מעורב אמריקאי: מטרפת את אמריקה, שחייה, וטניס/מנחם לס



קתרין ווב מטרפת את אמריקה

ביום שני בערב נערך משחק הפוטבול בין אלבאמה ונוטר דאם על אליפות המכללות. לא ממש "משחק אליפות" כי רק ב-2014 יתחיל ה-'פיינל פור' של ה-BCS. בינתיים, בפעם האחרונה, זה עדיין בחירה של וועדה. אחרי שאלבאמה קרעה את נוטר דאם 14-42, לא היה מוטל צל של ספק מי תיבחר האלופה, ואכן הבוקר אלבאמה נבחרה כאלופת המכללות.

אבל קת'רין ווב, חברתו של הקוורטרבק של אלבאמה איי.ג'יי. מקרון, גנבה את ההצגה. אגב, היא גם דוגמנית ומיס אלבאמה. אבל יש מיס אלבאמה ויש מיס אלבאמה. המצלמות של ESPN קלטו אותה קופצת ומעודדת את חברה הקוורטרבק (שהיה, אגב, גבור המשחק), וכנראה שהצלם נידלק עליה בצורה רצינית וחזר להראותה לפחות 20 פעם בעת השידור. היא אחת הנשים היפות בעולם, ואולי היפה מכולן. אני, לפחות, לא ראיתי אשה יפה ממנה. אפילו לי, זקן חרמן בן 75, היא מתחה את כל הקפיצים וכמעט קפצתי על הטלוויזיה לנשק את שפתיה שסקסיות מהן אין, פשוט אין. אני מאוהב טוטאלית, אסון ממש. אפילו השדר של המשחק, עוד זקן חרמן כמוני, ברנט מסבורגר הוותיק בן ה-73 הגיב, "אתם הקוורטרבקים. תמיד משיגים את הנערות היפות מכולן. איזו יפהפיה היא. וואו". טוב, היום ESPN התנצלה בשמו.

אבל הכל שטויות. מה שקרה בעת, ואחרי המשחק, הוא הדבר: מעל 190,000 טוויטרים לפי TWITTER.COM. וזה היה רק ביום שני. עד עתה ללא ספק מעל מיליון. אני לא יודע כיצד מספר הסל-פון שלה נודע, אבל הוא התפוצץ מהודעות אהבה והערצה. בין ה-190,000 טוויטרים היה לברון ג'יימס, דונאלד טראמפ, ומי לא. טראמפ הזמין אותה כבר להיות שופטת בתחרות "מיס עולם" שלו באטלנטיק סיטי. תמונתה הופיעה אתמול – ויותר היום – בכל העתונים והאתרים. היא כבר היתה אורחת ב-'גוד-מורנינג אמריקה', ו-'טודיי שואו'. ESPN מצאה את עצמה מותקפת מכל עבר: "אנחנו מתנצלים. כל מה שרצינו להראות היה את הקשר בין בוגרת אוניברסיטת אאובורן וחברה הקוורטרבק של אלבאמה, היריבה הגדולה של אאובורן. אולי הצלם הגזים במעט".

טוב. זאת רק התחלה. תזכרו את השם: KATHERINE WEBB. ה-IN החדש של אמריקה המטורפת.

 

*************************

 

מיסי פרנקלין – אונלי אין אמריקה!

 

 

 

 

מיסי עם "יריבותיה" מ-"היילנד היי"

היכן שחתה אתמול האלופה האולימפית, מיסי פרנקלין? עבור בית ספרה "רג'יס ג'זויט היי!". כן, שוב ג'זוס קרייסט. בית ספר קתולי קטן, 300 בנות. לתיכון קבוצת בנות לשחייה שהיא אלופת קולורדו. יש לתיכון שחיינית בשם מיסי פרנקלין, 'מלכת הבריכה' של אולימפיאדת לונדון. כל מה שהיא רוצה זה שיעזבו אותה במנוחה ויתנו לה ליהנות משנת הסניור בתיכון עם חברותיה. בתחרות אתמול חזו כ-450 איש בתחרות נגד "היילנד ראנץ' היי". כל מה שהיריבות רצו זאת תמונה עם מיסי, שביקשה שאחרי 10 דקות של תמונות – כל שחיינית עם הסלפון שלה – וזהו, לא יותר תמונות. וכך היה. כעבור עשר דקות היתה תחרות שחייה.

מיסי שחתה רק את המקצים החלשים שלה – לא השתתפה בגב – היא זכתה בצמד זהבים ב-100 ו-200 בלונדון וכן זהב בשליחים – 500 חתירה ו-200 יארד מעורב. כמובן שהיא ניצחה בקלות, אך דאגה שההפרש לא יהיה מעליב. היא היתה יכולה להשתתף בכל – כולל משחי שליחים – ולנצח בכולם. גם הזמנים לא חשובים כי זאת בריכה קטנה בבית הספר של 25 יארדס. אמרה יריבתה מ-"היילנד" מגי סיר, אף היא סניורית: "אני שוחה נגד מיסי כבר 6 שנים. מאומה לא השתנה. אילו חזרה מלונדון עם ראש גדול ומנופח זה היה אחרת, אבל היא אותה 'מיסי', ואנחנו בטלפון ובטקסטים כל כמה ימים. הכל אותו דבר כי מיסי היא החברה הכי נורמלית שיש!"

מיסי עמדה על כך שלא יהיו כל שלטים וכל צרמוניה לפני התחרות הראשונה שלה העונה. כלום. אפילו לא מסיבת עתונאים. זה היה התנאי שלה. "אני תלמידת תיכון רגילה וככה אני רוצה שזה יישאר".

זוהי מיסי המיוחדת. כל מה שרצתה לפני זמן מה זה לפגוש את "אהובה" ג'סטין ביבר, והוא הגיע לבית ספרה יום אחד אחרי הצהריים כשהיה לו קונצרט בדנבר, והשניים שיחקו "ONE ON ONE" כדורסל. בשנה הבאה היא תלמידת ברקלי יוניברסיטי. היא רוצה ללמוד רפואה. בינתיים מסרבת לחוזי עתק עם ספידו ונייקי כי ברצונה ליהנות מהחווייה של לימודי מכללה. אני לא כל כך דואג לה – אביה הוא ראש המחלקה לניאורולוגיה של אחד מבתי החולים המפורסמים, והכסף יבוא.

מה התכניות לעתיד, היא נשאלה לפני כמה ימים. "לסיים את התיכון, להתאמן, ליהנות מהקיץ, ולהכין בגדים לקולג'".

*****************************************

סרינה ויליאמס מוכנה לאוסטרליה

סרנה (עם 007) יכולה להיראות גם ככה!

סרנה מגיעה לאוסטרליאן אופן המתחיל ביום שני הקרוב מוכנה כפי שלא היתה מעולם. המטרה: גראנד סלאם של כל ארבעת הטורנירים השנה, דבר שעשתה ב-2002-3. "זה יהיה AWSOME" היא אמרה.

היא מגיעה מדורגת רק שלישית אחרי ויקטוריה אזרנקה ומריה שרפובה, שתי יריבות שהיא ניצחה בשנה שעברה כשזכתה בוימבלדון, ב-US OPEN, ובשתי מדליות זהב אולימפיות. אם תנצח את הארבע (אוסטרליה, צרפת, וימבלדון, יו אס אופן) היא תהיה עם 16 גארנד סלאמס, רק 2 מאחורי כריס אברט ומרטינה נברטילובה.

אברט אמרה: "פעם ביקרתי אותה על חוסר ה-COMMITMENT שלה לטניס. אני לוקחת את דברי בחזרה. ב-9 החודשים האחרונים היא ראש וכתף מעל כולן, והיא בריאה לחלוטין." אז מיום שני ועד שתרים את גביע האליפות נראה סרינה מבוגרת , אחראית, בכושר מצויין, שראשה בטניס 100% כשהיא לקחה חופשה מעסקי האופנה החובקים עולם שלה!

יאללה. טניס.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 50 תגובות

  1. לא שיש לי בעיה אישית עם זה, אבל אולי כדאי להחליף את התמונה של סרינה – זה בכל זאת אתר לכל המשפחה וכל הגילאים…

  2. וואוו הקטרין ווב הזאת!!! גם אני נטרפתי כשחזיתי בשידור החוזר של המשחק!!@

    בני זונ!ת הQB האלה איך הם משיגים את הפצצות האלה?!?!

  3. לשים את סרינה ואת הגברת ווב באותו מאמר , זה כמו לשים תמונה של מגיק ג'ונסון וחן ליפין באותה כתבה על רכזי עבר גדולים.
    מנחם כל הכבוד לך , אלוהים יברך את אמריקה.
    בגלל ספורטאים כמו מיסי פרנקלין יש שם טוב לשחייה
    כל הכבוד לילדה הזאת , ספורט שבא מאהבה הוא הספורט הכי טהור וטוב שיש . חבל שהרבי גיימס הארדן לא גדל על אותם ערכים.
    תן כמה תמונות של החברה של בירידי , לא מישהי מוכרת כולה ברזילאית בשם ג׳יזל.

  4. לא רק שהזקן הוא חרמן הוא כנראה גם עיוור כמו חפרפרת שהזדווגה עם עטלף. לא הייתי נוגע בעקומה הזאת עם מקל, כונפת על.

  5. מסטברגר צריך להישלח ללב ים על קרחון. למי שלא צופה בפוטבול מכללות, דמיינו שילוב של כל מה שרע בארבל, איינשטיין ודני נוימן (98% ממנו).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט