מעורב הופס לשבת: הווריורס הפכו ל-ק.ג.ב / מנחם לס

(תראו למה הווריורס הפכה להיות!)

1. האם הווריורס הפכו ל-ק.ג. בהאזנות הסתר שלהם?

הנה הכותרת הראשית בסן פרנציסקו  כרוניקל, העתון הראשי בעיר:

Warriors Record Conversations

The Warriors, who blew a 3-1 lead to the Cleveland Cavaliers in the NBA Finals, are being sued for allegedly listening to and recording conversations of fans using the team’s official mobile app.

זוהי עבירה פדרלית. אני מקווה רק שסטיב קר, סטפן קרי, וקווין דוראנט מעורבים בזה ושיחטפו 20 שנה בקלבוש, אם כי אני חושש שלא. מה שהווריורס עשו היה להציע לכל ה-20,000 הצופים אפליקציה חינמית לעקוב אחרי הסטטיסטיקה וכו' של הקבוצה משך המשחק באולם הכדורסל שלהם, אבל לא סיפרו להם פרט קטן (ואולי קצת חשוב…): שהם מקשיבים לשיחות שלהם.

בואו נגיד שזה

quite an invasion of privacy –  כפי שכתב ה'כרוניקל'

The lawyers claim the Warriors app employs new “beacon” technology, which allows it to track where its users are. Beacons placed throughout an area send out certain audio signals, which are picked up by a smartphone’s microphone and used to pinpoint the phone’s location. That information is used to send customers targeted adds[sic] or to glean information about their shopping behaviors.

אם קבוצה מזרחית לא תצליח לחסל אותם, אני מקווה שהשלוחה הפדרלית של התובע המחוזי תעשה זאת. ידעתי שסן פרנציסקו היא עיר של קומוניסטים!

2. הדילמה של המבריקס: האריסון בארנס

הבעייה של דאלאס מבריקס היא לא שהם הפסידו כל כך הרבה משחקים בעונה שעברה. הבעייה שלהם היא שהם החליטו שהריסון בארנס הוא הקומודיטי שהם היו צריכים כדי לשנות את כל עתידם.

שלא תבינו אותי לא נכון. הריסון הוא שחקן טוב. אחרת לא היה עולה בחמישייה של הווריורס כשהם ניצחו לפני שנה, והגיעו לגמר השנה.

הוא FINE PLAYER. מגיע לו להרוויח הרבה כסף כמו כל שחקן אחר. הייתי אומר ש-50 מיליון לשחקן ברמתו זוהי תמורה הוגנת על תרומתו, וזה היה משאיר מספיק קש לתת לשחקנים אחרים שהמבריקס יכולים היו להביא למלא חורים.

אבל במקום זה מרק קיובן – בעל הקבוצה – והמנכ"ל דוני נלסון החליטו שהשחקן הזה של הווריורס, שבפלייאוף קבר רק 29% מזריקותיו,  הוא-הוא השחקן שהם ישימו את כל עתידם על כתפיו הצרות.

אז הם נתנו לו חוזה מקס של 95 מיליון לארבע שנים. טרוף!!! (גם מייק קונלי וחסן ווייטסייד קיבלו חוזים דומים, אז מה?).

הבעייה היא לא העונה כשהריסון בארנס יהיה האופציה הרביעית (או אפילו החמישית) כשלפניו משחקים דרון ויליאמס, דירק נוביצקי, אנדרו בוגוט, ווסלי מתיוס, ג'סטין אנדרסון – ולך תדע, אולי אפילו האח הקטן של סטפן קרי, סת'?..

הם כולם יעזרו לבארנס להיות הגלגל החמישי או הששי (או השביעי?) בעגלה שאולי תביא את הקבוצה לפלייאוף.

הבעייה תהיה בעונות הבאות – נניח העונה הבאה 2017-18 – כשנוביצקי כבר לא יוכל לשחק, בוגוט, ויליאמס, ומתיוס יהיו מהצד השני של 30, ומה שאנדרסון יכול לעשות זוהי בינתיים תיאוריה.

מרק קיובן אמר שהוא בונה על פרי אג'נסי. לפי מה שנראה מתיוס יהיה היחידי שיעלה ב-2017. סליחה. האריסון בארנס יעלה איתו. מה בדיוק עשה קיובן, זה שאמרו עליו שהוא בעל הקבוצה הפיקח ביותר בליגה?

"פיקח ביותר" מיי אס!

Dallas Mavericks Roster

3. החמישייה של ניו יורק מסודרת (עד הפציעה הראשונה)

החמישייה של הניקס? אפילו שושנה שלזינגר, המארחת החמודה של מלון 'טל' יודעת: דריק רוז בפוינט, קורטני לי בשוטינג, כרמלו אנטוני בסמול, קריסטפאס פרוזינגיס בפאור, ויואקים נואה בסנטר. אני לא מגלה שום דבר חדש. מי שלא יודע זאת לא שייך לכאן, ושיילך לקרוא את 'דבר הפועלת'.

על הנייר זאת חמישייה לא רעה, אבל הבעייה היא שאני חותם עכשיו ב-100% שמישהו מהחמישייה ייפצע. אולי אפילו שניים.

למה? דריק רוז החמיץ עשרות משחקים לממוצע בעונת משחק משךרוב הקריירה… יואקים נואה עלה בחמישייה רק 35 משחקים בממוצע לעונה בשנתיים האחרונות כי היה פצוע. לא פצוע מספיק לא לשחק, אבל פצוע מספיק לא לעלות בחמישייה.

מי ישחק במקום רוז? ברנדון ג'נינגס. הניתן לסמוך עליו?

מי ישחק מאחורי קורטני לי? סאשה ווצ'צ'יק?

הניקס תהיה קבוצה בינונית עד טובה, עד הפציעה הראשונה!

4. דנבר נאגטס מחזיקה את שלושת מארבעת ילדיה מהדראפט

הנאגטס דגה ארבעה צעירים נהדרים ממש. חבל שאחד מהם – הצרפתי פיטר קורנלי  -PETR CORNELIE – העדיף לחזור לצרפת (בינתיים). הם היו יכולים להשתמש בגובה ובאורך של הצרפתי הצעיר, 11'6 , שיש לו נוכחות של ביג מן תחת הסל. ב-5 משחקים בלאס ווגאס הוא קלע 8 וקטף 7, אבל גם 1.2 חסימות. יש לו מוטת זרועות של מעל 2.17 מ'.. אני לא יודע אם הוא חזר בהמלצת הקבוצה או לא.

אבל שלושה נשארו, ושלושתם טובים. ג'מל מוריי הוא טוב מאד!

ג'מל מוריי (קנטקי) – פוינט גארד

הוא 4'6, ושוקל 92 ק"ג. גוף נהדר לפוינט גארד די גבוה. הוא הגיע ללאס ווגאס עם ציפיות רבות ממנו, והוא – איך אומרים – יותר מסתם מילא אותן. הוא קלע בחמישה משחקים 19.6 נק', ומצא זמן לחלק 3 סוכריות ולקטוף 5 רימונים למשחק. הנאגטס ניסו אותו ראשית בפוינט ארד אבל גם בשוטינג גארד, שם מעט איכזב עם רק 28% מהטריי.

אז שוטינג ארד הוא לא. אבל PG הוא כן וכן, ולא אתפלא אם יגיע לחמישייה לפני סוף העונה!

חואן הרמנגומז (ספרד) PF   Juan Hermangomez

הנאגטס עשו את שיעורי הבית. מי שחזה בו בלאס ווגאס ראה מן דירק נוביצקי צעיר. הוא הציג ארסנל של קליעה (10 נק' למשחק) וקטיפה (8 למשחק). ל-9'6 הזה ישנו ריח להופס. הוא הראה וורסטיליטי ראוי לציון מסביב הטבעת, כשהאופנסיב ריבאונד שלו הרשים. הוא מאד אתלטי עבור חיוור אירופאי. יש לו גם 'משקל אמריקאי' לפאור – איזה 110 ק"ג.

מליק ביסלי (SG) פלורידה סטייט

הוא היחידי שלא שיחק בלאס ווגאס כי הוא היה בשלבי ריהביליטציה מניתוח ברגל. אבל הנאגטס בחרו בו כשהם יודעים על הניתוח. בפלורידה סטייט הוא קלע 16 נק' במעל 40%. מליק הוא פיור שוטר שג'אמפרס הוא נשקו הראשי! הוא קלעי טוב מאד, והוא בן 19!

ארבעת הרוקיס הללו עזרו לדנבר להיות 2-3 בלאס ווגאס. הם הגיעו לרבע הגמר והפסידו במשחק קוצץ אצבעות לפיניקס.

הנאגטס תהיה אחת הקבוצות הצעירות שיהיה קשה מאד לנצח אותה בביתה, וגם בחוץ היא תעשה לכולן צרות מכאן ועד לססכקצ'אואן, העיירה האסקימוסית בצפון קנדה.

Denver Nuggets Roster

 

5. המטרה העיקרית של האוף סיסון של דטרויט: עזרה לסנטר

אחרי הסוויפ עי הקאבס דטרויט ידעה שעליה להשתפר.

אחת הבעיות היתה בסנטר. לא לאנדרה דרמונד, אלא לקליעת הפאולים שלו. דטרויט החליטו לעשות ממנו את השחקן העשיר ביותר בתולדות הקבוצה עם 125 מיל ל-5 שנים. – שזוהי חתונה קתולית – ולעשות משהו בקשר לפאולים שלו.  ההחתמה עצמה היתה 'נו בריינר' כי זה פרנצ'ייז פלייר בן 23 שעוד יתפתח כשחקן יותר טוב מאשר הוא כיום – וכבר היום הוא הסנטר הטוב ביותר בעולם – ובקשר לפאולים דטרויט עשתה משהו. במיוחד בסיום משחקים כשזריקות הפאולים שלו נעשתה ליאביליטי.

מה שהם עשו זה להביא קיבוץ של גבוהים – ארון ביינס, בובן מרג'נוביץ' (אני לא מאמין שהפלח הסכים לתת לו ללכת!) ואת ג'ון לאור. במשחקים מסויימים – כשצריך יהיה – דרמונד יישב ואחד מהשלושה ישחק סנטר כדי למנוע 'האק דה דרמונד'.

זהו שידרוג רציני ביותר.

6. חמשת ה-PF הטובים בליגה

סתם בא לי לבחור את החמישייה להכניס אותנו חזרה לעניינים. אז ככה:

חמישי: פול מילסאפ

מצליח להשתפר מהצד השני של גיל ה-30. מגן מצויין. הביא – יותר מכל אחד אחר – את ההאוקס ל-60 נצחונות, ורחוק בפלייאוף.

רביעי: למרכוס אולדרידג'

ה-RELEASE הגבוה של זריקתו מקשה מאד את השמירה עליו. המיד-ריינג' ג'אמפר שלו הוא קילר. בחלק השני של העונה הוא קלע מעל 50% לספארס. הוא התקווה הגדולה ביותר של הספארס נגד הווריורס העונה.

שלישי: דריימונד גרין

לא זה שראינו באולימפיאדה, אלא זה שבווריורס. לא יאומן איזה 'מגן טבעת' הוא עם ה-2.00 מ' (אולי!) שלו. ההעזה שלו, האגרסיביות, והפה הגדול הביאו לווריורס את הרוע שהיתה צריכה. לא להאמין איזה שחקן התפתח מאז עדב את מישיגן סטייט!

שני: בלייק גריפין

האתלט הטוב ביותר בין הפאור פורוורדים, אם לא האתלט הטוב ביותר, פריוד. הוא הפאור פורוורד, ואולי בכלל השחקן המסוכן ביותר ב-COAST TO COAST כי בגלל גובהו וניתורו, אפילו אם תופסים אותו בריצה, הוא יקבור את השומר בניתור. הוא פיתח גם זריקה טובה מחצי מרחק ואפילו מה-3 (37%), ויש לי רושם שהעונה הוא יהיה טוב במיוחד. הוא מעומד רציני ביותר שלי -MVP!

ראשון: אנטוני דייויס

אני מודה שבחרתי אותו בגלל פוטנציאל יותר מאשר בגלל היכולת שהראה העונה. משחק ה-59 נק' שלו הראה לי משהו שלא ראיתי מאף שחקן אחר: פוטנציאל לשלוט בליגה ללא מיצרין. הוא יכול לקלוע מכל מקום במגרש; הוא גבוה עם זרועות ענקיות; יש לו TOUCH של פוינט גארד. השמיים הם הגבול איתו!

7. הארדן, האנדרייטד מס'  בהסטוריה?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
64 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/09/2016 7:40:44

תודה רבה!

ניר
ניר
03/09/2016 7:54:57

גם אם האפליקציה היא מקליטה באופן לא חוקי, מה זה קשור לקארי, גרין וקר. הם לא פיתחו אותה, לא מכרו אותה ולא עומדים מאחוריה. ובכלל זב נשמע מטומטם בטירוף.
לגבי הארדן-כל עוד הוא מתעקש לא להתעסק בכלל בהגנה הוא יזכה ליחס מזלזל. היו ב׳שאקטינג א פול׳ כל כך הרבה מהלכים שבהם הוא ישן בזמן ששחקן יריב עודה עליו סל שזה כבר מהיך

שייקה
שייקה
03/09/2016 8:01:35

תודה מנחם

– נדמה לי שסת׳ הוא האח הגדול, לא? בכלל, אולי כדאי שנקרא לו עשיו.

– לא אמרת פעם שבוגי הוא הסנטר הטוב בעולם? דראמונד הוא אולי תפלץ אבל בשלב זה הוא, אולי, הסנטר בעל הפוטנציאל הטוב בעולם? שאלה קשה.

– מאוד לא מסכים שהארדן הוא אנדרייטד. אני חושב שברוב הזמן ההיפך הוא הנכון. הוא אמנם מוכשר כמו שד אבל האגו שלו גדול יותר מהכישרון שלו לדעתי, ועד שיפסיק להיות ילד מעצבן אני לא מכיר בו. אם יפסיק עם ה mix it up שלו אפשר לדבר.

– אני לא אופטימי כמוך לגבי גריפין למרות שאני מקווה להתבדות. איפה לדעתך יהיה עוד שנה?

– ואחרון שהוא ראשון, wtf עם ההקלטות של הווריורס?? אם זה אכן יתגלה כנכון מדובר פה במקרה חמור ביותר. תוסיף על זה כישלון השנה (כל דבר חוץ מאליפות) והרי לך התרסקות מהמפוארות שנדע בימינו. יאללה בלגן.

ברק
ברק
03/09/2016 8:19:01
הגב ל  שייקה

סת' הוא הקטן

שייקה
שייקה
03/09/2016 8:41:02
הגב ל  ברק

מעולה רק שסטף ימכור לו את הבכורה ונמשיך משם.

רועי ויינברג
03/09/2016 9:49:55
הגב ל  שייקה

אני לא חושב שגריפין, או כל פאוור פורוורד אחר, עדיף על דריימונד גרין. הבחור הזה הוא גרסה משודרגת של סקוטי פיפן. יכול לעשות הכל על המגרש, לשחק ולשמור כמו שצריך כל עמדה וגם להיות סקורר אם הקבוצה צריכה (32 נקודות במשחק מס' 7 בגמר למי ששכח).

מישהו באמת עדיף עליו?

שייקה
שייקה
03/09/2016 10:08:25

מסכים, למרות שמעניין איך הקיץ שעבר עליו, מחוץ וגם על הפרקט ישפיע על העונה שלו. זה לא היה הוא שאמר פעם שהוא וסטף המנהיגים של הקבוצה? אז אחרי אולימפיאדה מזוויעה שלו, בניגוד לטורניר טוב של דוראנט – מה שבטוח יהיה מעניין.

אולי בעוד שנה שנתיים פורזינגיס?

סומסום
סומסום
03/09/2016 14:05:40

דריימונד גרין גירסה משודרגת של פיפן? לא נסחפת?
דריימונד גרין אחראי ישיר להפסד של גולדן סטייט בסדרת הגמר (אחרי שיצא בשן ועין וחסד מגמר המערב, כמו כל הקבוצה שלו). אתה מזכיר לו את משחק 7 ושוכח את 4 (החטא), 5 (העונש) ו-6 (השביקה לקראת המוות). יש לו צ'יפ ענק על הכתף. בגודל יותר מהסנפצ'אט. אם לברון הוא ה-mvp של הגמר, דריימונד ה-wvp.

רועי ויינברג
03/09/2016 14:54:14
הגב ל  סומסום

הוא אידיוט ואלים, זאת המגרעה הגדולה ביותר שלו, אבל שחקן נהדר. לדעתי האשמים בהפסד בגמר לפניו הם קרי וקר.

וה-WVP לדעתי הוא בארנס (או סטף). לא מי שנתן 4 משחקים טובים מ-7

ברוך רובין
ברוך רובין
03/09/2016 14:39:02

דריימונד גרין ממש לא מגוון כמו שמציגים אותו וההגנה שלו במיוחד על הטבעת היא אוברייטד בטירוף, קליבלנד עשו ממנו מסננת, הווריורס זה קבוצה שבנוייה עליו, הוא מנצל שיש לו את שני הצלפים הטובים בעולם, אוברייטד בטירוף

no funny shtuff
no funny shtuff
03/09/2016 15:39:31

דריימונד גרין גרסה משודרגת של סקוטי פיפן?!

אוי וויי זמיר..
אני מבטיח לא לזכור לך את זה..
רק תן לי למצוא את הגלן ליווט והכוסית.

פאקו
פאקו
03/09/2016 8:25:19

תודה על המעורב המשובח. לגבי דראמונד, כשהתחלתי לקרוא שהם עוזרים לו עם העונשין, חשבתי שהם מביאים מישהו שיאמן אותו כדי שישפר את האחוזים. כמה זה כבר צריך להיות קשה, למען השם? הוא חתום שם לארבע שנים, אז גם אם השיפור יהיה הדרגתי הם ירוויחו מזה.

Berch
Berch
03/09/2016 9:34:49

מעורב מעולה.
האם המאבריקס הולכים על הטקטיקה של שנת האליפות ? להסריח על הנייר ולקחת טבעת ???

רועי ויינברג
03/09/2016 9:44:13

לדעתי האריסון בארנס לא הגיע בשביל להוביל השנה. השנה יש להם את נוביצקי שעדיין מסוגל לקלוע 17-18 נקודות במשחק, וסנטר שמשלים אותו בצורה נפלאה (בוגוט). יחד עם קו אחורי טוב, זה יספיק להגיע לפלייאוף.

אבל בשנה הבאה, כשבוגוט ודרון וויליאמס יהיו הרבה יותר מבוגרים ונוביצקי אולי יפרוש, הוא יצטרך להיות המנהיג של הקבוצה. הוא יהיה אז בגיל מתאים (25) בשביל שהם ישארו תחרותיים, ויצטרך להפוך לשחקן של 20 נקודות למשחק ולא ה-12 שלו מגולדן סטייט. השנה נראה אותו קולע יותר, וב-3 השנים הבאות הוא יהיה הפרנצ'ייז פלייר.

אסף
אסף
03/09/2016 14:41:37

היתרון הגדול של בארנס מעבר לשנה שיש לו עם נוביצקי לפני שיידרש להתחיל בהתאם לתג המחיר שלו לסחוב את העגלה היא שהוא נופל לידיים של אחד המאמנים הטובים והפחות מדי מוערכים בליגה (קרלייל). מאמן שכבר הראה יכולת של הוצאת מקסימום משחקנים בשלהי קריירה כמו ג'ייסון קיד או שיקום כאלה שנראו גמורים טייסון צ'נדלר או סתם כאלה שידע למצוא להם את ההתאמה המוצלחת בשיטה שלו ולייצר להם עונות פריחה שלא חוו במקומות אחרים כמו ג'ייסון טרי. יש לי תחושה שגם מבארנס נראה הרבה יותר ממה שראינו בלוחמים ואפשרות להוציא יותר מהפוטנציאל שלו, מקווה שיראה שההתרסקות בסדרת הגמר- בעיקר מבחינת הקליעה היא לא המייצג .

רועי ויינברג
03/09/2016 14:52:22
הגב ל  אסף

1+

אחד העם
אחד העם
04/09/2016 3:16:25
הגב ל  אסף

מת על קרלייל!!

דרור
דרור
03/09/2016 10:50:52

דראמונד לא טוב כמו מארק גאסול, פאו גאסול, דיאנדרה גורדן ועוד. רחוק מזה. קאזינס גם טוב ממנו. לדעתי הארדן הוכיח שיש לו אופי מצוין. הוא לא השתמש באלימות פיזית נגד הווארד הדביל (מצריך המון איפוק), סתם לא ספר אותו בהתקפה. שחקן חכם, בקיצור. הארדן צריך מאמן טוב+. מאמן טוב+ היה הופך אותו לקומבוגארד הטוב בעולם. קל לזלזל במי שלא שומר, אבל זה דבר שניתן ללמד, והארדן הוא אסיסטר אנדרייטד לגמרי.

מנחם לס
מנחם לס
03/09/2016 16:25:52
הגב ל  דרור

לא הייתי לוקח אף אחד מהם לפני דרמונד לקבוצה שלי

הייט-אשברי
הייט-אשברי
03/09/2016 10:59:25

1. לא – הווריורס הן לא הק.ג.ב. וסן פרנסיסקו העיר מס' 1 באמריקה ברוב הפרמטרים . אולי פעם אכתוב על כך פןסט נפרד. אני מקווה שניתן למחנם עוד הרבה סיבות לשחרר התפרצויות ותסכולים השנה.
2. האריסון בארנס לעולם לא יהיה פרנצ'ייז פלייר . פשוט אין לו את זה . אתלטיות לא חסרה לו , אבל חסר משהו בראש. אוהדי הווריורס ראו את זה בבירור בשנתיים האחרות . הוא יכול להיות שחקן משלים סביר – לא יותר . אבל תודה למארק קיובן שלקח אותו . הסוכן של בארנס גאון אמיתי אם הצליח לשווק אותו בחוזה מקסימום .
3. הניקס ימשיכו לדשדש במי אפסיים .
4. הנאגטס קבוצה מוכשרת , אבל חסר לה אולסטאר שינהיג אותה ויראה את הדרך לצעירים.
5. אנתוני דיוויס הוא הטוב בחמישיה שהוזכרה לבנות סביבו קבוצה . אבל דריימונד גרין הוא ה-PF המגוון ביותר ב-NBA , והוא הכח המניע האמיתי של הווריורס .
6. הארדן אולי לא האוברייטד הגדול ביותר , אבל הוא חד-משמעית אוברייטד . הוא דוחף את דרכו לסל וקולע אחוז גבוה מהנקודות מהקו , ההגנה שלו פאתטית , ומהאיבודים שלו אפשר לעשות סרט עלילתי מלא . המספרים שלו מרמים כי הוא פשוט שחקן אנוכי. וחוץ מזה הוא משעמם . לא הצלחתי לשרוד יותר מ-3 דקות של הנאום הנלהב בקצב של תת-מקלע ע"י השפוט שלו .

הייט-אשברי
הייט-אשברי
03/09/2016 11:00:31

1. אני מקווה שניתן למנחם …

אפלטון
אפלטון
03/09/2016 11:32:35

מעורב מעולה!
1) זו לא פעם ראשונה שיש עניינים של האזנות בגולדן סטייט. גם היה את זה עם מרק ג'קסון.
2) האריסון בארנס – קיובן נואש. אף שחקן חופשי לא מסכים להגיע לדאלאס אז הוא זרק הייל מרי עם ההצעה לבארנס. לא באמת חושב שהוא תיאר לעצמו שבארנס יגיע לשם, אלא יותר כמו נסיון להראות בליגה שהוא ביג ספנדר.
3) ברור. הניקס יודעים בעצמם שהם נשענים על קנה רצוץ
4) דנבר- מעבר לכישרון הם צריכים תרבות ארגונית. נראה שיש שם יותר מדי בלאגנים בשביל שהכשרונות שם יצליחו להתחבר
5) בלייק גריפין כרגע שחקן טוב יותר מדייויס
6) יש חבר חדש ל'ללה' (ליגה להגנת הארדן). בהחלט אנדרייטד ומושמץ ללא עוול בכפו. יצור זך טהור וקצת שעיר. אחד השחקנים החכמים בליגה אם לא ה..
עמיד ברמות לברון ג'יימסיות -משחק הכי הרבה דקות בליגה, חוטף מכות על ימין ועל שמאל ולא נפצע בכלל, גם כשהוא נפצע, לא נוטש את הקבוצה וממשיך לשחק או עולה פצוע.
רואה משחק בחסד, שחקן הגנה אחד על אחד הרבה יותר טוב ממה שנותנים לו קרדיט (יותר מוצלח כשומר על סמול פורוורדים, אם היה לו מאמן נורמלי היה יודע איך לעזור לו בהגנה כמו שעוזרים לקרי)- כשאתה נושא כזה עול בהתקפה ברור שתהיה ירידה באינטנסיביות בהגנה, למרות ששוב- זה לא תירוץ לחוסר המודעות של ההגנה הקבוצתית. גם עליו וגם על המאמנים.
ריבאונדר מעולה לגארד, סקורר ושחקן קלאץ' מהמשובחים שבנמצא.
הסקנד גארד הטוב בליגה בהפרש עצום.
כולם אנטישמים

מנחם לס
מנחם לס
03/09/2016 16:27:39
הגב ל  אפלטון

אני מאד אוהב את הארדן

מנחם לס
מנחם לס
03/09/2016 16:28:23
הגב ל  אפלטון

באמת כולם אנטימשמים בסן פרנציסקו (ומסוממים)

דרור
דרור
03/09/2016 11:58:58

חחח….אפלטון צודק

Mbk
Mbk
03/09/2016 12:02:35

מעורב מעניין מאוד
הניקס היו דרים טים אם השנה הייתה 2011
קבוצה מאוד נפיצה
באשר לוורירס הם לא עושים משהו שכל תוכנה אחרת לא עושה
האריסון בארנס מר 5 מ 32 במשחקים 5-6-7 לא יהיה פרנצייר פלייר לעולם ודאלס שגו איתו ביג טיים
הארדן ??? בדיוק במקום שלו לא אוברייטד ולא אנדררייטד

מנחם לס
מנחם לס
03/09/2016 16:29:21
הגב ל  Mbk

מידן, מה זאת אומרת? כולם מאזינים לסמארטפונים באולמות שלהם ובאיצטדיונים?

איל
03/09/2016 12:20:51

סטיב קר הוא סוכן מוסד.
קווין דוראנט רצח את פואד.
עופר שלח, ראש המוסד, הוא המנהל בפועל של גולדן סטייט.

מנחם לס
מנחם לס
03/09/2016 16:29:51
הגב ל  איל

חכה עד שהכל יתגלה

יואל
יואל
03/09/2016 13:09:26

חבר גאה ב-ללה כבר שנים.
בהחלט ה-SGהטוב בליגה.
גם עם אין לו הגנה של קוואי הוא לא עושה הגנה נוראית.
על אותו משקל של הסירטונים (ממש עשו לו רצח אופי) ראיתי סירטונים של הגנה מטורפת שלו.
לסיום הארדן הוא אחד מחמשת הSG הטובים אי פעם ועוד יש לו הרבה לאן להתקדם.

מוש השור
מוש השור
03/09/2016 14:11:51
הגב ל  יואל

מייקל ג'ורדן, קובי ברייאנט, דווין וייד, ג'רי ווסט, קליי דרקסלר ועוד כמה חולקים עליך.. שלא תבין לא נכון הארדן אחלה שחקן, אבל לא צריך לצאת מפרופורציה..

רועי ויינברג
03/09/2016 17:54:38
הגב ל  מוש השור

גיא הזכיר את ג'ורג' גרווין. לדעתי גם דניס ג'ונסון וג'ו דומארס עדיפים עליו. אולי מאנו.

אפלטון
אפלטון
03/09/2016 18:05:43

מאנו הוא אחד השחקנים שהוא הכי מזכיר לי (ולא רק בגלל היורוסטפ), + קלע הרבה הרבה יותר טוב וורסטילי.
רק שלמאנו קוראים גאון ומהללים אותו ולהארדן קוראים פלופר ומשעמם.
גזענות

רועי ויינברג
רועי ויינברג
03/09/2016 18:54:22
הגב ל  אפלטון

הארדן ממש לא משעמם. אחד השחקנים שהכי כיף לראות בליגה.

אבל הוא פלופר. גם מאנו 🙂

מוש השור
מוש השור
03/09/2016 14:13:11

*קלייד דרקסלר * אגב קליי, לא בטוח שהוא טוב יותר מקליי תומפסון, בטח שלא בפער

סומסום
סומסום
03/09/2016 14:19:34

תודה בשם דראמונד על המחמאות, אבל דרה הוא לא הסנטר הטוב בליגה. אבל הוא בדרך לשם, עוד 5 שנים, אחרי עידן גאסול, דיאנדרה והאוורד. והלוואי עם שיפור משמעותי בעונשין, שיהפוך אותו למפלצת אמיתית. מעדיף אותו על קאזינס ווייטסייד.
את קארל אנטוני טאונס אני לא רואה כסנטר – הוא כ"כ מגוון ועם כזה אופק בעננים, שפשוט צריך למצוא לו הגדרה נפרדת.

ברוך רובין
ברוך רובין
03/09/2016 14:26:18

לגבי דטרויוט מה שעשו עם מריאנוביץ היה גאוני, גרג לא יכל להשוות את ההצעה ולכן היה חייב לוותר עליו.

ברוך רובין
ברוך רובין
03/09/2016 14:36:11

עוד כמה נקודות שאני מעוניין להוסיף, כל הסיפורים על ההגנה של גרין על הטבעת הם לא יותר מסיפורים, קליבלנד עשתה ממנו מסננת והראתה שהוא לא יכול להגן באופן איכותי על הטבעת (הפציעה של בוגוט הייתה משמעותית הרבה יותר מהרחקה של גרין), אוברייטד מעוד לטעמי (למרות המשחק האחרון בגמר).לגבי הארדן ההשמצות עליו עברו לגמרי את הגבול, אחד השחקנים היוצרים הטובים בליגה.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
03/09/2016 16:47:36

שטויות במיץ . ג"ס לקחה את סדרת הגמר מול קלחיבלנד שנה קודם , אחרי שקר הוציא את בוגוט מהחמישיה והכניס את גרין . בוגוט כמעט לא תרם . אני אוהב את בוגוט , אבל השנים והפציעות נותנות בו את אותותיהן כבר שנתיים .
באשר לגרין , אם היה צדק הוא היה נבחר לשחקן ההגנה בשנה שחלפה . הוא הרבה יותר מגוון בהגנה מקאווי . קליבלנד לא עשתה ממנו שום מסננת – הוא שיחק מצויין בסדרה , למעט משחק 6 , והיה הגורם היציב ביותר בעליה של הלוחמים ליתרון 3 : 1 . לולא ההתבכיינות של לברון , אם הוא היה משחק במשחק 5 , בקליבלנד היו ממשיחכים לחפש אליפות עוד שנים רבות .
לגבי ג'יימס דיסאוריינטד הארדן , כבר כתבתי למעלה . שחקן אנוכי ומוערך יתר על המידה, שאם לא יבין שהוא חלק מקבוצה יסיים את הקריירה בידיים ריקות

הייט-אשברי
הייט-אשברי
03/09/2016 17:47:31

אלה הנתונים של גרין בסדרת הגמר :

GSW in Finals: With Draymond at C: 81 minutes, +53. All other lineups: 111 minutes, -24.

זה מספיק כדי לקבור פעם אחת ולתמיד את הויכוח על הגדולה של דריימונד .

רועי ויינברג
03/09/2016 17:55:26

לא מסתדר, בסדרת הגמר היו קצת יותר מ-192 דקות (היו 336 דק')

Guyd
Guyd
03/09/2016 21:24:33

כי גם לפי הנתונים האלו גולדן סטייט ניצחו…

הייט-אשברי
הייט-אשברי
03/09/2016 22:18:32

לקחתי נתונים רשמיים והדבקתי – זו לא הקלדה שלי . אם אני מבין נכון מדובר רק כשגרין על המגרש . משחק אחד הוא כזכור לא שיחק וצריך גם להוריד את הדקות האחרות שהוא החסיר.

אפלטון
אפלטון
03/09/2016 22:22:28

זה הדקות שהוא שיחק כסנטר. כרגיל בסטטיסטיקה קל מאוד לעוות כל מציאות שתתאים לסיפור שאתה רוצה לספר

הייט-אשברי
הייט-אשברי
03/09/2016 22:20:18

התכוונתי כמובן להוצאת בוגוט, הכנסת איגי לעמדה 4 והזזת גרין לסנטר , ההרכב שהתפרסם כ- SBDS .

ברוך רובין
ברוך רובין
04/09/2016 8:45:00

עוד הפעם התונים מעוותים ,עכשיו תסתכל על אחוזי אפקטיביות שקלעו עליו באזור הצבע, על ההגנה על הטבעת ותבין שהגנה שלו רחוקה מהסיפורים.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/09/2016 8:53:55

הסתכלתי, וגם המספרים אומרים שהוא מגן מצוין.

עגל
עגל
03/09/2016 15:04:42

אני עם אפלטון בעניין הארדן, לא צריך להיסחף, הוא לא שחקן הגנה גדול כן? אבל חלק מזה זו הסכימה הקבוצתית והעומס המטורף שנופל עליו בהתקפה גם פיזית וגם מנטלית.
אם לברון הוא רולס רויס נוצצת ומתקתקת אז הארדן הוא מרצדס. גם לא רע

אפלטון
אפלטון
03/09/2016 15:12:34
הגב ל  עגל

יותר כמו ריינג' רובר קלאסי.
לא נוצץ ולא מושך את העין אבל תן לו חריץ והוא ימצא את הדרך כשכולם מקללים סביבו

ברוך רובין
ברוך רובין
04/09/2016 8:50:30
הגב ל  אפלטון

אפלטון אני לא מסכים איתך, אחד השחקנים שאני הכי נהנה לראות אותו הוא הארדן, יש לו כרוססאובר ותנועות שאף שחקן בליגה לא יודע עדיין איך מתמודדים איתם.

רפי
רפי
03/09/2016 16:06:47

תודה מנחם.
מקווה שהניקס ישארו בריאים ונקבל מהם עונה טובה – צריכים אותם דומיננטיים.
יחד עם מודאי וברטון יש לדנוור את הקווים האחוריים המבטיחים בליגה לשנים הבאות. יחד עם ג'וקיץ ןנורקיץ בסנטר זה אחלה שלד.

מנחם לס
מנחם לס
03/09/2016 16:31:40

תודה לכל המגיבים

גיא
גיא
03/09/2016 16:38:02

כמות הביקורת שג'יימס הארדן סופג רק מוכיחה שהוא ממש אנדרייטד.

ב-2 העונות האחרונות הוא שני בליגה בנקודות למשחק,
וראשון בנקודות.
כיום אנחנו נותנים יותר חשיבות לנקודות למשחק. אבל צריך לזכור את מה שאפלטון כתב – הוא לא נפצע. אז בשורה התחתונה הוא מספק יותר תוצרת בכל שחקן אחר. הוא כבר שנתיים קולע הכי הרבה נק', הוא כבר שנתיים מקום שישי באסיסטים לעונה. כשמוסיפים למשוואה 6 רב' למשחק (בשנתיים האחרונות שני רק לווסטברוק ברב' למשחק, ובסך הרב', מבין כל הגארדים)
ההגנה שלו בינונית, אבל בשנה שעברה הוא העלה את רמתו בתחום, ושוב כמו שאפלטון כתב – יש עליו נטל אדיר בהובלת התקפת הקבוצה.

השורה התחתונה –
השוטינג גארד מס' 1 בליגה. ובפער די גדול.

גיא
גיא
03/09/2016 16:44:16

בו זמנית, אני גם מסכים עם מוש (השור) –
יש לו (להראדן) עוד קצת לעבור עד שיגיע לפתחה של הרשימה שמוש כתב.

ואני רוצה להוסיף לרשימה את ג'ורג' "אייסמן" גרווין, אחד השחקנים שהיה הכי כיף לראות משחקים כדורסל.

יניב
יניב
03/09/2016 16:50:00

מה ששמתי לב שכל המסנגרים( או לפחות רובם) הם אלה שאוהבים את לברון. ושחושבים על זה יש דמיון. אצל שניהם הכדור קודם כל אצלם ביד ואז נראה מה אפשר לעשות. שניהם נרקיסיסטים לא קטנים. ושניהם עושים מחנות אימון לשחקני הקבוצה שלהם

הייט-אשברי
הייט-אשברי
03/09/2016 17:27:36
הגב ל  יניב

1000 +

יותם
יותם
03/09/2016 17:31:54
הגב ל  יניב

אני גם מזהה את ההקשר שציינת אך מנתח אותו אחרת – מדובר באנשים שמסרבים להתמקד לתדמיות/אופי של שחקנים ומעדיפים להתרכז בנתונים ובהישגים על המגרש. לא חושב שמדובר באהבה לסגנון המשחק או לשיגעון הגדלות.

דדי
דדי
03/09/2016 16:51:01

אחד המעורבים הכי גרועים עד היום.
פשוט טייקים עקומים והתעלמות מעובדות סעיף אחרי סעיף, ו"ניתוח" של הניקס שבערך שקול לפרסום ידיעה שמים הם רטובים…

אפילו רשימת הפוואר פורוורדים שנראית סבירה ממבט ראשון, נכונה רק אם מניחים שבוש גמר את הקריירה…

שבוע טוב !!!

מנחם לס
מנחם לס
03/09/2016 20:37:41
הגב ל  דדי

KISS MY ASS DADDI!

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
04/09/2016 0:58:56
הגב ל  דדי

איך אתה יכול לקחת בחשבון שחקן שלא שיחק שנתיים?

הייט-אשברי
הייט-אשברי
03/09/2016 17:33:54

תגובה של אוהד ג"ס לגבי הציטוט

I guess so
During the finals… I was screaming on my living room, "HB you suck!" next thing I know, he's no longer a Warriors!

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
04/09/2016 0:53:55

הארדן ה2 הכי טוב בליגה ועם כמה שאני אוהב את קליי הוא לא נופל ממנו בהרבה בזריקה אבל ברגע שהארדן מוריד את הכדור לרצפה הוא כנראה הכי טוב בליגה בזה.

מגבון רטוב
מגבון רטוב
04/09/2016 8:46:29

הארדן הוא אח…
ג"ס מזכירים לי את עיתון הארץ. מוצר טוב אבל איכס!!! פויה!!! יאק!!! קקי פיפ!!.
מצטרף למנחם דראמונד הוא הסנטר הראשון שאני לוקח לקבוצה שלי.
מצרף לידי ומנחם you can kiss my ass

ספלאש
ספלאש
04/09/2016 11:31:53

הרננגומז ממש לא נוביצקי צעיר. אפילו לא גאסול צעיר. אין לו קליעה בכלל, נאדה.
רק סנטר אירופאי צעיר ונייד יחסית, בגובה טוב, ויודע לסיים מתחת לסל. קליעה מבחוץ ברמה של בוגוט למשל – אם יהיה חופשי לגמרי באיזור העונשין, אולי ישים אותה