איך לנצח את הלוחמים? /צוות הופס

אחרי שגלי הביקורת יישכחו והכח אדם יסתדר סופית אנחנו הולכים להשאר עם אחת הקבוצות הגדולות בכל הזמנים!

קבוצה שמחזיקה את שלושת הקלעים הטובים בליגה, שניים מהם MVP של שלושת השנים אחרונות + שחקן ההגנה של הליגה + גרוזיני גדול שיפנה את הקהל.

ג"ס מיועדת וצריכה להגיע לתוצאות של קבוצות של מקבציי HOF כגון הלייקרס של מג'יק, וורת'י וקארים או בירד מקהיל והצ'יף ואולי אפילו הבולס של MJ פיפן והתולעת.

קואץ' ניק העלה וידאו שמראה קצת X&O , לדוגמא: איך KD מעלה כדור זה בלתי עציר או P&R בין גרין לקארי כשיש את תומפסון וKD בפינות זה מתכון ל 147 נקודות למשחק.

צפו בוידאו ונמשיך בפוסט

עכשיו שראינו את הוידאו אנחנו מכירים את היכולות של ג"ס קצת יותר טוב..

בואו נתמקד באיך עוצרים את ה XXXX  XXX XX XXX הזה .

נתחיל בבעלי הקבוצות :

אינדיאנה, שיקגו, ניו יורק, ס"א ודאלאס אמרו : " ככה… שם המשחק זה סופר קבוצות" גם אנחנו יכולים.

מתוך ה FB של הופס ניישן. הכוכבים מסתדרים ב-6 קבוצות
מתוך ה FB של הופס ניישן. הכוכבים מסתדרים ב-6 קבוצות

 

גם לצוות יש כמה רעיונות איך לנצח את הלוחמים:

 

רועי ויינברג:

"אני חושב שלנצח אותם זה הרבה יותר קל ממה שזה נראה כרגע. בהגנה אתה פשוט מאט את קצב המשחק לחלוטין ומכריח אותם לשחק על בידודים של קרי/תומפסון/דוראנט במקום להניע כדור כמו שהם רוצים. יחד עם זה אתה לוקח את השחקן שקרי שומר עליו, לא משנה מי זה, ושולח אותו לעשות חסימות כדי לתקוע את קרי במיס-מאץ' מול שחקן אחר שחזק ממנו פיזית משמעותית, כמו מה שקליבלנד עשתה בגמר האחרון. קרי עדיין שומר מאוד מאוד חלש ואל תצפו שזה ישתנה, כשבמחנה האימונים הווריורס יעבדו על איך לשחק מול דוראנט.

בהתקפה הפיתרון פשוט מאוד. הולכים על הצבע. לא משנה מי ישמור, אלא אם יהיה טרייד מפתיע (ואין על מי), אין לגולדן סטייט סנטר ברמה של בוגוט שיוכל להרביץ למי שירצה בצבע. ראינו את החיסרון שלו בגמר. פשוט הורגים אותם דרך פוסט-אפ, לא יהיה להם איך להתמודד עם זה. למרות היכולות ההגנתיות הגבוהות של דוראנט ודריימונד וזה שהם מגנים לא רעים על הטבעת, הם לא יוכלו להתמודד לאורך משחק שלם/סדרה שלמה מול ביגמנים שגדולים מהם בהרבה. לכן קליבלנד יכולה לנצח אותם באותה דרך שהיא ניצחה בגמר שעבר. לכן סן אנטוניו, עם צבע של אולדרידג' וגאסול יכולה לנצח אותם. זה לא מסובך כמו שזה נראה על הנייר. "

ד"ר ינון יבור:

"מסכים עם רועי.

יש שתי דרכים "למצוא תקווה":

1. קודם כל, וכמו שלאב ובוש הראו לנו – אי אפשר פשוט לחבר את הנקודות ולרייר על מה שנקבל. כל אחד יצטרך לרדת קצת. לא רק זה – בכל התקפה שהכדור יילך לדוראנט והוא יחטיא, יתחילו לחשוב למה לא נתת את הכדור ל-MVP המכהן כבר שנתיים רצוף; כל כדור שיילך לסטף – ישאלו למה הצלף מאוקלהומה לא קיבל אותו כדי לנצל מיסמצ'; אחרי כמה התקפות שרק שניהם זורקים, ישאלו מה עם גרין וקליי; אחרי שלשה לא הגיונית של קליי שלא תיכנס יתחילו לתהות האם בקבוצה כזו הזריקות האלו באמת יכולות להיחשב טובות, בהתחשב באופציות האחרות.

בקיצור – זכוכית המגדלת עליהם תהיה ענקית וקצת לא הוגנת, וזה בקלות יכול לפרק כל הרמוניה שכרגע אולי קיימת.

2. החלק השני הוא כמו שרועי כתב, בהגנה. כלומר – לשחק על החיסרון שלהם בביג מן, ולטחון בלי סוף בצבע עם הליכה סופר אגרסיבית לריבאונד התקפה. תראו, כדורסל זה משחק שהוא גם מאוד (מאוד!) פסיכולוגי. אם מישהו קולע עליך פעמיים רצוף בפוסט, אתה תביא דאבל טים כדי למנוע את זה. אבל זה לחלוטין פסיכולוגי – הוא יכול גם להחטיא את הזריקה הבאה (ועדיין 66% זה מצוין), אבל הוא יוציא לשלשה פנויה שתכניס עוד סקורר למשחק ותקשה עליך. בכל מקרה, אם יהיו 5 התקפות רצופות עם קליעות מתחת לסל, או 5 התקפות רצופות עם 2-3 ריבאונד התקפה ונקודות, אז פתאום ההגנה תצטרך להשתנות ואולי גם הליינאפ של המאמן שיכניס איזה נגר לצבע רק כדי לעצור את ה"שיטפון". פתאום יתחילו דיבורים איך זה שיש פה רק קבוצת התקפה מטורפת ומה עם החלק השני של המגרש, וכל מיני קלישאות על "אליפות לוקחים בהגנה" וכיו"ב.

בסופו של דבר, הסיכוי הטוב ביותר להדיח את הקבוצה הזו תלוי לא בשחקן או בקבוצה מסוימת – אלא בלחץ התקשורתי שייבנה לאורך השנה (וכבר התחיל!). זה יגרום להם לצאת מאזור הנוחות ולהגיב במקום ליזום. כמה שזה נשמע מוזר – יש לזה סיכויים לא רעים להתרחש."

איל ספיר:

"אני לא צריך להסביר לכם למה הגמר האחרון לא מלמד אותנו דבר על העונה הקרובה. מבלי לגרוע לרגע מההישג ההיסטורי של הקאבס, ברור שהשנה מדובר בסיפור חדש לגמרי. עם זאת, יצאתי מהפלייאוף אחרון, וליתר דיוק משתי הסדרות האחרונות של גולדן סטייט, עם לקח חשוב שייתן לקבוצות את הצעד הראשון לקראת התמודדות עם הווריורס.

לדעתי, המכנה המשותף בין הסדרה של הלוחמים נגד אוקלהומה וסדרת הגמר נמצא בגישה אותה בחרו היריבות. הן אוקלהומה והן קליבלנד אמרו אנחנו נעשה את מה שאנחנו טובים בו!

יש רשימה מכובדת של דברים ש"אסור לעשות נגד הווריורס". קליבלנד ניצחו אותם כשהלכו בכל הכוח על אחד מהם והרעמים היו הכי קרובים שאפשר עם אחד אחר.

אוקלהומה עברה על הדיבר הראשון: "אל תשחק סמול בול מול הלוחמים". ההרכב הטוב ביותר של אוקלהומה – למרבה ההפתעה – היה הרכב סמול בול (ווסטברוק, ווייטרס, רוברסון, דוראנט, אדאמס).

קליבלנד הלכה על הדיבר השני: "אל תשחק מהר". לאחר שני ההפסדים אמר טיירון לו שקליבלנד צריכה לשחק בקצב גבוה יותר וכולם צחקו עליו (אני לא 🙂 ). טיירון לו שמע, ובתום שבעה משחקים היה האחרון לצחוק. הקליקו על עמודה B בטבלה למטה וראו: את שלושת המשחקים בעלי הקצב הגבוה בסדרה, הייתה זו קליבלנד שניצחה! הסטייה היחידה הייתה משחק 7, שכל קשר בין מה שהתרחש בו ובין כדורסל הוא מיקרי.

משחק קצב (Pace)מנצחת
189.5גולדן סטייט
293.2גולדן סטייט
393.7קליבלנד
484.3גולדן סטייט
598.9קליבלנד
693.9קליבלנד
790.7קליבלנד

הדרך הנכונה לנצח את גולדן סטייט היא לא לוותר על המשחק שלך. מי שמנסה לשחק את המשחק שלו מול גולדן סטייט – עשוי להפסיד. מי ששומר על הדיברות ולא עושה שום דבר שאסור – מפסיד לפני שעלה למגרש. אין לי בעיה עקרונית עם ניצול ה"חסרונות" של גולדן סטייט. קבוצות שמתבססות על משחק פוסט – נניח סן אנטוניו או ממפיס – שישחקו כך ביתר שאת מול גולדן סטייט, מצויין. אבל מה לגבי הקבוצות האחרות? גם הן צריכות "לטחון אותם בפוסט?" לא! אנחנו יודעים די בוודאות, נניח, שיוסטון ופורטלנד יעברו על הדיבר השלישי וינסו לנצח את הווריורס בעזרת שלשות. אולי זה לא יצליח, אבל אולי כן! לשחק בפחד ועם איסורים הזויים – זה בטח לא הפיתרון.

גולדן סטייט היא אחת הקבוצות המוכשרות בהיסטוריה, אבל ישנן דרכים לנצח אותה. קבוצה שמצפה למצוא פה דרך אחת אוניברסלית לא תצליח בחיים. כל קבוצה תצטרך לחפש איפה היא מסוגלת לנצח את הווריורס, ולמען האמת – כנראה שבשלב מסויים, לפרק זמן כלשהו – אחת הקבוצות תצליח. היא לא תמצא נוסחה אותה יעתיקו שאר הקבוצות, אבל תמצא דרך לנצל את הסגל שלה בשביל להתחרות בגולדן סטייט."

האם יש תקווה? איך אתם תנצחו את הג"ס?

 

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
80 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
גיא
גיא
10/07/2016 5:59:49

איך לנצח את הלוחמים ??? להתפלל 🙂

גור גולן
גור גולן
10/07/2016 11:44:23
הגב ל  גיא

בעיקר

יאיר
יאיר
10/07/2016 6:24:02

קצת מוקדם וקצת מוגזם הפוסט הזה. הם עוד לא ניצחו א אפילו שיחקו משחק אחד. אני גם לא בטוח שהם יהיו קבוצה כזו גדולה. גלאקטיקוס נכשלות פעמים רבות, בטח בעונתם הראשונה

דן דן
דן דן
10/07/2016 6:37:07
הגב ל  יאיר

קודם כל אם אתה מוציא את הלייקרס של הווארד קובי נאש וגאסול מהתמונה (ויש הרבה סיבות למה זה לא הצליח), כל קבוצות הגאלקטיקוס האחרות של השנים האחרונות הצליחו דיי יפה: בוסטון לקחו אליפות בעונה הראשונה, קליבלנד ומיאמי הגיעו לגמר בעונה ראשונה ולקחו אליפות בשניה.., וההבדל הגדול של ה״גאלקטיקוס״ של גולדן סטייט זה שבניגוד לאחרות זה לא היה מקבץ שחקנים מכל מיני קבוצות שהגיע למקום אחד כדי ליצור תלכיד. זה תלכיד קיים שהחליף שחקן אחד טוב, בשחקן טופ 3 בליגה, סופר אולסטאר. אז אני באמת לא רואה סיבה שזה לא יעבוד. שוב, לא מבטיח אליפות כמובן, אבל זה בטוח יעבוד

סתם אחד
סתם אחד
10/07/2016 18:22:02
הגב ל  דן דן

בדיוק להיפך. דווקא בגלל שאתה מכניס גורם כל כך דומיננטי לתוך מערכת שעשתה כל כך טוב, אתה לא באמת יודע מה תקבל.

נדב
נדב
10/07/2016 18:29:38
הגב ל  דן דן

+100
לא רואה אותם נכשלים

שישקבב
שישקבב
10/07/2016 8:39:03
הגב ל  יאיר

+1 ליאיר
הליגה השתנתה ויש עוד זמן עד שיהיה מקום לפוסטים כאלה..
ולכל שאר המגיבים לחפור בצבע יכול לעזור אבל אם שניים מתוך שלושת הקלעים תופסים יום בינוני ומעלה זה גמור גם אם תעשה חמישייה של שאק האקים קארים ודאנקן

עידו גילרי
עידו גילרי
10/07/2016 9:46:19
הגב ל  יאיר

מסכים איתך יאיר. עוד לא יודעים מה יהיה הסגל הסופי של הקבוצה הזו ואיך היא תשחק אז איך אפשר לשאול איך לנצח אותה? אי אפשר לנתח מה לעשות מול גולדן-סטייט של 2017 על פי מה שהיה מול גולדן סטייט של 2016 זו תהיה קבוצה שונה.

IDO
IDO
10/07/2016 10:31:40

אנחנו באמת לא יודעים כלום.
סתם בסיס של קבוצה שעשתה 73:9 הוציאו מהם את החוליה החלשה ושמו באותו הציוות את השחקן השני או השלישי הכי טוב בליגה.
והחליפו את הסנטר שהיה בסדר גמור בסנטר אחר שגם היה בסדר גמור עד טוב שנה שעברה.

מעניין באמת מה יקרה עכשיו…

עידו גילרי
עידו גילרי
10/07/2016 10:45:00
הגב ל  IDO

אף אחד לא טוען שאנחנו לא יודעים כלום, אבל אתה חושב שזו קבוצה שתשחק בדיוק אותו דבר?
אתה מחליף את בארנס שקיבל 43 כדורים למשחק והחזיק 1.2 דקות בכדור ב-דוראנט שרגיל לקבל 65 כדורים למשחק ולנחזיק 3.4 דקות בכדור.
אתה מביא שחקן שרגיל כל פעם שהכדור אצלו להחזיק אותו 3.1 שניות לתוך התקפה עם המון תנועה שהממוצע בה היה 2.4 שניות לנגיעה בכדור וחושב שהכל יהיה בדיוק אותו דבר?
יכול להיות שכן, במקרה כזה זו תהיה עבודת אימון נהדרת של סטיב קר. לדעתי שני הצדדים יצטרכו להתאים את עצמם אחד לשני ולכן מוקדם מדי לקבוע מה צריך לעשות נגדם לפני שנראה איך בכלל הם משחקים.

IDO
IDO
10/07/2016 13:26:00

לא מבין בג'ונגל המספרים הזה כלום. רק נראה לי שדוראנט לא היה מחטיא את כל הזריקות האלו ב-3 המשחקים האחרונים. רק נראה לי… .

stringer bell
stringer bell
10/07/2016 18:37:32
הגב ל  IDO

+1 גדול לעידו.

עמרי
עמרי
10/07/2016 6:30:18

סתם נקודה מהזיכרון (אני אביא הוכחות במספרים במידה ואתבקש) בריצה של מילווקי בסוף עונת 13/14 שגרמה לכולם לחכות לעונה הנוכחית ראינו הגנה שהייתה טופ 5 כמדומני בליגה.
באוף סיזן הקבוצה רק התחזקה עם בחירת הדראפט וההחתמה של גרג מונרו אבל בשביל לפנות מקום להחתמות עזב אותם הסנטר הפותח זאזא פאצוליה.
את תחילת העונה המאכזבת של מילווקי כולנו זוכרים ובדיעבד הסתבר שזאזא יעיל בצורה בלתי רגילה (גם בדאלס הוא היה מצוין) בטח יחסית למחיר.

איל
איל
10/07/2016 7:43:36
הגב ל  עמרי

נכון
זאזא משחק מצויין בשנתיים האחרונות

עידו גילרי
עידו גילרי
10/07/2016 12:04:29
הגב ל  עמרי

בגדול נראה לי שאתה צודק אבל התכוונת לעונת 2104/15 לא?

כנראה ששאר הקבוצות בליגה צריכות לבוא אל גולדן סטייט הביתה ולהגיד: לא טוב סנטר גדול הולך עם קבוצה קטן. יש הרבה בלוק-שוט בעולם אבל בלוק-שוט זאזא לא!

מנחם לס
מנחם לס
10/07/2016 6:47:24

בינתיים הווריורס הם רק שמות ולא יותר, והפלייאוף האחרון הרס לחלוטין דבר חשוב שהיה להם: מוניטין של קבוצה בלתי מנוצחת.

המוניטין הזה אבד. הפחד מהם נעלם. זה כבר חצי הדרך לנצחון.

מנחם לס
מנחם לס
10/07/2016 6:53:30

והחצי השני הוא לשחק נגדם עם שחקנים גדולים תחת הסל. אתה לא צריך להיות גאון כדי לנצח אותם. סנטר טוב וחזק ולידו פ.פ דול וחזק, וזאת הדרך.

tripledouble
tripledouble
10/07/2016 7:04:52

אני קורא לרון ארטסט לחזור לכושר משחק מינימלי ויוצר חמישייה של דלבדובה בברלי ארטסט לברון ואדאמס. דלי כבר יוריד לאיגי את הביצים, בברלי כבר ירסק לתופמסון את הברכיים, אדאמס יקריב אשך ויוציא את גרין מהמשחק, דוראנט אמנם ישחק אך זה לא יהיה קווין אם כי וונדה דוראנט לאחר שהבן ראה את מטה שלום עולמי וברח בוכה לחדר ההלבשה וללברון יישאר רק לחסום את קרי, לעשות פרצוף מכוער למצלמה ולהגיד לו "Tell Ayesha to make me a sandwich".
וברצינות, חוץ מלקוות שהם יקבלו ידיים קרות ויחטיאו את הזריקות שהם בד"כ מכניסים כמו שקרה להם במשחקים האחרונים נגד קליבלנד אני לא רואה הרבה מה אפשר לעשות נגדם.

איל
איל
10/07/2016 7:44:45
הגב ל  tripledouble

🙂

גור גולן
גור גולן
10/07/2016 11:48:09
הגב ל  tripledouble

וואלה חמישייה כמו שאמרת והמשחק נגמר בתוצאה של משחק כדורגל 😜

גיא
גיא
10/07/2016 8:29:04

איך מנצחים את הלוחמים?

א. משקיעים בחכמה ובזהירות בשוק אלילות המזל
(כמה פעמים לפציעות הייתה השפעה מכרעת על גורל האליפות?)

ב. מחבקים בחום את העובדה שהשנה כל הלחץ על הלוחמים
(בעוד שאחרי כל הפסד של הלוחמים התקשורת תחגוג, על אחת כמה וכמה אחרי עונה של 73 ניצחונות – אצל הספרס והקאבס אנחנו צפויים לראות משטר ניהול דקות קפדני)

ג. תוקפים את הלוחמים הנק' החולשה שלהם. ההגנה על הצבע.
(הספרס כבר בכיוון הנכון, הקאבס עדיין במרחק טרייד חכם על לאב)

ד. מנסים להדביק כמה שיותר עבירות לשחקני החמישייה
(25 נק' ספסל מהעונה שעברה עזבו.)

ivs
ivs
10/07/2016 9:18:21
הגב ל  גיא

א. ע"ע מכבי תל אביב

יניב
יניב
10/07/2016 8:57:06

הפוסט הזה מעלה אצלי מחשבה אחרת,מה יש בגולדן סטייט שכל הזמן נוטים להקטין אותה ולזלזל בה???
התחיל מלפני שנתיים,המשיך ביתר שאת שנה שעברה שעוד בכלל אחרי הגמר כולם קפצו ואמרו אמרנו לכם שהם לא כאלה טובים וכן הלאה.
כשאני קורא שאחד המוחות היותר מבריקים פה באתר מתחיל את הפוסט ב
"אני חושב שלנצח אותם זה הרבה יותר קל ממה שזה נראה כרגע" זה מראה מבחינתי שדי מזלזלים בסופר גרופ שנוצר שם.
אני למשל זוכר את מיאמי של לברון שאחת מהנקודות שהמהלך הזה כל כך עיצבן זאת הייתה ההרגשה שהם אשכרא הולכים לזכות במה שהם השתחצנו ושאף קבוצה לא תוכל לעצור אותם ואילו פה שלקבוצה מוכנה ומדהימה מצטרף השחקן הכי מתאים שיכול להצטרף אליהם ועדיין מזלזלים בהם.
מדהים.
דרך אגב לאו דווקא שהם יזכו באליפות בהליכה,אני יותר מצטרף לתגובה של גיא (חוץ מסעיף ג שלדעתי לא יעזור)

עגל
עגל
10/07/2016 13:37:40
הגב ל  יניב

עצם קיומו של הטור הזה מראה שלא מזלזלים בהם אלא להיפך, מאדירים אותם ומנסים כבר עכשיו להתכונן אליהם, לא?

אחד העם
אחד העם
10/07/2016 9:04:29

אכן פוטנציאל חלומי, אך בשום מצב לא רואה מספיק פוזישנים לכל כך הרבה שחקנים שמשותף להם הוא קליעה ולאו דווקא מסט אפ.
מי שמסתכל על ההצלחה של גארנט ואלן בסלטיקס שוכח ששניהם שחקנים שחושבים קודם כל על הקבוצה וגארנט הוכיח את זה כשלקח על עצמו את תפקיד העוגן ההגנתי והמוטיבטור .

IDO
IDO
10/07/2016 9:11:01
הגב ל  אחד העם

תסתכל על הוידאו המצורף. יש להרכב של ג"ס כ"כ הרבה אפשרויות. שאפילו אם תחליף את השמוש של בארנס בKD אתה מקבל כח אש שעוד לא ראינו עד כה.

ו KD יודע להוביל כדור, לבגן כ"כ יותר טוב מבארנס.
ג"ס הם קבוצה מפחידה עם פוטנציאל היסטורי.

אחד העם
אחד העם
10/07/2016 10:40:38
הגב ל  IDO

מסכים איתך עוד לפני שראיתי את הווידאו. הנקודה שהעליתי היא איך כל הטוב הזה שעל הנייר נראה מדהים מסתדר עם כמות הפוזישנס. כשבוחנים פוטנציאלא לכל התקפה האפשרויות הן בגדר חלום אבל כל אופציה שתבחר תבוא על חשבון אופציה אחרת וכך הסיכוי למקסם את היכולות של הרביעיה ולייצר סינרגיה מצטמצם.
אני סבור (ויכול להיות שאני טועה) שהשלם יהיה קטן מסך חלקיו.

tripledouble
tripledouble
10/07/2016 11:57:57
הגב ל  אחד העם

עונה שעברה בארנס זרק אצל הלוחמים 10 זריקות בממוצע למשחק, גרין 10, תומפסון 17 וקרי 20 (עיגלתי קצת). דוראנט זרק 19. אז נניח תוריד זריקה של גרין, 2 של קרי ו-2 של תומפסון וקיבלת שהוא יזרוק 15 פעמים למשחק, רק שהפעם ה-15 אלה יהיו עם הרבה יותר מבטים פנויים ככה שהוא עשוי להתקרב לכמות הנקודות הקודמת שלו עם 4 זריקות פחות, וקרי תומפסון וגרין לא ויתרו פה על יותר מדי.

Ish
Ish
10/07/2016 12:55:59
הגב ל  tripledouble

תרשום לו גם את הזריקות של ספייטס ותראה שהוא יכול אפילו לזרוק כמו בשנה שעברה.

stringer bell
stringer bell
10/07/2016 18:38:35
הגב ל  IDO

+1000 לעידו.

ivs
ivs
10/07/2016 9:21:30

בעונה הקרובה בשלב מסוים כל מה שהיריבות של גולדן סטייט יצטרכו לעשות זה להיות במגרש.

משה
משה
10/07/2016 9:45:59

קל יותר לקשקש במדפסת מאשר לרוץ ולקלוע במגרש..מדברים על גמר שנה שעברה אך לא מזכירים את ההרחקה של גרין…ולא את הפציעות של בוגוט ואיגודלה..ועם כל זה…….שתי קליעות של בארנס מתוך מבול ההחטאות וגולדן היתה אלופה ובצדק רב.ועדיין לא הזכרנו את כל השיאים שנדברו שנה שעברה…הרבה רוע לב..וחבל.

סתם אחד
סתם אחד
10/07/2016 20:25:26
הגב ל  משה

צודק. קל יותר לקשקש במדפסת….
כנראה שהתכוונת למקלדת.
בכל מקרה הראית מצוין איך עושים את זה

עידו גילרי
עידו גילרי
10/07/2016 9:53:52

שתי ההערות
1. רועי , אפשר לחזור על זה מליון פעם אבל סטף קרי פשוט לא מגן חלש והבידודים עליו לא היו אפקטיבים בסדרת הגמר. כן היו פרצים שקלעו עליו אבל היו גם כאלו מול כל שחקן אחר. בסך הכללי כל מהלכי הבידוד על קרי הובילו לתוצאות פחות יעילות עבור הקאבס.
2. ההגנה של הווריורס על הצבע הייתה מעולה כל העונה וזה לא רק בוגוט אלא גם בהרכבי הסמול למיניהם שחקני הווריורס ידעו לעזור בצורה מאד אפקטיבית ולמנוע דומיננטיות בצבע מולם.

MBK
MBK
10/07/2016 11:04:36

+1
על ההגנה של קארי

גור גולן
גור גולן
10/07/2016 11:45:19

+1

IDO
IDO
10/07/2016 13:26:55
הגב ל  גור גולן

-1 . אם לקרי היה ההגנה שאתם חושבים שיש לו. הוא היה אלוף ה NBA היום

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10/07/2016 20:31:08

3+
מגן מצוין, טוב בהרבה מהמגן הממוצע

סומסום
סומסום
10/07/2016 10:01:25

הדבר העיקרי שיכול לחבל בסופר-דופר-טים הוא התשה ממושכת לאורך כל העונה של כל קבוצות הליגה. אם הן יבואו כל ערב במטרה נחושה לנצח – ולטעמי זה ברור, מי לא רוצה לחסל את הבהמות – השאלה תהיה אם קר ייפול למלכודת וייתן לחמישה-שישה שלו לרוץ קילומטראז' ארוך, שיכול להיות ארוך מדי.
זה, או היווצרות סופר-דופר-טים נוספת, אבל זה ידרוש מגה-טרייד של כוכב גדול לאחת מקליבלנד, הספרז או אולי הקליפרס.

נמרוד
נמרוד
10/07/2016 10:10:01

קודם כל אני מסכים כאן עם יאיר שהפוסט עדיין לא במקום מכיוון שעוד לא ראינו את החבורה הזאת אפילו עושה אימון ביחד, כך שאנחנו לא יודעים איך תהיה הכימיה, איך יתנהל המשחק, אפילו איך יהיו שחקני הרוטציה ולכן אין מה לנתח.

לגבי ההגנה שלהם- אנשים שוכחים ש4/5 שחקני ההגנה של הקבוצה הזאת הם פנטסטיים. קליי שומר נהדר, ואולי חוץ מבאטלר הוא השומר הטוב בליגה לעמד הSG, על דוראנט קואץ' ניק דיבר מספיק ואת פאצ'וליה הזכרתם קודם. לגבי גרין מומלץ ללכת לראות את קואץ' ניק מנתח את החסרון שלו בגמר האחרון ולהבין כמה ההגנה שלו באמת גדולה גם בתוך הצבע.
ללכת על קרי כל משחק כ"כ הרבה פעמים לא יעבוד לכל קבוצה, אני מאמין גם שהלוחמים יגיבו לזה כי יצפו לזה כבר, וההגנה הארוכה והאתלטית הזאת (אל תשכחו את איגי וליוי מהספסל) היא בעלת פוטנציאל להיות הכי טובה בליגה.

ונק' אחרונה לגבי האפשרות של לטחון בצבע- מי יעשה את זה בדיוק? חוץ מהספרס עם גאסול&אולדריג' (אבל חולשה משמעותית בבק קרוט) אין לאף קבוצה שחקן פוסט שיכול באמת לעשות נזק

נדב
נדב
10/07/2016 18:46:22
הגב ל  נמרוד

+1 כולם רק טוחנים את השכל על איך יטחנו את ג"ס בצבע ומהללים את העבודה של בוגוט אבל שוכחים שההרכב הקטלני של הלוחמים היה בלי בוגוט שלא לדבר על זה שהביאו מחליף לא רע בכלל.

חצבני
חצבני
10/07/2016 10:36:32

לא הבנתי את על פסקת ה"הגנה" של רועי. יש 2 תתי סעיפים:
א. האטת קצב המשחק כדי לאלץ בידודים. אני לא רואה איך האחד קשור לשני. קשה לאלץ בידודים – בטח את גולדן סטייט שלא מאפשר לחץ על הכדור.

ב. " לוקח את השחקן שקרי שומר עליו, לא משנה מי זה, ושולח אותו לעשות חסימות כדי לתקוע את קרי במיס-מאץ' " – זה בכלל קשור לאיך לשחק את ההתקפה

חצבני
חצבני
10/07/2016 10:38:47

לגבי יינון – קליבלנד לא הגבירו את קצב המשחק בצורה מיוחדת. רק הלכו יותר על בידודים. האסטרטגיה של בלאט מגמר 2015 עברה לגמר 2016 משחקים 3 עד 7.

עידו גילרי
עידו גילרי
10/07/2016 10:45:42
הגב ל  חצבני

זה נכון אבל מה שכן הם שמו עליו דגש ועשו עבודה טובה בליישם היה לצאת כמה שיותר למתפרצות.

ינון יבור
ינון יבור
10/07/2016 13:03:12
הגב ל  חצבני

תודה, אבל זה לא סותר את מה שכתבתי.

A.h
A.h
10/07/2016 10:40:05

למשה המגיב.
כמה אפשר לבכות.
בשנה שעברה החליטו באתר שדלי עדיף במצ' אפ על קיירי מול סטפן
ולאב הוא חור בהגנה.
משחק 7 הוכיח אחרת.
פציעה של איגי? הבחור עשה עצמו צולע לאחר ההשפלות מלברון….

אפלטון
אפלטון
10/07/2016 10:45:36

נראה לי שיש כאן דבר אחד שיכול באמת להפריע לגולדן סטייט והוא אלמנט הלחץ. כששמים לך תווית של הקבוצה הטובה בהיסטוריה עוד לפני שהתחלת לשחק, כשמצפים ממך להיות טוב יותר מהעונה הכי טובה בהיסטוריה של הליגה ושהאליפות שלך להפסיד, מספיק כדור שלג קטנטן כדי להפוך את זה לפיאסקו.
היתרון הגדול של גולדן סטייט הוא שנראה שהשחקנים שם לא עם אגו כזה מנופך כדי לתת לזה להשפיע יותר מדי ושסטיב קר הוא אולי אחד האנשים הכי קולים בתבל.
לא מצפה שהוא יעמיס על הקבוצה בעונה הרגילה כמו שעשה שנה שעברה לשבור את השיא והוא ידע לא להתרגש מהפסדים שיגיעו (ויגיעו).

מוש השור
מוש השור
10/07/2016 11:00:05
הגב ל  אפלטון

לדעתי כל עניין האגו הוא הצגה גדולה עם פוטנציאל נפיץ, אף אחד לא מגיע להיות שחקן כל כך גדול בלי ערמות של אגו. בהחלט יש מצב שההגעה של KD תערער קשות את העניינים מבחינה פרסונלית, בעיקר במידה ויהיו כמה הפסדים מיותרים. גרין ותומפסון נראים לי די ממורמרים מכל הרעש סביב קארי, בעיקר בגלל שהוא כשל קשות בפליאוף, לדעתי הם רואים את עצמם באותה מדרגה היררכית כמוהו. KD לא בא להחזיק מגבות ומתחת לפרצוף התמים של קארי מסתתר בן זונה לא פראייר בכלל. לדעתי הכל יסתדר רק במידה והם יתחילו לדרוס משלב מאוד מוקדם.

tripledouble
tripledouble
10/07/2016 11:41:50
הגב ל  מוש השור

אותו תומפסון שלא הרגיש בנוח להחזיק בגביע אליפות המערב יותר משנייה וחצי ואז העביר את זה לקרי? אם כבר זה מרגיש שהוא מעדיף להיות מתחתיו בהיררכיה כדי שלא יהיה יותר מדי באור הזרקורים. לגרין לא תהיה שום בעיה עם דוראנט כי מסתבר שהם חברים טובים והוא היה מה"מגייסים" הבולטים שלו. וקארי? לדעתי לא רק שלא תהיה לו בעיה עם דוראנט הוא אפילו ישמח שדוראנט יתפוס את מקומו בהיררכיה, זה מרגיש כאילו כל הפוקוס והציפיות האדירות שמצפים ממנו אחרי העלייה המטאורית שלו מקשים עליו והוא יותר מישמח לחלוק בנטל עם עוד מגה כוכב. לא חושב שהמצב ביניהם נפיץ כמו שאתה מתאר, אני בטוח שלא הכל ורוד אבל זה נשמע שהם היו מאוד בעד שהוא יבוא אליהם לקבוצה ועשו מעבר למאמצים הרגילים כדי שיצטרף אליהם. ולדעתי הווריורס ינסו להפסיד כמה שיותר ולדרוס כמה שפחות במהלך העונה הרגילה ואפילו יש לי תחושה שאם יילך להם יותר מדי טוב באיזשהו שלב הם עוד יביימו משברונים וישמיטו כמה משחקים כדי שמפלס הלחץ מהם יירד לקראת הפלייאוף.

עגל
עגל
10/07/2016 13:42:59
הגב ל  tripledouble

+1
אבל עדיין אי אפשר לדעת לאן כל זה הולך מבחינה חברתית

ינון יבור
ינון יבור
10/07/2016 13:02:04
הגב ל  אפלטון

ניב, זה באמת מה שכתבתי

עידן עופר
עידן עופר
10/07/2016 10:52:04

השתי פייבוריטיות הגדולות בעיניי הן הקאבס והספרס, בדיוק בגלל מה שאמרתם לגבי לדחוף את הכדור פנימה. בעיניי לקליבלנד יש יתרון קל על הספרס עקב העבודה שהם יכולים לעשות חילופים אוטומטיים כמעט בכל הרכב והם הם יוצרים מיס מאץ׳ בהתקפה הרבה יותר גדול מאשר ס״א ( קיירי, לברון, תומפסון ואפילו קווין לאב המושמץ ). אבל אי אפשר לזלזל בפופ ובמה שהוא מסוגל להביא.

יניב
יניב
10/07/2016 11:28:07

שוב לדעתי צריך לעשות הפרדה בין 2 דברים:
הדבר הראשון זה איזה גולדן סטייט באמת נקבל ואיך הם ישתלבו אחד עם השני שזאת באמת החידה.
הדבר השני שהכל תלוי בגולדן סטייט ומתקשר לסעיף הראשון,כי במידה והחיבור בגולדן סטייט באמת יעבוד אז סליחה לכל שאר המגיבים/הקבוצות אף אחד לא יוכל עליהם.אם דוראנט מחליק בטבעיות למשחק של גולדן סטייט אז שום דבר לא יעצור אותם,לא משחק פנים ולא משחק חוץ ולא הגעה של קאזינס לקליבלנד.(שנה הבאה שלברון יבנה את קבוצת החלומות 3.0 זה יהיה סיפור אחר)

גור גולן
גור גולן
10/07/2016 11:45:59
הגב ל  יניב

+100

צביקה
צביקה
10/07/2016 13:26:43

פצ'וליה בסיטואציה הזאת עוד יפרח. הוא חוסם פחות טוב מבוגוט וכנראה מוסר קצת פחות ממנו, אבל הוא ריבאונדר מצוין גם בהתקפה (שנה שעברה 9.4 ריבואנדים למשחק מתוכן 3.3 בהתקפה, ב26 דקות. מספרים מעולים). הוא קולע ב76% מהקו אז אי אפשרי לעשות עליו עבירות מכוונות, ונראה לי הרבה פחות פציע מבוגוט כך שניתן יהיה לסמוך עליו שיעשה את שלו. קבוצה כמו ג"ס לא צריכה יותר מזה בסנטר.

עגל
עגל
10/07/2016 13:43:51

פצ'וליה יפצע אחרי 25 משחקים

איל
איל
10/07/2016 16:39:32
הגב ל  עגל

מה שמזכיר לי את הנבואה של ״אחד שמבין״ שלברון ייפצע בסדרת הגמר כדי לתרץ את הבושה.
מעניין לאן הוא נעלם…

איל
איל
10/07/2016 16:41:45

חבל שיש כל כך מעט תגובות לעניין. ראבאק גולדו סטייט נראית כמו איחוד כוחות של הרקולס וגילגמש. קבוצה שתחכה לראות אם העסק יתחבר ולא תחפש פתרון מראש, מצבה קשה.

גיא
גיא
10/07/2016 17:04:10
הגב ל  איל

המיתולוגיה המסופוטמית מספרת שגילגמש נלחם בדמות שמאוד מזכירה את הרקולס – אנקידו.
(חלק מהמשימות של הרקולס מופיעות בתיאור עלילותיו של אנקידו)

אנקידו וגילגמש נלחמו אחד בשני, עד שלבסוף נהיו חברים טובים.
long story short –
ה-2 מעליבים את אלת המלחמה של ארך, אנקידו מת, וגילגמש שמנסה לגלות את סוד חיי הנצח בעקבות מות חברו – נכשל.

יצא נחמד –
גילגמש – קרי,
אנקידו – דוראנט,
איננה (אלת המלחמה) – לברון…

עגל
עגל
10/07/2016 18:25:53
הגב ל  גיא

גדול אתה גיא!
האם אתה זוכר את מי השניים העליבו לפני כן, שומר היער או משהו כזה?

גיא
גיא
10/07/2016 19:52:39
הגב ל  עגל

את מי הם לא העליבו?
גילגמש סרב לחיזוריה של אישתר, שבתגובה שלחה אחריו את גוגאלאנה, 'שור השמיים',
גילגמש ואנקידו שוחטים את השור, לא לפני שזה כמעט ומחריב את אורוק, ומקריבים את ליבו לאל שמש.
(שמש, נהגה sha-ma-sh הוא שמו האכדי של אל השמש במיתולוגיה המסופוטמית, ומהקור למילה 'שמש' בשפה העברית)

שומר היער הוא חומבאבה, ענק עם ראש של אריה, ופה נושף אש.
רק שחומבאבה הוא זה שמעליב את הצמד, ולא להפך.

חברה רגישים, המסופטמים…

עגל
עגל
10/07/2016 20:55:16
הגב ל  גיא

התכוונתי לחומבבה !
אני זוכר שהם העליבו אותו אבל לך תדע זה היה מזמן (ואתה ואני כל כך זקנים שאנחנו היחידים ששרדו מאז

עגל
עגל
10/07/2016 20:55:56
הגב ל  גיא

אם כבר, האם אתה זוכר מי הוא אומגבבה?
(דמות מסיפור אחר לגמרי)

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10/07/2016 20:59:05
הגב ל  גיא

היה חלוץ בהפועל, לא?

עגל
עגל
10/07/2016 21:13:36
הגב ל  גיא

אשך תשאיר את זה לגיא, זה לא כל כך מהתחום שלך . . .

גיא
גיא
11/07/2016 10:19:45
הגב ל  גיא

עגל, אתה מתכוון לאמבומבו?

אם כן, זו מיתולוגיה אחרת.
הסיפור הוא על אמבומבו, שהיה בודד מיליוני שנים.
כל כך בודד, שהוא התחיל להרגיש לא טוב.
כאב בטן שנמשך עשרות אלפי שנים, כאב בטן שהפך לבחילה.
בחילה שנמשכה אלפים רבים של שנים,
עד שברגע אחד, אמבומבו פער את פיו והקיא.
הקיא את השמש,
ואחר כך את הירח.
הוא גם הקיא את כל הכוכבים,
ולבסוף גם את כדור הארץ.
מרוב שאמבומבו הקיא, הוא הלך וקטן.
אמבומבו ישב על הארץ אותה יצר, והבחילה עוד לא פסקה.
הוא הקיא את 9 החיות הקדמוניות,
(החיות הקדמוניות שבמיתולוגיה הקונגולזית הן החיות שיצרו את כל שאר בעלי החיים)
ולבסוף, הוא הקיא את בני האדם.
מותש מעמל כפיו (בטנו?), ישב אמבומבו לצפות ביצירתו צומחת, גדלה וממלאת את הארץ, ושוב לא הרגיש בודד.

איל
איל
10/07/2016 18:43:17
הגב ל  גיא

יפה גיא. צריך להיזהר עם דימויים מהמיתולוגיה כשאתה בסביבה…
אני מכיר את הסיפור אבל אם בא לך לכתוב long story long – אשמח לשמוע שוב 🙂 (סיפור טוב אפשר לשמוע אינסוף פעמים).
באותו הנושא, ואם כבר מחפשים מקבילה ללברון, הרי שלברון + דלונטה ווסט = אדיפוס…

החבשי
החבשי
10/07/2016 16:47:14

אי אפשר לקוות שדוראנט יתחפש לבארנס ויחטיא זריקות פנויות בכמויות

אי אפשר להשאיר שחקן אחד פנוי אפילו לא לשניה והקבוצה שאיננה זריזה מספיק בחילופים תקבל בובמבה מה3 או חדירה לסל

אי אפשר לעשות האק-זאזא עם ה76% מהקו

דוראנט הוא הסופרסטאר היחידי שמתאים לג"ס כמו כפפה ליד אז לא נראה לי שיהיו בעיות אגו כולשהן.

ההגנה של גרין קליי ודוראנט בתוספת זאזא היא מההגנות המצויינות ביותר וכמובן יהיה את קרי שיתגנב מפעם לפעם מתחת לרדאר וישדוד כדורים (מלך החטיפות נדמה לי למי ששכח).

קיצר צריך שהרבה דברים יקרו בכדי שהקבוצה הזו לא תשמיד כל מה שיעמוד בדרכה

דדי
דדי
10/07/2016 16:49:55

לדעתי, הקבוצה שתעשה להם צרות אם תהיה בריאה, היא ממפיס.

דובי
דובי
10/07/2016 17:11:01
הגב ל  דדי

הדבר היחיד שיכול להעביר את העונה הזאת של ממפיס בבריאות זה ישו, והוא כבר משוריין בניו יורק

לביא
לביא
10/07/2016 17:11:37
הגב ל  דדי

בריאות בממפיס?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10/07/2016 20:40:29
הגב ל  דדי

מחלה מדבקת?…

stringer bell
stringer bell
10/07/2016 18:34:59

אין לאף אחד סיכוי נגד גולדן.
פשוט אף סיכוי.
אלא אם שחקנין ימותו או יפצעו, אין דבר שימנע מהם את האליפות.
כל מי שמעוניין להמר על כך, אני אשמח.
דוראנט זה פיט מושלם מושלם בשבילם.
ההגנות תיראנה חסרות אונים מול ההתקפה שלהן, וכשהן תצטרכנה לקבל החלטות, הראש שלהן יסתובב.

stringer bell
stringer bell
10/07/2016 18:37:14

בגדול, תחשבו על גולדן השנה, ואז קחו את הפער בין דוראנט לבארנס.
אין דבר אחד בכדורסל שבארנס עושה טוב מדוראנט, אולי פרט ללחתוך לסל ללא כדור, וגם זה בלחץ.
אני באמת לא מבין אף קורא/כותב עם שכל בקודקוד שמדבר על כדור אחד, וגלטיקוס, וכימיה וכו'.
חצי מהמשחקים אם לא יותר יגמרו במחצית.

yamani1000
yamani1000
10/07/2016 19:47:10

OKC הייתה צריכה לעבור את GS, אבל לא עמדה בלחץ. במיוחד KD

GS הייתה חייבת לנצח את קליבלנד, אבל לא עמדה בלחץ. במיוחד סטף

אם הם שוב יקרסו ברגעי האמת, לא יעזור להם כל הכשרון שבעולם.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10/07/2016 20:45:34

דבר ראשון, כמו שדדי אמר – מחלה מדבקת (ממפיס המועמדים הטובים ביותר להעביר את הנגיף).

אפשרות שנייה – קלקול קיבה (מידן! באיזו עיר האוכל הגרוע ביותר?)

אפשרות שלישית – דיכאון ורחמנות – בשתי הקטגוריות הניקס החיגרים והמיואשים מחזיקים בסיכוי הטוב ביותר לגנוב ניצחון כזה

וזהו בעצם. אלא אם כן תהיה פציעה משמעותית.

גיא
גיא
10/07/2016 20:53:24

אם בממפיס עסקינן, אז –
בממפיס יש המון דיינרים שמוכרים את – "ה-אלביס".

כריך שמכיל חמאת בוטנים, פרוסות בננה, פרוסות בייקון, ודבש.
אחרי שסוגרים את הכריך, מטגנים אותו בחמאה.

נראה את הלוחמים רצים אחרי "אלביס טרויאני" שכזה…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10/07/2016 21:03:39
הגב ל  גיא

🙂

אני מכיר כמה בחורות קווקזיות שיש להן את ה"אלביס" –
שיעור יתר באיזור פיאת הלחיים שמתחבר לשיער

מבין קטן
מבין קטן
10/07/2016 21:22:08

סרטון מעניין ומלמד, באמת יהיה כיף לראות את הלוחמים בפעולה.
אחרי שקראתי עשרות מאמרים וחוות דעת על המהלך, זו דעתי:
1. גולדן סטייט באמת צריכה את דוראנט – כמו שהם נראו בפלייאוף, וכמו שמנחם כתב, הם היו בדרך למטה. לכן, הם התאמצו להביא את דוראנט ושכנעו אותו בכל דרך אפשרית.
2. קילר אינסטינקט – זה מה שמפריד בין טובים מאוד למצוינים. כולנו מכירים ורוצים להיות האדם שזיהה הזדמנות ועלה לגדולות. עסקת נדל"ן טובה, סטארט אפ גאוני וכו'. דוראנט זיהה את ההזדמנות הייחודית וקפץ עליה, מבלי לתת לרגשות להשפיע עליו.
3. השחקן הטוב ביותר של הקבוצה הטובה ביותר בהיסטוריה – על זה דוראנט הולך בכל הכוח וזה נראה לי הגון. זו הזדמנות גדולה יותר ונדירה יותר מלסחוב קבוצה שבחרה בך בדראפט לאליפות.
4. הובלה – כתבתי ואני חוזר. יותר קל להיות המוביל בקבוצת הסופרסטארים של גולדן סטייט, מאשר להיות המוביל בקבוצה הכיפית של אוקלהומה עם ראס. מה גם שאיגודלה מזכיר את אליפות העולם ב-2010 כאחד הטריגרים הראשונים לחיבור דוראנט-קרי. נראה לי ששם דוראנט היה מספיק דומיננטי (בלשון המעטה) והוביל את הנבחרת, כמו שהוא יוביל גם את הלוחמים ( כמובן שסטף יהיה שותף כמעט שווה).
5. אוקלהומה – לא ראיתי יותר מידי הופס מלבד את הרעמים השנה, וזה די באסה שהקבוצה המהפנטת הזו קיבלה נוקאאוט. עדיין, לפחות לשנה הקרובה יש שם קבוצה כישרונית וחזקה שלדעתי תתחרה חזק במערב (4-6).
6. פציעות – זה פקטור מדהים שחורץ בנבא גורלות של קבוצות שלמות ושל שחקני ענק. הגדולה הכי משמעותית של המהלך היא החסינות היחסית של הקבוצה מפציעות של כוכבים שנוטים להיפצע כמו דוראנט וקרי.
7. The american dream – לצערי לא יצא לי לחיות בארצות הברית אבל ממה ששמעתי וקראתי זו מדינה שהכל בה אפשרי ושהמצליחים גדולים מהחיים. אל תאשימו את דוראנט שחי את החלום ושהוא מממש פנטזיה אולטימטיבית של מיליונים שעומדים לעקוב אחריו ואחרי הקבוצה באובססיה חסרת תקדים.

שמייקל
שמייקל
11/07/2016 1:54:03

מדברים כאן כאילו פאצ'וליה ודייויד ווסט זה שני שחקנים מקרטון… גם פרקינס יצטרף ויוסחף כוח