אירועי דיומא – 11.07.2016/מתן גילור

כדורגל

אליפות אירופה עד גיל 19

הזדמנות לחולדות שבינינו לגלות את דור העתיד של הכדורגל האירופאי.

הטורניר ישוחק במתכונת של 2 בתים, כשבכל בית 4 נבחרות. 2 הראשונות עולות לשלב חצי הגמר בהצלבה (הראשונה בבית A נגד השניה בבית B ולהפך).

היום ישוחק בית A.

גרמניה-איטליה (13:00, יורוספורט).

פורטוגל-אוסטריה (20:00, אין שידור).

 

כדורסל

ליגת הקיץ של ה-NBA

ממפיס דובים-מילווקי איילים (23:00, אין שידור).

אטלנטה נצים-ברוקלין רשתות (23:30, ערוץ הספורט).

כוכבי ליגת הפיתוח-יוסטון טילים (01:00, אין שידור).

דאלאס יוצאי דופן-טורונטו דינוזאורים (01:30, ערוץ הספורט).

דנבר מטילי זהב-מיאמי חום (03:00, אין שידור).

מינסוטה זאבים-קליבלנד פרשים (03:30, ערוץ הספורט).

ניו אורלינס שקנאים-סקרמנטו מלכים (05:00, אין שידור).

לוס אנג'לס אגמים-גולדן סטייט לוחמים (05:30, ספורט 5 לייב).

 

טניס

טורניר המבורג

טורניר מסבב המאסטרס 500 , בו הזוכה יקבל 500 נקודות לדירוג.

היום ישוחק הסיבוב הראשון, שהוא שלב 1/16 הגמר.

שידורים בערוץ ספורט 5 לייב (58) החל משעה 14:00.

להלן המשחקים המרכזיים (של ארבעת המדורגים הבכירים):

פיליפ קולשרייבר-קרלוס ברלוק.

אלכסנדר זוורב-איניגו סרוואנטס.

פלוריאן מאייר-פאבלו קואטס.

בנואי פייר-דניאל גימנו טרבר.

 

אופניים/דוד "פאקו" סעדה

טור דה פראנס

קטע 9 של אתמול בספרד ואנדורה אכן היה אכזרי כפי שציפינו. אם לא היה די בתוואי הקטע שכלל חמש פסגות כבר מתחילתו ועד סופו, הקילומטרים האחרונים של הקטע קידמו את הרוכבים במטח של ברד. כמו לא מעט קטעים בטור, גם קטע זה היה בשליטת קבוצת הבריחה שהייתה גדולה ואיכותית, וכללה רוכבים כמו פינו, מייקה, נאבארו, קאנצ'לארה, קושטה וסאגאן. בקטע ניצח המטפס ההולנדי טום דומולן, שברח לקבוצה בעלייה להר הארקאליס באנדורה. את הפודיום השלימו רוי קושטה וראפאל מייקה. קבוצת הבריחה התאפיינה במאבקים על חולצת מלך ההרים, כאשר היום תיבו פינו הצליח להשתלט עליה, וצמודים מאחוריו מייקה ודומולן. גם אלוף העולם פטר סאגאן הראה שוב את הורסטיליות שלו כרוכב, כאשר הצליח לעבור שתי פסגות קשות בקבוצת הבריחה כדי להגיע ראשון לספרינט הביניים. זאת, כדי לצמצם את הפער מקבנדיש האוחז בחולצה הירוקה.

בגזרת הפיבוריטים, קיבלנו גם היום צמצום של מספר המועמדים הריאלים לניצחון. אם כי בהיקף פחות מהצפוי בקטע. סיום הקטע, שעד אליו הובל הפלוטון כרגיל ע"י קבוצת סקיי, אופיין בנסיונות התקפה מרובים של רוכבי הצמרת. התקפות אלה גבו מחיר ממספר רוכבים כמו פביו ארו, טי ג'יי ואן גרדרן, רומן קרויזיגר וחואקין רודריגז, שאיבדו בין חצי דקה לדקה. בסופו של דבר היחידים שהצליחו להגיע ביחד מבין החבורה היו פרום, קינטאנה, פורט, דן מרטין והאוחז בחולצה הלבנה אדם ייטס. ייטס, שהגיע בראש החבורה, נראה מרשים מאד בינתיים, ובינתיים מהווה את ההפתעה הנעימה של הטור. לפיכך כריס פרום ממשיך להחזיק בחולצה הצהובה, כשבפער קטן מאחוריו נמצאים ייטס, מרטין וקינטאנה.

אבל הסיפור הגדול של היום הגיע מאלברטו קונטדור. הספרדי נאלץ לפרוש בשלב מוקדם של הקטע, לאחר שסבל מחום גבוה. יום זה משלים טור מסוייט מבחינתו של אלוף העבר, שגם נפגע בשתי התרסקויות בקטעים הראשונים של הטור. לא נותר אלא לאחל לו יותר מזל בפעמים הבאות. הפעם הבאה תהיה כנראה בוואלטה, כך לפי אולג טינקוב, הספונסר הראשי של הקבוצה. בנוסף פרשו מהטור עוד שלושה רוכבים, ביניהם מארק רנשו, אחד הדומסטיקים העיקריים של מארק קבנדיש.

היום יום המנוחה הראשון של הטור. הטור יחזור לקטע 10 ביום שלישי.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. דומולאן הוא לא מטפס קלאסי. יותר מומחה נג"ש שפיתח יכולת טיפוס. לאט לאט הוא מתפתח לאולארואנדר לא רע בכלל ואם קצת יותר תמיכה אולי אפילו היה מנצח את הוואלטה בשנה שעברה.
    עוד מישהו ששווה לשים לב אליו בגזרת הצעירים זה מנצ'ס , המטפס הדרום אפריקאי של לאמפרה. בינתיים נשאר צמוד למובילים כמעט כל הזמן והיה חזק גם בדופינה.

  2. מתן תודה רבה.
    אתמול קרתה היסטוריה לדעתי כששחקן ששיחק בארץ לקח את היורו .
    אמנם תקופה קצרצרה אך בחיפה.
    מתן אשמח ממך לשמוע מה שאתה יכול להשמיע על הסיפור של סילבה בחיפה.

  3. סילבה הגיע כשחקן צעיר, שמתאושש מפציעה וכמושאל לעונה אחת בלי אופציה להארכה.
    בגביע הטוטו הראה פוטנציאל גדול.
    באירופה נכנס מחליף במצב של שוויון 1:1 לקראת סיום משחק ההעפלה לליגה האירופאית, כשגם הפסד 1:2 היה שווה עליה, לאחר ניצחון ביתי 0:1. הקבוצה הפסידה 1:3. זה בשילוב העובדה שמדובר על הנחתה ולא על בחירה של המאמן + העובדה שישב על המשבצת של גולסה שראו בו שחקן העתיד ו/או פוטנציאל למכירה גדולה גרמו לכך שסילבה לא ממש מצא את מקומו.
    הוא שותף ב-6 משחקים מתוכם 3 בהרכב.
    לא מדובר על פספוס, כיוון שבכל מקרה מכבי זכתה באותה העונה באליפות גם ללא עזרתו (או עם עזרתו המינימלית) וכנזכר לעיל היה מדובר על השאלה בלי אופציה ריאלית להשאירו מעבר וההימור על הגולסה היה הגיוני נכון למועד קבלת ההחלטה.
    בינואר, כשלא מצב את מקומו וכשירותו הוטלה בספק, חזק לפורטוגל, כמושאל לקבוצת אקדמיה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט