מעורב הופס ליום ג' / מנחם לס

1.קאבס וטיירון לו הסכימו על 35 מיליון ל-5 שנים

טיירון לו בן ה-39 התחיל את 2015-16 כעוזר של דייויד בלאט. ב-22 לינואר בלאט פוטר ולו הפך למאמן הראשי.

אני לא אכנס שוב להצדקה או לא של פיטוריו של בלאט, אבל העובדה היא שכאשר לו הפך למאמן הראשי הקבוצה מצאה את עצמה כפי שלא היתה לפני כן, והחלה לשחק את הכדורסל שהביא לה אליפות.

אדריאן וו'ג'נרוסקי דיווח כשטיירון קיבל את הג'וב ב'וורטיקל' שהקאבס החתימו את לו על 9 מיליון לשלוש שנים. מסתבר שזה לא נכון. ההחתמה היתה רק עד סיום העונה, וההחתמה שתבוא היום או מחר על 35 מיליון ל-5 שנים היא ההוכחה הטובה ביותר שהקבוצה מעריכה מאד את מאמנה החדש, ומוכנה לשלם לו כגמולו – כיאה לסקאלה העליונה של מאמני NBA.

2. דיון ווייטרס למיאמי טוב לשני הצדדים

כששאלתי למה אף קבוצה לא רוצה להחתים את דיון ווייטרס, כמה גולשים חכמים כתבו כי הוא יותר מדי טיפש. מעניין אותי כמה החכמים שכתבו שהוא יותר מדי טיפש מביאים הביתה פעם בחודש – אני מדבר על דבר הנקרא 'המחאת משכורת' – אחרי שמס הכנסה וביטוח לאומי לוקחים את חלקם. אתם יודעים כמה דיון ווייטרס יביא הביתה העונה, אפילו שחתם על אחד החוזים הנמוכים ב-NBA? הוא יביא הביתה כל חודש $180,000, או בערך 720,000 ש"ח. אז במה אלה שכינו אותו 'טיפש'  יותר חכמים ממנו?

הוא הפך ל-UNRESTRICTED AGENT אחרי שהת'אנדר החליטו  "TO RESCIND" (לוותר) על ה-QUALIFYING OFFER שהציעו לו.

ווייטרס הוא שחקן בן 24 שהגיע לת'אנדר אם אתם זוכרים באמצע 2014-15 בטרייד מהקאבס. כשחקן ספסל הוא תרם 9.8 נק', 2.6 אס', ו-2.7 ריב' ב-27.6 דק' משחק – מספרים נאים בהחלט בקבוצה כמו הת'אנדר כשראסל ווסטברוק ודווין דוראנט לוקחים את כל הזריקות ומשאירים רק עגבניות רקובות לשאר השחקנים לזרוק. למעשה הספסל של הת'אנדר היה אנס קנטר וווייטרס

ווייטרס אכל די הרבה בצלים ושום משך כל העונה, אבל בפלייאוף הוא הראה את ערכו, כשיודעים כיצד להשתמש בו. הוא קבר 37.8% מהשלשות שזרק, ושיחק הגנה טובה עד טובה מאד על כל הפוינט גארדים ששמר עליהם בשני המחזורים הראשונים (הוא-הוא שהדביקו עליו את המדבקה שעליה היה כתוב "NO DEFENSE", אבל, כרגיל, מישהו מתחיל ואז כולם מעתיקים).

מה שקרה לו בשלושת המשחקים האחרונים נגד גולדן סטייט היה שהוא נעלם מהפארקט. הוא קלע בשלושתם יחד 8 נקודות. אחת הסיבות היתה שהוא בקושי קיבל כדורים לזרוק, ושחקני הת'אנדר שכחו על קיומו.

שלושת המשחקים האחרונים ההם הורידו את מניותיו עד ים המלח.

*

*

קשה להאמין ש-29 קבוצות ליגה מאבדות עניין בשחקן טוב מאד בגלל שלושה משחקים. אבל עובדה:

Berry Tramel and Erik Horne of the Oklahoman wrote. "But those three games have to hurt Waiters' case to draw a decent NBA contract."

כמובן שלהבאתו של ויקטור אולדיפו מאורלנדו היתה השפעה גדולה על איבוד העניין של הת'אנדר בווייטרס, אבל השאר?

בראד סוליבן מה-heatnation.com/ כותב היום שלווייטרס היו הצעות עד גובה של 8 מיליון שהוא ויתר על מנת לשחק במיאמי. 

אז אם אתם חושבים שווייטרס טיפש – תחשבו שוב.  מיאמי עומדת להופיע עם קבוצה צעירה עם פוטנציאל לעתיד, וזה כל מה שמעניין את ווייטרס. הוא רוצה להיות חלק מפרוייקט ההיט, ולדעתי הוא עושה בחכמה גדולה כשהוא מוכן לוותר על משכורת בעונה הבאה כדי להפוך לבורג במכונה העתידית שתחזור לטופ של הליגה!  וווייטרס כמחליף של גורן דראג'יץ' יראה הרבה כדורסל, במיוחד אחרי עזיבתו של דוויין ווייד.

ווייטרס 'הטיפש' חתם על 3 מיליון העונה כדי להשליש אם לא לרבע  (אני לא בטוח שזאת עברית נכונה, אבל אתם מבינים את הכוונה) בעונה הבאה אחריה, ולהפוך לחלק ממיאמי היט שתחזור לגדולה על בטוח.

מיאמי היא לא הניקס או הלייקרס. לכאן באים שחקנים TO RESURRECT את הקריירות שלהם ולא להרסן כמו בשתי המוזכרות הראשונות. כאן מפתחים שחקנים להיות כוכבים כמו שקרה לשיין בטייה, כריס אנדרסון, ועתה לחסן ווייטסייד, וכפי שיקרה לג'סטיס ווינסלו וטיילר ג'ונסון. ואם לדעתכם שיין בטייה וכריס אנדרסון לא הפכו לשחקנים של ממש במיאמי היט, תסתכלו על אצבעותיהם וסיפרו את הטבעות שהם קיבלו כשחקני חמישייה (או אנדרסון כמחליף ראשון מהספסל), ואז תחזרו אלי.

ווייטרס היה בחירה מס' 4 בדראפט. השחקן הרביעי בטיבו בכל העולם מחוץ ל-NBA. אז אם לדעתכם 30 קבוצות NBA טעו ולא ידעו מה הן עושות, זאת זכותכם. אני יודע שווייטרס יתרום המון להיט, ויש לו "אופי של דרום פלורידה". הוא אחד שאני מאמץ לכנופייה שלי. אני מעדיף שחקנים וטיפוסים קצת ברבריים וברוטליים מאשר יורמים מחונכים וטובים. ווייטרס הוא "וולקאם" גדול שלי למיאמי שאני כל כך רוצה שיקרה שם משהו טוב.

3. סוף-סוף מייקל ג'ורדן פותח את פיו

מייקל ג'ורדן אף פעם לא השמיע ציוץ בעניינים פוליטיים או ענייני גזענות או אפליה. הוא תמיד דאג להיות פוליטיקלי קורקט כי זה תמיד היה טוב לביזנס.

הוא ידוע כדמוקרטי THROUGH AND THROUGH אבל אף פעם לא אמר מילה רעה על הרפובליקנים שהם כידוע, בגדול, מייצגים יותר את המעמד העליון והעושר (כשהם מנסים לשכנע  את המעמד העובד שכמה שיהיה טוב יותר לעשירים המעבידים, לעובדים יהיה טוב יותר במשכורות והטבות). למה הוא אף פעם לא ביקר ותקף אותם? "כי גם הרפובליקאים קונים סניקרס" – משפטו המפורסם.

אבל סוף-סוף, ולמיטב ידיעתי לראשונה, הוא פתח את פיו בקשר לבעייה פוליטית/אזרחית/גזענית.

מייקל ג'ורדן, בעלה של השרלוט הורנטס, תרם שתי תרומות של מיליון דולאר כל אחת לארגון שמטרתו לשפר את היחסים בין המשטרה והאזרחים עליהם היא מגינה.

אין צורך לחזור על כל מה שקרה כאן בשבועות האחרונים עם שוטרים שבשגגה (וישנם טוענים שאולי בגלל חוסר זהירות משווע בגלל שהקרבנות היו שחורים) הרגו קרבנות שחורים, ואז הרג השוטרים בדאלאס.

במכתב התפרסם היום (יום שני) ב-The Undefeated מייקל כותב:

 

As a proud American, a father who lost his own dad in a senseless act of violence, and a black man, I have been deeply troubled by the deaths of African-Americans at the hands of law enforcement and angered by the cowardly and hateful targeting and killing of police officers. I grieve with the families who have lost loved ones, as I know their pain all too well.

(אגב, בהודעה ניפרדת, מייקל 'ורדן הכתב שהוא "מאוכזב" ששרלוט לא תארח את האול סטאר, אבל שהוא "מבין" את החלטת הליגה).

מייקל בן ה-53 תרם מיליון ל-NAACP LEGAL DEFENSE FUND, ומיליון ל-The International Association of Chiefs of Police

התרומה של מייקל באה שבועיים אחרי הקריאה לשלום ואחווה בין השוטרים והאזרחים השחורים של לברון ג'יימס, כרמלו אנטוני, וכריס פול בטכס חלוקת הפרסים של ESPN, אבל הפעם צורף צ'ק לנאום.

4. חוזה טוב או רע? מצויין לראז'ון רונדו. גרוע לבולס

*

כל יום אכניס חוזה אחד עם דיון אם היה זה חוזה טוב או לא.

28 מיליון לשנתיים? נראה לי מוגזם וחוזה לא טוב לשיקגו בולס. מצד שני זה חוזה רק לשנתיים מה שמקטין את ה-"הרע" כי הוא לא קושר את הבולס לרונדו ליותר משנתיים.

מה שמעניין בחוזה הזה הוא שהוא יכול להפתיע את כולם: אלה שיגידו שזה חוזה גרוע לבולס כי רונדו יהיה DISASTER עלולים לאכול את מילותיהם כי אסור לשכוח שרונדו היה פעם הפוינט גארד הטוב בליגה (עם ויכוח קטן פה ושם), ובעונה שעברה הוא הוביל את הליגה באסיסטים, ולך תדע – אולי שיקגו תהיה דווקא העיר המתאימה לו, והאווירה שהוא צריך לשחק בה, כי מבחינה זאת בוסטון ושיקגו מאד דומות: שתי מגה ערים שהיו אלופות ויודעות כדורסל.

אבל מי שאומר שזה טוב לבולס עלול להתאכזב מרה. רונדו חייב את הכדור בידו, וזה עלול להיות קונפליקט גדול עם ג'ימי באטלר, הרבה יותר גדול משהיה עם דריק רוז. אלה המכירים את סקרמנטו קינגס טוב טוענים שהאסיסטים שלו – מס' 1 בליגה – באו במחיר גבוה מדי, ושהוא לא עזר לקבוצה כפי שהאסיסטים כאילו מראים.

לסכם את דעתי: זהו חוזה טוב מאד לרונדו. המשכורת הממוצעת של שחקן חמישייה בליגה העונה היא מעט גבוהה – אבל למעשה דומה כשהמשכורת הממוצעת לשחקן חמישייה העונה היא 15.2 מיליון – ממשכורתו , ולפי מה שהוא הראה בשנתיים האחרונות הוא אפילו "לא שחקן חמישייה טיפוסי בליגה". אבל זה חוזה טוב מאד לרונדו עם OUTSIDE CHANCE שהוא יפתיע את כולנו, ויסתבר שהוא היה החתמה טובה מאד.

הייתי נותן את הסכווים כך: 75% חוזה מצויין לרונדו; 25% חוזה טוב מאד לבולס.

5. נא לא להתרגש מה-4 נקודות של ג'ימי באטלר בשני המשחקים

ג'ימי באטלר קלע 2 נקודות נגד ארגנטינה, ו-2 נק' נגד סין. הכדורים לא נכנסו לו. הוא קלע 18%. אז מה? האם זאת היתה שגיאה לכלול אותו בנבחרת? האם הוא מין שחקן עארס כזה שטוב רק לבולס?

ג'ים בוהיים, עוזר המאמן למייק ששבסקי עונה: "גם עם 4 הנקודות שלו הוא היה אחד השחקנים החשובים שלנו!"

איך? הוא הסביר: "בשמירה שלו. בחיסול כל שחקן שביקשנו לחסל. בעזרה בהגנה, בחטיפת כדורים, בהבאת אנרגיה ואגרסיביות העולות על כל שחקן אחר בנבחרת"

בוהיים זוכר טוב-טוב איך כשחקן מרקט הוא שפך 19 נקודות על ה-'אורנג' של סירקיוז (כולל שלשת נצחון), ואז הוא היה גיבור הנצחון על סירקיוז באליפות ה-NCAA.

בוהיים אמר:

"I’ll tell you what, he’s a great player," Boeheim continued. "And he was really good in college but to see what he is now. He’s a defender. He’s strong. He can make shots. He’s a no frills guy. You don’t have to worry about this guy. You love to see a guy who’s a good player who busts his ass. Five years ago nobody would say he’s going to be on an Olympic team."

קולנג'לו הוסיף אחרי המשחק נגד סין, בו הוא שוב קלע רק 2 נק', אבל השפיע מאד על המשחק באנרגיה ובאגרסיביות שלו:

"He’s a competitor," Colangelo said. "You know you’re going to get everything out of him possible that he can offer and I just knew he’d be a great addition. Nobody worries about these 2 points. Tomorrow none of us would be surprised if he pours 25"

מייק ששבסקי אומר: "מהרגע הראשון שהוא הגיע למחנה האימונים הוא מיד הראה את השפעתו על כל הקבוצה בשקט הנפשי שלו, רצינותו, ומוכנותו לכל מאמץ וכל תפקיד. הוא השפיע על כולם במשחקו האמין, ובאתיקת העבודה שלו. הוא אחד השחקנים שהם THE MOST IMPRESSIVE במחנה. הוא לא מנסה לעשות שם לעצמו. את השם הוא כבר עשה לעצמו. כל מה שהוא רוצה – והוא אמר לי זאת – זה לעשות את מה שיתבקש לעשות למען ניצחון הנבחרת. הוא לא מחפש שום תהילה לעצמו!"

ג'ימי אומר:

"I don’t think I have anything to prove," Butler said. "Not to anybody. Maybe to myself. But that’s the way I look at it. That’s for me to know. I don’t really care about what too many others think and you get too caught up and involved in that, you start to go downhill very quickly."

הרבה שחקנים גדולים לא נמצאים כאן. ג'ימי באטלר נמצא כאן. הוא השלים מעגל שלם. מילדות קשה ומאד מסובכת בה גדל ושרד ללא הורים כבר מגיל 12, ודרך ג'וניור קולג', ואז מרקט קולג', ובחירת דראפט סיבוב ראשון, ועד לשחקן הטוב ביותר של שיקגו בולס ושחקן "חמישיית ההגנה" ואול-אמריקן.
הוא לא מבקש טיפול מיוחד עבור כך, ולא מבקש שיקבלו אותו כגיבור ששרד. זה מה שהוא אמר אתמול: "אני לא מרגיש כגיבור ששרד. היה לי מזל גדול שאנשים טובים מאד אימצו אותי ועזרו לי להגיע לאן שהגעתי. אני לא אשקר: אני רוצה לסיים את הקריירה עם שם גדול כאחד מגדולי השחקנים. אולי זה לא יקרה, אבל אם זה לא יקרה זה לא בגלל שלא ניסיתי!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. לקינגס רונדו עזר מבחינת מנטליות כי פתאום יש חלוקת כדורים ושרינג.
    מבחינת כדורל שקוליסון שחק הקבוצה הייתה יותר טובה.
    ההגנה של רונדו חלשה היום, הוא תוקע הרבה פעמים את הזרימה בהתקפה ומאבד הרבה כדורים גם במאני טיים.
    אני קיוויתי שלא יאריכו לו.
    הבולס היו צריכים שם וריכים הייפ ולכן הסיטואציה התאימה להם, לגבי כדורסל נטו , שאלה טובה, תלוי מאד בסגנון המשחק ובכמה הההגנה של הבולס תוכל לחפות על רונדו בהגנה.

  2. 1. לא מספיק החתמת מאמן, הקאס חייבים טרייד על לאב שיעזור להם במאצ אף נגד הווריורס (גריפין יודע את זה, וכנראה מחכה שיעלה לו הערך).
    2. מספר אליפיות מצביע אם השחקן כוכב או לא?סטיב קר צריך להיות כוכב על אם זה המצב. וויטרס כמוביל כדור הקבלת החלטות שלו פשוט נוראה, אך כשהוא משחק אם מוביל כדור שחקן נחמד ולא יותר. 3 משחקים לעולם לא יורידו את ערך השחקן בצורה משמעותית, נאריסון בארנס שנתן אולי את שלושת המשחקים הגרועים ביותר לשחקן קיבל חוזה מדהים, מה שגרם לחוזה המגוכח הזה היא התדמית שהוא פיתח לעצמו, ווינסלו כוכב? כבר שנה שעברה אמרתי לך עוד לפני שנבחר שזה שחקן עם אפסייד התקפי מוגבל, השחקן נגר הסיכוי שמקרה כמו של פול גורג,ובאטלר יקרה הוא אפסי. לגבי מיאמי איזה פוטנציאל לעתיד אתה רואה,הקיץ הגרוע שלה מבחינת טריידים מזה עשור לא רק פגיעה תדמיתית עצומה בעזיבה של וויד נקלעו לאזור הדמדומים של אמצע הטבלה (לא חזקים לאיים ולא חלשים מספיק בשביל בחירה משמעותית).
    3. מעט מדי מאוחר מדי.

  3. הנה מה שכתבתי על וויטרס אתמול:

    "אני בטוח שיש כמה שרוצים את וויטרס. הבעיה זה הפער הבלתי נסבל בין מה שדיון חושב שהוא (דווין וויד) למה שהוא באמת (בן מקלמור משופר). זה מקשה על מאמנים וחבריו לקבוצה. אני מאמין שיקבל הצעה בקרוב אחרי שהסגלים יהיו יותר מוכנים"

    דרגיץ׳ המסכן עד שנפטר מדוויין וויד שהכי לא התאים לסגנון משחקו הוא מקבל את הגרסה הלא מוצלחת שלו. נכון שיכול להיות ספוט אפ שוטר ולתת לדראגיץ׳ סוף סוף לעשות את השטיק שלו. השאלה אם זה יקרה…

    מנחם בהנחה שבוש חוזר איפה אתה מדרג את מיאמי שנה הבאה? ואם הוא לא חוזר?

    1. אני אענה על שאלתך למרות שאיני מנחם, אם בוש חוזר אני נותן להם סיכוי לגרד פלייאוף במקום 8 אם לא מקום 11-14 נראה לי המקום בשבילם.

  4. קודם כל שיין באטייה וכריס אנדרסון הגיעו למיאמי כשחקנים מוכחים שיכלו להשיג חוזה במקום אחר, כאשר אנדרסון היה רול פלייר נחמד לפני שהגיע וככה נשאר גם במיאמי ואילו באטייה הגיע כאחד המגנים הטובים בNBA וכשחקן שלמיטב זכרוני הצליח לאחר שיאו מינג נפצע את יוסטון לסדרה של שבעה משחקים מול מישהי בחצי גמר המערב (אם אוהד יוסטון יוכל לעזור כאן אני אשמח).
    ולא רק זאת אלא ששני אלו הגיעו כדי להשיג טבעת כי הם היו בסוף הקריירה והיה חשוב להם להשיג טבעת.
    חץ מזה העובדה שבחרו בוויטרס רביעי לא אומר כלום עליו או על איכותו אלא בעיקר שהיה GM שהאמין בו ואין להכליל את הבחירה על כל שלושים הקבוצות כי יכול מאוד להיות שהן לא היו בוחרות בו אז זה לא שלושים קבוצות לא יודעות מה הן עושות אלא רק GM אחד.

    1. את כריס אנדרסן דנבר העיפו, והוא הגיע להיט אחרי ששום קבוצה לא הסכימה להחתים אותו על יותר ממינימום.
      שיין באטייה הגיע אחרי שהיה חלק מטרייד שהחזיר אותו לממפיס (הוא היה החלק הפחות חשוב של הטרייד שנסב סביב דמרה קרול),
      בממפיס הוא קלע 4.4 נק' ב-24 דקות למשחק. הנתונים הנמוכים בקריירה שלו.

      1. דנבר העיפו את אנדרסן כי זה חסך להם 9 מיליון דולר! זה לא שכר של שחקן משלים זה שחקן של שחקן חמישייה (ביחס לאותו זמן). ובנוסף עוד לפני שהוא הגיע למיאמי הוא היה ממובילי הNBA בריבאונדים וחסימות פר דקה, כשהחוזה שהוא חתם עליו במיאמי היה בסביבות המינימום.
        ובנוגע לשיין, הוא היה הנכס העיקרי בטרייד (העבירו את האשם תאביט, דמארה קרול ובחירת דראפט בסיבוב הראשון תמורתו) ולאחר הטרייד הוא קלע חמש נקודות למשחק בממפיס. היו לו שתי עונות גרועות יותר מבחינת נקודות (שתיהן במיאמי) והוא היה בסוף הקריירה כשהוא הגיע למיאמי (הוא היה בן 34)

        1. התברר שעשו לו עוקץ, וניסו לסחוט ממנו כסף.
          הוא יצא זכאי לחלוטין, והמתלוננת היא זו שנכנסה לכלא.
          אבל זה לא מנע מקבוצות הליגה להימנע מלהחתים אותו –
          אחרי ששוחרר, לא שיחק כמעט שנה.

          אבל מעז יצא מתוק, והוא הרוויח טבעת אליפות (היה אחד השחקנים החשובים במיאמי, בפלייאוף 2013)

  5. ג'ימי באטלר שחקן אדיר, ומס' 2 הגנתי כנראה הכי טוב בליגה.
    בפנטזיה שלי על נבחרת usa בכדורסל, אני מעמיד חמישיה של ראסל, באטלר, קוואי, לברון ואנתוני דיוויס (או דריימונד לסמול-בול). נראה מי מצליח לקלוע נגדם סל.

    1. העמדת חמישיה בלי יכולת קליעה מחוץ לצבע, בנוסף לכך יש לך יותר מדי שחקנים שלא יודעים ליצור בלי כדור, חמישיה כזאת אינה החמישיה החזקה ביותר שניתן להעמיד.

          1. גמר 2015 מוסר ד"ש.

            גרין מגן טבעת סביר, קליי שומר טוב פלוס וקוואי שומר ענק בכל קנה מידה. הבעיה היא המחסור בפליימייקר שני, מה שאיגודלה היה וקוואי לא יכול להיות. זה יהיה התפקיד של דוראנט.

        1. בנוסף אתה צריך להתייחס לפיזיות של המשחק (הגמר והפלייאוף הרבה יותר פיזיים מעונה הרגילה) עם התייחסות לעבירות כמו בפלייאוף הייתי בוחר את קיירי ארווינג 10 פעמים לפני סטף קארי בעוד בעונה הרגילה הייתי בוחר את סטף קודם. כל חמישיה הייתי מתחיל ים לברון ב4 (כשהוא 4 הוא השחקן הטוב בעולם בפער עצום מכל השאר) ומתאים את החמישיה לו.

  6. יש לי דווקא הרגשה שרונדו יפרח בשיקגו. הוא מתאים לעיר הזאת האוהדים מבחינת האופי.
    לגבי באטלר, אני ממש אוהב אותו, הוא לא חייב לקלוע נקודות כדי להיות משמעותי במשחק.
    שוטינג גארד מספר 2 בליגה, ללא עוררין.

  7. אוי הטיעון לגבי הטיפשות והשכר החודשי כל כך מגוחך, מנחם איכזבת.

    לא חסרים סתומים בעולם הזה שמרוויחים יפה מאוד, וגם לא חסרים גאוני על שמשתכרים בצניעות מרשימה.

    וייטרס שחקן טיפש, שכמו כל שחקן אחר בליגה (גם הגרוע ביותר) מרוויח הרבה יותר מ-99% אחוז מהמגיבים פה. ומלקרוא פה תגובות בשנה האחרונה יש פה הרבה חבר׳ה שיש להם יותר כדורסל בראש מאשר למלצר הציוני החביב עליך.

    1. אני זקן די פיקח. כשבפעם הבאה אלך לחברים שלי מחב"ד לשבת כדי "שיהיה מניין" (זאת הדרך שלהם להכריח אותי לבוא) אתפלל לאלוהים שייקח ממני איזה 20 IQ ויתן לי במקומם 20,000 דולאר לחודש

  8. העובדה שהוא מרוויח הרבה לא הופכת אותו לחכם…רק את מי שמשלם את זה לטיפש….מכיר את השיר של ויסוצקי 'טמבל'? על כיסא המלוכה ישב הטמבל….זה ה-NBA היום ואנחנו הטמבלים. 150 מיליון לקונלי פור גאד סייק תנו את זה לרעבים באפריקה

  9. סוף סוף ג'ורדן פתח את הפה, כמו שברץ' אמר כנראה שהוא מכר מספיק נעליים. הנה לשם שינוי משהו אחד שבו ג'ורדן הולך אחרי הכיוון של לברון וכרמלו.
    ווייטרס ורונדו הם שחקנים סיאמיים – מוכשרים ובעייתיים, אי אפשר לדעת מה תקבל מהם בשנה הבאה.

  10. רונדו פשוט לא שווה 14 מיליון כרגע,
    מת עליו והלוואי שאני טועה.
    לפחות הוא לא מייק קונלי הgcoat(ציני כמובן)

  11. ג׳ורדן לא גדל בשכונות קשות בא ממשפחה די מבוססת שגדלה על ערכי משמעת נוקשים. אחיו היה בצבא המון שנים. הוא מעולם לא התחבר למאבקי גזע כי לטענתו לא חווה אותם. כמו או ג׳יי סימפסון היה מעל לכל ויכוח גזעי. בנוסף אביו נרצח בשוד על ידי שני גברים שחורים שירו בו ולקחו את שלל.

    למה עכשו נזכר לדבר נגד אלימות (דבריו היו מאוזנים נגד כל סוגי האלימות)? מי יודע… אולי לא רצה להשאר מאחור. אולי הרגיש בטוח יותר בחוסנם של עסקיו. לי אישית קשה להשתכנע שמשהו הפעם זעזע אותו. בתחילת שנות ה90 האלימות היתה רבה יותר.

  12. מה כל כך מיוחד במה שג'ורדן אמר?
    הוא לא יצא נגד אף אחד מלבד אלימות מיותרת (גם של המשטרה וגם נגדה).
    אם כבר זה רק יוסיף לו למכירות, בטח שלא יפגע בהן.

  13. לדעתי דיון ווייטרס נדחק לשוליים של הקבוצות בגלל השם שיצא לו כשחקן בעייתי.
    ולגבי הטיעון של כריס אנדרסון ושיין בטייה כשחקנים מוצלחים בגלל שיש להם אליפויות: גם לדרקו מיליצ'יץ', אדם מוריסון , נייט באומן (מניקס 70', מוכר בעיקר כשחקן עם יותר עבירות אישיות מסלי שדה) (ושלושתם אפילו נבחרו גבוה בדראפט, כמו ווייטרס. אחד מהם אפילו בדראפט היסטורי), ג'ק היילי (הבייביסיטר של רודמן ששיחק משחק אחד בלבד בעונת 96' של הבולס) וסקוט פולארד (שהיה בפלייאוף כמעט כל שנה בקריירה שלו ב-NBA שנחתמה באליפות עם הסלטיקס ב-08').

    1. באטייה ואנדרסון לא מוצלחים בגלל האליפות/יות שלהם. הם מוצלחים בגלל התרומה המשמעותית שלהם לזכיות.
      באטייה היה קרדינלי למעבר ההיט לסמול בול, בעיקר בגלל יכולתו לשמור על שחקנים בעמדה 4 ובכך לאפשר להיט לשחק ביתר קלות בהרכב נמוך,
      אנדרסון היה השחקן השני הכי יעיל בפלייאוף 2013 במדי ההיט. הוא סיים את הפלייאוף באותה שנה עם יותר מ-80% מהשדה!

      1. אתה צודק, אבל זו לא הטענה בפוסט.
        עם הטענה הזו אני מסכים (אבל אם כך, האם העובדה שג'ק היילי התחבר לרודמן ושמר עליו לא סייעה לאליפות של הבולס?) וחבל שלא היא שנכתבה.

          1. יום קשה של ניקיון בחום.
            אני אומר שאתה וגיא צודקים. אנדרסון ובטייה היו מאוד חשובים לאליפויות. ושרציתי להרחיב על הטענה בפוסט שיכולה להתפרש כאילו הם שחקנים חשובים רק כי יש להם אליפויות.
            הבעיה שעשיתי רק חצי עבודה וגיא עשה את החלק החשוב בה.

  14. אני חושב שההחתמה של רונדו (ושל ווייד) היא מההחתמות הגרועות ביותר הקיץ.
    באמת קשה לי לחשוב על שחקנים (ברמה הזאת) בעמדות 1-2-3 שפחות מתאימים אחד לשני מרונדו וויד באטלר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט