מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

 

1. דוראנט לווריורס, הדבר הכי טוב שקרה לקליפרס?

הווריורס ניצחו 73 משחקים ללא דוראנט. אז כיצד ההעברה של קווין דוראנט לווריורס היא טובה לקליפרס?

ג'ייסון טרי, שחקן חופשי אחרי שנתיים עם יוסטון – עם עין לעבר הקליפרס שבינתיים לא צילצלו אליו – טוען שלקליפרס זהו הדבר הטוב ביותר שיכול היה לקרות: "לא משנה כמה הם ינצחו. הקליפרס ינצחו 60-64 משחקים, ואז לקליפרס יהיו סיכוי מצויין נגד הווריורס בגמר המערב בגלל המצ'אפ שיהיה טוב לקליפרס".

למה המצ'אפ יהיה טוב לקליפרס הוא לא הסביר בדיוק. מלבד דיאדרה ג'ורדן בסנטר אני לא רואה במה יש לקליפרס מצ'אפ טוב. הווריורס טובים יותר בכל עמדה, מלבד אולי עם בלייק גריפין בפאור פורוורד, נגד דריימונד גרין שלפתע ירד למימדיו האמיתיים מרמה של כוכב שהוא עלה אליה מהר מדי,  ועתה האמת עליו מתגלה יותר ויותר.

LA Clippers Roster

טרי מוסיף להסברו:

..

"The Clippers will never quite be that dark horse because of those big three they have with Chris Paul, Blake Griffin and DeAndre Jordan. But they won't be as high on the radar as Golden State, as San Antonio when we get ready to kick this thing off. All the attention is going to be on Kevin Durant. That's where the attention is going to be at, that's where the focus is at. That's what's going to allow the Clippers to fly under the radar, which they need to be," Terry said.

 

 2. סטפן ג'קסון: רונדו ובאטלר רוצים אותי בבולס!

 

סטפן ג'קסון שיחק את משחקו האחרון ב-NBA כששותף 5 דקות עבור הספארס ב-4 לינואר, 2014. מאז הוא הופיע בתכניות משחקים ב-ABC – טיפוס חבלים, ומלחמה נגד בלונים בבריכות וכאלה, אבל הוא טוען שהוא נשאר כל הזמן במשטר אימונים חמור רק למקרה שיגיע הצלצול.

הצלצול הגיע. לפי מה שהוא אומר כמובן. הוא אומר הבוקר שרונדו ובאטלר צילצלו אליו עם שאלה אם הוא היה מוכן הצטרף לבולס. נניח שבאמת היה צילצול כשאחד בריו והשני לך תדע היכן ביו. אס. אוף. איי. – אני מניח שזה ניתן לסדר עם סמארט פון, מין צלצול קולקטיבי כזה בין שלושה – אבל הבעייה היא שהוא לא הגיע מהמנכ"ל או המאמן.

ב-NBA.COM התפלאו על הדבר ורצו לוודא שיש אמת בספור או שהכל עוד פיאסקו של פרסומת. הם שאלו אותו:

Last year you announced your retirement and you were having success as an NBA analyst. So why do you want to play again?

Stephen Jackson I’ve been blessed to be healthy, I’ve been blessed to have a 14-year career and never have [serious] injuries, no surgeries. So at the end of the day, God is still telling me I still have basketball left. I definitely enjoy doing the ESPN stuff, but I have two more years of basketball and I love the game. Obviously I’m not chasing the ring because I already have a championship so I just want to get back and take advantage of the game I have left. I know I have two good years left and I am waiting for an official invitation. If not from the Bulls' then from anybody else!.

 

 3. האם יש טעם לרדוף אחרי ריי אלן? מומחי NBA מביעים דעתם

 

David Aldridge, TNT analyst: In a league that has fallen head over heels with the three, how can I say teams shouldn’t take a look at Jesus Shuttlesworth? He keeps himself in ridiculous shape and is as smart as they come. I’m not sure how much he could have left in the tank, though; he was not quite the same in his last season with Miami, and that was two years ago. But, it’s his life. Fire away.

Fran Blinebury, NBA.com: Sure. If he can put the ball in the basket that is the object of the game. Cavs? Spurs? Clippers?

Shaun Powell, NBA.comHe’s 41 and years removed from being a significant role player. It’s true that Allen takes great care of his body and that shooters are always the last to leave. Could he play 10-15 minutes for a contender? Perhaps. But I suspect most contenders are not a “Ray Allen away” from winning it all; they already have such a player in the rotation. I suspect his comeback window closed a year ago. I’d love for him to prove me wrong, though.

John Schuhmann, NBA.com: Yes. Even if he only played 10-15 minutes per game, he would be a threat that defenses would have to respect on any key offensive possession. Run him off a screen and he’s going to bend the defense and give your team a better chance to score, whether he touches the ball or not.

Sekou Smith, NBA.com: Absolutely, teams should be interested in Ray Allen. In a league where shooting is at a premium, perhaps moreso now than it has ever been, one of the all-time great marksman (even at his advanced age) should at least draw some interest. If nothing else, you find a gym and a ball rack and see how much Ray has left in his tank. If he’s as fit, healthy and interested as he says he is about lacing his Jordans up one more time, it’s worth investigating.

Ian Thomsen, NBA.comLet’s see: You can offer your 15th roster spot to someone who might (or might not) play in garbage time; or you can invest in the most prolific 3-point shooter of all time with the potential of turning losses into wins. Allen sounds like a good gamble to me.

Lang Whitaker, NBA.com’s All Ball blog: Every team. The man is arguably the best three-point shooter to ever play the game, and he famously keeps himself in tip-top shape. So to me, if Ray Allen wants to play basketball, I’d be happy to have him. Especially with the way the NBA is today, with three-point shots carrying so much value. There’s been a lot of money floating around this offseason. If I was an NBA team, I’d have no problem giving a fat slice of that to Jesus Shuttlesworth.

4. אמקה אוקופור מתכנן קמבק בדצמבר/ינואר

אמקה אוקפור, שהיה בחירת דראפט שנייה ולא שיחק בליגה משך שלוש שנים מתכנן קמבק "לקבוצה הרצה לאליפות). סוכנו, ג'ף שוורץ, אומר שאמקה, ששיחק עבור וושינגטון וויזרדס עד עונת 2012-13 לפני שנפגע בחוליית הצוואר, מרגיש בריא לחלוטין והוא בג'ים ובחדר הכושר בוקר-בוקר, ואח"כ באולם הכדורסל בשעות אחרי הצהריים.

"הוא יהיה בכושר משחק ל-NBA תוך 4-5 חודשים", אומר סוכנו, ומוסיף:

. “He’s been working hard rehabbing. For some guys that means one thing. To Emeka, who understands his body as well or better than some trainers that have worked with him, it means something else. He’s healthy. He feels great, but he’s a perfectionist, and he wants everything to be right.”

מה קרה עם חוזהו?

באוקטובר 2013, אוקפור ומה שנשאר מה-14.5 מיליון בחוזהו, הועברו בטרייד לפיניקס בטרייד של 5 שחקנם שהדבר העיקרי שבו היה ההעברה של מרסין גורטאט לויזרדס. אוקפור, מנגד, לא שיחק דקה אחת עבוד פיניקס.

בטורקיה, במשטר הזה, אנס קנטר הוא " kadavra"

אנס קנטר לא חושש לפתוח את פיו. אבל נגד המשטר בטורקיה? אחרי הניסיון הכושל למהפכה?

הוא יצא בהצהרה נגד נשיא טורקיה "הדיקטטור, שהורס את הדמוקרטיה בטורקיה". אביו של הפאור פורוורד הזה מהת'אנדר, מהמט קנטר, יצא מיד בהצהרה נגדית ש-"אני, וכל משפחתי, מנתקים כל יחסים עם אנס קאנטר שהוא כבר לא בני, ולא שייך למשפחתנו. אנחנו מתנגדים לחלוטין להצהרותיו":

 Mehmet Kanter, published a letter in multiple Turkish publications Monday saying that he and his family have disowned their son.

"אני מתנצל בפני הנשיא והעם הטורקי ומתבייש שיש לי בן כזה", הוא הצהיר.

מה הפלא? אחרת גם הוא היה "KADAVRA"!

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 26 תגובות

  1. קאנטר ענק.אני אוהב ספורטאים שנוקטים עמדות פוליטיות חברתיות או כל עמדה אחרת מאשר שחקנים ששותקים כדי לשמור על התחת של עצמם וממשיכים לחיות את החיים הטובים בזמן שאחיהם סובלים.כרמלו אנתוני גם הפך לפייבוריט שלי הקיץ בגלל זה

  2. למרות שהצדק עם קנטר ונראה שמשפחתו "שוכנעה" לומר את מה שהיא אמרה נראה שהוא עושה את כל ההתנגדות הפוליטית שלו בדרך לא נכונה וילדותית. אם קנטר רוצה שבמערב יחשבו עליו כעל לוחם חופש בעד טורקיה הוא עושה את הדברים הנכונים אבל אם קנטר רוצה להשפיע על העם הטורקי ולשנות את המצב בטורקיה הוא לא בכיוון. ציוצים ילדותיים בטוויטר לא יעזרו לעם הטורקי.

  3. מנחם איך אתה יכול להגיד שדריימונד יורד למימדיו האמיתיים כשהמשחק האחרון שראינו שלו היה 35 נקודות 12 ריב ו9 אס במשחק 7 בגמר שהיה אמור לזכות לגולדן סטייט באליפות ולו בmvp הגמר, אם רק הספלאש בראדרס היו מקיימים את הצד שלהם בהבטחה ולא נעלמים. מעבר לכך מדובר בשחקן החשוב ביותר לשיטת המשחק של הווריורס גם התקפית בניהול המשחק וגם הגנתית.

      1. האמריקאים לא ממש משחקים כמו הווריורס. בנבחרת יש לו תפקיד שונה, הוא לא ממש בא לידי ביטוי בנבחרת (מחליף 3 בגבוהים).

  4. הקליפרס קבעו שיא ניצחונות של 57 ומאז שדוק ריברס על הקווים ….
    לא הצליחה לעבור 56 , יש ציפיות מהקליפרס להגיע ל 60 W כבר 3-4 שנים
    קבוצה עם 3 שחקני חמישייה בליגה ומאמן אוברייטד
    זאת קבוצה שב 47 שנה בליגה לא עשתה את גמר הקונפרנס שלה
    כל אמרה שהיא בדרך לאליפות היא קשקוש מוחלט

    1. הקליפרס אם יתנו עונת שיא אולי יגיעו לגמר המערב במקום סן אנטוניו לא מעבר.בכל מקרה סיכוי גדול שהחבילה שם תתפרק בסוך העונה והם יחזרו להיות לוס אנגלס ב כפי שמומי קורא להם.הגמר יהיה פעם שלישית ברציפות גולדן-קליבלנד

  5. ג'ט לא אמר שלקליפרס יש מאצ'אפ טוב מול הווריורס הוא רק אמר שהקליפרס יהיו במצב טוב מכיוון שלא יהיה עליהם לחץ.

    ג'קסון לא אמר שרונדו ובאטלר שאלו אם הוא מעונין להצטרף לבולס אלא ששניהם התקשרו אליו (מספר פעמים , בנפרד) ואמרו שהם רוצים שהוא יבוא לבולס.

  6. התגובה של קאנטר לצעד (המאולץ כנראה) של הוריו מאד מעניינת (מופיעה בלינק המצורף).
    הוא כתב בטוויטר: היום איבדתי את אלה שבמשך 24 שנים היו משפחתי. אבי רצה שאני אשנה את שם משפחתי. אמי שהולידה אותי דחתה אותי. שאלוהים ייקח כל שנייה מחיי ויתן אותה למורה האמיץ שלי. מהיום אבי, אמי וקרובי הם החברים המסורים של חיזמט.
    הוא חתם: אנס גולאן

      1. פתיחאללה גולן הוא מנהיג הדת מבין החשובים בעולם כיום במיוחד המוסלמי הלא ערבי.
        הוא עומד בראש רשת חינוכית יוצאת דופן ולמען האמת הוא עזר לארדואן בתחילת הדרך.
        יכול להיות שלצעד הזה יהיה משמעויות סמליות הרבה יותר גדולות מאשר סתם בספורט.

  7. לא הייתי מתייחס יותר מדי לתגובה של משפחתו.
    יש אדם טורקי חשוב ומוערך מאוד בתחום עיסוקי, שללא התראה מוקדמת שלח מייל לרבים ממכריו עם הודעת תמיכה במשטר (וזה אדם שחי שנים בארה"ב וחילוני מודרני לגמרי).
    כולם שם יודעים שמחפשים שעירים לעזאזל ו"בוגדים", ומנסים לא לתת לשלטון סיבה "למצוא" אותם.

  8. אגב גולן יותר דתי קיצוני מארדואן. לכל מי שמאושר מתגובותיו של קאנטר, שיחשוב שוב אם במקום דרעי כראש ממשלה יהיה לנו את ליצמן.

    1. בלי להוריד כמובן מהאיכויות של דרעי וליצמן, רק כמובן אנלוגיה מבחינת מידת הקיצוניות הדתית של השלטון

  9. 1. קליפרס – פול הזדקן בשנה, גריפין די דורך במקום בשנתיים האחרונות וג'ורדן אף פעם לא עשה קולות של מישהו שמכריע משחקים (להיפך, עם קליעות העונשין שלו זה לרעתו). אם כל הכבוד לקליפרס, הבעיה שלהם בעמדת המאמן שהוא גם הGM שלא יודע כל כך לבנות קבוצה.
    2. עוד גימיק של שחקן שנזכר מאוחר מדי. בארון דיוויס אולי יצרף אותו אלי ולדי -ליג. או שיקים ליגת וותיקים לשחק בוותיקי מכבי.
    3. אני קצת חושש שריי אלן איחר את הרכבת בשנה. יש לשמור על כושר ויש באמת לשחק, וזה שני דברים שונים. אני מניח שעדיין בשביל כמה דקות הוא יכול להיות אפקטיבי בסיטואציה המתאימה.
    4. אם בוזר עדיין מחפש חוזה, אז אני מניח שגם אוקאפור ימשיך לחפש (אלא אם כן יחליט לשחק בסין או באירופה).
    5. אנס קאנטר זה מקרה מאוד מעניין של שחקן פעיל פוליטית שהנבחרת הטורקית הפסידה גבוה מצויין בגלל פוליטיקה מיותרת.

  10. אם בלייק לא עולה עוד קומה, לאן שהפוטינצאל שלו מראה שקיים, אבל השנה האחרונה טוענת שאולי הוא לא מסוגל, אז הקליפרס לא יגיעו לשום מקום. אגב, גם אם הוא יעלה קומה, לא בטוח שזה מספיק להם לגמר המערב. אוקלהומה, גם השנה, יכולה להיות הסוס השחור שתגיע לגמר מול הלוחמים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט