"שולחן עגול" על שני הגמרים האזוריים: הערב שני טוקבקים חיים ב-8 בערב וב-11:30/מנחם לס

אחרי פריוויו קצר, שיחה בין כמה חברים  על "שולחן עגול" (כולנו חברי ה-"GIANT GANG" – אוהדי ניו-יורק ג'איינטס מתוסכלים) שניפגשו בביתי לפיסטוקים ובירה, וחזייה בשני המשחקים  בולטימור בדנבר והפקרס בניינרס, (על טיווי "70 ב-HD בו רואים כל חשקון על פני כל שחקן), ואז מדברים על משחקי מחר.

משחקי הגמר האזוריים האחרונים

טוקבק חי ב-8 בערב זמן תל חי: אטלנטה פלקונס – סיאטל סופרסוניקס

 

הפעם האחרונה שהשתיים ניפגשו היה באוקטובר 2 בסיאטל, הפלקונס הגיעו לסיאטל, בנו  הובלה של 24-7, והסכילו לנצח בשיניים 30-28. אווו…דבר קטן שכחתי לציין: זה היה ב-2011, ולווייד רסיבר ג'וליוס ג'ונס היו 11 תפיסות ל-127 יארדס. מאז זרמו הרבה מים במיסיסיפי.

 

לסיאטל היום ווינינג סטריק של ששה משחקים, אבל אטלנטה ניצחה את שלושת המשחקים האחרונים ביניהן, כולן עם לפחות 30 נקודות, וכולם עם המאמן פיט קרול של סיאטל.  הקוורטרבק של אטלנטה מאט ריאן יהיה מאד אגרסיבי בהתקפת הסקונדרי של סיאטל שיש להם את הגובה והמשקל להשתלט על ג'וליוס ג'ונס, אבל לא את המהירות הדרושה לנתרלו. הוויד רסיבר השני רודי ווייט והטייט-אנד טוני גונזלס, והרנינג בק מייקל טרנר, מספיק טובים כדי לתת לריאן מספיק התקפה בנשיאת כדור ומסירות קצרות TO KEEP SEATTLE DEFENSE HONERST ולא לאפפשר להם התחכמויות רבות ודאבל-טימינג על ג'ונס.  ריאן – שהיה על הטוסיק ב-28 סאקים העונה בוודאי מרגיש יותר בטוח עתה שבדפנסיב אנד של סיאטל כריס קלמונס פצוע, והוא ה-PASS RUSHER הטוב ביותר שלהם.

 

סיאטל תעדיף לנצח עםפ חיל הרגלים שלה, במיוחד הרנינג-בק מרשון לואיס והסקרמבלינג קוורטרבק שיכול לשאת כדור כמו הפבק מהטובים – הרוקי ראסל וילסון. וותיקיח סיאטל בקבוצה מחזיקים מווילסון כמין גואל חדש שמביא עמו מין רוח קודש וככה הם מנצחים.  ווילסון מסתפק במסירות קצרות בינתיים מתחת ל-20 יארד'ס, אבל לך תדע, אולי הרוקי חיכה למשחק הזה לפרוץ בגדול. אולי. אבל עלינו לזכור שכל נצחונותיה האחרונים של סיאטל היו נגד קבוצות שההגנה שלהן היא בין ה-12 הגרועות בליגה.

 

שולחן עגול:

 

מנחם: אוקיי, חברים, אני אומר אטלנטה ב-3.

סקוטי: ראשית HALLO לגולשי הופס. הלוואי ויכולתי לדבר עברית. לעצם העניין אני מסכים עם מל. לסיהאוקס היה שבועות אחרונים מצויינים אבל לפלקונס היו 2 שבועות מנוחה להתכונן ל-ZONE BLOCKING , ומייק סמית' הוא מאמן הגנה טוב מספיק, והחסרון של כריס קלמסון יעזור מאד להגנה. פלקונס בנקודה.

מייק: לבקש מסיאטל לטוס מזרחה פעמיים רצופות זה TALL ORDER. יהיה לו קשבה מאד לנוות מול הסקונדרי של מייק נולן. פלקונס תנצח.

בן: אין הרבה קבוצות עם קורנרבקס טובים מספיק להאט את ג'וליו ג'ונס ורודי ווייט, אבל הפעם לסיהאוקס יש. כמובן שטוני גונזלס הוא נשק נוסף חשוב לאטלנטה אבל הוא יזדקק לעזרה. אני מאמין שמייק נולן יתכנן תכנית להאט את הרוקי וילסון, אבל וילסון ומרשון לינץ' יהיו יותר מדי. סיאטל תנצח בשתי נקודות.

רוברט: מרשון לינץ' יישא את המשא, ורוסל וילסון לא איבד עשתונות כשפיגר לוושינגטון ב-14.  אני מצפה מהם לשחק טוב נגד הפלקונס. כגמובן שהקורנרבקים של סיאטל יתאמצו יום שלם נגד הרסיברס של אטלנטה, אבל אני מאמין שהם מוכנים למשימה.  מצד שני להגנת הפלקונס לא תהיה תשובה למשחק הארגסיבי והמעניש של לינץ'! סיאטל בטאצ'דאון.

 ברון:  הסיהאוקס לא התאימו את עצמם לוושינגטון כמו שלפתע היה להם יריב פגוע. לפני זה, הם לא היו מסוגלים לעצור את הרנינג-בק אלפרד מוריס. לאטלנטה יש את הווייד רסיבר לנצח את הסקונדרי של סיהאוקס.

 

************************

 

טוקבק חי ב-11:30: ניו-אינגלנד פטריוטס – יוסטון טכסנס

 

במשחק האחרון ביניהן טום בריידי זרק ל-4 טאצ'דאונים, שניים לטייט-אנד ארון הרננדז, כשהפטריוטס פתחו 0-21 בדרך לנצחון ביתי זה היה ב-10 לדצמבר.  לטייט אנד רוב גרונקוסקי שלא שיחק במשחק הראשון בגלל שבר ביד היו 21 תפישות ל-323 יארדס עם 3 T.D'S בארבעת משחקימ פלייאוף בקריירה. הרנינג בק של טכסס אדריאן פוסטר הוא השחקן הראשון ב-NFL לשאת כדור בגל אחד משלושת משחקי הפלייאוף הראשונים שלו.  היה לו ממוצע של 170 יארדס בשלושת המשחקים האלה. טכסס חייבת לתת לו את הכדור כבר מהתחלה ולקוות להתחלה טובה, שתשאיר את בריידי על הספסל כמה שיותר. הווייד רסיבר של טכסס אנדרה ג'ונסון חייב להתגבר על ה-CB של הפטריוטס אקוויב טאליב ולעשות דאבל קוברג' לעשות חיים קלים יותר למטרות הסקונדרי אוון דניאלס וקווין וולטר.  אם הטכסנים יישארו עם ההגנה הבסיסית שלהם, הפטריוטס ישלחו את גרונקובסקי  רחב לאגפים כדיי שיגבור על הליינבקרים הטכסנים, דבר שהוא יכול לעשות. הוא גדול מדי וחזק מדי. הם יצטרכו עזרה.  הנצחון הבא של בריידי – הלילה – ישים אותו בראש מנצחי משחקי הפלייאוף בכל הזמנים עם 17.  הפטריוטס ינצחו על יותר מ-10.

 

שולחן עגול:

מנחם: אני לא רואה כיצד יוסטון תצליחצ לעצור את ברייידי לגרונקובסקי. הוא כזה גדול, כזה חזק. הם חייבים שניים כדי לעוצרו. באמצע זה יותר קל, אבל אם יתחיל לרוץ לאגפים הטכסנים בבעייה. פטריוטס מנצחת ביותר מטאצ'דאון.

 

סקוטי: הפטריוטס דרסו אותם ארק לפני חודש 14-42, אני לא רואה שום דבר שהשתנה כדי שאשנה את דעתי שהפטריוטס, במשחק ביתי, הם פייבוריטים גדולים לנצחון בטאצ'דאון אחד לפחות. מאט שאוב הוא פשוןט לא הקוורטרבק הטוב מספ]יק לנצח את טום בריידי. לא יהיה ראנאאוט כמו במשחק הראשון, אך עדיין הפטריוטס ינצחו בברור.

מייק:  הנצחון של טכסנס בשבוע שעבר על סינסינטי היה חשוב, אך שלושת ההפסדים הרצופים בסוף העונה הרימו דגל אדום גבוה מאד.  הפטריוטס הפסידו רק 1 מ-10 האחרונים. הם לא יפסידו הערב בבית. פטריוטס ב-9 נקודות.

בן: יוסטון לא מסוגלת לנצח בפוקסבורו. מאומה לא קרה מההפסד הראשון לשנות את דעתי שהפטריוטס טובה יותר, ותנצח בטאצ'דאון אחד לפחות.

רוברט: ההגנה של יוסטון נראתה SHARP נגד סינסינטי במשחק הווילד קארד בשבוע שעבר, אבל הם לא שיחקו בשבוע שעבר נגד טום בריידי והתקפת ניו אינגלנד. יוסטון חייבת לנסות לשחק על הדשא כמה שיותר, ואולי בריידי ייאבד את הריטמיות שלו כשהוא יושב על ספסל קר משך חלקי משחק גדולים. הפטריוטס תנצח אבל לא יותר מ-3 נקודות.

ברון: לי יש חוק פשוט בלתי כתוב: "DO NOT PICK AGAINST BRADY". הפטריוטס בגדול!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 32 תגובות

  1. פרופסור לס, אני מבין שאתה גם אוהד יונייטד.
    משחק כמו שיש היום, בשלוש וחצי בישראל (אצלכם בוקר), בין מנצסטר יונייטד לליוורפול, מגיע לו שיהיה לו תרד נפרד.
    היריבות בין המועדונים מוכרת ולמרות שאני אוהד הינייטד, לא אתפלא עם ליברפול ינצחו לבסוף. בכל מקרה צפוי משחק מרתק:)
    אין צאנס שאחמיץ אותו ואני מתאר לי שיש גם אוהדי ליברפול בפורום כך שיכול להיות מעניין.
    אני קונה גול אחד של פול סקול הג'ינג'י החביב עליי בעולם:)

  2. אוקיי. אני כאן. נדמה לי שהרוב יביו במשבצת של מיכאל עם טוקבק על משחק הניקס. אבל אני אהיה כאן, אפילו עם בודדים, כי אני רוצה להיות עם הפוטבול היום. לכדורסל יש נעוד המון זמן.

  3. צפיתי ( חזיתי בשידור חוזר )
    של הברונקס נגד הרייבנס
    וואו , ואין מילים נוספות .הייתי כל כך עסוק היום , תודה לאל שלא ידעתי את התוצאה הסופית.

  4. מחצית בטדי ,כרגע מפוקס באהבה הראשונה שלי
    איזה יום ספורט מטורף , ניקס , כדורסל ישראלי , בית"ר
    ביום כזה הפוטבול נדחק הצידה
    עימם הסליחה

  5. אני עדיין מנסה להתאושש במה שהלך באטלנטה.
    כזו רכבת הרים, כל כך הרבה טעויות של המאמנים במיוחד של פיט קארול.
    אם לא היה קורא לטיים אאוט בבעיטה האחרונה הם היו מנצחים.

    זה לא משנה מי תנצח בין הפטריוטס לטקסנס, בולטימור תיקח את שניהם ואת הסופרבול.

      1. תמיד לוקחים ולרוב טועים. הוא בעט ויצא לו להרגיש את הבעיטה ולכוון את עצמו. זה הצב הכי מלחיץ שיש , אם כבר יש יותר סיכוי לטעות ככה מאשר אחרי הטיים אאוט

  6. מה שמדהים אותי שאין שום משמעות לזה שלחצי מהקבוצות היה עוד שבוע להכנות . זה הספורט הכי תלוי מאמנים ועדיין זה חסר משמעות…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט