מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

 

 

1. חמשת הטוויטרים המומלצים ביותר ב-NBA לפי ה'אינסיידר'

 

5. Dirk Nowitzki (@swish41

(מס' 11 הוא דירק בן ה-13 בקבוצת הנערים בגרמניה)

דירק נוביצקי הוא אחד המצחיקים ביותר בליגה, גם באנגלית וגם בגרמנית, והוא התחיל לערבב מילים גרמניות בטוויטרים המפילים אותך לריצפה. מה שנפלא אצל דירק הוא שהוא נשמע כאילו הוא לא לוקח את עצמו ברצינות גדולה מדי, ומסוגל לצחוק על עצמו וחברי קבוצתו. הוא אוהב לערבב אינפורמציה בקשר לקרן הצדקה שלו, 'לשוחח' עם מעריציו, כולל לתת כרטיסים חינם לנכנסים לטוויטר שלו.

 

4. Joel Embiid (@JoelEmbiid

השחקן  חסר המזל הזה (SO FAR!) שנבחר שלישי בדראפט לפני שנתיים ומאז עבר רק ניתוחי כף רגל, מצא נחמה בטוויטרים שלו, ובהם נתגלה צעיר חריף לשון, בעל הומור ורצינות בעת ובעונה אחת, וואו, איזה 'אאוטגוינג' פרסונליטי מתגלה בטוויטרים שלו. לא חלמתי שהוא צעיר המסוגל להביע עת עצמו ורעיונותניו בבהירות כזאת, וליצור תקשורת חמה כזאת עם אוהדיו!

הוא גם לא חושש מלקחת "SHOTS AT HIMSELF!"

הפלא ופלא!

 

3. DeMarcus Cousins (@boogiecousins

(לא נראה כזה חביב ומצחיק, הא?)

נכון שקשה להאמין שהמפלצת הזאת המשחקת בסקרמנטו הוא אחד החריפים ביותר ב-TONGUE-IN-CHEEK, עם מסרים חריפים, מקומטים, ארסיים, ומלגלגים. הוא הגיע לשיאו בטוויטרים שלו שגילו טפח והסתירו אלף בכל האפיזודה שלו עם מאמנו לשעבר ג'ורג' קרל. הדברים הגיעו עד לכדי כך שהוא ניהל שיחות עם המדיה  דרך הטוויטרים שלו כשהוא שולח מסרים שיכולת להבינם גם ככה וגם ככה. הוא פיקח הרבה יותר משאתם חושבים.

 

 

2. Jamal Crawford (@JCrossover

 

(ג'מל קרופורד מנחם את נייט רובינסון. מעניין על מה)

ג'מל קרופורד, כך מסתבר, יכול לשגע אותך לא רק בקרוסאובר שלו וב-פייק-ג'אמפ, אלא גם בשפתו המתובלת בפנינים, רמזים, ועקיצות. הוא שיחק בשלושת הערים הגדולות – התפוח הגדול, עיר הרוחות, ועיר המלאכים ("עיר המלאכים" מיי אס). ז"א שהוא קלט את הטוב והמצחיק מכל מקום (במיוחד את רמת כדורסל בלוס אנג'לס). בטוויטר שלו יש לו Q & A עם הגולשים אצלו עם עקיצות על ימין ועל שמאל על כל דבר שזז.

 

 

1. Chris Bosh (@chrisbosh

(ענק חביב בשמינית בתיכון)

 

לא תדע זאת מהפרצוף החמור שלו כשהוא על הפארקט, אבל כריס בוש הוא אחד הטיפוסים המצחיקים, ה-BRIGHTEST, וה-WELL-ROUNDED מכל שחקני ה-NBA. יש לו לשון חריפה, הומור יבש, והוא בעל ידע אמיתי בענייני היי-טק, ומסתבר שהוא גם מומחה בעניינים קולינריים. הוא ללא ספק אחד הטיפוסים הצבעוניים ביותר בליגה! (ושימותו מקנאה כל השונאים!)

2. אלן אייברסון נשאל בקשר חזרה לאימונים… HILARIOUS!!!

*

*

3.שומפרט השתגע? להופיע עירום בוידיאו?

שי גולדנברג הכניס את התמונה בפוסט שלו. הוא הופיע עירום בוידיאו. מה הדבר הבא המחכה לנו?

*

(אחרי שהעתקתי והדבקתי את הודיאו הופיעה הודעה שהוידיאו הורד והשימוש בו אסור. אני העתקתי והכנסתי לפני האזהרה, אבל למה לקחת צ'אנס? לא מגיע לוידיאו שאסתכן עבורו)

*

4. ג'ון סאלי: אילו WEED היה מורשה, הייתי עדיין משחק בליגה!

ג'ון סאלי מנסה להסביר כיצד WEEDS (מרחואנה) יכול להציל קריירות ב-NBA, וכיצד שימוש חופשי בו היה משאיר אותו עדיין ב-NBA (לא שהוא היה כזה קנון גדול כשהיה צעיר, כן?)

*

*

5. אינגראם משתלט על PICK-UP GAME בחוף ווניס עם חליפה!

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. אחלה מעורב. יש כמה הזמנות לוורק-אאוטס ששווה להזכיר:

    לאנס סטיבנסון יעבוד עם ניו אורלינס, כנראה איום על שון דאוסון, כזכור ישראלי שבמחנה האימונים של הקבוצה, בגלל שהוא גם שוטינג גארד.

    זאק אוגוסטה מנוטרדאם וטראביס וור יהיו במחנה האימונים של הלייקרס.

    שחקנים חופשיים בולטים שנשארו:

    צ'ייס בודניגר, דונאטס מאטיונאס, מריו צ'למרס, ג'וש סמית', גארי ניל. טכנית גם JR סמית' אבל הוא לא יחתום בקבוצה שהיא לא קליבלנד.

  2. לא מבין את הסיפור עם צ׳אלמרס ולמה אף קבוצה לא מוכנה לתת לו צ׳אנס , הדרישות הכספיות שלו מופרזות ?
    הטוויטר של נוביצקי באמת מצחיק, מתגלה שם איש חביב מאוד. כמו על המגרש הוא לא עושה רושם של כוכב שמלא בעצמו ובעיקר נהנה מהחיים ומחזיר לסביבה בעזרת בקרן שלו.

  3. סאלי היה שחקן טוב וגבוה איכותי, אך לא ממש כוכב וגם לקיחת מריחואנה לא הייתה עוזרת לו ליותר וכמובן גם לא להיו. היום בליגה. מדבריו ניכר שהוא קשקשן גדול ללא קשר כמה הוא דיבר ומדבר.

  4. לא מבין איך אף קבוצה לא מהמרת על מונטיונס, אחלה סטראץ' סנטר. גם אם הוא יחמיץ חצי עונה, אם אין לו פציע מסכנת קריירה שווה להחתים אותו לשנתיים עם אופציה על השנה השנייה

  5. דיל יפה לאוקלהומה – לאוורן מדנבר תמורת 2 בחירות סיבוב שני.
    שחקן אנדררייטד לדעתי שיכול לפרוח אם יהיה בריא ויתנו לו צ'אנס.
    קיוויתי שינחת בלייקרס בעונה הקודמת. עדיין על חוזה רוקי.

    מהלך יפה של פרסטי.

    השאלה איזה גבוה בדרך החוצה עכשיו, כנראה שתמורת סמול פורוורד ?

    הקינגס ממש לא צריכים עוד גבוה, אבל אוקלהומה צריכים לכוון לרודי גיי לדעתי, גם אם זה אומר לחפש טרייד של 3 קבוצות.

    1. יופי של טרייד, לוברן שחקן טוב מאוד בכל טורניר עם צרפת (וביורוליג) ועדיין לא פרץ בליגה.

      רודי גיי יכול להתאים לת'אנדר, גם כדוראנט ל(מאוד) עניים וגם כסטרץ' 4 ליד אדאמס, אבל זה יכריח לערב קבוצה שלישית. הגבוה שבחוץ לדעתי יהיה קנטר, גם כי הוא ינקה משכורת עצומה לקראת קיץ 2017 וגם כי כל השאר או על חוזים קצרים או שהגיעו בקיץ (מלבד ניק קוליסון)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט