הטור של מנחם לס לששי-שבת

סוף לדיבורים: העונה שג'ון וול חייב להוכיח

אחרי חמש שנים בהן ג'ון וול הוכיח שכל מקטרגיו טעו בקשר אליו מבחינה אישית, הוא נמצא עתה על פרשת דרכים: הוא עצמו עבר את הבחינה. אבל כמנהיג קבוצה המסוגל לקחתה צעד אחד נוסף למעלה, הבחינה עדיין לא הסתיימה, ועונה זו היא פרשת הדרכים שלו. העונה עליו להוכיח לכאן או לכאן.בעונה שעברה הוא הוביל את קבוצתו ל-41 נצחונות. אבל היו גם 41 הפסדים. זה לא הכי גרוע בעולם – אתה יכול להיות גם הלייקרס – אבל לקבוצה עם הרוסטר של וושינגטון זה לא טוב מספיק.

במיוחד שזה קרה בקבוצה שעונה אחת לפני ניצחה 46 משחקים והגיעה בשתי עונות רצופות לסיבוב השני של הפלייאוף.

 כמובן שהיו פציעות. שחקנים נפצעים. אבל למרות הפציעות התיקרה היתה אמורה להיות גבוהה יותר וזווית העלייה מעל 45 מעלות.

ואז לא היה לו חבר קבוצה שהוא כמעט בכיתה שלו, אם לא כבר בכיתה שלו.

אוקי. נשכח מהפציעה של ננה והעובדה שבראדלי ביל שיחק רק 55 משחקים. העונה הזאת תהיה  ה-REFERENDUM של ג'ון וול. 'משאל העם' לגביו ואיש לא יתחשב בפציעות. לכולם יש פציעות. ישנה גם הבעייה החדשה שביל מרוויח יותר ממנו, וזוהי כבר בעייה פסיכולוגית גרידא, כי גם 100 מיליון חייבים לתת לאדם – ג'ון וול במקרה זה – 'ביטחון פיננסי' כמו שאומרים החברים שלי באור-יהודה כשהם מדסקסים 'פיננסים', אפילו שחברו הצעיר יותר והפחות מנוסה, מרוויח עוד 20.

שום תרוץ לא יתקבל. עליו להריץ ולהוביל את קבוצתו לפחות עמוק אל תוך הסיבוב השני, ובוושינגטון רוצים – דורשים – גמר נגד הקאבס, כי המצ'אפ נגד הקאבס הוא טוב מאד, באופן יחסי כמובן.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 21 תגובות

  1. מבחינת כישרון הם אמורים להיות ברביעייה הראשונה במזרח עם וול ביל מרקיף מוריס פורטר וגורטאט בחמישייה ויש להם גם ספסל לא רע בכלל.אם ביל יהיה כשיר וגון וול יפסיק להסתכל על משכורות של אחרים כמו שקרה השנה עם חברו לקבוצה ביל ושנה שעברה עם רגי גקסון מדטרויט אז הם יהיו בסיבוב השני. בפלייאוף ואם לא אז הם ימצאו את עצמם מחוץ לפלייאוף ובסוף העונה אולי הצמד וול-ביל יתפרק

  2. אחלה מעורב, תודה. וול אכן השתפר מאוד מאז נכנס לליגה אבל הוא עדיין צריך לעבוד על הקליעה לשלוש, ומסתבר שאחרי השבועיים האחרונים גם על היחסים עם בראדלי ביל. הצמד הזה צריך להיות השני הטוב בליגה מיד אחרי קרי ותומפסון. כרגע הסיפור הזה לא נראה מבטיח, הרבה בגלל פציעות.
    לגבי וושינגטון בכללי, גורטאט כבר מתחיל להראות יכולות של שחקן משלים ולא של חמישייה, מרקיף מוריס לא רע אבל התקרה שלו לא מספיק גבוהה, הרבה תלוי מי משחק לידו. אוטו פורטר חייב להרים את עצמו, אמנם הייתה לו עונה לא רעה שנה שעברה אבל הוא צריך לקלוע לפחות עוד 5-7 נקודות למשחק.

    1. אוטו פורטר בינתיים מאוד מאכזב. אין לו את הקליעה מרחוק שצריך בשביל סמול פורוורד והוא לא שומר מספיק טוב בשביל להיות סטרץ' 4. לא רמה של בחירה מספר שלישית בדראפט

        1. רועי, אני מאוד מסכים איתך. הם קיוו שיסיימו עם דוראנט אבל זה לא קרה ונשארו עם פורטר. הפוטנציאל שם, היכולת? עוד לא. שנת מבחן גם בשבילו אין ספק.
          לגבי אוברה זו שאלה מצויינת. הוא היה מעולה בליגת קיץ, מה שלא ממש עזר לשון דאוסון. אם הוא ימשיך בגרף השיפור ופורטר לא יראה אחד כזה, לא אהיה מופתע אם הוא יתפוס לו את המקום.

  3. אחלה נקודה על וול,הבעיה שהטמעים שמנהלים את הקבוצה הביאו מאמן שהיה אמור למשוך את דוראנט. הוא לא יוציא מים מהסלעים שם.אין צ'אנס שהם מגיעים לגמר , ובדרך יהיה פיצוץ. אולי לפרק

  4. וול ממש לא הוכיח את עצמו מבחינה אישית, הוא אפילו איכזב מאוד והראה שהוא לא מתפתח להיות האולסטאר שציפינו ממנו, היו לו יותר מדי ערבים חשוכים לעומת הופעות בודדות מדהימות (נגד קליבלנד, גולדן סטייט).

  5. ויש לו מוב ממש מובחן משלו, של עליה לאוויר מול מגן, מגע ותנועה של 360 באוויר עם לייאפ לאחור.
    והוא, כמובן, רכז אמיתי, בניגוד לקיירי.
    הנה דוגמא:
    https://www.youtube.com/watch?v=uLgk27yfjyc
    אף אחד כרגע לא עושה את זה כמוב רגיל בארסנל שלו, בתדירות כזו ושיטתיות.

  6. בספר שלי ג'ון וול שני רק לכריספול. אני חושב שמאמן חלש שכפה סטים וייבש את היצירתיות וכושר ההחלטה של וול גרם לו להיות אנדר.

    מחכה בקוצר רוח לסקוטי שהוא הרבה יותר מאמן שחקנים בשביל שוול יוכל לפרוח.

    בקשר ל20 מליון… נו באמת…. זה כ"כ הרבה כסף שזה לא משנה כלום.

  7. וול רכז מדהים אבל בראדלי ביל הוא אובר-רייטד גדול מאוד לדעתי ולפי ראיונות שהיו בהקשרים שדיברתם למעלה של השכר וכו' יש שם יחסים מאוד לא בריאים בין השניים האלה.. לא אתפלא אם זה יעלה בוושינגטון במאבק רציני כדי להיכנס לפלייאוף אם בכלל..

  8. לפני איזה שנתיים, כשאנדרה מילר היה שם ועלה לכמה דקות להחליף אותו, טענתי שמילר עדיין רכז טוב ויעיל ממנו.

    הבאתי כדוגמא את הסירטון הזה:
    https://www.youtube.com/watch?v=7YyBtMxZgQs

    וול בתפקיד הלוחם עם החרב ומילר בתפקיד אינדיאנה ג'ונס…

    אני עדיין חושב כך לגבי וול

  9. יצא לי לראות כמה משחקים של הוויזארדס בעונה שעברה וממה שראיתי המגרש אף פעם לא מלא יש מלא מקום פנוי ובכלל- אווירה של בית קברות באולם, למרות שיש שם קבוצה לא רעה בכלל- משהו לא דופק שם. לא רואה שום סיכוי לגמר מזרח בחור הזה

    1. אהבתי שקראת לבירת ארה"ב חור.. שזה מצחיק כי אתה חושב לעצמך מה איזה קשקוש הוא לא מבין כלום איך עיר בירה יכולה להיות חור? ואז אתה מגיע לשם ומבין שזה באמת אחד החורים המבאסים והמדכאים בארה"ב… לא יגיעו לכלום השנה וכנראה גם לא בשנים הקרובות…

  10. בעונה שעברה ג'ון וול סיים עם ממוצע של 20 נקודות ו10 אסיסטים. והעלה את אחוזיו מהשלוש מ30 ל35.
    ביום שלישי הקרוב יהפוך ג'ון לבן 26 וזה באמת לפי דעתי עונה חשובה מאוד אני מאוד תופס ממנו הוא צריך להיות יותר BEAST

כתיבת תגובה

סגירת תפריט