חם מהתנור: לברון נשאר בקליבלנד, פורסם לוח המשחקים של הליגה/רועי ויינברג

לברון ג'יימס נשאר בקליבלנד

חבר חמישיית העונה הראשונה, MVP הגמר האחרון והאלוף הטרי, לברון ג'יימס, חתם על חוזה של 100 מיליון דולר ל-3 שנים עם קבוצתו בשנתיים האחרונות (ומ-2003 עד 2010), קליבלנד קאבלירס. הוא יהפך לשחקן השלישי בהיסטוריה שמרוויח יותר מ-30 מיליון דולר בעונה (יחד עם מייקל ג'ורדן וקובי בראיינט). בעונה האחרונה לברון קלע 25.3 נק' עם 7.4 ריב' עם 6.8 אס' בערב, והוא יוכל לצאת מהחוזה כעבור שנתיים אם ירצה בכך.

*

לוח המשחקים של 2016/17 פורסם

הליגה שיחררה את לוח המשחקים של השנה הבאה, שכולל כמה בשורות משמעותיות:

* משחקי פתיחת העונה: העונה תתחיל עם טקס האליפות של קליבלנד ומשחק שלהם מול הניקס, בבכורה של דריק רוז במועדון. בנוסף נראה את קווין דוראנט משחק לראשונה במדי גולדן סטייט מול סן אנטוניו, ואת פורטלנד נגד יוטה.

* משחקי חג המולד: המשחק המוקדם של חג המולד יפגיש בין אל הורפורד, איזייאה תומאס ובוסטון לבין רוז, כרמלו אנטוניו וניו יורק. נראה גם שחזור של הגמר (ב-21:30 שעון ישראל!) במשחק שיהיה בקליבלנד (ב-16 בינואר, יום מרטין לותר קינג, יהיה את המשחק בגולדן סטייט), את פאו גאסול פוגש את שיקגו עם הספרס, את ראסל ווסטברוק נגד קארל אנטוני טאונס ושוב את הדרבי של לוס אנג'לס.

* צמצום העומס: השנה אף קבוצה לא תשחק יותר מפעם אחת רצף של 4 משחקים ב-5 ימים, לאחר ששנה שעברה היו קבוצות עם 2 רצפים כאלה וב-2014/15 היו קבוצות עם 4 רצפים כאלה. יתרה מזאת, יש 10 קבוצות שאפילו לא ישחקו ברצף של 4 משחקים ב-5 ימים.

* פחות משחקים ברציפות: השנה כל קבוצה תשחק בממוצע ב-16.3 בק טו בקס (משחקים לילה אחרי לילה), כשהמינימום הוא 14 רצפים כאלו והמקסימום הוא 18, צמצום הטווח מה-14-20 של אשתקד (או מה-16-22 של 2014/15).

* קווין דוראנט ישחק לראשונה נגד הת'אנדר ב-3 בנובמבר בגולדן סטייט (וב-11 בנובמבר באוקלהומה). דווין וויד ישחק לראשונה במיאמי כשחקן קבוצה אחרת, שיקגו בולס, ב-10 בנובמבר. אל הורפורד ישחק באטלנטה עם הסלטיקס ב-13 בינואר.

* העונה מתחילה ב-25 באוקטובר ונגמרת ב-12 באפריל, 2017. הפלייאוף מתחיל ב-15 באפריל.

*

ניו אורלינס זימנו את שחקן אינדיאנה בעונה האחרונה, כריס קופלנד, ואת שחקן הלייקרס בעונה האחרונה, רוברט סאקרה, למחנה האימונים של הקבוצה. אתמול נודע כי שון דאוסון הישראלי ישתתף גם הוא במחנה אימונים זה.

*

טורונטו קרובה לסכם על הארכת חוזה עם מנג'ר הקבוצה, מסאי יוג'רי. יוג'רי סייע לראפטורס להגיע העונה לגמר המזרח לראשונה ולמאזן הטוב בתולדות המועדון.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 16 תגובות

      1. אם הוא מייצר הכנסות שמצדיקות את זה כלכלית ולא היו מגיעות לקליבלנד בלי לברון (חולצות, מרצ'נדייז אחרים, יותר קהל, יותר כסף מזכויות שידור וכו') הוא שווה את זה. פריוד.

  1. בעקבות החתימה של לברון בקאבס בעונת 2015 , הקבוצה שיפרה את ההכנסות שלה לעונה ב-129 מיליון דולר. לעונה.
    שוב, 129 המיליון זה 129 מיליון י-ו-ת-ר מאשר בעונת 2014 .

    ב-2016 הרווחים רק טיפסו, בגלל שלקבוצה עם אחוז הנוכחות השני בליגה (אחרי שיקגו) הייתה את הפריווילגיה להעלות מחירים בידיעה שזה לא יבריח את הקהל.

    וזה בלי לקחת בחשבון רווחים עקיפים (עליית ערך הקבוצה לדוגמה),
    ואת הרווחים לכלכלת קליבלנד העיר (ההגעה של לברון הביאה תרומה לכלכלת העיר בסך של 500 מיליון דולר)

    כך שאין בכלל שאלה. שווה כל סנט.

    1. 1+

      המסגרת היחידה שלפיה צריך לשפוט חוזים. אם אנחנו מתייחסים לזה כעסק, אז מההתחלה עד הסוף. כל מעבר קבוצה על חוזה מוגזם צריך להשפט לפי זה לדעתי אם אנחנו כועסים על גודל החוזה. גם מבחינה כדורסלנית, עוד ניצחונות שווים עוד כסף (יותר קהל בא כי הקבוצה יותר מעניינת, יותר משחקי בית, יותר רווח משידורים).

      קשה לראות כמה שחקן משפיע על הרווחים, אבל זאת זווית שחייבת לבוא בחשבון הרבה לפני כל שיקול אחר, לדעתי לפחות.

  2. לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שכלכלית זה משתלם לקאבס. עם זאת, תחת חוקי תקרת השכר זה יגביל אותם לעתיד. אם זו היתה ספרס למשל היה אפשר להרהר בנושא. קליבלנד לא ימשכו שחקן בטופ, אז בשבילם גם ספורטיבית כנראה שזה משתלם.

    1. הם צריכים שחקן טופ?

      יש להם את קיירי, לברון וטריסטן תומפסון (יש מצב שגילרי לא יסכים אבל הוא סנטר טופ 10 בליגה היום, הגנתית והתקפית) חתומים על חוזים ל-3 השנים הקרובות לפחות. אני מאמין שגם ג'יי אר יקבל חוזה בקרוב.

      הם יוכלו להפטר משאמפרט (חוזה של 9.6 מיליון דולר) ואולי גם מלאב שירוויח 21 מיליון העונה (לדעתי זאת טעות אבל זה דיון אחר לגמרי) בשביל למשוך סופרסטאר נוסף.

      בכל מקרה, לא בטוח שהם צריכים. יש להם את השחקן הכי טוב בעולם, עוד שחקן טופ 15 וצוות מסייע טוב מאוד. מה שכן, הם צריכים מחליף כלשהו לפוינט גארד שיהיה בתפקיד של דוולדובה. הוא עזב ולא הגיע מחליף כלשהו. אולי מריו צ'למרס יתאים.

      1. לא הבנת. חוזה נבחן אל מול האלטרנטיבה. בלי חוזה אין לברון. עכשיו צריך חלופה. טם אתה ספרס או קליבלנד הסיכוי שלך למצןא חלופה שונה מהותית.

  3. השמועות אומרות שהשנה השלישית היא אופציה כדי שיוכלו לפתוח את החוזה ולחתוך את השכר של לברון משמעותית בשביל לבנות בקליבלנד קבוצת כוכבים (מזדקנים) עם החברים כרמלו, פול ווויד שגם מסיימים חוזה/בשנת אופציה עוד שנתיים וגם יסכימו לחתוך משמעותית בשכר כדי להגשים את החלום של לאחד את החבורה ולשחק ביחד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט