אירועי דיומא: 27.7.2016 / רועי ויינברג

מתקרבים לאולימפיאדה בגדול, ויש קצת ספורט היום:

*

כדורגל:

מוקדמות ליגת האלופות:

17:00-לוקמוטיב אסטנה (קזחסטן)-סלטיק (סקוטלנד). בשנים האחרונות סלטיק מגיעה בקביעות לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות, ולמרות התוצאה החלשה מהמשחק הראשון מול לינקולן רד איימפס (1-0 לגיברלטרים, סלטיק ניצחה 3-0 בגומלין), החבורה של ברנדן רוג'רס יודעת טוב שאסור לה לפשל. החיזוק של קולו טורה, שהגיע לא מזמן, יוכל לסייע לקבוצה, יחד עם מוסא דמבלה וניר ביטון. לא צפויה להיות פה הפתעה, ויהיה ניצחון של סלטיק.

20:15-ב.ק רוזנבורג (נורווגיה)-אפואל ניקוסיה (קפריסין). רוזנבורג כרגע מובילה את הליגה הנוורוגית (עקב קשיי מזג אוויר, היא משוחקת בקיץ) עם 40 נקודות ב-17 משחקים. היתרון שלהם כקבוצה ששומרת על כושר משחק גבוה יוכל להועיל לטובתם והסגל החלש יחסית של ניקוסיה נותן להם סיכוי גבוה לעלות. אני חושב שהם ינצחו הערב. ניקוסיה.

20:30-אסטרה ג'ורג'יו (רומניה)-פ.צ קופנהאגן (דנמרק). אלופת רומניה מחפשת את ההישג הגדול בתולדותיה. ג'ורג'יו מורכבת משלד רומני שמחוזק בכמה ברזילאים טובים, ובמידה ותעלה היא תבטיח השוואה של הישג השיא שלה, שלב בתים אירופאי (מי שמפסידה בפלייאוף ליגת האלופות משחקת בליגה האירופית).

לעומתם, קופנהאגן מבוססת על סגל סקנדינבי ברובו ונהנית מכושר משחק, אחרי שהביסה את קרוסאדרס הצפון אירית ושיחקה 2 משחקים בסופרליגה הדנית. לכן יש להם יתרון חשוב על ג'ורג'יו שטיפה יותר חלודה. קופנהאגן תעלה בסופו של דבר, אבל תזיע קצת בדרך. המשחק יסתיים בתיקו.

21:30-פנחרבצ'ה (טורקיה)-מונאקו (מדינה עצמאית שמשחקת בליגה הצרפתית). אולי המשחק המרכזי של המוקדמות שמפגיש בין מונאקו, אחד ממחסני הכשרונות הצעירים הטובים באירופה שסיימה במקום השלישי בליגה הצרפתית, ובין סגנית האלופה הטורקית, פנרחבצ'ה המנוסה יותר. לפנר יש שמות כמו מרטין סקרטל שהגיע מליברפול, גרגורי ואן דר ויל שהגיע מפ.ס.ז' וכמה שחקני קישור והתקפה מנבחרת טורקיה. הביתיות והניסיון הטורקיים צפויים לתת להם ניצחון פה, לקראת גומלין מסקרן במיוחד. פנרחבצ'ה תנצח.

21:30-א.ס טרנצ'ין (סלובקיה)-לגיה ורשה (פולין). טרנצ'ין זכתה בדאבל שני ברציפות ומפתחת דומיננטיות מרשימה בסלובקיה. לעומתם ורשה, הדאבליסטית הפולנית, הגיעה שנה שעברה לשלב הבתים בליגה האירופית ומחזיקה במסורת אירופאית מרשימה עם 3 שלבי בתים אירופאיים ב-5 השנים האחרונות. יחד עם הדומיננטיות בליגה הפולנית ורשה פייבוריטית, ותנצח. לגיה ורשה.

21:45-אולימפיאקוס (יוון)-הפועל באר שבע (ישראל), ספורט 5. האלופה הישראלית מגיעה למשחק בכוננות גבוהה. בלי קשר למאור ויעקב בוזגלו וחרושת השמועות האחרונה סביבם, באר שבע לא הרשימה יותר מדי במשחקים מול שריף טיראספול וכנראה תיפול מול אולימפיאקוס הטובה ממנה. אסטבן קמביאסו האגדי הוא השם המוכר ביותר מהקבוצה, אבל גם ניקו ורגוס ופיליפה פארדו הם שמות שכדאי לזכור. בכל אופן, הם יקוו להשיג תוצאה טובה כדי להכריע בטרנר, וגם הפסד 1-0 יוכל לשחק לטובתם. זה לא יקרה הערב ואולימפיאקוס תשיג מקדמה לקראת עלייה לסיבוב הפלייאוף.

*

טניס:

מאסטרס-טורונטו (טורניר 1000).

כמה משחקים בולטים בטורניר המאסטרס מחר, הכנה אחרונה לאולימפיאדה:

19:30-דומיניק ת'ים (9 בעולם)-קווין אנדרסון (31).

20:00-נובאק ג'וקוביץ' (1)-ז'יל מולר (36).

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

אליפות World Open בסין

טורניר ה-World Open בסין נפתח שלשום, והאליפות נמצאת כרגע בשלב הסיבוב השני (הטוב מ-32). בטורניר משחקים רוב שחקני הצמרת העולמיים, ביניהם סלבי, רוברטסון, היגינס, בינגהאם, וויליאמס, הוקינס, הולט, טראמפ ומרפי. שידורים ישירים והיילייטס ביורוספורט 1 ו-2 (אותו ניתן לקלוט באינטרנט).

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. תודה רועי. להבנתי, קמביאסו לא אמור לשחק הער. הלחץ על אולימפיאקוס – נקווה שיעבוד לטובת ב"ש.
    אסטנה בשיא הליגה וסלטיק טרם החלה אותה. לפני שלוש שנים סלטיק פגשה את שחטאר קרגנדי באותה הסיטואציה והפסידה בקזחסטן 0:2 (ניצחה בגומלין 0:3). אני גם חושב שסלטיק תעלה, אבל הערב היא לא תנצח.
    מסכים שרוזנבורג תנצח את ניקוסיה (כתבת זאת בניתוח ואז הימרת הפוך – מניח שטעות סופר).
    במקרה של לגיה ורשה נחמד להזכיר את התקרית מלפני שנתיים (אאל"ט) שגברו על סלטיק בצמד משחקים 1:6, אך בשל שיתוך שחקן מושהה בשל צבירת כרטיסים צהובים קיבלה הפסד טכני והודחה (כמו שקרה למכבי עם באדיר נגד האקה). הפולנים התרעמו על כך שהשחקן שותף רק בתוספת הזמן ולדבר לא היתה כלל השפעה על המפגש, אבל לפני החוק, פעם שהוא נרשם בטופס המשחק כבר אין משמעות לכמות הדקות שקיבל או אפילו האם בכלל קיבל דקות. הם בעצם הפסידו עוד לפני שריקת הפתיחה.

      1. לפי הדיווחים בוואלה, עושה רושם שיש סיכוי לא רע שזה אכן יקרה. הסוגייה העיקרית היא נושא החזקת מניות של אמארה בקבוצה – אמנם מדובר על מניות מועטות, אך עדיין יש מצד בעלי הקבוצה חשש לניגוד אינטרסים כזה או אחר.
        עושה רושם שברגע שסוגיה זו תיפתר הוא יחתום – אבל לכו תדעו..

  2. מתן נשמח להתייחסות בתגובה או בפוסט .
    מה קורה בחיפה.
    וקצת על הרציונל של ההיפרדות הזו .
    ( אם רצו להיפרד למה לא בסוף העונה )

כתיבת תגובה

סגירת תפריט