פינת הגולש הצעיר: 5 השחקנים שישלטו בליגה תוך 5 שנים / נדב ניאגו, 16, מלהב

חמשת השחקנים שישלטו בNBA  בעוד 5 שנים

לא נכנסו: אנדרו וויגיניס, דיאנג'לו ראסל, ברנדון אינאגרם, ג'ליל אוקפור, ג'אברי פארקר, דמאין לילארד,

 

קריסטפס פורזינגיס:

פורזינגיס הלטבי בן ה21 מתנשא לגובה של 2.21 ונבחר בדראפט 2015 במקום הרבעי (עם שריקות בוז של אוהדי ניו יורק). הוא הצליח להפתיע את כולם כשתרם משמעותית  כבר בעונתו הראשונה  למרות שציפו שייקח לו לפחות שנתיים עד שיוכל לתרום באמת. הוא נתן עונת רוקי מצוינת שהתחילה מדהים אבל לאט לאט ירד ברמה ובמספרים (מזכיר קצת את מייקל קרטר ווילימאס בקטע הזה אבל לא) והעונה נגמרה ב- 14 נקודות, 7 ריבונאדים, 2 חסימות למשחק ואין ספור הייליטסים של שלשלות מהלכי פוסט חסימות ופולו דאנקים.

משווים אותו ל: דריק נוביצקי (עם חוש לחסימות וריבאונדים)

מה הוא צריך לשפר: בעיקרון פורזינגיס לא צריך לשפר משהו בצורה דרסטית כי המשחק שלו די שלם הוא צריך להשתפר קצת בפוסט, קצת בהגנה, קצת בריבאונד, קצת בחסימות, וקצת בפיק אנד רול.

מה ימנע ממנו: אני לא חושב שיש אצל פורזינגיס משהו שימנע ממנו להפוך למפלצת ולהשתלת על הNBA אלא משהו אצל הקבוצה שלו. כל עוד כרמלו נמצא בקבוצה והוא האלפא דוג וגם דריק רוז בקבוצה (שניהם ייקחו לו השנה הרבה מאד זריקות) וניו יורק לא תגיע לשום מקום (אולי סיבוב ראשון בפליאוף). רק כאשר הם יעזבו או אפילו רק כרמלו, פורזינגיס יהפוך לאלפא דוג וההתקפה של ניו יורק תיבנה סביבו הוא יהפוך למפלצת ועם צוות איכותי מסייע אין גבול שהוא לא יכול לקחת את ניו יורק.

 

יאניס אנטטוקנמפו (הגריק פריק)

 

אנטטוקנמפו היווני בן ה21 הוא תופעה מפני עצמה הוא נבחר בדראפט 2013 ( אחד הדראפטים הגרועים בהיסטוריה אבל הוא עוד יכול להציל אותו) במקום ה15 על ידי מילווקי באקס והספיק לגבוה מאז בחירתו בדראפט בחמישה סנטימטר, היום הוא  2.11 מ'.

הוא יכול לשחק ולשמור על כל התפקידים ובעונה האחרונה בעקבות ראיית המשחק שלו ג'ייסון קיד התחיל לשחק איתו כרכז ומאז הוא פשוט פורח, ממוצעיו העונה הם 17.5 נקודות  כמעט 8 ריבאונדים ו4.5 אסיסטים פלוס 1.5 בלוקים וחטיפה, אבל הממוצעים שלו מאז התחיל לשחק כרכז טובים הרבה יותר (ג'ייסון קיד התחיל לשחק איתו כרכז מאמצע העונה).

משווים אותו ל:  חלק אומרים לברון ג'יימס (פלוס 5 סנטימטר מינוס פיזיות) אני דווקא רואה בו סוג של מג'יק ג'ונסון.

מה הוא צריך להשתפר: אחרי סוף העונה המרשימה שהוא נתן כולם הבינו שכדי להפוך למפלצת הוא צריך לשפר דבר אחד משמעותי וזו הקליעה. אני בטוח שהוא יצליח לעשות את זה (קליעה היא דבר שרוב השחקנים משפרים במהלך הקרירה בNBA).

מה ימנע ממנו: יש שני דברים שאני חושב שימנעו ממנו להשתלט על הליגה. הראשון זה עזיבה את מילווקי בקיץ: אני לא בטוח שיש עוד מאמנים רבים שיידעו להשתמש בו כמו ג'ייסון קיד. השני זה באמת אם הוא יתגלה כשחקן שפשוט לא יכול לשפר את הקליעה משלוש שבה אני חושב שהוא יצליח.

 

קארל אנטוני טאונס

 

טאונס האמריקאי בן ה20 הוא הבחירה הראשונה של דראפט 2015 והיתה לו את אחת מהעונות רוקי המרשימות שראינו בשנים האחרונות עם ממוצעי דאבל דאבל של 18 נקודות, ו- 10 ריבאונדים. תוסיפו לזה כמעט 2 חסימות למשחק ואז, בהשוואה לעונת הרוקי המרשימה של טימי דאנקן שכללה 21 נקודות, 11 ריבאונדים ו- 2.5 חסימות למשחק, (ואם זוכרים שלטאונס יש עליו 3 שנים פור של צעירות כי טימי סיים את כל 4 שנות הלימוד שלו) ניתן להבין שטאונס הוא חתיכת שחקן.

משווים אותו ל: לא כל משווים אותו למישהו ספציפי אבל לי הוא מזכיר את טימי באופי ובמנהיגות.

הדברים שהוא צריך לשפר: המשחק של טאונס שלם לגמרי וצריך לזכור שהוא רק בן 20. יש לו הכול טוב: קליעה, הגנה. הוא טוב בהגנה ובהתקפת פיק אנד רול, והוא מאד מתאים לסנטר של הכדורסל המודרני. טאונס צריך, כמו פורזינגיס, להפוך את כל הדברים האלה מטובים למצוינים, ואני מעריך שכבר עוד שנתיים הוא יתחיל לקבל הצבעות ל-MVP.

מה ימנע ממנו: אין דבר אמיתי שימנע מטאונס להפוך למפלצת ולשלוט בNBA כי המשחק שלו שלם ואין לו חסרונות. בנוסף, הוא נמצא בסיטואציה טובה במינוסוטה גם מבחינת המאמן טום תיבודו וגם מאחר והוא מוקף בשחקנים צעירים ומוכשרים כמו אנדרו וויגינס זאק לבין וכריס דאן.

 

בן סימונס

 

 

סימונס האוסטרלי בן ה- 20 הוא בגובה 2.08 והוא הבחירה הראשונה של הדראפט האחרון על ידי פילדלפיה. הוא משחק בעיקר סמוול פוורוד ופאוור פוורוד אבל יש לו ראיית משחק מדהימה, מה שיגרום לו גם להוביל את הכדור הרבה פעמים. בעונה האחרונה הוא שיחק במכללת LSU ולמרות הדחה מוקדמת מטורניר המכללות הוא העמיד שורה סטסטיטית טובה של 19 נקודות, 11 ריבאונדים, כמעט 5 אסיסטים, 2 חטיפות וחסימה, מה שמראה שהוא שחקן שעושה הכול על המגרש.

משווים אותו ל: הוא קיבל השוואות מחמיאות ללברון ג'יימס ודרימונד גרין  וגם פחות מחמיאות לאבן טרנר. לי הוא הזכיר בליגת הקיץ את לברון ג'יימס מינוס ביטחון עצמי.

מה הוא צריך לשפר: מה שסימונס צריך לשפר בדומה לאנטטוקמפו זה הקליעה (צריך לזכור שסימונס משתמש בשתי הידיים בצורה שווה וחלק אומרים שהוא צריך להחליף את היד הזורקת ליד ימין). בנוסף, הוא גם צריך לשפר את ההגנה.

מה ימנע ממנו: סימונס הגיע ל- NBA עם דברים שרוב השחקנים משפרים ב- NBA כמו הגנה וקליעה (אני חושב שהוא צריך להישאר ביד שמאל). אני בטוח שכבר בהמשך השנה נראה ניצוצות בשני הדברים האלו, ובקיץ הוא יעבוד חזק על הקליעה וגם ישתפר מאד (יקלע מרחוק באחוזים בערך כמו לברון ג'יימס בתקופתו במיאמי).  כשזה יקרה, יפסיקו לתת לו מטר וייצמדו אליו והוא יהפוך להיות הרבה יותר מסוכן בהתקפה.

לגביי פילדלפיה, בדומה לטאונס יש לידו שחקנים צעירים ומוכשרים כמו נרלס נואל, דריו סאריץ, ג'אליל אוקפור, וכמעט שכחנו את ג'ואל אמביד.  אם פילדלפיה יעשו טרייד על אחד הגבוהים ויביאו במקומו גארד טוב אני חוזה להם עתיד ורוד.

 

אנתוני דייויס

דייויס האמריקאי בן ה- 23 הוא הבחירה הראשונה בדראפט 2012. גובהו 2.08 הוא אתלט מדהים וכשנבחר בדראפט המגוון ההתקפי שלו לא היה גדול, אבל עם הזמן הוא פיתח קליעת חצי מרחק יעילה, וקצת קליעה מהשלוש. כבר בעונה הקודמת הרבה אנשים ניבאו שיהפוך למפלצת ול- MVP, אבל מכת פציעות עצרה אותו והוא לא הירבה לשחק, ולמרות-זאת העמיד ממוצעים יפים של 24 נקודות, 10 ריבאונדים ו-2 חסימות, שזו ירידה בממוצעים מהעונה הקודמת קודמת (כמובן בגלל פציעות).

משווים אותו ל: אין שחקן שהוא מושווה אליו ספציפית אבל אני רואה בו סוג של קווין גארנט ביכולת ההגנה וההתקפה.

הדברים שהוא צריך לשפר: דייויס מצוין ברוב הדברים. הוא צריך לשפר את הקליעה לשלוש ואז הוא באמת יהיה מפלצת, והוא צריך לשפר גם את המנהיגות.

מה ימנע ממנו: הדבר היחידי שיגרום לדייויס לא להשתלט על הליגה כבר בשנתיים הבאות הוא מכת פציעות כמו בעונה האחרונה כי אז הוא באמת יכול להתגלות כדרק רוז 2.

שימו לב:

שימו לב שרק 2 מתוך ה5 אמריקאים.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
52 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

מאמר ראשון משובח.
רק את אנטוני דייויס לא הייתי מכניס כאן. הוא כבר כוכב, ולא צריך לחכות 5 שנים לשלוט בליגה.

עידן
עידן
7 years ago
Reply to  מנחם לס

כתבה מצויינת.מסכים עם מנחם לגבי דייויס.כבר היום הוא אצלי בטופ 5 עם לברון קרי דוראנט ווסטברוק.לגבי ה 4 האחרים מסכים איתך

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
7 years ago
Reply to  מנחם לס

2+

מירון
מירון
7 years ago
Reply to  מנחם לס

מחפש המלצה למשקפת לאצטדיון כדורגל.

פומה
פומה
7 years ago
Reply to  מירון

בושנל H2o אולי ?

מירון
מירון
7 years ago
Reply to  פומה

לא מבין משקפות מישהו יכול להסביר יסודות איך בוחרים משקפת ?

פומה
פומה
7 years ago
Reply to  מירון

לא יודע להסביר נחכה למומחים לאיזה מרחק אתה צריך ?

פומה
פומה
7 years ago
Reply to  מירון

אתה יציע 5 אוהד הפועל ?
או יציע 11 אוהד מכבי ?

נתי
נתי
7 years ago

יופי של מאמר
אצל בן סימונס צ"ל כמובן הבחירה הראשונה של הדראפט האחרון ולא האחרונה

גיא
גיא
7 years ago

יופי של פוסט!

לדעתי פורזינגיס יהפוך לאחלה שחקן, כזה שיכול להיות הצלע החסרה לקבוצה עם שאיפות לאליפות.
אני לא חושב שיש לו את היכולת לסחוב קבוצה על הכתפיים כמו לטאונס או לדייויס.

סימונס והגריק פריק הם מקרים מיוחדים. 2 שחקנים עם יכולות יוצאות דופן,
אבל עם בעיה אחת שעלולה להכשיל אותם –
קליעה יציבה מבחוץ.
הגריק פריק כבר הראה קצת שיפור בחלק השני של העונה שעברה, אצל סימונס מדובר על סימן שאלה גדול מאוד.

כמו המגיבים לפני, גם אני חושב שדייויס כבר עכשיו אחד מהשחקנים הדומיננטיים בליגה.

ודמיאן לילארד. הוא לא יכול להיות בקטגוריית ה-"נשארו בחוץ".
הוא כבר עכשיו אחד מהפוינט גארדס הטובים בליגה,
כאשר הוא הראה בשנה שעברה שיש לו את היכולת לקחת קבוצה על הגב כל הדרך לפלייאוף.

יואל
יואל
7 years ago

מנחם,איך שולחים כתבה?

צביקה
צביקה
7 years ago
Reply to  יואל

שלח מייל למנחם: sefersheli@hotmail.com

יואל
יואל
7 years ago
Reply to  צביקה

תודה

גלעד
7 years ago

מעולה. לילארד לא מקופח לא רק כי הוא כבר שחקן טופ 10/15 בליגה (כמו דייוויס ואגב גם טאונס לדעתי) אלא גם כי הוא בן 26 ועוד 5 שנים אמור להיות אחרי השיא כבר.
היחידים שיכולים לחוש מקופחים הם וויגינס ודראמונד.

יניב
יניב
7 years ago

אני דווקא חושב שדיוויס זה הכי באנקר בכל הרשימה(יחד עם טאונס).מטרת הפוסט אם הבנתי נכון זה לא מי יפרוץ קדימה ויהפוך לסופרסטאר אלא מי ישלוט בליגה בעוד 5 שנים וכן כבר עכשיו דיוויס סופרסטאר אבל גם אני כמו נדב בהחלט רואה אותו שולט בליגה ברמה של לברון כאשר אף אחד לא יוכל לעצור אותו ולכן כל רשימה כזאת חייבת להתחיל איתו

אפלטון
אפלטון
7 years ago
Reply to  יניב

אם ככה אז צריך גם להכניס את קיירי אירווינג, קןואי לאונרד ועוד הרבה שחקנים בני 24-25.
דייויס הוא כבר אולסטאר, שחקן נבחרת ושחקן מוכח בכל קנה מידה.

יניב
יניב
7 years ago
Reply to  אפלטון

שוב לפי התגובות כנראה לא הבנתי את מטרת הפוסט.אני הבנתי מי הולך לשלוט בליגה לא מי הולך לתת פריצה ולהפוך לסופרסטאר.מתוך הרשימה שנדב נתן אז מבחינתי יש רק 2 שיכולים באמת לשלוט בליגה(ואני מדבר על שליטה אני לא מדבר על שחקנים שיהיו סופרסטארים אלא שחקן שהוא טוב בהרבה משאר השחקנים ואילו הם רק דיוויס שבעוד 5 שנים אמור להיות הרבה הרבה יותר טוב מהיום וטאונס.לגבי לאנרד מסכים שהוא גם יכול להיות כזה בעיקר בגלל ההגנה שלו ולגבי אירווינג אז ממש לא קרוב אפילו.

גיא
גיא
7 years ago
Reply to  יניב

שאלה מעניינת, "שליטה".

כתבת שקיירי ממש לא.
וברמת המיקרו אתה ללא ספק צודק.
אם נבחר להשוות בין קיירי לבין ווסטברוק, לדוגמה. אז אני חושב שהרוב יסכימו שווסטברוק שחקן טוב יותר, כמעט בכל אספקט של המשחק.

ועדיין, יש לי תחושה שאם היינו עושים הצרחה בין ראסל לקיירי בפלייאוף האחרון, קליבלנד לא הייתה זוכה באליפות.
כך שברמת המאקרו, התשובה פחות ברורה.
לפעמים "שליטה" היא שחקן מסוים בסיטואציה מסוימת.

בשנות ה-90' , שיקגו שלטה ללא עוררין בליגה (ואני ממש לא משווה בין הקאבס לבולס), והיא לא הייתה עושה את זה ללא פיפן. אז נכון שהבולס = ג'ורדן, אבל לדעתי, פיפן "שלט" בליגה כחלק קריטי בהצלחת הבולס.

היה והקאבס ישחזרו השנה את ההצלחה מהעונה שעברה (מה שאני בהחלט מאמין שיקרה), הניחוש שלי הוא שלקיירי יהיה חלק ממש לא קטן בהישג.
והישג שכזה יציב אותו גבוה ברשימת "השולטים".

יניב
יניב
7 years ago
Reply to  גיא

לא חולק עלייך והכי מסכים שעניין ה'שליטה' הוא הכי טריקי פה וכל אחד רואה את זה אחרת.לגבי אירוויניג אז אתה לא צריך לשכנע אותי שבלי ההצגה המדהימה שלו בגמר קליבלנד לעולם לא היו זוכים באליפות.מה שאני חולק זה שגם אליפות נוספת עכשיו של קליבלנד לא תשים אותו ברשימת ה'שולטים',שאם נתייחס למהות הפוסט אז עוד חמש שנים אירווניג ללא לברון(או לברון המזדקן) לא יוביל את קליבלנד לאליפות ובאפילו לדעתי לא לשלבים הגבוהים של הפליאוף.ובזה נמדדת שליטה בעייני או יותר מזה הוא לא יחשב לאחד השחקנים הדומיננטים בליגה אלא ייחשב לסופרסטאר

אפלטון
אפלטון
7 years ago
Reply to  גיא

אני דווקא חולק עליכם בעניין השליטה וקיירי.
קיירי בשיאו (עוד 3-4 שנים) אחרי נסיון פלייאוף רב וטבעת או שתיים בהחלט יוכל ויהיה מהשחקנים המובילים בליגה.
הוא אלפא דוג שיעשה מה שצריך בשביל שהקבוצה שלו תנצח.
לא רואה אותו פחות טוב מווסטברוק בגיל 27 אלא כרכז הטוב בליגה

יניב
יניב
7 years ago
Reply to  גיא

אני אנסה להגדיר מה זה שליטה בעייני.שליטה אם נחזור לימינו אנו אז יש 2 שחקנים ששולטים בליגה לברון וקארי אחריהם יש עוד בערך שלושה שקרובים אבל עדיין לא שם וזה דוראנט ווסטברוק ואולי גם לנארד.
עכשיו שלא יהיה ספק קיירי הוא שחקן ענק ומתחרה רק עם לילארד כשחקן עם הוואבוס הכי גדולים שישאבל המשחק שלו עדיין שכונה ואם אצל ווסטברוק אני מה שנקרא מוצא הגיון בשיגעון אז אצל קיירי אני לא מוצא את זה.יכול להיות שניב צודק והוא יתפתח לאחד כזה אבל הבעיה שלי דווקא מכיוון ההגנה ולפני שתקפצו על קארי אז אני מפנה אותכם לסניגור עידו.

אפלטון
אפלטון
7 years ago
Reply to  גיא

אגב גם קיירי נתן הגנה מצויינת בגמר ואנשים שוכחים שהוא רק בן 24.
עוד כמה שנים ללמוד מלברון, ואני לגמרי צופה שהוא יהיה מהשולטים בליגה.
אולי לא על פי ההגדרה של יניב שהיא די מחמירה (לא יודע אם יהיה טופ 2 בליגה) אבל בטח שטופ 5, בהנחה שלא יהיו פציעות משמעותיות.
גם יהיה מעניין לעקוב עם הליגה תשנה כיוון ותחזור להיות ליגה של ביגמנים בעקבות כל הכישרונות הצעירים (יש 3 רק ברשימה הזו) או שעדיין הגארדים ישלטו

צביקה
צביקה
7 years ago

סימונס – נחיה ונראה. לא אומר שאין לו את הפוטנציאל, אבל כבר ראינו כוכבי מכללות רציניים ביותר שלא התרוממו בליגה. אז בואו נראה.
כל השאר – לגמרי צודק. היווני, הלטבי וטאונס – כבר מראים את כל מה שאמרת – הם כבר כוכבים בליגה ובאמת רק בני 20-21.
היווני זה סיפור טוב. הוא כבר שנה שלישית בליגה, עם גרף התקדמות נהדר. נראה איך ימשיך להתפתח.
לגבי לילארד, אני מסכים עם הכותב נדב. לא בגלל שלילארד לא עצום, אלא בגלל שהוא עכשיו כבר שולט. מוביל קבוצה להצגה מכובדת כ"כ בפלייאוף – זה אומר שאתה כבר שחקן ששולט בליגה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
7 years ago

יפה מאוד!

לדעתי פורזינגיס יהיה השחקן המוביל בניקס כבר השנה

איל
7 years ago

יפה. הייתי מתאמץ יותר בהשוואות, כי זה החלק הכי כיף.
פורזינגיס מזכיר את נוביצקי במראה. מבחינת המשחק הם לא דומים בכלום. הייתי משווה אותו לפאו גאסול. שניהם שרוכים עם טווח כמעט עד קשת השלוש וחוסמים טוב בהגנה.
גריק פריק – הוא באמת לא דומה כלום. אף פעם לא היה שחקן כמוהו. בכל זאת, לברון ומג'יק לא באמת דומים לו. הייתי אומר שאם תיקח את רונדו, תתפוס אותו באחת הפינות ותמתח, תקבל את הגריק פריק. מסירה – ידיים ארוכות – כדרור – אין קליעה – מספרים מפלצתיים.
טאונס – לא ברורות ההשוואות לדאנקן. במה הם דומים? נראה לי שהמאפיין הכי משמעותי של טאונס הוא החתוליות שלו, ולכן ההשוואה חייבת להיות להאקים, לא פחות ולא יותר. מצד שני מנחם השווה את פסטוס אזילי להאקים, אז אולי צריך למצוא השוואה אחרת…
בן סימונס – אני ממש לא בטוח שהוא הולך לשלוט בליגה בשנים הקרובות אבל אם בהשוואות עסקינן, אני אלך פעם נוספת על פורמט ההגדלה והפעם אגנוב השוואה מגיא – ג'ייסון קיד.
אנטוני דייויס – טוב, הוא באמת מזכיר קצת את גארנט.

גיא
גיא
7 years ago
Reply to  איל

השוואה מעניינת, טאונס ואלאג'ואן.
לטאונס יש יד רכה יותר מלאקים בתחילת דרכו,
אלאג'ואן היה שחקן הגנה מדהים כבר מהדקה הראשונה שלו ב-NBA.

אבל יש המון דמיון, כמו שכתבת – בעיקר התנועה, עם ובלי הכדור.

יניב
יניב
7 years ago
Reply to  איל

אני חושב שההשוואה לדאנקן לא באה מצורת המשחק אלא מהבשלות והשקט שהוא הפגין בעונת רוקי ולכן הוא כל כך מזכיר את דאנקן לרבים

איל
7 years ago
Reply to  יניב

באמת יש משהו בהבעה שמזכיר את דאנקן

גיא
גיא
7 years ago

4 שחקנים לא אמרקאים לפחות לפי נבחרת טאונס משחק ברפובליקה הדומיניקנית חוץ מזה פוסט נהדר ולא הייתי מכניס את דיוויס נחשב כבר ככוכב

עידן עופר
עידן עופר
7 years ago

אחלה כתבה, תודה. אני לא מסכים לגבי 2 שחקנים, בן סימונס ואנטוני דיוויס

עידן עופר
עידן עופר
7 years ago

סימונס עוד לא שיחק דקה בליגה, ועם כל הפוטנציאל שלו, ככה גם סימני השאלה, הקליעה, הקבוצה שבה הוא הולך לשחק. אני פשוט חושב שהסימן שאלה יותר מדי גדול.
לגבי דיוויס, בעיניי הוא כבר בטופ 5, אף על פי שהעונה האחרונה לא הייתה טובה, בשיאו הוא הפאוור פוורורד הטוב בליגה.

רשמת שדמיאן ליליארד לא נכנס לרשימה. הוא כמו אנטוני דיוויס לא צריך להיות בה, כי הוא כבר שם, בטח אחרי העונה האחרונה. כריס פול כבר בן 31, ליליארד עכשיו מגיע לשיא וביחד עם סי ג׳יי מקולום הוא הולך להוביל את פורטלנד למקומות יפים.

Mbk
Mbk
7 years ago

דוויס לא צריך לשפר שום קליעה ל 3
זאת טעות בקונספט ששחקן גבוה צריך להפציץ מדאון טאון
קאזינס זרק כמות שלשות השנה שמתאימה לשוטינגארד
דוויס הוא ה real deal
עם סימונס הייתי נזהר , הוא עוד לא הקפיץ כדור בליגה

בנוסף לטאונס הייתי מוסיף את וויגנס הוא יכול להיות יחד עם טאונס צמד ברמה של שאקובי לעניים

אחלה פוסט נדב , שכחת את דראגן בנדר במקרה ?? 😉

אחד העם
אחד העם
7 years ago
Reply to  Mbk

חחחח

נדב ניאגו
נדב ניאגו
7 years ago

אחרי העונה האחרונה של דייויס הוא לא טופ חמש בליגה
השנה הוא יצטרך להוכיח שהוא לא שחקן פציע

גיא
גיא
7 years ago

איך קובעים "טופ 5 בליגה"?

קאווי לנרד, הוא שחקן טופ 5?
יש מי שיטען שהוא אפילו לא טופ 2 בעמדה שלו, אז איך הוא יהיה טופ 5 בכללי?

6 שחקנים סיימו בשנה שעברה עם 26+ ב-PER,
3 PG (קרי, ווסטברוק, פול), 3 SF (דוראנט, לברון, קאווי)

אז אין שחקן פנים בטופ 5 של הליגה?

בגלל כשבודקים את הנתונים של שחקני הפנים, אז ללא ספק אלו של דייויס הם הטובים ביותר.
לדעתי מי שהוא שחקן הפנים הטוב בליגה, כזה שהוא דומיננטי ב-2 צדדי המגרש, הוא בהחלט נמצא (לדעתי) בטופ 5.

ניר
ניר
7 years ago

תודה! סוף סוף מישהו מכיר בעונה המאכזבת והעלובה של דיוויס. שבינתיים הוא הבטחה ותו לא.
מאמר מצויין!

אחד העם
אחד העם
7 years ago

הלו, היו כמה פציעות.. לא?

אלעד אייל
אלעד אייל
7 years ago

נדב יופי של פוסט בכורה תענוג לקרוא.

ברוך רובין
ברוך רובין
7 years ago

פוסט יפהפה אך אני לא מסכים איתו, פורזינגס נתקל בקיר הרוקי למרות שהתחיל כהפתעת העונה חלה אצלו ירידה אני הרבה יותר מתרשם מדאנגלט ראסל (שנפגע מפסטיבל קובי ומאמן דפוק, אך הוכיח שהוא כוכב ממרץ). 2. אנדקו וויגנס חייב להיכנס לרשימה הזו מגן מצויין (למרות שהוא לא מצליח לעבור חסימות, לדעתי נוסע מחוסר ריכוז) אם ישפר את הקליעה מ3 יהיה בלתי עציר (צעד ראשון מהמם וכתפיים רחבות). 3.גואל אמביד לדעתי ללא ספק הפוטנציאל הגדול ביותר בפידלפיה השאלה אם יש לו את החוסן הפיזי להחזיק עונה של 82 משחקים (למרות שאיבד שנתיים קריטיות), סימונס אכזב אותי מאוד בליגת הקיץ (אם הקליעה האיטית) למרות שיש לו סט יכולות נדיר, ההשואאה ללברון גיימס כלל לא נכונה לטעמי, הדבר היחיד שנכון שהוא צריך קבוצה שבנוייה בדיוק בשבילו (בדומה לגיימס).
לגבי דיוויס, הוא חייב להיות קרוב לסל ממש לא לזרוק מדאון טאון, או להוביל כדור מדובר על השחקן הקטלני בליגה בפיק אנד רול עם גארד איכותי השמיים הם הגבול (כוכב יחודי מאוד בליגה) למרות שירדה המחשבה שהוא יכול להיות עוגן הגנתי בדומה לגראנט(הקבלת החלטות שלו בהגנה לא השתפרה בניגוד לציפיות).
4. טאונס הגיע לליגה עם סט יכולות שלא מתאים כלל לגילו (בדומה למקרה של דוראנט למרות התפקידים השונים), אני מאמין שהשנה הוא כבר אולסטאר ותוך כמה שנים אחד מ5 השחקנים הטובים בליגה (למרות שלדעתי האישית לאמביד פוטנציאל גבוה יותר).

ברוך רובין
ברוך רובין
7 years ago

*דאנגלו ראסל אנדרו וויגנס

Ljos
Ljos
7 years ago

הערה לגבי פורזינגראס – חלק מהירידה שלו במהלך העונה נבעה בגלל המאמן. קורט ראמביס הכריח את קריטאפאס לשחק מתחת לסל בהתקפה, וככה נטרל ממנו את הנשק הטוב ביותר שלו בהתקפה – הקליעה. מתחת לסל הוא נתקע במאבקים פיזיים שהוא לא היה מוכן אליהם ונכשל.

ברוך רובין
ברוך רובין
7 years ago
Reply to  Ljos

כמובן שיש חלק, פישר אינו מאמן מצויין ואפילו אינו סביר אך חייב לתת לו נקודת זכות הוא נתן לילד יד חופשית.

סומסום
סומסום
7 years ago

4 מה-5 שלך לא אמריקאים. מה שעוד יותר מחזק את הרצון לראות משחק אולסטאר, ארה"ב נגד שאר העולם. יאניס, וויגינס, סימונס, פורזינגיס, טאונס – חמישיה מלהיבה בהחלט עם בסקטבול איי.קיו בשמיים.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  סומסום

לא יהיה שונה הרבה מהאולימפיאדה. האמריקאים ינצחו ב-20 הפרש, אם ישחקו ברצינות ועם כל הקנונים.

רכס
רכס
7 years ago
Reply to  מנחם לס

מאמר מצוין ממש משקפיים אני קצתחלש בראיה מישהו יכול לעזור בהצלצה למשקפיים ?

רועי ויינברג
רועי ויינברג
7 years ago

סימונס סימן שאלה ענק, מסכים בקשר לכל השאר

KingJames23
KingJames23
7 years ago

אני מחכה לראות מה סימונס יעשה

אסף
אסף
7 years ago

אצל סימונס וגם אנטטקומבו התכונה שצריכה להתפתח היא מנהיגות הרבה יותר מקליעה

Berch
Berch
7 years ago

כתבה מעולה.
כדאי אולי לסווג אותה בשחקנים מעל 2.08

ישראל קרמר
ישראל קרמר
7 years ago

ושים לב שארבעה מהחמישה הנוספים שלא נכנסו הם אמריקנים ואחד קנדי שזה קרוב.

ישראל קרמר
ישראל קרמר
7 years ago

כלומר שישה מהעשרה הם אמריקנים ואחד קנדי (ושניים הם אירופאים).

ישראל קרמר
ישראל קרמר
7 years ago

ואחד אוסטרלי.