מעורב הופס לשבת / מנחם לס

עם כל הכבוד לאולימפיאדה, ה-NBA ממשיכה לבעוט, ודברים חדשים קורים מדי יום ביומו. אז 'המעורב' ימשיך כרגיל, כמובן כשעש 'מעורבים' השווים 'עירבוב'.

1.לוגו חדשים לקבוצות לעתיד בעיני האמן

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. שלושת המאמנים המרוויחנים ביותר בליגה

לפי הוורטיקל, אלה הם שלושת המאמנים עם המשכורות הגבוהות ביותר בליגה:

3. טיירון לו, קליבלנד: 7.3 מיליון לעונה

לקאבס עלה כמה גרושים לפטר את דייויד בלאט ולשכור את טיירון לו, אבל כנראה שזה היה ה-BARGAIN – העסק – הטוב ביותר שעשו. המשכורת שלו, 36.5 מיליון ל-5 שנים מכניסה לו 7.3 מיליון לעונה, אבל אליפות אחת הוא כבר הביא להם.

2. טום ת'יבודו, מינסוטה: 10 מיליון לעונה

לת'יבודו היה די כדאי להיות מפוטר מהשיקגו בולס שם הוא אימן 5 שנים וסיים עם רקורד של 139-255. הוא נשכר לשמש בשני תפקידים – מאמן ונשיא ה-BASKETBALL OPERATIONS, הווה אומר – הוא הכל. יש לו קבוצה צעירה שכישרונה יוצא לה מהאוזניים, והשמיים הם הגבול שם! הוא חתם על 50 מיליון ל-5 שנים.

3. דוק ריברס, קליפרס, 10.2 מיליון לעונה

דוק ריברס סיים זה עתה שנה שלישית כמאמן הקליפרס שם סיים עם רקורד של 80-166. הוא חתום על חוזה של 5 מיליון ל-5 שנים, חוזה המסתיים  ב-2018-19. מזלו הוא שהיחיד היכול לפטרו זה דוק ריברס, כי דוק הוא גם נשיא הקבוצה.

 

3. שחקנים שישיגו חוזי מקס. בעונה הבאה

לשחקני ה-NBA מחכה כסף רציני. האוף-סיזון היה מלא בפצצות, וכמובן שהמרעישה ביותר היתה ההחלטה של קווין דוראנט לעבור לווריורס. חוזה הטיווי החדש מביא כסף שעד לפני כמה שנים אפילו לא חלמו עליו.

לכל שחקן ישנן תכניות משלו ומאוויים משלו. עלולים לקרות כל מיני דברים בליגה, אבל דבר אחד בטוח: חמשת השחקנים הבאים יקבלו חוזים מקסימליים: קווין דוראנט וראסל ווסטברוק כבר הסכימו עליהם. סטפן קרי והגריק פריק כנראה יסכימו. בלייק גריפין? אני מאמין שהקליפרס תציע לו חוזה מקס. אני לא בטוח אם הוא ירצה להישאר שם. אז אלה השחקנים שיקבלו חוזים מקסימליים:

  1. 1. סטפן קרי

סטפן קרי יהפוך לשחקן חופשי בסוף העונה. הוא יישאר בווריורס, אבל להשאיר אותו יעלה להם "PRETTY PENNY", כפי שאומרים החברים שלי בדאונטאון גרינוויל. מה הפלא? פעמיים MVP. שובר שיאי שלשות כאילו אין מחר, והעונה קולע 30.1 נק', עם 6.7 אס', ו-5. ריב'.

2. ראסל ווסטברוק

ראסל הפתיע עולם ומלואו כשהסכים לחתום על חוזה לשלוש שנים עם התאנדר, כשהשנה השלישית היא אופציה שלו. העונה הוא סיים עם 23.5 נק', 10. אס', ו-7.8 ריב'

3. קווין דוראנט

 

לשנה אחת הוא מסודר במקס. מה יהיה אחר כך? איך אומרים החברים שלי בגרינוויל? אלוהים גדול!

4. בלייק גריפין

האם יישאר או שהוא יחליט 'TO OPT OUT'? לאן שילך הוא יקבל מקס רגע שיחליט להפוך לשחקן חופשי. עם שש שנות ליגה עם 21.5 נק', עם 9.6 ריב' ו-4 אס' כל קבוצת ליגה, תחפוץ בו  ואני מאד מקווה שהוא יעצור באוקלהומה סיטי.Juicy Juice: Finding Dory

 

כן, הגריק פריק עשה מספיק בעונת 2015-16 לשכנע עולם ומלואו שהוא מוכן ומזומן לכסף הגדול. הוא שחקן המאיים לתקוע טריפל-דאבל כל משחק. 16.9 נק', 7.9 ריב', ו-5. אס' ישכנעו את מילווקי באקס שהוא הגיע, שהוא הפרנצ'ייז פלייר שלהם, ושהם לא צריכים להסתכל רחוק מדי כדי למצוא את האדם שמסביבו תיבנה קבוצת העתיד שלהם!

4. ווסטברוק בחברה טובה

CBS ספורט כתב היום שמאז 1983-4 היו רק ארבעה שחקנים עם יותר ממשחק אחד של 40-10-10 (40 נק', 10 אס', ו-10 ריב'):

1.לארי בירד

2.מייקל ג'ורדן

3.לברון ג'יימס

4.ראסל ווסטברוק.

5. זוכרים את עבדול ג'ילני?

הוא נפטר. הנה הוא, שיזכיר לכם:

6. לראשונה: הייליטס ממשחק האימון ה-SELECT TEAM נגד הנבחרת

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. אהבתי את הרעיון היצירתי של שילוב דמויות בתוכו, אולי יום אחד איזו קבוצה תאמץ את זה באמת.
    איפה פופוביץ' בדירוג המאמנים המרווחים?

  2. עוד שחקן שישיג מקס' לדעתי זה הגריק פריק. הוא שחקן חופשי מוגבל בקיץ של 2017 והוא יכול להפוך הרבה קבוצות מטובות למצויינות. יעלה המון לבאקס להשאיר אותו.

    אחלה מעורב.

    1. ג'יאניס יעשה מקסימום שזה לא כל כך הרבה לשחקן עם הוותק שלו. אלא אם ממש תהיה נפילה העונה, מה שאני בספק גדול.

  3. שאלה לדדי.
    מה קורה עם הלוחמים שנה הבאה. בהנחה שהם נותנים חוזה מקסימום לקארי,האם הם יכולים עדיין לשמור את דוראנט ושאר החברים?

    1. http://hoopshype.com/salaries/golden_state_warriors/

      הcap ככל הנראה יהיה קרוב ל102 מיליון (יש כאלה שחושבים לכיוון 107 מיליון). הווריורס ללא קארי מתחילים עם 64 מיליון ל קלי דריימונד ודוראנט פלוס הרוקס קוון לוני פט מקרו ודמיין גונס. כך שנשאר להם 38 מיליון כדי להגיע לקאפ. קארי יכול בפרי אייג׳נסי להרוויח כ30 מיליון מה שישאיר לווריורס בין 8-13 מיליון לשלם ל 8 שחקנים. אפשרי אם יעברו את הקאפ. קליבלנד עשתה זאת מבלי להתבלבל.

  4. אמנם לדוק ריברס מגיע את כ-ל הכסף הזה על יכולתו כמאמן, אבל להוריד את כולו על יכולתו כGM. פשוט בושה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט