מעורב הופס ליום רביעי לפנות ערב / מנחם לס

1.'אול רוקי', 2017

*

 

*

2. רוצים לשמוע את דריימונד גרין (ואחרים) מדברים על הנבחרת?

3. נבואה שלי: קיירי אירוינג יהיה ה-MVP של הנבחרת בריו

(ואחד מאנשי העסקים המוצלחים ביותר מבין כל שחקני ה-NBA!)

אני מרגיש שזאת האולימפיאדה של קיירי אירוינג!

לפני שבוע הוא ישב במלון MGM בווגאס ומסביבו הבוסים הגדולים של נייקי. הנושא? "KYRIE 3", הסניקר החדשה שהוא עיצב ותיכנן. ברנרד קוב, ה-CEO של מחלקת הסניקרס של 'נייקי' אמר: "He floored us all with his knowledge and insight. His sophistication and know-how in the shoe-design, marketing and promotion, were totally shocking to all of us!"

הנושא היה הסניקר החדשה שתצא לשווקים בתחילת 2017, סניקר שקיירי היה מעורב בכל נושא שבו, מהשרטור הראשון ועד הצבע האחרון. מאומה לא עבר בלי האוקיי שלו. מסתבר שקיירי הוא עארס פיקח מאד, מוכשר מאד, וכנראה איש עסקים ממולח שיגיע רחוק יום אחד.

"Irving had a prominent voice in all aspects of the shoe, from its design and features to the box the shoes will come in to the marketing and promotion", אמר ברנרד קוב.

אירוינג אמר:

“In all the meetings and whether it be apparel, whether it be sneakers, whether it be commercials, whether it be anything, I’m in there,” Irving said. “I’m doing the dirty work.”

 

כן, כמעט שכחתי: הוא גם שחקן כדורסל נפלא.

During the playoffs, Irving averaged 25.2 points, 4.7 assists, 1.7 steals and shot 47.5% from the field and 44% of three-pointers. In the Finals, he averaged 27.1 points, 3.9 rebounds, 3.9 assists and 2.1 steals, proving he could perform on that stage when it was questioned whether he could.

ששבסקי, שהיה מאמנו באונ' דוק, אומר:

In high school, I thought he would be great. He’s better,” U.S. coach Mike Krzyzewski said. “The thing about him is he’s still getting better and he’s smart — smart people-wise and smart game-wise. He’s smart while the game is going on at a high level. The really good ones are like that.”

עכשיו יש לו סכוי להיות אחד מהשחקנים הבודדים מאד שזכו גם באליפות וגם במדלייה אולימפית באותה שנה. היום, בגיל 24, הוא הפך למין DOUBLE שכולם רוצים: גם שחקן נפלא – אחד משלושת הפוינט גארדים הטובים ביותר בתבל, ומסתבר שגם endorser for   multiple sport's products המנתנג ונושא את עצמו כאיש עסקים מנוסה וממולח! הוא NATURAL לחלוטין מול המצלמה, אף פעם לא מתבלבל או מגמגם ב-LINES שעליו לומר, עד שסטיבן מנייאר מפפסי-קולה שצילם אותו אמר "עם קיירי אף פעם לא צריכים לקחת SECOND TAKE. הוא קולט הכל בפעם הראשונה.

בנוסף לנייקי ופפסי-קולה, יש לו. He has exclusive deals with headphone-maker Skullcandy and trading-card company Panini.

ברנרד קוב אמר:

His Kyrie line with Nike is one of the company’s fastest-growing signature shoes. It’s a part of the business he enjoys even as he eschews “CEO of his own brand”

הוא ממש ה-CEO של הנעל החדשה שתהיה הבראנד שלו, ורק שלו.

יש לו את החיוך, את הממזריות, ואת המשחק "TO BACK IT ALL UP!"

הוא אמר השבוע:

“I love it because I’m allowed to be myself, and I’m allowed to connect with people beyond branding,” Irving said. “I don’t do it for the money. I don’t do it for anything else other than making genuine connections and putting things out in the world that I can truly be proud of because it came from me.”

4. ג'רי קולנגלו על ה-NBA והנבחרת. מאד מעניין!

 *

 5. מייקל ג'ורדן העדיף את בלייק גריפין על לברון ב-SPACE JAM 2

 *

*

*

6. לברון: "השד של MJ תמיד רודף אחרי"

לברון ג'יימס הודה בפני גרגורי ת'יבורן מה- espn.cleveland שכבר מאד שהוא זוכר כדורסל "בגיל 12 או משהו כזה", השם MJ תמיד רודף אחרי כמו צל. בתחילה הערצתי אותו כאלוהים ואח"כ כשחקן שאין שני לו. עכשיו אני יודע שהוא היה יחידי בסגולתו. אני? עצם העובדה שמזכירים את שמי בין גדולי השחקנים מחמיאה לי מספיק. אני לא ג'ורדן ולא יהיה ג'ורדן אחר. לי מספיק להיות מוזכר בין הגדולים!"

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. לברון רוצה להיות הגדול ביותר "My career is totally different than Michael Jordan's," James said, according to Sports Illustrated. "What I've gone through is totally different than what he went through. What he did was unbelievable, and I watched it unfold. I looked up to him so much. I think it's cool to put myself in position to be one of those great players, but if I can ever put myself in position to be the greatest player, that would be something extraordinary."

  2. כמה חדשות מהליגה:

    אלן אנדרסון חתם בקליפרס על חוזה מינימום לשנה אחת. הוא קלע בעונה האחרונה 5 נק' ברבע שעה למשחק בוושינגטון (13 משחקים בלבד בעונה מלאת פציעות), אבל בעונה לפני היה שחקן של 7 נקודות לערב מהספסל.

    רוני פרייס חתם באוקלהומה סיטי על חוזה לשנתיים. בעונה האחרונה הוא עם 5.3 נק', 2.4 אס' ו-1.6 ריב' במשחק בפניקס.

    אליוט וויליאמס זומן למחנה האימונים של הווריורס.

    1. אתה א 'מעלה' כתבה. אתה שולח אלי (עדיף בקובץ 'וורד'), ואם אני מוצא יותר מ-5 שגיאות כתיב אני זורק אותה לבית השימוש

      sefersheli@hotmail.com

      ואתה מוסיף את השם בו אתה רוצה להופיע, גילך, מקום מגוריך, ומעשיך

    1. קיירי מאוד מרשים. 27 למשחק בפיינלז, והבחור רק בן 24! אם הוא לא יפצע יותר מידי, הוא רק ישתפר, רק עוד 4 שנים הוא בשיא שלו. שמח בשבילו שהצליח להוכיח את עצמו.

    1. אתה לא 'מעלה' כתבה. אתה שולח אלי (עדיף בקובץ 'וורד'), ואם אני מוצא יותר מ-5 שגיאות כתיב אני זורק אותה לבית השימוש

      sefersheli@hotmail.com

      ואתה מוסיף את השם בו אתה רוצה להופיע, גילך, מקום מגוריך, ומעשיך

  3. כשקיירי מאופס יש לו כוח אש אדיר. נצמדת אליו – הוא יעבור אותך בשני כדרורים. נתת לו מטר- תקבל שלשה על הראש. סיוט לכל מי ששומר עליו. החזרה שלו מהפציעה מרשימה ביותר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט