מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1. לאס ווגאס לא מתרגשת יותר מדי מדוראנט בווריורס

לאס ווגאס שמה את גולדן סטייט עם 67 נצחונות העונה, עם OVER/UNDER WIN TOTAL של 68.5. אבל אולי הווריורס לא צריכה להיעלב כי לאס ווגאס שמה את הספארס מסיימת העונה שנייה עם 25-57, הקליפרס רביעית עם 30-52, ופורטלנד רביעית עם 36-46. חמישית היא יוטה עם 37-45,, אוקלהומה סיטי ששית עם 38-44, ממפיס שביעית עם  39-43, ויוסטון שמינית עם 41-41. לאס ווגאס שמה את מינסוטה עשירית עם .43-39

2. דמאר דרוזן היה קרוב '360 דאנק'

היחיד שהצליח לבצע '360 דאנק' במשחק נגד שמירה, וקלע, היה וינס קרטר. אמש נגד סין דרוזן ניסה כשמגן שומר עליו, וכמעט הצליח:

*

*

3. לששבסקי קצת נישבר מההצגה והראווה של קבוצתו

יכול להיות שהבעייה היא שפשוט יותר מדי קל לאמריקאים, אבל אני מרגיש כנראה מה שששבסקי מרגיש – אותה הרגשה שהיתה לי פעם בטורונטו באליפות העולם ב-1994 – שהאמריקאים חומדים לצון, מגחכים, מזלזלים, ומהתלים ביריבם. הייתי עד פעם לדבר כזה שהעיב מאד-מאד על הנצחון של האמריקאים.  אני כבר לא זוכר  מי התחיל עם זה, נדמה לי שדריק קולמן. ואז מיד הצטרף אליו לארי ג'ונסון, ואז השאר –  שקיל אוניל (שהיה אז ילד ממש), אלונזו מורנינג, רג'י מילר, שון קמפ, ודומיניק. אבל אז דן מאירלי, מרק פרייס, סטיב סמית, ג'ו דומארס ווד כמה ניסו להרגיע את הרוחות ולהפסיד להתבדח על חשבון היריבים.

נידמה לי שמייק ששבסקי התחיל להרגיש סימני ליגלוג והתלוצצות אמש נגד סין. אולי היריבה היתה חלשה מדי, לא יודע. לא ראיתי כל 'העלבה' של שחקן סיני, ואחרי המשחק כולם התחבקו וכו', אבל על הספסל השחקנים התנהגו כמו במשחק אול סטאר.

איך לומר זאת בשפה שתבינו?

 The Americans found themselves having quite a bit too much fun at their opponents' expense.

אני חושב שמה שהרקיד לששבסקי את הקורקבן יותר מהכל היה נסיון הדאנק ב-360 מעלות של דמר דרוזן. אולי לדמר הוא סולח על הנסיון, אבל לתגובה של ספסל הנבחרת שדמה ממש לספסל השחקנים בשורה הראשונה בדאנק-סלאם באול-סטאר. דוראנט התחיל בחגיגה וכולם השתתפו, וזה פשוט לא נאה ולא מכובד.

 

 

ששבסקי אמר אחרי המשחק"

Coach K said: "We had a little bit too much fun out there tonight. We have to tone that down a little

הוא לא אומר שעליהם להתנהג עם  zero fun על הפארקט. כל מה שהוא רוצה זה ששחקניו יראו קצת יותר  כ-ב-ו-ד   ל-י-ר-י-ב.
אנחנו נוהגים לשכוח שהנבחרת האמריקאית – מלבד כרמלו אנטוני וקצת קווין גארנט – היא ניבחרת של אשכרה צעירים. כן, קיירי אירוינג יכול לעשות דברים מופלאים על הפארקט אבל הוא בס"ה צעיר שלא שרת בצה"ל ולמעשה לא יודע הרבה מהחיים שלו מלבד כדורסל.

ארה"ב תהיה פייבוריטית בכל משחק. מה שששבסקי רוצה משחקניו – אני כמעט בטוח – שיתנהגו כאילו הם כבר היו שם, ולא לצאת במחולות ולהשתגע עם כל דאנק שהביאו ממגרש המשחקים. רוב המשחקים יהיו BLOWOUTS וכל מה שששבסקי רוצה משחקניו זה שהם WILL TAKE IT EASY!

4. תנו מבט בסטפן, לברון, ועוד כששיחקו בליגת הקיץ…

*

 

5. דוראנט הבטיח לראסל ווסטברוק שהוא נישאר בת'אנדר

 

קווין דוראנט הפתיע עולם ומלואו כשהודיע שהוא חותם עם הווריורס. אבל לא היה אחד שהיה מופתע יותר מראסל ווסטברוק. בשיחה האחרונה שהיתה ביניהם קווין דוראנט "אמר לי לא לדאוג כי הוא נישאר ולא הולך לשום מקום".

אם לקווין דוראנט היתה טיפת כבוד ואטיקה אנושית – הוא לא צריך היה לאהוב את ראסל ווסטברוק כדי לעשות זאת – הוא היה חייב להרים טלפון לראסל ולהודיע לו למפרע שהוא שינה את  החלטתו. אתה לא מרשה שיקרה מה שקרה כשראסל ווסטברוק שמע על החלטתו של דוראנט מטקסט מסג' שהוא קיבל מקוליסון. לעשות מה שדוראנט עשה מבלי להודיע לשחקן שיחד איתו שניהם כמעט גברו על הווריורס זאת לא פחות מהשפלה, גסות, העלבה, וחוצפה. זוהי פגיעה בשחקן שעזר לו להגיע לאן שהוא הגיע.

זה דבר שרק אגואיסט, אנוכי, וכפוי טובה עושה. וזה בדיוק מה שמסתבר שקווין דוראנט הוא. אנוכי וכפוי טובה.

כפי שכתבתי, לפי השיחה האחרונה ביניהם, ועצם העובדה שראסל לא שמע דבר מדוראנט, הוא היה בטוח שהוא נשאר והפגישות עם הקבוצות השונות ב'המפטונס' היו רק יציאה מחובה, והדבר המקובל לעשות:

According to ESPN.com's Royce Young on ESPN's TrueHooppodcast (h/t Pro Basketball Talk's , Oklahoma City Thunder point guard Russell Westbrook was sure Durant would return to the Thunder following a conversation they had prior to the four-time scoring champion's sit-downs with prospective employers: 

אולי אפילו דוראנט שקרן?

Three weeks ago, Kevin Durant's sitting there at dinner, telling him "Hey, I'm coming back, man. Don't worry about it." And now, Russell Westbrook has been kind of thrown into this in having to decide his future a summer earlier than expected..

אני כתבתי את מה שכתבתי לפני שהגעתי לקטע הזה:

On Tuesday,Royce Young reported Westbrook was "both angry and hurt not only by Durant's decision to leave but also because

Durant didn't even call to tell him personally

6. מאמר קצר לתרגום

קמבה וולקר כתב אתמול מאמר קצר וחשוב על SOCIAL ISSUES של הזמן האחרון.

מי שמעוניין לתרגם ולשלוח לי ל-sefersheli@hotmail.com

שיכתוב זאת ראשון בתגובות.

תודה

https://blu175.mail.live.com/?tid=cmYCltAeFT5hGY4QAkgYi1mg2&fid=flinbox

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 52 תגובות

  1. מעניין מאוד מנחם שדוראנט לא עידכן. אם זה נכום זאת באמת בושה וחרפה
    לגבי נבחרת אאהב לא רואה אף קבוצה שיכולה לסיים בפחות מ 25 הפרש מולם . אולי אולי הצרפתים

    1. הכתב (רויס יאנג) הביע אח"כ התנצלות והבהיר כי אין לו ציטוט של דוראנט כי יחזור לOKC אך הוא (הכתב) הבין ממקורביו של ווסטברוק כי הוא כועס מכיוון שהוא הסיק ממה שKD אמר שיישאר, הנה אייטם קצר מthe fumble:
      https://www.youtube.com/watch?v=Fko1HIRW8oI

      כמו כן, הנה ראיון של גרין בו הוא מסביר על חלקו בגיוס של דוראנט:
      https://www.youtube.com/watch?v=80NRJcadXEo

  2. רד כבר מדוראנט לפעמים החלטות שלוקחים פוגעים באחרים זה דרכו של העולם.. לא אני ולא אתה מר מנחם המכובד לא באמת יודעים מה קרה בין דוראנט וראסל..

  3. עד מתי תמשיך לחפור לנו בנושא ? הבנו אותך – דוראנט נבל חסר מצפון ( קדם לו לברון ? לא חשוב ) , הווריורס קבוצה עשירה ומתנשאת ( לא משנה שלקליבלנד התקציב וחריגת השכר הגבוהים בליגה ) , סטף סתם ילד מפונק , כל הכוכבים שם הולכים לריב אחד עם השני , סטיב קר מאמן אפס חסר מושג . מה עוד שכחתי ? עכשיו תשחרר אותנו מהתסכולים שלך ותתחיל לכתוב על דברים שקורים במקום לייצר משאלות לב .

      1. הצחקת אותי . התגובה שלי אירונית – לא מתלהמת . אנחנו לא באמת יודעים מה קרה בין דוראנט וראסל. הדבר היחיד שידוע בוודאות זה שמנחם חופר בלתי נלאה ושלך אין בעיה עם זה . רשמנו .

        1. התגובה שלך שלילית, מתלהמת ופוגעת בחוויית הקריאה של התגובות. וזה שגם אחרים עושים זאת – זאת לא תשובה.

    1. הייט אני מתעב את הבייצית גם, אבל אתה ממש דפקט עם התגובות שלך,בחיית רבק ,תרגיע אור פאק אוף מן.אשכרה חולה נפש

  4. Three weeks ago, Kevin Durant’s sitting there at dinner, telling him “Hey, I’m coming back, man. Don’t worry about it.” And now, Russell Westbrook has been kind of thrown into this in having to decide his future a summer earlier than expected.

    Kevin Durant, more so than even that, was telling people, “Hey, yeah, I mean I’m coming back.” Like I said in there, a week before Kevin Durant sat down in the Hamptons, he was in Oklahoma City ready to make an offer on a multi-million-dollar house. So, the guy was pretty serious about coming back, and then things turned rather quickly for him to leave. And there’s no doubt that the organization felt a little bit burned by this.
    למרות שזה זכותו המעבר שהוא עשה הייתה בדרך לא לגיטמחת

    1. מישהו חשב שאולי באותה נקודת זמן הוא באמת ובתמים חשב שהוא נשאר באוקלהומה,אולי מה שפורסם שבשיחה עם ווסט באמת חל שינוי המחשבה אצל דוראנט? אולי הבהירו לדוראנט שהסיכוי היחידי שלו לבוא לגולדן סטייט זה עכשיו כי שנה הבאה זה כבר לא יסתדר מבחינת תקרת השכר,חוזים או השד יודע מה?
      הקיצר יכול להיות שהוא באמת נבל והוא עבד על ווסטברוק ויכול להיות גם שבאותה נקודת זמן הוא חשב שהוא נשאר.אי אפשר לדעת מה עבר לו בראש והכל ספקולציות שלנו ובהתאם לכל מה שכל אחד מאיתנו חושב על המעבר.

  5. האמריקאים עד עכשיו הביאו יריבות אימון שלא ממש מסוגלות לדגדג אותה. אני מניח שאפילו השחקנים משתעממים מזה.
    אם לפני לונדון ואפילו אליפות העולם האמריקאים פגשו נבחרות כמו ספרד וכד', הפעם הם לקחו ליריבות אימון נבחרות חלשות (ויסלחו לי הארגנטינאים שאי אפשר להיות צעיר שוב).
    במצבם, אולי עדיף להתאמן מול נבחרת שמורכבת משחקני הNBA הצעירים כמו שעשו במחנה האימון, אבל לקחת את זה למשחק בחוקים של האולימפיאדה ל-40 דקות.

        1. לא,מנחם פשוט התבלבל הוא רשם גם את הקליפרס וגם את פורטלנד רביעים.מה שבאמת זה קליפרס שלישים פורטלנד רביעים וכל השאר נשאר אותו דבר

  6. אני כבר לא יודע למי להאמין. רויס וויט הוא כתב חצר של OKC. הוא יצא בכתבה שהיא על גבול ההוצאת דיבה יומיים אחרי שדוראנט עזב.

    אפשר להסתכל על זה מכל כיוון. אולי באמת דוראנט אימפולסיבי ברמות קליניות. רויס וויט כתב אז שהוא מסוגל לשנות את דעתו 110 פעמים ביום וקל לשכנע אותו (כתב על איך הציע לחברתו נישואין ואז ביטל). הוא כל כך קל לשכנוע שאוקלהומה דאגה ב-2011 כשחתם על הארכת חוזה שלא יפגש אם אף קבוצה לפניה.

    הסיפור בעיני זה חרב פיפיות. כמו ששוכנע אז לחתום על הארכה של 5 שנים עם OKC למרות שמי יודע מה היה קורה אילו היה משחק במקום אחר, ג"ס באה באטרף וחטפה אותו.

    או שבכלל החליט לחתום לפני שנה עם ג"ס אך כל כך פחד מתגובתו של ראסל ומעימות איתו ששיקר לו עד שכבר יכל לעזוב את העיר.

    אני כבר מזמן לא מאמין לכתבי ה-BEAT של ESPN. העובדות שלהם נכונות לרוב אבל המקורות שלהם בד"כ חד צדדיים וקשורים לקבוצה או השחקן שהם מסקרים. ואותה קבוצה פגועה שאילו דוראנט היה נשאר אצלה הייתה צובעת אותו בצבעי מלאך כעת לא מפסיכים להוציא רפש לעיתונות. והכל כדרכה של OKC לא בהודעה רשמית אלא בהדלפות ומסירת מידע בעילום שם לעיתונאים

      1. הוא לא, אני מעתיק את התגובה שלי מלמעלה:

        הכתב (רויס יאנג) הביע אח"כ התנצלות והבהיר כי אין לו ציטוט של דוראנט כי יחזור לOKC אך הוא (הכתב) הבין ממקורביו של ווסטברוק כי הוא כועס מכיוון שהוא הסיק ממה שKD אמר שיישאר, הנה אייטם קצר מthe fumble:
        https://www.youtube.com/watch?v=Fko1HIRW8oI

        כמו כן, הנה ראיון של גרין בו הוא מסביר על חלקו בגיוס של דוראנט:
        https://www.youtube.com/watch?v=80NRJcadXEo

  7. אני לי מושג מה קורה אם ההדלפות והשמועות… קשה לדעת למה להאמין ומה לא ולכן מיותר להתעסק בזה לדעתי. אני מכבד את ההחלטה של דוראנט.

    ווגאס אוהבים מאוד את יוטה ומאוד את מיניסוטה.
    מסכים פחות או יותר עם המאזנים למרות שאני חושב שספרס וג״ס יעשו יותר טוב במעט

    1. גור, לא משנה. מה שבטוח הוא שהוא לא צילצל להודיע לראסל למפרע, וזה מראה על אופי מסויים. אחרי כל מה שעבר עליהם בשנים האחרונות לא לצלצל לבן זוגך שהיה החשוב ביותר בקבוצה? מעשה שלא ייעשה!

  8. הייט אשברי האתר הזה הוא שלו בהתנדבות, הוא לא מרוויח על זה כסף. אתה בחרת להיכנס לפה. הגיע הזמן שאתה וחבריך המתלהמים תבחרו- להנות מהקטעים האיכותיים והמצוינים שמוגשים לנו יום יום ולהגיד תודה יפה, או לקחת את עצמכם ופשוט ללכת מכאן כי אף אחד לא סובל את ההתלהמות האישית הזאת כלפי מנחם.
    תודה ושבת שלום, מוזמן להתחיל להתנהג כמו בנאדם בוגר לא כמו ילד כפוי טובה

  9. אגואיסט, אנוכי, וכפוי טובה? אולי פחדן? יש לי כמה חברים שיעדיפו להגיד לי מה שהם חושבים שאני רוצה לשמוע כדי לרצות אותי או כדי שלא לפי דעתם אכעס.
    לא נראה לי דוראנט הוא כל הסופרלטיבים שכתבת אלא פשוט מפחד מעימותים או מחלוקות עם חברים ורוצה לרצות את כולם כשידוע שזה בלתי אפשרי.
    או שהוא בנו של לוציפר

    1. הוא היה ח-י-י-ב לצלצל לראסל ראשון, ולהודיע לו על החלטתו, עוד ל-פ-נ-י שהוא הודיע לווריורס! שראסל ישמע זאת בטיוו?

  10. הלוואי שהווריורס יפגשו את הת'אנדר בסיבוב השני (לדעתי סביר, OKC יכולים לסיים מקום 4/5 במערב) או הראשון (פחות סביר אבל גם הגיוני איכשהו) ויודחו מולם. זה מגיע ל-RW.

    ולמה ששבסקי ציפה? הוא נותן להם משחק אימון מול הנבחרת שהיא אחת החלשות ביותר באולימפיאדה והם ניצחו ב-50 הפרש. שלא יבואו רגועים מדי?

  11. אין שום קשר בין התחזית למספר נצחונות בעונה לשאלה "האם וגאס מתרגשת מהווריורס".

    הווריורס לא ירדפו שוב אחרי שיא הנצחונות של כל הזמנים אחרי מה שקרה להם בעונה שעברה, וגם בוגאס יודעים את זה.

    רוצה לבדוק אם "מתרגשים" או לא ?
    תבדוק את יחס ההימורים עליהם לזכיה באליפות.

    אני מאד אופתע אם הם לא הפייבוריטים הכי גדולים אי פעם בהסטוריה של הימורי נבא בוגאס לתואר (נכון לאוף סיזן כמובן…).

    ואם אני צודק ומדובר בדומיננטיות ללא תקדים פחות או יותר – זה אומר כמעט בהגדרה פחות נצחונות "בסיום העונה" – אחרי שהמאזן הטוב בליגה כבר יובטח.

  12. מרגיז הדוראנט הזה…גם אם היה מתקשר לראסל כל שכן במידה ולא התקשר.
    בכל אופן הוא העתיק מלברון .
    מקןוה שס.א תהיה ברת סיכוי כלשהוא .

  13. הנעליים של הסיני הם זיוף מבנגלדש (תוספת לצחוק של מומי)
    זיוף סיני הוא לא פרייר לנעול.
    בהמשך לדדי, יהיה טימטום ענק לשבור שיא ניצחונות עונתי ללוחמים
    מה שלקח מאיתם אולי אליפות.
    תודה על המעורבים הכיפיים למנחם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט