חם מהתנור: אמארה סטודמאייר סיכם בהפועל ירושלים / רועי ויינברג

האול-סטאר וחבר חמישיית הליגה לשעבר, אמארה סטודמאייר, סיכם על חוזה בשורות סגנית אלופת ישראל, הפועל ירושלים. סטודמאייר, בעלים חלקי של הקבוצה, הודיע על פרישה מה-NBA אבל לא על פרישה מלאה מכדורסל. בעונה האחרונה אמארה קלע 5.8 נק' עם 4.3 ריב' ב-14.7 דקות למשחק במדי מיאמי והגיע עם הקבוצה לחצי גמר המזרח, והוא ישחק עם ירושלים בליגה הישראלית, בגביע המדינה וביורוקאפ.

במהלך קריירת NBA עשירה, סטודמאייר הגיע פעמיים לגמר המערב, פעם אחת לחמישיית הליגה הראשונה ו-6 פעמים לאול-סטאר. הוא קלע 18.9 נק' עם 7.8 ריב' ב-846 משחקים בליגה הטובה בעולם.

*

קליבלנד שיחררה את דאנטיי ג'ונס, הפורוורד שחתם בקבוצה ביום האחרון של העונה הסדירה ועזר לקבוצה לזכות באליפות היסטורית. ג'ונס שותף ב-6 מ-7 המשחקים של סדרת הגמר וקלע במשחק השישי 5 נקודות (מתוך 8 בסדרה כולה).

*

מונטי וויליאמס, עוזר המאמן הבכיר של אוקלהומה בעונה האחרונה, צפוי להצטרף לצוותו של גרג פופוביץ' בסן אנטוניו. וויליאמס אימן מ-2010 עד 2015 את ניו אורלינס, הגיע עם הקבוצה פעמיים לפלייאוף וניצח 173 מ-394 משחקים (43.9% הצלחה). הוא שיחק בספרס מ-1996 עד 1998 ועבד כמתמחה בקבוצה שלקחה אליפות ב-2005.

*

קרלוס בוזר, האול-סטאר לשעבר, קרוב לחתימה על חוזה עם גואנדונג סאות'רן טייגרס מהליגה הסינית. בוזר שיחק בלייקרס ב-2014/15 ומאז לא שיחק כדורסל מקצועני. ב-861 משחקי NBA הוא קלע 16.2 נק' עם 9.5 ריב' במשחק.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 34 תגובות

  1. דאנטאיי ג'ונס משוחרר (היה צפוי, חוזה לא מובטח) אחרי עונה. זרק את השלשה שהביאה לשיא החדש, עם 5 נקודות קריטיות במשחק 6, ויש לו טבעת אליפות היסטורית עם קליבלנד. אם כבר הביתה אז ככה.

        1. 14 שחקנים כולל ג'יימס ג'ונס, קיי פלדר, ו-JR סמית'.
          יש סבירות לא קטנה ש-JR יתחום בקבוצה אחרת (דורש 15 מיליון).

          הכל תלוי בהתפתחויות סביב לאב –
          יש המון שמועות על מעבר של לאב לאחת מ-2 קבוצות:
          יוטה ופורטלנד.
          אם יוטה זה תמורת פייבורס והוד,
          אם פורטלנד זה תמורת אמינו ודייויס (תהיה קבוצה נוספת בטרייד שכזה בגלל שפורטלנד מעבר לתקרת השכר)

          בכל מקרה, השמועות הן שבמידה ולא תהיה התפתחות בנוגע לטרייד, דאנטה יחתום מחדש בקאבס.

  2. הודעה רשמית מצד הפועל לא יצאה. מקורות אמינים פירסמו שהוא הסכים לחוזה. פורסם הרגע ב- Hoopshype שהוא חותם.

  3. עוד כשאמרה גילה את יהדותו יצאה תפילה שיצטרף לשורות הסגנית הנצחית.
    מאז ירושלים לקחה אליפות
    אבל היא שוב סגנית (לראשל"צ ???)
    כך שזו סגירת מעגל

    🙂

  4. גם אני בספק לגבי יכולתו, מה עוד שהוא מגיע במשבצת מאד קריטית להצלחת העונה של ירושלים. אני רוצה להאמין שראשי הקבוצה יודעים מה הם יקבלו ולא בונים מגדלים באוויר.
    בכל אופן אני זוכר עדיין את פרוויס שורט שהגיע באמצע עונת 92/3 להפועל ת"א אחאי הפרישה מהאן בי איי ועלו ספקות רבים לגבי יכולתו, אבל אחרי שהסיר את החלודה הוא הראה יכולת מצויינת והמון מנהיגות והפך את הפועל שהייתה בתחתית לעונה נהדרת שהסתיימה בהפסד 2:3 בגמר הפלייאוף.

    1. נראה לי שבשביל גג שני משחקים בשבוע ומשהו כמו 30-25 דק' אמרה מספיק טוב, בטוח שלליגה שלנו, רק מזכיר מה נייט רובינסון עשה פה בשליש עונה האחרונה+ סדרת פלייאוף והוא בא בכושר אפילו יותר ירוד מסטודמייאר

  5. וסתם אמירה כללית על הקיץ של הפועל ירושלים כצופה מהקיץ:
    העונה, ובייחוד העונה האירופית, תגלה לנו האם הצליחו לכסות על החסרונות ולשמור על היתרונות אבל כמו שזה נראה כרגע אורי אלון עושה בית ספר לניהול בכל מה שקשור להבאת זרים. בשקט ביעילות, שמות לא קטנים.
    תענוג לצפות.

    1. הייתי עם הילדים בארנה במשחק הראשון בין הפועל ירושלים להפועל ת"א בפלייאוף, וראיתי מקרוב את התצוגה המדהימה של נייט רובינסון וזו הייתה חוויה מיוחדת. הוא פשוט קלע מתי שרק רצה. 4ם 4מרה יזכיר את השחקן שהיה שו תהיה חוויה עצומה לצפות בו.

  6. סטודמאייר היה בארץ לפני כשנתיים, נתן אימון לדוגמא.
    הרמה שהוא הראה שם הייתה מדהימה. דיוק, מהירות, חדות, מיומנות – פשוט מדהים לראות.
    מאמין שאם הוא בכושר סביר, לנו כאוהדי כדורסל זו תהיה תוספת יפה!

  7. אם הוא יגיע אז נייט רובינזון לא ישאר חייב ויחזור להפועל תא .
    מאמין שדוראנט כרגיל אצלו ירצה להוכיח ויחתום במכבי חיפה אז לגס לא תישאר ברירה ויקחו את מקל כנקמה במכבי ….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט