מעורב מהיר לפני כניסת השבת – קרים מציג עצמו כ-'מייקל ג'ורדן' בועידת הדמוקרטים… / מנחם לס

 

אספר לכם ספור עצוב. קני (בנה של גייל אשתי שאני משמש כ'דוד' וחבר שלו, ואנחנו באחלה יחסים כי הוא אוהד הניקס, היאנקיס, והניו יורק ג'איינטס וניו יורק ריינג'רס, כי ככה גידלתי אותו ואת ג'סי אחיו כשהשתחתנתי עם גייל והם היו בני 14 ו-11) ואשתו דבי החליטו בגיל 47 – כשבנם מייקל וביתם כריסטן החליטו לעזוב את הבית כשסיימו לימודיהם באריזונה סטייט – שהם צעירים מדי לחיות ללא ילדים, ואימצו 6 (ששה!) ילדים של אם מסוממת. סיפור ארוך ועצוב שהתחיל עם אימוץ של שתיים – עלי ומיה – והסתיים עם אימוץ 4 האחים והאחיות האחרים (כולם חצאי אחים ואחיות כי הם כולם ילדים של אבות בלתי ידועים שזיינו את האמא המסוממת עבור כמה דולארים ברינו, נבאדה). כולם גדלו די 'נורמלים' עד גיל 13-14 ואז התחילו בעיות.

ארבעה כבר אינם בבית, ביניהם הבן המאומץ ג'יימס – ש-SEXUALLY ABUSED את אחותיו הקטנות שייאן ולרקין. שייאן כבר עזבה את הבית והיום גרה עם אחותה מיה, הבת השנייה בגילה אחרי עלי, הבת המאומצת הבוגרת ביותר (שהיום היא אמא לשלושה כשהיא לא נשואה והיא מגדלת את ילדיה באיזה חור בנוואדה). מיה, הבת השנייה, שירתה בעיראק בצבא, ניכנסה להריון, ושוחררה מהצבא. הבן אומץ ע"י משפחה באוהיו. היא חייה היום עם חייל שחור שחי על נכות צבאית בשרלוט, לא רחוק מקני, ודייאן החליטה שקני ודבי "MOM AND DAD" כפי שאמרה לעובדים הסוציאלים "ABUSE ME MENTALLY" והם אישרו לה לגור עם מיה על קיצבה מסויימת עד שתסיים את התיכון.

בבית נשארו ניקולאס בן ה-14 ולרקין בת ה-16. ניקולאס אומץ כשהיה בן 8 חודשים ומקווים שאולי הוא ייצא בסדר. בינתיים הוא  כ-ו-כ-ב   בייסבול, שמקצוענים כבר מסתכלים עליו. לרקין? היא החלה לחתוך את עצמה. השבוע היא ברחה מהבית ומצאו אותה חתוכה מחתכים שכולם היו SELF INFLICTED, והיא בבית חולים ל-MENTAL PATIENTS.

אז למה אני מספר לכם את כל הסיפור?

כי בא לי להתחיל לחתוך את עצמי על שאני כותב מעורב ששוב מתחיל עם שני סיפורי לייקרס!

מה קורה איתי? הראש מסתובב לי ואני לא מסוגל להוציא את הלייקרס המזויינים מראשי.

אז הבה נתחיל:

1.כמה כסף נשאר ללייקרס בקאפ?

אולי הסיבה שאני כותב 'לייקרס' ו-'לייקרס' היא לקבל עוד תגובה חסרת אמת ושחר מהבן-בלי-שם דדי.

אז ככה:

 

בצורה מאד לא אופיינית לקבוצה שפעם משכה כוכבים של ממש אליה, היום היא מושכת עלובי חיים ומוכי גורל לקבוצתם. הם ויתרו ללכת אחרי הכוכבים של ממש כי הם יודעים שרק הזכרת שם הקבוצה מעלה גירה אצל הכוכבים, והם מתאפקים לא להקיא.

אז הם הולכים אחרי שחקנים ש-"הפועל חולון" – או במקרה הטוב "הפועל י-ם" – כתוב על מצחם. למעדיפי האנגלית שבינכם –

Of course, it must be mentioned that this was largely in part because the main free agents crossed the   Lakers off their lists relatively quickly.as playing for the Lakers became the last possible option 

(אלה הן לא מילותי; אלה מילותיו של גארי בראטלוף מספורטינג ניוז. רק הקו התחתון הוא שלי להדגשה, למקרה שאנשים כדדי מחמיצים את הכתוב).

הכוונה היא לאנשים כמו לואל דנג וטימוטי מוזגוב שבאו להרים את הלייקרס, ולשימם על דרך המלך.

אז ככה:

That said, Basketball Insiders currently projects that the Lakers are on the books for $86.1 million. However, by stretching Young’s remaining two years, Los Angeles’ remaining cap space could go up to $13.6 million. Subtracting Brandon Ingram’s $4.4 million cap hold, that would leave the Lakers with about $8-9 million left of wiggle room. (ציטוט מיארדבארק)

זה כל מה שנותר לעלובי החיים. 8-9 מיליון עלובים, ומזה הם רוצים להביא מישהו שיביא לג'ים באס "גמר מערב" או שהוא יתפטר! (לדעתי הוא יכול היה להתפטר כבר לפני חודש).

2. קובי נוהג פרארי באיטליה

*

*

3. דוק ריברס ל-Wojnarowski בפודקסט 'וורטיקל': "על גופתי המתה!"

Rivers told Wojnarowski,

“We are hoping that Blake ends his career playing for the Clippers. No team is calling because teams know we don’t have any interest. It just tells you the different times. Things have changed. Everyone believes that they’re the media now. There are so many good, credible guys, but then there’s some of the guys who are bloggers and have nothing to do with the sport. I will tell you one thing: Blake is not going anywhere and especially not to the Celtics. It will happen only over my dead body!"

4. קורטני לי – חוזה טוב או רע?

ניקס לקורטני לי: 48 מיל ל-4 שנים. טוב או רע, ולמי?

ה-FINANCIAL TERMS נראים לי סולידיים. הבעייה הקטנה המדגדגת לי את הקורקבן היא שפיל ג'קסון הסכים לתת חוזה לארבע שנים לשחקן בן 30.

אבל אגיד לכם מה? למרות שהוא לא הסעיר אף פעם את הליגה, חוזה של 12 מיליון לשנה לא נראה לי מוגזם לשוטינג גארד הזה, לא בגלל מה שהוא, אלא בגלל מה שהוא לא!

הוא לא אול-סטאר. הוא לא SPECTACULAR במשחקו. הוא לא משאיר לך זכרונות מהמשחק לספר לנכדים.

*אבל הוא גם לא TROUBLE MAKER

*הוא לא מבקש להיות האלפא דוג של אף אחד

*הוא לא מחפש נקודות וסטטיסטיקה

*הוא לא מחפש כל הילה אישית.

ז"א שהוא שחקן של LOW-MAINTENANCE, שחקן על הגבול של כוכבות, שחקן בלתי נודע ובלתי 'מחופש' – הייתי אומר BORDERLINE ANONYMOUS – שיכול להפתיע רבים מאד בתפוח הגדול.

הוא שחקן אמין ביותר; מגן טוב מאד, ושחקן של 38.4% לקריירה מה-3, שזה טוב מאד!

הוא לא החתמה שנכנסה לכותרות הראשיות של הדיילי ניוז והניו יורק פוסט, אך הוא עלול מאד להיות המים השקטים שחודרים עמוק של הניקס!

כולם יתרכזו במה שדריק רוז ויואקים נואה עושים, בעת שהוא – בשקט וללא יותר מדי 'הופלה' – יהווה תוספת חשובה לניקס.

דעתי? החתמה שהיא טובה לכולם; גם לשחקן וגם לקבוצה!

5. דייויד לי – החתמה מצויינת לספארס!

Free agent forward David Lee has signed a two-year deal with the San Antonio Spurs, agent Mark Bartelstein told The Vertical.

Lee will have a player option in the second year of his deal, which will be worth the veteran’s minimum.

Lee, 33, considered more lucrative deals elsewhere, but committed to the Spurs’ opportunity to win a championship and play a backup role to LaMarcus Aldridge and Pau Gasol.

General manager “R.C [Buford] and coach [Gregg] Popovich put a lot of time and energy to give David a visual of how much they wanted him and would use him,” Bartelstein told The Vertical. “A lot of people talk about taking less money, and not many people do it, so the Spurs get a lot of credit for selling David on joining their organization.”

Lee, 33, has played 11th season out of Florida and has career averages of 14.2 points, 9.2 rebounds and 2.3 assists. After working with the Golden State Warriors on a deal to send him to Boston last offseason, Lee agreed to a buyout with the Celtics in February and became a free agent.

In 25 games for the Dallas Mavericks to close the regular-season season, Lee averaged 8.5 points and seven rebounds in 17.3 minutes a night.

Lee was the No. 30 overall pick by the New York Knicks in 2005 and signed a long-term contract to join the Warriors in 2010. He helped accelerate the franchise’s rebuild along with Stephen Curry and played a vital role in Golden State’s NBA Finals victory over Cleveland in 2015.

6. חזרה מאושרת ושמחה הביתה!

".

*כמה טוב להיות בבית!" – דוויין ווייד

*

*

7. קרים עבדול ג'בר מציג את עצמו כ-"מייקל ג'ורדן" בנאומו בועידת הדמוקרטים…

לקרים הוותיק והטוב יש עדיין חוש הומור כשהוא מתלוצץ על חשבון המופרע הזה דונלד טראפט (אני, סופית, מצביע הילרי קלינטון, ומאמין שהיא תהיה הנשיאה הטובה ביותר – הנשיא הטוב ביותר – של הרפובליקה, מאז מלחמת העולם השנייה!)

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 68 תגובות

  1. ספור עצוב, החלמה מהירה!

    מאד אוהב את המשחק של לי וקיוויתי שהוא יוחתם בקינגס ולא אפללו משבאותו הגיל.
    לי רצה חוזה לארבע שנים והניקס הסכימו וסקרמנטו לא. במקום זההחתימו את אפללו על אותו סכום לשנתיים שנה שנייה לא מובטחת.

    1. אפללו הוא אולי החוזה הכי טוב שקבוצה החתימה הקיץ (פחות או יותר…).
      אני עד עכשיו בשוק שזה קרה לקינגס.
      לא חושב שיש לך על מה להתלונן 🙂

  2. אני מציע לשלוח להם במשלוח מיוחד את דובי.
    עובד סוציאלי – ערדניק – אוהד ניקס
    החיים הקשיחו אותו לגרוע מכל ואם יש מישהו שיוכל להתמודד עם שפע הבעיות הללו זה הוא! (צ'אק נוריס של הנדכאים)

  3. מנחם זו הפעם הראשונה שאני לא יודע למי להצביע, לא מסוגל לאהוב את שני הנציגים, להגיד שהיא תהיה הנשיאה הטובה ביותר זה חלום ורוד שספק אם יתגשם.

      1. כמו שאנחנו בוחרים פה ראש ממשלה פחות או יותר…
        קורטני לי לניקס זה אחלה חוזה, שחקן משלים וסולידי, שומר נהדר ובכלל שחקן יציב שאתה יודע מה תקבל ממנו.
        גם דיוויד לי לספרס זה אחלה חוזה, גבוה מחליף יעיל שיכול לשחק הן ליד גאסול והן ליד אולדריג׳. נראה לי שישתלב היטב במרקם הקבוצתי של הספרס

  4. דובי, האם גם אתה עובד נסוציאלי? 😉
    הואיל ועולמי צר כעולמה של הנמלה ואני מסתכל על האינטרס הישראלי, אני מקווה שטראמפ יבחר.
    ד"א, מי שמסתמך בשיפוט שלו על שני המועמדים על אמצעי התקשורת הגדולים, כדאי שיקרא את סדרת הטורים המעולה של עמית לוינטל בעמוד הפייסבוק שלו.

    1. אם "הטורים המעולים" האלה מעידים על רמתו כעיתונאי אז די ברור למה הוא מובטל. הוא נשמע כמו טוקביסט שחוזר על הביטוי תאגידים מושחתים ארבעים פעם ברצף. והוא בטח לא משכנע שטראמפ הוא לא מגלומן מטורלל ופופוליסט

          1. מנחם, כמה דברים:
            1. בתכלס, סביר להניח שהיית שם לפני שנים ואין לך מושג איפה הוא גר היום.
            2. אני דווקא בוחר שלא להאמין לך וחושב שהוא ממש לא POOR SOUL. לא עושה רושם שהוא דווקא די מבסוט מהחיים ויש לו מעט ממורמרים ממנו.
            3. גם אני התחלתי את חיי העצמאיים בדירת חדר. לא רואה בזה שום סימן לחולשה. מי ששופט אנשים לפי הדירה שלהם צריך לבדוק את עצמו.

        1. זכורים לי איזה פיטורים מישראל היום אבל אני לא באמת עוקב מקרוב אחרי הקריירה שלו. הייתי עורך את התגובה הקודמת שלי אם היה ניתן כי אין לי רצון להתייחס לפרנסה שלו או לפגוע בו כמובן אבל הטורים האלה ממש עלובים. שילוב של צדקנות ורצון ללכת נגד הזרם. וזה לא שאני מתלהב מקלינטון או שממש משנה לי מי ינצח

          1. אז סתם זרקת הערה לא קשורה על סמך משהו שקרה מזמן. אני לא יודע מה הוא עושה היום אבל היו לו כתבות מעולות בוואלה אחרי ישראל היום.

      1. אני מאד אוהב את לווינטל עוד מהתקופה שכתב בדה באזר. הסיבה שהוא פוטר בכלל לא קשורה לכישורעו כעיתונטי, אלא למקום שבו עבד – ישראל היום (לא שחסרות סיבות אחרות למה העיתון זה לא ראוי למאכל אדם).

    2. אני אף פעם לא מצליח להבין את העמדה שאומרת: מה האינטרס של ישראל. הרי אף אחד לא יודע מה באמת ישפיע וכולנו ניזונים ממצגי שווא שהפוליטיקאים והתקשורת מציגים לנו.
      אשמח להבין למה דונלד טראמפ לדעתך יותר טוב "לאינטרסים של ישראל".

      1. אכן אין לי כדור בדולח. לפי הרציונל הזה אין להתייחס לסבירויות וחסר טעם לחלוטין לקוות גם לתוצאות מסוימת בבחירות בישראל.
        קלינטון היתה שרת החוץ בממשל אמריקאי ש(אם בזדון ואם בטעות)היה רע לישראל ולאינטרסים שלה. ממשל ששפט את העולם המוסלמי באופן בו הוא שופט את העולם המערבי וניסה להתמודד איתו באותם הכלים. ממשל שהביא לעולם את פאקינג המדינה האיסלמית.
        לי נראה שטראמפ יהיה יותר בוש מאשר אובמה. לישראל בוש היה נשיא מעולה.

        1. לא מתאים לך פשטנות שכזו.
          בוש – אחראי לחוסר היציבות השולט במזרח התיכון. היום כבר מאשים את הסגן שלו ששכנע אותו לפלוש לעיראק אבל באופן ברור עשה מקושקשת בלי לדעת איך לצאת מזה. מעשית, אחראי ראשי לכל הבלאגן שיש באזור בעשור וחצי האחרונים.
          אובמה – התיאום הבטחוני והתמיכה הבטחונית לפי כל האינדיקטורים היו מהטובים בהיסטוריה. ניסה להימנע מכל מעורבות פיסית של אמריקה בחו"ל . העובדה שנתנהו ואובמה סובלים מתיעוב הדדי בהחלט השפיעה אבל לא על התמיכה הצבאית ולא על ההכלה של המדיניות הישראלית.
          טראמפ לדעתי הרבה יותר קרוב במהות לאובמה – התכנסות אמריקאית בעצמה.
          הנקודה המרכזית שלי היא – אם ארה"ב היא בעל הברית הקרוב ביותר של ישראל (נתניהו שובר לכיוון הרוסי מאוד חזק כרגע) אז הדבר הכי טוב לאינטרס הישראלי הוא מה שטוב לארה"ב וגורם לה להיות חזקה. ופה, כבר כל אחד רואה מציאות שונה

          1. הבעיה שלי לא היתה עם התמיכה הביטחונית, אלא עם התמיכה המדינית. מהבחינה הזו ממשל בוש היה הטוב ביותר לישראל. *כמעט* ברמת ה"תעשו מה בXXX שלכם – אנחנו נותנים לכם גב."
            ד"א, בעלת הברית הכי קרובה של ישראל היא לא מיקרונזיה?

          2. ה"תעשו מה שבא לכם" מזיק מאוד לישראל.

            כי לא עושים כלום. הסכסוך התקוע שלנו, "ניהול הסכסוך" כמו שקוראים לזה, בינתיים אוכל את החברה הישראלית מבפנים. פשוט מפרק. ימין ושמאל – כולם מקיזים דם. משהו חייב להיעשות, ואיך שלא מסתכלים על זה, לאמריקה תמיד יהיה צד משמעותי.

      2. זה די פשוט.טראמפ לא חובב מוסלמים והאויב של מדינת ישראל כרגע הוא-מוסלמי. בנוסף הילרי בחרה בתור סגן בחור שהחרים את הנאום של נתניהו מה שמרמז שהוא לא חשוד באהבת ישראל יתרה בלשון המעטה

        1. טראמפ הודיע שהוא יחתוך את. הסיוע הביטחוני.. הוא אומר מה שמתאים לו ודואג לאינטרסים של עצמו. אצל הילרי אתה לפחות יודע מה תקבל כי יש לה מחויבות לתורמים היהודים שלה. להגיד שבגלל שהוא לא אוהב ערבים יהיה טוב לישראל זה מאוד פשטני. תראה כמה בלאגן בוש עשה כאן עם ההתערבות בעירק והבחירות שהוא כפה בעזה.
          ומתן, כן ההערה הזאת לא היתה קשורה והייתי מוחק אם היה אפשר.

          1. זה אכן פשטני,אין צורך להפוך את העניין למורכב ומסובך לשווא.
            בינתיים ישראל חייבת לבוש תודה גדולה על העלייה של דעאש שכרגע רק מועילה לישראל.הורידה מהפרק את חלוקת הגולן לסוריה,גורמת להם להילחם בינם לבין עצמם ובנוסף מחקרים מראים כי הפיגועים של דאעש בעולם גורמים לדעת הקהל לצדד בישראל.

        2. נתי, אל תתן לססמאות לעוור אותך. תסתכל על הרקורד של הסגן של הילארי – הוא בהחלט ובגדול אוהב ישראל. בטח יותר מחבורה אנטישמית שמקיפה את טראמפ. ובכלל כל השיח הזה על – מוסלמים הוא עלוב.

          1. להגיד שבוש טוב כי הוא גרם לעלייה של דעאש זה אחד הדברים הכי מטומטמים ששמעתי בחיים שלי. וזה עוד כשאתה שומר את זה פשטני ולא מורכב, מעניין לאן תגיע אם גם תשתמש בראש שלך

          2. ברלה הבנת הנקרא לא תזיק לך.כתבתי כרגע ובינתיים.נכון להיום דעאש משרתת את האינטרסים של ישראל בצורה מדהימה.כמובן שזה יכול להשתנות בכל רגע נתון אבל עד עכשיו דעאש הביאה המון תועלת ואפס נזק לישראל.מאחל לך שתהיה לך רבע מהמנת משכל שלי וזה איחול לבבי.
            אירוני שאתה מדבר איתי על שימוש בראש בתור אחד שקורא לעצמו "ברלה"-חילזון שידוע בכך שהראש שלו תקוע ולא יוצא לאוויר העולם

          3. יוסי ממה שקראתי עליו הוא הולך ללחוץ על ישראל לעשות ויתורים כואבים,שלצערי לא תהיה להם תמורה הולמת.
            מי הם האנטישמים שמקיפים את טראמפ?
            והשיח על מוסלמים הוא חיוני

    3. עמית לוינטל הוא עיתונאי ספורט מצויין ובן אדם אינטליגנטי, למרות שאני רחוק מאוד מלהסכים עם תפיסת העולם שלו בקשר לבחירות באמריקה. לא רוצה להכנס למעבר

    4. טראמפ קשור לאינטרס הישראלי? איך?
      מי שאומר שלא יקיים מחויבויות לנאטו יזיז אצבע לטובת ישראל?
      אני מאמין שגם אם ייבחר יהיה מוגבל במה שיכול לעשות כי חצי מהקפובליקנין בקונגרס גם לא ממש לטובתו, אבל אם תהיה לו יד חופשית, טראמפ זה חתיכת סיכון ענק לישראל.

  5. לעניין הבחירות. העובדה שדונלד טראמפ מועמד לנשיאות בארה"ב היא לא פחות ממדהימה. ויותר מזה, מלמדת אותנו על המקום הקשה בו אנחנו נמצאים. תחזור על שקר מספיק פעמים – הוא ייתפס כאמת. תראה טוב בטלביזיה – אתה מועמד לנשיאות. אל תשקיע בעשייה, אל תשקיע בשיפור המצב. פשוט דברר את עצמך ואת שקרייך.

  6. רגע רגע,
    אתה מחליף מועמדים כמו קבוצות?? אין לך עמוד שידרה בנאדם? מה נהיה איתך מר מנחם היקר? מה יהיה….
    שנה מבלבל לנו שכל על טראמפ ואז בוחר הילארי???

  7. גיל אור אין לך שמץ של מושג במה אתה מדבר כשאתה מדבר
    על
    פוליטיקה אמריקאית. כבר עדיף שתחזור לדבר על כדורסל שם פעם בשנה יש לך הברקה …
    גילאור מצביע טראמפ כי הוא טוב לישראל… טיעון דבילי אז לא שמעתי הרבה זמן

  8. מנחם אני זוכר שאמרת לנו כאן לא פעם שאתה הולך הולך על טראמפ

    אני חושש שלא יהיה לו באמת סיכוי, התקשורת הליברלית חותכת אותו.

  9. אין בעיה שהפכת את דעתך על טראמפ, אני ממש מעריך אנשים שמוכנים לשנות את דעתם ולהודות בטעויות. מה שמוזר בעיני זה שבבת אחת הילרי הפכה להיות "הנשיאה הכי טובה מאז מלחמת העולם השניה". איך זה קרה? מילא שנמאס לך מטראמפ, אבל איך פתאום הילרי הפכה למושיעה? האם לפני כן חשבת שמדובר בשני המועמדים לנשיאות הטובים בהיסטוריה ושטראמפ פשוט היה הטוב יותר? לא ברורה לי ההתלהבות הקיצונית והפתאומית.

  10. לבחור בין טראמפ לבין הילארי זה כמו לבחור בין דמרקוס קזינס לבין סת׳ קרי.
    אחד עם קבלות אבל לא יציב והשני די כלומניק אבל אחלה מותג.

    (האמת שהילרי קלינטון לדעתי גרמה לנזק לא ישוער לעולם, משהו שסת׳ קרי לא חטא בו. אבל שניהם הרבה פחות מוכשרים ממה שהשם שלהם מרמז.)

  11. דונאלד טראמפ מתחרפן מיום ליום.ראיתי את כל ארבעת הימים של הועידה הדמוקרטית והם גמרו אותו שם.עכשיו מתפרסם סקר של רויטרס אחרי הועידה שבו הילארי מובילה ב 6 אחוזים אחרי שרק לפני שבוע אחרי הועידה הרפובליקית דונאלד הוביל ב 3.אם לא יקרה משהו קיצוני עד הבחירות כמו עוד הדלפות של ויקיליקס או פיגוע גדול סמוך לבחירות בתוך ארצות הברית אז היא אמורה לקחת בקלילות

  12. התפיסה של "מי טוב לישראל", כשלעצמה, כבר לא רלבנטית.

    אין יותר דבר כזה. העולם הוא גלובלי במלוא מובן המושג. ואם המערב חשב שהוא יכול להשאיר את אפריקה בתור פח זבל, ואת המזרח התיכון מבודד עם הצרות שלו – הנה, הוא ואנחנו חוטפים את כל זה בריבית דריבית. במושגים של "מי טוב לישראל", אז גם דאעש מאוד טוב לישראל.

    טראמפ לא טוב לעולם. טראמפ ופוטין ביחד, כמנהיגי העולם – אלוהים ישמור. ולא שקלינטון היא איזה גליק גדול.

    1. זה שמישהו כמו טראמפ יכול להיות מועמד בעל סיכויים לנשיאות היא תעודת עניות לאמריקה . אני מבין מאיפה זה מגיע – מייאוש גדול מהמערכת הפוליטית המושחתת . אבל זה עדיין לא מצדיק את הנהיה אחרי מישהו שהרקורד האישי שלו כל כך עלוב , שלא לדבר על ההתבטאויות שלו .
      לגבי הילארי – יש לה בעיה בכריזמה האישית ובמלאכותיות שהיא משדרת.
      ועדיין , היא אישית אינטליגנטית ומוכשרת עם רקורד של עשיה ופעילות .
      לכן היא צריכה לקבל את המנדט . 4 שנים ראשונות שלה בבית הלבן שאני מקווה שהיא תקבל ייתנו לנו יותר מושג איזו נשיאה היא תהיה. כמובן שדרוש גם הרבה מזל בתפקיד.

    1. יכול להיות מעניין דווקא במידה ויחתום שם, מסוגל למלא את החלל
      שבוגוט הותיר כמגן טבעת יעיל,מניח שאין להם יותר מדי לשלם מעבר למינימום, מצד שני מניח שבשום סיטואציה אחרת לא יגיע לקונדוקטורית
      כמו גולדן סטייט

  13. ואפילו עם טראמפ טוב לישראל. כמה קיצוני מנהיג צריך להיות שגם אם הוא ״עדיף לישראל״ אנחנו נתמוך בו, במיוחד במדינה כמו ארה״ב?
    אם הוא יוציא להורג מהגרים מקסיקניים בלתי חוקיים זה עובר מבחינתנו? ואם אחריהם יהיו אלה שחורים? ולהט״ב? ונשים? כל זה יהיה בסדר כי הוא ״טוב לישראל״? ואם יוציא להורג יהודים זה כבר יהיה יותר מדי או שהאינטרס הישראלי עדיין עומד מעל הכל?!
    הבנאדם, מעבר להיותו שקרן פתולוגי, מפזר ססמאות ריקות מתוכן, עולב בציבורים שלמים ומחזיק בדעות חשוכות, הוא פשוט ליצן שהופך את כל מערכת הבכירות לבדיחה אמריקאית עצובה.

    1. לגמרי מסכים, אבל טראמפ לא לבד.
      זו תופעה עולמית של מחאה גורפת, כשהרשת היא הכלי המושלם ללבות אותה. בגדול, אלה חסרי היכולת שיוצאים נגד בעלי היכולת – אבל איך זה מיתרגם פוליטית, לעולם לא תוכל לדעת מראש. לפעמים לכיוונים סהרוריים לגמרי.
      אם זה האביב הערבי, הברקזיט, טראמפ באמריקה, או פה בקטנה – מירי רגב שנתפסת בתור אופוזיציונרית, הפה של אלה שאין להם.
      עדיין, נצחון רפובליקאי הוא לא סביר. ובכלל, הדמוגרפיה של אמריקה (עד 2040, כ-30% יהיו לטינים), רק תמשיך ותחליש את הרפובליקאים בעתיד.

    2. אז הפכת דיון על אדם קונקרטי לדיון תיאורטי חסר כל קשר למציאות ברומו של עולם כסתירה להתייחסות לטראמפ.
      הסיכוי שטראמפ יוציא להורג ציבורים שלמים זהה לסיכוי שקלינטון תעשה זאת אז הטיעון הזה רלוונטי כלפיה באותה המידה.
      בפייסבוק קוראים לטיעון כזה משאבת לייקים.

      1. הפכתי את זה לתיאורטי כדי לדעת כמה רחוק אפשר ללכת עם "טובת מדינת ישראל" (בפועל אני לא חושב שטראמפ יהיה טוב לישראל מקלינטון. אני גם לא חושב שבוש היה טוב לישראל ואני לא חושב שגישת ה"אני אתן לישראל לעשות מה שבא לה" כביכול טובה לישראל). הבנאדם מייצג כל מה שהפוך מליברליות ואני כאזרח ישראל והעולם ממש לא הייתי רוצה שאיש כזה יחזיק בתפקיד הכי חשוב בעולם. תקרא לזה מסחטת לייקים אם בא לך…

  14. אגב, היה כדורסל הלילה! ארה"ב-ונצואלה.

    משחק מאוד תקוע שנגמר בתוצאה אירופית, 45-80. ערב קליעה מחריד של האמריקאים משלוש, 4 מ-25, פשוט קטסטרופה (כרמלו ודוראנט ביחד עם 0 מ-9), ועוד 20 מ-32 מהקו (המון עבירות).

    אם יש חיסרון לנבחרת הזו הוא היעדר פוינט גארד נוסף. קיירי (שהיה הכי טוב, אגב), הוא מין 2 מחופש לפוינט, בקאבס הוא ממילא לא מנהל את המשחק. לאורי בסדר, אבל חסר עוד אחד – לילארד, כריס פול כמובן, ג'ון וול – באמת לא חסרים.

    אבל מה שמדהים הוא האינטנסיביות בהגנה. אפילו בהילוך שלישי, הגנה של שחקני אנ.בי.איי היא משהו שלא מהעולם הזה. כל סל של ונצואלה היה חתיכת קריעת ים סוף, היו רגעים ארוכים שהם פשוט לא מסוגלים לייצר סל, וזה לגמרי הגיוני. עם מפלצות כמו דיאנדרה או בוגי, פורוורדים בריונים וארוכים, ועל הפרימטר מחכה לך קליי או באטלר – זה רצח. נבחרת יותר טובה היתה עושה חיים קשים לאמריקה בערב קליעה כזה, אבל ההגנה שלהם לא תיתן לאף אחת סיכוי אמיתי.

  15. שגיא נאור אתה הגזמת פה לגמרי, טיעונים דמגוגיים מאוד.

    שונא נשים ? שונא בעצם את כולם אפרו מקסיקנים להטבים נשים יהודים ילדים חתולים….

    לדעתי זה שטויות ממדרגה ראשונה שהתקשורת הליברלית מלבה

  16. מעבר לפגמים האישיים שלה, השותפות בממשל אובמה, שפשוט הרב את העולם ב8 השנים האחרונות, היא לבדה בעיני פוסלת את הילרי.
    לגבי טראמפ הוא רק יכול להפתיע לטובה לעומת הדמוניזציה שעושה לו התקשורת הליברלית. ומצד ישראל ממש לא הייתי דואג. הוא לא יכפה עלינו כלום, וזה העיקר. קיצוץ בסיוע זה אינטרס שלנו. ממש לא של האמריקאים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט