"אחד-נגד-אחד" נגד לברון. חמישה שהיו מנצחים אותו / מנחם לס

אני לא יכול להסתכל על טניס ככה סתם. משעמם לי מדי. אז בעוד סרינה  מובילה (וברגע זה ניצחה; כמעט TOO EASY!), פתאום חשבתי מה היה קורה במשחק "אחד-על-אחד" עד 21 נקודות בין לברון במיטבו לשאר שחקני העולם המודרניים במיטבם. אז הנה התוצאות של החמישה שהיו גוברים עליו בזמן שסרינה הופכת אלופת וימבלדון:

1.שקיל או'ניל

אני לא מדבר על שקיל ששיחק במיאמי, או בבוסטון. אפילו לא על השקיל מהלייקרס. אני מדבר על השאק מאורלנדו, חייה בובה 2.6 מ', אבל חייה עם גוף של נמר: לא רזה אך גם לא שמן. מפלצתי. הוא היה מביא את לברון לפוסט כדור אחרי כדור, וקולע כדור אחרי כדור. והוא גם היה מהיר מספיק לשמור על לברון ולא לאפשר לו כניסה לסל.

7-21

2. מייקל ג'ורדן

 

מייקל היה ניכנס מימין, אח"כ משמאל, היה זורק לזכוכית ורץ לדאנק. הוא גם היה קולע 3-4 סלים בפיידאוויי, ואפילו 2-3 סלים מרחוק. הוא היה מעייף את לברון במרץ ובתאווה היוקדת שלו, והיה מוציא לשון ב-15 מתוך 21 הסלים. הוא היה מנצח  ר-ק  בגלל שישנם כמה רפי הבנה שמעיזים בכלל להשוות בין השניים, נסיון שבגללו כל 'משווה' חייב לחטוף סטירה.

9-21

3.  קובי בריאנט

 

קובי, כמו מייקל, יבוא עם תשוקה שלא ראיתם מעולם משחקן כדורסל להוכיח שהוא – ולא לברון – הוא השחקן הטוב ביותר של המאה הזאת. יש ו 5 טבעות להוכחה. יש לו את כל מה  ששחקן צריך ב-אחד-על-אחד: משחק רחוק, משחק קרוב, משחק בינוני. כניסות, פיידאוויי, ואתלטיות. תהיה לו בעייה קטנה בשמירה על לברון כשהוא יתקרב לסל, אבל הוא גבוה מספיק לעצור את לברון פעמיים מ-5 נסיונות. אבל הוא יגבור על לברון ב-3 נסיונות.

15-21

4. מג'יק ג'ונסון

כל מה שלברון יודע, מג'יק יודע קצת יותר טוב, והוא גם ב-3 ס"מ גבוה יותר. למג'יק במיטבו היה גם משחק פוסט טוב יותר, ומי שזוכר מה שהוא עשה לסיקסרס כשהיה רוקי, יודע על מה אני מדבר. הוא היה פוינט גארד בגוף של פאור פורוורד, והיו לו יכולות של פוינט ארד ושל פאור פורוורד. הוא היה השחקן הוורסטיליטי ביותר בהסטוריה של ה-NBA, ואחד המגינים הטובים ביותר.

16-21

5. אלן אייברסון

 

תתפלאו. בסדר. אבל הגמד היה מנצח את הענק.  הוא היה משגע את לברון בכדרוריו ובכניסות, וכן כמובן בקליעות במיד-ריינג' אחרי כידרורים שהיו משאירים את לברון עם לשון בחוץ. ואייברסון הוא מהיר מספיק לגנוב ללברון 4-5 כדורים מכל נסיונותיו ל-21 סלים, אז אני הייתי שם את כספי על הגמד.

19-21

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
65 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
מנחם לס
מנחם לס
09/07/2016 17:54:27

לדעתי גם טרייסי מגריידי במיטבו היה גובר על לברון באחד על אחד

שמייקל
שמייקל
09/07/2016 23:03:36
הגב ל  מנחם לס

לדעתי אתה טועה כאן, קודם כל אתה שוכח משהו מאוד חשוב לגביי לברון, הוא שחקן הגנה מדהים, את אייברסון הוא היה מנצח כי הוא היה מסוגל לשמור עליו ואייברסון לא היה מסוגל לשמור עליו ולכן הוא גם מנצח את מג'יק לדעתי, את שאקיל וג'ורדן הוא לא היה מנצח כי ג'ורדן גם שחקן הגנה מצויין וגם שחקן אחד על אחד יותר טוב. את האקים בודאות לברון לא מנצח ואם אני מציב את האקים נגד כל שחקן כולל גו'רדן אז אני מאמין שהוא מנצח כי הוא שחקן הגנה מצויין ויכול לשחק בפנים ובחוץ כגארד, ג'ורדן לא יכול לשמור עליו ועל ג'ורדן הוא מסוגל לשמור. יש עוד שחקנים בהיסטוריה כמו כארים ד"ר ג'יי, לארי וכו' שאשפר לחשוב עליהם בהקשר הזה.
https://www.youtube.com/watch?v=WagLsOTNlF8

זה מה שקורה כשסנטר אגדי משחק נגד שחקן נמוך יותר אחד על אחד. מסקנה האקים!!!!

אורח לבינתיים
אורח לבינתיים
10/07/2016 3:57:01
הגב ל  שמייקל

יש לי בעיה עם המשחק הזה כדוגמה..
באופן יחסי אני חושב שהיתרונות של השחקן הקטן מצטמצמים עם הגיל בצורה הרבה יותר קיצונית.
בין שני "זקנים" קיבלת משחק מאוד לא אתלטי שהבליט את היתרון בגודל של קארים.
אם אני מבין נכון את הדוק הוא אפילו לא לוקח שחקן "בשיאו" אלא את השחקן בגרסה שהכי מתאימה למאצ'

שמייקל
שמייקל
10/07/2016 17:34:39

אתה צודק. ללא ספק, לדעתי, אם שניהם בשיאם ד"ר ג'יי נותן הרבה יותר פייט אבל באופן כללי לשחקן גבוה יש יתרון כי הוא בעצם יכול לנעול את הסל והשחקן חוץ צריך לזרוק הרבה יותר מרחוק ואז האחוזים פחות טובים מאלו של שחקן הפנים. בגדול אולאג'ואן גם מסוגל לשמור על שחקניפ נים מבחינת עבודת רגליים וגם מסוגל לסגור את הסל לכניסות שלהם ולעומת זאת מהצד השני יהיה להם קשה מאוד לעצור אותו, בגלל זה אני חושב שיש לו יתרון גדול באחד על אחד.

א.ב
א.ב
11/07/2016 22:24:58
הגב ל  שמייקל

https://www.youtube.com/watch?v=1NwgNLW9ASQ

חצי בצחוק, אבל שאק הרבה יותר זריז ממה שהוא נראה

סילפן
סילפן
09/07/2016 18:07:15

מג'יק ג'ונסון? בחיים לא. הוא לא יכול לעבור את לברון. קליעה בינונית.

מנחם לס
מנחם לס
09/07/2016 18:09:23
הגב ל  סילפן

לאנשים (מלבד מומי!) אין מושג כמה מג'יק היה נפלא. בכל מצב ובכל סוג משחק. הוא היה מסתגל לכל מצב ואוכל את לברון ללא מלח.

רובי
רובי
10/07/2016 6:15:03
הגב ל  מנחם לס

ובגלל זה אולג'ואן בטוח מנצח

כדור הרעם
כדור הרעם
10/07/2016 9:09:07
הגב ל  מנחם לס

מג'יק ג'ונסון לא היה מנצח את לברון ג'יימס?
בן כמה אתה, בן 14?
מג'יק ג'ונסון הוא בעיניי שחקן הכדורסל הטוב ביותר בהיסטוריה! לא ג'ורדן ולא נעליים.
מג'יק היה מנצח את את לברון 21:6

שמייקל
שמייקל
10/07/2016 17:35:23

אין למג'יק את היכולת ההגנתית של לברון. לברון עדיף באחד על אחד

הארפר
הארפר
09/07/2016 18:10:21

גם האקים אולג'ואן היה מנצח אותו

מנחם לס
מנחם לס
09/07/2016 18:15:12
הגב ל  הארפר

יכול מאד להיות

מנחם לס
מנחם לס
09/07/2016 18:10:40

גם נד דוראנט היה יכול להיות משחק קשה, אבל אם לדוראנט לא היו נכנסות הזריקות מרחוק, לברון היה אוכל אותו

אסף
אסף
09/07/2016 18:32:12
הגב ל  מנחם לס

בירד רק בגלל האינטיליגנציה שלו, היה הורג את לברון רק בקליעות מבחוץ, הזכירו פה אבל בעיניי גם להאקים היה צ׳אנס רציני

Mbk
Mbk
09/07/2016 18:14:58

אני מאמין שגם הבאים היו מנצחים אותו –
לארי בירד , חכם מידיי עבור לברון
ד״ר ג׳יי – אלגנטי מידיי עבורו
פיפן היה נותן לו חתיכת פיט בעיקר בהגנה

לברון חזק במשחק של 5 על 5 , באחד על אחד יש לו חסרונות

מנחם לס
מנחם לס
09/07/2016 18:15:55
הגב ל  Mbk

היה מעניין. זה בטוח

רובי
רובי
10/07/2016 6:13:47
הגב ל  Mbk

הדוקטור חלש פיזית רזה וחסר כל קליעה מבחוץ אין לו שום סיכוי .
פיפן הגנה מעולה כן אבל בהתקפה מה ? חוץ מבפוסט אפ יהיה לו קשה לקלוע למרות שיש לו יתרון בזריזות לא מדובר בשחקן אחד על אחד גדול .
בירד בקלות גבוה יותר חזק מספיק וטכני עם משחק שלם שכמעט אי אפשר לעצור בטח לא על חצי מגרש והקליעה הגבוהה הבלתי ניתנת לעצירה מאחוריי הראש וכשמתקרבים אליו הוא מגיע ללייאפ.

דדי
דדי
09/07/2016 18:17:11

הייתי איתך ב 1-3, איבדת אותי ב 4-5.

Kidd
Kidd
09/07/2016 23:48:19
הגב ל  דדי

בול!

רועי ויינברג
09/07/2016 18:19:23

את מג'יק, ג'ורדן ושאק של אורלנדו לא ראיתי בשיאם, אז לא אגיב. אבל מבחינת קובי ואייברסון:

יש ללברון יתרון פיזי עצום על שניהם. בעיקר על אייברסון שהוא היה גומר בכניסות לסל שלו ומהמר על זריקותיו מרחוק (הוא אף פעם לא קלע ביותר מ-45% מיותר ממרחק של 3 פיט).

אני חושב שהוא היה לוקח את שניהם ב-1-על-1.

A.h
A.h
09/07/2016 18:19:27

"יש לו 5 טבעות להוכחה" (כתבת על קובי).
שלושה רשומים על שאקיל בשיאו
ואת משחק 7 מול בוסטון לא אשכח שקובי חירב במו ידיו ופאו הציל כל פעם את המצב.אין ספק שלברון טוב מקובי והאליפות עם הקאבס ובטח סדרת גמר כזו חתמה את המורשת שתמיד רצה.
אבל האם זהו קנה המידה? אליפויות?
האם הדוקטור מאמין כי יש בנמצא רכז טוב מסטוקטון נטול האליפויות?
וכאשר אנחנו שופטים שחקנים לפי אליפויות פלא שהם מצטרפים לווריורס בסופו של דבר במקום להיות לויאלים לקבוצה אחת?
מעוניין לקרוא את דעתך ודעתם של אחרים באתר.
אני אישית (כמו שכתבתי אתמול) מעדיף את הכוכבים שנאמנים למועדון /עיר/קבוצה שהלב שלהם נמצא שם.

איש הערפל
איש הערפל
10/07/2016 1:42:12
הגב ל  A.h

אין ספק שלא ראית אף משחק של הלייקרס מתקופת האליפויות של 2000-2002 ועוד יותר אין ספק שאתה דביל אם על משחק אחד אתה משליך עונה ופליייאוף.

tripledouble
tripledouble
09/07/2016 18:28:23

לברון לא נראלי שחקן 1 על 1 טוב, או לפחות לא טוב כמו שהוא טוב ב5 על 5. היו גם סיפורים ששחקנים סבירים מהקבוצה שלו היו יכולים לו ב1 על 1. אייברסון בכל זאת נראה לי קטן וחלש מדי בשביל לברון והוא פשוט ייקח אותו לסל בלי שהוא יוכל לעשות הרבה, אבל לגבי השאר אני מסכים שהם יוכלו ללברון. אני בטוח שגם דוראנט יאכל אותו ב1 על 1, גם את דיוויס וקוואי לא הייתי פוסל.

מנחם לס
מנחם לס
09/07/2016 18:43:07

אייברסון היה גובר על הרבה ענקים באחד על אחד. הוא היה מסתובב סביבם ולא נותן להם לכדרר וגונב להם כדור אחרי כדור

שמייקל
שמייקל
10/07/2016 17:36:20
הגב ל  מנחם לס

ואם הענקים עומדים בתוך הצבע אז הוא רק יכול לזרוק מבחוץ ומתי שהוא הוא יחטיא…

מתן גילור
09/07/2016 18:47:24

שעשוע חביב והיפותטי ברמות שכל אחד יכול לטעון מה שבא לו והכל יכול להישמע סביר.
לדעתי, אף אחד לא היה יכול על חאכים בשיאו. מסוגל לעצור כל אחד ולייצר נקודות ביעילות על כל אחד.

קליי
קליי
09/07/2016 19:30:58

עמרי כספי באחד על אחד מול להברון יזרוק את הזריקה המכוערת שלו ויגרום ללהברון לצחוק ולזלזל. בזכות זה כספי ייקלע סל אחד ויפסיד 1:21 אבל הוא משלנו אז נמשיך לפרגן לו !

עידן עופר
עידן עופר
09/07/2016 19:31:16

מסכים מאוד! מעניין מי מהשחקנים המשחקים כיום היה מנצח אותו, אני מאוד אוהב את הרעיון של ווסטברוק נגד לברון, אני מסעים לגבי אייברסון, השאלה איך הוא היה מצליח לשמור את לברון. תודה רבה!

ברוך רובין
ברוך רובין
09/07/2016 19:50:54

מנחם שאק לא יכל לעצור את לברון ב1 על 1 לברון הרבה יותר מהיר וזריז ממנו, איך בדיוק מייקל היה שומר על לברון שהפרש הפיזיות שלהם עצום, לטובת לברון+ גבוה בראש., אתה שוכח שלברוו הוא אחד מהשומרים האישיים הטובים בהיסטוריה (היכולת שלו לקחת את השחקנים הטובים בעולם ולהפוך אותם לילדים היה בלתי ניתנת לתיאור, מה שהוה עשה לדוראנט לרוז ולקרי לא פחות ממדהים), היחיד ברשימה הזו שיכל לנצח את לברון ואני גם בספק גדול מאוד הוא קובי (שניחן בעבודת רגליים הטובה בהיסטוריה).

אחד העם
אחד העם
09/07/2016 21:03:30

למה מול מייקל יש ללברון יתרון פיזי עצום + ראש בגובה (אתה כתבת..) ומול קובי (שניהם 1.98 ובעלי מבנה גוף דומה) הוא מפסיד?

ברוך רובין
ברוך רובין
10/07/2016 0:10:41
הגב ל  אחד העם

אתה באמת משווה את הכוח של לברון לזה של מייקל, את יכולת החדירה של שתיהם, לגבי קובי הסיכוי היחיד שהוא יכל לנצח בזכות עבודת הרגליים הנדירה שלו (לא היה שחקן בעל עבודת רגליים כמו של קובי).

tripledouble
tripledouble
09/07/2016 23:15:36

רון ארטסט אמר שמייקל היה לא פחות חזק מלברון, ובטח הרבה יותר זריז ממנו ונמוך רק ב5 ס״מ.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/07/2016 0:12:48
הגב ל  tripledouble

מייקל בפיזיות לא התקרב ללברון, שום שחקן בהיסטוריה של הNBA פרט ללברון יש זריזות מהירות וניתור של מספר 1 כוח של מספר 4.

רובי
רובי
10/07/2016 6:03:28

אתה טועה מייקל עם מבנה גוף דק אבל חזק בצורה עילאית . מספיק לראות אותו עולה לדאנק על שאקיל מקבל עבירה גסה משאקיל נוחת על הרגליים למרות ששאקיל מנסה לרסק אותו ולעומת זאת שאקיל נשפך על הרצפה .

חוץ מזה לברון לא יודע להשתמש בכח שלו בניגוד למג'יק או שאקיל הוא משתמש במהירות והמסה באה לידי ביטוי רק בסל ועבירה כשהוא מסיים .

למעשה סביר להניח שג'רודן הוא הגארד הכי חזק אי פעם ששיחק את המשחק .

רובי
רובי
10/07/2016 6:05:15

לברון לוקה מאוד בזריזות ובכושר הגופני אלה החולשות שלו בנוגע לאתלטיות אי אפשר להשוות אותן לגארדים גדולים
המהירות הכח והניתור זה סיפור אחר שם הוא באמת מרשים אבל הוא לא שחקן אחד על אחד גדול

שמייקל
שמייקל
10/07/2016 17:39:20
הגב ל  רובי

לוקה בזריזות וכושר גופני? חחחחחחחחחחח
הסתכלת עליו לאחרונה?

רובי
רובי
10/07/2016 6:08:38

על בארקלי שמעת ? על מגריידי ? על מג'יק שתכלס שיחק בעמדות אחד עד ארבע ולא רק בליינאפ שמופיע לפניי המשחק .
וגם אליג'ן ביילור עוד ארבע נמוך ואתלטי .
כולם זריזים מלברון מהירים חזקים [בארקלי יותר] ומנתרים [פחות מלברון ]

tripledouble
tripledouble
10/07/2016 7:09:17

זה לא אני אמרתי זה רון ארטסט אמר ואני לא רואה סיבה שהוא ישקר. זריזות מהירות וניתור? לג'ורדן יש לא פחות אם לא יותר מלברון.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/07/2016 8:08:31
הגב ל  tripledouble

להקשיב לרון ארטסט? לא היה בליגה שחקן פיזי כמו לברון וזו עובדה, אני לא מדבר בכלל על אבולציה של המשחק ועד כמה לברון טוב יותר ממיקל, להקשיב לזקני הליגה בקשר לנוסטלגיה זה טמטום.

tripledouble
tripledouble
10/07/2016 8:24:00
הגב ל  tripledouble

כן להקשיב לרון ארטסט הבחור חיה פיזית בעצמו ושמר על שניהם כשמייקל כבר זקן ולא באותו כושר ובכל זאת הוא אומר שהוא לא פחות חזק, מבנה גוף מסיבי לא תמיד מעיד על כוח רב יותר. אבולוציה של המשחק זה רלוונטי ב5 על 5 אבל אנחנו מדברים פה על 1 נגד 1 כששם זריקה מרחוק וחצי מרחק נותנות יתרון משמעותי ומייקל הרבה יותר טוב מלברון בזה, בנוסף לזה שבשיאו הייתה לו זריזות של חתול ובמיוחד צעד ראשון מטורף לברון לא היה מספיק לעצור אותו הוא לא מספיק זריז.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/07/2016 11:06:37
הגב ל  tripledouble

אין לי ממש כוח להיכנס לדיון האווילי הזה, אבל אם אתה לא רואה את ההבדלים הפיזיים ביניהם קטונתי מלהתווכח.

מנחם לס
מנחם לס
10/07/2016 15:18:59

אתה לקוי ונטול הבנה לחלוטין. אין לך מושג מי היה מייקל

שמייקל
שמייקל
10/07/2016 17:41:25

מייקל היה חזק מאוד…מאוד…הוא עבד קשה מאוד כי הוא חטף פצצות מליימביר, רודמן, מאהורן ושות'…פצצות שהיו גורמות ללברון לבכות. לכ מייקל עבד קשה , כמו שרק הוא יודע ונהיה השחקן הכי מרושע ובן זונה בליגה.

רובי
רובי
10/07/2016 6:09:29
הגב ל  tripledouble

מייקל מגיע גבוה מלברון כשהוא עומד ומרים ידיים למעלה כי ללברון ידיים קצרות כך שאין לו שום יתרון גובה על מייקל .

ברוך רובין
ברוך רובין
10/07/2016 13:38:13
הגב ל  רובי

רובי זה כלל לא נכון לא רק שהמוטת ידיים של מייקל יותר קצרה גם לברון גבוה ב5 סנטימטר,ללברון הגיע למשקל של מלון בלי לאבד מסה מהירות וניתור, להגיד שמייקל יכול להתמודד עם הכוח שלו זו שטות גמורה.

מנחם לס
מנחם לס
10/07/2016 15:19:33
הגב ל  רובי

עזוב. לברוך רובין הזה אין מושג מינימלי

שמייקל
שמייקל
10/07/2016 17:41:57
הגב ל  מנחם לס

+1

מוש השור
מוש השור
09/07/2016 21:21:58

פוסט חביב לימי הפגרה, כדורסל משחקים 5 על 5 ככה שזה לא רלוונטי במיוחד, אבל אם כבר תרחישים מופרכים יש מצב שקיירי גם לוקח אותו באחד על אחד.. יותר מזה לדעתי קיירי הוא היום שחקן האחד על אחד הטוב בליגה. הכח של לברון נובע דווקא מה 5 על 5, חוכמת משחק, מסירות איתור שטחים פנויים,בדיוק כמו מג'יק שהיה לדעתי מושמד על ידי לברון וכל אחד אחר ברשימה המכובדת שמנית.

ohad
ohad
09/07/2016 21:35:29

גם קארים בשיאו במילווקי היה מנצח אותו.
לא שזה אינדיקציה למשהו אבל הינה קארים מול דוקטור ג'י בגיל 40
https://youtu.be/u3DWaKXaAYA
חבל שגם היום אין תתחרות הזאת באולסטאר

Mbk
Mbk
09/07/2016 22:00:13
הגב ל  ohad

סרטון נהדר !
החלום שלי 16 השחקנים הכי טובים בליגה ישחקו אחד על אחד באול סטאר

אפלטון
אפלטון
09/07/2016 22:10:39
הגב ל  Mbk

לגמרי או טורניר 3*3 על סל אחד. זה יהיה אפי.
האולסטאר חייב שינוי זה בטוח

גור גולן
גור גולן
09/07/2016 22:43:22
הגב ל  Mbk

טירוף זה יכל להיות

מנחם לס
מנחם לס
10/07/2016 15:20:30
הגב ל  Mbk

הצענו את הכל ל-NBA (כיתות שלי באדלפי)

KingJames23
KingJames23
09/07/2016 23:02:36
הגב ל  ohad

חייבים שזה יהיה באולסטאר איזה מעניין זה יכול להיות!

יותם מ.
יותם מ.
09/07/2016 23:35:38

הקלידו את התגובה כאן…

רובי
רובי
10/07/2016 5:59:13

בירד היה מביס אותו עם כל ההייפ שלכם על שחורים המשחק של בירד בלתי ניתן לעצירה .
לברון נוטה להילחץ ובמצבים קשים הקליעה שלו מבחוץ לא טובה .

אולג'ואן גם היה מנצח אותו .

אייברסון לא אין לו שום סיכוי כי הוא לא מסוגל לשמור עליו .
שאקיל מפלצת אבל הכדרור שלו גרוע והוא לא חכם במיוחד שאר הפרטים נכונים יש לו יתרון מסויים אבל ללברון יש כח ומותניים נמוכות יותר שיתנו לו יותר כח ממה שיש לו בפועל בהגנה .

קובי לא ממש יכול לשמור על לברון אבל יש לו מוטיבציה וחוסר מצפון מייקל זה לא כוחות.
מגריידי שלא עבר סיבוב בפלייאוף הוא לוזר אבל הם שווים ביכולת לברון חזק יותר מגריידי גבוה יותר עם שליטה טובה יותר וקליעה טובה יותר .

מג'יק מפרק אותו התקפית אבל הגנתית אני לא יודע מעדיף את בירד עליו . בכל זאת מג'י ק מנצח ולברון לא באמת 2.03 הוא 2.01 ו2.03 עם נעליים בעוד שמג'יק באמת 6.9 או 2.05 או 2.06 [טיפה פחות מבירד ] למג'יק רגליים של פיל הרבה יותר חזקות משל לברון בגלל זה הוא גם לא מנתר גבוה הוא יביא אותו לאן שהוא רוצה אבל הוא פחות מורגל באחד על אחד .

שמייקל
שמייקל
10/07/2016 17:42:32
הגב ל  רובי

לבירד אין הגנה לשמור על לברון וללברון יש יכולת הגנתית מדהימה

רובי
רובי
10/07/2016 6:10:47

לדבר כולכם יכולים אבל סאשה פבלוביץ' ניצח את לברון באחד על אחד וזכה לנסוע במכונית הספורט של לברון במשך עונה שלמה .

Berch
Berch
10/07/2016 9:18:45

מי שראה מה ג'ורג' מייקן כרוקי עשה לוושינגטון קאפיטולס של רד אאורבך לא היה משמיט אותו מהרשימה הזו כל כך מהר….

רן
רן
10/07/2016 10:26:39

לא רואה איך אייברסון מצליח לשמור אותו.
לברון יכול לקחת אותו בפוסט בלי הפסקה ולקלוע 21 ברצף.

ישי
ישי
10/07/2016 15:08:47

מבחינת כישורי כדורסל נטו לברון לא מתקרב לכל מי שברשימה הזאת.

ישי
ישי
10/07/2016 15:11:56

אגב. לדביל שאמר שקובי לא יכול לשמור על לברון.
בפריים שלו קובי היה שומר על לברון טיפ טופ (אם אתה רוצה תזכורת, תראה את משחק האולסטאר המדובר שקובי סטר ללברון את הכדור על הפנים פעמיים ברצף). חוץ מהכוח של לברון, אין לו שום דבר שמתעלה על קובי בפריים.

ישי
ישי
10/07/2016 15:19:25

אני קורא את התגובות פה אחרי שהרבה זמן לא ביקרתי באתר…
גורם לי לחשוב אילו צוציקים בוגרי חטיבת ביניים החלו להגיב פה.
מי פה מספיק ל\טיפש בכלל לטעון שלברון טוב ב אחד על אחד?
מי פה מספיק טיפש לטעון שמייקל (!!!!) לא יכול לנצח את לברון באחד על אחד?!

כל אלה יכולים לנצח את לברון:

קארים
מייקל
בירד
מגריידי
קובי
דוראנט ( אחלה מאצ'אפ)
מג'יק ג'ונסון
אוסקר רוברטסון
ווילט צ'מברליין
האקים דה דרים
צ'ארלס בארקלי
קלייד דרקסלר
ד"ר ג'יי

מוש השור
מוש השור
10/07/2016 16:42:51
הגב ל  ישי

ואתה סבאלה, כמה פעמים ראית את אץרוברטסון או את ווילט בלייב? מהרשימה שלך הוא בוודאות מנצח את ד"ר ג'יי, אוסקר, מג'יק, בארקלי, דרקסלר, דוראנט, בירד, מגריידי ואולי את כארים. למען הסר ספק הכותב לא בחטיבת ביניים או בתיכון. ובעיני מדובר בספקולציות מפגרות אך מענגות..

שמייקל
שמייקל
10/07/2016 17:44:56
הגב ל  מוש השור

+1