Free No More 2016 – דווין וויד / עומר מזיג

דווין וויד בשיקאגו – 47,500,000$ לשנתיים – 23.7$ מיליון לעונה – עונה שנייה אופציית שחקן

נירמול משכורת לעונת 2015-16 – 17.0 מיליון דולר. שחקנים שהרוויחו קרוב לכך בעונה שעברה:

אני לא יכול אפילו להתחיל לתאר כמה אני שונא את הoff-season של שיקאגו. בעצם אני כן יכול, וזה בדיוק מה שאני עומד לעשות כאן. לרונדו נגיע אחר כך, אבל נתחיל מלדבר על ההחתמה המפתיעה של הקיץ.

ראשית, הסיפור – וויד הרגיש שהוא כבר שנים לוקח הנחות בחוזים שלו בשביל הקבוצה, ואחרי עונה של 74 משחקים – הכי הרבה מאז 2010 – רצה לקבל סוף סוף את הכסף שלו. אני אישית לא חושב שאפשר לחלוק על כך שהוא היה שווה את החוזים שלו בשנתיים האחרונות (15$ ו20$ מיליון בהתאמה – למרות שכן חלקתי על זה בכתבות של השנתיים הקודמות ושגיתי..), אבל להגיד שאלה חוזים בהנחה? זה קצת רחוק.

בדומה למה שקרה השנה עם נוביצקי וג'ינובילי, וויד רצה תוספת סמל רצינית מההיט, אך אלה היו מוכנים להציע לו רק 40 מיליון דולר לשנתיים הבאות – 20 מיליון דולר לעונה. הסיבה הופכת לברורה כשמסתכלים על מצב הסגל של ההיט – מיאמי יושבת בדיוק 21 מיליון דולר מתחת לתקרת המס, וחוזה כזה לוויד היה מאפשר לה להישאר בדיוק מתחתיו ולא לשלם מס מותרות.

רק שוויד רצה יותר. הוא הרגיש שמזלזלים בו, ולא בפעם הראשונה, ושהוא שווה יותר כסף. אז הוא הלך לפגישות עם מילווקי, דנבר, ולבסוף שיקאגו. כולנו צחקנו קצת, וחשבנו שהנה וויד עושה את הריקוד הידוע, ובסוף הצדדים יתפשרו בדרך להמשך דרכו של השחקן הגדול בתולדות המועדון בפלורידה.

רק שוויד היה רציני!

שיקאגו הציעו יותר כסף (סורי – לא קונה את סיפור ה"חזרה הביתה" במקרה הזה), והוא אשכרה הלך איתם. מי היה מאמין…

מיאמי עשתה טעות גדולה. אחרי כל כך הרבה שנים, אתה חייב למצוא דרך לרצות את השחקן הכי גדול בהיסטוריה של המועדון. ובטח כשהפערים כל כך קטנים (בגלל 10 מיליון דולר??? זה ההבדל בין להחתים או לא להחתים את דריק וויליאמס!).

אבל זה אפילו לא מתקרב לגודל הטעות ששיקאגו עשתה…

הנה חידה לקוראים – מי יודע כמה גארדים בגיל 34 ומעלה שיחקו השנה בNBA?

15 שחקנים בסך הכל.

ניתן לראות שרק 2 מתוך ה15 שיחקו העונה יותר דקות מוויד – קייל קורבר, וג'וג'ו חברו לקבוצה. אם הולכים ובודקים את חמש השנים האחרונות, רק קובי של 2012 מצטרף לרשימה הקצרה הזו, ודוחף את וויד למקום הרביעי. ניתן גם לראות שמעבר לקובי, אין אף אחד ברשימה הנ"ל שאפילו מתקרב לרמת הדומיננטיות של וויד (מבחינת נקודות ומספר זריקות).

כל זה מוביל למסקנה המפחידה הבאה – זו הייתה עונה סופר טובה של וויד בהתחשב בנסיבות. זה נחמד עבורנו, כי נהנינו לראות את וויד הבריא חוזר לעצמו השנה – בטח ובטח בפלייאוף – ודוחה את הFather time בעוד שנה.

זה מפחיד עבור שיקאגו, כי סביר מאוד להניח שהוא לא ישחזר את הרמה או הבריאות הזו, וההיסטוריה מצביעה על כך שהוא אמור להתדרדר מרחק מאוד גדול מאוד מהר בשנתיים הקרובות.

אז אפשר להגיד שבשיקאגו הוא לא יצטרך להיות הפרנדצ'ייז פלייר – הרי יש שם את ג'ימי באטלר וראזון רונדו. אבל יש כמה בעיות עם ההנחה הזאת:

  • זה בדיוק מה שאמרו בשנה שעברה על דראגיץ'. אמנם הקבוצה הצליחה יחסית (הגיעה לגמר המערב), אבל דראגיץ' נקבר כמעט לגמרי במשך שנה וחצי והפך מאחד הרכזים הטובים בליגה לרול פלייר.
  • זה יותר מידי כסף לשחקן השלישי הכי טוב בקבוצה.
  • תסתכלו שוב טוב טוב על הרשימה מלמעלה – 12 מתוך ה15 (מינוס וויד, אלן ומילר) הם שחקנים שמסתמכים על קליעה טובה מ3. האחוזים לא תמיד מאוששים את זה, אבל כולם שחקנים שאתה יכול לשים בפינה ושחקן הגנה יריב יהיה חייב לעמוד שם ולשמור. וויד הוא לא שחקן כזה, והעונה הוא הגיע לשיאי קריירה מביכים של 0.1 שלשות למשחק ב16% מן הטווח. הוא קלע שש שלשות בשבעת המשחקים הראשונים של העונה הסדירה, ומהנקודה הזו קלע שלשה אחת עד לסיומה.

בהרחבה לנקודה האחרונה – שיקאגו תהיה קבוצת שלשות נוראית השנה. הנה רשימת הגארדים ששיחקו יותר מ2000 דקות העונה ,וזרקו הכי מעט לשלוש ביחס לדקות שלהם על המגרש:

חדי העין יצליחו לזהות ברשימה את כל הקו האחורי של הבולס בעונה הבאה. מבחינת נפח + אחוזים, וויד הוא הקלעי הנורא ביותר לשלוש בעמדה שלו בליגה, וגם רונדו ובאטלר בתחרות צמודה בשלהם.

זה כמעט בלתי אפשרי לשחק ככה, בטח ובטח כשניים מתוך שלושת הגבוהים המרכזיים שלך – לופז וגיבסון – לא מרווחים את המגרש ולא זורקים בכלל מחוץ לקשת. העזיבה של דאנליבי – שהייתה נחוצה כדי לפנות את המקום לוויד תחת תקרת השכר – משאירה את מירוטיץ ומקדרמוט כקלעים המוכחים (מוכחים… הכל יחסי) היחידים בסגל, וככה לא בונים קבוצת כדורסל ב2016.

 

וויד היה מטרה ברורה לoverpay בקיץ הזה, אבל אם הוא היה חוזר למיאמי – או מגיע לקבוצה צעירה סטייל דנבר או מילווקי, במטרה לתת לה את הניסיון ואת הpush בדרך להופעת פלייאוף משמעותית – הייתי מבין ומצדיק את זה.

אבל בקבוצה לא מאוזנת וזקנה כמו שיקאגו, שאיבדה כמעט את כל הסגל וצריכה מישהו שיחזיר אותה לפלייאוף? אולי השנה הראשונה תהיה בסדר, וגם זה אולי גדול. השנה השנייה כבר תהיה קטסטרופלית.

FAR = 2

 

תעקבו

לפוסט הזה יש 57 תגובות

  1. שוב פוסט מצויין.

    ישנה עובדה אחת שאין לברוח ממנה: פט ריילי לא רצה יותר את דוויין ווייד במיאמי. הוא כמעט אמר זאת ברורות. פט ריילי הוא הביזנס-מן האמריקאי הקשוח, הקר כקרח, שעבורו נוסטלגיה היא מילה ארורה. אני לא יודע בדיוק מה התכנית שלו לעתיד עם הקבוצה האיומה שיש לו השנה, אבל אני יודע שישנה לו תכנית, ודוויין ווייד אינו חלק ממנה.

    בקשר לדוויין בשיקגו, לי ישנה הרגשה שהוא יתן להם העונה עונה מצויינת. עבור וויין זוהי הרגשה של 'אדרת חדשה' ולידה חדשה. הוא בכושר שיא לדבריו, ואני מאמין שהוא יתן להם עונה של >20 עם מין הרגשה שהוא חוזר הביתה, לשכונה בה גדל.

    בקשר לשנה הבאה אני לא יודע ואולי הוא לא ישחק בכלל, אבל לגבי העונה זה 8 ברור.

    1. הלוואי שאתה צודק, אבל אני פשוט לא רואה את זה. ההיסטוריה (של גארדים בגיל הזה בNBA) נגדו, וגם אם זה ילך איכשהו לעוד עונה – ההתאמה הקבוצתית כל כך נוראית שאני בספק ששיקאגו תוכל להיות מספיק טובה העונה כדי להגיע למשהו מעניין (גמר מזרח)

      1. +1, אני חושב שזה יותר בכיוון 4-5 בגלל שבכל זאת יכולות המנהיגות של ווייד וההופעה שלו בדרך כלל במעמדים הגדולים בהחלט שווים לשיקאגו ולסגל הנוכחי שלה

  2. ואז וויד קובר 10 מ-20 מחוץ לקשת מול טורונטו וכמעט שולח את הראפטורס הביתה. יש דברים שפשוט אי אפשר להסביר.
    אני מסכים איתך שיש בעיות בסגל של שיקגו אבל אני לא שותף לדעה הכללית שלך. לדעתי זו החתמה טובה עבורם. לגבי הקליעה מבחוץ: מירוטיץ ימשיך לעשות הרבה נזק מבחוץ וגם מקדרמוט לאחרי שפינו לו את הדאנליבי. זה נכון במיוחד כשיש לך גארדיכמו רונדו שיידע למצוא אותם ואיוםמיםכמו ווייד ובאטלר שצריך להתמקד בהם. לדעתי יש סיכוי לא קטן שנראה את ווייד עולה מהספסל בחלק מהעונה (עדיין עם אותה כמות דקות).

    1. מירוטיץ' העונה עם 2 קליעות מהשלוש למשחק (5 ניסיונות), מקדרמוט עם 1.4 מ-3.2 ניסיונות. אתה חושב שזה מספיק?

      1. ברור שבליגה של היום זה לא מספיק. אני בטוח אבל שהוייברג מעונין שהם יזרקו יותר. קודם כל "התפנו" הזריקות של דאנליבי אבל לדעתי גם הנוכחות של רונדו תיצור הרבה יותר זריקות בשביל שניהם.

        1. הגיוני שהויברג ירצה שיזרקו יותר, אבל השאלה היא האם יש לזה התכנות מסויימת. אזורית יכולה לעבוד מול קבוצה בלי קליעה מבחוץ (אם אחד מהם על המגרש אז אתה שם שומר עליו, ואת השאר באזורית בסוג של 4 על 4).

          שניהם על המגרש ביחד זה לא הרכב שנראה הרבה זמן במשחק, גם כי זה אומר שרונדו/באטלר/וויד על הספסל וגם כי שניהם לא שומרים מדהימים. יכול להיות שאכן רונדו יצור להם זריקות, השאלה היא אם הוא יכול להיות הפליימייקר הדומיננטי שהיה בבוסטון ליד שני גארדים שאוהבים את הכדור אצלם ולא השחקן שהיה בדאלאס ליד בול-האגר נוסף (מונטה אליס).

          אני לא חושב שההתפנות של הזריקות של דאנליבי תשנה יותר מדי. בלי קשר לזה שהן 3.2 זריקות מהשלוש למשחק, וויד יקח את הזריקות האלו. שנה שעברה רוז ודאנליבי זרקו ביחד 22 זריקות למשחק (5.5 מהשלוש).

          וויד ורונדו ביחד שנה שעברה עם 26.9 זריקות (3 מהשלוש). הכמות זריקות הכללית שתתפנה לא תשתנה, אולי תקטן.

          1. מהסיבות שציינת אני חושב שנראה את ווייד הרבה עם ההרכב השני ואפילו עולה מהספסל.
            אין הרבה משמעות לספירת הזריקו של דאנליבי ורוז. זו קבוצה שונה לגמרי והיא תשחק אחרת. באותה מידה היית יכול להכניס את כמות הזריקות שגאסול לקח לעומת זו של לופז.
            עוד נקודה חשובה שאחד המגיבים ציין. רונדו כבר שנתיים רצוף קולע בערך 8-9% מעל ממוצע הקריירה שלו מה-3. אם זו מגמה אמיתית יהיו לה השפעות מאד חיוביות על הבולס של העונה.

          2. אני מקווה שוויד יעלה, זה יגרום לבולס להיות טובה יותר. אבל במיאמי הוא עלה מהספסל לאיזה משחק או שניים שנה שעברה וממש לא אהב את זה, אני לא חושב שהוא יאהב את זה בשיקגו.

            אם הוא יהיה מוכן להיות השחקן השישי של הבולס – הוא יהיה השחקן השישי של העונה. ובפלייאוף. אבל שוב, אני לא רואה את זה קורה.

  3. FAR גבוה מדי, הוא לא שווה את הכסף (גארד בן 34 עם ברכיים שחוקות ואפס קליעה מבחוץ) שממש לא מתאים לבולס, שלדעתי מחוץ לפלייאוף השנה.

    אחלה פוסט.

  4. שיקגו מתנהלת מוזר מאז גאסול, שהיה ברור שהוא יעזוב ולא חיפשו טרייד עבורו כדי לקבל נכסים ואז איבדו אותו בחינם. אותו סיפור עם נואה שנראה היה שהוא רגל בחוץ, אבל עם נואה אף אחד לא היה מוכן לתת משהו משמעותי עבורו.
    שיקגו עשו סוג של שינוי מערכות. את הברכיים של רוז החליפו בברכיים הפחות גרועות של וויד והביאו את רונדו, שלדעתי הוא שדרוג על דאנליבי, שנראה היה שגמר את הסוס.
    התקרה עלתה והמשכורות עלו ועמדת הSG לא היה הרבה היצע (באטלר יכול לשחק גם SF) ולהביא את וויד היה אידאלי, שחקן מנוסה שרוצה להרגיש מוערך ובטח שהקבוצה שהשיגה אותו היא בעיר הולדתו, ככה שעל אחת כמה וכמה הוא ירצה להוכיח שהוא עדיין לא גמור.
    אומנם זה לא החלמה מצויינת אבל בנסיבות זוהי החתמה טובה בשביל שני הצדדים (בטח אחרי העונה האיומה של שיקגו שהיו חייבים לשנות).
    כל עוד אין פציעות אני רואה אותם עושים את הפלייאוף ושם הם יכולים להיות הסוס שחור

  5. שישחקו כמו גליל של עונת הדובדבנים, מקדרמוט ב-4 ומירוטיץ' ב-5 זורקים מבחוץ והגארדים חופרים.
    פיני גרשון פנוי?

    1. פסול לאימון ״צבעוניים״ עקב נאום המוקה.
      אבל מייק גיבסון וסטיב מלוביק מוכנים לחתום על חוזים ווטרן.
      אגב, אשך, את אמיר מוכתרי לא הכינו מאותה מכונה של ליאור אליהו?

      1. וזה אשך שיר בשבילך באדיבות בארי המורה לאנגלית שהיה מקריא את השירים הללו בערבים במוסד החינוכי שכונו ״שירי בארי״ (המחבר אנונימי מה מהמאה ה 19):
        COLOUR

        When I was born, I was black.
        When I grow up, I'm black.
        When I'm ill, I'm black.
        When I go out in the sun, I'm black.
        When I'm cold, I'm black.
        When I die, I'm black.

        But you –

        When you're born, you're pink.
        When you grow up, you're white.
        When you're ill, you're green.
        When you go out in the sun, you go red.
        When you're cold, you go blue.
        When you die, you're purple.

        And you have the nerve to call me coloured?
        – Malcom X

  6. החתמה מצויינת.
    כבר שנים שחולמים בשיקגו על ווייד.
    קבוצה שכולה בינוניות בתקופת מעבר בלתי נמנעת העונה הצליחה לייצר באז עצום – בטח ברמה המקומית הקריטית של האוהדים, הביאו סוג של אייקון מקומי, ובשורה התחתונה גם הביאו שחקן טופ 5 בעמדה שלו.
    שחקן לא צעיר, אבל גם אורך החוזה בהתאם.

    אם יש בעיית התאמה, היא מגיעה מכיוון רונדו ולא ווייד, אבל יש מאמן מוערך, יש קלעים בעמדת הפורוורד, וכל החוזים בסגל סחירים למקרה שידרשו שינויים.

    לא יודע אם זה יספיק לפלייאוף העונה אבל זה לא בלתי אפשרי, ובזכות ההבאה של ווייד הקבוצה תעורר עניין בכל מקרה.

    מה היו האלטרנטיבות ? מקסימום לשחקנים כמו בייזמור או בארנס ?
    אני לוקח את וויד בשתי ידיים במקומם ונותן לבולס 8 על ההחתמה שלו.

  7. מנחם היקר שאני מעריך ואוהד מהצד…הפעם טעית בתגובה לגבי פט ריילי.
    הוא התראיין ואמר שאם יש משהו שהוא מצטער עליו זה שד.וייד לא נשאר. הוא סיפר שהוא היה בנופש לאחר שניתנה לו הצעה ואם וייד היה מתקשר אליו לפני שהחליט על המעבר הוא היה משלם יותר.
    ההוא הזביר שההצעה לקחה בחשבון את התקרה והיה בטוח שאם תהיה בעיה וייד יפנה אליו.

  8. הפאר הוא בסביבות 7-8 כי הבחור שחקן טוב שדיי סחב את מיאמי לסיבוב שני שנה שעברה. שיקאגו תהייה בסדר ברגע שיתנו שם לרונדו לחמם את הספסל…

  9. המוסד למודיעין ול"תפקידים-מיוחדים" מרגיש שהוא לא ניצל עד תום את מפגש הפסגה של מנהיגי העולם שיזם מעל מיטת-חוליו של אריאל-שרון, אז הוא יזם מפגש פסגה מעל משכבו של שמעון פרס רב הזכויות בכדי לגבש קואליציה לקראת מלחמת העולם השלישית

    1. אם אתם מאמינים שמזימות מאין אלה נרקמות מאחוריי גבכם, בחסות-ארגונים שמתקיימים מכספי המסים שלכם, אז קומו מהכורסאות הנוחות שלכם ותכבו את הטלוויזיות הגדולות שלכם ותתמרדו. זו השעה וזה הזמן…

      ה ת ק ו מ מ ו !

  10. מצוין!
    אני באמת לא רואה איך שיקאגו מנצחת משחקים השנה. בחמישייה יהיו לפחות 3 מגנים רעים ואולי 4 (רונדו וויד מירוטיץ׳ מקדרמוט).
    אף אחד לא קולע שלשות וואני די בטוח שאם אוספים את הusage של הקו האחורי מהעונה שעברה ביחד מגיעים לפחות ל75-80.

    בקיצור far 2 ובאטלר לא מסיים את העונה בשיקאגו

      1. זה מאוד מוזר. אני זוכר שראיתי שרונדו מחזיק בכדור הכי הרבה זמן בליגה (בפער גדול). כנראה שלא מתרגם את זה ליוסייג׳.
        בכל מקרה התאמה נוראית (האמת שקשה לי לחשוב על קו אחורי של 1-2-3 משחקנים בקליבר הזה שפחות מתאים ביחד)

        1. זה ממש לא נכון.
          רונדו החזיק בכדור פחות זמן לנגיעה בכדור מהרבה רכזים אחרים. כריס פול ריקי רוביו או מייק קונלי לדוגמא. זה בלי לציין מובנים מאליהם כמו ווסטברוק קמבה וולקר או לילארד.

          1. אני לא ראיתי לגבי נגיעה בכדור אבל שסה"כ הוא החזיק בכדור משהו כמו 7 דקות במשחק (לא זוכר בדיוק איפה ראיתי את זה).
            בכל מקרה גם אם לא הכי הרבה דקות ברור ששלושתם אוהבים את הכדור בידיים ולא מרווחים את המגרש כשהם בלעדיו

          2. 7.5 דקות למשחק אבל הוא רכז וזה די אופייני. הוא גם היה בין הראשונים ברכזים מבחינת דקות משחק ועדיין זה דקה פחות למשחק מלילארד ופחות אפילו מכריס פול או ג'ון וול. בקיצור זה לא אומר הרבה.
            לגבי הריווח מסכים וכבר ציינתי שאני חושב שבגלל זה נראה יותר את ווייד עם החמישיה השנייה.

            1. זה עדיין המון זמן לשחקן שכל מה שהוא עושה זה אסיסטים (בניגוד ללילארד פול או וול) ושמשחק ליד 2 גארדים שמאוד אוהבים את הכדור בעצמם. אני פשוט לא רואה את זה עובד (וכמו שאמרתי אני בהחלט יכול לראות את באטלר עובר באמצע העונה)

            2. וחוץ מבאטלר (וגיבסון) אין בקבוצה בכלל שומרים טובים

          3. לא זה לא. זה מה שרכזים עושים – מובילים את הכדור. אם תנרמל לפי דקות משחק או תסתכל על הזמן שהוא מחזיק בכדור לנגיעה תראה שהוא די באמצע ביחס לשאר הרכזים בליגה (מקום 11 אם לדייק).

            1. מאוד מפתיע שהוא יחסית כל כך מאחורה בהחזקת כדור. עדיין לא פותר את הבעייה של שלושה שחקנים שלא יעילים בלי הכדור ועם כל הצער שבדבר משחקים רק עם טחד

          4. אשך, אני אוהב את קואץ' ניק והוא אומר הרבה דברים נכונים. אבל יש לו נטייה להביא רק סטטיסטיקה שמשרתת את הקייס שהוא מנסה להעביר.
            במקרה הנוכחי הוא מביא נתונים בהם רונדו או סקרמנטו היו גרועים אבל לאו דווקא בונים את הקייס שהוא מנסה להעביר.
            הוא מנסה לומר שרונדו מחזיק הרבה בכדור אבל הנתונים הרלבנטיים מראים שיחסית לרכז הוא לא מחזיק הרבה מאד בכדור. אם הוא עוצר הרבה התקפות והוא מוביל הכדור העיקרי אז איך קצב המשחק של סקרמנטו הוא הגבוה בליגה? קואץ' ניק מביא את זה שסקרמנטו בתחתית של הליגה מבחינת מסירות למשחק אבל עובדתית רונדו מוביל את כל שחקני הליגה במספר המסירות למשחק ובהפרש גדול. כלומר שאר השחקנים הם אלו שלא מניעים את הכדור (זה דרך אגב היה גם המצב בשנה לפני הגעת רונדו), והמסירות האלו יוצרות הכי הרבה מצבי קליעה בליגה. הוא מתמקד בנתוני הפיק אנד רול כשסקרמנטו אחת מהממעטות להשתמש בפיק אנד רול. בקיצור הוא בוחר את הנתונים שנוח לו להביא בקפידה.
            הנתון החשוב מכולם שהוא הביא היה של האיבודים במשחק המעבר כי סקרמנטו שיחקה הרבה מאד התקפות מעבר. כאן השאלה האם זה משהו קבוע או בורג בראש (אצל רונדו זה תמיד אפשרי). אני לא בא לבנות לו קייס של רכז בטופ של הליגה אבל הוא תמיד היה רכז של מסירה קודם וזו החוזקה העיקרית שלו. זה גם בא ליד ביטוי באופן בולט באיכות הזריקות של הקינגס (עלייה של כמעט 10% באחוז הזריקות הפתוחות משנה שעברה). לטענה שהוא מחזיק את הכדור הרבה אין כמעט ביסוס בסרטון מעבר לכמה התקפות שהוא הביא שם.
            אני מסכים איתך עם קואץ' ניק ועם גלעד שלשלושה ביחד תהיה בעיה להסתדר על המגרש. לכן כבר ציינתי שלדעתי אנחנו לא נראה אותם הרבה מאד זמן יחד על הפרקט.

      2. ומה הבעיה עם שלושה שחקנים דומיננטים? הusage של קרי-תומפסון-גרין נמוך יותר? ובודאי זה של לברון-אירווינג ולאב גבוה יותר.
        הכל תלוי באיך יראה המשחק הקבוצתי.

        1. הסגנונות משחק של קרי-תומפסון-גרין משלימים אחד את השני בצורה מושלמת. שניים מהשלוש מסוגלים לשחק בלי הכדור (לעומת רק וויד), לקלוע מרחוק ולתפקד כשחקנים פסיביים בעת הצורך.

          זה לא ככה בשיקגו על הנייר

  11. לדעתי החמרת עם שיקאגו ועם ווייד יותר מדי.

    ווייד שחקן שמביא ערך מוסף מעבר לתרומה הסטטיסטית שלו, וזה משהו ששיקגו צריכים (באטלר אנמי, רונדו לא מנהיג).
    בנוסף הוא אחד שיודע לקחת צעד אחורה ולתת לאחרים את המושכות כשזה מה שהקבוצה צריכה, ולדעתי יסתדר עם באטלר ורונדו טוב משחושבים.

    שיקגו מצידם הביאו שחקן עם שם גדול (וזה שהוא גדל בעיר זה גם בונוס) שיכניס התלהבות בקבוצה ובאוהדים.
    בנוסף, לא לגמרי בטוח, אבל לא חושב שהיו להם אלטרנטיבות עדיפות.

  12. מקרה קלאסי של WIN WIN WIN WIN SITUATION ואני אסביר:

    וייד מנצח כי הוא לא יצא פרייאר וקיבל חוזה מליונים, ששווה הרבה יותר מהתפוקה שלו

    מיאמי מרוויחים כי נפתרו מכוכב מזדקו אגו מניאק שדשא לא כל כך צומח ליידו והאמת דיי תקוע במלניום, ועכשיו כל התותחים שלהם יכולים לירות בלי הפרעה..

    שיקגו מרוויחים כי קבלו קבוצה ישר לטנקינג בהסוואה של קלגטיקוס (גאוני!!)

    כל הקבוצות בליגה מרוויחות כי במחיר העברה אחת קבלו 4 נצחונות למאזן שלהם בלי להתאמץ (רמז בשביל לנח את שיקגו צריך וויטסייד אחד ובשביל לנצח את מיאמי צריך כמה שוטרים בשקל שבעים)

    FAR 10 לכולם.

  13. אחרי הכמה עונות הקטאסטרופאליות תדמיתית שעברו על שיקאגו הם היו צריכים מישהו שיביא קהל וימכור חולצות.
    אם מיאמי הסכימה לשלם לו 40 אז מה זה עוד 7.5 מליון (פחות מדריק וויליאמס, כזכור).
    מי יהיה הפנים של הקבוצה המכובדת מעיר הרוחות ?
    בחור שחור עם שם של משרת וכאריזמה כמו של בוז'י הרצוג ?
    החתמה מצויינת לשיקאגו שאולי תשמור עליה רלוונטית עד שתמצא את הכוכב הבא….
    🙂

  14. אני מקווה שוייד יאכיל אתך אבק על התחזית הזאת על ידי פיתוח קליעה יציבה וטובה מהשלוש. אנימלא רואה סיבה שזה לא יקרה. הוא הוכיח את זה בפלייאוף. רק הנקטדה הזאת לבד משנה במידה רבה את כל מה שכתבת – אז למה אתה חושב ששחקן כמו וייד לא יעשה משהו בנידון?

    1. סדרת פלייאוף אחת זה מקרי לחלוטין. אתה לא יכול לצפות שאחרי 13 עונות של פחות מ-30% ועוד בגיל 34 הוא פתאום יפתח קליעה מ-3.

      1. קליעה בין השאר זה בטחון. אז בפלייאוף הוא קיבל בטחון גם באספקט הזה. אין סיבה ששחקן אדיר כמו וייד לא יפתח את הכלי הזה כבתמודדות עם השינוי באקספלוסביות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט