משחקי יום שלישי: 10,000 אסיסטים לנאש / מנחם לס

העפיל לחלוטין על קובי

הגיבור המחלט של המשחק. יותר טוב משחשבתי, אבל עושה צעדים בכל כניסה עם צעד וחצי!

המשחקים יסוקרו כאן אחד אחרי השני

אינדיאנה (14-21) 87 – מיאמי (10-23) 77

במשפט אחד: כל הקבוצה מלבד לברון, דוויין, ובוש, קלעה 11 נקודות.

אני חוזר ואומר – ואנשים מסרבים להאמין לי – שמיאמי על הפנים. לא סתם על הפנים: בגדול על הפנים. רוצים הוכחות?

1. כבר כתבתי – חוץ מהשלישייה הגדולה, כל השאר קלעו יחד 11 נקודות.
2. ריבאונדים: אינדיאנה 56, מיאמי 36. 20 ריבאונדים הפרש? הוא אשר אמרתי – פרונט ליין שווה לתחת כי לברון משחק בחוץ, ובוש משחק כמו שוטינג גארד.
3. 14 איבודי כדור.

זהו. מיאמי גמורה אלא אם כן תמצא – מהר – סנטר מסיבי עם גוף. לאינדיאנה היה זה נצחון מורלי נפלא אחרי שהפסידו למיאמי בפלייאוף. אני משוכנע שכל הפחד שהיה – נעלם. אינדיאנה הופכת ליותר ויותר הקבוצה של פאול ג'ורג'. מה יהיה כשדני גריינג'ר יחזור אני לא יודע. נכון להיום זאת קבוצה של ג'ורג' (29 נק' ב-12 מ-27 ו-11 ריב'. אבל לפני שבמדינת ההוזיירס יתחילו לרקוד הורה בשדות התירס, חשוב לתת עוד שלושה מספריןםפ:

1. 36% מהפארקט.
2. 40% מה-3.
3. 63% מהקו.

לא הייתי מספר לבובי נייט על מספרים כאלה.

דויד ווסט קלע 14 עם 11 קרשים. להיט דווייט ווייד 30 ב-9 מ-16, לברון הוסיף 22, ובוש 14. האחרים – שאני לא טוראח אפילו להסתכל על שמותיהם – קלעו 5, 3, ו-3. זהו. תוצאת של 9 שחקנים על הספסל.

******************************

יוסטון רוקטס (14-21) 125 – לוס אנג'לס לייקרס (18-15) 112

במשפט אחד: ללא גאסול, האוארד, וג'ורדן היל, הלייקרס עלולים לחזור הביתה 21-15, ויהיה להם קשה מאד לחזור מרקורד כזה ולעשות את הפלייאוף.

בפעם הראשונה מזה שנים שלבי היה עם הלייקרס. ללא גאסול, האוארד, והיל זה כאילו הוציאו להם את הכליות, ועליהם להמשיך לשחק. והם שיחקו כמה טוב שניתן היה נגד הרוקטס המשתפרת ממשחק למשחק. משך כמעט כל החצי הראשון שחקנים שכמעט לא משחקים מלבד קובי, סטיב נאש, ושלום עולם, שיחקו טוב יותר מיוסטון, והובילו במשחק פשוט ואמיץ. במיוחד נהניתי מקובי שלא ניסה לשחק בעתמו ללא שלושת הכוכבים. להיפך – הוא הערב שחקן יותר קבוצתי מאי פעם העונה. הוא סיים עם 20 בערב של 8 מ-20 (6 ריב' ו-4 אס'), אבל כמעט לא הכריח זריקות. וורלד פיס הוא הגיימר שאני אוהב כל כך – אמיץ, אגרסיבי, נותן את הנשמה. סיים עם 24 ב-9 מ-14 ו-4 מ-5 מה-3. סטיב נהנה ממשחק בשטח הרבה יותר פתוח בהיעדרו של סנטר בקבוצה, והוא נתן את  אחד ממשחקיו היותר טובים בלייקרס עם 16 ב-6 מ-10, ו-10 אסיסטים שאחד מהם נתן לו 10,000 לקריירה!

אבל נגד ג'יימס הארדן המצויין לא היה הרבה מה לעשות במחצית השנייה. הערב הוא שיכנע אותי שהוא השוטינג גארד השני בטיבו בליגה אחרי קובי. אבל תשמעו מה גיליתי, ותשימו לב טוב-טוב למה שאני אומר, ותזכרו ששמעתם זאת כאן בפעם הראשונה:

הארדן עושה צעדים בכל כניסה לסל עם צעד וחצי!

 

בסיום הערב יוסטון לקחה 42 ריבאונדים נגד 37 של הלייקרס – לא נורא – אבל היא קלעה 55% מהשדה ו-44% מה-3, וזה היה ההבדל.  דלפינו הופך יותר ויותר לאחד השחקנים 'הששיים' הטובים בליגה. הערב 19 כולל 5 מ-7 מה-3. ג'רמי לין היה אקטיבי ביותר עם 19 נקודות כשסטיב נאש לא מסוגל לשמור עליו.

 

האכזבה לאוהדי הלייקרס? 125 נקודות נגדם. לא חשוב לי מי אתה, אבל אתה מקצועני, ובימים טרופים אלה כבר לא קולעים 125 ב-NBA. מסקנה? הגנה חלשה.

 

*******************************

 

פילדלפיה (21-15) 89 – ברוקלין נטס (15-20) 109

 

במשפט אחד:  אני מכיר אישית את המאמן את פי. ג'יי עוד מימין כמאמן 'סיטון הול', והוא לא עושה נפלאות, אך עד כה – בנטס – זה נראה כך!

 

הנטס משחקת במין התלהבות חדשה שלא היתה לה. דרון ויליאמס נראה מתאמץ יותר (הערב 22), ואותו דבר כל חבריו, במיוחד רג'י אוואנס שטרף ממש את הסלים עם קרייר-היי בקרשים (23). אז מה אם הוא קלע רק 2? אבל שלופז יקלע 13 ויקטוף רק 2 ריב'? בושדה וחרפה.  ג'ו ג'ונסון נתן משחק בינוני-מינוס עם 15, ובלאצ'ה היה שוב טוב עם 20. הקבוצה כולה קלעה 48% מכובדים מהפארקט ו-42%מה-3. 86% מהקו? – מצויין!  15 איבודים? לא טוב, אבל יצאו עם "W" וזה מה שחשוב. פילדלפיה – קבוצה חסרה – התברכה רק בדרו הולידיי עם 19 וספנסר האוז עם 14.

 

********************

 מינסוטה טימברוולבס (15-16) 108 – אטלנטה האוקס (13-20)  103

 

במשפט אחד: המשחק הטוב ביותר של דריק ויליאמס מאז הגיע לליגה!

 

נצחון גדול וחשוב לוולבס, אחרי 11 החלקות רצופות להאוקס מאז 2006.  ריק אדלמן החמיץ את המשחק מסיבות אישיות, אבל כמו שאמרתי מספיק פעמים, ב-NBA מנצחים למרות המאמנים ולא בגלל המאמנים. טרי פורטר היה המאמן ועשה בדיוק מה שאדלמן היה עושה: אותה רוטציה; אותן החלפות.

 

ניקולה פקוביץ' הופך ליותר ויותר 'אטול-סטאר' במינסוטה. הפעם 25 וקרייר-היי 18 ריב', הישג מפואר נגד ג'אש סמית (21 ו-13) ואל הורפורד (19 ו-11). אבל כוכב המשחק שלי היה דריק ויליאמס עם 17 נק', קליעות מרחוק שהוא פתאום גילה, ומשחק מלא אנרגיה ובטחון. אולי הוא מצא את המדרגה שהיתה חזרה לו. אלכסיי שבד תקע את ה-15 הכמעט רגילות שלו.  לו ויליאמס היה הגארד של ההאוקס שניסה לעשות משהו נגד חבורת הגארדים של הוולבס 021 ו-8 אס') –  שכללה את ריקי רוביו לראשונה ב-4 משחקים, עם 8 אס' ו-4 נק' ב-18 דקות. נקודת האור לוולבס, הגרועה בליגה מה-3, היה ערב של 8 מ-15 מדאונטאון.

 

ההאוקס יכולים היו לנצח בסוף אך דנטה קנינגהאם גנה כדור חוץ, ולוק רידנאור קבר את שתי החופשיות.

 

*******************************

 

מילווקי באקס (16-17) 108 – פיניקס סאנס (24-12) 99

 

במשפט אחד: הבאקס נתנו מתנת נצחון למאמנם החדש ג'ים בוילן

 

ברנדון ג'נינגס כעס ביותר כששמע על פטורי מאמנו סקוט, מסקוט עצמו. בין סקוט וג'נינגס היו יחסי ידידות מיוחדים, כמעט "אב-בן". אבל ג'נינגס הוא מקצוען ולא נתן לדבר להשפיע על משחקו כשקבר 29 והוביל 7 חברי קבוצה בדאבל-פיגר. לסאנס גורן דראג'יק 21, גורטאט 16 עם 14 קרשים, סקולה תריסר עם 10 קרשים, ודדלי 18 עם 8 אס'.

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 110 תגובות

  1. יא אללה איזו נפילה חופשית , ללייקרס יש מסע משחקים שעכשיו יש את OKC ואז את סן-אנטוניו , וואו אני צריך אספירין רק מלחשוב על זה.
    מנחם תודה רבה על הסקירה , עושה את הבוקר
    נ.ב. מדהים לראות איך פול ג'ורג' ממלא את המקום של גריינג'ר
    והוא ממש השתפר עם הקרשים השנה

  2. 15-19 – Mad?
    ░░░░▄▄▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄▄▄▄▄
    ░░░░█░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░▀▀▄
    ░░░█░░░▒▒▒▒▒▒░░░░░░░░▒▒▒░░█
    ░░█░░░░░░▄██▀▄▄░░░░░▄▄▄░░░█
    ░▀▒▄▄▄▒░█▀▀▀▀▄▄█░░░██▄▄█░░░█
    █▒█▒▄░▀▄▄▄▀░░░░░░░░█░░░▒▒▒▒▒█
    █▒█░█▀▄▄░░░░░█▀░░░░▀▄░░▄▀▀▀▄▒█
    ░█▀▄░█▄░█▀▄▄░▀░▀▀░▄▄▀░░░░█░░█
    ░░█░░▀▄▀█▄▄░█▀▀▀▄▄▄▄▀▀█▀██░█
    ░░░█░░██░░▀█▄▄▄█▄▄█▄████░█
    ░░░░█░░░▀▀▄░█░░░█░███████░█
    ░░░░░▀▄░░░▀▀▄▄▄█▄█▄█▄█▄▀░░█
    ░░░░░░░▀▄▄░▒▒▒▒░░░░░░░░░░█
    ░░░░░░░░░░▀▀▄▄░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░█
    ░░░░░░░░░░░░░░▀▄▄▄▄▄░░░░░█

      1. אני חושב שעוד מוקדם לקבוע דבר כזה מנחם, בוא נגיד והם והיו 15-21
        ישארו להם בערך עוד 46 משחקים לתקן. וזה המון!

        ואסור לשכוח שיהודי מושחת עדיין יושב בראש הפרמידה ולא נראה לי שהוא יתן לדבר כזה לקרות, כי בכל זאת חוץ מהיוקרה של הלייקרס יש כאן המון כסף על השולחן.

        1. לא משנה מה אתה חושב עליו עדיין משפט כמו שכתבת היה נחשב כאנטישמי בכל מקום בעולם, אז בגלל שאתה בעצמך (כנראה ) יהודי מותר לך?

  3. וכרגיל… קובי זורק הכי הרבה…. בקושי 36% מהשדה.. וכרגיל ה+\- שלו הכי גרוע מכולם- 15 מינוס יחד עם 7 אב' נחמדים.
    ולפני שתגידו שהאוורד ופאו לא שיחקו- אז אם כבר ההפך.. הפעם הוא יחסית זרק פחות אחוזים מסך הזריקות של הקבוצה ממשחק קודם ששניהם היו וכמעט לא החטיאו את הקצת זריקות שהוא השאיר להם.

      1. ולקובי רק 5 איבודים,
        איזה אפס אתה כי אם היית כותב נתונים אמיתים היו אולי מתיחסים ברצינות אבל כשאתה מעוות את האמת לפי רצונך זה מראה כמה שקרן עם אג'נדה אתה

      2. חתיכה של שקרן? לא שקרן שלם? אני מבין. אם כבר אז להיות חתיכה.
        אלוהים יודע למה, אבל נתייחס למה שכתבת- שאני מדבר על +/- זה רק על שחקני חמישיה- כי הם משחקים את רוב הדקות- מאד פשוט , אז גם יש משמעות סטטיסטית לכלי הזה.
        אם שחקן משחק 10 דקות- לא כזה מעניין אותי ה+/- באותן הדקות- כי זה יכול להיות חלק ממונטום שלילי או חיובי במשחק.

        ודוק- אם לא תסנן את הילדים המקללים- אתה תפסיד אנשים טובים.
        רק אומר.

        1. בחיי מוחמד שאתה ממש מטומטם ולא רק שקרן כי מיקס למשל שיחק 32 דקות שזה יותר ממוריס ויותר מסקרה ויתר מארטסט וכמעט כמו נאש שפתחו בחמשיה וגמיסון שיחק 24 דקות שזה יותר ממוריס וכמעט כמו סקרה שפתחו בחמישיה אתה רואה ששחקני חמשיה משחקים פחות!!! משחקני ספסל.

        2. איתי, הציעו לי שהדבר הטוב ביותר לעשות הוא פשוט להתעלם. אם מתחילים למחוק זה רק נעשה יותר גרוע. הם נעלמים תוך כמה ימים.

    1. תבדוק את הסטטיסטיקה שוב לקובי היו 5 איבודים.
      מצחיק איך כל אנשי האג'נדה נטפלים לקובי אבל אין כאן אף מילה על לברון , זה שמתיימר להיות השחקן הטוב בעולם והפסיד לקבוצה עלובה כמו אינדיאנה, עם 22 נקודות עלובות ו7 איבודים – והוא עוד בפריים שלו – מה יהיה עוד 7 שנים כשהוא יהיה בקילומטרז של קובי?
      מישהו כאן זוכר כזה הבדל עצום ברמה בין המזרח למערב?

  4. מיניסוטה באמת מהממת.
    דוקטור! החמישיה האירופאית שאנ.בי.איי יכולה להעמיד נגד החמישיה הלבנה האמריקאית כבר לא כזה ברור שהאמריקאים לוקחים.
    פקבוביץ' הופך לסנטר מפחיד, שווד מפתיע לטובה ורוביו (בתנאי שיבריא כמו שצריך) וכו'.

  5. דוק לס אני חושב שבתור איש מדעים מדויקים אתה תוכל לתת הסבר על מה לעזאזל קורה בלייקרס , האם אנחנו חוזים בתפועה הפוכה מסינרגיה? אך קבוצה של נאש, קובי ,שלום עולמי, גאסול והאוורד מסריחה את המגרש בפעם ה19 and counting

    1. לא צריך איש מדעים מדוייקים. פשוט מאד: מאמן עקשן שלא מוכן לשחק משחק המבוסס על ביג מן בצבע, כשיש לו את אחד הטובים ביותר. אני בטוח שג'ף ואן-גנדי, ששיחק משחק המבוסס על פטריק יואינג, היה מוציא אותם מהבוץ.

  6. הקלות הבלתי נסבלת של ההפסד – לא חזיתי במשחק כי ביטלתי את הליג פאס, עינוי לראות את הקבוצה הזאת של דאנטוני, הייתי אמור להיות בוגאס אבל שפעת מחורבנת השאירה אותי בבית, חבל כי הייתי שם אלפייה על זה שהלייקרס מפסידים, והם היו מפסידים גם עם האווארד וגאסול.
    אני שוב לא מבין מי החליט להביא מאמן(אם אפשר לקרוא לו ככה) עם רקורד כל כך גרוע, חסר רק שיביאו את אייזיאה בתור ג'נרל מנגר וזה יהיה מושלם, אני מתחייב שאם הוא ממשיך לאמן הקבוצה לא מגיעה לפלייאוף.
    ברור שטרייד זה דבר הכרחי, ואני לא חושב שצריך כוכבים אלא דווקא כמה חוטבי עצים ושואבי מים שייתנו את הדם בהגנה, ההתקפה דווקא עובדת על אפם וחמתם של כל שונאי קובי, כל כך משעשע אותי איך לא משנה מה הוא יעשה תמיד תהיה ביקורת שלילית הרי אם כל שחקן אחר בליגה היה עם הסטטיסטיקות שלו הוא היה מועמד מובטח לMVP.
    לגבי מאמן – להביא את פיל ג'קסון אולי יהיה יקר מאוד אבל כשמעמידים את זה מול להפסיד את הפלייאוף אז זה כנראה שווה, אבל גם כאן ברור שדאנטוני חייב ללכת.
    מישהו מוכן להמר שהלייקרס לוקחים את סאן אנטוניו או אוקלהומה? :)))

  7. אני מבין את האהבה שלכם לח'ברה אשכנזיים כמוכם (וכמוני למען האמת) ששיחקו באירופה ומשחקים לא בNBA. הרי סוף סוף יש לנו עם מי להזדהות. רוביו, קירלנקו, שווד וכל השותפים שלהם במינסוטה הם קבוצה בסופו של יום פשוט לא טובה מספיק.
    אין להם פיזיות, כל חדירה של הקבוצה היריבה מגיעה עד לסל והם פשוט לא טובים מספיק בהגנה. בכדורסל של היום אתה חייב את האתלטיות של השחורים בשביל לקבל הגנה טובה, גגות וכדומה.
    אתה יכול להצליח עם לבן אחד או שניים(ראה נוביצקי או סטוקטון לדוגמא) אבל לא יותר.
    וכל הקשקושים של אינטלגציית משחק – השחקנים לא צריכים לעשות חדוא 1 או פיזיקה 2 – רק לקפוץ ,לקלוע ולמסור ולא צריך להיות גאון בשביל זה.
    הרי ג'אוויל מגי מככב בליגה ואפילו וויל ביינום – שניים לא מהמבריקים…
    בקיצור הלוואי מינוסטה יצליחו – אבל הם לא עוברים את הסיבוב הראשון בפלייאוף.

    1. נח- זה היה בנוגע לחמישיה לבנה אירופאית נגד חמישיה לבנה אמריקאית- שדובר בזמנו באתר:)

      אף אחד לא משלה את עצמו…:)))
      white man cant….

    2. אני טוען זאת כבר שנים. כמה חכמה צריך כדי להכניס כדור בחור? בוולבס יותר מדי אירופאים ביחד. אולי עם קווין יהיה יותר טוב.

  8. ברכות לסטיב נאש על ציון דרך מכובד ולמעשה נק' האור היחידה הערב בלייקרס.
    אגב, עוד 136 אסיסטים ונאש עובר את מג'יק במספר האסיסטים בקריירה והוא עומד לעשות את זה במדי הלייקרס.
    לקובי, אגב, יש עוד 909 נקודות כדי לעבור את ווילט צ'מברליין (גם כן סוג של לייקר) ואף הוא צפוי לעשות זאת עוד העונה.

      1. טוב, זה די ידוע.
        לצ׳מברליין ממוצע של 30.3 למשחק
        וקובי איפשהו סביב ה-25.
        טבעי שיקח לקובי הרבה יותר משחקים ושנים לעשות את מה שעשה ווילט.
        וזה הכל נכון גם לגבי ההשוואה לג׳ורדן, שגם לו 30.3 וגם אותו יעבור קובי, אם כי לא העונה.

  9. טוב, כרגיל מסומאי-קובי ממציאים "עובדות" בלי לבדוק שיש להן קשר למציאות (ואין), ודי נמאס לי מהשטויות שהם ממציאים אז החלטתי "לצאת ולבדוק".

    האמת, זה לקח יותר זמן ממה שציפיתי, אבל לא באמת הרבה זמן…

    הטיעון של המסומאים: "ברוב המשחקים של קובי שבהם קלע 30 נקודות או יותר, הוא קלע אותם באחוזים טובים ולכן אין רע בכך".
    נדגיש שוב, שמבחינתי לזרוק יותר מדי פוגע ב-"ערנות" של יתר השחקנים בקבוצה, אבל פחות נורא (כמובן) ממצב בו גם הוא לא קולע משהו.

    ועכשיו לנתונים…

    1) עד היום היו 20 משחקים, העונה, בהם קובי קלע 30 נקודות לפחות.
    כידוע הוא ניצח ב-שישה מתוכם.

    הניצחונות היו על:
    א) ניקס בבית
    ב) פילי בחוץ
    ג) שארלוט בבית
    ד) פיניקס בבית
    ה) גולדן-סטייט בחוץ
    ו) וושינגטון בחוץ
    ברובה, לא רשימה מרשימה במיוחד…

    2) איך התפלגו האחוזים שלו מהשדה ב-20 המשחקים האלה?
    א) משחקים בהם קלע מעל 50 אחוז – 8 משחקים.
    ב) משחקים בהם קלע בין 45 אחוז ל-50 – 4 משחקים.
    ג) משחקים בהם קלע בין 40 אחוז ל-45 – 4 משחקים.
    ד) משחקים בהם קלע פחות מ-40 אחוז – 4 משחקים.

    3) כמות הזריקות שזרק במשחקים הנ"ל
    א) בין 20 ל-24 זריקות – 12 פעמים.
    ב) בין 25 ל-29 זריקות – 5 פעמים.
    ג) 31 זריקות – פעם אחת.
    ד) 41 זריקות – פעם אחת.

    4) כמות אסיסטים:
    א) לכל היותר 2 אסיסטים – 5 פעמים.
    ב) שלושה עד חמישה – 8 פעמים.
    ג) שישה או שבעה אסיסטים – 7 פעמים.

    4) כמות איבודים:
    א) לכל היותר 2 איבודים – 8 פעמים.
    ב) שלושה עד חמישה איבודים – 8 פעמים.
    ג) שישה או שבעה איבודים – 3 פעמים.
    ד) עשרה (!!!) איבודים – פעם אחת.

  10. 1) פיניקס – מילווקי.
    במסגרת המעקב אחר שחקן ה-7 מיליון סקולה…
    סקולה, שהוא שחקן הגנה צולע גם כך, הפיק את הנתונים הבאים בהתקפה.
    12 נקודות ב-42% מהשדה, 10 ריבאונדים, אסיסט בודד ו-שני איבודים וכן אפס חטיפות. כל זה במשחק של 30 דקות.
    אלה ממש לא מספרים של שחקן בעלות של 7 מיליון דולר.
    כאמור, בגלל גילו, הגרף שלו הוא כלפי מטה והמספרים האלה עוד יירדו בחוזה התלת-שנתי שלו.

    מילווקי נראית קבוצה מאוזנת יחסית בהתקפה, ובסה"כ קבוצה נחמדה.
    איליאסובה חזר לחמישייה והוכיח את עצמו, אבל קשה לראות אותם מתרוממים מההגדרה "קבוצה נחמדה".
    לפלייאוף הם כנראה יגיעו. מעבר לזה? בספק.

    2) מיאמי – אינדיאנה
    מיאמי פשוט נראית רע לאחרונה.
    הסיבות העיקריות:
    א) ריבאונד גרוע, אבל ממש גרוע.
    בוש מספק בגדול את מה שמצופה ממנו בקטגוריה, אבל האסלם ו/או אנתוני ממש לא.

    ב) פרט לשלישייה, יתר הקבוצה הם סימן שאלה התקפי (במקרה הטוב) בכל משחק.

    ג) הצפי מאלן ומרשארד לואיס לא היה ריאלי בכלל.
    כפי שכתבתי בעת ההחתמות, אלה ממש לא החתמות גדולות.
    לואיס מזמן לא הראה יכולת טובה, ואלן עמוק במדרון התלול מטה.
    אלן יכול פה ושם לתת משחק טוב, אבל הוא בטח לא "החתמה גדולה".

    מנגד, אינדיאנה נראית ממש טוב.
    לאט לאט שחקנים שם גם נכנסים לכושר ומתחברים טוב יותר.
    כל זה כשגריינג'ר פצוע…
    השאלה היא האם התוספת שלו הם מה שצריכים, או שהם צריכים לבצע טרייד שכולל אותו…
    ג'ורג' פול בהחלט נראה כמו דבר אמיתי.

    3) אטלנטה – מינסוטה
    לאב שוב חסר ושוב מינסוטה נראית טוב…
    הוא חזר רע מהפציעה ועלה לקבוצה שלו בכמה נצחונות.
    זו ממש לא ברכה הפציעה שלו (כי בסוף היה חוזר לכושר), אבל יש כאן סימני שאלה שעולים.
    רוביו עם משחק טוב מאד כרכז (מחליף) מתחיל לחזור לעצמו.
    האירופאים פשוט מצטיינים שם – AK47, שבד ופקוביץ' (וכן רוביו).
    מינסוטה קבוצה שאותי מעניינת השנה (וזה לא אומר שהם שווים יותר מכניסה לפלייאוף ואולי סיבוב אחד נוסף) ולצערי לא ראיתי כלל.

    4) לייקרס – הארדן
    הקבוצה של מורי ממשיכה לספק חותמות לגאונות של המהלכים שלו בקיץ (למרות שזו רק הלייקרס וללא מספר שחקני פנים).
    לין נראה טוב, הארדן גם כן. היום אסיק היה בינוני מינוס התקפית ובריבאונד.

    בלייקרס, קובי שוב זורק 22 זריקות באחוז מחריד (36.4%). למיותר לציין שיתר שחקני החמישייה עם אחוז טוב יותר, אבל הוא ממשיך להתעקש לזרוק זריקות טיפשיות.
    קובי, שחקן החמישייה בעל מדד הפלוס-מינוס הגרוע בקבוצה היום עם מינוס 15.

    הקבוצה נראית דומה לקבוצה שהיתה עם הווארד וגאסול, פשוט כי קובי איתם או בלעדיהם לא מוסר לגבוהים ובכלל ולכן אפשר לשים בפנים כל שחקן.

    קובי קיבל להוביל קבוצה ללא הווארד וגאסול, כפי שכמה ביקשו כאן והתוצאה – כישלון גדול גם בזה.

    אבל אני בטוח שהם עוד ייטענו שקובי היה טוב היום והיתר היו חושך ויימצאו איזה שעיר לעזאזל.
    ההימור שלי להיום – המאמן… איך הוא קשור לטיפשות של קובי בהתקפה? איך הוא קשור להגנה אישית של שחקנים וטרנים?
    תשאלו אותם…

    1. בוא נעזוב לרגע את השטויות שאתה כותב על קובי וחוסר ההבנה שלך לגבי מה קורה במשחקים של הלייקרס, ומה בעצם ההבדל בין לקרוא דף סטטיסטיקה ובין לראות משחק.

      אבל כשאתה מוסיף לרשימה השחורה המטופשת שלך את סקולה ונותן את המשכורת שלו לקנה מידה ל"אכזבה הנוראית" שהוא – לפחות שיהיה לך מושג על מה אתה מדבר – פניקס משלמים לסקולה 4 מיליון דולר ולא 7, והם מאד מאד מרוצים ממנו – ובצדק.

  11. מישהו פה ראה את המשחק?…. כי אני ראיתי ושמתי למה שקורה כל משחק אצל הלייקרס..
    קובי עד אמצע הרבע השלישי עם 5 אס, ו6 זריקות בלבד!!!! מתי התחיל לקחת את כל הזריקות? כשהחברה איבדו אחיזה. ולמה הוא זה שצריך לספק כדורים לשחקנים כשיש בקבוצה שחקן כמו סטיב נאש?. שוב, חבורה של אדיוטים, תראו משחק כדורסל פעם בחיים שלכם

    1. קובי באמת ניסה ככל יכולתו לשתף אחרים, עד שיוסטון החלה לברוח. מה שאני לא מבין זה מה ד'אנטוני מחזיק את קובי על המגרש עם 1:43 דק', הפרש 13, והוא כבר שיחק 40 דקות. אגב, לקובי היה קשה מאד לשמור על הארדן שעבר אותו משמאל די בקלות שוב ושוב ושוב.

      1. הנה – אפילו מנחם יודע מה הוא ראה.
        ולפי הדברים שלו – הוא באמת ראה את המשחק ולא הסתכל בטופס כמו המגוחך ההוא.

    2. בינגו !!!

      אבל עזוב ישי – אל תתאמץ – תן להם להסתכל בדפים ולהרגיש שיש להם חצי מושג כי הם מתעסקים עם "סטטיסטיקות"…

      מי שרואה – יודע מה קורה.

      ואם הוא לא חלק מבריגדת הטמטום – הוא גם מבין את מה שהוא רואה.

  12. גם אתה.. אין שום דבר רע במילה אדיוטים. זו מילה שמשקפת את המצב פה כשאנשים כמוך חושבים שזה כיף ומצחיק להטפל לעניין כלשהו ולטחון עליו מים בלי כל רלוונטיות. תתבגר ואולי אז לא יקראו לך אדיוט… עד אז, אתה נראה כמו ילד כועס שלא קיבל חתימה מבראיינט. תתגבר על זה אחי, חאלס, יש דברים אחרים בעולם חוץ מהלייקרס וקובי, תתעסק בהם.

    1. פעמיים (אולי שלוש) כתבתי עליו בכל השבועות האחרונים.
      זה נקרא להתעסק רק בו?

      אפילו על פקוביץ' כתבתי יותר.

    2. אידיוטים , אמביצילים , כסילים הם אנשים כמותך , ילדי קובי פוחזים וחצופים שאהבתם לאליל האגו-מנייאק שלהם העבירה אותם על דעתם.
      יבחוש בן שלולית.

      1. זה היה ברור עוד מתחילת העונה שאנחנו נכנסים לעונה קשה מבחינת 'טוקבקים/הודעות' כל הרכש הנוצץ שהם עשו וההצהרות שהם הולכים לשבור את השיא של שיקגו. וכו' ..

        הולך להיות פלייאוף קשה, תתכונן נפשית 😉

  13. במסגרת המעקב אחר המגיב הפעיל פיני….. (לא ממש מעקב, סתם רציתי פתיחה צינית)
    אם כבר להביא נתונים:
    סקולה באזור המקום ה- 150 בגובה השכר בנבא, בסביבות 4-4.5 מיליון דולר ולצד חוזים של שחקנים כמו מריס ספייטס, דורל רייט ודניאל גיבסון, ומדורג מבחינת PER במקום ה-79 בנבא לצד שחקנים כמו ג'ארט ג'ק, ג'מאל קרופורד ומרצ'ין גורטאט.

    לגבי קובי, שאני ממש לא אוהב אותו ואת הקבוצה שלו, הוא מדורג שני בלייקרס ב true shooting מדד שמשקלל אחוזי עונשין ושלוש כך שהחישוב הוא קירוב של כמה נקודות לכמה נסיונות זריקה ולא אחוז מהשדה שאומר פחות על היעילות של השחקן. בקיצור, כמו שהחברים שלו נראים, זה הגיוני שהוא יזרוק כמו שהוא זורק.

    1. כל שמן שהוא בסביבות 40-45% אין לי בעייה עם הזריקות שלו. שיזרוק אפילו 40. אבל חשוב שיבואו בשטף המשחק, ולא כשהוא 'אחד על אחד' והארבעה האחרים עומדים ומסתכלים. לי ישנה הרגשה שאם הארבעה היו נעים למקומות פנויים, הוא היה מוסר לאדם הפתוח.

      1. אם ראית את המשחק אתמול – ויש לי הרגשה שראית, אז אתה יודע בדיוק כמה מסירות לקלעים פתוחים הוא נתן ונותן.

        הבעיה היא היכולת של אותם שחקנים…

        שים בלייקרס האלה את הרול פליירס של הטריפיט – פוקס
        הורי, שואו – והדברים יראו אחרת לגמרי – הזריקות יכנסו, ההגנה תהיה חזקה, לקובי יהיו יותר אסיסטים, הוא יזרוק הרבה פחות, ולגבוהים יהיה מקום לעבוד בפוסט.

        אבל כרגע מדובר בקלעים לא יציבים במקרה הטוב שהם גם שחקני הגנה נוראיים במקרה הרע.

        1. איך אין בעייה עם 40% דוקטור?
          אגב, מה הקשר לשונאי לייקרס? אני אוהב את הלייקרס קבוצה השנייה שלי אחרי הניקס. הבעייה היא רק עם קובי שמחרב אותם.

          לך ל-50 האגדות ותראה לי שחקן אחד עם אחוז קריירה פחות טוב משלו מהשדה? כולם באזור ה-50 הוא 45.
          אם היה קולע באחוז של מייקל או לארי או מג'יק ממזמן כבר היה עובר את ג'ורדן בנק' קריירה- הרי כבר שיחק מעל 100 משחקים יותר ממנו.
          אבל נו מילא.
          צודק, שיקללו נפסיק להתייחס.

          1. איזה קטע ינון. אלווין קולע (נכון לכרגע) עשירית אחוז פחות מקובי. 45.2 מול 45.3
            זה כולל את השנים החלשות שלו בסוף הקריירה- קובי עוד יירד אל תדאג:)

          2. איתי
            אבל הוא היה ביג מן, שצריך לקלוע באחוזים טובים יותר.
            אני לא אומר שהוא צריך לנסות להידמות לשני אלה. אני גם חושב שהוא לקח בקריירה שלו יותר מדי זריקות רעות

  14. פדרו, אתה קורא את האימיילים שלי? אני פותח לך משבצת היום (וכל יום) בהצעת "הפרפר" כך שהמקדימים קום יוכלו להתחיל להגיב עוד לפני המאמר שלך. שלח לי במייל את הלוג-אין והפסוורד שלך ואז אכניס את המשבצת בשמך.

  15. אני קורא באנטרנט שאומרים שזה בכלל מבוים, יענו שחקן שהתחזה לאוהד לייקרס ובחר לקבל את העוגה בפרצוף הכי כואבת שאי פעם מישהו קיבל.

  16. את האמת ראיתי את זה בשידור שדי נתקע לי בקטע הזה וכשראיתי את זה חשבתי שזה בובה בכלל, עכשיו ראיתי את זה שוב פה ומנחם דיבר על מוות אבל זה נראה הצגה, הצגה כואבת אבל הצגה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט