הטור של מל ליום רביעי: שלישיית "גריפין-ווסטברוק-אדאמס" טובה מ"דוראנט-ווסטברוק-אדאמס"

אם התכנית תצא לפועל, הת'אנדר תהיה חזקה יותר כבר העונה מאשר היתה בעונה שעברה.

למעשה היא עלולה להיות חזקה יותר לא רק מעצמה אלא גם מהקאבס וגם מהווריורס.

היא עשתה השבוע את הצעד הראשון לקראת היעד האמיתי והוא להביא את בלייק גריפין לאוקלהומה סיטי.

מה הצעד שעשתה? היא RESCINDED אתמול (ביטלה; דחתה) את ה-QUALIFYING OFFER שלה לדיון ווייטרס ובכך עשתה ממנו UNRESTRUCTED FREE AGENT.

לדבר היתה מטרה אחת, ומטרה אחת בלבד: לפתוח את הארנק ולהראות לראסל ווסטברוק הרבה, הרבה יותר כסף תחת הסף, בנסיון לשכנע אותו לחתום על הארכת חוזה.

עבור ווסטברוק זה יהיה פתיון מספיק לחתום על חוזה ל-2017-2018, ועד אז לתת לת'אנדר אולטימטום: "הביאו לי את 'הזה' שאתם מדברים עליו, או ש…".

עד אז (או אפילו הרבה לפני זה) הקליפרס יהיו חייבים לעשות איזה שהוא צעד החלטי בקשר ל-'הזה' – שהוא בלייק גריפין – כי הוא לא נשאר איתם – זה בטוח! – אם הם לא מוצאים לו טרייד הגון לפני שיהפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל, ואז הם מאבדים אותו ללא תמורה.

"הזה" כבר רמז שהוא "מערבי, ויהיה לי מוזר לשחק במזרח", וזה היה בטוויטר כשנשאל על האפשרות לשחק בסלטיקס.

החוזה של גריפין מסתיים ב-2017-18, אבל הוא יכול לצאת ממנו בקיץ הבא (OPT OUT”"). הוא בטוח WILL OPT OUT אם הקליפרס לא עושה עליו טרייד לפני כן, וזאת התקווה הגדולה שאוקלהומה בונה עליה: להביא את בלייק לת'אנדר, ולהציב קבוצה שתוכל לנצח את דוראנט – הדבר שאין אדם באוקלהומה שלא מתפלל שיקרה.

המצב של אוקלהומה לא פשוט כי היא רוצה להבטיח לווסטברוק שהיא בונה קבוצה מסביבו, ותיתן לו מה שירצה העונה, אבל מה אם יחליט לעזוב בקיץ הבא?

זאת אומרת שהדיל "ווסטברוק/בלייק" תלוי בהחלטה למפרע של השניים. דברים כאלה נעשים בדלתות סגורות, והכל תלוי באמינות של האומרים "כן" כי עד שאין חתימה, מאומה לא גמור (זוכרים את דיאדרה ג'ורדן והמבריקס?). אבל המקרה של דיאדרה היה אחר. כאן, אם ווסטברוק אומר לסם פרסטי "אם אתה מביא את בלייק, ובלייק חותם, אז אני חותם על הארכה", זה יקרה. אבל סם פרסטי חייב להוכיח לבלייק שאם הוא חותם, אז ווסטברוק נשאר.

שני הדברים לא יכולים לקרות ביחד, אבל אז יוצרים קשר בין בלייק ווסטברוק המדסקסים את העניין ביניהם, ואם השניים אומרים 'כן' אז זה 'כן'. שחקנים יכולים לשחק עם מנכ"לים, אבל הם אף פעם לא ישחקו אחד עם השני וידפקו אחד את השני.

דבר אחד בטוח: אם זה קורה, הת'אנדר תהפוך לקבוצה אדירה. בלייק גריפין מתאים הרבה יותר לשחק פאור פורוורד עם ווסטברוק מאשר דוראנט היה כסמול פורוורד עם ווסטברוק. למה? כי משחקו של דוראנט ומשחקו של ווסטברוק לפעמים מפריעים אחד לשני. כמו שני "פלוסים" של מגנט. ווסטברוק צריך את הכדור בידיו לקליעה, ודוראנט זקוק לכדור בידיו לקליעה.

בלייק לא חייב את הכדור בידו. הוא מרוצה שכמה הפעמים שהכדור בידו, אבל הוא אוהב להיות תחת הסל, ולהמשיך כדורים מוחטאים, או להיות שם מוכן לכדור כשווסטברוק פורץ, ומטעה לכאילו זריקה ואז מניח כדור לבלייק לקלוע ללא שמירה.

אני רואה את "ווסטברוק-גריפין-אדאמס" כשלישייה השווה "9" לעומת "ווסטברוק-דוראנט-אדאמס" שהיתה שלישייה של 8 או 8.5.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
51 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
אופיר מתתיהו (סתם ילד)
אופיר מתתיהו (סתם ילד)
20/07/2016 2:54:10

אני עדיין לא יודע אם אוקלהומה אכן קיבלו את בלייק גריפין כחלק מטרייד.
אבל לו יקרה, יהיה יעיל מאוד.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/07/2016 2:57:29

מנחם למרות הכתיבה המהממת אני לא מסכים עם הנאמר, אוקלוהמה יודעת שווסטברוק לא נשאר ורק מנסה לעלות לו את הערך לטרייד. אני לא רואה שום מצב אפשרי שטרייד גרדניונזי כזה מתבצע ולכן אנ חושב שזה לא יותר משמועה שתחלוף עם הרוח. כמובן שאם ווסטברוק יסכים לחתום על הארכת חוזה (בדומה להארדן) הכל אפשרי אבל הסיכויים שזה יקרה נמוכים מאוד. לאבד 2 כוכבי על לקבוצה זה הרסני במיוחד לקבוצה משוק קטן כמו אוקלוהמה שחורץ את גורל הפרנצייז בעיר.

מנחם לס
מנחם לס
20/07/2016 5:33:21

מאומה עוד לא קרה

דדי
דדי
20/07/2016 4:13:15

מספיק עם השטויות.
אין ולא היה שום טרייד כזה או אפילו שמועות עליו, וכל המהלך מטופש לגמרי.

אוקלהומה מקווים להחתים מחדש את ווסטברוק ולמכור לו את הרעיון שגריפין יחתום שם כשחקן חופשי בקיץ הבא.

ווייטרס מעולם לא היה בתכניות ארוכות הטווח בלי קשר.

אבל מה מטופש בכל העניין ?

למה שווסטברוק יתחייב כבר עכשיו וינעל את עצמו באוקלהומה על סמך תקווה שגריפין יגיע ב 2017 כשהוא יכול לחתום מחדש בקיץ הבא אחרי שיראה שזה באמת קורה ?
(ובמצטבר אפילו להרוויח מזה כלכלית)

אבל אז מגיע המלכוד עבור הת'אנדר שלא יכול להרשות לעצמו את הסיכון שווסטברוק יעזוב ללא תמורה וחייב לחפש עליו טרייד…

בקיצור, הסיכוי שגם ווסטברוק יאריך חוזה וגם גריפין יגיע נראה כרגע בין נמוך לנמוך מאד.

אבל הסיכוי לטרייד עבור גריפין = אפס עגול.

מנחם לס
מנחם לס
20/07/2016 5:35:15
הגב ל  דדי

כשאני מגיע למסר שלך אני יודע למפרע שאני עומד לקרוא סטירה. אני מסביר צעד צעד כיצד זה יקרה, אבל כרגיל אתה לא מסוגל לקרוא ולהבין את הכתוב.

אתה יורד מדחי אל דחי, מיסטר דדי.

דדי
דדי
20/07/2016 5:56:13
הגב ל  מנחם לס

אמרנו שמפסיקים עם השטויות, לא ?

מעבר לזה שאתה מציע פה שאוקלהומה תעבור על חוקי הליגה, מה חדש בזה שהסיבה היחידה שיכולה לגרום לאוקלהומה לא לעשות טרייד על ווסטברוק אם הוא לא מעריך חוזה – היא האפשרות שגריפין יגיע ב 2017 ?

הבעיה שלהם היא הסיכון העצום והסיכוי הגדול שזה לא יקרה.

במיוחד שלפחות לי ברור שיש קבוצה מושלמת עבור ווסטברוק שתלך עליו בקיץ הבא, ואין לי ספק שגם הוא מודע לזה…

אהרון שדה
אהרון שדה
20/07/2016 8:24:46
הגב ל  דדי

היי דדי.
ברמת הידע וההבנה בחוזים אני לא מתקרב לידע שלך .
יותר מכך אני מחפש תגובות שלך היות ואני לומד ממך הרבה.
בכל זאת אם יורשה לי שכחת נקודה אחת פשוטה
לשאלה למה שראסל יתחייב כבר עכשיו ?
אני תשובתי .
למרות מקרה לברון ודוראנט עדיין יש שחקנים שמרגישים שאת המשימה שלהם להביא טבעת הם צריכים לעשות בקבוצת האם זו שבחרה אותם בדראפט.
הללו מאמינים שאליפות של קובי ודאנקן שווה יותר מאליפות של שאק ….ולברון ( לפחות אלו במיאמי ).
לאור "הבגידה " של דוראנט …ראסל אומר לעצמו .
1. אני לא יהיה כמו דוראנט.
2. אני ואוקלהומה נראה לדוראנט.
לכן מהסיבות הללו צמיחה עם אוקלהומה והצלחה איתה תהיה עם משמעות אחרת מכל אופציה אחרת בה ייבחר ראסל.

לסיום וללא קשר מחר.
ראסל הוא המועמד מספר 1 שלי לזכייה בתואר האם וי פי 2017.
אני משוכנע שברגע שהקבוצה תהיה שלו באופו סופי הוא יטיס אותה למעלה.
לדעתי אוקלהומה תהיה איתו טופ 3 מערב אם לא יותר מכך…..ותוספת של גריפין בכלל תעלה אותה שאכן הוא מתאים מכל הבחינות.

שישקבב
שישקבב
20/07/2016 11:14:50

עזוב נשמה זה קרב אבוד דדי וקיי וכל החברה עשו לעצמם פרוייקט להפריע למנחם בכתבותיו.. הם לא מסוגלים לתת את הדעת שמנחם עם ניסיונו וידעו האדיר מסוגל להיות צודק…
בנוסף אני מאמין באמת שהם טועים ולא רק זה הם יודעים שהם טועים וכותבים תגובות שהם חושבים שישכחו כדי לנסות להוכיח למנחם שהוא טועה..
אז ככה:
מנחם לא טועה.
גם אם מנחם טועה הוא לעולם לא יודה בטעותו אפילו אם תהיה ברורה כשמש.
ושוב אני אומר מנחם לא טועה.
בנוסף אנחנו נשמור את המאמרים ואת התגובות ובסוף העונה כולנו נראה מי צדק ומי טעה.

דדי
דדי
20/07/2016 19:37:56

אהרון – תודה על כל המחמאות, אבל תרגיש חופשי להתדיין, לשאול, ולחלוק בלי שום קשר. כל עוד זה לא נעשה בניבולי פה מעבר להקנטות משעשעות – לדעתי הכל מותר.

ולשאלתך.דעתך – כמובן שזה אפשרי.
כמעט לכל תסריט אפשר לבנות מערכת הצדקות.טיעונים אפשרית.

אני פשוט לא רואה את זה כסביר כשאני עושה את טבלת השיקולים של ראסל (כמו שאני מבין אותה…).

מה בעצם ה"פלוס" מבחינתו בלהאריך חוזה כבר עכשיו ?
הגנה מפציעה מסיימת קריירה. נגיד. זהו.

ומה עומד מנגד ? בזבוז שנות השיא בקריירה שלו בקבוצה לא מספיק טובה לזכות או שהוא פשוט לא רוצה להיות בה מאיזו שהיא סיבה שיכולה להתעורר בשנים הבאות.

ועכשיו תוסיף את זה שכלכלית הוא גם ירוויח יותר מלחתום על חוזה חדש וארוך באוקלהומה בקיץ – אם יחליט לעשות את זה, רק שהוא יוכל לעשות את זה אחרי שכבר ידע מה הסגל של הקבוצה, האם בלייק הגיע, וכו'.

שורה תחתונה – אני פשוט לא רואה למה לעשות את זה עכשיו – כששום דבר לא ימנע ממנו לעשות את זה אחר כך, רק עבור יותר כסף ועם יותר מידע על הקבוצה שבה הוא חותם.

אבל כמו שאמרתי – הכל יכול לקרות, ויכול להיות שהשיקולים שאתה נתת יגברו גם אם אני לא מסוגל להבין את זה.
נאש למשל בחר ללכת ללייקרס ולא לניקס כדי להיות יותר קרוב לילדים שלו. אז מי בכלל יכול לדעת שיקולים של שחקנים ?

בכל אופן, הניחוש המושכל שלי אומר שיש לו מעט מאד סיבות לרצות להאריך חוזה באוקלהומה כבר עכשיו.

מנחם לס
מנחם לס
20/07/2016 5:38:14
הגב ל  דדי

ככשאני מגיע למסר שלך אני יודע למפרע שאני עומד לקרוא סטירה. אני מסביר צעד צעד כיצד זה יקרה, אבל כרגיל אתה לא מסוגל לקרוא ולהבין את הכתוב.

אתה יורד מדחי אל דחי, מיסטר דדי.

עידן
עידן
20/07/2016 5:14:00

אין לאוקלהומה מה לתת לקליפרס תמורת גריפין.אוקלהומה לא יכולה לחכות עד הקיץ הבא ולאבד את ווסטברוק בחינם.דווקא לבוסטון יש כל כך הרבה מה להציע גם לאוקלהומה על ווססטברוק וגם לקליפרס על גריפין.

מנחם לס
מנחם לס
20/07/2016 5:36:34
הגב ל  עידן

אתם הרי כולכם תכחישו שכתבתם מה שאתם כותבים כשזה יקרה, ואני אהיה שוב הצודק, ואתם (בראשות דדי), שוב רפי ההבנה.

אסף
אסף
20/07/2016 8:01:02
הגב ל  מנחם לס

מנחם בתור רפה הבנה גאה אני תוהה מה יש לאוקלהומה להציע לקליפרס כרגע בשביל להביא את גריפין ולא רק כשיהיה חופשי בקיץ הבא?
כי אני לא חושב שווסטבורק מוכן להמתין "ולבזבז" עונה…

nadav de dove
nadav de dove
20/07/2016 15:12:45
הגב ל  מנחם לס

טרול

אהרון שדה
אהרון שדה
20/07/2016 23:51:47
הגב ל  מנחם לס

דדי.
תודה רבה .
ההגיון שלך סביר.
בכל זאת יש לי מין אמונה כזו שאצל הסטארים הגדולים אלו שהם גם ווינירים בנשמה ישנה בשבילם חשיבות להצלחה דווקא עם קבוצת האם ולכן הם יעדיפו אותה .
כמובן שמבלי לחתום על חוזה רשמי ורק ברמת המילה…

מבין קטן
מבין קטן
20/07/2016 6:42:49

קשה להעריך מה הכוכבים בליגה יעשו, אבל זה לא תרחיש מופרך שווסטברוק וגריפין ישחקו ביחד באוקלוהמה. כמובן שיכולות להיות אופציות אחרות יצירתיות, כמו למשל ששניהם יחתמו בלייקרס שנה הבאה…
בכל מקרה, חמישייה כמו ווסט-אולדיפו-רוברסון-גריפין-אדמס
תהיה קטלנית וכיפית לצפייה, ויהיה מאוד קשה לשחק נגדה בגלל האתלטיות החריגה. רק קליעה ל-3 תהיה חסרה, אבל מי יודע אולי מחכה הפתעה בגזרת הגארדים של הרעמים, שישתפרו גם בתחום זה.

Mbk
Mbk
20/07/2016 7:21:38

זאת שלישיה יותר טובה אם היינו בשנות ה 80/90
אין עולם שבו גריפין עדיף על דוראנט בטריו
אוקלהומה במלכוד עם ווסטברוק הוא פצצת זמן מתקתקת ויהיה מעניין אם ישאר שם עד הקיץ

גור גולן
גור גולן
20/07/2016 10:23:32
הגב ל  Mbk

+1

k_700
20/07/2016 7:27:46

מנחם, כתבתי לך כבר בערב בנסיון למנוע ממך לכתוב את הטור המביך הזה.

זה לא יקרה, רד מזה דוק.

תגיד לאשה שתכין לך מאטה ותוסיף קוביית סוכר(לא כפית סוכר), אתה חייב לחזור אלינו.

אהרון שדה
אהרון שדה
20/07/2016 8:17:17

מנחם ברמת החוזים אני לא גאון גדול.
ובכל זאת במהות אני חושב שאתה צודק.
וראסל עם גריפין ( בריא ).
יהיה טוב יותר.

Berch
Berch
20/07/2016 8:59:35

מעבר לתאוריות המעניינות והמנומקות שיש בפוסט ההתכתשויות בתגובות משעשעות אף מעט יותר 🙂

הייט אשברי
הייט אשברי
20/07/2016 9:15:10

צריך למלא בטורים כלשהם את עונת המלפפונים ….

שמייקל
שמייקל
20/07/2016 10:19:56

זה יהיה יותר ווסטברוק, אולאדיפו וגריפין אבל איזה נכסים בדיוק יש לאוקלהומה לתת? התעלמת מזה לחלוטין…לבוסטון יש הרבה יותר נכנסים לתת על גריפין והם גם יכולים להביא את ווסטברוק.

גור גולן
גור גולן
20/07/2016 10:25:15

גם אם זה יקרה אני לא רואה אותם יותר טובים מג״ס, ספרס, קליבלנד ואולי עוד…
לא נראה לי שטרייד כזה יכול לקרות וגם לא נראה לי שגרירים חתום באוקלהומה. אוקלהומה חייבים למצוא טרייד על ווסטברוק קשה לי להאמין שיצליחו להשאיר אותו בקיץ.

גור גולן
גור גולן
20/07/2016 10:25:31
הגב ל  גור גולן

שגריפין יחתום*

הדר
הדר
20/07/2016 11:13:29

טרייד שבדקתי:
אוקלוהמה מקבלים את גריפין
סקרמנטו מקבלים את אנס קנטר ובחירת דרפט 2018 של אוקלוהמה
קליפרס מקבלים את גיי ומקלמור ובחירת דרפט ראשונה של 2017 של אוקלוהמה

מסתדר כספית ונראה ששלושת הקבוצות יכולות להרוויח מהמהלך הזה

אופיר מתתיהו (סתם ילד)
אופיר מתתיהו (סתם ילד)
20/07/2016 12:12:51
הגב ל  הדר

רעיון מעולה, רק השאלה עד כמה הוא ישים.
ודרך אגב, התמונה שלך בגרבאטאר זה אנטוני בנט?

רועי ויינברג
20/07/2016 12:17:09

פרודיה על תמונת ה-100 נקודות המפורסמת של צ'מברליין

אופיר מתתיהו (סתם ילד)
אופיר מתתיהו (סתם ילד)
20/07/2016 13:38:47

אני יודע.
פשוט הפנים הן פניו של אנטוני בנט.

רועי ויינברג
20/07/2016 12:17:42
הגב ל  הדר

אני לא יודע למה סקרמנטו תסכים-קאזינס, פאפאגיניס, קאולי סטיין, קופוס, קנטר ולאביסייר בעמדה מספר 5 זה הרבה יותר מדי.

מצד שני, הם סקרמנטו…

נמרוד
נמרוד
20/07/2016 11:32:38

אני דווקא לא אגיב כמו כולם ואגיד שזה כן יקרה/לא יקרה וכו', אלא אתייחס לטור ובהנחה שזה קורה-

אני לא רואה איך השלישייה הזאת תיראה טוב יותר ובכלל OKC כקבוצה. אפשר לטעון שגריפין מתאים לשחק עם ווסט יותר מדוראנט, כי הPַ&R יהיה יותר קטלני, כי הוא צריך את הכדור ביד וכו', אבל במצב הקבוצה שנשארה אוק' יהיו הרבה פחות טובים, בחמישייה של ראסל, אולדיפו, גריפין ואדאמס (מי ישחק בעמדה מס' 3 אני לא יודע, אולי רוברסון?) מי יקלע שם מבחוץ? אף אחד לא עובר את ה35% מהשלוש, כולם שחקני חדירות וקטלניים ככל שיהיו זה לא מספיק כדי להיות יותר טובים מאוק' של השנה האחרונה.

בנוסף אם משווים את בלייק לאיבקה רואים שחקן פחות טוב הגנתית ובטח בהגנה על הטבעת, ובנוסף הקליעה שלו עדיין פחות טובה וקצת בסימן שאלה אחרי הפציעה הארוכה שעבר לא הצליח לחזור ממנה כמו שצריך בעונה שעברה.

כך שאני ממש לא חושב שלאור המצב שנוצר בOKC ההבאה של גריפין (בטח שאם בטרייד אז הם יאבדו עוד שחקנים) תחזק אותם לעומת הקבוצה של עונה שעברה

tripledouble
tripledouble
20/07/2016 14:43:54
הגב ל  נמרוד

אף הבאה לא תחזק אותם לעומת המצב של שנה שעברה, כי אין תחליף לכשרון של דוראנט אלא אם כן לברון מחליט שבא לו לשמח גם את אוקלהומה. מה שכן זה יכול להפוך אותם מקבוצה שתילחם על מקום בפלייאוף לקבוצה שתהיה בטופ 4 די בבטחון.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
20/07/2016 11:59:30

דוקטור
איזנה מין שלישיה זאת ? הפתעת את מומי לרעה
מומי חייב להחזיר אותך למוטב
נתחיל מצמד –
comment image

עגל
עגל
20/07/2016 13:08:47

מומי אם אתה זוכר בסרט זכרון גורלי אז על מאדים היו בחורות עם מוטציה מעניינת של שלישייה
אני בטוח שלא פיספסת את זה

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
20/07/2016 13:17:35
הגב ל  עגל

לחציל יש 2 ידיים
השלישי מיותר 🙂

עגל
עגל
20/07/2016 13:35:42

ושתי עיניים להסתכל על האחת והיחידה שרון סטון

ישראל קרמר
ישראל קרמר
20/07/2016 11:59:50

אני חולם על שלישיייה של וסטברוק-גריפין-הורפורד, אך בעצם אם כבר לחלום אז נחלום על וסטברוק-לברון-גריפין!!!

ישראל קרמר
ישראל קרמר
20/07/2016 12:03:23

גם עם הורפורד במקום גריפין זו שלישייה אדירה!

דדי
דדי
20/07/2016 14:21:23

Not that there's anything wrong with that

אופיר מתתיהו (סתם ילד)
אופיר מתתיהו (סתם ילד)
20/07/2016 12:13:37

אין כלי טוב יותר מדמיונו של האוהד.
imaginary is endless

דדי
דדי
20/07/2016 14:20:41

יש מצעד מחר.

רועי ויינברג
20/07/2016 15:43:16
הגב ל  דדי

אני לא רואה את ישראל משתתף במצעד הזה

דדי
דדי
20/07/2016 19:38:50

I kiddddd i kiddddddddddddddddd

סילפן
סילפן
22/07/2016 9:42:04

מה? למה? אדאמס עדיף בהרבה מהורפוד. וגם קאנטר לדעתי,..

אפלטון
אפלטון
20/07/2016 14:36:35

מעניין שלא הזכירו את מוקד המשיכה העיקרי של גריפין לאוקלהומה, זה שהוא יליד המקום. מה שנקרא 'לעשות לברון' ולחזור הביתה כדי לתת לעיר שלו אליפות.
אני לא אפול מהרגליים אם תסריט כזה יקרה, ודווקא חושב שזו תהיה קבוצה נהדרת. עדיין לא ברמה של הטופ 2 אבל לא רחוקה משם

nadav de dove
nadav de dove
20/07/2016 15:11:21

מנחם אתה רפה הבנה מהסוג הירוד, אהבל שגם גונב דעת.

k_700
20/07/2016 15:17:55

זה פוסט שצריך לשמש לעטיפת דגים, עוד שבוע אף אחד לא יזכור שנכתב, שום דבר ממה שנכתב פה לא יקרה.
בקיצור להתקדם הלאה.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/07/2016 15:56:22
הגב ל  k_700

מסכים לא הגיוני שדבר כזה יקרה, אוקלוהמה רק מנסה לעלות את הערך של ווסטברוק.

חזי
חזי
20/07/2016 18:24:00

לא רואה את זה קורה,זה נראה הכי לא הגיוני מכל האפשרויות שיש.

KingJames23
KingJames23
20/07/2016 19:10:03

לפי דעתי הטריו עם דוראנט עדיף ואפילו בהרבה מטריו עם גריפין ויש לי המון כבוד לגריפין

יוסי
יוסי
20/07/2016 21:50:16

אני במקום פרסטי מחפש טרייד ומהר , לייקרס אינגרם ראסל בוסטון סמארט בראון , ווסטבורק לא ישאר