מעורב אולימפי ליום שלישי. הרגע: שיא אולימפי במוט לדה סילבה הברזילאי / מנחם לס

(שון מילר מנצחת בזי

 

נוק של שחיין את אליסון פליקס בגמר ה-400)

1. בא לי לומר "לא פייר", אבל זה מותר

 

(שון מילר המנצחת שוכבת על המסלול אחרי הזינוק לנצחון)

שון מילר החמודה מאיי הבהאמאס הובילה ב-4 מטרים לפני שריקה ג'קסון מג'מאיקה,ואולי  6 מטרים לפני אליסון פליקס האמריקאית. זה היה בערך 60-70 מטרים מהגמר.

אליסון פתחה בפיניש מהמם, עברה את שריקה, והגיעה לשון. השתיים רצו יחד איזה עשרה מטרים עד שפליקס השיגה יתרון של איזה 50-60 ס"מ. שני מטרים לפני סרט הסיום – הניצחון היה ברגליה של פליקס – שון עשתה דבר שמזמן לא ראיתי (ואולי אף פעם לא ראיתי): היא זינקה לעבר סרט המטרה כאילו היתה מזנקת בבריכת השחייה.

החוק קובע שהנקודה המנצחת היא ה-TORSO – החזה. היא ניצחה! אליסון פליקס עברה את המטרה בשעה שרגליה של שון מילר עדיין היו על המסלול. ככה זה. החוק לא אומר  לעבור 400 מטרים. ר-ק החזה!

Country
Athlete
Time
49.44
49.51
49.85

2. הרגע ממש: שיא אולימפי במוט

Country
Athlete
Final
6.03
5.98
5.85

3. ריצת 800 ללא מאורע יוצא דופן

 

דייויד לקוטה הגבוה, שקבע שיא עולמי ב-800 בלונדון (שעזר לארגן "אולימפיאדה" לתושבי הג'ונגלים בקניה), פרץ לראש בערך באמצע המרוץ, פתח הפרש, וההפרש נשאר עד הסוף. האמריקאי קלייטון עבר שלושה רצים ב-100 מטרים האחרונים, אבל היו חסרים לו עוד 10 מטרים לעבור את השני, המפתיע, טאופיק מקלופי מאלג'יר.

Country
Athlete
Time
1:42.15
1:42.61
1:42.93

4. טריי קראודר: אמריקה – עדיין BAD ASS

COUNTRY

טריי קראודר הוא רדנק אמריקאי אותנטי. ההצלחה האמריקאית באולימפיאדה היתה הסיבה לוידיאו הזה שכותרתו היא "ארה"ב היא עדיין בד-אס קאונטרי", במילים אחרות, כמו שבשפת השחורים כשהם אומרים "THIS DUDE IS BAD!" הכוונה היא "הוא שחקן מצויין"

 

5. יוסיין בולט הוא עדיין ההצגה הטובה בעיר (ז"א בעולם) ויישאר כזה עד שיפרוש

מאז מוחמד עלי לא היה אתלט – בספורט יחידים או קבוצתי – עם הכריזמה והמגנטיזם של יוסיין בולט! התמונות מדברות בעד עצמן

 

פוזת הניצחון שהפכה לברנד עולמי

 

 

בולט אוהב את הקהל. הוא אוהב להתחכך בין אנשים, ונהנה מההרצה שמביעים במילה, בתנועה, ובבקשה להצטלם

 

אפילו בעת ריצה הוא משחק אותה. הוא יודע שמצלמים כל עשירית שנייה מהריצה והוא רוצה להיראות טוב מתחילה ועד סוף. הוא 'הוט-דוג' רציני ביותר!

 

בסיום, עם הנצחון, הוא יודע שחיוכו יובזק לכל העולם והוא יודע בדיוק איך לעשות זאת!

 

אחד,ואין שני לו. פריוד.

 

כפי שכבר נאמר, הוא יודע בדיוק איזה פוזה להעניק לעולם

 

בגמר הריצה הוא לא שוכח להראות אצבע המביעה "מספר אחד!"

 

 

אני רק יכול לתאר לעצמי כמה מביך זה לרוץ נגד יוסיין בולט כשאתה יודע שלא משנה כמה תהיה לפניו, כשכולם יגיעו ל-20 מטרים מהמטרה, הוא יפרוץ לראש במין מה שנראה כקלות כזאת.

אין כאן כל קלות. הוא מכווץ כל שריר בגופו ברגעים הקריטיים הללו, אבל לנו, החוזים בו בטיווי ויודעים שזה יקרה, הדבר נראה כמובן מאליו שכאילו נעשה בכוח ההרגל.

הבנאדם מחשמל בעצם הופעתו. אפילו כשהוא הולך בתעלה בדרך לאיצטדיון – ומרוב מבוכה (הוא ביישן גדול לפי יודעי דבר המכירים אותו!) עושה פרצופים מוזרים ומניע ידיו ללא כל סיבה לנגיעות בצווארו, כתפו, שערו – הוא מחשמל אותנו. יכולים להיות עוד עשרה רצים איתו, המבט מתרכז רק בו.

כשפרצופו ניגלה באיצטדיון, אין אחד מבין עשרות האלפים שלא מרכז בו את מבטו. תנועותיו מראות לי את הפרשר בו הוא נמצא ואת עצבנותו כי רבה היא. אבל הוא נהנה מכל שנייה, מכל שאלה, מכל בקשה לצילום משותף. הוא 'אחד העם' יותר מכל אתלט שאני מכיר, וזה לא FAKE או PHONY. הואהאתלט המפורסם ביותר בעולם, אבל באותו זמן הוא בן האי ג'מאייקה, PEOPLE'S MAN, האוהב אנשים ואוהב את ההערצה שהם מביעים.

מה רע בזה? האם עליו להתבייש בכך? להיפך! הבנאדם נהנה מזה בצורה הכי טבעית.

מה גדולתו? במה הוא שונה מכל אחד אחר?

הוא  נ-ה-נ-ה  מכל העסק. מתשומת הלב, מהספורים, מהלפני המרוץ, מהמרוץ, מאחרי המרוץ. הוא תמיד מחייך וחיוכו אמיתי וכובש. אין בו טיפה של מלאכותיות: מה שאתה הוא מה שהוא. בן ג'מאייקה זה הוא 'רגאיי' בכל רמ"ח אבריו. אחד כמוהו לעולם לא יתחבר לאיזו אמריקאית או אירופאית בלונדינית.

כשהקריירה תסתיים, הוא  כנראה יתחבר לאיזו יפהפיה מקומית שחורה, ימצא לו איזה חור לגור בו, יבנה לו וילה גדולה, ויעשן גראס עד אחרית ימיו. ככה אני מתאר לי את יוסיין. קשה לי לראותו אחר.

6. אומות קטנות עם נצחונות גדולים

מספרים שבסינגפור כל המוניות החליפו את השלט "TAXI" ב-"SCHOOLING". אבל עדיין חופשת הקיץ עד ה-1 לספטמבר, אז מה ה-SCHOOLING הזה? כל המקדונלד'ים במדינה הדרום אסיינית הקטנה הזו מציעים צ'יקן נאגטס וקוקה קולה חינם.

מה קרה?

כלם מדברים על דבר אחד: סקולינג! זהו יוסף סקולינג, אלוף האולימפיאדה ב-100 מ' פרפר שפעם מייקל פלפס הכיר כשהיה ילד, ועבד איתו קצת על שיפור תנועותיו, ולפני כמה ימים הוריד את מייקל הגדול ממרומי שליטתו למקום שני.

סינגפור היא פצפונת, עם אוכלוסיה של 5.5 מיליון ושטחה הוא בערך חצי משטחה של לוס אנג'לס, ומדליית הזהב שלו היא הראשונה למדינה הפצפונת הזאת, והמדלייה החמישית אי פעם.

אותה חגיגה גדולה בפיג'י, כשהאי הקטנטן זכה בזהב הראשון שלו כשנבחרת הראגבי (7 שחקנים) ניצחה את בריטניה במשחק הגמר. ראש הממשלה שם, פרנק ביינימרמה, מיד הכריז על יום חופש – NATIONAL HOLIDAY – לכבוד הנצחון.

בקוסובו, מדינה שסבלה בעיות כלכליות, מלחמת דתות, ומלחמה, מדינה שלמה חגגה עם נצחונה בג'ודו של מג'לינדה קלמנדי עד כדי כך שהוחלט לשים את תמונתה שחולקה לכולם בחינם. קלמנדי אמרה שבקוזובו ישנן עדיין משפחות שלא יודעות מאין תגיע פת הלחם הבאה לילדים, ותקוותה היא שנצחונה ייתן דחיפה איזו שהיא לטובה עבור המדינה שלה.

והערב שון מילר ניצחה את ה-400 מ' עבור איי הבהמאס, מדליית הזהב הראשונה של שרשרת האיים שהיתה  80 מייל מביתי הקודם בפלורידה, איים שהגעתי אליהם בשייט כמה וכמה פעמים. במהדורה האינטרנטית של מיאמי הרלד כותבים על טרוף שאחז באי העיקרי הערב כשאלפים יצאו לרחובות הראשיים עם תופים וחצוצרות.

כשאתה גר במדינה כמו ארה"ב קשה לתאר מה ניצחון אולימפי יכול לעשות למדינה קטנה. אבל יש לי מן מושג ממה שאני קורא שקורה בישראל עם מדליות הארד שלקחנו.

7. תמונות מיוחדות מהיום

 

3,000 מכשולים לנשים

 

 

 

 

 

הנשים יוצאות לשחייה של 10 ק"מ

 

שיא עולמי ב-400

 

 

 

 

סימון ביילס באול אראונד

 

8. האולימפיאדה מקבלת עד עתה ציון B+

 

ממה לא פחדו וחששו עד פתיחת האולימפיאדה?

כמובן שלא הכל הולך חלק, והשוד במונית בה נסע ריאן לוכטי ועוד שני שחיינים אמריקאים כשאקדח הוצמד לראשם משודדים שהתחזו לשוטרים (אני מיד חשדתי שנהג המונית היה ה-INSIDER בשוד, דבר שהיום הסתבר שבדיוק כך היה) לא עוזר.

עד עתה הכל הולך חלק. היום נפלה מצלמת טלוויזיה מגובה של 17 מטרים ופצעה כמה. אבל בגדול, הכל עובד טוב מאד לפי כל הדיווחים. התנועה זורמת, כל המבנים האולימפיים מוכנים ופועלים, המים אינם מזוהמים כפי שחששו לחותרים והיום לשוחות ה-10 קילומטר, וריצת המרתון עברה בשלום ללא הבעייה הקטנה ביותר.

הקהל לא ממלא את האיצטדיונים בגלל המחירים הגבוהים יחסית, אבל הם לא ריקים כפי שחששו שיהיו. טכס הפתיחה עבר מצויין, כל תחנות התקשורת עובדות מצויין, שרות WI-FI חינמי ניתן בכל האתרים (ואפילו באוטובוסים צבוריים למשך האולימפיאדה), והקהל באיצטדיונים ובחופי קופנהקבנה ואיפנימה הוא האדיב שיכול להיות.

כדורעף החופים על חוף קופהקבנה סיפק מסיבת סמבה אחת גדולה, ובינתיים הכל מתקדם מצויין. אין את הסדר והתיאום המושלם שהיה בבייג'ינג ובלונדון, אבל הברזילאים הם ברזילאים. הם לא מלכי הסדר והדיוק של העולם. אבל כל זמן שהכל נע וזז, ועובד, מכאן הכל נראה בסדר גמור!

 

9. שחייה צורנית – חגיגה ל-FEET FETISH בעולם!

 

 

חגיגה לשפוטי כפות רגליים!

 

שחייה צורנית באולימפיאדה. חגיגה לכל פטיש (FETISH) כפות רגליים (אני חושד שהאשך שלנו הוא אחד מהם; הוא הזכיר כפות רגליים ואצבעות כפות רגליים יותר מדי פעמים באתר!).

תסתכלו על כפות הרגליים. אין אף FUNGUS – "פטריה" – בצפורניים. אין אף BUNION. הכל מושלם.  

 

והשחייה הצורנית הפכה לתיאטרון שלם עם ספורי אהבה ושנאה, קנאה ושלום. תראו את שתי השבדיות האלה 'הלוחמות' על אותו גבר…

 

 

ההצגה מתחילה לפני הכניסה למים, ואם אתה לא שחקן (או שחקנית) להוליווד או לברודוויי עם יכולות הבעה ופנטומימה, איך לך מה לחפש במקצוע הזה באולימפיאדה.

 

השחייניות חייבות להיות שחקניות במה עם הבעות של שמחה, שנאה, הפתעה. המייקאפ הוא כמו בתיאטרון. זה ספורט זה? זה תיאטרון במים!

 

 

השחייה הצורנית היא ספור שלם שהצופים מקבלים בתחרות כדי שיבינו מה הולך, ומה פשר הפרצופים והתנועות…

 

השחייה הצורנית צורכת ארכיטקטונים, מתכננים, מהנדסים, אופנאים, מומחי MAKE-UP, ומוזיקאים כדי לחבר תצוגה כזאת!

ההצגה מתחילה הרבה לפני הכניסה למים…

 

אשך, תאר לך שבגד הים נקרע לה בשנייה הזאת…אתה מת על המקום!

 

היום השופטים רואים גם את מה שקורה תחת המים לפני נתינת הציון לקבוצת השחייה הצורנית!

 

הנה, כצ'ופר, הצגה קטנה:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 76 תגובות

  1. לאשך אין ולא יהיה פטיש לכפות רגליים
    יש חלקים בגוף האישה שווים יותר 🙂

    תמונה 3 בשחייה הצורנית נראית יותר כמו תחרות חניקה צורנית

    בתמונה 5 השחייניות ממחיזות את לילן עם מומי בבוקרשט, כשגילו להפתעתן את גודל החציל ואת המשימה המוטלת עליהן

    תמונה 8 יופי של spreadi, אם כבר בפיסוקים עסקינן אז יש לי אחלה וידאו המשך:
    https://www.youtube.com/watch?v=-qKRn_pU3zk

    תודה רבה על המעורב

  2. שחיה צורנית הפכה להצגה, ממש מצחיק הפוזות שהן עושות עוד לפני כשהן נכנסות למים.
    בולט באמת יחיד ומיוחד, גם שטותניק וגם יודע להתרכז כשצריך, ווינר אמיתי.

  3. מנחם תודה רבה על הטורים הנפלאים שלך כל האולימפיאדה .
    בעיני אולומפיאדה היא הדבר שמוכיח מי הוא החולה ספורט האמיתי ומי שפוי .
    יש לך מנחם את המחלה שלי 😊.
    אשר למה שכתבת .
    1. בעניין ציון האולימפיאדה למה התכוונת ?
    אם לקטע הארגוני לדעתי הציון נמוך בהרבה.
    מבלי להיות נוכח הברזילאים חובבנים של ממש.
    הבריכה ירוקה כי מישהו שפך איזה חומר בטעות.
    אתמול נפלה מצלמה ענקית מהאוויר ובנס לא היו הרוגים …בנוסף הסיפור עם לוכטה בקיצור מבחינה ארגונית האולימפיאדה בעיני לא עומדת בסטנדרט.
    אבל אם התכוונת לצד הספורטיבי אז אני חושב שקיבלנו חתיכת אולימפיאדה שתיזכר לדורות .
    שכן אולימפיאדה היא קודם כל שלושת המקצועות אתלטיקה ,שחייה והתעמלות .
    נתחיל בשחייה :
    קיבלנו את פלפס עם מופע פרישה של 5 מדליות זהב ועוד כסף.
    כנראה קיבלנו את הספורטאי המעוטר במשחקים בפעם הרביעית ברצף.
    חוץ ממנו קיבלנו סנסציות גדולות כמו האוסטרלי הצעיר ב 100 חופשי או הסינגפורי ב 100 פרפר והאיטלקי ב 1500 .
    בנשים קיבלנו את האמריקאית עם הטריפל האישי ואת הוסו ההונגריה וכמובן כמה וכמה שיאי עולם ( אחרי שחששנו שלאחר עידן החליפות לא נקבל ).
    בהתעמלות קיבלנו תחריות על עם שני מתעמלי על.
    את אצמורה היפני שמגן על תארו בקרב רב בדרמה לאגדות.
    וכמובן את ביילס האמריקאית .
    האתלטיקה בקושי התחילה וכבר יש 4 שיאי עולם וכמעט שיא רביעי ב 3000 שליחות.
    כולל השיא המטורף ב 400 .
    יש את בולט שמגן בשלישית על תארו בקיצור פנתאון .

    זה כבר מספיק בכדי להכניס את האולימפיאדה הזו למקום גבוה מאד….ואולי כמו במקסיקו 68 אז האולימפיאדה נזכרה שנים לאחר מכן בזכות בימון וה 400 נזכה גם כאן לאותו הדבר.

    גם ביתר הענפים מעניין מאד.
    הסנסציה בטניס של הפרוטו ריקנית ( גם היא הייתה צריכה להיכנס לשמחת האומות הקטנות ….. )
    והקאמבק הנפלא של דל פטרו .
    וכמובן הגימגומים של נבחרת ארצות הברית שעדיין פייבוריטית מוחלטת אך נותנת תחושה שבמשחק נתון היא יכולה למעוד.
    ואפילו בזירת הישראלים יש הצלחה לא רעה כשאם נפתיע במדליה נוספת נשבור שיא אולימפי ☺ הלוואי .

    1. באתלטיקה יש כרגע 3 שיאי עולם ועוד תוצאה שנייה בטיבה.
      השיאים שנשברו היו
      1. 10000 נשים
      2. 400 גברים.
      3. פטיש נשים.
      השנייה בטובה ב 3000 מכשולים .

  4. תודה מנחם, מעולה! הקטע עם שון מילר קורע.
    אגב לבהאמאס יש 5 מדליות זהב.
    הם מדורגים מקום רביעי בעולם ביחס של מדליות זהב לגודל האוכלוסיה ( ותודה לחברים מהבהאמה שדאגו לפרסם את הנתון הזה בגאווה בפייסבוק).
    אגב פינלנד, במקום הראשון עם נתון מטורף של 101 מדליות זהב על אוכלוסיה של 5.5 מיליון!

    1. לפני האולימפיאדה ניהלתי איזה מעקב אחרי פינלנד באתלטיקה.
      למעט אולימפיאדה בודדת הם תמיד חזרו עם מדליה אחת לפחות באתלטיקה מלכת הספורט .

        1. היו להם רצים אדירים בתחילת המאה ה20 כמו קולמיינן, נורמי וריטולה ומאוחר יותר בשנות ה70 את וירן הנפלא, בקיצור הם היו מעצמת ריצה גדולה מאד.

  5. האולימפיאדה הזו היא A לפחות, ספורט ברמה גבוהה ביותר, תחרותיות, אנדרדוגים, אלופים נצחיים, סיפורים נהדרים, נהנה אפילו יותר מאשר בקודמת.

  6. מילר נראית כאילו היא מזנקת לנגיחה, תכלס כל עוד אין חוק נגד זה ומה שקובע זה מעבר החזה ראשון בעיניי היא יצרה אחלה תקדים, ניצחון גם כשר וגם בדרך יצירתית להפליא…
    אומנם התייחסת רק בתמונות מנחם אבל לשחות 10 ק"מ במים פתוחים זה אולי אחד הדברים המתישים ביותר פיזית שיש ונראה לי לפחות גם לא פשוט מנטאלית, לא סתם מוגדר "כמרתון" שחייה המקביל לריצה…

  7. חייבים לפסול את רוב שיאי האתלטיקה בנשים, לא הגיוני שאחרי 30 שנה לא מתקרבים בכלל לשיאים, אם זה ריצת 100 200 ו400, כל בר דעת מבין שהשתמשו בחומרים אסורים. רק לסבר את האוזן כששברו את שיא העולם ב400 מטר נשים המקום ה2 היה לוקח זהב כיום בהליכה.

      1. השיא של בוב בימון היה בגבהים של מקסיקו סיטי, פאוול וקרל לואיס בודאות היו מסוממים, בן ג'ונסון העיד ככה על קרל לואיס שזאת בדיחה שאותו תפסו וקרל לואיס משחק אותה צדיק….ואני מאמין לו. לגביי בובקה אז הוא רוסי וצריך להטיל ספק בכל מי שמגיע מהאיזור הזה בעולם.

  8. לפי דעתי ניצחון בזינוק כמו של שון מילר צריך להיאסר. זה נראה מביך וחובבני. ועם כל הכבוד – גם לא פייר. תארו לעצמכם מאות מיליונים שרואים עכשיו את הדבר הזה מול עינהם.. מגוחך.

    לעניין הפטיש – כבעל של אחד חייב לציין שאין כל דבר מושך בסצינות האלה.. זה צריך לבוא באיזה קונטקסט של משיכה – נגיד, על מגרש כדורעף החופים… 😉

  9. לגבי בולט מה שעוד יותר יפה אצלו זה שמאז מייקל ג'ורדן לא היה ווינר כמוהו. הוא אף פעם לא ייתן את תוצאת השנה בעולם,ותמיד נראה שאם זה לא אולמפיאדה או אליפות עולם זה לא מעניין אותו אבל ברגע האמת ולא משנה מה הכושר שלו הוא ירסק את המתחרים שלו.
    אפרופו שון מילר מישהו ראה את הקטע בשחיה לנשים במים פתוחים שהמתחרה פשוט עלתה על המתחרה השנייה ונגעה במצוף לפניה ?

    1. אני ראיתי את הקטע.
      לדעתי החמירו איתה יותר מדי זה לא נעשה במכוון .
      או לפחות עם מודעות הטבעה….הם היו צמודות לקיר בסיומת צמודה ביותר וכשניסתה לקפוץ על הקיר הטביעה את יריבתה.
      לדעתי היה ראוי לשלול לה את הכסף ולהעניק לה את הארד….אבל ארד הגיע לה ללא ספק ( הרביעית לא הייתה באזור ).
      וחוששני שבגלל שהרביעית במקרה ברזילאית ניתן העונש הלא פרופרציונלי על מנת שברזיל תגיע לפודיום .

  10. בהחלט מגיע Shoutout לקוסובו על מדליית זהב בפעם הראשונה שהם משתתפים במשחקים האולימפיים כמדינה עצמאית (השתתפו ב-1992 תחת דגל חסרי הדגל).

  11. אני לא חושב שקפיצה כזאת מהירה יותר מריצה רגילה. אחרת היינו רואים את זה יותר..
    היא הובילה בכל מקרה לא?

  12. אולי אלה העיניים האדומות שלי, אבל מילר פשוט הולכת וקורסת במטרים האחרונים, ומתמוטטת על הקו. לא הקפיצה הגדולה, גם לא הקטנה. בכל מקרה נצחון אדיר, אדיר, אדיר.

  13. אשתי הייתה אומרת ש"3000 מכשולים לנשים" מייצג בנאמנות את החיים אתי….
    תודה על המעורב
    כמו מומי, גם אני ניזון מזה 🙂

  14. התבאסתי מאד בשביל אליסון פליקס. אחת הרצות המגוונות והאלגנטיות ביותר, וככל הנראה גם אחת מאלה שעובדות קשה מכולן והכל בלי הרבה רוח וצלצולים. בכל מקרה היא אחת הגדולות בכל הזמנים והאתלטית האמריקאית המעוטרת ביותר. ספק אם תצליח לסחוב ברמה הזו גם עד טוקיו כשתהיה בת 34 אבל מי יודע?

    1. אם א י מאוד אוהב את פליקס שאם אני לא טועה ויתרה על ה200 בשביל להתקד ב400, והפסידה. מאמין שתסתפק בזהב ב400 שליחות. אני חושב שהיא היתה פצועה העונה ולא הגיעה במיטבה

  15. מנחם שום מילה על לאבילני שאמר על הקהל הברזילאי שלא היה דבר כזה מאז ברלין 1936, ג'סי אואנס והיטלר. אחר כך הוא התנצל אבל שריקות הבוז נגדו היו דבר כמעט חסר תקדים באתלטיקה העולמית.

      1. מה שנהוג בטניס לא נהוג באתלטיקה. וברור שגם הקהל הישראלי הגזים. אגב, גם הקהל בטניס בריו הגזים עם השריקות והתגובות במיוחד במשחקים של דל פוטרו. לא משהו שרואים כל יום.

        1. היה מכות יום אחד בטורניר האולימפי
          מה שעשו ללילבלאני לא היה מכובד וגם התשובה שלו לא הייתה מכובדת

  16. הלילה יש סיכוי לשיא עולם בקפיצה לגובה. יש קופצים אדירים כמו בארשים ובונדרנקו, שכבר דגדגו מלמטה את השיא הוותיק של סוטמאיור וקצת מתחת דרוין וקיינארד וז'נג הסיני ששעברו כמר 2.39-2.40. יכול להתפתח קרב נהדר בגמר הזה

      1. גם בונדרנקו נמצא בגבהים שבאזור השיא. השיא האישי שלו 2.42, וכבר ראיתי אותו עובר את הרף בגבהים האלה כמה ס"מ מעל הרף. ביום טוב הוא מסוכל בהחלט לשבור שיא. כל השאר באמת לא ב-לבל של שניהם מבחינת איום על השיא, אבל לך תדע… גמר גובה דורש לפעמים התעלויות מעל השיא האישי, אבל אני מניח ש2.39 עשוי להבטיח זהב.

      1. אני לא חושב שהוא באמת התכוון להשוות את הקהל לקהל הנאצי, זו כנראה הייתה השוואה ברגע של תסכול, על חוסר הפרגון של הקהל וכשהבין איזו סערה זה חולל התנצל מיד.

  17. לוי אשכול אמר שרק הגויים האנטישמים סרבו להכניס את מקצוע הזהב הישראלי – 'הטלת אחריות'. אין ספק, שגם היום היינו לוקחים זהב בהליכה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט