אירועי דיומא – 24.08.2016/מתן גילור

כדורגל

פלייאוף ליגת האלופות (כל המשחקים בשעה 21:45)

מנצ'סטר סיטי (אנגליה)-סיטאווה בוקרשט (רומניה) – שידור בערוץ הספורט (55/555). המשחק הראשון הסתיים בתבוסה 0:5 לזכות מנצ'סטר סיטי שתעלה בקלות.

רוסטוב (רוסיה)-אייאקס אמסטרדם (הולנד) – שידור בערוץ 5+ (56). המשחק הראשון הסתיים בשוויון 1:1. רוסטוב פתחה את העונה בצורה טובה והשיגה 2 ניצחונות, תיקו, והפסד בודד בחות נגד זניט סנט. פטרסבורג החזרה 2:3. מגיעה למשחק אחרי ניצחון 0:3 בשבת. אייאקס פתחה את העונה לא טוב ואחרי 3 מחזורים היא עם 4 נקודות, כשבשבת הפסידה בבית. לאור הכושר הנוכחי, יתרון הביתיות ושער החוץ, אני הולך עם הרוסים.

בורוסיה מינשנגלדבאך (גרמניה)-יאנג בויז ברן (שוויץ) – פריצות בערוץ ספורט לייב (58). המשחק הראשון הסתיים בניצחון של הגרמנים 1:3 והם יעלו שלב.

אפואל ניקוסיה (קפריסין)-קופנהגן (דנמרק)- פריצות בערוץ ספורט לייב (58). המשחק הראשון הסתיים בניצחון 1:0 לדנים. הקפריסאים טרם החלו לשחק בליגה שנפתחה בקפריסין בשבת האחרונה ונחו לקראת המשחק. קופנהגן פתחו את העונה מצוין והשיגו בששת המחזורים הראשונים 4 ניצחונות ו-2 תוצאות תיקו (אחד מהם בשבת). בגלל כושר המשחק ותוצאת המשחק הראשון, ולמרות הביתיות והמנוחה של ניקוסיה, אני מהמר על קופנהגן.

רד בול זלצבורג (אוסטריה)-דינמו זאגרב (קרואטיה) – פריצות בערוץ ספורט לייב (58). המשחק הראשון הסתיים בשוויון 1:1. זלצבורג פתחו את העונה לא רע והם עם שני ניצחונות רצופים. מבחינת הזווית הישראלית, מואנס דאבור משחק בקבוצה. זזגרב פתחה את העונה עם 5 ניצחונות ותיקו בששת המחזורים הראשונים וכעת רצף הניצחונות עומד על 4. זאגרב מנוסים יותר, אך על הנייר הסגל של זלצבורג איכותי יותר (לכל הפחות מבחינת שווי השחקנים). האוסטרים ישימו קץ לאכזבות הרצופות שלהם במוקדמות ויעפילו לשלב הבתים.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

וואלטה א אספניה

קטע 4 של אתמול היה עוד קטע שהסתיים בפסגה, הפעם מדרגה 2. בקטע זכה הצרפתי הצעיר ליליאן קלמיאן מקבוצת Direct Energie הקטנה, לאחר שפרץ קדימה מקבוצת הבריחה. שני אחריו הגיע דארוין אטאפומה, הדומסטיק הקולומביאני המצויין של BMC, שבזכות הישגו זה עלה למקום הראשון. לקבוצתו יש עכשיו כאב ראש על רקע ההחלטה לגבי מוביל הקבוצה בהמשך, עקב דעיכתו המתמשכת של טי ג'יי ואן גארדרן, וגם לאור העובדה שסמואל סאנצ'ז הוותיק והטוב נמצא במקום השישי. אשר לחבורת הצמרת, כל הרוכבים בה הגיעו יחדיו, וכך ואלוורדה, פרום, צ'אבז וקינטאנה ממוקמים כחצי דקה אחר המוביל החדש.

קטע 5 של היום בין וויוויארו ללוגו צפוי להיות הרבה פחות קשה מקודמיו. הקטע בן 171 הק"מ הוא קטע מעבר הכולל פסגה בודדת מדרגה 3 במהלכו. לפיכך הקטע פחות מתאים למטפסים ויותר לאול אראונדרים מסוגם של פיליפ ז'ילבר, סיימון גראנס או ניקי טרפסטרה. חבורת הצמרת ככל הנראה תנצל את הקטע לסוג של התאוששות, ולא צפויים שינויים משמעותיים בתמונת ההובלה.

בייסבול

בין משחקי הערב:

בוסטון 2 – טורונטו 1

קליי בוכהולץ מנצל הכי טוב שאפשר את מקומו ברוטציה של הבוסטון רד סוקס. הפיצ'ר הימני נתן עוד משחק טוב כשהוא מצמצם את הטמפה ביי רייז ל-HIT אחד ס"ה. הוא הסתיר בכל יום גרוע גם של בוסטון כשהם מנצחין 1-2. זהו נצחון 10 ב-12 משחקים לרד סוקס, והם 54-71, בשוויון עם טורונטו למקום ראשון ב-AL איסט.

ניו יורק מטס 7 – סינט לואיס קרדינלס

וילמר פלורס וג'סטין רוגיאנו היכו הום ראנס. אסטרובל קבררה חבט 3 HITS.

משחקי מחר:

 

 

 

Subscribe
Notify of
19 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
פומה
פומה
7 years ago

הקטע מתאים גם לולורדה ולפרום ….פחות לקינטנה .
טבל נראה שיסתיים דוקא במיאוץ המוני תנאי רוחות לא בדקתי אך יכולות לשנות משמעותית את הסיפור.
יש 22 קבוצות במירוץ החלו 198 רוכבים ולכמה מהן יש מאיצים לכמה יש בורחים ולכמה מהן יש שענים מצטינים
קטע כזה גורם לי להתגעגע ליעקב פיל הדני המצוין מקבוצתו של ריס שתמיד ברח לא זוכר שזכה אי פעם .
או גם לקב קלמה עם המאמן דירקטור טכניקו וינסנטה בלדה ששלח שני מתאבדים קדימה בורח אחד בפעם להתקפה כפולה כדי לשבור את הפלוטון ולתת לולורדה להגיח מאחור טכניקה שעבדה פעם אחר פעם להפליא .
הבורח השני היה בדרך כלל רובן פלזה הראשון היה דוד בלאנקו שמזמן לא שמעתי עליו ולא על קרלוס גארסיה קיזדה ואחיו שני האסים שהצטינו בירידות מקב קלמה .
מוביסטאר בטור לא נראתה דומה לאותה קלמה אך בולטה הזו עם ההרכב הנוכחי עם רורי הגבוה ורובן החדש זו מוביסטאר אחרת רעננה רעבה שונה .
יש לה את קינטאנה שהיכולת שלו גורמת לכאב ראש גדול ….
אך ולורדה בסגנון הזה נראה שוב אותו ולורדה מ 2002-3 .
סגנון כל כך משפיע על יכולות של רוכבים .

מתן גילור
7 years ago
Reply to  פומה

אין ספק שבניגוד לטור, בוואלטה מוביסטאר הם אלה שנותנים את הטון.

פאקו
Admin
7 years ago

הביתיות כנראה בכל זאת נותנת איזשהו יתרון.

פומה
פומה
7 years ago

לא ממש ביתיות למוביסטאר בגליסיה.
מה גם שלרןדריגז היה בטור את הקטע הכי ביתי שיכול להיות בקירה אנדורה ולא עשה שם כלום.
לאנס ארמסטרונג התקשה בקטע שהסתים בחירונה בטור וקונטאדור השפיל אותו בעליה לארקאליס .
לדעתי הסגנון של מוביסטאר שונה מישהו עשה שם שיעורי בית מהטור.
אולי לולורדה פשוט נמאס וזרק אולטימטום ?

פומה
פומה
7 years ago

לאנס גר שנים בזירונה חירונה .

המשגיח
המשגיח
7 years ago

מתן – מבחינת המדרגה, מה עדיף לישראל, ניצחון של ניקוסיה או קופנהאגן?

אגב, מקבלים יותר ניקוד על ניצחון בליגת האלופות מאשר בליגה האירופית?

מירון
מירון
7 years ago
Reply to  המשגיח

משגיח אולי אתה מבין במשקפות ?

מתן גילור
7 years ago
Reply to  המשגיח

החל משלב הבתים ואילך, בשני המפעלים – ניצחון=2נק', תיקו=1 נק'. בליגת האלופות יש יותר בונוסים (למשל, 4 נק' על העפלה לבתים/שמינית).
מה עדיף לנו זה ספקולציה ובלאו הכי שתיהן תגענה לשלב בתים זה או אחר, אבל בשליפה, עדיף לנו שדנמרק תצבור מאשר שקפריסין. עם זאת, במקרה שהעונה תהיה הצלחה אירופאית מסחררת, אז דווקא כישלון דני יכול לסייע לנו.

המשגיח
המשגיח
7 years ago

מעניין אם נחזור יום אחד למקום ה-15.
אתה זוכר שכמעט היו לנו שתי נציגות בליגת האלופות? איזה פספוס…

מתן גילור
מתן גילור
7 years ago
Reply to  המשגיח

למה כמעט? אם מכבי לא סופגת מרוזנבורג בתוספת הזמן היו 2 בשלב הבתים באותה העונה. כלומר היו 2 במוקדמות.

המשגיח
המשגיח
7 years ago

זו הייתה הכוונה

המשגיח
המשגיח
7 years ago

הייתי במשחק המקולל נגד רוזנבורג

פומה
פומה
7 years ago

ולורדה בטור 2012 למרות שבולטה אותה שנה הדהים היה מחוק לגמרי גם השנה . בטור ולא הזכיר בכלום את ולורדה של טור 2005 אותו ניצחון בסיום הקטע בעליה על באסו לאנס ומנצבו .

סומסום
סומסום
7 years ago

בייסבול:
תיקון – בוסטון ניצחה את טמפה ביי הגרועה מתחתית הבית, לא טורונטו מראשות הבית. הרד סוקס והבלו ג'ייס בראשות האמריקן איסט, במאזן זהה 54-71 (נותרו להן עוד 37 משחקים, הישורת האחרונה לפוסט-סיזן), רק 2 משחקים מעל בולטימור. בית צפוףףף.

בקרב ראש בראש בנשיונל ווסט, הדוג'רז מאל.איי ניצחו בבית את הג'יאנטס מפריסקו והגדילו את היתרון ל-2 משחקים. הסדרה נמשכת היום והיא כמובן קריטית. אחרי שהדוג'רז ניקבו את האייס של הג'יאנטס, בומגרנר, הערב מגיע האייס השני, ג'וני קואטו.

הערב סיבוב מלא – 15 משחקים, כולל 3 סדרות אינטר-ליג (הנשיונל נגד האמריקן), כולן צמרתיות ומעניינות: הבלטוואי סירייס של וושינגטון ובולטימור, קנזס האלופה תנסה לסגור את הפער ולהשתחל לפוסט סיזן מול מיאמי (קנזס לא תספיק אבל יש לה ראן יפה מאוד לאחרונה), ויוסטון בפיטסבורג, כ"א מהן חייבת כל נצחון כדי להישאר למעלה.

המצב בליגות, כאן. למי שלא יודע: אלופת כל בית עולה לפוסט-סיזן, ו-2 הקבוצות הנוספות עם המאזן הטוב ביותר, לא חשוב מאיזה בית, זוכות בוויילד-קארד – משחק אחד ויחיד על כל הקופה, שהמנצחת ממנו מצטרפת ל-3 אלופות הבתים לפלייאוף:
http://mlb.mlb.com/mlb/standings/index.jsp

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

רוב סגדין רץ כל הדרך מהאאוטפילד לדגאאוט, קיבל את כל ההיי פייבס, ונעלם ישר לקלבהאוז.
"אני חושב שהוא אפילו לא התקלח" אמר המנג'ר של הדודג'רס רוג'רס. הצעיר חבט את ההום רן שלו השני במייג'ורס, ולא פחות ולא יותר מאשר נגד מדיסון בומגרנר, ועף לבית החולים ללידה של בנו הראשון , והוא אפילו החמיץ את סוף המשחק, ונצחון החוץ המתוק של הדודג'רס 9-5 על הג'איינטס.
הערב העל מתחיל מחדש.
סג'גין בן ה-27 שיחק 561 משחקי מינור ליג לפני שזכה לעלות למייג'ורס (היאנקים העלו אותו לכמה משחקים למייג'ורס אבל הורידו אותו מיד). אני מקווה שהפעם זה קבוע והוא נשאר במייג'ורס.
קורי סיגר, ג'סטין טרנר, ואדריאן גונזלס חבטו 8 עם 4 RBI'S והדודג'רס הגדילו את ההובלה ב-NL ווסט לשני משחקים.

הדודג'רס היא הקבוצה הפצועה ביותר בהסטוריה ששלשום הכניסה את שחקנה מס' 27 – שיא קלובי למייג'ורס – ל-DISABLE LIST

Mbk
Mbk
7 years ago
Reply to  מנחם לס

צריך לקוות עבורם שקלייטון קארשו יחזור בריא
אני לא זוכר פיצר ששלט ביד רמה בליגה והסריח בפוסט סיזן
קארשו שומר על ERA באזור ה 1.8 , זה פסיכי בעידן הזה של המשחק

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  Mbk

צןדק

סומסום
סומסום
7 years ago
Reply to  Mbk

אסור לו לראות בפוסט סיזן את הקארדז. עושה במכנסיים.
לא שעם וושינגטון יהיה יותר טוב, לא רואה את הדוג'רז מצליחים לצאת מהנשיונל השנה. יש 2 קבוצות הרחק מעל היתר.

רכס
רכס
7 years ago

מחר יום נחמד בוולטה.