, really" (מועמדים; אני לא מתבדח).

אני יודע טוב כמוכם שקורטני עבר 6 קבוצות לפני הניקס וכוכב גדול הוא אף פעם לא היה. אבל הוא UTILITY PLAYER טוב מאד שיכול להוסיף המון לכימיה של הניקס.

7. ילדיו של לברון מתחילים מוקדם

(ניצוצות כבר רואים)

*

*

8. הבה ונשחק משחק מילים על קבוצות

(סתם ניסיון. אם לא בא לכם, מבטיח לא להיעלב)

תאר במילה אחת עד חמש מילים (בעברית או באנגלית) את מצב הקבוצות שבא לך, לקראת העונה הבאה:

  1. סן פרנציסקו ווריורס:
  2. אוקלהומה סיטי ת'אנדר:
  3. סן אנטוניו ספארס:
  4. לייקרס:
  5. קליפרס
  6. מינסוטה וולבס:
  7. קליבנד קאבס:
  8. ניקס:
  9. שיקגו בולס
  10. מיאמי

למשל: ניקס: "WE ARE CONTENDERS, MAN"! (קורטני לי…)…ווריורס: "אליפות או כשלון", או: מיאמי: "לימבו"…וכו'.

9. משחק מילים על שחקנים

(מבטיח לא להיעלב אם לא בא לכם)

במילה אחת עד 5 על כמה שחקנים שבא לך (או אחרים):

  1. דוראנט
  2. סטפן קרי
  3. ג'יימס הארדן
  4. דווייט הווארד
  5. לברון ג'יימס
  6. קיירי אירוינג
  7. ראסל ווסטברוק
  8. בלייק גריפין
  9. פאו גאסול
  10. דוויין ווייד

 

10. מייקל ג'ורדן (בן 19) ונבחרת המכללות נגד נבחרת אירופה (נדמה לי שעם מיקי ברקוביץ')

 

(מה זה? אף אחד לא מסוגל לקלוע ג'אמפ?)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 56 תגובות

  1. MJ versus Berkowitz/Corbalan Takachenko?
    MJ 19pts, Berko 14…
    Mike picked him clean somewhere in the third…
    You can see the sparks of greatness then.
    Man this video is Titan wars….all time classic

  2. השמועות מקליבלנד הן שלאב עבד המון בקיץ האחרון, ושהוא בכושר מדהים.
    מדברים על זה שהוא איבד את המשקל העודף, ושהוא לא נח לרגע במהלך הקיץ האחרון.

    ניסו להדביק הרבה שמועות על הרבה טריידים עבור לאב,
    ומכיוון הקאבס, ההכחשות היו גורפות, וחד משמעיות.

  3. מעורב מעולה.
    קורבאלאן זה עוד שם שלא שמעתי הרבה זמן.
    בתור ילד שאהב קורקבנים ברוטב
    אהבתי את קורבאלאן
    כי הוא נשמע כמו קורקבן

    וכשאני חושב על זה עכשיו, רוב שחקני הילדות שאני זוכר קשורים באוכל
    קורבאלאן
    מוזס מלון
    ינאקיס (גם לינוק נחשב)
    חואן אנטוניו פאפאנאש (במקור סמראנש)

    וגם היום יש את
    פסטות אזילי
    קרמבולה (קמפבלה)
    ואם אמשיך אזכור עוד

    משעשע 🙂

      1. גם אני אהבתי אותו ….והתענגתי כילד אפילו בלהגיד את שמו המלא
        ד"ר חואן אנטוניו קורבאלן ….זה מתגלגל יפה על הלשוו …כמעט כמו החילוף האיטלקי אתמול עת נכנס לשחק ….אלכסנדרו פלוראנצי … ☺
        וברצינות ממש אהבתי את קורבאלן שזכה גם לכבוד מלכים ביד אליהו ( כמו גם דינו מינגין האיטלקי מווארזה ואז מילאנו ).

      2. ובפרט אחד מהרכזים הגדולים ביותר שעשה צרות למכבי אך זכה למחיאות כפיים (לא במשחק כמובן).
        מתחרה נוסף על הרכז האירופי הטוב ביותר באותם שנים הוא פייר לואיג'י מרזוראטי האיטלקי שגם הוא עשה צרות למכבי.

  4. לגבי המשחק של ג'ורדן – מיקי
    אלו משחקים משנת 1982 כאשר נערכו 2 משחקים בשוויץ לכבוד 50 שנה לפיב״א
    בזמנו הנבחרת האמריקאית הייתה על טהרת שחקני הקול׳גים
    מיקי היה בן 28 וג׳ורדן בן 19 ( שניהם נולדו ב 17 לפברואר )
    נבחרת אירופה ניצחה פעמיים . מיקי קלע 14 ו 12 ג׳ורדן 18 ו 19
    אהרל'ה וייסברג כתב פוסט על המשחקים לפני כחצי שנה ( לא ניסתי למצוא אותו )

  5. אחלה מעורב.
    1. אכן חובת ההוכחה היא על קווין לאב. המספרים שלו נחמדים אבל עבור רול פלייר ולא עבור ביג 3 של אלופה. ברור שיש לו השפעה נוספת מעבר לנקודות כמו ריווח ההתקפה אבל זה עדיין לא מספיק.
    2. למקדרמוט יהיה קשה מאוד העונה מכיוון שהוא אחד היחידים בשיקגו שמסוגל להשחיל שלשות. זה אומר שההגנות יתמקדו בו באזור הקשת.
    3. גלינארי עשה קאמבק מדהים העונה. לא ברור מה דנבר יכולה לקבל תמורתו לאור הגיליון הרפואי שלו.
    4. עיר מדהימה, מועדון פח.
    5. בונים קבוצה מצוינת בפורטלנד. קו אחורי ופורוורדים מעולים. חסר ביג מן רציני.
    6. ר' סעיף 4.
    7. האם יש דוגמא לבן של סופרסטאר שהפך בעצמו לאחד כזה?

    9.
    דוראנט – לברון 2.0
    קרי – 2017 – צל"ש או טר"ש
    הארדן – שובר שמירות
    הווארד – מטוס מלזי
    לברון ג'יימס – צ'וקר בדימוס
    קיירי אירווינג – מבירא עמיקתא לאיגרא רמא
    ווסטברוק – עכשיו אני כי ההוא הלך
    גריפין – Time to kick ass !
    פאו גאסול – יין ספרדי
    ווייד – שינויים במזג האוויר

  6. לגבי לאב,העונה לדעתי הוא לא הולך לשום מקום.לגבי העונה הבאה אז הכל תלוי בגולדן סטייט.במידה והם יתחברו ויהפכו למפלצת שחושבים שהיא תהיהי.לברון ישבור את הכלים,יעיף את לאב וידאג לנבחרת חלומות משלו שתתמודד מול הלוחמים.במידה וגולדן לא יהיו כמו שחושבים אז הוא ישאר עד סוף החוזה.

  7. ברקוביץ' התראיין לא מזמן בטלוויזיה בקשר למשחק הזה. אף אחד לא הבין אז שהבחור הצעיר הזה עתיד להפוך לשחקן הגדול ביותר בענף.

  8. אחלה מעורב מנחם ובהתייחסות רק לנקודה אחת בו לדעתי בפורטלנד טרנר ימשיך לעשות את מה שעשה בבוסטון הכי טוב וזה לעלות כשחקן שישי שיוצר שינוי מהספסל, נראה לי שהוא יהיה דווקא פתרון להפחתת הדקות של משולם ולילארד. לא מדברים עליהם מספיק אך לדעתי אחרי בספרס והלוחמים זו הקבוצה השלישית במערב

  9. דוראנט: אפשר להצטרף חבר'ה?
    לברון: מחשבות על אלוהים
    קיירי אירווינג: clatch and shot
    וויד: שינוי בכיוון הרוח
    ראסל ווסטברוק: חופשי זה לגמרי לבד

  10. דוראנט-פחדן בוגדני
    סטף-אטברייטד
    הארדן – שחקן ההגנה של העונה
    דוויט הוואר-חובת ההוכחה עליו
    לברון – קינג ג'יימס
    קיירי – צריך להתבגר
    ווסטברוק – אל נקמות הופיע
    דווין וויד-אנדרייטד

  11. אני ממשיך להיות מופתע כל פעם מחדש, מעוצמת התגובות על החתימה של דוראנט בגולדן סטייט.
    הבן אדם היה שחקן חופשי. הוא לא בגד באף אחד!
    כשהנהלת הת'אנדר שלחה את איבאקה בטרייד, היא בגדה בו?
    אלו החוקים ב-NBA, כשהשחקן תחת חוזה, אפשר לשלוח אותו פעם אחר פעם בטרייד, ללא התחשבות בדעתו.
    כשהוא שחקן חופשי –
    אז זה הזמן שלו להחליט על עתידו.
    (חוץ מזה, למה הוא צריך להיות נאמן לאוקלהומה סיטי? בגלל שכדור הפינג פונג של הסופרסוניקס נתן להם את הבחירה השנייה?
    הרי הוא נולד בוושינגטון, ולמד בטקסס. לכאורה, הנאמנות שלו ל-2 מקומות אלו צריכה להיות גדולה יותר)
    מה שדוראנט עשה זה לחלוטין לגיטימי.

    כנ"ל לגבי השימוש במילה "פחדן". אם כבר, לאור היחס שלברון קיבל אחרי "ההחלטה", אז להישאר בת'אנדר יכולה להחשב כבחירה "הפחדנית".

    1. אתה נותן כאן תגובה רציונלית ומושקעת לאמירה סתמית שבאה לגמרי מהבטן. כותבים מחוננים כמוך לא צריכים לבזבז תחמושת על כל דבר. שמור זאת לדברים החשובים.

  12. בהנחה שנבחרת ארה"ב מודל 1982 זהה לנבחרת ארה"ב לאולימפיאדה ב-1984 אז שיחקו שם גם פטריק יואינג, כריס מאלין וסם פארקינס.

  13. אחלה מעורב

    קווין לאב זה הדוראנט של הקאבס השנה, רק שלא בטוח שהוא יוכל להמציא את עצמו. לדעתי, ביטחון בקליעה יכול להציל אותו, כי את היכולת יש לו והגנה מסתבר שהוא יודע לעשות. אתלט גדול הוא לא יהיה, אבל יחסית ל4 לבן הוא יודע לרוץ, נלחם מתחת לסלים והוא יכול לתת המון נקודות מבחוץ כשלברון ו/או tt טוחנים בריבאונד.

  14. ולדתעתי לניקס יש קבוצה אששש, הם במרחק גבוה מחליף ברמה מלהיות קונטנדרים למקום השני במערב (כנ"ל שיקגו)

  15. סן פרנסיסקו ווריורס: מה זה ה"ריבאונד התקפה" הזה?
    אוקלהומה סיטי ת'אנדר: מה זה "שחקנים שהם לא ראסל"?
    סן אנטוניו ספארס: מה זה "מתחת לגיל 30"?
    לייקרס: מה זה פלייאוף?
    קליפרס: מה זה גמר?
    מינסוטה טימברוולבס: אם עץ כשרוני נופל ביער?
    קליבנד קאבס: אתה יודע שעוד שחקנים עזרו?
    ניקס: מה הדרך הכי קצרה לבית-החולים?
    שיקגו בולס: כדור אחד ולא למסור לג'ורדן?
    מיאמי היט: הכריש והקריש.

    דוראנט: אתם בטוחים שכדור אחד מספיק?
    ג'יימס הארדן: הזקן והיאללה לים.
    דווייט הווארד: עדיין יכול לקפוץ, תראו – אאוץ'.
    לברון ג'יימס: I AM LEEZUS. God's Vessel.
    קיירי אירוינג: 40 נקודות. אפס אסיסטים. רכז.
    ראסל ווסטברוק: חמישה שחקנים? חמישה דאבלים.
    בלייק גריפין: יד שבורה? עדיין הדאנקר המצטיין.
    פאו גאסול: אני שוב האח הבכיר!
    דוויין ווייד: יצאתי מהצל של האסלם.

  16. סן פרנציסקו ווריורס:אליפות או כשלון
    2.אוקלהומה סיטי ת'אנדר:יכל להיות יותר גרוע
    3.סן אנטוניו ספארס:זקנים אבל עדיין לפניך
    4.לייקרס:מוזגוב
    5.קליפרס: עוד עונה בלי גמר מערב
    6.מינסוטה וולבס: טאונס=אולג'ואן
    7.קליבנד קאבס: אליפות או כשלון
    8.ניקס:כשלון או כשלון
    9.שיקגו בולס:געגועים לניינטיז
    10.מיאמי:מה זה פלייאוף?

  17. 1. זה לא אתה הגונב דעת שרשם פה קבל עם ועולם שללא לאב לא היתה אליפות לקליבלנד ושהוא שחקן ההגנה מס 1 בערך בליגה?? אז מה בדיוק יש לו להוכיח?

  18. לייקרס: ל.א. של צעירים/צעירים חסרי מנוף
    ג"ס: הכוכבים
    ניקס:הכוכבים דור ההמשך
    שיקגו: הכוכבים 3, האיחוד המחודש
    קאבס: המגלוברון מכה
    סקרמנטו:
    קליפרס: לאחר פטירתו של הס"פ
    דוראנט: צלש או טראש
    קיירי: משחק 5, 41 נק. היחיד בליגה שיכול לנצח אותך מהמיד ריינג'
    מלו ופול: חלומות ילדות מתרחקים
    וולבס: עדיין ילדים עד שיכח אחרת
    לאב: U have to feel them
    מכבי: מרחק שחקן פנים מליישר קו… ישראלית לישראלית, זרים ליורוליג

כתיבת תגובה

סגירת תפריט