אירועי דיומא – 27.8.2016 / דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

ליגת העל (מחזור 2):

21:00-הפועל ת"א-הפועל ב"ש (שידור בספורט 5): ב"ש, המאוכזבת מהחמצת העלייה לליגת האלופות השבוע, תגיע בהרכב חסר למדי למשחק בת"א (בלי אוגו, גאדיר, ברדה ומליקסון). זה עדיין יכול להספיק מול האדומים מת"א, גם אם האחרונים מעודדים מהסכם החסות החדש שלהם עם הסינים.

הליגה האיטלקית (מחזור 2):

21:45-נאפולי-מילאן (שידור בספורט 5 פלוס): שתי קבוצות שניצלו במחזור הראשון ברגע האחרון מתוצאות פחות טובות – נאפולי מהפסד ומילאן מתיקו, נפגשות למשחק מסקרן.

הליגה האנגלית (מחזור 3):

14:30-טוטנהאם-ליברפול (שידור בספורט 2): המרסיסיידרס הם כנראה הקבוצה המשוגעת ביותר באנגליה, המגיעים אחרי ניצחון מטורף על ארסנל והפסד מאכזב לבארנלי. טוטנהאם עשוייה להיות משוכה גבוהה למדי, ודאי בחוץ.

19:30-האל סיטי-מנצ'סטר יונייטד (שידור בספורט 2): האל הקטנה היא בינתיים ההפתעה של הפרמיירליג, עם שני נצחונות כולל על האלופה לסטר. גם ליונייטד, עם הצמד החדש "פוגמהימוביץ'", יש את מלוא הנקודות, והיא מין הסתם פייבוריטית במפגש הצמרת הזה.

פורמולה 1:

מקצה הדירוג בבלגיה:

אחרי הפסקה של כחודש אחרי המירוץ בגרמניה, הסבב חוזר לבלגיה. המילטון כבר מוביל ב-19 נקודות על רוזברג ובהרבה יותר על כל השאר. מקצה הדירוג שלפני המירוץ מחר משודר היום בספורט 5 ליייב ב-14:55.

אופניים:

הוואלטה א אספניה:

קטע 7 אתמול היה עוד קטע מעבר, בו הפלוטון לא לקח שבויים. גם הפעם הקטע נגמר במיאוץ המוני, בו זכה הבלגי יונאס ואן גנכטן מקבוצת I AM. שברון לב נגרם ללואיס לאון סאנצ'ז הוותיק ולסיימון קלארק, שהיו בקבוצת הבריחה, ונתפסו ממש על קו הסיום. בגזרת המובילים לא נרשמו שינויים משמעותיים, פרט לואלוורדה שהתקרב מעט למוביל אטאפומה, לאחר שסיים שלישי בקטע. אלברטו קונטאדור האומלל שוב התרסק בדרך לספרינט הסיום, ונראה שנפצע קלות (אך לא איבד זמן, היות ומדובר בשלושת הק"מ האחרונים של הקטע). נטישות שנרשמו אתמול היו של מיכל קביאטקובסקי מקבוצת סקיי, שנטש בגלל כאבי גב (פרום ודאי לא ישמח על הנטישה הזו), ושל ריין טאראמייה, האסטוני המוכשר מקטיושה, בו התנגש רכב של אחת הקבוצות.

קטע 8 היום בין וילאלפאנדו ללה קאמפרונה הוא קטע (ראשון מבין שלושה רצופים) בו המובילים במירוץ אמורים לחזור לפוקוס. מדובר בקטע שטוח למדי עד לעלייה בדרגה 1 שמונה ק"מ לסיום. המובילים יזדקקו ליכולת "הפאנץ"" הנדרשת לעליות קצרות ותלולות כמו זו.

 

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 29 תגובות

  1. תודה דוד. אתמול נתפסו ממש מעט לפני הסיום. זה היה אכזרי. היופ סיום רצחני שמגיע לשיפועים מטורפים.
    אני אהיה בזמן הזה בדרך לסכנין ואשמח לעדכונים על התרחשויות תו"כ העלייה וכן בסיום.

      1. ממוצע 7.4%, אבל זה משקר, כי זה בעצם מורכב מחלק ראשון מתון של עד 5%, אז קיר קטנטן של 25%, שוב 1.5%, קיר קטן של 20%, קטן קצר של 8%-10% ואז עד הסיום 14%-22%.
        מבחינת שינויי שיפויים מתאים להתקפה של קינטנה על פרום שאוהב שיפוע בלי שינויים.

  2. תודה, קצת דיבורי כדורסל:

    אתמול היה טרייד קטן בין פילדלפיה ויוטה.

    פילדלפיה קיבלה את הסנטר טיבור פלייס, 2 בחירות סיבוב שני וכסף.

    יוטה קיבלה את הרכז קנדל מרשל, שלאחר מכן שוחרר.

    מה שיוצא לפילדלפיה מהטרייד הוא 2 הבחירות סיבוב שני מה-4 שיוטה מחזיקה שנה הבאה (של יוטה, ניו יורק, דטרויט וגולדן סטייט): הבחירה הנמוכה ביותר והגבוהה ביותר. זה יאפשר להם, כנראה, לבחור צמד שחקנים בין לאומיים ולטפחם באירופה, בהתחשב בזה שכל הקבוצות האלו יכולות לסיים בפלייאוף.

    פלייס עצמו לא נתן עונה טובה ביוטה (2 נקודות, 44% מהשדה ב-6.8 דקות, 12 משחקים) אבל לא רע בתור סנטר רביעי בקבוצה. לכן יכול להיות שפילדלפיה ישמרו אותו, יש לו לא מעט פוטנציאל והוא נתן כמה עונות יורוליג טובות, אבל "פוטנציאל" לא בהכרח מספיק בגיל 26.

    מה שיוצא ליוטה מהטרייד הוא סלארי דאמפ. השנה וב-2017/18, פלייס היה אמור להרוויח 3 מיליון דולר (כל שנה). מרשל החזיק בחוזה חד שנתי של 2 מיליון דולר, והג'אז הספיקו לשחרר אותו לפני שהחוזה הפך למובטח, וככה חסכו לעצמם 6 מיליון דולר.

    עכשיו יהיה להם כסף בשביל להחתים גם את גורדון היווארד וגם את דריק פייבורס על חוזים ארוכי-טווח בעתיד, לכן הטרייד הזה היה שווה מבחינתם. מרשל עצמו, רק לפני שנתיים (ב-2013/14) רכז פותח של 8.8 אסיסטים במשחק, כנראה ילך לדי-ליג.

  3. עד עכשיו מנצ'סטר לא נתקלה ביריבות קשות מדי, שזה דבר מאוד חשוב שיכול לתרום לשקט התעשייתי סביב המועדון.

    אני מאמין שאם היא הייתה פותחת עם מפגשים קשים נגד טוענות אחרות לכתר והייתה מפסידה, כבר היה נוצר לחץ במועדון הלחוץ ממילא.

  4. תודה !
    קטע ממש לא קל שכולו בסוג של מגמת עלייה שטוחה…
    ובסוף סיום קטלני שבו אני רואה נשארים 5-10 רוכבים למאבק

    1. העלייה השטוחה עד לשמונה ק"מ בסוף היא לא רצינית (200 מ' על 170 ק"מ זה כלום). השמונה ק"מ בסוף זו בהחלט הקטילה. איפה פוריטו כשצריך אותו.

    1. אם קונטאדור בריא ויש לו שאיפות נדע היום .
      אולי גם קינטנה ימצא את עצמו מעריך שדני מורינו ידבר חזק נראה אם מובי סטאר. באמת למדו את הלקח ויעבדו בשביל ולורדה הרבה שאלות פתוחות יענו היום .

  5. כמה שאלות נפתרו היום קונטאדור חזר לעצמו ולורדה הצליח לפרק את סקאי קינטנה התקיף פרום לא נשבר אך בודד והוא במקום השלישי 27 שניות מהמוביל החדש.
    ולורדה כמו ולורדה מקום שני שמעון או לא פרס?
    מקום ראשון חזר לחיים נאירו קינטנה.

  6. סיים שני בין המובילים 25 שניות מקינטנה .
    הבריחה היתה מורכבת מ 11 רוכבים כצבתי אתמול 12 המספר האידיאלי 20 קמ לסיום הפער עמד על עשר דקות המהירות הממוצעת דל המובילים הית 45 קמש רב הדרך נאירו קינטנה סיים במקום ה 12 הרוכב הראשון אחרי הבריחה 4:41 אחרי המנצח בקטע .כל הבורחים הגיעו לסיום לפני הדבוקה זו בריחה מוצלתת בעשרים הקמ האחרונים הדבוקה מחקה יתרון של 5:19 319 שניות כמעט 16 שניות לקמ המתימטיקה עובדת יפה .

  7. אם לדייק הפער הגיע כבר ל 10:20 בשיא החישוב שלי לא לחלוטין מדויק אך בהחלט נותן מושג לסדרי הגודל המדוברים למנהלי הקבוצות הטובים יש חישובי ביצועים מדויקים לכל רוכב כך.יוהאן ברוניל יכל להורות לפאולו סבולדלע בגירו 2005 להישאר בקצב הרגיל ולא להתפתות לרדוף אחרי דנילו די לוקה שהיה המוביל הןירטואלי בזמן טיפוס פסגה באחד הקטעים האחרונים או האחרון באותו גירו ואכן לפאולו נתפסו השרירים בהמשך מה שעלה לו באיבוד נקום בפודיום היה מדורג שני לפני אותו יום הימר על כל הקופה והפסיד.

  8. מי שמעוניין בקצת בייסבול, קרב צמרת ובשעה נורמלית – אז תיכף ב-11 שעוננו. האל.איי דוג'רז, שחייבים כל נצחון בקרב על השניונל ווסט (מול הג'איינטס מסן פרנסיסקו), מארחים את הקבוצה הכי טובה בכל ה-mlb, השיקאגו קאבס המקוללת, שהשנה ב-א-מ-ת חייבת לעשות את זה. אמש היה משחק מעולה (הדוג'רז איבדו יתרון 2-4 לשוויון באינינג האחרון והפסד באקסטרה אינינגס), סיכוי מצוין שגם הערב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט