הטור של מל: דוראנט, קליי, וסטף עם כדור אחד?

בבית הזה (השכור שנתית ע"י JAY Z וביונצ'י בהמפטונס, לונג איילנד) דוראנט פגש את מחזריו

הגולדן סטייט ווריורס היא קבוצת כדורסל. היא לא נבחרת ארה"ב שם לכל שחקן ברור למפרע שמספר דקותיו יקטן; מספר נגיעותיו בכדור יקטן, ומספרי הסטטיסטיקה שהוא רגיל להם ייקטנו בחצי, אם לא יותר.

קליי ת'ומפסון אמר לפני שנה ש-"אין לי כל בעייה להיות כינור שני לסטפן כל זמן שאנחנו מנצחים". טוב, זה היה ספור אחר לחלוטין, במיוחד בזמנים שסטפן קרי ניכנס לפאנק הרגיל שלו כשהוא לא מסוגל לפגוע בכנרת ולפתע קליי נראה כמושיע וגואל היחיד של הקבוצה. דווקא הקואורדינציה בין קליי ת'ומפסון וסטפן קרי נראתה כאילו היא עובדת כראוי. לעתים נדמה היה אפילו שהם מוסיפים – במקום גורעים – אחד לשני.

אבל עכשיו מגיע שלישי לטריאומביראנט, שלישי שרוצה את הכדור ומחפש את הקליעה מרחוק יותר מכל אחד מהם.

שמו כמובן הוא קווין דוראנט.

כיצד הם יסתדרו עם כדור אחד?

לי לא זכור מקרה אחר בהסטוריה של הכדורסל כששלושה אייקונים – שכל אחד מהם יכול לטעון בקלות שהוא קלעי השלשות המסוכן שבניהם, והטוב בעולם במה שהוא עושה – יתחברו לקבוצה אחת. זוהי קבוצה שבחמישייה יש לה ארבעה אול סטארים, ושלושה שהם "בחמישיית העולם" נגד "המאדים" של כמעט כל חובב כדורסל בעולם. שניים מהם היו MVP פעמיים, ועדיין יש להם רק כדור אחד.

מי יסבול ביותר? אין שאלה שקייל ת'ומפסון. לדעתי לסטיב קר לא תהיה ברירה אלא להפריד בין סטפן לבין קליי בחלקי משחק רבים כי אני פשוט לא רואה כיצד השלושה יסתדרו עם כדור אחד כשהם 1 ,2 ו-3 (ודריימונג גרין ב-4, וב-5 אנדרסון ורז'או או זאזה פצ'וליה). בנבחרת דריימונד גרין משחק הרבה כסנטר, ולך תדע אם סטיב קר לא יחליט לשחק סמול בול אמיתי עם גרין בסנטר, דוראנט ב-4, ואז שון ליבינגסטון או אנדרה איגודלה יעלו בחמישייה ב-3. קר יוכל גם להשאיר את קרי, ת'ומפסון, ודוראנט באחד, שתיים, ושלוש, ולהעלות יותר ויותר את ג'יימס מקדו במספר 4.

זה הכל סמנטיקה. תפאורה. גרעין הקבוצה כש-PUSH COMES TO SHOVE הם סטפן, קליי, וקווין, ואני לא רואה כיצד הם יסתדרו ביניהם כך שסכום השלושה לא יהיה קטן בהרבה מהסכום של כל אחד מהם בניפרד.

אני מאמין שהסובל הראשי יהיה השקט שבחבורה, זה שפעם קלע העונה 37 נק' ברבע אחד, וזה ש-41 הנקודות שלו במשחק הששי נגד דוראנט הציל את הווריורס, ובמוחי הוא נחרט כאחד ממשחקי הפלייאוף הטובים בכל הזמנים, ושמו קליי ת'ומפסון. הוא יהיה האחד שיקבל הרבה פחות כדורים, וכשהוא FRUSTRATED הוא ניכנס לדכאון ויושב על הספסל כאילו על קוצים.

אז אני שואל את השאלה אם קליי ת'ומפסון באמת ובתמים רצה שדוראנט יתחבר לקבוצה.

הוא טוען ש-"לא היתה לי כל בעייה עם זה. להיפך. זוהי הזדמנות של פעם בהסטוריה. שני MVP שהם בני מתחת לבני 28 בקבוצה אחת? זה היה NO-BRAINER. כמובן שאני כולי נילהב".

העובדה היא שהוא היה אחד מארבעת השחקנים שהגיעו עם סטפן קרי, אנדרה איגודלה, ודריימונד גרין לעיירה העשירה בעולם – המפטון שבקצה לונג איילנד – לשכנע את דוראנט לחתום עם קבוצתם.

דוראנט עצמו אמר ש-"אם לא הייתי מרגיש מקובל ורצוי במאה אחוזים אפילו ע"י אחד מהם, לא הייתי עושה את הצעד. הם כולם גרמו לי להרגיש בבית ושכולם רוצים אותי".

אוקיי דוראנט. הכל טוב ויפה. בוא נחכה ונראה כשיהיה לך רק דור אחד להתחלק בו איתם.

ת'ומפסון אמר אתמול: "בנבחרת כבר התחברנו מאד. היחסים עדיין גדלים כי אנחנו רק הכרנו אחד את השני. אני מודה שאני עדיין IN AWE לידו, אבל הוא גורם לי להרגיש כשווה בין שווים. הוא אחלה בחור. קל מאד לדבר איתו כי הוא מחייך כל הזמן, והוא גורם לך להרגיש כיף לידו".

אוקיי. הכל טוב ויפה. אבל חכה, קליי ת'ומפסון עד שיהיה רק כדור אחד להתחלק בו. דעתך עלולה להשתנות מהר מאד!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
54 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
דדי
דדי
28/07/2016 3:22:41

בית יפה שכרה ביונצ'י.

גור גולן
גור גולן
28/07/2016 15:20:02
הגב ל  דדי

+1

עידן
עידן
28/07/2016 3:34:46

קראתי כתבה לפי בערך שבוע שקליי תומפסון כנראה יעלה בחמישייה השנייה כמו שהארדן עשה באוקלהומה כדי שלא תהיה ירידה שהמחליפים עולים.ב5-7 דקות האחרונות של המשחק אני מאמין כל השלישייה תהיה ביחד על המגרש אבל בשאר המשחק רק 2 מתוך השלושה יהיו על המגרש[קרי-דוראנט,קרי-תומפסון,או תומפסון-דוראנט

גיא
גיא
28/07/2016 4:49:26
הגב ל  עידן

נשמע הגיוני.
רק להזכיר איך השלישייה הקודמת גמרה –
בלי אליפות, והשחקן שעלה מהספסל הלך להראות שהוא מסוגל להוביל קבוצה לבדו.

הייט אשברי
הייט אשברי
28/07/2016 8:25:32
הגב ל  גיא

שחקן בג"ס שעלה מהספסל והלך להראות שהוא יכול להוביל לבד ? התבלבלת . אלא אם אתה רומז לרעמים עם דוראנט , ראסל והארדן . אבל בג"ס אין אגואיסט כמו הארדן ואין סוליסט כמו ווסטברוק .

גיא
גיא
28/07/2016 9:05:24

א. במפורש התכוונתי לת'אנדר של 2012 .

ב. המשפט "אגואיסט כמו הארדן" דורש בדיקה מחודשת –
קליי תומפסון 2016: 17.3 זריקות למשחק, 2.1 אס'.
ג'יימס הארדן 2012: 10.1 זריקות למשחק, 3.7 אס'.

ג. גם המשפט "סוליסט כמו ווסטברוק":
קרי 2016: 20.2 זריקות למשחק, 6.7 אס'.
ווסטברוק 2016: 18.1 זריקות למשחק, 10.4 אס'.

צמחה לה אגדה על היותם של הווריאורס קבוצה נטולת אגו, שם כולם חולקים את הנטל כמו בימי דגניה א' העליזים,
אבל זו רק אגדה.
זו אחת הקבוצות המוכשרות, ואולי הקבוצה עם הקליעה המפחידה ביותר בתולדות במשחק – אבל הם לא ספרס 2014 .

עידו גילרי
עידו גילרי
28/07/2016 9:27:30
הגב ל  גיא

גיא מעבר לזה שאני מסכים עקרונית עם הנקודה שלך, אתה צריך לשים את הדברים בקונטקסט. הדיבורים על סוליסטיות או אגואיזם קשורים בצורת המשחק לא בשורה הסופית. אין מה לעשות שכאן בקבוצה אחת יש הנעת כדור בלתי פוסקת ובאחרת אין.

יניב
יניב
28/07/2016 9:28:52
הגב ל  גיא

גיא הפעם או שאתה הולך בדרכי מנחם ומנסה לעורר פרובוקציה או שלא ראית מספיק משחקים של גולדן סטייט בשנתיים האחרונות.
שוב אנחנו כנראה רואים דברים שונים.
שמדברים על שחקנים ללא אגו מדברים על שחקנים שאין להם בעיה להקריב זריקות/נקודות בשביל שהקבוצה תנצח.
תחזור לסדרת הגמר לפני שנתיים ובוא תראה לי עוד שחקן אחד בעולם שהוא הכוכב הכי גדול של הקבוצה שמבין שבמהלך המנצח של הקבוצה זה שהוא עם הכדור קצת אחרי החצי,מקבל את הדאבל טים ואז מיד מוסר לגרין שינהל את ההתקפה?.זה מבחינתך לא מספיק כדי להגיד שהם ללא אגו?
הם הקבוצה היחידה בעולם שעד עכשיו כל הדיבורים שלהם נתמכו במשחק שלהם.יש עוד עשרות משחקים בשנתיים האחרונות שברגע שאחד השחקנים חם הכדור הולך אליו ב90% מההתקפות(עד שהוא מתקרר)מזכיר לך את ה37 נקודות של תומפסון.
הקיצר זה ממש לא אגדה ובכל אופן אני באופן אישי מעולם לא ראיתי שחקנים כל כך מוכשרים שמוכנים לוותר על ההצלחה האישית שלהם בשביל ההצלחה הקבוצתית וזה ממש לא אגדה.(דרך אגב יכול בהחלט להיות מצב כמו שמנחם מתאר שהצטרפות של דוראנט תהרוס את זה )

ברוך רובין
ברוך רובין
28/07/2016 9:37:17
הגב ל  גיא

ממליץ לך לראות שוב את הגמר, הן המזרח והן המערב גם כשקליי היה בבירור לוהט יותר קרי הלך על כמה זריקות אוויליות, לא פעם ולא פעמיים שהקבוצה שלו במומנטום הוא זרק כדור טיפשי מהחצי.)

גיא
גיא
28/07/2016 9:46:20
הגב ל  גיא

ראיתי לא מעט ממשחקי גולדן סטייט, ודבר אחד ממש בלט –
כשהכל זרם, והניצחונות הגיעו בקלות, הם היו הקבוצה שמניעה את הכדור ומוצאת את השחקן החופשי.
כשהתחיל ללכת קשה (נגד הת'אנדר והקאבס), הם הפכו לקבוצה לא פחות סוליסטית מהקאבס, לדוגמה. בעיקר קרי וקליי.
הנתונים לא משקרים – נגד הקאבס היה להם אסיסט על כל 4.6 זריקות,
נגד יוסטון היה להם אסיסט על כל 2.9 זריקות.

בהשוואה – לקאבס נגד דטרויט היה אסיסט על כל 3.8 זריקות, ונגד הלוחמים אסיסט על 4.6 זריקות.

דרך אגב, לא טענתי שהם יותר סוליסטים/אגואיסטים,
טענתי שאין בהם משהו יוצא דופן בכל הנוגע לקבוצתיות.

יניב
יניב
28/07/2016 9:58:46
הגב ל  גיא

אתה משנה את הטיעון שלך.מקודם טענת שיש אגדה על גולדן סטייט שהם קבוצה חסרת אגו,עכשיו אתה טוען שהם לא קבוצתיים מספיק. אילו 2 טענות שונות.עכשיו מעבר לשוני בין הטענות(אני התייחסתי אך ורק לנטולי אגו ולא לקבוצתיות) אתה נותן לי 14 משחקים(ניקח את 2 הסדרות כמכלול) בתקופה של שנתיים.אפשר לייחס את זה באמת לכך שהכל קשה בסופו של דבר חוזרים למשחק סולסיטי אבל שורה תחתונה מתוך בערך 200 משחקים בשנתיים האחרנות אולי יש 20 משקים שתומכים בהנחה שלך.
ברוך אתה מביא מקרים בודדים בהם קרי זרק כמה זריקות לא טובות(שבשבילו בכושר רגיל הם זריקות לגיטימיות לחלוטין) ומתעלם למשל ממה שהתרחש במשחק השישי בגמר המערב.ושוב תלך שנה אחרוה ותראה איך הם עובדים אחד עם השני

ברוך רובין
ברוך רובין
28/07/2016 10:01:43
הגב ל  גיא

גיא התגובה שלא לא הייתה עליך אני מסכים מאוד עם הטענה שלך, אני לא רואה את דוראנט מתחבר בלי לפגוע משמעותית בשאר (גולדן סטייט היא לא ספרס 2014) ההבדל שבמהלך העונה הסדירה הייתה שם הנעת כדור לעומת אוקלהומה 2012.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/07/2016 10:03:58
הגב ל  גיא

יניב גם בכושר רגיל זריקות כאלה לא לגיטמיות, למרות שהוא קלע כמה זריקות הרואיות בעונה הרגילה הקבלת החלטות ואנמיות שלו בגמר ובגמר המערב היו פשוט מבישות.

יניב
יניב
28/07/2016 10:11:50
הגב ל  גיא

ברוך שוב זה שני דברים שונים.אתה מדבר על קבלת החלטות ואנמיות של קרי(דרך אגב בגמר המערב בסוף הוא לא היה כזה אנמי) וזאת טענה אחת.אני מדבר על קבוצה ללא אגו ועל כך שלקרי אין שום בעיה שתומפסון הוא זה שיזרח. הזריקות שאתה מדבר חלקן באמת היו לא לעניין אבל מהתרשמות שלי אחרי הרבה שעות צפייה בגולדן סטייט בשנתיים החארנות זה לא נבע כי הוא קינא בכך שתומפסון לוהט וגונב לו את התהילה אלא כי הוא חשב שהוא יכול לקלוע את הזריקות האילו ואז ליצור איום כפול.שורה תחתונה יכול להיות שכמו שכתבת זה היה קבלת החלטות לא טובה אבל זה עדיין לא סותר את העובדה שמבין הכוכבים הוא הכוכב הכי חסר אגו שראיתי

עידו גילרי
עידו גילרי
28/07/2016 10:17:11
הגב ל  גיא

גיא, למה אתה קורה קבוצתיות? ברור שנגד יוסטון היה להם יותר קל מאשר מול הקאבס בגלל זה הם לא זכו באליפות בסופו של דבר. עאתה מציג את הנתונים לא נכון. גם נגד הקאבס היה להם אסיסט כל 3.7 זריקות בעוד שלקאבס היה אסיטט כל 4.6 זרקיקות. ובכל מקרה זו לא הייתה הבעיה כי היו המון זריקות שפשוט לא נכנסו. אם תסתכל על כמה מהזריקות הגיעו אחרי מסירה תראה עדיין את אותה גולדן סטייט. 38% מהזריקות של הקאבס הגיעו אחרי מסירה בעוד ש56% מאילו של הווריורס באו אחרי מסירה.
לשם השוואה בעונה הסדירה 61% מהזריקות שלהם הגיעו לאחר מסירה. אז כן יש ירידה (כצפוי בסדרת פלייאוף אחרונה) אבל לא משמעותית.

עידו גילרי
עידו גילרי
28/07/2016 10:21:05
הגב ל  גיא

רק בשביל הפרספקטיבה, אותה סן אנטוניו של 2013/14 זרקה 57% מהזריקות אחרי מסירה ובפלייאוף ירדו ל-50%.

גיא
גיא
28/07/2016 10:21:31
הגב ל  גיא

יניב, לדעתי, יש מתאם לא מבוטל בין אגו לקבוצתיות.

אין ספק שיש בעייתיות במדגם בגודל פלייאוף –
אבל אלו המשחקים ששוחקו.
בדקתי את יחס זריקות/אסיסטים בגלל שהתחושה שלי מהצפייה במשחקים הייתה שבכל פעם שגולדן סטייט הייתה עם הגב לקיר, היא עברה להירו-בול. זה עבד מול הת'אנדר, זה נכשל מול הקאבס.

שוב, זה לא מוריד מערכם של גולדן סטייט – הקבוצה של השנתיים האחרונות היא קבוצה אדירה בכל קנה מידה.
אבל הם לא אחת מהקבוצות הבאמת נדירות בהן אין היררכיה של כוכבים (ספרס 2014, פיסטונס 2004, סופרסוניקס 1979).

ברוך רובין
ברוך רובין
28/07/2016 10:25:57
הגב ל  גיא

גור אתה באמת חושבים שקקי יהפוך להיות שוב שחקן של 20 נקודות אחרי שהוא בנה לו שם של כוכב על (דבר שיפגע עמוקות במעמד ,ומכירות) כל השטויות שהוא יעמוד בצד ויתן לדוראנט את ההובלה בלי להתרעם אינם חסרי ביסוס (קלי לא פגע לו במעמד של הכוכב הראשי בהצגה), שקליי יהפוך לשחקן שישי? קריי הוא אדם סופר תחרותי.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/07/2016 10:26:44
הגב ל  גיא

קרי* כמובן מקלדת אווילית

יניב
יניב
28/07/2016 10:40:58
הגב ל  גיא

גיא קודם כל אז עידו הראה לך שעיקר ההבדל זה בין זריקות שנכנסו לבין כאלה שלא.מעבר לכך יש מתאם של קבוצתיות לאגו אבל לא בייחס כמו שאתה ציינת ומבחינתי בהחלט שקשה ושוברים את תבנית ההתקפה של גולדן סטייט וחוסמים את נתיב המסירות שלהם אז קרי/קליי/גרין עשו מהלכים של אחד על אחד וזה עדיין לא מראה על כך שהם לא חסרי אגו.
לגבי הדוגמאות שנתת אז מהסופרסוניקס של 79 אני אתעלם כי לא ראיתי ,לגבי ה2 האחרות אז כמו שעידו הראה לך אין כזה הבדל בין ס"א לגולדן.ובכל מקרה אני לא אמרתי שגולדן סטייט היא הקבוצה הכי קבוצתית ששיחקה אי פעם או אפילו הקבוצה חסרת אגו הכי גדולה שהייתה פה.אני אומר רק שזה לא אגדה שהשחקנים שלה חסרי אגו ומוכנים להקריב את ההצלחה האישית שלהם לטובת הקבוצה. אם משווים לס"א אז מדובר בקבוצה שהכוכבים שלה רצו המון המון זמן ביחד והבינו וידעו מה צריך לעשות.בגולדן מדובר על חבורה צעירה שבה כל אחד יכול לטעון שהוא זה שצריך להוביל את הקבוצה ובכל זאת הם משחקים כפי שהם משחקים ובגלל זה אותי זה מאוד מרשים.(שוב יכול להיות שדוראנט יגיע ואז קליי שעד עכשיו היה צריך לוותר רק לקרי פתאום יצטרך לוותר גם לדוראנט וזה ייצור מרמור וכל החסרי אגו יתנפץ לרסיסים)

עידו גילרי
עידו גילרי
28/07/2016 10:43:49
הגב ל  גיא

עוד משהו קטן לגבי הפיינלס. זה נכון שמה שפגע מאד בווריורס היה רגעי הירו בול של סטף וקליי. אבל (וזה אבל חשוב) הקאבס מאד התמקדו בהם והם ניסו למצוא את שאר השחקנים שלא סיפקו את הסחורה. בסך הכללי אחוז הזריקות שהשניים לקחו מתוך כל הזריקות של הווריורס דווקא קטן בסדרה הזו.

גיא
גיא
28/07/2016 10:44:51
הגב ל  גיא

עידו, אתה צודק, טעיתי בחישוב של גולדן סטייט נגד הקאבס (רשמתי את המספר של הקאבס פעמיים…)

אבל תשווה את אחוז הסלים אחרי אסיסט (עונה רגילה, פלייאוף, פיינלס) :

עונה רגילה: 68%
פלייאוף: 62.4%
מול אוקלהומה: 57.7%
מול הקאבס: 63.5%
3 משחקים אחרונים נגד הקאבס: 60.8%

גיא
גיא
28/07/2016 10:50:58
הגב ל  גיא

עוד נקודה קטנה –
הספרס של 2014: 63% סלים מאסיסט בעונה הרגילה, 65% בפלייאוף.

(וצריך לציין שמיאמי של 2014 הייתה קבוצת הגנה מצוינת, בעוד שהקאבס קבוצת הגנה סבירה. ביום טוב…)

עידו גילרי
עידו גילרי
28/07/2016 10:51:24
הגב ל  גיא

גיא אתה שוב מסתכל על השורה התחתונה במקום לבדוק למה הגענו אליה. הווריורס עדיין שיחקו את המשחק הרגיל וגם בשלושת המשחקים האחרונים זרקו 56% מהזריקות אחרי מסירה (כלומר אם הם נכנסות זה אסיסט). זה זהה לשאר הסדרה והפלייאוף.
הירידה באחוז האסיטים לא נובעת מחוסר בקבוצתיות אלא בליקויים בתפקוד.

עידו גילרי
עידו גילרי
28/07/2016 10:54:56
הגב ל  גיא

וכן OKC בהחלט הצליחו לשבש את המשחק הקבוצתי של הווריורס אבל כאן לדעתי מגיע הקרדיט להגנה של הת'אנדר ואי אפשר להשליך מסדרה אחת באופן כללי.

הייט אשברי
הייט אשברי
28/07/2016 11:15:33
הגב ל  גיא

גיא – לא מדובר במספר זריקות אלא בזמני החזקת הכדור . הארדן מחזיק בו הרבה הרבה יותר מקליי . לכן גם השוואת מספר האסיסטים שלהם לא רלוונטית .
כנ"ל לגבי קרי וווסטברוק – קרי לא מחזיק בכדור כמו ראסל . והוא מובילאת הליגה בקטיגוריה של "אסיסט לאסיסט" .
הווריורס מאוד קבוצתיים . אבל שמכיוון שיש להם צלפים קטלניים לשלוש , אז ברור שהם לא הספרס 2014 . בגלל יכולות הקליעה המסירות שלהם הן יותר על הפרימטר ופחות פנימה

גור גולן
גור גולן
28/07/2016 15:24:56
הגב ל  גיא

מבחן העין מול מבחן הסטטיסטיקה… העין תמיד מנצחת.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/07/2016 9:33:01

כמובן שהוא מדבר על אוקלהומה, אם אתה חושב שקרי יהפוך שוב לשחקן של 20 נקודות (דבר שיפגע עמוקות גם בשם וגם בכמות המכירות, במיוחד כשהוא הפנים ובעל אחוזים באנדר ארמור),
ותומפסון לשחקן שישי אתה טועה. כל האמירות של קרי ותומפסון על זה הם לא יותר ממופרכות).

גור גולן
גור גולן
28/07/2016 15:20:48
הגב ל  עידן

+1 לעידן
ישחקו סטייל אוקלהומה לדעתי…

נדב
נדב
28/07/2016 5:59:26

אם נסתכל כאן http://stats.nba.com/player/#!/201142/tracking/shots/?p=kevin-durant&Season=2015-16&SeasonType=Regular%20Season
נוכל לראות ש
50% מהנגיעות של דוראנט הן לשתי שניות או פחות (הארדן 25%, לברון 30%)
60% מהזריקות של דוראנט אחרי 0 או 1 כדרורים (הארדן 35%, לברון 40%)

וכו׳ וכו׳
נראה לי שדוראנט זורם קבוצתית, ואולי דווקא רבים מציינם זאת כנקודת תורפה שלו.

נדב
נדב
28/07/2016 6:09:04

גם במבט ביקורתי
מדובר בשחקן מפלצתי
שלטוב או לרע
ואולי במורא
משחקו הוא מאוד קבוצתי

Berch
Berch
28/07/2016 6:17:58

יש לי הרגשה שבשבוע האולסטאר בשנים הקרובות יהיה משחק עם שני כדורים.
זרקת רעיון, מנחם 🙂

גור גולן
גור גולן
28/07/2016 15:21:18
הגב ל  Berch

האולסטאר של המערב יהיה ההרכב של ג״ס 😀

רועי ויינברג
רועי ויינברג
28/07/2016 15:33:35
הגב ל  גור גולן

לא אופתע אם זה יקרה. זאזא כמעט נכנס השנה וכל השאר פתחו/עלו מהספסל העונה

סומסום
סומסום
28/07/2016 16:40:12

זאזא והאוהדים שלו עשו צחוק מכל הבחירה לאולסטאר.
תכלס זה לא שונה מהרדיפה שלו עכשיו אחרי טבעת. פייק שמנסה להירשם ביחד עם גדולים באמת.

מתן גילור
28/07/2016 7:11:40

תודה מנחם. אני דווקא מאמין שלא תהיה להם בעיה והם יסתדרו. הם גם משחקים בקצב גבוה, אז יש הרבה זריקות לחלק. וכמובן שרק אחד מהם זכה פעמיים ב-MVP.

גור גולן
גור גולן
28/07/2016 15:21:34

+1

הייט אשברי
הייט אשברי
28/07/2016 8:21:31

למה לחפש מה שאין ? ברור , לכותב יש אג'נדה . אז הוא חופר .
הסיפור שיש רק כדור אחד נכון במקרה של שחקנים אגואיסטים שחייבים להיות במוקד . קובי בראיינט למשל . ג'יימס הארדן .
קליי וסטף לא רק אמרו חזור ואמור , אלא גם גיבו זאת על המגרש , שאין להם כל בעיה להחזיק פחות בכדור וגם לקלוע פחות לטובת המטרה הקבוצתית . אין כל סיבה שזה ישתנה . אנחנו נראה קבוצה כיפית ושחקנים מפרגנים אחד לשני .
אגב , רווחו שמועות לאחרונה שסטיב קר ינסה עם קליי את מה שהוא עשה עם איגי – ייהפוך אותו לשחקן השישי ויעלה אותו מהספסל . יש בזה הרבה היגיון . לא בגלל תחרות על כדור אחד – כפי שאמרתי הם יפרגנו בכל מקרה אחד לשני – אלא מכיוון שזה יחזק מאווד את ה- SECOND UNIT .
http://www.knbr.com/2016/07/11/warriors-should-consider-bringing-klay-thompson-off-the-bench/

וגם את זה קליי יקבל בלי טרוניות אם הוא יתבקש – הוא כבר אמר את זה.

מנחם לס
28/07/2016 16:57:47

אולי תעוף כבר מכאן? אם תקרא את התגובה האחרונה שמישהו כתב לך ב-'מעורב' תבין שלא רק אני – אלא אפילו גולשים – מבקשים ממך שתעבור לאתר אחר.

הייט-אשברי
28/07/2016 18:20:17
הגב ל  מנחם לס

למה ? כי מעצבן אותך שאני מתייחס למציאות ואתה לדימיון ? אז 2 גולשים תמכו בך . וכמה גולשים מעירים לך על הכתיבה והסגנון ? הרבה יותר.

amitlahev
amitlahev
28/07/2016 8:30:23

במהלך העונה הרגילה, בעיקר נגד קבוצות פחות טובות, אין שום סיבה לפתוח עם כל הארבעה. קליי יכול לעלות כשחקן שישי (הצהיר שאין לו בעיה עם זה) שישחק לפחות 25 דקות. החבר'ה יגיעו טריים מאוד לשלבים המכריעים בפלייאוף ויש סיכוי שיתנו בראש לכל קבוצה אחרת.
סביר להניח שנראה אותם הרבה ביחד בסיומי משחקים צמודים ובשלבים המכריעים של הפלייאוף.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
28/07/2016 8:47:46

אין שום סיבה לעלות על קליי שחקן 6
נראה למומי לא הגיוני כל הסיפור
קליי דוראנט וקארי גם קשת 3 של 9 מטר לא תעצור אותם

יניב
יניב
28/07/2016 8:55:57

טוב שאלת את שאלת המיליון דולר הרי ברור שאם יהיו מלחמות אגו הכל יתפרק אבל אחרי שאמרנו את זה הסיכויים בהחלט נראים לטובתם. מדובר על 3 אולסטארים שכבר הוכיחו שאין להם בעיה להקריב בשביל הקבוצה ולהם מצטרף השחקן שמעבר לכך שהוא אחד מהשלושה שחקנים הכי טובים בעולם הוא הכי מתאים להם מבחינת האופי(היחידי שמבחינת התאמה שיכול לתת פייט לדוראנט מבחינת התאמה לג"ס זה קוואמי).ועוד דבר אם במיאמי הצליחו לשחק עם כדור אחד שגם וייד וגם לברון חייבים היו את הכדור בידיים שלהם אז אין סיבה שבגולדן זה לא יעבוד.

ולדי קוגן
28/07/2016 9:37:30
הגב ל  יניב

התכוונת לקוואמי בראון?

יניב
יניב
28/07/2016 10:01:04

1+

סומסום
סומסום
28/07/2016 9:46:05

אין התאמה יותר מושלמת מדוראנט לווריורז. הוא יקבל כ"כ הרבה מבטים פנויים, האיש עשוי בהחלט להיות מלך הסלים, בפור, ו-mvp ליגה סדירה. אף אחד לא ייפול מהכיסא.

הבעיה של הלוחמים היא השמיכה הקצרה והפרונט-קורט. הכל נשען על גרין, על ההידרדרות המשמעותית של איגי (שחקן שאני מת עליו), ועל יותר מדי דקות של המשת"פ פאצ'וליה. זה עלול לקרוס להם כמו סופלה השוקולד הכי מפואר בעולם.

עגל
עגל
28/07/2016 14:18:28

הדיון של גיא עם יניב, וגילרי והייט מעניין מאוד.כולכם צודקים.
דוראנט השחקן המושלם ואני מאמין שהם יצליחו לשלב אותו כראוי. הגלקטיקוס יתפרק רק אם יהיו כשלונות רצופים, הסיוי הקשלוש שזה יקרה הוא בסדרת הגמר ולא רגע לפני.
החלום הרטוב של כל מאמן הוא חמישיה עם דוראנט, קרי, קליי וגרין

גור גולן
גור גולן
28/07/2016 15:23:19

אני לא רואה בעיה גדולה בקבוצה הזאת כי לאף אחד אין אגו בגודל השמיים. יש כמובן משחקי אגו פה ושם וגם אנחנו נראה שאם זה לא יצליח אז יהיו שמועות על ריבים אבל אני מאמין שקבוצה כזאת לא יכולה להיכשל. תומפסון לדעתי עם הראש הבריא ביותר ולכן ישחק סטייל הארדן כמו שעידן אמר.

דדי
דדי
28/07/2016 18:48:32

הבעיה של דוראנט עם ווסטברוק לא תופיע במספר האסיסטים שלו.

הבעיה היא שפחות או יותר כל פוזשן של ווסטברוק מסתיים בזריקה, אסיסט או איבוד כדור.
אין בעצם הנעת כדור של קבוצה כשהכדור מגיע אליו – והוא בדרך כלל מגיע אליו…

זה שאתה מוסר אסיסטים לא הופך אותך לשחקן קבוצתי.

יניב
יניב
28/07/2016 19:05:06

הקלידו את התגובה כאן…

דורון האסטבן
דורון האסטבן
29/07/2016 2:40:43

עגל צודק על השיחה של יניב גיא עידו..
דדי בזווית מעניינת על ראסל,
אחלה מעורב למנחם והתגובות.

tripledouble
tripledouble
29/07/2016 12:06:28

אם היה מדובר בכל כוכב אחר מלבד דוראנט הייתי מסכים, אבל סגנון המשחק שלו מתאים להם ככ שאני לא רואה איך זה ייכשל גם אם יש רק כדור אחד.

גיא
גיא
30/07/2016 0:03:36

זה יכול להצליח ויכול לא. מה שברור שהתקשורת תשב עליהם חחזק, לאחר השיאים של שנה שעברה אפילו עונה טובה תתקבל בבוז ובביקורת.

רק עונה מופלאה, תשקיט את הביקורות ואת השנאה. זו הקבוצה הכי שנואה בליגה בפער גדול. ואם יהיה קצת חריקות, טיפ טיפה, כולם ישמחו מאוד לצחוק לאידם.

אם עד היום הם היו הגולדן בויז החמודים שכולם אהבו ללטף, מהיום הם הבריון השכונתי, שמצפצף על חוקי המשחק הרגילים, דומה למעשה לברון במיאמי, אך גרוע הרבה יותר בשל הקבוצה הבנויה והטובה ברמה היסטורית שהצטרף אליה כמו שנכתב ונלעס פה.

Ghost Rider
Ghost Rider
30/07/2016 5:06:13

אני חושב שזו תהיה קבוצה מדהימה שלא תפסיק לשבור שיאים. דוראנט קרי ותומפסון, לא צריך להוסיף הרבה, אי אפשר לשמור על החברה האלה כשגם גרין בסביבה.

ויש לי עוד נבואה קטנה – העונה הקרובה של ראסל ווסטברוק תיכנס להיסטוריה.