אירועי דיומא: 02.08.2016 / רועי ויינברג

יום עם לא מעט ספורט, כשמתקרבים בגדול לאולימפיאדה:

*

כדורגל:

מוקדמות ליגת האלופות-גומלין הסיבוב השלישי:

19:30-פ.ק קראבאח (אזרבייז'אן)-ויקטוריה פלזן (צ'כיה). אחרי 0-0 במשחק הראשון, הגומלין פתוח לחלוטין. האזרים, שזכו בעונה האחרונה בפעם השלישית ברצף בליגה המקומית, הגיעו לליגת הבתים של הליגה האירופאית בעונה האחרונה והרשימו שם. הם נהנים מיתרון ביתיות, מנג'ר חזק (גורבאן גורבאנוב) וסגל לא רע בכלל. לעומתם, פלזן הודחה מול אלופה של ליגה חלשה אחרת בשלב המוקדמות השלישי, מכבי תל אביב הישראלית, ולמרות האליפות המקומית הם קבוצה חלשה יחסית. לכן קראבאח תעלה לשלב הבא.

20:00-אפואל ניקוסיה (קפריסין)-רוזנבורג ב.ק (נורווגיה). רוזנבורג ניצחה 2-1 במשחק הראשון, מה שהופך את הגומלין לפתוח יחסית (1-0 לניקוסיה יעלה אותה לשלב הבא). הנורווגים כבר עמוק בתוך העונה המקומית, כשהם אחרי 17 מחזורים בליגה ומחכים לרבע גמר הגביע. מבחינתם, המשחק הזה נמצא ברגליים של כריסטיאן גיאטאר, כוכב האלופה המקומית. מבחינת ניקוסיה, הקבוצה הגיעה לשלב בתים אירופאי בכל אחת מה-3 העונות האחרונות, וניצחון היום משמעו המשך הרצף (המודחות בסיבוב הרביעי של המוקדמות נושרות לשלב הבתים של הליגה האירופאית). הסגל הבין לאומי שלהם יכול לנצל את הביתיות ולעלות, אבל יש לי תחושה שגיאטאר יעלה את רוזנבורג לשלב הבא.

20:00-דינמו טבילסי (גיאורגיה)-דינמו זאגרב (קרואטיה). 2-0 ביתי נותן לזאגרב מקדמה עצומה לגומלין. קשה לראות את המגמה משתנה במשחק הזה, במיוחד בהתחשב בזה שגול של הקרואטים יסיים דה פקטו את הסיכוי של טבליסי (יצטרכו 4 שערים). זאגרב.

21:30-הכוכב האדום בלגרד (סרביה)-לודוגורץ (בולגריה). 2-2 במשחק הראשון נותן יתרון קטן לסרבים לקראת הגומלין בזכות שערי החוץ. לודוגרוץ הייתה יותר יוזמת במשחק הראשון, אבל עם הקהל הסרבי המטורף יהיה קשה לאלופה הבולגרית לעלות לשלב הבא. היתרון הזה יהיה משמעותי מאוד הערב, ולכן בלגרד תגיע לשלב הפלייאוף.

22:00-דונדלק (אירלנד)-באטה בוריסוב (בלארוס). אחרי 1-0 קטן לבאטה במשחק הראשון יכולה לבוא הפתעה הערב. דונדלק, הקבוצה האירית בעלת העבר המפואר (שלב בתים של ליגת האלופות ב-1979, 11 אליפויות ו-10 גביעים איריים) שזכתה באליפות לאחרונה, יכולה להדיח את באטה שעלתה ל-7 שלבי בתים אירופאיים ברציפות, ומ-2011/12 נוכחת קבועה בשלב הבתים של הצ'מפיונס. לדעתי זה לא יקרה, אבל משחק ששווה לעקוב אחריו. באטה תעלה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. תודה רועי כל המשחקים פתוחים על הנייר.
    הערכות שלי .
    קארבאח -פלזן .
    דומה לבאר שבע מחר האנדרדוג הוציאה 0-0 ומגיע הביתה להשלים הפתעה.
    היום לפחות זה לא יקרה 1-1 והעפלה צכית.
    ניקוסיה -רוזנבורג צמוד מאד בין שתי קבוצות שעשו בעברם רבע גמר צמפיון

    לרוזנבורג יש את יתרון הכושר לקפריסאים את הביתיות …לדעתי יוכרע בפנדלים לטובת הנורווגים.

    הכוכב האדום אלופת היבשת למי ששכח בשנת 91 תנצח 0-2 בדרך לשלב הבא.
    זאגרב תנצח בגרורגיה 1-0
    ובאטה תנצח 3-0 קליל בחוץ.

    1. אסף המנצחות של היום ומחר במסלול האלופות
      סה"כ 10 יוגרלו ביניהן ( יהיו 5 מדורגות באר שבע לא מדורגת ).
      אבל על הנייר אין טובה מאולומפיקוס.
      הקבוצות הצפויות לשחק מול באר שבע הם אחת מאלו .
      סלטיק ,זלצבורג , אפועל ניקוסיה ( אם תעבור את רוזנבורג ).באטה

      ועוד אחת ( אולי ורשה….מתן בוודאי יודע ).
      בכל מקרה אם יהיו הפתעות כגון שרוזנבורג תדיח את זלצבורג ישתנו המדורגות ….באר שבע בכל מקרה לא תהיה בקבוצת המדורגות .

  2. וולטה אבורגוס החלה היום השמות הגדולים קונטאדור ייטס אחד עשר קבוצות ביניהן מוביסטאר קוויק סטפ אסטנה סקאי והכי מענין הקבוצה הבסקית אןסקאדי שמתחילה מליגה ג לאן תגיע נראה .
    מירוץ קטעים חמישה קטעים היום הראשון 154 קמ למיטב זכרוני.
    המשמעות התיירותית של המירוץ הזה קשורה לנתיב העליה לרגל קאמינו דה סנטייגו הנמצאת בסנטייגו דה קומפוסטלה זהו עסק ענקי של הכנסיה הקתולית ויש להם מספיק כסף לקדם תיירות צליינית לשם תיירות צרפתית וספרדית זוהי מכה הנוצרית.
    החלק המענין מבחינה ישראלית הוא אזורי גלישת סקי ענקיים אזור זה בחורף בפברואר הופך להיות סקנדיביה לעניים השנה הכבישין העו מנותקים שלושה שבועות לאתר הסקי המקומי אתר קטן מאד בגובה מקסימלי 1700 מטרים מתחיל ב 1300 נמוך מהחרמון אפילו אבל מנסיון אתר קטלני לגולשים מתקדמים זהו האזור הקר ביותר בספרד בנוסף לכך יש שם רוח כל השנה תופעת בריזה חזקה הנובעת מהרים אזורי גלישת עפיפונים יבשתיים או גלישה באגמים בדלתת האברו .
    אופניים יש שם אוכלוסיה מאד ספורטיבית רוכבים המון על אופניים בכל גיל מדהים לראות זאת. את התוצאות של המירוץ מן הסתם דוד או עידו יפרסמו בסוף היום.

    1. תודה שמחי. לא ממש הזכרתי את המירוץ, כי בכל זאת רוב השמות הגדולים בריו. קונטדור החליט להשתתף בכל זאת, כנראה כהכנה לוואלטה. הייטס שמשתתף כאן הוא לא אדם ייטס אלא אחיו התאום סיימון ייטס, שחזר עכשיו מהשעייה בעקבות שימוש בחומרים אסורים. יש עוד כמה שמות מוכרים כמו סקארפוני, סמואל סאנצ'ז, איגור אנטון וגורקה איזאגיר.

      1. אכן שמות מוכרים אך המנצח הוא בקטע הראשון דני ואן פופל .
        גורקה איזאגיר אכן שם מוכר אך לא שם גדול בחור גדול יחסית 176 פועל חרוץ הרבה פחות מוכשר מאחיו יון איזאגיר .
        החשוב כמובן מי שיכנס לאתר הם חא השמות החשוב הוא העסק עסק הצליינות את המירוץ הזה מנהלת שס …הספרדית בראשות הראשון לציון ….
        הראשון ליעקוב שוין סנטייגו ולכן האיזכור כל האתר מלא בתיאור דרך הצליינים את זה המירוץ מוכר …ומוכר היטיב .
        אבל כאמור לא מוכר את השלג הנפלא באזור הזה.
        את זה אני מוכר כאן ויש מספיק לכולם .

    1. פלזן עושה בדיוק מה שצפיתי לה.
      אפועל מוכיחה לי שהביתיות שלה חזקה יותר מהכושר הנוכחי של רוזנבורג ועולה בקלות.
      הכוכב האדום כרגע ב 1-1 לכן 0-2 שחזיתי כבר לא יהיה .
      זאגרב מנצחת בגיורגיה 1-0 כפי שהערכתי.
      ובאטה מתחילה עכשיו משחק .

  3. חברים, שאלה – ֿ

    מישהו יודע אם קיים שירות בתשלום כלשהו לצפייה בכל שידורי האולימפיאדה אונליין? ליג פאס סטייל…?

    תודה מראש

כתיבת תגובה

סגירת תפריט