מעורב אולימפי ליום רביעי / מנחם לס

 

1. לשה טלכדזה, ג'לוב ג'ורג'יאני, הרים 473 ק"ג (בלחיצה והנפה) – שיא עולמי

 

רבותי, זה כמעט חצי טון בשתי הרמות, אחת ה-SNATCH ) 215) ק"ג, והשניה 258 ק"ג ב-CLEAN AND JERK . הוא אפילו לא משקל כבד. רק בכיתת ה-105 ק"ג. הוא ניצח את הפייבוריט בחדד סלימי מאיראן.

 

2. הפתעה ב-1500 נשים

 

הקנייתית פיית' קיפייגון עברה לפני הישורת האחרונה את האיתיופית גנזבה דיאבבה, ואז פתחה הפרש של 6 מטרים שהאתיופית לא הצליחה להקטין. היא התקבלה בשריקות בוז על האשמות בין האתלטים ובעולם הא"ק על שימוש בחומרים אסורים, אבל היא אף פעם לא נתפסה ולא הואשמה. אבל מאמנה ג'מה אדן לא רק נתפס, אלא הואשם וקיבל עונש מאסר על נתינת חומרים אסורים לאתלטים שהוא אימן

הקנייתית סיימה ב-4:08.92 דק' לפני האיתיופית עם 4:10.27. שתי האמריקאיות ג'ני סימפסון ושנון רוברי סיימי מקום שלישי ורביעי, וזאת המדלייה הראשונה אי פעם לרצה אמריקאית במרחק הזה. מקום 3-4 לאמריקאיות ב-1,500? הישג עצום!

 סימפסון אמרה משהו בסגנון "התפוח לא נופל רחוק מהעץ":

“I think that you know a tree by the fruit that it bears,” said Simpson. “And if a tree bears sour fruit, then the fruit around it are likely infected. And so I think that if WADA is on the case, they’ll find what they need to find. I hope so.”

 3. הפתעה: מתברר שג'נינגס וולש ואפריל רוס  כן יודעות להפסיד באולימפיאדה!

קרי ג'נינגס וולש ואפריל רוס, האלופות הנצחיות, המופלאות והמדהימות (מארה"ב כמובן) של כדורעף החופים האולימפי, מי שהיו מחזיקות מדליית הזהב בכדורעף החופים באולימפיאדות אתונה, בייג'ינג ולונדון, מי שניצחו בקלות ובקלילות את כל מתחרותיהן עד כה הצליחו היום להפסיד!

מול אצטדיון מלא, רועש וגועש הן הפסידו בחצי הגמר כדורעף החופים בשתי מערכות הרואיות (22-20 ו- 21-18) לברזילאיות סייקס דה פרייטאס וברנצ'וק.

הברזילאיות תתחרנה על מדליית הזהב נגד הגרמניות לורה לודוויג וקירה וולקנהורסט שניצחו מצידן את הצמד הברזילאי הנוסף: לריסה פרנקה מאסטריני וטלילה רוחה.

פשוט לא להאמין.

4. כל שיפוט האגרוף באולימפיאדה מושחת מהטבור עד הראש והרגליים

 

המתאגרף הראשון שהתלונן על השיפוט באולימפיאדה היה מתאגרף אירי שהפסיד למתאגרף רוסי וטען ש-"יש לו הוכחות שפוטין שילם הון לשופטי אגרוף להטות תוצאות קרבות אגרוף לטובת האדומים":

The latest intervention came after Ireland’s Michael Conlan accused Aiba, of corruption “from the core right to the top” after losing in the bantamweight quarter-finals to the Russian Vladimir Nikitin. “They’re fucking cheats,” he shouted into the ringside microphone. “They’re known for being cheats. Amateur boxing stinks from the core right to the top.”

היום יצאו ידיעות שנשיא AIBA (ארגון האגרוף הבינלאומי) CK WU הוא מושחת לחלוטין, וכמה מהתוצאות של קרבות האגרוף היו כל כל מוטות, מוזרות, וממש שקריות שישנם קולות לבטל את כל האגרוף באולימפיאדה כתוצאה מ-
String of controversial decisions of great bias and injustice"
שמעולם לא נראו באגרוף ברמה כזאת.

מאמן הנבחרת האמריקאית יצא בהצהרה:“President Wu needs to resign, as well as the executive director and the senior staff. Every RJ referee and judge and ITO [international technical official] needs to be suspended. That’s the only way it’s going to change.”

קונלן הוסיף:

Conlan added: “I’ll never box in this competition again. If people watch this Olympic Games and they see some of the decisions … I think boxing is dead. It’s about whoever pays the most money. Whoever has the biggest [influence] wins.”

אתמול עוד  רוסי ניצח קרב  ש-AP אמר שהוא "הפסיד ללא ספק":

On Monday night, there was widespread outrage after another Russian, the heavyweight Evgeny Tishchenko, beat Kazakhstan’s Vassiliy Levit to claim gold. Tishchenko was booed by the crowd after the decision.

The USA head coach, Billy Walsh, meanwhile, told the Guardian that he believed the contentious decisions had made it the worst Olympics since Roy Jones infamously lost a light-middleweight contest in 1988 that became a byword for scandal.

“We all wonder why we are out here working our socks off trying to get our guys ready. They give us the rules and we try to get our guys to adhere to those rules and then fight in that fashion and then we do and we don’t get it,” said Walsh. “It’s the worst games since 1988 when Roy Jones got robbed in the final.”

6.  110 משוכות – זהב ראשון אי פעם לג'מאיקה במקצוע

(המנצח? נושא הכדור לשעבר של אונ' ארסנסאו)

Final
Completed
Athlete Time

Gold
Omar McLeod
Jamaica
13.05s

Silver
Orlando Ortega
Spain
13.17s

Bronze
Dimitri Bascou
France
13.24s
4
Pascal Martinot-Lagarde
France
13.29s

 7. הלב נשבר ממש

 

 

 

 

אני שונא את שבדיה המדינה, ואני שונא שבדים. (ואגב, ישנה לי עוד חדשה עבורכם: השבדיות – רובן – מה זה מכוערות!)

הייתי בשבדיה ארבע פעמים בחיי, פעמיים בוועידות מדעיות, ופעמיים עם אשתי גייל, שהיא ממוצא שבדי והיינו פעם שם לביקור 'תיירותי', ופעם אחת עם אחותה ואחיה התאום למן חיפוש מקורות.

כל פעם שהייתי שם שנאתי אותם יותר. נמאס לי לשמוע את השנאה שלהם לארה"ב ולישראל. כשהייתי שם עוד כשהיתה בריה"מ, והם היו פרו-בריה"מ ואנטי ארה"ב בצורה הבוטה ביותר.

ואתם צעירים מדי לדעת על ברנדוט. עוד  שבדי בנזונה. הוא היה רוזן ממשפחת המלוכה השבדית שמונה ע"י האו"מ לסדר את חלוקת פלשטינה בין ישראל והערבים. התכנית שלו היתה שירושלים תהיה ערבייה וחיפה נמל "מעורב" ששייך ליהודים והערבים.

הוא נרצח. היה זה הרצח הפוליטי הראשון בישראל.

טוב שנרצח. היה אנטישמי עם קבלות (אוקיי, אנטי יהודי).

 

 Watching Sweden is awful. Here's why they're so boring and why that makes everyone mad.

(NY POST)

השבדים הם ANNOYING. מעצבנים. מנגנים על העצבים. OBNOXIOUS. מגעילים.

הם גם משחקים כמו שהם, לפחות קבוצת הנשים המכוערות שלהם, ובראשן המאמנת המגעילה שלהם (שהיתה מאמנת נבחרת ארה"ב לנשים כשהן זכו במונדיאל וכבר אז אמרו עליה שאין לה מושג. מה כן, שתמיד יש לה זה מזל).

נגד האמריקאיות הם יצרו בונקר מהדקה הראשונה וקיוו לנצח בפנדלים. הופ סולו הכניסה להם כפי שמגיע להן.

היום הן עשו אותו דבר לברזילאיות. יכולת להשכיר את חצי המגרש של הברזילאיות משך 95% מזמן המשחק. המגעילות רק עמדו בהגנה והברזילאיות המצויינות והקלילות לא הצליחו לפצח את הבונקר.

הם הגיעו למטרה שהציבו לעצמן: פנדלים.

והן ניצחו 4-3.

כמה כאב לי הלב על הברזילאיות האלה שהן פי עשר טובות מהשבדיות.

אני בטוח שכל אחד שאיננו שבדי יהיה נגדם בגמר. הן ניצחו שתי קבוצות טובות בהרבה מהן ששיחקו כדורגל חיובי, והן ניצחו במשחק שלילי. הן לא שמות קצוץ על שאר העולם. כשהכל ייגמר המכוערות תחזורנה לארצם הדפוקה, ויתחבאו שם כל החורף עד הקיץ הבא.

בשלב הראשון כשהן שיחקו משחק פתוח, הברזילאיות ניצחו 1-5 במשחק כדורגל. היום נגמר 0-0 במשחק שאיני יודע כיצד לכנות אותו. כדורגל הנשים נלחם על קיומו. נלחם על מקומו בעולם הספורט. השבדיות האלה לא שמות כוס וחצי כוס על הורדת כדורגל הנשים לתחתית בריכת הצואה. העיקר שייקחו מדליית זהב, מדלייה שלא מגיעה להן.

 

8. הדרלינג האמריקאיות עשו זאת בקרקע

 

 

 

מה שאתם רואים בתמונה היא ה-SIGNATURE MOVE של סימון ביילס, AND SHE NAILED IT!  the Biles, התרגיל נקרא על שמה כי היא היחידה המסוגלת לבצע אותו:  a double layout with a half-twist and a blind landing.

זאת היתה אחת ממדליות הזהב הבטוחות ביותר בכל האולימפיאדה, וסימון לא איכזבה. עם מדליית הזהב הזאת היא הפכה ס"ה למתעמלת הרביעית בהיסטוריה לזכות בארבעה זהבים באותם משחקים אולימפיים.

 מדליית זהב "בטוחה" אחרת היתה על הקורה. אבל על הקורה הסיכוי לשגיאה הוא גדול בהרבה מאשר בהתעמלות קרקע, ובאחד התרגילים היא איבדה את שיווי משקלה. בקרקע הסיכוי לשגיאה הוא קטן, והיא ברחה עם ה-15.966שלה מכל המתחרות. אלי רייזמן היהודיה, בת קבוצתה, היתה מושלמת כמעט בתרגילה היא, אך רמת הקושי היתה נמוכה יותר, ולכן המקום השני.
Women’s Floor Exercise Final
Result
Gold United StatesSimone Biles 15.966
Silver United StatesAlexandra Raisman 15.500
Bronze BritainAmy Tinkler 14.933
4 ItalyVanessa Ferrari 14.766
5 ChinaWang Yan 14.666

9. עשר הנשים המהממות של ריו

10. הידעתם שקפיצה לגובה הוא הניתור היחיד בספורט שאתה מנתר בו עם שתי ידיים נעות יחד אחורה, ואז חצי הדרך קדימה באותו כיוון?

 

 (דרק דרואין, אלוף האולימפיאדה)

11.  יוסיין בולט מבטיח "לנסות לשבור את השיא ב-200"

 יוסיין הבטיח היום (אתמול):

" I vow to go all out to smash my world record in the 200 meters and sign off my Olympic career in style"

הוא אף פעם לא דיבר ככה ואף פעם לא הבטיח דבר. להיפך. כשהיה לו הרווח מספיק גדול הוא תמיד חייך וסובב ראשו כי לבנאדם הזה השואו חשוב יותר מעוד איזה שיא עולם. לכן תמיד הוא השאיר אותנו פעורי פה עם הרגשה שהוא יכול לרוץ הרבה יותר מהר.

הפעם הוא אמר:

“I will definitely have enough rest and energy to try,” Bolt said, when asked if he could best his own world mark of 19.19. “I have two days, I have long days now to rest. Tomorrow I will show much better progress, I have to run faster. It is a championshipm and maybe my last individual race

הוא הביע מזמן את רצונו להיות האנוש הראשון – ומי יודע אם לא האחרון בימי חייכם – לרוץ 200 מתחת ל-19 שניות.

מחר – היום – זה הצ'אנס שלו!

 

 12. הנבחרת בכדורעף חופים

 

 

 

 

-עיתונאי: נו, פול (פול ג'ורג'). איך היה הכדורעף?

פול: שלי מעולה. האחרים? שלא נדע.

-מה רע?

חסרי קואורדינציה. זה הכל.

-לאף אחד אין מושג?

דווקא דיאדרה ג'ורדן הפתיע אותי. הוא מוסר טוב אבל לא מסוגל TO SMASH. הוא מנתר או מוקדם מדי או מאוחר מדי!

 

 13. סימון ביילס מצאה חבר: זאק אפרון מ-"HIGH SCHOOL MUSICAL" (ועוד סרטים)

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 47 תגובות

  1. נראה לי שהאמריקאים ממש נעלבו מהניצחון של השבדיות, ומנחם בינהם. אני בעדן בכל מקרה.

    עוד הפתעה מסויימת, סוף סוף לא תהיה נציגות מריקאית בגמר כדועף החופים.

  2. תודה רבה מנחם.
    איני מאמין שבולט מסוגל להתקרב לשיאו ב 200 .
    לא הייתי שם שקל שהוא ירד מ 19.50 .
    אשמח מאד שתצחקו עליי בתחזית זו .

    1. לדעתי, יכול לרדת את ה-19.50 שניות, אבל לא ישבור את שיא העולם. שיא אולימפי אפשרי אם הכל יתחבר.
      אגדיל ואומר שהשיאים שלו ב-100 ו-200 יחזיקו עד שנת 2020 לפחות.

      1. חשבתי וואו, 2020.
        אז שמתי לב שזה 3 שנים וקצת.
        מאחר וראינו את הרצים הנוכחיים, אם אין בקנה איזה בן 18 מדהים שלא באולימפיאדה, זו הנחה סבירה לגמרי.
        היחיד שמאיים זה אולי הבחור מה- 400 אם יחליט ללכת על 200.

        1. גם השיא ב200 של מייקל גונסון היה בלתי עביר עד שהגיע אלמוני אחד.
          אני זוכר את גלעד ויינגרטן שאמר שהלוואי ויזכה בימי חייו לראות את השיא הזה נשבר.
          גם השיא של בימון היה בלתי שביר, אבל עם המסלולים המהירים, והתפתחות האתלטים (והחומרים?) הכל יכול להיות

  3. סין הדהימה את ארצות הברית בכדורעף נשים ברבע הגמר.
    ברזיל הגיעה כאלופה האולימפית מלונדון (שנייה ברצף ).
    וכן כאלופת הבית שלה…סין עלתה מהמקום הרביעי אך הצליחה לנצח ולמעשה כל הבית הסיני בחצי הגמר.
    אכזבה עצומה למעצמת הכדורעף מברזיל כשגם נבחרת הגברים לא הרשימה למרות שעלתה לרבע הגמר מהמקום הרביעי .
    האכזבה מצטרפת לנבחרת הכדורסל שכבר הודחה ולנבחרת כדורגל הנשים שהודחה בחצי הגמר מול שבדיה ותיאבק על הארד בלבד.
    זה יכול להסביר כמה לחץ יש על נאיימר וחבריו לנבחרת הכדורגל שתתמודד היום ב19.00 שעון ישראל מול הונדורס בחצי הגמר.

    1. ארה"ב נשים ניצחה את יפן ברבע הגמר ולא הפסידה לסין ברבע הגמר. אהרון, עדיף שלא תכתוב כל כך מהר בלי לבדוק

      1. מנחם כתבתי בטעות ארצות הברית התכוונתי כמובן לברזיל זה היה ברור מהמשך התגובה שלי ( עייפות של שבועיים גרמה לטעות הקולמוס הזו ).

  4. ככה זה בערך מרגיש לאהוב כדורגל בשנים האחרונות.

    רגע, למאמן נבחרת האגרוף קוראים בילי וולש? שמח שהוא מצא את עצמו אחרי הכשלון של מדיין.

  5. הסיפור הגדול של התחרויות עד כה, לדעתי,
    הוא סאנטיאגו לנגה הארגנטינאי שזכה בזהב על שייט בקטמרן יחד עם ססיליה קארנזה.

    זו האולימפיאדה השישית של סאנטיאגו –
    הוא התחרה ב-88', 96', 00', 04', 08', 16',
    כאשר היו לו כבר 2 מדליות ארד מהמשחקים ב-04', ו-08' .

    סאנטיאגו לאנגה יחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-55!
    כאשר יהיו לו לא מעט סיבות לחגוג:
    זהב אולימפי, וחשוב יותר –
    בשנה שעברה סאנטיאגו לאנגה אובחן כחולה בסרטן ריאות. הוא עבר טיפולים שכללו ניתוח שהסיר חלק מריאתו הימנית, והוא החלים מהסרטן.
    לא יאמן!

    2 אנקדוטות קטנות נוספות לגביו –

    היום הוא יצפה ב-2 בניו מתחרים יחד בשיוט המדליות של השייט בדגם 49er (הם מחוץ לתמונת הסיכויים למדליה)

    את אולימפיאדת 2012 הוא החמיץ בגלל שהיה חלק מקבוצת artemis racing שהתחרתה על מקום ב- america's cup (תחרות השייט הוותיקה, והיוקרתית ביותר)

  6. אתמול היה יום הקריסה הגדולה.

    קודם כל, החיבור שלי לרשת 🙂 נתן סימן להמשך.

    ואז אפקה זונדרלנד, שניסה לשחזר את סנסציית לונדון 2012 על המתח. והתרסק. הברק לא פוגע פעמיים באותה נקודה.

    ואז של כל נבחרות הכדור של ברזיל. יום אסון:

    נבחרת הכדוריד לנשים מודחת ברבע להולנד.

    זה עוד כלום כי אז מגיעה נבחרת הכדורגל לנשים, ומודחת בחצי, במרקאנה, בפנדלים, לשבדיה הבונקריסטית (שהדיחה את ארה"ב בצורה דומה). אבל לאומי.

    אבל זה עוד כלום – פה מגיעה הקטסטרופה – כי אז מגיע רבע הגמר בכדורעף לנשים. ומדליית הזהב הכי נחשקת, והכי בטוחה, של ברזיל.
    צריך להבין: ברזיל סיימה את השלב הראשון עם 5 נצחונות על האפס. אפילו ללא אובדן מערכה. חמישה נצחונות, 0-15 במערכות.

    היא מקבלת בהצלבה ברבע את המקום ה-4 מהבית השני, את סין – ובהתמוטטות שקשה בכלל לתאר, לא רק מפסידה מערכה, אלא את כל המשחק, בחמש מערכות, כשהמערכה המכרעת והדמעות ביציע מזכירות את ה-1-7 בחצי הגמר במונדיאל. זה יותר מהלם. זו אחת ההפתעות הגדולות בתולדות האולימפיאדות.

    גם המשך היום במשחקי הכדור ממשיך את ההפתעות הגדולות – בכדורמים, שתי העולות מהמקום הראשון, מודחות ברבע לעולות מהמקום ה-4. ספרד לסרביה, אבל הסנסציה הגדולה היא הונגריה, נבחרת כדורמים עם מורשת היסטורית, מועמדת כמעט ודאית לזהב, מפסידה ברבע למונטנגרו הזערורית, שבקושי עלתה מהבית השני.

    טורנירי הכדור בכלל מדהימים – רבע הכדורסל לנשים, ספרד וטורקיה, מסתיים בבאזר ביטר של הטורקיות שמשוות. רק שנותרו עוד 3 שניות שמספיקות לספרד, בלי טיים אאוט, לנצח עם סל משוגע. כל יתר הרבעים לנשים היו צמודים, למעט כמובן נבחרת הנשים האמריקאית – היא הדרים-טים האמיתית.

    ממליץ בחום – כשיש זמן מת באולימפיקס, שווה לעבור לאחד מטורנירי הכדור, שלבי הנוק אאוט בשיאם.

    1. תדע לך שבעקבות הסרטון שהראת לנו בצהריים על הקרב ב2012.ישבתי כולי בציפייה ובדריכות.הגרמני עלה נתן תרגיל מעולה ואז ההולנדי התרסק כל כך התבאסתי בשבילו ובשבלי המתח 🙂
      אם כבר הלכת על נבחרות הכדור של ברזיל אז בכדורעף חופים הצמד הברזילאי עלה לגמר אחרי שניצח צמד הולנדי בקרב שחבל על הזמן.הברזילאים הובילו 1-0 במערכות ו20-18 במערכה השנייה ואז קרסו והפסידו את המערכה.ובמערכה השלישית הצמד ההולנדי כבר הוביל והיה בדרך לניצחון ואז הברזילאים התאוששו וניצחו 16-14

  7. ראיתי כל מיני סרטונים ביוטיוב על סימון ביילס וראיתי שהיא חולה על זאק אפרון עוד לפני שהיא הייתה כלכך מפורסמת אז נחמד שהם נפגשו

  8. מנחם,
    בכדורסל אם תעבור את החצי תוך 8 שניות הכדור עובר ליריב, ובכלל אם לא תקלע יותר תפסיד.
    בג'ודו יתנו לך כרטיס צהוב על פסיביות.
    בשיט אם לא תחתור תישאר מאחור.
    בשחיה פשוט צריך לגעת ראשון בקיר.
    באתלטיקה צריך לקפוץ הכי רחוק או הכי גבוה, לזרוק הכי רחוק ולרוץ הכי מהר.
    ורק בכדורגל אפשר להתבנקר 120 דקות ולנצח בפנדלים. מאוד ספורטיבי.

  9. תודה על המעורב! הלוואי ובולט ישבור את שיא העולם. ישדרג את הקריירה שלו עוד. השיא שלו 19.19 אם יתקרב ל19 עוד זה יהיה מדהים!!!

  10. צמד האמריקאיות המיתולוגי בכדורעף חופים היה קרי וולש ומיסטי מיי (איזה שם , איזה שם). אחרי שמיי פרשה וולש חברה לאפריל רוס באולימפיאדה הנוכחית. זה נראה טוב עד עכשיו אבל כנראה שזה לא אותו דבר.

  11. חילול השם, בלספמי, אני יודע, אבל הגיע הזמן שמישהו יגיד את זה. אולימפיאדה זה פאקינג משעמם. שיגמרו כבר כל היידויי פטיש, הקפיצות ל400 מטר והצלילה האומנותית (על סוסים) ושנחזור כבר לדבר על הופס!!!

  12. התחרות בהרמת משקולות במשקל על כבד הייתה מרתקת ואיכותית.
    הגרוזיני/גיאורגי רק בן 23 והוא הולך להיות כוכב על. בשידור הטלוויזיה נאמר ע"י הפרשן שיש אליפות אירופה בישראל והוא אמור להגיע לכאן.
    המועמד לניצחון היה איראני שנפסל.

    כמה מילים על התעמלות המכשירים:
    ב-1984 באולימפיאדת לוס אנג'לס השתתפה בתחרות מתעמלת ישראלית ששמה לימור פרידמן. היא נפלה פעמיים מהקורה והפכה מושא ללעג במשך הרבה שנים.
    באולימפיאדה הנוכחית ראינו שגדולי/ות וטובי/ות המתעמלים/ות מבצעים טעויות ונכשלים על כל המכשירים ׁ(כולל סימון ביילס) ואף אחד לא לועג להם/להן בצורה כזו. זה כנראה סימן להתבגרות ולראייה מפוכחת של הספורט והערכה רבה למאמצים המושקעים מצד הספורטאים המשתתפים-לא חשוב לאיזה מקומות הם מגיעים.
    http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000766456

  13. למנחם
    לא יתכן שכתב ועיתונאי בכיר יכתוב את מה שאתה כותב על השבדים. בנוסף אתה מצדיק רצח שקרה לפני יותרמ 60 שנה על רקע פוליטי. מבלי לנסות לבדוק את העובדות, את הרקע, מבחינתך ברנדוט היה שבדי אזי הוא בן מוות.
    יש לך נטיה מוגזמת לקיצוניות , או שחור או לבן. לא מוצא חן בעיניך משהו תתיחס לזה ענינית כתוב את דעתך. אל תגרור את כל האומה השוודית בעקבותיך.
    לקוראים: מאוד מפתיע אותי ששום קורא לא מגיב על הקטע הדוחה כנגד שבדיה.
    לגבי נבחרת הנשים כדורגל זה לא התעמלות אמנתית. לא מקבלים ציון על יופי, יש רק קריטריון אחד והוא הבקעת שערים. לא עמדת בקריטריון אל תתחיל להתבכיין ולהאשים את כל העולם.

  14. ברנדוט בא לתווך , הוא הציע הצעה פתוחה למשא ומתן. ההצעה נדחתה ע"י שני הצדדים.
    לו היה מתנהל משא ומתן וצד השראלי והערבי היו מגיעים להסכם. הייתה נמנעת מלחמת השחרור ואובדן של 6000 איש אובדן בנפש+ מספר גדול בהרבה של פצועים ונכים.היו נמנעות גם מלחמות אחרות.
    אבל מה לעשות שיש שני צדדים שחושבים שהם יכולים להשיג יותר, ושמים פס על כל ההרוגים שנגרמים כתוצאה מקוצר מחשבה של מנהיגים.
    גם אם היינו יושבים על שטח קטן יותר, אבל לא היינו צריכים להקריב את כל הקורבנות שהקרבנו זה היה עדיף.
    זה לא קרה.לצערנו מנהיגים מקריבים את בני עמם בקלי קלות.

  15. מנחם
    עקבתי אחר המסע של קרי וולש ג׳נינס כי היא שכנה שלי יענו, גרה ומתאמנת במנהטן ביץ׳ הסמוכה. עצוב על כך שלא תיזכה במדליית זהבב רביעית אבל בגיל 38 עם שלושה ילדים קטנים צריך להצדיע לה על המאמץ. את המדליות היא לא השיגה בעבר עם השותפה הנוכחית שלה, אז נא לתקן.

    1. אני יודע. השותפה הנוכחית היא רק השנה. לדעתי היא מצויינת אגב. הן היו יריב שווה לברזילאיות, אבל הפעם הכדור קיפץ לרעתן.

  16. מה הסיכוי שמישל ג'נקי יהודייה כשרה?
    אני שוקל לטוס לאוסטרליה בנסיעת העבודה הקרובה כדי להציע לה נישואים.
    אני מבטיח להיות בעל דואג ואוהב (כל עוד תשמור על החיוך הזה שלה…)

  17. אם מילס ממשיך בכושר הזה בסן אנטוניו לגולדן סטייט בהחלט יש מה לדאוג. סן אנטוניו של השנה שעברה + גאסול + מילס אחריי קפיצת מדרגה לא פחות מפחידה מגולדן סטייט משודרגת בדוראנט.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט