מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

 

1.ללוק וולטון נאמר: "לפחות גמר המערב"

 

סטיבן ברושוקוביץ מ-ESPN-LA כותב היום על קרע של ממש בין ילדי ג'רי באס ומחלקת ה-BASKETBALL OPERATIONS של הלייקרס. הלייקרס היא קבוצה שחייבת להיות בטופ, וכבר כמה שנים שהיא לא כזאת. כבר כמה שנים שכל דבר הקשור ללייקרס הפך להיות שלילי.

הוא כותב שבחירתו של לוק וולטון כמאמן היתה פשרה בין ילדיו של באס (ג'יני, ג'ואי, ג'סי,'ימי, ג'וני) והבעלים החלקיים ד"ר פטריק סון שיונג, פיליפ אנשולץ, אדווארד רוסקי, וג'ני דרקטר,לבין הנשיא והמנכ"ל מיץ' קופצ'אק, ושאר האחראים על BASKETBALL OPERATIONS (טים האריס, ביל ברילקה, גלן קררו, יוג'ו לי, טניה ג'ולי, וקריסטין לוקן). ג'ימי באס היה כמובן חלק מה-BASKETBALL OPERATIONS אבל למעשה הוא היה אמור להתפטר כבר העונה כי הוא לא עמד 'בהבטחתו' להתפטר אם הוא לא יצליח לעשות מהלייקרס 'CONTENDERS' לאליפות תוך שלוש שנים.

זה כבר שלוש שנים מאז, אבל הוא טוען שישנה לו "עוד שנה". טוב, אז הוא לא מתפטר, אבל הנהלת הלייקרס הפכה לשתי קבוצות  – הבעלים מצד אחד וכל שאר המנהלים בצד השני.

שני הצדדים החליטו שדווקא לוק וולטון הרוקי הוא-הוא האדם שיוכל לקחת את טימופליי מוזגוב ולואל דנג, ולחברם לדאנג'לו ראסל וברנדון אינראם, ג'וליוס רנדל וג'ורדן קלרקסון ולעשות מהם 'קונטנדרים' לאליפות העונה.

זה אתגר ויעד לא קטן עבור לוק. אני לא יודע אם אמרו ללוק וולטון מה בדיוק רוצים ממנו, כי אילו העמידו זאת כתנאי הוא היה מטומטם לקחת את הג'וב. לדעתי זה לא היה כתוב בשום מקום וזה לא פורסם, אבל לוולטון כנראה לא נאמר "לבנות קבוצה". מה שנאמר לו זה שעליו להביא את הלייקרס "לפחות לגמר של המערב".

ברושוקוביץ מסיים:

Walton's burden is almost too great. Now let's hope the rookie is up for the job.

2. קווין דוראנט הופיע נגד ארגנטינה עם טאטו של Tupac Shakur על רגלו

 

 

אני ראיתי את דוראנט כמה פעמים עירום בחדרי הלבשה. חזהו וגבו מלאים טאטו. אבל עד עתה זרועותיו ורגליו היו נקיות.

הוא הופיע למחנה האימונים של הנבחרת עם טאטו לכל אורך רגלו של הראפר הנודע טופאק שאקור. דוראנט ידוע כשפוט ראפרס, אבל טאטו כזה הוא לדעתי הבעה והזדהות עם מקומו החדש – סן פרנציסקו. הוא רוצה להיות 'מערבי' אותנטי של סן פרנציסקו שיילחם עבור ברני סנדרס בבחירות הבאות, ויהיה אחד המארשלים מצעד ההומוסכסואלים. לא שהוא כזה (אני לא יודע!) אבל זה טוב לביזנס בסן פרנציסקו.

3. איגראם אומר שהוא "מעולם לא החמיץ פאול בתיכון" (וגור גולן בוודאי מאמין לו)

טוב. מגיע ל-NBA רוקי שמעולם לא החמיץ זריקה מהקו בתיכון. זה מה שהוא ענה לברני פפצ'ביץ' ששאל אותו אם זה נכון שבתיכון הוא גדל 5 ס"מ כל שנה משנת הפרשמן עד שנת הסניור, ואם זה נכון – כפי שמספרים – שהוא מעולם לא החמיץ זריקה מהקו בתיכון.

 "Most definitely, that's true," Ingram said.

הוא הגיע כפרשמן בגובה 0'6, ואחרי 4 שנים סיים 8'6.
טוב, הלכתי לבדוק אונליין מה הוא היה בתיכון. הוא החמיץ איזה 50 זריקות, אבל 79% זה כלל לא רע:
ingram2

לך תדע כיצד הסיפור על אינגראם שמעולם לא החמיץ זריקת פאול בתיכון החל, אבל עובדה. זה היה סיפור שרץ כאן, ומי שלא טרח לבדוק האמין באגדה הזאת.

ולאלה שהחמיצו את הוידיאו מהמעורב ליום ששי, הנה מה שקווין דוראנט אומר עליו:

4. אלכס אבריינס הספרדי לת'אנדר

לא מכיר, לא יודע, לא שמעתי.

אבל העתון 'אוקלהומיאן' אומר על הספרדי בן ה-22 שהוא "שחקן דומה מאד לטוני קוקוץ' "

5. ללא דווייט האוארד, אולי זה הזמן של Motiejunas?

"דונאטס" – כפע שהוא מכונה ביוסטון – הוא רסטריקטד פרי אג'נט.

הוא נשאל אמש בספורטסנטר אם יש סיכויים שיעבור לקבוצה אחרת.

-בוודאי! הסוכן שלי מקבל צלצולים כל יום. יש לפחות 10 קבוצות המעוניינות בי!

לדעתי הוא שחקן שליוסטון אסור לוותר עליו. ללא דווייט האוארד הוא יהיה חלק חשוב ברוטציה של הגבוהים תחת הסל, ולדעתי אם יוסטון יעשו את הצעד ההגיוני ויחליטו שג'יימס הארדן הוא הפוינט גארד שלהם, וזהו, תראו השתפרות מיידית ב-Motiejunas.

כל כך הרבה קבוצות הוציאו כבר כל כך הרבה כסף שאני לא בטוח אם ישנה מישהי שתהיה מוכנה לשלם מה שהוא יבקש, וכמובן שיוסטון תוכל תמיד להשוות את ההצעה. אלא אם כן מישהי תרצה לפשוט ליוסטון את הרגל, כפי שפילדלפיה עשו לפלח מהספארס על שבמשך העונה הוא העליבם.
מה שהוא צריך לעשות זה לחתום על עונה אחת QUALIFYING OFFER ואז לראות כיצד העונה תהיה, ואז הוא יהיה שחקן חופשי לא מוגבל ב-2017. הוא שחקן טוב מאד אבל הוא נפצע יותר מדי. שיוכיח העונה שהוא יכול לשחק 70 משחקים, ולא 37 כפי ששיחק בעונה שעברה בגלל פציעות.
במילים אחרות, שיתערב על עצמו! אם הוא באמת מאמין שהוא כזה טוב, שיראה זאת ליוסטון העונה, ואז השמיים יהיו הגבול עבורו!

7. תנו לי TOUCHES ואחזור להיות 'הסופרמן' שאתם מכירים! 

 

  • דווייט  האוארד אמר היום בתכנית ESPNU שהגב לא הטריד אותו בכלל בעונה שעברה. "מה שהטריד אותי היה מספר הטאצ'ס שלא קבלתי מספיק. באטלנטה כולם יודעים שאני רוצה את הכדור, והמשחק יהיה מבוסס הרבה עלי תחת הסל. אתם תראו דווייט חדש, וזו הבטחה שלי"!

8. קלינט קפלה: "חוק ה'האק' החדש יעשה ממני שחקן אחר!"

  • קלינט קפלה, באותה תכנית ראיונות של ESPNU אמר שחוק ההאק החדש "כאילו נוצר עבורי!"

    9. "'ג'יימס הארדן חייב להיות ה-PG הרשמי" 

  • אתר היוסטון נשיון HoustonRocketsNation יצא ב"עצומה" לבעלי הקבוצה, המנכ"ל, והמאמן להתחייב שג'יימס הארדן יהיה ה-PG הרשמי של הקבוצה, ולא השוטינג גארד שהוא גם וטינג וגם פוינט.
  • "אנחנו דורשים שג'יימס יהיה הפוינט גארד ולידו שוטינג גארד!"
  • אגיד לכם מה. זה רעיון טוב מאד!
  • 10. לברון "עוצר הנשימה" 

  •  Lonny Magazine היוקרתי יצא בכותרת על תמונה השער שלו לתת מבט בלברון, AND HE WILL TAKE YOUR BREATH AWAY!"

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 60 תגובות

  1. 1. לחץ לא הוגן על וולטון. המשרה של ג׳ים בסכנה אבל הקבוצה שהרכיבו שווה עדיין בטופ מקום 9-10. ג׳ים צריך לעמוד במילה שלו לג׳יני ולוותר על המושכות.

    2. עדיין לא הבנתי מה זה מערבי אוטנטי. אם הכוונה להיפי הומוסקסואל אז אני לא בטוח שדוראנט או טופאק שקור נופלים לקטגוריה. הרשת מלאה כעת בשטנה נגד קווין דוראנט. אפילו באתר הזה ראיתי כמה הערות אוויליות על כך שהוא הצטרף לנבחרת כדי להציל את המוניטין (כאילו לא הופיע לכל מופע של אליפות עולם ואולימפיאדה מאז שזומן). אני מוצא את זה אירוני שאותם אנשים שצעקו "רצח אופי" על כל ירידה לא מבוססת על לברון (שאני גם אשם בה) הם אותם אנשים שמבצעים זאת כעת בדוראנט.

    3. אם זה נכון הוא יצא טיפש.

    4. אשרי המאמין. הרבה מאוד "קוקוצ׳ים" הובטחו לנו בשנים האחרונות. סאריץ׳ ובנדר האחרונים שבהם. מה שקוקוץ׳ עשה עד גיל 20 באירופה אברינס לא היה עושה גם עד גיל 40. אבל okc משתקמת וזה ראוי להערכה.

    5. מונטיונס אחרי חזרה מפציעות והיה מאוד לא יציב. בנוסף הרוקטס מאוד רוצים לקדם את קלינט קאפלה. הסיכוי שהראדן הרכז יספק מספיק כדורים לשני גבוהים בקבוצתו נמוך. אם אני מונטיונאס אני בורח מהסיטואציה ומנסה להשתקם בקבוצה אחרת.

    7. מקווה שהוא צודק. הוא היה בין הנמוכים ביוסג׳ שנה שעברה ברוקטס אבל גם היעילות שלו בפוסט כשקיבל כדורים הייתה נמוכה. בכל מקרה מגיעה לו הזדמנות נוספת ומקווה שיצליח.

    8. אם אני מקצוען והיו עושים חוק שנועד לוותר לי על חולשה בסיסית במשחק (כמו שקירבו את קשת השלוש) הייתי מתבייש להתראיין בנושא. אם הוא רוצה להיות "שחקן אחר" שיקח מאמני קליעה ויעבוד על קליעות העונשין שלו.

    9. הארדן כבר פוינט גארד שלוש שנים. הוא לא משחק off ball גם ככה. אולי השינוי הוא בעמדת הגארד לידו. הסכנה? הולך להביא את האין הגנה שלו על פוינט גארדים של היום שזו עמדה עמוקה ומסוכנת בהרבה משוטינג גארד. אלא אם כן יעלו עם בברלי לקרוס מאצינג (חילופי עמדות בהגנה) ויעלו את גורדון מהספסל. אבל אז באמת אין שינוי משנה שעברה חוץ מזה שכפוינט גארד רשמי סיכוייו להיות אולסטאר קטנים.

    1. 1. לגבי הלייקרס מקווה שליד המשפט "לפחות לגמר של המערב". וולטון הוסיף לבעלים את המשפט עונת 2019-2020…
      2.על פניו למטיונס יש המון פוטנציאל להתפתח גם עם קפלה לצידו, הבעיות שלו הן פציעות חוזרות וכמו שהזכרת john אחד בשם ג'יימס הארדן שלא אוהב להפעיל את הגבוהים סביבו יותר מדי.
      3. האם הקעקוע של דוראנט זה חלק מניסיון לאימוץ תדמית חדשה של הילד הרע בשכונה? חלק מהמעבר לשחק לצד דריימונד גרין?

    2. כל דיעה שחושבת אחרת ממך היא בהכרח אווילית?
      לברון הופיע עד עכשיו תמיד בנבחרת והפעם ויתר,ההרגשה שלי שגם דוראנט היה מוותר הפעם אילולא המעבר שלו לגולדן.
      מה שיפה הוא שמירב הסיכויים שנקבל תשובה מי צדק באולימפיאדה הבאה

      1. דוראנט ויתר על הופעה באליפות העולם האחרונה לאחר שראה את פול ג'ורג' נפצע. זה היה כשהיה בריא לחלוטין, רק אני זוכר את זה או שאני טועה?

      2. נתי אם הגבת אליי אין לי מושג על מה אתה מדבר… האם אמרתי שמי שלא חושב כמוני הוא אוויל?

        וכן זה אירוני. בעיניי לכתוב על דוראנט שאלמלא המעבר לא היה משתתף בנבחרת כאשר זה לגמרי לא מבוסס על כלום! ואז כשמישהו מפרשן את מניעיו של לברון. בעין שלילית זה נחשב "רצח אופי".

        דוראנט שיחק ב2008 ו2010 (כול הכוכבים אז ברחו) וב2012. על 2014 ויתר כאשר הבין שהוא פיזית ומנטאלית גמור. הוא לא תכנן את זה מראש והשתתף בכל מחנות האימונים הנלווים. יכול להיות הרבה דברים אבל אחרי שדוראנט התחייב בפני ששבסקי שנה שעברה וגם השנה שישתתף בנבחרת באולימפיאדה הרבה לפני המעבר האמירה בדבר זה שמיד לאחר המעבר הוא החליט להשתתף נראת לא מבוססת.

        1. כן הגבתי אליך.כתבת שראית כמה הערות אוויליות,כלומר שהדיעה שלי בנושא זה היא אוולית.למעשה,כתבתי את זה על סמך האינטואיציה שלי מבלי שידעתי שהוא הבריז ב2014,מה שמחזק את ההשערה שלי.אני חושב שהוא החליט על עזיבה עוד קודם ואחרי זה בחר להשתתף בשביל להוריד את הלהבות בדעת הקהל.אני בחיים לא אמרתי לך שאתה עושה רצח אופי ללברון אז זה לא משנה כלכך מה אנשים אחרים אמרו,זה לא קשור אליי.
          שתינו יכולים רק להעלות השערות וההשערה שלי לא פחות טובה משלך ואף מציאותית יותר(לכל הכוכבים האלו מתלווה פמליה שלמה של יועצים שכל תפקידם הוא שהם יוצגו באור חיובי בתקשורת)מ כלך מופרך בלחשוב ששחקן עושה משהו מתוך אינטרס?במיוחד שדוראנט הוכיח הקיץ שהוא לא מצטיין במוסריות יתרה..

          1. במיוחד שנהוג שאחרי כמה טורנירים שחקנים נחים ומפנים את מקומם לבאים אחריהם.לדוראנט היתה עונה ארוכה ואני בטוח שהוא היה שמח לשבת בבית ולנוח לקראת העונה הכי קריטית בקריירה שלו

          2. דוראנט אוהב INTERNATIONAL BASKETBALL. הוא תמיד מצויין בו. זה הכל (מלבד זאת הוא בסקהוליק שאוהב לשחק היכן שיש כדור)

          3. כן עכשו קראתי שוב ואכן הוספתי את המילה "אווילית" כדי לתאר את המסקנה שדוראנט משחק רק בגלל שהוא עבר לווריורס. זה לא אומר שכל מי שלא חושב כמוני בכל דבר הוא אווילי אבל אני מתנצל אם זה פגע בך!

            להזכיר לך שדוראנט התחייב לשחק כבר מקיץ 2015 וגם נרשם לסגל שהנבחרת סגרה במרץ:

            http://www.sbnation.com/nba/2016/3/29/11324816/team-usa-basketball-roster-updates-status

            הסגל לא ממש השתנה מאז. אלא אם תגיד לי שדוראנט ידע לפני שנה או ממרץ שהוא לא יזכה עם הת'נדר, ידע שהוא יעבור לגולדן סטייט כי היא תפסיד אליפות וידע שהתקשורת תגיב כך וגם ידע שרק משחק בנבחרת תציל את המוניטין שלו אז אולי, רק אולי, יש מצב שדוראנט פשוט אוהב את הנבחרת מאוד?

  2. תודה מנחם.
    לגבי הלייקרס, די מבאס מה שהולך שם, חייבים שידוד מערכות מוחלט בחלונות הגבוהים. מתחיל מג'ים וימשיך בקופצ'ק שמתנהל כמו דינוזאור בעולם של ילדים.
    לגבי יוסטון-:
    אני מאוד אוהב את די-מו ולא מבין למה זוכה ליחס כזה מהקבוצה שהשקיעה בפיתוח שלו כל כך הרבה. בכלל יוסטון מתייחסים לשחקנים שלהם בצורה מעליבה במשא ומתן, הרבה מזה מגיע ממורי, גם הוא ימיו ספורים במועדון לדעתי.
    קפלה פרוייקט מעניין אבל די-מו כסנטר שיקבל דקות משמעותיות יותר מעניין. סט היכולות שלו יתאים לשיטה של דאנתוני. לא לשכוח שיש גם את ננה בקבוצה.
    הדבר שאני הכי מצפה מהארדן ובו נכשל בשנה שעברה הוא שילמד לשחק off the ball. הארדן נוגע יותר מדי בכדור, חייבים מאמן שידע להסביר לו את זה.

    לא מבין בזה יותר מדי אבל טופאק שאקור לא היה ראפר מזרחי מניו-יורק?

    1. קופצ'ק לא טעה הרבה עד עכשו. הוא עושה עבודה טובה. הלייקרס יחזרו למשוך פרי אייג'נטס בשנים הבאות כשהמאזן ישתפר. אם יש משהו שלמדנו זה שפרי אייג'נט רציני לא מגיע לקבוצה במאזן שלילי (אלא אם מחליפים את כל הקבוצה סביבך). אבל ג'ים חייב לזוז.

      הארדן שיחק הרבה אוף בול ב-OKC והיה מאוד יעיל. אבל בנשמתו הוא מוביל כדור שתמיד טען שהוא פוינט גארד. הארדן קונטרול פריק על המגרש ואוהב שהכל עובר דרכו. הוא לא יסכים שהכדור יהיה בידיים אחרות.

      די מו שחקן מצויין אבל היה הצל של עצמו אחרי הפציעה. אני מניח שקבוצה נואשת תשים את הכסף ויוסטון כנראה תשווה.

      טופאק נולד בהארלם אך גדל בעיר שלי בולטימור עד התיכון. אז הוא עבר לLA ואת המוסיקה הקליט במערב. בתחילת דרכו לא הגדיר עצמו "מערבי". הוא היה חבר של Biggie והחבורה מברוקלין עד שהחלו הסיכסוכים והפילוג. מכיוון שכולה חי 25 שנה הוא הפך יותר לסמל מאשר לראפיסט. לדעתי רוב מעריציו כיום מכירים אולי שני שירים שלו.

        1. בפתיחת העונה הזאת כשפילי סיימה עוד עונה גרועה כמה מההחלטות של הינקי נראות פתאום חכמות? מי חושב שהיו צריכים להשאיר את דרו הולידיי, אנדרה איגאודלה ועוד?

          אני כרגע מעדיף את המצב של מיץ׳ על המצב של הרבה קבוצות פרווה אחרות במערב. אני מניח שתהיה קפיצה קטנה השנה וכנראה עוד אחת שנה הבאה לקראת כניסה לפלייאוף. אבל לפחות מיץ׳ השאיר הרבה חומר לעבודה של צוות האימון.

          1. המצב של הלייקרס פחות גרוע מהרבה קבוצות במערב כמו שאמרת… סתם דוגמא יוסטון, אוקלהומה, פיניקס, ממפיס אפילו דאלאס במצב יותר טוב?

  3. לא מכיר את אברינאס, אבל ראוי לציין אם כבר משווים אותו לקוקוץ', שבגיל 22 קוקוץ' היה עם שתי אליפויות אירופה לקבוצות והשחקן המצטיין באליפות העולם לנבחרות (ב- 90, לפני שארה"ב שלחו מקצוענים).
    כאמור, לא יודע מי זה אברינאס, אבל אני מהמר שהוא לא יהיה קוקוץ'.

    1. לא יהיה קוקוץ'. זה בערך כמו להגיד שבוגדנוביץ' מהנטס יהיה פטרוביץ'. אבל הוא שחקן טוב מאוד שמתאים ליד ראסל

  4. מעורב מעולה לפתיחת השבוע.

    נראה שבאס לא השקיע הרבה מחשבה בשמות של הילדים שלו…. "תבחרי מה שאת רוצה" צעק לה מהמסדרון "העיקר שיהיה פשוט"

  5. באשר לדוראנט, הוא אמר בעבר שהוא מעדיף את ביגי (מהחוף המזרחי) ובכלל, בשבועות האחרונים הוא עושה הרבה דברים שלא היו לו. אפילו speak for yourself הנהדרים עשו על זה אייטם:

    https://youtu.be/_ZAx47GAxgk

    לגבי אברינס, הכתב תהה האם הוא יהיה קוקוץ' (best case) או שחקן שקשה לי לתעתק את שמו לעברית במקרה הרע. כמו כן אני לא לוקח את הכתב הספציפי הזה ברצינות, לא ברור לי איך הוא עדיין שם.
    זה אותו אחד אגב שווסטברוק התעצבן עליו עם ראיון הexecution המפורסם:
    https://youtu.be/6_E13tZNKyc

  6. 1. השלד הצעיר של הלייקרס יכול להתקדם הרבה העונה לאחר פסטיבל קובי אבל כדי להגיע לגמר המערב הם חייבים שני סופרסטארים. לא בטוח שזה לא יקרה – מספיק שיסיימו עם מאזן קרוב לחיובי כדי לשכנע את קאזינס לחתום אצלם ואז גם ווסטברוק יוכל להגיע.
    2. מבלי קשר למסר שמנסה המקועקע להעביר – נראה לי שתרבות הקעקועים ב- NBA עברה את גבול הטעם הטוב. יש שחקנים שנראים כמו לוח מודעות.
    4. זה שאברינס דומה לקוקוץ' זה נחמד. ממש לא אומר שיתקרב ליכולות שלו. למרות זאת אני עדיים חושב שזו החתמה טובה עם סיכון נמוך ביחס לסכומים שישלמו לו.
    5,7,8 – די מו שחקן מצוין אבל הפציעות הרגו אותו לגמרי שנה שעברה. לפני שנתיים הוא היה מעולה. לדעתי אפשרי שהוא ישחק 4 וקאפלה 5. הווארד כמעט סוס מת אבל עשה את המהלך הנכון מבחינתו. באטלנטה לצד מילסאפ יש לו סיכוי לא רע להשתקם.
    9 – אכן רעיון טוב באופן יחסי ובהתחשב בנסיבות ביוסטון. בברלי נראה די מיותר שם.

  7. רוב הגברים טוענים שלברון הוא מכוער. שלוש נשים שראו איתי כדורסל בשנים האחרונות, כן, היו שלוש כאלה, טענו שהוא יפה מאוד. אחת השתמשה בביטוי "פנים של קיסר". אולי יש שם משהו שגברים לא קולטים. או קולטים ומדחיקים

    1. לא מפתיע האמת, אפשר לאהוב או לשנוא את הבחור, אבל מדובר על אלפא מייל ענק מלא בשרירים וכן גם כריזמטי, כי כשאתה רואה משחקים של קליבלנד אתה בעיקר מתמקד בו גם אם זה רק החימום. יש דברים שהם מעבר לתווי פנים ויופי מקובל. סקס אפיל, גוף, כריזמה וכו'. היום יצא לי לקרוא כתבה על ג'יזל ודיברו שם על הרווחים שלה, אני יכול לציין שבו זמנית שאני לא חושב שהיא בהכרח יפה ביחס ישיר להצלחה שלה בדוגמנות אי אפשר לקחת ממנה את זה שהיא די מהפנטת כשרואים אותה צועדת על המסלול.

  8. 2. קווין דוראנט והקעקוע – זה בכלל קעקוע אמיתי? גם הילדים שלי שמים מסטיקים כאלה שיורדים אחרי כמה ימים 🙂
    בכלל טופאק שאקור לא היה מאפיונר כמו ביגי?
    5. מוטיונאס היה שחקן מצוין אבל מועד לפציעות. בתור אוהד יוסטון אני לא יודע מה להגיד, היה נחמד אם הוא היה משחק וקאפלה היה מחליף. בעולם בלי פציעות זה יהיה מצוין.
    7. דווייט הווארד צודק שלא קיבל נגיעות ביוסטון. הוא היה מקום 4 או 5 בנגיעות למשחק.
    9. הארדן בחיים לא יהיה PG קלאסי. הוא פשוט אוהב להחזיק בכדור אבל זה לא לרכז.
    10. לברון עוצר נשימה? של בחורות שמסתנוורות מהכסף . . .

  9. לא נראה לי שישנן ציפיות שילטון יעשה גמר מערב השנה אולי בעוד שנתיים. עכשיו לדעתי זו המצאה מוחלטת לאור ההחתמות…
    המצב של בקבוצה פחות גרוע ממה שחושבים לדעתי, צעירים מצוינים אפילו יותר ממיניסוטה שאם לא טאונס לא היו מהללים אותם כל כך.

    לא ברור לי למה אינגראם אמר את זה – זה די היה ברור שזה שטויות, אז לא האמנתי מנחם.

  10. כל מה שנכתב בסעיף #1 על הלייקרס זה בליל של שטויות ללא עובדה אחת מדוייקת.

    לא מאשים את מנחם, אבל לכתב הזה כנראה אין שום מושג מה קורה בלייקרס.

    ומהרגע שיוסטון החתימו את דאנטוני, היה ברור שהארדן יהיה הרכז בפועל – אפילו ליד בברלי, ובטח אם זה יהיה ליד גורדון.

  11. טוב, הטאטו של דוראנט קורע.
    כאילו, מגיע לקליפורניה ועושה "קליפורניה לאב"?
    כמה קלישאה אתה יכול להיות? וויגר.

  12. אה כן, והווארד פשוט פתאטי. אין מילה אחרת.

    חשבתי שיש סיכוי קטן שהעסק יוכל להצליח איתו באטלנטה, אבל אחרי התגובה הזו אפשר לסגור את הבאסטה כבר עכשיו.

    הבן אדם לא מחובר לכלום, ובמיוחד לא למקום שלו בקבוצת נבא והיכולות שלו מאז הניתוח בגב.

  13. למישהו סעיף 6 עובד?
    *טופאק היה מאפיונר כמו ביגי? כן ואפילו יותר!
    אבל ההשפעה והתדמית שלו היו שונות משל ביגי בגלל הנושאים שהוא שר עליהם מעבר לפשע ולעושר.יש לו שירים על אמו,פשע של צעירים,היריון קטינות,שיר העצמה לנשים שחורות ועוד כל מיני.
    טופאק מסמל בשביל השחורים האמריקאים הרבה דברים חיוביים

  14. מה הקשר בין אברינס, הגארד הצנום והזריז, לקוקוץ', הפורוורד הגבוה והאיטי?? אין שום דימיון.
    אני לא ראיתי שום קעקוע של דוראנט על הרגל במשחק (בטלוויזיה). לא מאמין שהוא יעשה משהו טפשי כזה.

      1. איזה השפעה תהיה לאברינס על הקבוצה?
        ב 5 דק שהוא אולי יקבל, אפסית.
        הכל פנטזיות בשלב הזה.
        אני מחכה לראות אותו בנבחרת ספרד, לראות אם הוא כבר מספיק גדל וקיבל ביטחון ליזום ולקחת על עצמו ליד הגארדים הגדולים מריאל מדריד (יול ורודריגז).
        אגב, ספרד עדיין פייבוריטית לזכות בטורניר באולימפיאדה. ארה"ב לא בטורניר מבחינתי, היא ברמה אחרת.. אבל חוץ ממנה יכול להיות מעניין

  15. תמיד טענתי שלברון הוא כוסית – רק לראות אותו בפלופינג שלו.
    חבל שהשנה הוא קצת קלקל לי

    האוורד רך כמו חמאה. כולם יודעים את זה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט