אירועי דיומא – 30.07.2016 / דוד "פאקו" סעדה

טניס

טורניר טורונטו

היום שלב חצי הגמר. המשחקים:

22:00: סטניסלס וואוורינקה-קאי נישיקורי (שידור חי בספורט 2)

03:00: נובאק ג'וקוביץ'-גאל מונפיס (שידור חי בספורט 1)

 

פורמולה 1

מקצה הדירוג גראן פרי גרמניה

כמו שזה נראה, בחודשים הראשונים של העונה לואיס המילטון רק נתן פור למתחריו, בראשם חברו לקבוצת מרצדס, ניקו רוזברג. המילטון עבר בשבוע שעבר להוביל את המירוץ (בפעם הראשונה השנה), למרות הפול פוזישן לו זכה רוזברג. מקצה הדירוג בגרמניה היום יקבע את המיקומים למירוץ מחר. שידור חי בספורט 5 לייב ב-15:00.

 

סנוקר

טורניר World Open בסין

הטורניר בסין ממשיך לספק הפתעות, בראשן הסנסציה התאילנדית תפצ'איה אן נו. הקורבן הפעם היה אנתוני מקגיל, זוכה האליפות הפתוחה של הודו. התאילנדי יתמודד בחצי הגמר עם "קפטן" אלי קרטר, שהשמיד את ג'ון היגינס 5-0. עוד הפתעה יחסית נרשמה כאשר ג'ו פרי האפרורי גבר על שון מרפי. פרי יתמודד עם אלוף העולם לשעבר ניל רוברטסון. האוסטרלי הגבוה נראה כעת כפייבוריט לזכות בטורניר.

חצי הגמר:

09:00: תפצ'איה אן נו-אלי קארטר  (שידור חי ביורוספורט 1)

14:30: ניל רוברטסון-ג'ו פרי (שידור חי ביורוספורט 2, אפשר למצוא באינטרנט)

 

אופניים

הקלאסיקה של סאן סבסטיאן

הקלאסיקה של סאן סבסטיאן היא מירוץ חד יומי הנערך בכל שנה לאחר הטור דה פרנס באיזור חבל הבאסקים. מדובר במירוץ בתוואי הררי (ומרהיב כמתחייב מהאיזור) בן 219 ק"מ הכולל שש פסגות, שלוש בדרגה 1 ושלוש בדרגה 2, ומכאן הוא מתאים בעיקר למטפסים (לפרופיל הקטע). הבריטי אדם ייטס ינסה להגן על תוארו משנה שעברה. ינסו להפריע לו רוכבים כקונטדור, ואלוורדה, רודריגז, פורט, לנדה, מולמה, ברגיל ודן מרטין. כדאי להישאר לפודיום, בו הזוכה מקבל את הבארט הבאסקי המסורתי – הטזאפלה. שידור חי ביורוספורט ב-16:30.

גם אם ינצח שוב הוא לא ייראה באסקי

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. תודה דוד. יש גם גביע הטוטו אם יש לך זמן, כוח ורצון להוסיף. אני פשוט חייב לצאת עד הערב.
    כמה רוכבים מכל קבוצה? לנדה המוביל של סקיי?

    1. תודה, אני אנסה להוסיף, למרות שגם אני די עסוק היום.
      יש תשעה רוכבים בכל קבוצה. לנדה מוביל את סקיי יחד עם קביאטקובסקי. די ברור שלנדה הוא הכח העיקרי כי הוא מטפס יותר טוב, אבל הפולני שם בעיקר כי הוא אול אראונדר, והסיום הוא במישור.

  2. אגב לגבי סאן סבסטיאן, מקווה שהשנה יהיו למארגנים קצת פחות פדיחות מאשר בשנה שעברה: קודם כל האופנוע של הטלויזיה שהתנגש בגרג ואן אוורמארט שהוביל וגמר לו את המירוץ. אח"כ העובדה שפשוט לא ראו את זה בטלויזיה, בגלל שהמטוס שהיה אמור להעביר את השידורים לא הצליח להמריא (ביורוספורט פשוט ישבו על קו הסיום ורק הראו את המטרים האחרונים).

  3. השנה מטפסים את המורחיל לראשונה על פניו טיפוס מ 60 עד 250 מטרים אלא זבדרך יש קטע בשיפוע 22.3 אחוז וכמה קטעים של 15 אחוז מה שקרוי קירות .
    זה לא הקיר של מגדאל בטיפוס לחרמון אלא הרבה יותר גרוע …
    אבל עדיין הקטע הזה הוא קטע מתגלגל להערכתי אם יון איזגורי אי נוסנטי משתתף היון מנצח הקטע ה20 בטור הנוכחי הוא ינצח

כתיבת תגובה

סגירת תפריט