פינת הגולש הצעיר: הקיץ השחור של דריימונד גרין / אורי בן עמי (בן 14, פ"ת)

******************

לכל הגולשים הצעירים התורמים לאתר: שימרו את הלינקים לכתבותיכם!  יום אחד תוכלו להשתמש בלינקים הללו ב-RESUME ('תולדות חיים') שלכם, דבר שיעזור לכם מאד בצבא, בבקשת כניסה לאוניברסיטת הארווארד או האונ' העברית בירושלים, ובבקשת עבודה לאן שתיפנו!

*********************

הקיץ השחור של דריימונד גרין

מאת אורי בן עמי, בן 14 מפ"ת

בשנתיים האחרונות, המנייה של שחקן האול-אראונד המוכשר דריימונד גרין זינקה לגבהים שאף אחד לא חשב שתוכל להגיע אליהם כשנבחר רק בבחירה ה35 בדראפט 2012.

דריימונד רשם בשנתיים האחרונות ממוצעים מרשימים מאוד בשני צידי המגרש עם 12.85 נקודות ב46.65% מהשדה, 5.55 אסיסטים, 8.85 ריבאונדים, 1.55 חטיפות ו1.35 חסימות למשחק, והפך לאחד הבאנקרים העיקריים בהצלחתה הפתאומית והמסחררת של הגולדן סטייט ווריורס. דריימונד גרין החל לקבל כבוד מכל שאר ההגנות של הליגה והפך לאחד מבין שלושים השחקנים הכי מסוכנים בליגה, ואפילו נבחר לאולסטאר בעונה האחרונה.

תמיד היו ספקות לגבי החוקיות של החסימות שלו בפיק אנד רול בעיקר עם סטף קרי שהפך לגו-טו-פליי של גולדן סטייט ועזר לה להפוך לקבוצה המסוכנת ביותר בליגה, אך בפלייאוף האחרון יותר ויותר אנשים התחילו לשים לב לכך. בנוסף לתגובות המוגזמות שלו לשריקות השופטים שכולם יודעים עליהן, גם על המגרש דריימונד הראה שיש לו פתיל קצר ונקלע לכמה קטטות על המגרש, ואפילו הגיע לתקשורת מקרה בו דריימונד גרין תקף אדם בבר בזמן תקופת הפרי אייג׳נסי, וגרם לאנשים לחשוב עוד יותר כי הוא לא השחקן הכי נקי בליגה.

ואם כל זה לא הספיק, הוא גם היה מעורב בלא פחות משלוש תקריות הקשורות באיבר מין גברי בקיץ האחרון. במהלך הסדרות המכריעות של הפלייאוף, גרין התעסק יותר מדי במקומות שאסור להתעסק בהם אצל סטיבן אדאמס ולברון ג׳יימס, דבר שהטיל עליו צל אדיר ועלול לתת לו שם של השחקן המלוכלך ביותר בליגה. התקרית השלישית היא דווקא עם עיסוקיו של דריימונד גרין עצמו, רק שהוא שיתף אנשים בעיסוקיו קצת יותר מדי. הפורוורד בן ה-26 העלה בטעות תמונה של איבר המין שלו לmy story שלו בסנאפצ׳אט שפתוח לצפייה לכל מי שרק רוצה לצפות בו, במקום לשלוח לאדם מסויים הודעה פרטית. אפילו שהוא שם לב לטעות ומחק את התמונה לאחר 10 דקות, התמונה הספיקה להתפרסם והופצה בכל רחבי האינטרנט. מביך.

דריימונד גרין יצטרך מעכשיו לעבוד קשה מאוד על התדמית שלו בתוך המגרש ומחוצה לו, כי אחרת המנייה שלו שחוותה עלייה מטורפת בשנתיים האחרונות, תרד באופן דראסטי והוא כבר לא יוכל להעלות אותה בחזרה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 41 תגובות

  1. יופי של טור!

    ההרחקה של גרין בפיינלס האחרון הייתה סופר מוצדקת לאחר אוסף של עבירות לא לגיטימיות ובאופן סימבולי אפשר לומר על כל הגועל שהשאיר על הפרקט מאז שהגיע לליגה וברגע הכי גרוע שיכול להיות. הוא נהג בחוסר אחריות מטורף כשנכנס לעימות עם לברון כשהוא יודע שהוא קרוב להרחקה.
    בסופו של דבר הוא כולו ילד בן 26 שלומד ועושה טעויות וכמו שאתה אומר, נקווה שמפה יילמד ויתרכז בלשחק כדורסל.

    1. אחת ההרחקות הכי לא מוצדקות לא רק בתולדות הליגה אלא בתולדות כל הליגות.. באמצע סדרת גמר שהמומנטום בבירור שייך לקבוצה המערבית וברוח הלברוניזציה של הליגה בשנים האחרונות מחליטים להרחיק את אחד השחקנים החשובים של הקבוצה בגלל הסדרת גמר מערב נגד או קיי סי??? כבר דשנו בזה מלא אבל תיקח כל שני שחקנים אחרים ותריץ את אותו מהלך זה אפילו לא היה נשרק לא מדבר אפילו על הרחקות.. אתה יודע מה? נניח ואינדיאנה היו עולים לגמר ובמקום לברון היה שם פול ג'ורג' אף אדם ביקום לא היה מעז להרחיק את גרין…
      התערבות דוחה ושערורייתית של הליגה בסדרה שכנראה היתה נגמרת אחרת…
      עכשיו בקשר לכתבה אחלה כתיבה אל תפסיק לכתוב רק צריך לזכור שחקנים כמו ביל למביר שעשו קריירות מלהיות מלוכלכים.. דריימונד ווינר בנשמה ואף אחד בעולם לא ייקח לו את זה והמניות שאתה שיירדו לדעתי רק יעלו ככל שימשיך בקו הקשוח והמלוכלך הזה.. איזה קבוצה בעולם לא היתה רוצה סנטר קשוח שעושה הגנה מוסר מדהים קולע שלשות ולוקח קבוצות באליפויות עם בעיית מזג קלה?

      1. הרחקה צודקת. פלייגרנט ברור ומוצדק, לגבי הפלייגרנטים הקודמים לא נראה לי רלוונטי להכנס לזה כרגע (שלא לדבר על אלו שלא נשרקו).
        מצחיק, אבל בדבר אחד אתה צודק, הפלייגרנט לא נשרק וזאת הפשלה השיפוטית האמיתית, חוסר הביצים של השופטים במשחק לשרוק פלייגרנט (שוב, סופר מוצדק) לגרין בידיעה שירחיקו אותו. במקום זה השתפנו ונתנו לליגה לבצע את ההחלטה וגרמו לשטות הגורפת שזאת קונספירציה.
        מכל צד ומכל זווית ההרחקה מוצדקת.

        1. להצדיק את ההרחקה של גרין זה באמת מה שנקרא לזרוק חץ ואז לסמן את המטרה.קראתי את כל ההתכתבויות לגבי ההרחקה ואת הצידוקים שנתת והם לא מצוצים מהאצבע,זה לא שאתה ממציא אבל שוב זה אחרי שזרקו את החץ רצת לסמן את המטרה.
          ההרחקה הזאת נבעה אך ורק בשביל לייצר עניין ומתח ובשביל שהסדרה לא תיגמר.זה התחיל מול אוקלהומה שעל דבר הרבה יותר חמור לא הרחיקו אותו (כי גולדן פיגרו וההרחקה כנראה הייתה גומרת את הסדרה משהליגה פחדה מאוד) וזה המשיך בגמר שהרחיקו אותו מאותה סיבה שלא הרחיקו אותו בסדרה הקודמת(כי קליבלנד פיגרו והליגה פחדה שהסדרה תיגמר)
          כל סיבה אחרת היא פשוט לעג לרש.
          היה פה אינטרס חד וברור לליגה(ב2 המקרים) וכך היא פעלה מה שאותי מאוד מאוד איכזב

          1. זה פשוט לא נכון.
            אם קראת את כל ההתכתבויות אז ראית את הטענה שיש 6 סעיפים לפיהם הליגה מחליטה אם מהלך הוא פלייגרנט או לא (אין קריטריון שאומר שחייבים ש-X מה-6 יתאימו אלא פשוט לפי זה בוחנים) שניים מהם תאמו את המקרה של גרין.
            הראשון ללא קשר למהלך כדורסל, המהלך המדובר קרה הרבה אחרי שהכדור היה באזור של גרין ולברון.
            השני שזה גרם לאסקלציה. בלי העבירה של גרין (ושל לברון) לא היה את העימות מתחת לסל שהשתתפו בו עוד שחקנים.

            פלייגרנט מוצדק.

  2. כשמדובר על אשכי היריב גרין הוא טופ 1 בשחקנים המסוכנים בליגה
    הוא עשה התקדמות עצומה אצל סטיב קר הוא שחקן נפלא עם המון אמוציות
    הוא גם מגיע למשחקים גדולים , הוא היה השחקן היחיד שהגיע לגיים 7
    היה רחוק אסיסט אחד מטריפל דאבל
    בכל פעם שהוא קולע שלשה אני מחזיק את הראש ולא מאמין , זורק כמו קרפדה

    המניה שלו תהיה תלוייה בביצועים שלי על המגרש , כל המסביב זה שטויות

        1. אמת, אבל משחק 6 לא הרבה אחריו.
          הנקודה שלי היא שמאד קשה בעיניי להגדיר אותו כשחקן של משחקים גדולים בעקבות משחק 7 עם התעלמות ממשחק 6 משחק שבו שב מההשעייה ומשחק על אליפות סופר גדול

    1. נכון שביצועיו על המגרש בסופו של דבר יקבעו את רמתו כשחקן והם יהיו בבירור אלה שמשפיעים לטובה ולרעה באופן הרבה יותר משמעותי, אבל בזמנים של היום להתנהגות של השחקן מחוץ למגרש מיוחסת הרבה יותר ע״י בעלי הקבוצות, המאמנים ובעיקר התקשורת, ככה שהשטויות שהוא עושה יכולות לעשות לו את המוות. וגם בתוך המגרש, ההתנהגות שלו לא ממש כשל ילד טוב ירושלים, עוד כמה טעויות שלו והוא יעמוד בפני הרחקה רצינית של מספר משחקים גדול, אני מניח שהשעו אותו רק למשחק אחד בפיינלס אך ורק בגלל סדר הגודל של המעמד, ואם זה היה בעונה הסדירה היה מושעה למינימום ארבעה משחקים.

  3. תודה אורי.
    מנחם, תנאי קבלה בארץ שונים מאשר בארה"ב. לא מעניין אף אחד באוניברסיטה אם כתבת בהופס או התנדבת בחיל השלום. מה שמשנה זה רק הציונים שלך, כאשר למגזרים מסוימים יש הקצאות ברף מקל יותר.

  4. גרין הוא איש מאוד אמוציונלי ומעידות על זה ההתנהגות שלו על הפארקט ומחוצה לו. הוא חייב לסדר את הראש ולהתקרר קצת, לשמור על שליטה.
    לכתבים הצעירים – כן, תשמרו את הלינק וגם את הדף בפורמט MHT, אבל אל תצפו שזה יכניס אותכם להרווארד, אפילו אצלנו היו מסתכלים על זה בחיוך ותו לאו. אולי לצבא זה יעזור לכם להיות ג'ובניקים

  5. אהבתי את הטור מקווה שתמשיך כאן, לגמרי צריך לעבוד קצת על האישיות שלו אבל מצד שני צריך מישהו שיעשה את העבודה השחורה

  6. אני עדיין חושב שהוא אוברייטד, מצליח בעיקר בגלל השיטה של גולדן. סט היכולות שלו רחב, אבל לא ברמה של אולסטאר בליגה, ואני מאמין שנראה את זה גם בנבחרת. אם אני ששבסקי הוא השחקן ה-11 שלי, עולה רק למשימות חיסול מיוחדות.
    זהו, הולך להוסיף שורה בקורות חיים שלי –
    "כתבתי תגובה ארוכה ומפורטת באתר הידוע הופס!"

    1. צודק, גם אני חושב שהוא לגמרי סיסטם פלייר, אבל אי אפשר להתעלם מזה שהוא אחד השחקנים הכי מסוכנים בליגה למרות ההצלחה בעקבות השיטה.

  7. כתיבה יפה,
    גרין שחקן שחקן, נכון שכנראה בדאבס קל יותר להתבלט ליד הספלאש ברוס אבל בכל קבוצה הוא יהיה שחקן דומיננטי

  8. כל הכבוד!
    דרייימונד אחד השחקנים האהובים עליי וחבל שככה הו סיים את העונה.
    דרך אגב, אתה עולה לח' או לט'?
    אני עולה לח'.

    1. עולה ל-ט׳. בהצלחה השנה, שנה מבוזבזת לחלוטין, רק חוזרים למיצ״בים, אם למדת טוב בשנים הקודמות ובתחילת השנה של ח׳ תצליח בשנה הזו. בהצלחה גם כאן באתר!

    1. כשאומרים אל תדון אדם עד שתגיע למקומו התכוונו אליך ואל דריימונד. בטח הוא ריחמת עליו וחשבת איזה מסכן הוא
      כשאניכבר שפטתי אותו כבר בתור ערס מפגר מה שקשה לי קצת לומר עליך…

  9. זוהי כתבה מבריקה שמראה איך בהנף קולמוס אפשר להתרכז בדברים הלא חשובים ולא עניניניים בכלל .
    כתבה שגורמת עוול משוע לשחקן גדול.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט