אירועי דיומא – 03.08.2016/מתן גילור

כדורגל

מוקדמות ליגת האלופות

היום ישוחק הגומלין בסיבוב המוקדמות השלישי (מתוך ארבעה).

להלן המשחקים:

21:00 הפועל באר שבע (ישראל)-אולימפיאקוס פיראוס (יוון) – שידור בערוץ ספורט 2 (53). המשחק הראשון הסתיים בשוויון 0:0. טקטית, ברק בכר ניצח את יריבו בנקודות. הפועל ב"ש שיחקה זהיר, אך הפעילה לחץ באזורי מפתח. האטה את קצב המשחק והשיגה את התיקו המיוחל. אולימפיאקוס היא המדורגת הבכירה במסלול אלופות ועל הנייר היא הקבוצה האיכותית ביותר. הפועל ב"ש טרם הפסידה באצטדיון טוטו-טרנר. הבעיה של ב"ש היא יותר מדי רעש לא בריא מסביב למאור בוזגלו ואופיר דוידזאדה, שככל הנראה יעזוב אחרי המשחק. תיקו 1:1 שיעלה את היוונים.

קופנהגן (דנמרק)-אסטרה ג'ורג'יו (רומניה) – המשחק הראשון ברומניה הסתיים בשוויון 1:1. קופנהגן פתחה את הליגה בסערה ואחרי 3 מחזורים היא מוליכה את הטבלה עם מאזן מושלם של 9 נקודות ביחס שערים 0:11. ג'ורג'יו לעומתה התאוששה עם תיקו 0:0 נגד פאנדורי, לאחר תבוסה 4:1 לדינמו בוקרשט במחזור הפתיחה. קופנהגן עדיפה ותנצח.

סיטאווה בוקרשט (רומניה)-ספרטה פראג (צ'כיה) – המשחק הראשון הסתיים בשוויון 1:1. סיטאווה שיחקה רק משחק ליגה בודד וניצחה אותו. כך גם לגבי ספרטה. סיטאווה תעבור, אבל זה יהיה צמוד. תיקו 0:0 או ניצחון בהפרש של שער בודד.

יאנג בויז ברן (שוויץ)-שחטאר דונייצק (אורקאינה) – המשחק הראשון הסתיים בניצחון אוקראיני 0:2. לאחר 2 מחזורים בליגה האוקראינית, שחטאר מוליכה את הטבלה עם שני ניצחונות 1:4. הגברים הצעירים עם ניצחון והפסד. שחטאר תנצח גם בחוץ.

רד בול זלצבורג (אוסטריה)-פרטיזאני טיראנה (אלבניה) – המשחק הראשון הסתיים בניצחון של זלצבורג 1:0 באלבניה. זלצבורג פתחו לא טוב את הליגה האוסטרית והשיגו בשני המחזורים הראשונים תיקו והפסד, אבל היא עדין קבוצה עדיפה בהרבה על פרטיזאני שסיימה את הליגה במקום השני ומשתתפת רק הודות להרחקתה בשל אי סדרים ברכישת שחקנים של האלופה, שקנדרברו, ותנצח.

פאוק סלוניקי (יוון)-אייאקס אמסטרדם (הולנד) – המשחק הראשון הסתיים בשוויון 1:1. עבור שתי הקבוצות מדובר על המשחק הרשמי היחיד העונה. אייאקס קבוצה איכותית יותר, אבל בינתיים פיטר בוס זוכה לביקורות. למרות שתיקו 0:0 יספיק לפאוק ולמרות הביתיות, אני הולך עם אייאקס.

סלטיק (סקוטלנד)-לוקומוטיב אסטנה (קזחסטן) – המשחק הראשון הסתיים בשוויון 1:1. אסטנה מוליכה את הליגה הקזחית בבטחה והיא בדרך הבטוחה לעוד אליפות. הקזחים בשיא העונה מה שנותן להם יתרון גדול, אבל לסלטיק יש מסורת, אצטדיון ביתי ועונה גם (שוב) יריבות מקומית. סלטיק תעלה.

לגיה ורשה (פולין) – טרנצין (סלובקיה) – במשחק הראשון ניצחה לגיה 0:1. את העונה לגיה פתחה עם ניצחון ושתי תוצאות תיקו. טרנצין פתחה לא טוב עם ניצחון ושני הפסדים. ורשה עדיפה ותנצח גם הפעם.

מונאקו (צרפת)-פנרבחצ'ה (טורקיה) – ככל הנראה המפגש האיכותי ביותר בשלב הזה.=. פנר ניצחה במשחק הראשון בטורקיה 1:2 ותשלים את המלאכה עם העפלה בנסיכות.

אנדרלכט (בלגיה)-רוסטוב (רוסיה) – המשחק הראשון ברוסיה התסיים בשוויון 2:2. רוסטוב ניצחה את משחק הליגה היחיד ששיחקה וכך גם אנדרלכט. הביתיות תכריע לטובת הבלגים.

 

מוקדמות הליגה האירופאית:

היום ישוחק משחק מקדים במסגרת הגומלין בסיבוב המוקדמות השלישי (מתוך ארבעה).

סלובאן ליברץ' (צ'כיה)-אדמירה וואקר (אוסטריה) – ליברץ' ניצחו במשחק הראשון באוסטריה 2:1 ולא השאירו ספק רב לגבי זהות העולה.

 

גביע הטוטו:

היום ישוחקו משחקים נוספים, אחד בבית הצפוני ואחד בבית המרכזי, במסגרת המחזור השני. שידור משולב בערוץ ספורט 5 לייב (58).

19:45 הפועל כפר סבאהפועל חיפה – עבור הכפר סבאים מדובר על המשחק הראשון במפעל (בית של 5 קבוצות, ולכן אחד נחה כל מחזור). במחזור הראשון, הפועל סיימה בתיקו 2:2 עם איחוד בני סכנין לאחר שחזרה מפיגור 2:0.

20:00 מכבי פתח תקוהבני יהודה תל אביב – במחזור הראשון מכבי פ"ת הפסידה 0:1 למכבי ת"א ובני יהודה הפסידה 2:0 להפועל ת"א.

 

הטורניר האולימפי (נשים):

19:00 שבדיהדרום אפריקה – שידור בערוץ ספורט 5+ (56)

21:00 קנדהאוסטרליה – שידור בערוץ הספורט (55)

22:00 ברזילסין – שידור בערוץ ספורט 5 לייב (58)

00:00 זימבבואהגרמניה – שידור בערוץ הספורט (55)

01:00 ארה"בניו זילנד – שידור בערוץ ספורט לייב (58)

04:00 צרפתקולומביה – שידור בערוץ הספורט (55)

לפוסט הזה יש 26 תגובות

    1. יאיר אם תטעה…..בבקשה שיהיה בגדול כי גם תיקו עם שערים לא יעזור.
      לדעתי באר שבע לא תפסיד….ספק אם תנצח …תיקו שווה הפסד בכל מצב. ( למעט 0'0 שמסתיים בניצחון בדו קרב הפנדלים ¥.

      1. ההבדל בין תיקו להפסד יבוא לידי ביטוי בדירוג אופ"א. אחרי שאפואל ניקוסיה הבטיחה שלב בתים, חשוב לקושש כל ניקוד אפשרי, גם אם הוא לא שווה העפלה לשלב הבא.

  1. תמשיכו לעשות את האירועי דיומא גם שיתחילו כל הליגות.הליגה האנגלית עוד שבוע וחצי ואחריה הספרדית האיטלקית והגרמנית ולהבדיל אלף אלפי הבדלות הליגה הישראלית.גם בכדורסל שיתחיל באוקטובר בנוסך לנבא את הליגה הישראלית ואת היורוליג והיורוקאפ

  2. בארץ לא אוהד באר שבע .
    אבל באירופה אני עם כל נציגה ישראלית.
    בשקט בשקט הישראליות עד כה.
    8 ניצחונות 7 תיקו והפסד בודד.
    דבר נוסף אולימפיקוס קבוצה בעלת שם אירופאי מכובד.
    משחקת בבתים באופן קבוע …..כמעט תמיד ממשיכה הלאה לפחות לשלב הנוקאאוט באירופאית.
    יש לה גם כמה הופעות בשמינית גמר הצמפיון ואפילו הופעת רבע גמר אחת.
    משום מה הקבוצה המצליחה הזו מועדת פעם אחר פעם מול קבוצות ישראליות.
    התחילה במסורת חיפה של יעקובו ב עונת 02-03 כשהביסה את היוונים 0-3 ( בקרפיסין )….וסיימה לפניה בבתים ולמעשה הדיחה אותה מאירופה
    …חיפה עצמה המשיכה ל 1/16 הגמר….והובסה על ידי …אאק היוונית הפחות טובה.
    לפני כמה שנים הדיחה את אולימפיקוס מכבי תל אביב.
    והעונה באר שבע…..ככה שזה 0-3 לשראל…..ואולי נכון לומר 0-5 .
    שכן ב 04 שום מונה למאמן פאו ולראשונה זה שנים לקח לה אליפות ולמעשה דאבל…..ונציין שגם בהישג השיא בצמפיון ….הקבוצה נעצרה על ידי מאמן ישראלי ….גרנט וצלסי בעונת 08.
    מעניין

כתיבת תגובה

סגירת תפריט