מה שקורה בווגאס \ שימו לב לשון דאוסון! עידן עופר

***********************

הערה של מנחם לס: ג'ייסון קיד אמר בערב שבינתיים שון דאוסון הוא 'השחקן המעניין ביותר' בלאס ווגאס

********************

 

אי אפשר להתחיל בלי כמה מילים על טימי.

האמת, בהתחלה היה לי קשה לקבל אותו, אולי זו הייתה הטכניקה המונוטונית בעונשין, אולי השקט והחוסר רגש הנראים לעין. אבל ברגע שלמדתי להכיר אותו, למדתי לאהוב ולהעריך את כל הדברים האלה. הערכתי אותו יותר כל פעם שהרים אגרוף באוויר, כי כמעט ולא היה עושה את זה, התאהבתי במנהיגות השקטה שלו שהביאה 5 אליפויות, ובעיקר הערכתי את הדרך, שהוכיחה שאפשר גם אחרת.

******

עכשיו, כשהכל טיפה נרגע ואני ופופ מנסים להתאושש מהפרישה של טימי, אפשר להתחיל לדבר על ווגאס.

הליגות קיץ מתחילות לפני ווגאס, באורלנדו ויוטה. אבל מאיזושהי סיבה מה שקורה בווגאס פשוט יותר טוב אז על זה נדבר היום. הליגת קיץ של השנה מסקרנת במיוחד, הן בשל הנציג שלנו, שון דאוסון והן בשל מספר רוקיס מעניינים מאוד וכמה שחקני שנה שנייה שאולי השנה יממשו את הפוטנציאל שלהם.

נתחיל מהצד שלנו, שון דאוסן. האמת, לא ברור איך הסיפור הזה יתפתח. דאוסון התחיל לא טוב את הקיץ, במשחק הראשון נגד יוטה הוא קלע 6 נקודות באחוזים לא טובים מהשדה ומהעונשין (2 – 6 בהתאמה). במשחק השני דאוסון בכלל לא שיחק ובמשחק השלישי שון היה לא רע עם 9 נקודות ב – 16 דקות באחוזים טובים מהשדה, תוך כדי שהוא מראה בעיקר את היכולת שלו במשחק המעבר ולהגיע לטבעת (פי הטבעת כמו שמנחם אוהב).

הסיטאוציה של שון היא טובה אך בעייתית. הסגל של וושינגטון בליגת הקיץ מורכב בעיקר משחקנים לא מוכרים וקלי אוברה אחד שכולכם הולכים להכיר בשנה הקרובה. שון משחק לרוב בדקות שאוברה על הספסל וכשהשחקן ששחקני הוויזארדס אמרו עליו בסיום העונה שהוא היה צריך לשחק יותר אתה בבעיה.

בעיה נוספת של שון היא הקליעה. דאוסון אמר שהמשחק שלו הרבה יותר מתאים לכדורסל האמריקאי מאשר לאירופאי. יש פה על מה להתווכח. דאוסון צריך לזכור שהרמה בליגה בווגאס לא מתקרבת למה שקורה במציאות, ואם הוא חושב שבגלל שלא עצרו לו את החדירות אז זה ילך באותה קלות בליגה של הגדולים, הוא בבעיה. ה – NBA כיום היא ליגה של קלעים, מה ששון לא. שון הוא שחקן של משחק מעבר, תנועה ללא כדור וחדירות לסל, שזו נקודת פתיחה טובה.

70 מיליון דולר. זה הסכום שקנת' בייזמור קיבל בקיץ האחרון ל – 4 שנים הקרובות, וזה מי ששון צריך להסתכל עליו. בייזמור ושון מאוד מזכירים אחד את השני בנתונים ובמשחק שלהם. בייזמור הגיע לליגה כשומר טוב ושחקן שיודע לנוע ללא כדור. דאוסון אמנם לא שומר גדול אבל הוא לא נופל מבייזמור ואפילו טוב ממנו בכמה פרמטרים כשהוא הגיע לליגה.

בעיניי וושינגטון היא קבוצה לא רעה בשביל שון, הם החתימו הקיץ את סאטורנסקי הצ'כי וקיבלו את טריי ברק בטרייד מיוטה אבל זה לא שחקנים ששון פחות טוב מהם. במידה והוא לא יקבל הזמנה למחנה אימונים או חוזה לקבוצה אני מאמין שיהיו עוד כמה קבוצות שיציעו לו חוזה למחנה אימונים, דאלאס וברוקלין יכולות להיות אופציות מעניינות בשבילו.

******

וואו. זו הייתה התגובה שלי שראיתי את בן סימונס משחק. ובעיקר מוסר. אז נכון, הוא קולע רק 10 נקודות בממוצע עד עכשיו אבל הוא מוריד 7.2 ריבאונדים ומפנק ב – 5.2 אסיסטים למשחק. לא ברור מה הוא, 4 או 3, אבל מה שבטוח שהוא אחד המוסרים הטובים שהגיעו לליגה בשנים האחרונות.

סימונס הוא בדיוק השחקן שיכול להתחיל ולשנות את העתיד של פילדלפיה. שלא תבינו לא נכון, יש הרבה על מה לעבוד, בעיקר על הקליעה והביטחון בה. האוסטרלי לא זרק ולו פעם אחת משלוש בכל חמשת המשחקים בהם שותף והוא יהיה חייב לשפר את האלמנט הזה במשחק שלו.

ביי ריקי רוביו, שלום קריס דאן. דאן הוא סופרסטאר. 24, 7 ו – 3 זה הממוצעים שלו עד עכשיו בסאמר ליג. מה שמרתק לגביו זה לא ההממוצעים, זו הבגרות שלו, הדרך בה הוא משחק. דאן, שמבוגר באופן יחסי לרוב הרוקיס (בן 22) הולך לשחק בהתחלה מאחורי רוביו אבל עם איך שהוא נראה עכשיו ואיך שרוביו קולע שלשות מאז שהוא בליגה, דאן ישתלט מהר מאוד על עמדת הפוינט גארד הפותח. איזו קבוצה מינסוטה הולכת להיות!

שלום דיאנג'לו ותודה לניק יאנג. שנה לא פשוטה עברה על הבחירה מס' 2 של שנה שעברה, אבל שנה שבעיניי שינתה לו את הקריירה. הדבר הכי טוב שקרה לראסל זה ביירון סקוט. ראסל חשב שיגיע ללייקרס ויקבל ישר את המפתחות. סקוט דאג לשמור עליו תחת אש נמוכה ונתן לו בהדרגה את המפתחות, מה שהתברר כצעד נכון בהתחשב בעובדה שאת הסנאפצ'ט הוא התקשה לתפעל.

ה – 5'6 הזה מאוהיו סטייט מעמיד ממוצעים של 22.7 נקודות, 6.7 ריבאונדים, 4 אסיסטים למשחק ושלשת ניצחון גדולה שלוותה בצעקות שיש לו קרח בוורידים (גם לניק יאנג, אחרת הכל היה נגמר אחרת).

בואו נעצור שנייה על הלייקרס, כבר כמה שנים שהמועדון פשוט לא טוב ואף אחד לא רוצה לבוא לשם, אבל נראה כאילו משהו טוב מתבשל שם. אינגרם הראה (בעיקר במשחק הראשון) כמה פוטנציאל יש לו, קו אחורי של ראסל וקלארקסון יהיה יותר טוב ממה שאנשים מצפים, לארי נאנס בדרך להיות רול פלייר אדיר, ואולי גם מוזגוב יראה כמו בתקופה שבלאט אימן אותו. בסוף הזן מאסטר עוד ינטוש את הספינה של כרמלו למענם.

 

ראסל וקלארקסון. יחזירו את הלייקרס לימים היפים?

 

אחרון חביב לפוסט הזה יהיה הענק האוסטרלי \ סודני \ קנדי שאפילו הוא לא יודע בן כמה הוא, ת'ון מייקר. גם אחרי מספר משחקים מעולים, עדיין עולות תהיות לגביו, בעיקר בגלל שהוא יכול להתברר כקווין גארנט הבא או אנדריאה ברניאני הסנגלי. נכון לעכשיו הוא נראה יותר כמו גארנט עם משחקים מעולים ובעיקר משחק אחד של 17 ו – 17. מי שמעוניין לקרוא עליו בהרחבה מוזמן לקרוא את המאמר של מנחם עליו!

 

 

לפוסט הזה יש 45 תגובות

  1. לשון דוסון יש קליעה משלוש (ע"ע ראשל"צ מול הפועל על האליפות. דוסון 5 מ-7 לשלוש) הבעיה היא שהוא קולע רק בחלק מהימים.

    1. דוסון עם קליעה איטית מהשלוש. בארץ זה מספיק ב-NBA יהיה חייב לשחרר את הכדור מהר יותר ותוך כדי ג'אמפ (שגם זה אין לו ממש בינתיים).

  2. הלוואי והתחזית שלך לגבי הלייקרס תתממש.לגבי דאוסן אז ההרגשה שלי תמיד הייתה שבשביל אירופה הוא יהיה סופרסטאר כי יש לו אתלטיות מאוד גבוהה אבל לNBA זה לא יספיק כי יש מאות כמוהו והוא חייב משהו מעבר.רק לגבי הקליעה זה לא הייתי מודאג,כספי שהגיע לNBA לעולם לא נחשב לקלעי שלוש מעולה ובעבודה קשה הוא הוכיח שהוא קלעי אמין במיוחד.

    1. להפך גוטה…בגלל האתלטיות הוא לא בחיסרון ב-NBA כמו אירופאים שמגיעים…והאתלטיות שלו היא מעל הממוצע גם ב-NBA אבל יש לו הרבה יותר מזה לדעתי והוא ישתלב שם יפה מאוד.

  3. קשה ללמוד הרבה על שחקנים במשחקי ליגת הקיץ.
    אני בדרך כלל מחפש את ה-intangibles של השחקנים שמעניינים אותי.
    כוכבים יש קצת, ואף אחד מהם לא באמת "מתגלה" בליגת הקיץ.
    אבל בשביל להיות שחקן רוטציה ב-NBA, לפעמים מספיק להיות טוב מאוד בדבר אחד או 2, ויש לך קריירה ארוכת שנים.

    סימונס הרשים אותי בראיית משחק שבדרך כלל לא רואים בקרב שחקנים בגילו.
    גם החדות של המסירה שלו מרשימה מאוד.

    טיילר יוליס מהסאנס הרשים אותי בשלוב של הנעת כדור סבלנית (כל הזמן חיפש להכניס כדורים לגבוהים) ומיעוט איבודי כדור (2 איבודים ב-3 משחקים לרכז בליגת הקיץ)
    הוא גם הרשים ביכולת לחטוף את הכדור בנק' הנמוכה ביותר שלו בזמן הכדרור של היריב (ככה לא מבצעים עבירות. הוא סיים 3 משחקים עם 14 חטיפות, ו-2 עבירות בלבד), וביכולת לעבור את החסימות בפיק אנד רול (יכולת קריטית לשחקן נמוך. מונע מהיריבה לחפש מיס מאצ' בפיק אנד רול)

  4. באמת נראה שסימונס יודע לנהל משחק , אבל נראה שהוא קצת התאהב יותר מידי במסירה, במיוחד באלה היותר וירטואזיות. לפעמים הוא פשוט צריך ללכת עד הסוף ולקלוע ולא ברור אם יש לו את זה.
    מה גם שהוא מאבד לא מעט והרבה מהמסירות שהוא נותן עכשיו לא יעבדו בליגה, ששם הגארדים ידעו לשים יד ולצאת למתפרצת בצד השני.
    אני עדיין לא רואה על מה ההייפ הגדול.

  5. תודה, אני בדרך כלל מאוד אוהב לצפות בסאמר ליג של ווגאס, השנה לצערי לא יצא לי.
    עוד מישהו ששווה להזכיר הוא באדי הילד שלמרות שמאוד אהבתי מה שראיתי ממנו בקולג' (וראיתי מעט מדי כדי לשפוט באמת) הדיבור הוא שהוא נראה מעט איטי מדי בשחרור הזריקה ובהובלת הכדור. אלו דברים די קריטיים לקלע שבהחלט ניתן לראות כסימן לדאגה. האחרון שראיתי אצלו כזו איטיות וידעתי שלא יוכל ממש להשתלב בליגה למרות קריירת קולג' מעולה הוא שבאז נפייר. בטוח שאין מה להשוות בין שניהם אבל אלו למשל דברים שאפשר להסיק כבר בסאמר ליג על התפקוד בליגה של הגדולים.

  6. Ivs, לא אמרתי שדאוסון לא יכול לקלוע מבחוץ, הקליעה שלו מאוד לא יציבה. זה שהוא סיים עם 5-7 לשלוש נגד ירושלים לא אומר שהוא עושה את זה כל משחק, הוא גם לא צריך לעשות את זה כל משחק, אבל הוא צריך להיות מסוגל לקלוע 2-3 שלשות למשחק באחוזים טובים.

    יניב, נכון שיש הרבה כמוהו, וזו בדיוק הסיבה שהוא יכול להגיע לליגה, בסיטואציה הנכונה. אני מסכים איתך לגבי הקליעה, זה משהו שאפשר ושהוא יעבוד עליו. לא כל השחקנים שמזכירים את דאוסון הצליחו אבל יש גם כאלה שכן כמו בייזמור, תמיד יש צורך השחקנים האלה. אסור לשכוח שלדאוסון יש יתרון ענק בזה שהוא משחק הרבה דקות כבר 3-4 שנים.
    עידו, לא. סימונס של פילי.
    אפלטון, לגבי באדי הילד אני מסכים, גם אני קראתי את הביקורות. כרגע הליגת קיץ שלו סבירה, האחוזים נוראיים, מה שמצופה משחקן שנה ראשונה אבל החלטתי להשאיר אותו בחוץ הפעם. אני חושב שהוא הרבה יותר מתאים לליגה מנאפייר, במיוחד בעמדה שהוא משחק, אם הוא ידע לשמור טוב ולקלוע את שהוא פנוי, אנטוני דיוויס כבר ידאג לכל השאר.

  7. כתבה יפה. ממש נהנתי לקרוא!

    אני חושב שהבעיה של שון היא לא הקליעה כמו היציבות שלו.
    בגמר הקליעה שלו היא אחד מהדברים שהביאו לראשון את האליפות בסופו של דבר. אני חושב שהוא צריך עוד שנה בליגה הישראלית בשביל להתבשל ולשפר את הנתונים. מצד שני אין מקום יותר טוב מnba לעשות את זה.
    נקווה שהוא יזומן למחנות. ואם לא נקווה שהוא יבוא לירושלים!

  8. אהבתי שהפסקה שאחרי זו על בן סימונס מתחילה במילים ״ביי ריקי רוביו״. כרגע נראה לי שסימונס הוא רוביו גבוה עם ראיית משחק ומסירות ברמה דומה, שחולם בלילה על קליעה כמו של הספרדי. תמיד הייתי, ואני עדיין, בעד ריקי. משום מה אני פחות עם סימונס. אבל זה בעיקר תלוי בו, וכמה הוא יצליח לפתח קליעה נורמלית שהוא בטוח בה וכמה הוא יוכל לשחק ולהשפיע ללא הכדור ביד.

  9. אני לא בטוח שאפשר להשוות ביניהם, בעיקר בשל הנתונה הפיזיים והעמדות. בן סימונס צריך קליעה מבחוץ , זה הרבה עניין של ביטחון. העובדה שרוביו לא קולע מבחוץ הרבה יותר מגבילה את המשחק שלו ושל הקבוצה שלו מאשר בן סימונס. סימונס יוצר מיס מאץ׳, רוביו לא.

    1. סימונס כרגע לא מסוגל לנצל שום מיס מאץ' אפשרי (ועל מי, בעצם? שחקנים בליגה הרבה יותר מוכנים לשכמותו היום). אפשר להשאיר אותו לבד עד הצבע, לסגור את אופציות המסירה ולבטל אותו לחלוטין.
      איך הקליעה הגרועה (אך עדיין בכמה רמות גבוהה משל סימונס) מגבילה את רוביו יותר? שניהם יכולים רק למסור. בהגנה סימונס יכול לקחת ריבאונדים (כי גובה), אבל רוביו חוטף בחסד.

  10. סימונס מהווה מיס מאץ׳ מהסיבה הפשוטה שהוא מרכז את המשחק מעמדה מספר ארבע, אם יסגרו לו את נתיבי המסירה והוא יראה שהוא מוגבל זה כבר משהו אחר, אבל עד שזה לא יקרה לא נדע. אני פשוט לא חושב שיש מקום להשוואה בין השניים, הפיזיות של סימונס וראיית המשחק שלו ביחד עם קליעה בינונית מחצי מרחק שמה אותו כבר עכשיו ברמה מעל רוביו. אבל שוב פעם, ההשוואה לא הוגנת.
    אני לא באתי להשוות ביניהם, באתי להגיד שקריס דאן הרבה יותר טוב ממנו. רוביו רכז טוב, שיתאים לקבוצה אחרת (נ״א, הבאקס), אבל דאן פשוט יותר טוב.

    1. אז אתה אומר שיהיה לו מיסמאץ' מול דריימונד גרין, אנתוני דייוויס, אל הורפורד, פורזינגיס, אלדרידג', פול ג'ורג' ושאר שחקנים שרגילים (או במקרה של הורפורד ודייוויס, למדו) לצאת החוצה, לנהל גם הם את המשחק ולשמור על כאלו שמנהלים? יש הרבה יותר "Playmaking Four" היום בליגה מפעם.
      היתרון היחיד שאני רואה אצל סימונס על רוביו הוא הפיזיות (גובה). וזה לא מספיק בעיניי (ולרוביו יש יותר יתרונות על סימונס).

  11. כל כך מוקדם לדעת, בטוח בכל הנוגע לקליעה.
    שחקן א': (ממוצעים למשחק בעונת הרוקי, גיל 21)
    11.7 נק', 5.4 רב', 7.7 אס', 1.9 חט', 38.5% מהשדה, 27% מ-3, 69% מהעונשין, 34 דקות.
    שחקן ב': (ממוצעים למשחק בעונת הרוקי, גיל 21)
    10.6 נק', 4.2 רב', 8.2 אס', 2.2 חט', 35.7% מהשדה, 34% מ-3, 80% מהעונשין, 34 דקות.
    נתוני פתיחה דומים להפליא.
    שחקן א' זה ג'ייסון קיד. שחקן ב' זה ריקי רוביו.
    קיד שיפר את האחוזים שלו ב: (ממוצע קריירה)
    1.5% באחוזים מהשדה, 8% באחוזים ל-3, 4% TS, ו-8.5% מהעונשין.
    וזה כולל את העונות הפחות טובות בסיום הקריירה.
    בשיאו קיד שיפר את אחוזי ה-3 ב-15%, את האחוזים מהשדה ב-6%, ואת האחוזים מהעונשין ב-15%
    רוביו קולע פחות טוב מהשלוש, שיפר את ה-TS ,את אחוזי השדה, ואת האחוזים מהעונשין בפחות מאחוז.

    1. בדיוק.
      זה ההבדל (טוב, אחד מהם) בין קיד לרוביו, וזה מה שאני חושב שסימונס צריך להבין.
      ללא התפתחות רצינית של המשחק שלו, הוא אבוד בעיניי. ועכשיו הכדור בידיים שלו (ועדיין לא ברור לי איך הוא משפיע על המשחק ללא הכדור).

    2. לא מבין את ההבדל יותר מדי. קיד שיפר אחוזים מ- 3 אבל העונות היחידות הטובות שלו משלוש (38% ומעלה) באו בגיל 34-36 וזה לא שלפני כן הוא היה יציב, עונה למעלה עונה למטה.
      קיד שיפר עונשין אבל התחיל הרבה יותר נמוך מרוביו.

      יש הבדלים בין קיד לרוביו אבל לא בטוח שאחוזי קליעה זה הבדל משמעותי.נכון לגיל 25 רוביו קולע 4% פחות מהשלוש ו- 10% יותר מהעונשין.
      מה שיכול להוסיף זה שהיום הקליעה ל-3 יותר משמעותית ופוגעת ברוביו יותר ממה שפגעה בקיד.
      בשלב הזה של הקריירה קיד הביא קבוצה לפלייאוף אבל לא עבר סיבוב ראשון.
      ומשהו שלא זכרתי אבל אני מניח שגיא זוכר: מי היו שלושת הרכזים בסגל של פיניקס ב- 1997/8 (במה שהיה ככל הנראה ה- depth chart הכי טוב בהיסטוריה של עמדת רכז אי פעם)?

  12. פוסט מעולה שבא בדיוק בזמן. מה שקיד אמר על דאוסון מצויין ויכול להשיג לו הזמנה למחנה אימונים כלשהו, כי זה מכי הוא יוצר את הרושם שהבאקס רוצים להביא אותו.

    יהיה מעניין לראות איך יסתדר מול טאורן פרינס ואטלנטה הערב.

  13. אני מבין ומקבל את ההשוואה של קיד, אז יש 2 אופציות: או שרוביו בקבוצה הלא נכונה, או שהוא פשוט לא משפיע על המשחק כמו שקיד השפיע. סטטיסטיקה זה הרבה אין ספק, אבל זה לא הכל. בימיו הגדולים קיד היה יכול להשתלט על המשחק, לרוביו אין את זה. אני מבין את ההשוואה אבל רוביו לא באותה רמה כרגע, אל אף הסטטיסטיקה.
    ויכול להיות שלסימונס לא יהיה מיס מאץ', אבל גם יכול להיות שכן. צריך לתת לו שנה שנתיים ולראות אם הוא מתמודד איתם. עוד סיבה שההשוואה ביניהם לא רלוונטית, רוביו כבר בשנה החמישית בליגה. אתה רוצה להשוות את סימונס, תשווה אותו לניהול משחק של לברון, לניהול משחק מהפוסט של בלייק גריפין.

    1. אני זוכר מצוין את קיד – הן בעונת הרוקי של במדי דאלאס, והן בעונת הפריצה שלו במדי הסאנס.

      סימונס הוא חייה אחרת. אין ספק שהוא מנהל את המשחק כמו פוינט פורווד, ולא כמו רכז.
      רק שחשוב לזכור –
      לפוינט פורוורד זריקה סבירה חשובה יותר מלרכז!

      ולכן הבאתי את הדוגמה של קיד – שינוי בקליעה הוא אפשרי. וכשהוא מתרחש אצל שחקן עם כל כך הרבה כישרון, אז לפעמים אנחנו חוזים ב-HOF צומח למול עייננו.

    2. ואני חשבתי שהשוואה לרוביו (הצעיר, זה שרק נכנס לליגה) היא חיובית.
      בלייק גריפין יכול להיות מתאים, ולו רק מפני שגם הוא הגיע לליגה עם יכולת אחת מעולה (דאנקים) ומינף אותה להשתפרות בתחומים אחרים ושונים (קליעה, ניהול משחק).

    3. השינוי אפשרי, אבל גם חשוב לזכור שאי אפשר ללמוד מהעונות רוקי יותר מדי לקראת העתיד. תראו את השורות האלו:

      שחקן א': 20.1 נק' במשחק (45.8% מהשדה), 5.8 אס', 5.3 ריב', 1.5 חט' ב-37 דקות למשחק.

      שחקן ב': 20.9 נק' במשחק (41.7% מהשדה), 5.9 אס', 5.5 ריב', 1.6 חט' ב-39.5 דקות למשחק.

      שחקן א' זה טירייק אוואנס הרוקי. שחקן ב' זה לברון ג'יימס הרוקי.

      הנקודה היא שאפשר להשתפר, אבל גם אפשר לרדת מעונת הרוקי.

  14. אוקיי, מקבל את זה. אבל בכל זאת, בעיניי אין מקום להשוות בין סימונס לרוביו, תשוו אותו לפוינט פורוורדים כמו מיד שציינתי קודם, שאפשר להוסיף עוד כמה שמות לרשימה כמו דריימונד גרין. או שאפשר לא להשוות ולתת לבן סימונס להיות בן סימונס.

  15. תודה רבה רועי! מקווה מאוד שדאוסון יקבל חוזה, תמיד מחפשים שחקנים כמוהו, זה הכל עניין של סיטואציה.

  16. ובקשר לדוסון – אני מסכים איתך ברוב (אם לא כל הנקודות). אבל נראה ששון מאוד בטוח בעצמו, יודע מה הוא רוצה ואיך להשיג את זה. למשל על ידי הסירוב שלו להיבחר בדראפט.
    ואני תמיד שוכח לכתוב דברים כאלו, אז סליחה – פוסט מעולה.

  17. סימונס, כשרון פנומנלי בלי ספק, חייב למחוק מהראש את ההשוואות ללברון ג'יימס, שכבר באות לידי ביטוי בכל מיני מסירות פלאשיות כאלה, א-לה ג'יימס. ולא עוזרת העובדה שהוא חתום אם אינני טועה אצל אותו סוכן, ולברון עצמו תרם להייפ. לא דרך טובה להתחיל.

  18. בכל מקרה פילי עם סימונס, אמביד, נואל, סאריץ' (?), אוקפור (??), קורקמאז (???), סרחיו רודריגז, לוואוו או איך שלא קוראים לו, והיתר – ממש מעוררת תיאבון לצפיה.

  19. סומסום, יש בעיה אחת עם 3/4 מהשחקנים שהזכרת כרגע, כולם שחקני פנים. אלא אם סימונס ישחק כ-3, פילדלפיה תהיה חייבת לשלוח מישהו מאוקאפור/נואל/אמביד (שעליו אף אחת לא תהמר) כל מנת ליצור איזון. בסופו של יום, סימונס אמור להיות ה-4 הפותח כשאוקאפור או נואל ב-5 וא ביד וסאריץ׳ עולים מהספסל. יש להם הרבה חלקים מעניינים, אבל הרבה דברים יצטרכו לקרות בשביל שהם יתחילו להיות תחרותיים.

    1. אתה כמובן צודק, וברור שלפחות אחד מבין נואל / אוקאפור יילך (אני הייתי מחזיק את נואל בכל מחיר, אוקאפור פשוט עצלן לעשות הגנה). עדיין, הקבוצה שהוציאה את עצמה מהליגה בשנים האחרונות, סופסוף עם רוסטר מלא חלקים מסקרנים, שלך תדע איך ישתלבו. וגם הגיע הזמן, לפילי יש קהל ענק, עיר של ספורט.

      1. מעניין מה קולאנג'לו חושב עכשיו, במידה ואמביד בריא, לא בטוח שלהעביר את אוקאפור ולא את נואל זו ההחלטה החכמה. אבל זה סיכון, כמו מה שפילי עשו בשנים האחרונות. אני מאמין ומקווה שאוקאפור יעבוד בסוף, למרות שרוב הקבוצות, ובצדק רוצות את נואל.

  20. אולי..האורך של הגריקפריק הוא משהו שאין לאף אחד, היכולת שלו להגיע לטבעת בכמות מינימלית של צעדים היא פשוט אדירה. במידה וסימונס יפתח קליעה, אין לדעת מה הוא יהיה. מקווה בשבילו שיראו אותו כבן סימונס ולא כאף אחד אחר.

  21. אני א מבין למה משנה לשון שסטוראנסקי (האדיר) וברק (הבינוני) הגיעו, שון הרי לא עומד להתחרות איתם על דקות אלא לשחק לצידם כי הוא שוטינג-סמול והם פוינט.

  22. כי שניהם יכולים לשחק בשתי עמדות הגארד, ובתור שחקנים טיפה יותר מוכחים ורזומה שהוא כביכול יותר טוב אני מאמין שהם יתחילו לפניו בהיררכיה. סטורנסקי הוא גארד גבוה וברק קולע מבחוץ טוב ככה שאני מאמין שינסו לשלב אותם ביחד לפני שיזרקו את שון למים. והאמת, ככה הליגה עובדת, טם מביאים אותך בטרייד או במיוחד מאירופה אתה תקבל את ההזדמנות לפני השחקן שמגיע מליגת הקיץ.

    1. אני מבין את הטענה שלך אבל היא לא משנה הרבה. ברק יכול לשחק רק פוינט בגלל הגובה ולכן אם הוא ימשיך לשחק כמו שהוא שיחק ביוטה רוב הסיכויים שסטוראנסקי ישתלט על הפוינט ולשון יהיו הזדמנויות כשוטינג לצידו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט