הטור של מל ליום ראשון בערב: רוביו נשאר. הוולבס משדרת משהו PRETTY GOOD!

קשה קצת להאמין שבמדינת 20,000 האגמים (מישהו ספר פעם את האגמים של מינסוטה כשהוא מגדיר 'אגם' כגוף טבעי של מים ששטחו לפחות 5 אקרים,  והגיע ל-21,887) המכוסה שלג וקרח, נבנית לה קבוצת כדורסל עם פוטנציאל להיות לא רק טובה, אלא טובה מאד. סליחה: מצויינת!

אולי אפילו אלופה.

הצרה ב-NBA של היום היא שמשנה לשנה כל הפנורמה משתנה. מעבר אחד של דוראנט לווריורס, משנה על המקום סדרי עולם ולכן YOU NEVER KNOW. אבל מאחר ואנחנו גם לא יודעים מה יביא לנו המחר – אולי אזכה ב- 560 מיליון בלוטרי של קנזס? כרטיס עם המספרים 3,8,16,17,36 ו-37 יש לי ואני שומר אותו בכספת, רק למקרה (1 מ-6.5 מיליון סיכוי) – הדבר היחיד הנותר לעשות הוא לכתוב על כיצד נראים דברים נכון לעכשיו.

נכון לעכשיו המצב בטימברוולבס נראה DAMN PRETTY GOOD!

הם לא עשו הקיץ אף מהפך בסדר גודל של "דוראנט לקבוצה שהפסידה בגמר לקאבס 3-4 אחרי שכבר הוליכה 1-3", אבל הם עשו כמה צעדים די חכמים, כגון החתמת ג'ורדן היל, הסנטר קול אולדריץ', וברנדון ראש על חוזים נוחים מאד כששלושתם הם LOW RISK, וזה רק לחזק ולהכניס ביטחון לקבוצה הצעירה שלמעשה לא צריכה הרבה יותר מעוד שנת ניסיון.

TEAM ROSTER
NO. NAME POS AGE HT WT COLLEGE 2016-2017 SALARY
45 Cole Aldrich C 27 6-11 250 Kansas $7,643,979
88 Nemanja Bjelica PF 28 6-10 240 $3,800,000
5 Gorgui Dieng C 26 6-11 241 Louisville $2,348,783
Kris Dunn PG 22 6-3 205 Providence $3,872,520
21 Kevin Garnett PF 40 6-11 240 $8,000,000
Jordan Hill C 28 6-10 235 Arizona
1 Tyus Jones PG 20 6-2 195 Duke $1,339,680
8 Zach LaVine PG 21 6-5 189 UCLA $2,240,880
15 Shabazz Muhammad SF 23 6-6 223 UCLA $3,046,299
33 Adreian Payne PF 25 6-10 237 Michigan State $2,022,240
14 Nikola Pekovic C 30 6-11 307 $12,100,000
12 Tayshaun Prince SF 36 6-9 212 Kentucky
9 Ricky Rubio PG 25 6-4 194 $13,550,000
10 Damjan Rudez SF 30 6-9 230
4 Brandon Rush SF 31 6-6 220 Kansas $3,500,000
32 Karl-Anthony Towns C 20 7-0 244 Kentucky $5,960,160
22 Andrew Wiggins SG 21 6-8 199 Kansas $6,006,600
Coach: Tom Thibodeau

מה שבעל הקבוצה גלן טיילור עשה זה לתת לטום תיבודו עוד כלי נשק מהספסל שכאשר קרל-אנטוני טאונס ואנדרו וויגינס מתעייפים, יהיו להם מחליפים שלא יורידו את רמת הביצוע על הפרקט בצורה מורגשת מדי. למעשה, לחזק את ההווה מבלי להחליש את העתיד. הוא אמר עוד דבר חשוב מאד הבוקר לספורטסנטר: "נכון להיום אין לי כל מחשבות לעשות טרייד על ריקי רוביו".

גלן טיילור הוא בעל הקבוצה המבין כדורסל טוב יותר מכל בעל קבוצה אחר. מרק קיובן  ח-ו-ש-ב   ו-מ-א-מ-י-ן   שהוא המבין ביותר, אבל תאמינו לי שהוא לא. הוא אגו-מניאק, זה כן, והוא מתערב בענייני קבוצתו, אבל שלא כטיילור, רוב מה שקיובן עושה הופך לזבל, ומה שטיילור עושה – יחד עם המנכ"ל שלו – הופך למטעמים מדליקטסן ברח' איבן גבירול.

טום תיבודו הוסיף: "אני הסכמתי עם ההחלטה להשאיר את רוביו. הרבה יותר קל לשפר קליעה מרחוק מאשר ליצור פוינט גארד הרואה משחק כמוהו. אם זה תלוי בי, ריקי רוביו הוא חלק מהמבנה שלנו לכמה שנים. הוא אמר:

""I like Ricky. I think we want him to come in and improve on his shooting. But his other things, he plays defense, he gets assists, he helps the others get better. He has some wonderful qualities.

“I will bring an assistant coach to help Ricky on his shooting and I think that’s where we’re going to start out and go and we’ll see how good Kris Dunn is.

מה שת'יבודו שאל הוא דבר שאני יודע: כריס דאן הוא כוכב! כוכב אמיתי. אם מאמן פרטי לא יצליח לשפר את הזריקה מרחוק של ריקי רוביו אחת ולתמיד, ישנו פוינט גארד מהמכללות שאני מה זה אוהב, והוא מוכן להיכנס ולעשות את הג'וב בעצמו.

ההחתמות של אודרידג' והיל? קווין גארנט כבר לא יכול. הוא שם רק כדי לשמש כמין "שחקן-מבוגר-עוזר-מאמן-לצעירים", וניקולה קפוביץ' בילה את כל הקיץ באירופה בלהתחתן ולהבריא מפציעותיו. הוא נפצע כל כך הרבה בעונה שעברה שחובה הייתה להביא שני סנטרים לא יקרים כשטרות ביטחון.

כל האמור למעלה היא דקורציה. מה שקורה בוולבס הוא שבמקום לקנות 'שלישייה גדולה' היא מגדלת אותה. קרל-אנטוני טאונס, אנדרו וויגינס, וזאק לויין הם הגרעין שמסביבו תיבנה הקבוצה. הם עלולים להתפתח להיות "השלישייה הגדולה ביותר" של ה-NBA, ויסלחו לי "דוראנט-קרי-ת'ומפסון", "לברון-לאב-קיירי", או "אנטוני-פרוזינגיס-רוז", או כל שלישייה גדולה אחרת.

אני מרגיש שמינסוטה הולכת להתפוצץ. אם לא העונה, אז בוודאי בעונה הבאה. ואני מדבר על סיכוי לאליפות, ואפילו דיינסטי במדינת 21,887 האגמים.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 60 תגובות

  1. יש שם שלד טוב, אבל עדיין לדעתי יש חולשה הגנתית בכנפיים של וויגינס וזאק לווין. למרות שאם יש מאמן שיכול לפתור את זה, אז זה טום ת'יבודאו.

    דרך אגב, אולי שווה להם להציע מקסימום לגריק פריק בקיץ הבא. יחד איתו הם קונטנדרים.

  2. באמת הכנסת את כרמלו-פורזינגיס-דרק "אין לי ברכיים" רוז לדיון על השלישיה הגדולה ביותר?
    מינסוטה היא פרוייקט חביב אבל קשה לי להאמין שיתפתח מהם משהו משמעותי בלי טרייד רציני. מקווה שאתבדה.

    1. מסכים, השלישיות של הספרס (קוואי-להמרקוס-פאו), של הראפטורס (לאורי-דרוזן-ואלניוצ'אס), של פורטלנד (לילארד-מקולום-פלומלי) ואולי של הסלטיקס (איזייאה-קראודר-הורפורד) עדיפות.

  3. מנחם, אני לא מבין למה תקפת את מארק קיובן.
    הוא בהחלט בעל הקבוצה המבין ביותר בכדורסל בNBA, מצליח כל שנה להפוך את הקבוצה שלו לאיכותית ומפתיעה (כמובן שגם לריק קרלייל יש זכויות רבות לכך) ובניגוד לקבוצות אחרות מצליח בכך לאורך זמן.

    1. מינסוטה תגיע השנה רחוק ככל שוויגינס וטאונס יסחבו אותה, לוין ישתפר מאוד אחרי השנה לפי דעתי ושנה הבאה הם אמורים להיות מעולים (למרות שכבר כמה שנים אומרים את זה, ומשום מה זה אף פעם לא מתממש)

  4. 1. קבוצה מאוד סימפטית, אבל קצת הגזמת עם הקומפלימנטים.
    אלופים הם לא יהיו, לפחות לא בשנים הקרובות.

    2. כמו שציין רביד אראל, הירידה על קיובן לא במקום, בינתיים לקיובן יש טבעת ולטיילור אין.

    3. לגבי קריס דאן אני מסכים לחלוטין, בכללי אני לא מבין גדול בשחקני מכללות, אבל זה שחקן שיצא לי קצת לראות וממש אהבתי, ראיית משחק, אתלטיות, קליעה לא רעה ושליטה טובה בכדור.

      1. ולכן הגיע הזמן להפרד מרוביו ואם אפשר גם מפקוביץ' שיש במקומו את דיונג כגיבוי לטאונס יחד עם אולדריץ׳ והיל. הצמד הזה תופס מקום יקר מתחת לתקרת השכר ובעיקר פצוע (פקוביץ׳)/ לא מסוגל לקלוע מחמישה מטר מהסל גם בלי שמירה (רוביו). לדעתי הם צריכים עוד גארד עם קליעה יציבה ובעיקר עוד שנה-שנתיים להבשיל לקבוצת פלייאוף אמיתית .

        1. כבר שנתיים מדברים על להיפטר מפקוביץ. הבעיה שהניקס הפסיקו לעשות שטויות כאלה ותקעו את הליגה, לפחות עד רוז ונואה.

          1. הבעיה אתו זה השילוב המנצח של חוזה גבוה ופציעות חוזרות ונשנות,
            הוא יכול להיות יופי של סנטר מחליף לקבוצות רבות (ספרס?) אבל זה פשוט הימור גדול מדי … דובי הניקס החדשים מבחינת התנהלות זה הלייקרס אולי הם ירצו אותו? ישלים צוות סנטרים אגדי עם מוזגוב?
            (וזה נאמר בייאוש בתור אוהד שלהם)

  5. וואלה מנחם, לא ברור לי איך מיני-טראמפ כמוך, שונא זרים ידוע, פתאום בעד רוביו. יש למינסוטה אחלה שלד והם חיזקו במקומות הכי לא נכונים. כרגע הגבוהים שלהם זה קאט, דנג, פקוביץ׳, אולדריץ, היל ופיין, כשגם בייליצה יכול לשחק גבוה. כל זה כשהרכז שלכם לא מסוגל לקלוע לשלה ו/או להישאר בריא למשך עונה שלמה.

    שלא לדבר על הברכיים הגמורות שלו, שיחד עם ת׳יבודו והעובדה שהוא משחק במקצוענים כבר כמעט עשור, הולכות להישחק מהר מאוד. חייבים טרייד ויש לא מעט קבוצות עם רכזים עדיפים: נייט או בלדסו נניח. הכי קלאסי להם היה ג׳ורג׳ היל, שחקן ששומר מעולה ומתפקד על תקן סדרן עבודה. לא ברורה בכלל ההיררכייה שם.

  6. הם לגמרי קבוצה הבנויה לאליפות עתידית.
    עם הסופרסטאר הכי גדול מהצעירים של היום, ושניים מהאנדרייטד הגדולים בליגה: ת'יבודו (שלדעתי הוא אחד מחמשת המאמנים הטובים בליגה) וריקי רוביו שקיבל שם הרבה יותר גרוע ממה שמגיע לו.
    עם כל הצעירים המוכשרים הם לגמרי מועמדים אצלי לפלייאוף המערב כבר השנה ומועמדים לאליפות תוך 3 שנים.

  7. עשית פאול רציני… על מה ולמה זאק לווין חלק משלישיה הגדולה? על כמה דאנקים בתחרות הטבעות? השלישייה הגדולה היא כריס דאן, וויגינס וטאונס כשוויגינס הוא הפחות טובה נהשלושה… זה אומר הכל… רוביו צריך ללכת בהקדם.
    נ ב
    הסלטיקס מטומטמים שלא לקחו את דאן

  8. שלד מצויין עם הרבה פוטנציאל ושחקנים משלימים. יש להם רבעייה (וויגינס, טאונס, לווין ודאן) שיכולה להיות פוטנציאל כמו OKC בתחילת דרכה.
    טיבודו כמאמן יהיה מצויין להם ואני חושב שיש סיכוי סביר שיגיעו לפלייאוף.

    רוביו ופקוביץ' צריכים לעבור קבוצה תמורת עוד שחקנים משלימים, אבל לא רואה אותם נשארים כי פשוט לאטובים מספיקואפשר לקבל עליהם תמורה נאה.

  9. השלד הצעיר הכי טוב בליגה, אבל לא הביאו מספיק וותיקים הקיץ כדי לתת להם סיכוי אמיתי לפלייאוף במערב.

    כנראה שהם מתאזרים בסבלנות עד לקיץ הבא, ובינתיים יהיו ללא ספק קבוצה מלהיבה התקפית וגם נהדרת הגנתית כי כל ה"כוכבים" שלהם גם ידועים כשחקני הגנה מצויינים, אולי חוץ מלוין, אבל בטח שיש לו את היכולת האתלטית להפוך לכזה תחת תיבודאו.

    העונה עוד לא פלייאוף אבל בטוח מסביב לבועה.

    ותפסיק עם הקשקושים – הסיבה היחידה שרוביו עדיין במינסוטה היא בגלל שלא הצליחו למצוא עבורו טרייד מספיק טוב.
    אין כאן שום החלטה אסטרטגית להשאיר אותו. להיפך.

    ועדיין בשורה התחתונה, לא יזיק לדאן או לאף רכז רוקי לעלות מהספסל בעונה הראשונה וללמוד מרכז וותיק יותר.

  10. מיניסוטה זו הקבוצה שלי השנה 🙂

    זה כמו לאהוד קבוצת מכללות בNBA. זו אותה תחושת ריגוש שהייתה בokc בין 2009 ל2012.

    KAT יהיה סופרסטאר ממש בקרוב. אבל לרוע מזלו התקרה שלו תגיע בעוד כמה שנים. בדומה לדוראנט הוא הגיע עם כל כך הרבה skill שהוא מקדים שחקנים בני גילו בהתפתחות. הוא יהפוך ליותר פיזי ויותר מהודק אבל בשיאו יהיה טופ 5-10 בליגה. כך נראה לי

    אנדרו וויגינס יהיה הברומטר. כי עם כלים פיזיים בלבד וללא הרבה כלים הוא כבר כמעט אול סטאר. לוויגינס יש את התקרה הגבוהה בקבוצה. יש לו ורטיקל זהה למייקל ג׳ורדן הצעיר וידיים ארוכות יותר. הוא מגן מצויין באחד על אחד אבל מגן קבוצתי בינוני. הוא עבד הרבה בחדר הכושר ועל הקליעה מרחוק. אם הוא הופך לשחקן של 38-40% מהשלוש הוא הופך בלתי עציר. יש לו את אחד הצעדים הראשונים המהירים בליגה.

    לגבי זאק לוין אני מבין למה הפוטנציאל שלו מרגש אנשים אבל אני לא רואה אותו. הבעיה של זאק היא שאת החסרונות שלו כמעט ולא ניתן לתקן. חוכמה ורגש למשחק, שליטה בכדור ופחד מפיזיות. זאק מזכיר מעט את ג׳ראלד גרין. הוא יכול להגיע עד השמים אך הוא מעדיף פייד אווי מ-25 פיט. בימים שהוא "חם" הוא בלתי עציר. אבל פתעום יהיו לו 3 משחקים שהוא צל. אני מאמין שהעתיד שלו הוא סוג של שחקן שישי שבא לתת בראש במעט עם החמישייה השנייה.

    וכאן נכנסים לסוגיית כריס דאן. ליגת הקיץ הייתה קצרה ביותר אבל צפיתי ב4-5 משחקים שלו שנה שעברה. נתחיל עם הבעיה. הוא מוסר טוב אבל לא יוצא דופן. הוא לא בן סימונס או טיילר יוליס שיודע להשחיל מסירות ולחשוב 3 צעדים קדימה. למרות הדימיון לרונדו מבחינת גודל ואורך ידיים, הוא יותר מזכיר את דרק רוז. הוא יודע למצוא את הדרך לסל ולסיים או למסור. כסקורר הוא יסתדר מצויין. כמגן? תיבדו ילקק את האצבעות. אבל הוא קצת פחות הפלור גנרל שהקבוצה הזו צריכה. מצד שני הוא אגרסיבי וקולני ולא רואה אף אחד ממטר. וזה הרוע שחסר לקבוצה. הוא אתגר לתיבדו ואגב לא הייתי פוסל הרכב שבו רוביו משחק לצד דאן וויגינס טאונס ודנג.

    1. מסכים בקשר להכל מלבד המשפט האחרון. הרכב כזה יסבול מבעיה של ריווח:

      יש לך את רוביו (0.8 קליעות מהשלוש למשחק ב-32.6%), וויגינס (0.7 שלשות למשחק ב-30%), את ג'נג (מיד ריינג' טוב, אבל זרק 20 שלשות בעונה האחרונה), את דאן שיצטרך להתרגל לקשת של ה-NBA ואת טאונס, אולי הקלע הטוב מביניהם עם אחוז גבוה מהמיד ריינג' (50.6%, כש-28% מהזריקות שלו באות בטווח של 16 עד 24 פיט). זה לא מספיק קליעה בשביל הרכב עם שני סנטרים.

      הרכב שהייתי מנסה הוא הרכב של שני רכזים, וויגינס, ובילייצה/ברנדון ראש יחד עם ג'נג או טאונס. הרכב שיכול לשחק מהר, אבל לא סביר שת'יבודאו, חסיד המשחק האיטי, ישתמש בו.

      1. ניתוח מעניין ונכון.
        אני לא בטוח שתיבודו הוא "חסיד המשחק האיטי". לפעמים אנחנו מדביקים תויות לא מוצדקות. הוא הגיע למועדון חדש ולא אופתע עם מינסוטה תשחק שונה לחלוטין (אם כי לוותר על ההגנה הוא לא יוותר)

    2. ואני חשבתי שאין כזה דבר "יום שהוא חם" 🙂
      בצחוק, כן? ברור שיש ואני חווה את זה כל שבוע (לחיוב או לשלילה)

  11. ההחתמות של הותיקים קצת גורמות לי לחשוש/להשתעשע במחשבה שתיבודו יזרוק את כל הצעירים לספסל וישכח מהם העונה.
    מאחל למינסוטה שהוא יהיה שונה לחלוטין מהאיש ששחק את שיקגו.

  12. הקבוצה המסקרנת ביותר בליגה! כל כך הרבה כישרון. טאונס יהיה הסנטר הטוב בליגה בעוד שנתיים לכל היותר. אני מאמין שרוביו יעזוב כי דאן פשוט טוב מדי. עוד שנתיים זו קבוצה שתרוץ לאליפות.

  13. מותק של קבוצה. תגרד אולי את הפליאוף השנה.
    כל עוד אין החלטה מה לעשות עם רוביו (להיפטר עכשיו ובכל מחיר), אין להם סיכוי להיות קונטנדרים

  14. מנחם אתה מגזים..כמו שאמרת שהנגר ממיאמי יהיה סופרסטאר כך אתה כבר מכתיר את דאן.הם קבוצה בלי קליעה מ-3בגארדים וככה אי אפשר לקחת אליפות שלא לדבר על פלייאוף

  15. ההכרזה בספורטסנטר רק נשמעת לי כמו נסיון פשוט להשיג עליו יותר.
    די ברור שרוביו זה האופציה הכי טובה שלהם לטרייד וזה מה שהם יחפשו כל השנה.

  16. יותר מזל משכל יש לבולס, יותר מזל – כי בגלל GM טיפשים עם דיפלומה כמו איינג', ראיין מקדונו ודיבאס הוא בכלל נשאר על הלוח בבחירה 14.

    ביי פאר השחקן שהראה הכי גיוון במשחק שלו בסאמר ליג.

    מה שיפה זה שהוא לא שוטינג גארד טבעי.
    הוא מרגיש יותר מ6.5 והוא בעיקר מוצק מאוד כדי להתמודד בפיזיות עם סמול פוורדים ואפילו מעבר לזה בליגה.

    היה תענוג לראות אותו השנה במישיגן סטייט אצל איזו עושה בערך הכל על המגרש.
    מעניין אם הויברג יבין מה תפסו שם בחקה.

  17. בהחלט קבוצה מסקרנת.
    לצערי אני לא רואה אותם עוברים סיבוב שני במערב ב-3 שנים הקרובות. מקווה שאני טועה.
    הם חייבים להביא אול סטאר נוסף בטרייד. וויגינס וטאונס, טובים ככל שיהיו, לא יספיקו.
    פקוביץ' מחזיק בחוזה לעוד שנתיים (12 מיליון לשנה) ולכן יתקע אותם בתקופה הזו. הבן אדם לא זוכר מה זה לשחק כדורסל. כל הזמן פצוע.
    חסרה לקבוצה הזאת קליעה מ-3.

  18. מינסוטה קבוצה חשמל עם כל כך הרבה כשרון ובגדול גם הם די מאוזנים בכל העמדות אבל אני דווקא חושב שהבעיה היא לא ברוביו או בכלל בסגל השחקנים את הטעות הגדולה הם עשו שהם לא הציעו חוזה לבלאט. עם קבוצה כזאת מוכשרת להביא מאמן די שמרן כמו תיבודו זה חטא ודווקא בלאט עם יכולות פיתוח הצעירים לקבוצה מנצחת זה היה עובד מעולה לדעתי..
    בכל מקרה אני מאמין שהם דווקא יפתיעו העונה וכן יגיעו לפלייאוף ובשנים הבאות הם יהיו באמת קבוצה מערבית חזקה..

  19. דווקא אני חושב שתיבודו הוא מצויין להם.תיבודו עושה רושם שהוא לא המאמן שייקח אותך לארץ המובטחת אבל הוא בהחלט יכול לעלות אותך על המסלול.פה במיניסוטה אין לו הרבה ברירות והוא חייב לשחק עם הצעירים.הוא ילמד אותם לשחק הגנה טובה ומשמעת. החיסרון היחידי שאני רואה איתו זה שהוא יעדיף את רוביו על פני דאן כי בכל זאת יש לו מוניטין של שונא רוקיס שהוא צריך לתחזק.

  20. מינסוטה מזכירים לי את אוקלהומה בתחילת דרכם. שלד מעולה שנבנה דרך הדראפט ואחרי שנה שנתיים של התאקלמות יתחילו להניע בכל הכוח. אני חושב שתיבודו הוא בדיוק המאמן שהם צריכים, יחדיר בהם משמעת הגנתית וגם אם יש לו נטייה לשחוק את השחקנים המרכזיים במהלך העונה אני חושב שזה טוב בשבילם כי הם מאוד צעירים ולא אמורה להיות בשבילם בעיה לשחק גם 38-40 דקות כל ערב. אני מצפה לקפיצה הגדולה שלהם העונה ולהגעה לפלייאוף.

  21. מיני ברשימת הקבוצות המעניינות שאני מסמן לליג פאס.

    במזרח יש המון, שוב זה יהיה הקונפרנס הסוער: שיקגו, הניקס, אורלנדו, אינדיאנה כמובן, דטרויט שתעשה קפיצה, אולי מילווקי, אטלנטה עם הווארד, ובוסטון עם הורפורד (בינתיים).

    במערב אלה יוטה, בעיני פלייאוף ודאי, אפילו פוטנציאל לסיבוב שני. מינסוטה, מאמין שייכנסו ל-8. את פורטלנד החדשה כיף לראות והיא מסומנת בגדול. ולמרבה הצער, כמו כולם אשב לראות בהתחלה את גולדן סטייט ודוראנט, לפחות עד שישעמם.

  22. הקבוצה עם הפוטונציאל הכח גבוה בליגה וזה נובע בעיקר בזכות טאונס שנראה כמו העתיד של הליגה. לא ראיתי הרבה עונות ראשונות כאלו..
    יש לי טיפה עם וויגנס – קליעה גרועה מהשלוש ועדיין לא הראה סוג של מנהיגות לדעתי או יכולת מסויימת שתעשה אותו כוכב אמיתי. לדעתי הוא טיפה מנצל את זה שהם קבוצה לא משהו להיראות טוב אבל רוב הסיכוים שאני טעה זאת רק הרגשתי כעת.
    לגבי כריס דאן – הבחור שהכי הרשים אותי בליגת הקיץ – הוא נראה מוכן ולדעתי תהיה בעיה עם רוביו בגלל שדאן הוא כבר ״מבוגר״ והוא צריך מיד להיכנס לקצב של האן בי אי.

    1. לי אנתוני דיוויס וטאונס מזכירים את גארנט ודאנקן בהתאמה.
      הראשון שחקן מעולה שנכנס קודם לליגה והיה מצוין בכל השנים ובגלל בנייה גרועה הוא לא מצליח להגיע להישגים.
      והשני הוא שחקן מדהים שהראה את זה מיידית וביחד עם הקבוצה שלו יוכל להגיע רחוק אם רק יישאר שם

  23. הקבוצה המסקרנת בליגה. טאונס בדרך להיות הסנטר הטוב בליגה, וויגינס יהיה מס׳ 2 מעולה לידו. לדעתי רוביו יעבור בטרייד, גם בגלל שהוא לא מספיק טוב אבל בעיקר כי קריס דאן יותר מדי טוב, הוא סופרסטאר.

  24. אחרי הטרייד של קווין לאב תמורת וויגינס אמרתי: "איזה סיפור זה יהיה אם מינסוטה תנצח בגמר את קליבלנד" הסוף ידוע – מינסוטה סיימו אחרונה בליגה.
    הם לקחו בדראפט את קרל אנתוני טאונס, בסוף השנה בחירת הדראפט שלהם עוברת לסלטיקס, מוגנת טופ 7 או 10 אני לא בדיוק זוכר.
    הסוף ידוע, גם בתוספת טאונס הם היו אחת הקבוצות בליגה, בחירת הסיבוב הראשון שלהם נשארה אצלם.
    יעלה ויבוא: כריס דן! התחזית שלי… בין עשר הקבוצות הגרועות בליגה.

    1. אוקלהומה (או יותר נכון סיאטל) אחרי העונה הראשונה עם דוראנט: 20 ניצחונות.
      בעונה השנייה עם ההצטרפות של ווסטברוק: 23 ניצחונות.
      בעונה השלישית עם ההצטרפות של הארדן ואיבאקה: 50 ניצחונות ללא שום שינוי משמעותי מלבד ההגעה שלהם.
      אז 50 ניצחונות אני לא מאמין שיהיו פה, אבל אין סיכוי שכל הכישרון שם ימשיך להפסיד בסיטונאות, הוא עומד להתפוצץ.

    2. וואי אחי, אם זה לא מגיע עם תרופות לפיגור שכלי, תנסה להשיג תו נכה בחיי.

      באמת ציפית שהקבוצה שהייתה עם וויגינס תנצח יותר במערב??
      וזה חוזר חלילה, באמת ציפית שעם טאונס וויגינס ולבין עם נסיון של שנה זה יוביל לקבוצה מנצחת??

      ענה לך יפה בסך הכל,
      תלמד ממקרה אוק'.

      אגב, גם העונה הם לא צריכים לנצח הרבה יותר, עוד שנתיים?? יכולים לעשות לפחות חצי גמר מערב אם לא יותר.

  25. הקבוצה הצעירה הכי כשורנית בליגה ללא ספק , אבל צריך לעשות שם סדר ודחוף , יותר מדי שחקנים שצריכים תכדור ,חוץ מטואנס ודאן ואולי אפילו ויגנס הייתי משנה הכול , יש המון נכסים לבניה נכונה , היו צריכים ללכת בדרפט על הילד , שלחו את לווין תמורת נואל

  26. לא הבנתי איך אתה מכפיש את שמו של בעלים שהקבוצה שלו לקחה אליפות מאוד מאוד מרשימה מול הפאקינג מיאמי של לברון ווייד ובוש כשכולם היו בשיא, ובאותה שורה להאדיר את שמו של בעלים שהקבוצה שלו עשתה בערך כלום מאז שנוסדה והעביר את גארנט תמורת צ'יפס בטטה לבוסטון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט